نتایج جستجو برای عبارت :

دوعا شعبانیه

عکس پروفایل اعیاد شعبانيه از سایت ایندکس وار دریافت کنید.
عکس نوشته و متن تبریک اعیاد شعبانيه
عکس نوشته تبریک اعیاد خجسته شعبانيه و نوشته با شهر گرامی شعبان کم فاصله میشیم ماهی پر از جشن و چراغونی دانلود عکس نوشته دار مذهبی و شاد جدید.
ادامه مطلب
اعیاد شعبانيه سال 98 از سایت ایندکس وار دریافت کنید.
تقویم 98 دانلود رایگان تقویم سال 1398 لحظه تحویل سال 98 و
عکس شهر شعبان 98 به مناسبت پیش رسیدن شهر شعبان و اعیاد شعبانيه و تولد به سر ادامه تعدادی عکس شهر شعبان 97 و عکس پروفایل اعیاد شعبانيه را مشاهده می عوامل جهش ارز ارز سر واحد زمان ( ۹۷ مشاهده ‌انداز ثابت بازار ارز سر واحد زمان ( . تهران ایرنا حاکم تهران با اصدار پیامی اعیاد فرخنده شعبانيه را تهنیت و نیز زمان مدافع و فدا
برگزاری جشن اعیاد شعبانيه در مورخ98/1/29در حسنیه گار شهدا با حضوری پرشور برگزار شد.
در این مراسم با ذکر توسل به ائمه برنامه آغاز شد و با مولودی خوانی دکلمه در مدح حضرت علی اکبر و مسابقات فرهنگی و اعتقادی برای بزرگسالان و مسابقه خوردن پفک برای خردسالان و اهدای جوایز به ایشان خاتمه یافت.
پاورپوینت مناجات شعبانيه

دانلود پاورپوینت با موضوع مناجات شعبانيه، در قالب ppt و در 90 اسلاید، قابل ویرایش. بخشی از متن پاورپوینت: در ادعیه اسلامی، دریایی از حقایق ناب عرفانی موج می زند. یکی از نغزترین، معروف ترین و زیباترین ادعیه .
 
با عرض سلام و وقت به خیر.
این روزهایی که از ماه شعبان مونده رو از دست ندیم! خصوصا مناجات دلنشین شعبانيه.
چند فراز از این دعای زیبا رو در قالب پوستر در آوردم که در ادامه میتونید ببینید و اگر دوست داشتید با کیفیت بالا دانلود کنید.
التماس دعا
ادامه مطلب
اشاره:
مناجات شعبانيه منسوب به حضرت امیر مؤمنان علی علیه‌السلام است و در روایات آمده که همه ائمه طاهرین نیز آن را می‌خوانده‌اند. این مناجات را عمدتاً در طول ماه شعبان می‌خوانند و مضامین والای عرفانی‌اش، جان‌ها را آماده ورود به ماه مبارک رمضان می‌گرداند. در این زمینه امام‌خمینی(ره) می‌گویند: ادعیه در ماه رجب و خصوصاً ماه شعبان مقدمه و آرایشى است که انسان به حسب قلب خودش می‌کند براى اینکه مهیا بشود برود مهمانى خدا؛ مهمانى‌ای که در آنجا
بإسمک الأعظم
 
یکی از نغزترین، معروف‏ترین و زیباترین ادعیه، مناجات شعبانيه‏» است که به روایت ابن‏ خالویه‏»، این مناجات را حضرت امیر(علیه السلام) و امامان دیگر در ماه شعبان‏» می‏خواندند. در مفاتیح ‏الجنان‏» نیز در اعمال مشترکه ماه شعبان، به عنوان عمل هشتم‏» آمده است.

بجاست که از عارف کامل، امام راحل، خمینی عزیز (قدس ‏سره) یاد کنیم که با یادکرد پیوسته از این دعا و مضامین بلندش، آن هم با زبان و لحنی خاص و شوق ‏انگیز، توجه امت ما را
با فرا رسیدن ایام شعبانيه ودر قرنطینه به سر بردن خانواده ها در ایام کرونا وممنوعیت تشکیل تجمع های عمومی ما جشن را درفضای مجازی به خانه های این عزیزان بردیم واز اعضای شورای مهدویت کمک خواسته ویک سری مسابقات از قبیل تهیه جدول تهیه دلنوشته وساخت کارت پستال وقرارددنانها در حوزه پرورشی شادی وشور مهدویت را به خانه های انها بردیم واز دانش اموزان خواستیم جشنهاو مولودیه های خود را برای ما ارسال نمایند .
مناجات شعبانيه، کلاس درسی است که شاگردان مکتب قرآن و عترت را از حضیض ذلت خاک به اوج عزت افلاک می رساند و انسان تشنه معارف الهی و
کاربردی را به منبعی از کلمات و جملات نورانی، شفابخش و تحول آفرین متصل می سازد.
ادامه مطلب».

ادامه مطلب
به اینجای مناجات شعبانيه که میرسم حال خوشی پیدا می کنم.
حس می کنم دیگه تموم شد،دیگه قششنگ خودم رو جا دادم تو بغلش.
إِلَهِی لَمْ یَکُنْ لِی حَوْلٌ فَأَنْتَقِلَ بِهِ عَنْ مَعْصِیَتِکَ إلاَّ فِی وَقْتٍ أَیْقَظْتَنِی لِمَحَبَّتِکَ 
.
ای خدا من قدرتی که از معصیت باز گردم ندارم مگر آنکه تو به عشق و محبّتت مرا بیدار گردانی
عاشق این قسمت از دعاها هستم که میگیم خدایا من بریدم،من نمیتونم ،من خسته م، من بیچاره م .خودت آدمم کن:)
+وارحم استکانتنا بع
جشن اعیاد شعبانيه *میلاد امام حسین و امام سجاد و حضرت ابوالفضل علیهم السلام* در مسجد امام حسن مجتبی علیه السلام دهستان برنطین برگزار گردید.
این جشن با مداحی مداحان اهل بیت و اجرای زیبای گروه سرود
ابن اهرا ، برگزاری مسابقات بین شرکت کنندگان و قرعه کشی و اهدای جوایز
به اسامی متبرک به نام *سجاد،حسین،ابوالفضل* برگزار شد.
جشن اعیاد شعبانيه *میلاد امام حسین و امام سجاد و حضرت ابوالفضل علیهم السلام* در مسجد امام حسن مجتبی علیه السلام دهستان برنطین برگزار گردید.
این جشن با مداحی مداحان اهل بیت و اجرای زیبای گروه سرود
ابن اهرا ، برگزاری مسابقات بین شرکت کنندگان و قرعه کشی و اهدای جوایز
به اسامی متبرک به نام *سجاد،حسین،ابوالفضل* برگزار شد.
بر شیر خدا ونسل شیرش صلواتبر فاطمه وابن دلیرش صلواتمیلاد حسین است واباالفضل وعلیبر شاه و ولیعهد و وزیرش صلوات.شعبان شد و پیک عشق از راه آمدعطر نفس بقیة الله آمدبا جلوه سجاد، ابوالفضل و حسینیک ماه و سه خورشید در این ماه آمدحلول ماه شعبان و فرخنده ایام اعیاد شعبانيه مبارک
با مناجات شعبانيه ارتباطمان را با خدا محکم‌تر کنیم.
این مناجات شعبانیّه یک تحفه‌ای است که در اختیار ما قرار داده شده است. خب ما دعا خیلی داریم، همه‌ این دعاها هم پر از مضامین عالی است، امّا بعضی یک برجستگی خاصّی دارند. من از امام بزرگوار (رضوان‌الله علیه) سؤال کردم، گفتم در میان این دعاهایی که از ائمّه علیهم‌السّلام رسیده است، شما به کدام دعا بیشتر علاقه‌مندید و دل‌بسته‌اید؟ فرمودند به دعای کمیل و مناجات شعبانیّه.
۱۳۹۲/۳/۲۲-رهبر انقلا
برای مشاهده تصویر در ابعاد اصلی ، روی تصویر بالا و یا اینجا کلیک کنید.
 
برای دریافت فایل لایه باز (psd) تصویر اینجا کلیک کنید.
 
ترجمه صلوات شعبانيه
برای مشاهده تصویر در ابعاد اصلی ، روی تصویر بالا و یا اینجا کلیک کنید.
 
برای دریافت فایل لایه باز (psd) تصویر اینجا کلیک کنید.
هدیه های شعبانيه(7)بسم الله الرحمن الرحیممی نویسند سلطانی بر سر سفره خود نشسته غذا می خورد، مرغی از هوا آمد و میان سفره نشست و آن مرغ بریان کرده که جلو سلطان گذارده بودند برداشت و رفت، سلطان متغیر شد، با ارکان و لشکرش سوار شدند که آن مرغ را صید و شکار کنند. دنبال مرغ رفتند تا میان صحرا رسیدند، یک مرتبه دیدند آن مرغ پشت کوهی رفت، سلطان با وزراء و لشکرش بالای کوه رفتند و دیدند پشت کوه مردی را به چهار میخ کشیدند و آن مرغ بر سر آن مرد نشسته و گوشت ها
جشن اعیاد شعبانيه *میلاد امام حسین و امام سجاد و حضرت ابوالفضل علیهم السلام* در مسجد امام حسن مجتبی علیه السلام دهستان برنطین برگزار گردید.
این جشن با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین رنجبر و مداحی مداحان اهل بیت و اجرای زیبای گروه سرود
ابن اهرا ، برگزاری مسابقات بین شرکت کنندگان و قرعه کشی و اهدای جوایز
به اسامی متبرک به نام *سجاد،حسین،ابوالفضل* برگزار شد.

ادامه تصاویر در ادامه مطلب
ادامه مطلب
 مناجات شعبانيه در کلام امام خمینی (ره)
- و مناجات شعبانيه از بزرگترین مناجات و از عظیم ترین معارف الهی و از بزرگترین امری است که آنهایی که اهلش هستند می توانند تا حدود ادراک خودشان استفاده کنند.
- این از دعاهایی است که من غیر از این دعا ندیدم که همه ی ائمه این مناجات را می خواندند.
- من ندیده ‏ام در ادعیه، دعایى را که گفته شده باشد همه امامها این دعا را مى‏خواندند، در دعاى شعبانيه این هست؛ اما من یادم نیست که در یک دعاى دیگرى دیده باشم که همه ا
هدیه های شعبانيه (6)بسم الله الرحمن الرحیم
یک شکارچی، پرنده‌ای را به دام انداخت. پرنده گفت: ای مرد بزرگوار! تو در طول زندگی خود گوشت گاو و گوسفند بسیار خورده‌ای و هیچ وقت سیر نشده‌ای. از خوردن بدن کوچک و ریز من هم سیر نمی‌شوی. اگر مرا آزاد کنی، سه پند ارزشمند به تو می‌دهم تا به سعادت و خوشبختی برسی. پند اول را در دستان تو می‌دهم. اگر آزادم کنی، پند دوم را وقتی که روی بام خانه‌ات بنشینم به تو می‌دهم. پند سوم را وقتی که بر درخت بنشینم. مرد قبول ک
محبوب من.اگر مرا به جُرمم مواخذه کنی، من تو را به عفوت مواخذه می‌کنم که چرا مرا نبخشیدی.و اگر مرا به گناهم بازخواست کنی، من تو را به مغفرتت بازخواست می‌کنم.و اگر مرا به آتش دوزخ بری، اهل آتش را آگاه خواهم کرد، که من تو را دوست می‌دارم.
خدایا این گمان را به تو ندارم که مرا در حاجتی که عمرم را در طلبش سپری کرده ام، از درگاهت بازگردانی
مناجات شعبانيه»
-حواسمون به آرزوهامون هست!؟
-این یه خط،امان از این یه خط مناجات، چند ساعت فقط باعث شد فکر کنم و فکر کنم و فکر کنم.
-همین
ادامه مطلب
چه‌کار کنیم که حس مناجات در ما تشدید شود؟اضطرار می‌تواند باب محبت به خدا را باز کند
آشنایی با برخی مضامین دلنشین مناجات شعبانيه(۵)
یکی از جملات بسیار توحیدی و زیبای مناجات شعبانيه در فرازهای ابتدایی این مناجات، این عبارت است: بِیَدِکَ لا بِیَدِ غَیْرِکَ زِیَادَتِی وَ نَقْصِی وَ نَفْعِی وَ ضَرِّی إِلَهِی» خدایا نقص من و هر منفعت و ضرری که بخواهد به من برسد، همه‌اش به‌دست تو است.
وقتی از ما بپرسند کارها دست کیست؟» معمولاً می‌گوییم
ایام خجسته ولادت سالار شهیدان حسین بن علی (ع) و فرخنده زاد روز بزرگ پرچمدار کربلا قمر بنی هاشم(ع) و سالروز ولادت با سعادت امام زین العابدین (ع) را به شما اولیاء گرامی و هنرجویان عزیز تبریک و تهنیت عرض می نمائیم                                                      (از طرف همکاران هنرستان فنی ملک۳)
عید نوروز، مبعث، روز جمهوری اسلامی، اعیاد شعبانيه، سیزده به تو، بهار، و هرچی که اخیرا داره اتفاق میوفته و یا اتفاق قراره بیوفته مبارک.- شهادت و فوت هموطنامون هم، که معلوم نیست تا کی قراره ادامه داشته باشه، تسلیت.همین. تمام.
 
✍استادحاج داوداحمدپور
 بسم الله الرحمن الرحیم استوار فضل علی فرمانده ژاندارمری فردی صادق پرکار ولی بی سواد بود خبر دادند در محدوده او ی شده با تلاش موفق شد را دستگیر کند پرونده اش را کامل کرد را با پرونده به مرکز برد تحویل داد
ادامه مطلب
هدیه های شعبانيه (8)بسم الله الرحمن الرحیمروزی شاگردی به استاد خویش گفت:استاد می خواهم یکی از مهمترین خصایص بد انسان ها را به من بیاموزی؟استاد گفت: واقعا می خواهی آن را فرا بگیری؟شاگرد گفت:بله با کمال میل.استاد گفت:پس آماده شو با هم به جایی برویم.شاگرد قبول کرد.استاد شاگرد جوانش را به پارکی که در آّن کودکان مشغول بازی بودند،برد.
استاد گفت: خوب به مکالمات بین کودکان گوش کن.مکالمات بین کودکان به این صورت بود:-الان نوبت من است که فرار کنم و تو ب
 برگزاری ایستگاه صلواتی
به مناسبت گرامیداشت اعیاد شعبانيه
به مناسبت گرامیداشت اعیاد شعبانیّه، ضمن فضاسازی محیط دانشکده، ایستگاه صلواتی به همّت امور فرهنگی و بسیج دانشجویی دانشکده علوم قرآنی مراغه برگزار گردید.
همچنین به همین مناسبت، مراسم جشن و مولودی خوانی در خوابگاه دانشجویی برگزار گردید.
(تصاویر) 
سلام.
نمی دونم چند وقت نبودم اما کامپیوتر خراب شده بود و با گوشی سختمه:/
مشق های زیااااادددد.79صفح فقط مطالعات:||||
 
و بله حوصله م سر رفته:/
داشتم فکر می کردم که کاش کرونا نبود و میتونستیم بریم سفر.:((
خسته شدم از توخونه بودن.:((
 
و از همه مهم  تر:اعیاد شعبانيه رو بهتون تبریک می گم:)
 
 
پ.ن:وی میگه ازم متنفره.خب چیکار کنم؟من سعی کردم تنفر بیجا شو از بین ببرم اما خودش اصرار داره!!!
روز و شبتون بدون بیماری.
 
یاعلی.
در هر روز شعبان در وقت زوال [وقت ظهر شرعى] و در شب نیمه آن این صلوات را که از حضرت زین العابدین علیه السّلام روایت شده بخواند:اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ شَجَرَةِ النُّبُوَّةِ وَ مَوْضِعِ الرِّسَالَةِ
ادامه مطلب
به اطلاع اعضای هیات می رساند جشن بزرگ اعیاد شعبانيه ویژه خواهران پنج شنبه
مورخه 98/01/29 ازساعت 10 تا 12 با مولود خوانی خانم رستمی در محل
حسینیه فاطمیه برگزار می گردد.خواهشمند است شرکت فرمایید
با تشکر
هیات امنای حسینیه فاطمیه
ولادت سه نور ولایت بر شما مبارکماه میلاد سه پرچم دار عشقدلبر و دلداده و دلدار عشقماه میلاد سه ماه عالمینسید سجاد و عباس و حسین (ع)سه نور آمد به عالم پر ز احساسمعطر هر سه از عطر گل یاسسه نور تابناک آسمانیحسین بن علی ، سجاد و عباس
✍استاد داوداحمدپور
بسم الله الرحمن الرحیم
 پشت فرمون داشتم رانندگی میکردم با دوستم هم گرم صحبت بودم حواسم نبود این صحبت کردن‌ها سرعت مرا به شدت پایین آورده بود و پشت سرم ترافیک درست کرده بودم جوانی با ماشینش سمت راست من در حالی که داشت سبقت می گرفت رو کرد
ادامه مطلب
مناجات شعبانيه بانوای کربلایی سجاد خواجه دار هیئت صادقیون(ع)زابل سال1398
جهت پخش و دانلودفایلهای صوتی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد. توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشد با این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش این فایل را برای تان فراهم آورد.
مناجات-پراز تب و غم و آهم-کربلایی سجاد خواجه دارحجم: 9.8 مگابایت
مناجات شعبانيه بانوای کربلایی سجاد خواجه دار هیئت صادقیون(ع)زابل سال1398
جهت پخش و دانلودفایلهای صوتی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد. توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشد با این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش این فایل را برای تان فراهم آورد.

مناجات-پراز تب و غم و آهم-کربلایی سجاد خواجه دارحجم: 9.8 مگابا
 
بسم الله الرحمن الرحیم
✍استادحاج داوداحمدپور
گاهی وقت‌ها بعضی از آدم‌ها را باید به شیوه‌ای خاص آگاه کرد. ا پاره آجر روزی مردی ثروتمند در اتومبیل جدید و گران‌قیمت خود با سرعت فراوان از خیابان کم رفت و آمدی می‌گذشت. ناگهان از بین دو اتومبیل پارک شده در کنار خیابان، یک پسربچه پاره آجری به سمت او پرتاب کرد
ادامه مطلب
الهی إن أدْخَلْتَنِی النّارَ أَعْلَمْتُ أهْلَها انّی اُحِبُّکَ.
خدای من! اگر مرا وارد آتش جهنم کنی به اهل آنجا خواهم گفت که من دوستت دارم.
مناجات شعبانيه
مناجات فوق العاده دلنشین معصومین (علیهم السلام) با پروردگار.
#عاشقانه

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها