نتایج جستجو برای عبارت :

دنیای واقعی

دنياي عینکی ها هم دنياي عجیبیه. به خودت میگی دنیا از پشت عینک واقعي نیست بدار عینکم رو بردارم ببینم دنياي واقعي چه شکلیه .عینکتو برمی داری هیچی نمی بینی. چشماتو عمل می کنی که دیگه  عینک نزنی ، یه روز گذرت به عینکت می افته و می فهمی که دیگه باهاش نمی بینی.
عینک های گرد، عینک های هری پاتری مرا دلتنگ عینک میکند.
ما دچار نوعی اسکیزوفرنی پارانوید هستیم
نه از آن نوع که صدای اضافه بشنویم یا چیز اضافه ای ببینیم یا لمس کنیم 
ما خودمان را دچار اسکیزوفرنی میکنیم
در دنياي اسکیزوفرنی زندگی میکنیم و به خیال خودمان بزرگ و مهم میشیم
به خیال خودمان کارهای بزرگ می کنیم و بی هیچ مشکلی در آن دنیا پیش می رویم
اما وای به حال روزی که دیواری در دنياي واقعي باشد که در دنياي ما وجود ندارد
وقتی به ان دیوار بخوریم دیگر راهی برای مقابله نمیابیم چرا که دیوار را در دنياي خود ن
باید یه رازی پشت روزهای آخر هر سال باشه که این همه سنگین و بی رحم و سخته. دو هفته‌س دلم سنگینه. یهو یاد بدترین تجربه‌هام میوفتم و تنها چیزی که تو ذهنم نقش می‌بنده اینه که آره، تا تهش قراره همین باشه. همین که تا چشمه بری و تشنه برگردی، سرنوشت محتوم توعه. حالا من وسط قسمت عمیق استخرم و تو سر آب میزنم جای همه‌ی عاملین نرسیدن هام و ضعیف بودن‌هام و گریه میکنم و میشه یه چیزی تو مایه های اون شعرا که تو بارون گریه میکنم چون هیشکی نمیفهمه که گریه کردم
واسه یه کار درخواست داده بودم. یارو برگشته می‌پرسه وابستگی عاطفی که به خونواده نداری؟ چون کارش دور از محل زندگیته. گفتم نه (من یه عوضی بی‌عاطفه و سنگدلم که خانواده‌ام به چپمم نیست. اصلا تو خوبی. واضحه که توی پرانتز رو اونجا نگفتم :/)
جالبه توی مجازی مدام باید به حضرات ثابت کنی ربات نیستی، اما توی واقعيت همه ازت توقع ربات بودن دارند. همه کار دنیا برعکس شده. توی دنياي تکنولوژی نباید از جنس خودش باشی و توی دنياي واقعي هم نباید زیادی واقعي باشی.
+ توی دنياي مجازی
برعکس دنياي واقعي
آدم جایی که نشناسندش بهتر میتونه حرفاشو بزنه (:
با این که میدونم اینجا (وبلاگ) بهترسن جاست 
ولی هنوز حرفم نمیاد !!
 
 
 
 
 
++ دلم گرفت
و قبل گره خوردنش
گره اش زدم به پنجره فولادت آقا
نذار که وا بشه ‌.
وا بره .
وای_به‌حالم_بشه!
بااااززز .!
مشغول دیدن اپیزودای آخر فصل دوم سریال فوق العاده ی The Resident م. بازیگرا رو دوست دارم، کاراکترا رو دوست دارم با بدی هاشون و خوبی هاشون. سریال من رو میترسونه از اینکه دنياي پزشکی چقدر میتونه بی رحم باشه! یعنی واقعا تو دنياي واقعي هم آنکولوژیستی هست که واسه سود خودش الکی الکی داروی شیمی درمانی تجویز کنه؟! تو دنياي واقعي هم شرکتی مثل QueVadis وجود داره؟!
همه ی اینا به کنار؛ Matt Czuchry نمک این سریاله :)) چه قدر یه آدم میتونه دوست داشتنی باشه؟!! 
 
 
مشغول دیدن اپیزودای آخر فصل دوم سریال فوق العاده ی The Resident م. بازیگرا رو دوست دارم، کاراکترا رو دوست دارم با بدی هاشون و خوبی هاشون. سریال من رو میترسونه از اینکه دنياي پزشکی چقدر میتونه بی رحم باشه! یعنی واقعا تو دنياي واقعي هم آنکولوژیستی هست که واسه سود خودش الکی الکی داروی شیمی درمانی تجویز کنه؟! تو دنياي واقعي هم شرکتی مثل QueVadis وجود داره؟! همه ی اینا به کنار؛ Matt Czuchry نمک این سریاله :)) چه قدر یه آدم میتونه دوست داشتنی باشه؟!! 
 
 
نماز نوعا برای ما ذکر نیست.
ذکر یعنی یک دوپینگ حسابی.
خاصیت ذکر آن است که زودتر از آنکه به ذهن بیاید به دل نشسته است.
نمی‌خواهد بخواند تا یادش بیاید.
بلکه چون می‌آید می‌خواند.
این چند جمله امروز صبح فکرم رو مشغول کرد. فکر کردم دنياي یک مومن واقعي یا دنياي حضرات معصومین چقدر برای ما گنگ و غیر قابل فهم هست.
حالا از اونجایی که یکی دو ماهی هست بیشتر با تعقل محض درگیرم، احساس می‌کنم نیاز به یک امر فوق عقلی پیدا کردم. چیزی شبیه شهود. شبیه علم حضوری.
نماز نوعا برای ما ذکر نیست.
ذکر یعنی یک دوپینگ حسابی.
خاصیت ذکر آن است که زودتر از آنکه به ذهن بیاید به دل نشسته است.
نمی‌خواهد بخواند تا یادش بیاید.
بلکه چون می‌آید می‌خواند.
این چند جمله امروز صبح فکرم رو مشغول کرد. فکر کردم دنياي یک مومن واقعي یا دنياي حضرات معصومین چقدر برای ما گنگ و غیر قابل فهم هست.
حالا از اونجایی که یکی دو ماهی هست بیشتر با تعقل محض درگیرم، احساس می‌کنم نیاز به یک امر فوق عقلی پیدا کردم. چیزی شبیه شهود. شبیه علم حضوری.
به لطفِ دعای خیر دوستان و انرژی مثبت هاتون مرخص شدم :)
واقعا نمیدونم چجور از مهربونی و لطف تک تک شما دوستانِ مجازی اما واقعي تر از ادم های دنياي واقعي تشکر کنم
عذرمیخوام که در شرایطی نبودم که بتونم جواب محبت ها و پیام هاتون رو بدم 
ایشالا همیشه سالم و سلامت باشید 
امروز چندبار رفتم توی برنامه ی lichess که بلکه حریفی چیزی پیدا بشه یکم بازی کنم قوی بشم ولی خیلی منتظر شدم و کلی هم آدم توش بود ولی هیچکس نیومد باهام بازی کنه :( والا خر من از کرگی دم نداشت حالا چه توی دنياي واقعي چه توی دنياي مجازی. از خیر شطرنج آنلاینم گذشتم.
 
 
کودک در داستان خود‌، با دنياي پیرامونش بیشترآشنا می‌شود و مسائلی را که در دنياي واقعي راه‌حلی برای آن‌ها نمی‌داند، در دنياي قصه‌هایش به خوبی حل می‌کند. زمانی که خود در دنياي داستانش قهرمانی می‌کند، قهرمان بودن را می‌آموزد و خود را شایسته قهرمان شدن می‌بیند و اینکه می‌تواند در داستان زندگی‌اش به زیبایی بدرخشد و شکوفا شود. درحقیقت می‌توان گفت چنین داستان‌هایی می‌توانند در تقویت اعتماد به نفس کودکان تأثیر شایان‌توجهی داشته با
ن پایستگی صحبت کردن من :
ص واقعي ۱ + ص مجازی ۱ = ص واقعي ۲ + ص مجازی ۲
( ص = صحبت کردن )
درنتیجه به همون نسبت که از صحبت کردنم در دنياي واقعي کم میشه، به صحبت کردن در دنياي مجازی اضافه میشه :|
می‌دونم دیگه دارم زیادی چرت و پرت میگم :/ شما فقط به اون خط اول توجه کنید :/
 
میگفت همه ما ازاین صداها در ذهنمان داریم. صداهایی که به ما میگوید مهم نیست، هر چقدر تلاش کنیم، باندازه کافی خوب نیستیم. 
این حس سخت و دردناک است . دراین روزهاست که ما به رویاهایی قوی نیاز داریم. رویاهایی واقعي.نه رویاهای دروغین و غیر حقیقی.
ما همگی به عشق نیاز داریم.
به بالندگی،
مرگ و ناامیدی زیادی در دنياي اطراف وجود دارد. در این روزها نیاز داریم کسی مارا درآغوش بکشد و نوازش کند. آغوش واقعي ، آدم واقعي. دوست واقعي.
دوستانی که عاشقت باشند م
با توجه به سوال قبلیم با موضوع شخصیت تون در فضای مجازی و حقیقی چقدر به هم نزدیکه، تو اکثر جواب ها به نظر میاد اکثر مون متفاوتیم. 
اما سوال دوم:
آیا این تفاوت باعث شده در فضای مجازی به ظرفیت ها و یا خصوصیاتی از شخصیتمون پی ببریم و سعی کنیم اون خصلت رو در شخصیت دنياي حقیقیمون رشد بدیم ؟
مثلا در اکثر پاسخ ها به نظر میاد ما تو فضای حقیقی شوخ طبع و نرم تریم و تو فضای مجازی جدی و رک هستیم .تو فضای حقیقی ممکنه اطرافیان زیاد ما رو جدی نگیرند ولی تو فضای م
بیخیال . 
بریم به دنياي رنگ 
بریم به دنياي رنگ 
به موزیک های دوستداشتنی 
به کارهایی که موندن و باید انجام بشن 
به امید فرداهایی که نیومدن 
به خیال یاری که نیست و دلی که هنوز به دره
به کنکور خنده دار فردا 
به امتحان مسخره تر شنبه 
بریم به دنياي رنگ 
به دنياي معمولی 
جایی که صبح شب میشه و شب صبح . و باز و باز و باز و . 
و بیخیال .
ما خسته ایم ! خسته به معنای واقعي
دلهای ما شکسته به معنای واقعي
ما لشکریم ! لشکر پخش و پلا که دید ؟
خیلی ز هم گسسته به معنای واقعي
این زخم سجده نیست به پیشانی ام رفیق
جای دریست بسته به معنای واقعي
از بادبان نخیزد و از ناخدا ، بخار
کشتی به گل نشسته به معنای واقعي
تنگ است جای ما و چنین است حال ما
باغی درون هسته ! به معنای واقعي
کودک در داستان خود‌، با دنياي پیرامونش بیشترآشنا می‌شود و مسائلی را که در دنياي واقعي راه‌حلی برای آن‌ها نمی‌داند، در دنياي قصه‌هایش به خوبی حل می‌کند. زمانی که خود در دنياي داستانش قهرمانی می‌کند، قهرمان بودن را می‌آموزد و خود را شایسته قهرمان شدن می‌بیند و اینکه می‌تواند در داستان زندگی‌اش به زیبایی بدرخشد و شکوفا شود. درحقیقت می‌توان گفت چنین داستان‌هایی می‌توانند در تقویت اعتماد به نفس کودکان تأثیر شایان‌توجهی داشته باشند.
یه عالمه روز، با پذیرش اینکه دنياي ایده آل توی لحظه های خودت هست و آدم دنياي ایده آل و گمشده ی تو، توی همون دنیاست زندگی کردی. پذیرش اینکه رویاست و واقعي نیست. و با اون نگاهت به تعادل رسیدی. خودتی و خودتی. و زندگی قشنگت و دید قشنگت.
اما
یه روزی از روزای زندگی، با سحر و معجزه سر و کله ش پیدا می شه انگار!
و حالا
که دیگه رویا نیست! این رویا تبدیل به واقعيتی دست نیافتنی شده.
 
می بینی؟ دیگه رویاتو هم نداری :)
وقتی که نه هست و نه نیست، نه شبیه رویاست
چرا هر کسب وکاری به طراحی وب سایت نیاز دارد؟
 
اگر جهان واقعي، سیاره A باشد، جهان مجازی قطعا جای دیگری به اسم سیاره B است که با جاذبه‌های عجیب و غریبش افراد را به سمت خودش جذب می‌کند. حالا هرکدام از ما به سیاره B، یعنی دنياي آنلاین کوچ کرده‌ایم. در چنین شرایطی اگر کسب‌وکارها بخواهند هم‌چنان فقط در سیاره A باقی بمانند، برای همیشه مخاطب‌هایشان را از دست می‌دهند. پس شاید بهترین راه این است که با اولین سفینه (سایت) خودشان را به آدم‌های سیاره B ب
من به دنياي مجازی خیلی اعتقاد ندارم. دنياي مجازی خوبه.
هر وقت پذیرش گرفتم از راه دور و از طریق دنياي مجازی بود.
دوستای مجازی پیدا کردم.
توی این دور و زمونه دیگه خیلی مجازی و حقیقی معنا نداره.
 
ولی اینکه ادم عکس از خاک مادربزرگش و قبرش بذاره و بگه آخ که تو رفتی و. ولی از تنبلی نره یه بار سر خاک،
برای من عجیبه.
 
یا همش عکس از بچگی و این اون بذاری و بگی یادش بخیر فلان شدم یادش بخیر نمیدونم بچه که بودیم دلها به هم نزدیکتر بود و ازین حرفای کلیشه ای و خ
خیلی هم خوبه! 
تا میام به یه موقعیت عادت کنم،
تا میام آروم بگیرم و بپذیرم که دیگه ثابت شدم و دست و پامو بند کنم،
تا یه سِمَت رو می پذیرم،
انگار یه بازی جدید از روزگار رو نشونم میدی
و یکی آروم تو گوشم میگه: نه! تو مال اینجا هم نیستی!
 
راست میگه من مال هیچ جایی نیستم
نه تو دنياي واقعي که در اصل مجازه و نه تو دنياي مجازی که وادارمون میکنه فکر کنیم این دنیا واقعيه!!!
الحمدلله
داریوش این طور گفته: "دنياي این روزای من، هم قد تنپوشم شده، ."
 
ولی واقعيت برای من جور دیگری است. دنياي این روزهای من خیلی بزرگ تر از تنپوشم است. حتی با وجود این حجم از ابهام و تاریکی.
 
چند سال قبل کل وبلاگ عزیزی رو که سال ها در اون نوشته بود رو خوندم، الان به یاد دنياي اون روزهای اون هستم، روزهایی مربوط به حدود 15 سال قبل، از دور پیگیر دنياي این روزهای ایشون هم هستم.
 
امیدوارم چند سال بعد که به یاد این روزها افتادم به این فکر کنم که "پسر عجب مسیر
دلم یک دنياي دیگر می‌خواهد. دنياي کتاب‌ها. دنياي قصه‌ها. دنياي جن و پری و جادوگر و غول و اژدها. دنياي اِلف‌ها و ارک‌ها و هابیت‌ها. دنيايی که در آن جادو واقعي باشد. جادو کار کند. بشود ریشه‌ی مهرگیاه را گذاشت توی ظرف شیر و گذاشتش زیر تخت بیمار و هر روز دو قطره خون ریخت توی آن ظرف تا بیمار شفا یابد. دنيايی که در آن همه چیز با خواندن یک ورد، با تکان دادن یک تکه چوب، با یک حرکت دست زیر و رو شود. دنيايی که ته مصیبت‌اش باریدن زالو یا ماهی ماکرل و سارد
قطعی اینترنت و این شرایط عجیب غریب جدا از همه بدیاش باعث شد متوجه شم چقدر ناخودآگاه وابسته به اینترنت هستم طوری که هیچ راه دومی به ذهنم نمی‌رسید برای انجام کارهای واجبم، باید یه برنامه بذارم روزی چند ساعت اینترنت و گوشی رو از خودم دور نگه دارم چون ذهنم شده اندازه چهارچوب گوشیم بدون هیچ تغییر و خلاقیتی. شما چقدر احساس کردید بدون اینترنت نمیدونید باید چیکار کنید و چقدر گیج و گنگ و کلافه شدید؟چقدر نبود جایگزینِ دنياي مجازی، در دنياي واقعي،
همیشه انسان هایی در زندگی هستند که تو را بخاطر خود تو دوست میدارند. بدون هیچ چشم داشتی. و آن افراد، تنها اعضای خانواده ی تو هستند. شاید هیچ کس در این دنیا وجود ندارد که ارزش محبت و احترام تو را داشته باشد، آن هم اگر منفعتی در پی آن عمل انسان دوستانه برایت حاصل نشود. 
من پس‌ از ورود به دنياي آدم بزرگ ها ابتدا متصور شدم که هیج فرقی با همان دنياي کودکانه ی پیشینم ندارد، تنها تفاوت اندکی میدیدم که دلیلش این بود، آدم بزرگ ها زندگی را خیلی جدی گرفته
در حال تجربه‌ی حس و حالی هستم که توصیفش برایم به شدت دشوار است. حالی مخلوط از احساس عمیق خفگی توام با بغضی در گلو همراه با ترسی تشدید شده و بلاتکلیفی فراوان. نمی‌توانم تصمیم بگیرم. نمی‌توانم کار درست، رفتار درست، انتخاب درست را تشخیص دهم. یک هفته فرصت خواسته‌ام تو گویی برای قمار زندگی‌ام. قمار شرایط فعلی و آرامشم. قمار هرآنچه دارم و ندارم. چطور می‌شود همه چیز را رها کرد و به راهی رفت که هیچ شناختی از آن نداری؟ چطور می‌شود همه‌ی اتفاقات رف
Garfield Gets Real 2007 1080p BluRay,انیمیشن گارفید واقعي میشود Garfield Gets Real 2007 دوبله فارسی,دانلود انیمیشن Garfield Gets Real 2007,دانلود انیمیشن جدید,دانلود دوبله فارسی فیلم Garfield Gets Real 2007,دانلود رایگان انیمیشن Garfield Gets Real 2007,دانلود زیرنویس فارسی Garfield Gets Real 2007,سایت دوستی ها,کارتون گارفیلد در دنياي واقعي 2007 دوبله فارسی,گارفیلد واقعي می شود,
ادامه مطلب
طی چند ده سال گذشته و بعد از جنگ جهانی دوم، هیچ کشوری نبوده که جرات کنه و به آمریکا به کشورش پاسخ قاطع بده. و من برای بار هزارم خدا رو شاکرم که متولد و ساکن این کشورم. و به واللـه که دنياي غیر این، دنياي با ذلت، دنياي بدون اقتدار، دنياي بدون مبارزه با ظلم، دنياي بدون مبارزه با استکبار، دنياي بدون این ایران، لحظه‌ای برام قابل تصور و تحمل نیست.
.
› الحمدللـه.
فرض کنیم نظراتی که اینجا می ذاریم عقاید واقعي خودمونه، به طوری که گاهی اوقات از بروز این عقاید تو فضای حقیقی امتناع می کنیم. مثلا اگر یک روز یکی از اعضای خانواده برتر رو اتفاقی تو خیابون دیدید حاضرین بهش بگید که من همون فلانی هستم که با نام کاربری فلان در خانواده برتر نظر میذارم و از نشون دادن شخصیت واقعي خودتون به کسی که برای اولین بار می بینید نهراسید؟
با توجه به اینکه شخص مقابل ما ابزار زیادی برای قضاوت کردن مون با توجه به نظرات مون تو فضا
رابرت مکی در کتاب داستان» می‌گوید: داستان خوب» یعنی داستانی که ارزش تعریف کردن داشته باشد و دنیا بخواهد گوش کند. بعد می‌نویسد: باید هنرمند باشید و وقایع را به نحوی که تاکنون به ذهن کسی خطور نکرده کنار هم بچینید. سپس توصیه‌هایی می‌کند و در انتها می‌گوید: و مقدار زیادی عشق». این نسخه‌ را می‌شود تعمیم داد به همه شئونات زندگی. خوب بودن» در هرجای زندگی در هر جای این دنیا، مقدار زیادی عشق» می‌خواهد. برای پیدا کردنِ این مقدار، معلوم نیست چ
من خوابی دیدم.در آن خواب یک سال زندگی کردم.در آن خواب تو بودی.همانطور که در بیداری‌ام هستی.تنها با یک تفاوت، تو دوستم داشتی و من هم دوستت داشتم.
عجیب است.در بیداری ما دو غریبه‌ای آشناییم که گاهی نگاهمان در هم‌ گره می‌خورد و در دنياي خواب ما هم دیگر را دوست داشتیم.
بعد از بیداری طول کشید تا به خاطر بیاورم دنياي واقعي کدام است.در خواب و بیداری دست و پا می‌زدم و گیج بودم.
در آخر با تلخی به خاطر آوردم.واقعيت دنيايی‌ست که نه تو مرا دوست داری و نه م
فکر میکنم کمتر کسی باشه که در دنياي واقعي و مجازی شخصیت یکسان و ثابتی داشته باشه، کمتر کسی باشه که توی دنياي مجازی خوب باشه و به دنبالش توی دنياي واقعي هم عالی باشه. مگر آدم هایی که روح پاک و بی آلایش دارن و تظاهر به خوب بودن براشون معنایی نداره
من که جزء این دسته نیستم بدبختانه اما حسودیم نمیکنم چون این افراد اونقد دوست داشتنی هستن که حسادت رنگ میبازهاما غبطه میخورم به چنین افرادی افرای که مریض فکری نیستن و ظاهرشون با اون چیزی که توی ذ
جانانِ من، الان که برایت مینویسم، بیشتر از هرکسی دلتنگ خودم شده ام، خودِ واقعي ام که عاشق زندگی کردن است،خود واقعي ام که خوب بلد است عشق بورزد، میدانی جانانِ من خود واقعي ام را عجیب دوست دارم،مرا به آغوش بگیر تا باهم خود واقعي ام را پیدا کنیم، 
مرا در آغوش بگیر و برایم قصه ی دختری را تعریف کن که خیلی دوستش داری، مرا آرام کن.جانانِ من.
 
چیزی که دنياي بزرگسالی به من آموخته است " اتفاقی بودن " است. جادویی در کار نیست، هیچ دلیل پیچیده‌ای پشتش نیست، اتفاق‌ها مثل تاس می‌افتند و در دایره‌ی زندگی تقسیم می‌شوند. 
یادم هست یک‌بار احسان علیخانی یک مرد " از مرگ برگشته " را آورده بود. مرد جمله‌ای گفت که به شدت با آن مخالف بودم. وقتی از او پرسیدند هرگز نگفتی چرا من ؟ گفت زندگی مثل یک صفحه‌ی بازی است، کسی تاس‌ها را می‌ریزد و طبیعی است بعضی‌ها خوب و بعضی بد می‌آورند. آن‌زمان خیلی با حر
فرقی نمی کنه فقیر باشی یا ثروتمند ، بی سواد باشی یا با سواد ، مرد باشی یا زن ، در دنياي مجازی باشه یا واقعي ؛ هر چی باشی و هرجا که باشه گدایی اصلا خوب نیست . گدایی یعنی چیزی فراتر از زحمتی که می کشی رو طلب کنی . اشتباه هم برداشت نشه خیلی ها هستند فقیرن ولی گدا نیستن برای خودشون ارزش قائلن و هرگز دست گدایی به سمت هیچکس بلند نمی کنن .
از قضا گدایی توی فضای وبلاگ نویسی هم هست یکی گداییِ توجّه می کنه ، یکی گدایی لایک ، یکی گدایی نظر ، یکی هم گدایی حمایت
پست معمای اصغر آقا بیش از حد ساده‌لوحانه بود. همچین نوشته‌ای رو فقط از یک احمق می‌شه انتظار داشت. 
دنياي واقعي رو اگه طبق مثال قبل بخوایم پیش ببریم، اینطور می‌شه که اکثر مردم اصلاً نمی‌دونند نون تازه یعنی چه. حتی اگه اصغر آقا بهشون توضیح بده که نونِ تازه، سفت و خشکه، باور نمی‌کنند و نون‌های نرمی که از روزهای قبل مونده رو بر می‌دارند. نکته‌ی جالب اینکه حتی بعد از مصرف هم خوشحال‌ و راضی‌اند. چون درک تعیین‌شده‌ای از نون تازه دارند‌. ما
وقتی از ۹ سالگی وبلاگ نویس بودم یاد نگرفتم بدون اینجا خوشحال باشم. تو دنياي واقعي آدمای واقعي چرا نمیبینن منو.؟ واسه شکوایه نیمدم . دوست دارم بنویسم. دوست دارم دوست پیدا کنم. همینجا دقیقا همینجا. ولی به خودتون بیاید خودتونو تبدیل کردید به یه قهرمان توی توییتر توی فیش بوک وبلاگ تلگرام اینستاگرام همه جا فقط یه عده دیده میشن. نمیگم لیاقتشو ندارن دارن قلم خوبی دارن فوق العاده . ولی دوست نمیشن انقد دورتون شلوغه که ما معمولیارو نمیبینید. خیلی ازتو
امروز خیلی اتفاقی (البته از نگاه مغز بیرونی) به این فکر کردم که چرا خیلی وقته سراغ وبلاگ نیومدم که مغز داخلیم بهم گفت زر نزن بابا! رفتی دور دنیا داری می‌گردی انتظار داری تراوش کنم واست؟! راست می‌گفت. می‌دونی رفیق، (با ذکر مجدد این موضوع که هرجایی کشش بعضی سخن‌ها رو نداره) آدم که می‌ره تو جمع دیگه خودش رو یادش می‌ره! طبیعیه دیگه. همرنگ می‌شی. شایدم دیگه حوصله‌ای برامون نمونده. گوش شنوایی. آدم تا کی برای خودش بنویسه و بخونه و تامل؟ یه جای
 
مدتیه که برنامه تلویزیونی ای نتونسته منو جذب کنه ، همیشه دوست داشتم یه برنامه خاصی پخش میشد که واسم جذاب باشه.
ولی بالاخره شد
این روزا حوالی ساعت ۱۹ دستِ دلم را میگیرم و گوش میشوم پای برنامه ی زندگی پس از زندگی شبکه ۴
ممنونم از تهیه کنندگان این برنامه
برنامه ای که حتی برای نیم ساعت هم که شده از این زندگی جدایمان میکند و رهسپارمان میکند به زندگی واقعي مان.
مرگ اگر مرد است گو پیش من آی * تا در آغوشش بگیرم تنگ؛ تنگ
من از او جانی ستانم جاودان * او ز
یه خوابی می‌دیدم که تو دنياي واقعي هر جور حسابی کنی به شدت غیرمنطقی و غلطه. اما نمی‌دونم چرا تو خواب این قدر حس خوبی داشتم نسبت به اتفاق افتادنش. یه جوری که دلم می‌خواد تا مدت‌ها بخوابم و ادامه‌ش رو ببینم.
قسمت عجیبش اینه که واقعا نمی‌دونم چرا باید چنین خوابی ببینم؛ اونم راجع به موضوعی که مربوط می‌شد به حداقل ۶-۷ سال پیش. به هبچ وجه چیزی نبود که بهش فکر کنم یا حتی یادم باشه. این منو می‌ترسونه.
+ به شدت هم واقعي به نظر میومد.
کوروکی توموکو ، دختر محبوب و مورد علاقه ی پسراس ولی فقط تو دنياي بازی . تو دنياي واقعي یه دختر 15 ساله معمولی که کسی بهش توجه نمیکنه با این وجود، وقتی مدرسه طبق انتظاری که داشت پیش نمیره، و به اندازه ای که فکر می کرده محبوب باشه محبوب نیست، نگاهی به خودش در آینه برای اولین بار در چند سال اخیر می ندازه، و به مسئله ای شوک آور پی می بره…
ادامه مطلب
دانلود کتاب صوتی دنياي سوفی اثر یوستین گردر MP3
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
دانلود کتاب صوتی دنياي سوفی | اثر یوستین گوردر - فیدیبوfidibo.com › . › داستان و رمان سایر کشورهاخرید و دانلود کتاب صوتی دنياي سوفی اثر یوستین گوردر مترجم مهدی مهدی‌لو از آوانامه. اپلیکیشن فیدیبو، حس خوب کتاب خواندن :) دانلود انواع کتاب صوتی، . رتبه: ۴٫۶ - ‏۳۶ رأیوارد نشده: mp3 ‏| باید شامل این عبارت باشد: mp3
Fwd: دانلود رایگان کتاب های صوتی فارسی – مفید و جالب .groups.google.com › topic › ir
​اگر عشق، واقعي‌است، پس به همان روشی با آن رفتار کن که با یک گیاه رفتار
می‌کنی. تغذیه‌اش کن و در برابر باد و باران از آن محافظت کن. باید هر کاری
را که میتوانی کاملا انجام دهی. اما اگر عشق واقعي نیست، در این صورت
بهترین کار این است که به آن بی‌توجهی کنی تا پژمرده شود. #حال_و_هوای_عجیب_در_توکیو✍️ #هیرومی_کاواکامی
قسمتی از ذهنم مشغول گوش دادن
صدایی از کافه شبانه 
از نادر ابراهیمی میخواند 
از بار دیگر شهری که دوست داشتم 
میان‌خواندنش 
آهنگ فرانسوی پخش میشود 
قسمتی از ذهنم کنده میشود میرود به چند سال قبل 
چند سال قبلی که عاشق کتاب #یک_عاشقانه_آرام نادر ابراهیمی بودم
هر صبح کتاب را برمیداشتم و یک صفحه از ان را میخواندم
و چه لذتی بود اخ که چه لذتی 
هر بار با خودم میگفتم چقدر آدم حسابی است این گیله مرد داستانش
نویسنده همین قدر احساس خرج زنش در دنياي واقعي
مردم را به سمت اهداف انقلاب، به سمت آنچه انقلاب به خاطر آن به راه افتاد -که -ایجاد دنياي مؤمن-دنياي سالم-دنياي امن و امان برای انسان-دنيايی که به معنای واقعي کلمه مزرعه‌ی آخرت باشد- [راهنمایی کنید.] ایجاد یک چنین دنيايی هدف انقلاب اسلامی است که هم رفاه مادّی، هم شوکت بین‌المللی، هم بهجت معنوی، همه چیز در این حرکت عظیم وجود دارد؛ ما دنبال این هستیم. هر کدام وظیفه‌ای داریم، همه‌ی شما هم وظیفه دارید و این وظیفه را ان‌شاء‌الله انجام بدهید.۱۳۹
با دانلود بازی پوکر بر روی موبایل و کامپیوتر خود میتوانید به راحتی با باز کردن اپلیکیشن بازی پوکر بر روی سیستم عامل اندروید یا اپل ios موبایل خود به صورت آنلاین با بازیکنان دیگر در سرتاسر جهان پوکر آنلاینبازی کنید و از رقابت با پوکر بازان جهان و چت کردن با آن ها حس و حال بازی کردن بر روی میز پوکر واقعي را تجربه کنید.ما در این پست ابتدا بهترین بازی های پوکر آنلاین برای اندروید و ios که با پول غیر واقعيمیباشند را معرفی میکنیم برای افرادی که تازه
امروز جمعه 23 اسفند 98 هست. اسفندی که همش توی خونه بودم و به اخبار کرونا گوش دادم. اسفندی که هیچ چیزش مثل اسفندای دیگه نبود.
دو سه روزه سرماخوردم. به نظر سرماخوردگی عادی میاد. هی مایعات گرم می خورم که زود خوب بشم.
امروز یه فیلم دیدم. یه فیلم فرانسوی از سال 2019. به نام " فکر می کنی من کی هستم؟"
ژولیت بینوش بازی می کرد. یکی از دوستام معرفی کرده بود . زیاد هم نمی دونستم موضوعش چیه. ولی برام جالب بود . اینکه یه زن میان سال چقدر باید رنج دیده باشه که
اینی که میخوام بگم خیلی چیز چیپ و بیخودیه ولی حوصلم سر رفته sooo
نظرتون در مورد من ؟؟ بر اساس همین پستام
به نظرتون اگه توی دنياي واقعي همدیگرو ببینیم میتونیم با هم کنار بیایم؟
میتونیم دوست و یا حداقل هم صحبت خوبی بشیم؟
منتظر نظرات شما عزیزان :*
الی گشت: روستای هابیتون یک مکان واقعي است و هیچ بحثی در مورد آن وجود ندارد زیرا شخص نویسنده این مطلب از آنجا دیدن کرده است. مزرعه الکساندر یکی از اموال او به مساحت ۱۲۵۰ هکتار است که در ماتاماتا در کشور نیوزیلند قرار گرفته و مجموعه ای از خانه هایی است که در فیلم های ارباب حلقه‌ها و همچنین سه قسمتی هابیت مشاهده نموده اید. اما این منطقه تنها برای فیلم ها استفاده نمی شود. علاوه بر اینکه روزانه صدها مهمان از این محل بازدید می‌کنند، در این مزرعه حد
قبل بیست سالگی اشتباه داشتم. خیلی هم داشتم. ولی همش مثل دور تمرینی بود. اون قدری مهم نبود چون راحت می‌تونستم جبرانشون کنم. بزرگترین و واقعي ترین چالش زندگیم کنکور بود و شکست خوردم توش. نیوشای الان حق میده به نیوشای اون موقع. اون نیوشا هر چقدر هم اطلاعات داشت و بزرگتر از سنش بود ولی بازم نیاز داشت که یه چیزی به دنياي واقعي برش گردونه. هر چقدر هم که فکر میکرد آمادس اما آماده نبود. آماده هم نبود دوباره کنکور بده چون دوباره همون اشتباهات رو تکرار م
من اینجا همه چیز و راجب خودم مینویسم 
و خود خود خودمم!!!
بدون ترس از قضاوت مینویسم چون هیچکس من و نمیشناسه!!!
ولی امشب ترسیدم که شناخته شده باشم و کسی تو دنياي واقعي من و بشناسه!!
چرا ترسیدم!!!!
چون اینجا راحت به گناهام اعتراف کردم و خودم بودم!
چقدر بد که کسی از خودش بترسه!
من امشب از خودم ترسیدم!
پس حتما نقصی دارم و باید دنياي واقعيم و قشنگ تر بچینم طوری که اگر یک روز شناخته شدم انقدر ترس وجودم و نگیره!
خدایا من و به خودت برگردون
و جعلنا للمتقین امام
 
احتمالا هر آدمی در قسمتی از زندگی‌اش به مسائلی بر می‌خورد که می‌توان آن‌ها را "مشکلات واقعي" نامید. مشکل واقعي، مشکلی‌ست که تمام دغدغه‌های چند ساعت، چند روز و چند ماه قبلت را به شکل مسائلی پیش پا افتاده و حتی مسخره پیش چشمت می‌آورد. مشکل واقعي، دغدغه‌های دیگران را هم پیش چشم تو مضحکه‌آمیز جلوه می‌دهد و شکافی عمیق بین تو و انسان‌های آسوده دیگر می‌کشد.مشکل واقعي، یک مشکل ذهنی نیست که با نصیحت یا حرف زدن یا تغییر نگرش یا راه‌حل‌های کل
تاثیر ممبر‌های واقعي بر فعالیت کانال تلگرام
در عصر دیجیتال امروز، تلگرام به عنوان یکی از برترین پلتفرم‌های ارتباطی و اطلاع‌رسانی شناخته می‌شود. اما چیزی که واقعاً موفقیت این پلتفرم را در پی دارد چیست؟ بله، حدس زدید، ممبرهای واقعي هستند. بیایید عمقاً وارد موضوع شده و اهمیت ممبرهای واقعي برای یک کانال تلگرام را بفهمیم و بدانیم چرا برخی از افراد حتی به خرید آنها فکر می‌کنند.
 
اهمیت ممبر‌های واقعي
ممبرهای واقعي قدرت بسیاری دارند. آنها نه
دنياي ماشین ها همیشه دنياي جذابی بوده و هست. هیچ کدوم از ما وجود نداره که ادعا کنه تو بچگی رویای پشت رول نشستن نداشته باشه،  ماشین ها به رکنی اساسی تو زندگی ماها تبدیل شدن که تا حدودی انکارناپذیرن. حالا اگه کمی این دنياي چرخ و دنده رو مینیاتوری ش کنیم، می رسیم به دنياي لی لی پوتی تری از ماشین ها به اسم  دنياي ماشین کنترلی. 
ادامه مطلب
دنياي ماشین ها همیشه دنياي جذابی بوده و هست. هیچ کدوم از ما وجود نداره که ادعا کنه تو بچگی رویای پشت رول نشستن نداشته باشه،  ماشین ها به رکنی اساسی تو زندگی ماها تبدیل شدن که تا حدودی انکارناپذیرن. حالا اگه کمی این دنياي چرخ و دنده رو مینیاتوری ش کنیم، می رسیم به دنياي لی لی پوتی تری از ماشین ها به اسم  دنياي ماشین کنترلی. 
ادامه مطلب
یکی بود، یکی نبود. یکی بود که ته یه چاه خودش رو قایم کرده بود. اون چاه یه کتابخونه بزرگ و بلند بود. بالای چاه یه دایره بود که می‌شد از توش، آسمون شب و روز رو دید. و حقیقت اونجا بود، دنياي واقعي اون بیرون بود. ولی اون شخص نمی‌خواست بره بیرون. همون جا موند. هرروز خودش رو بین داستان‌ها گم کرد. شب‌ها کف زمین می‌خوابید، جایی شبیه قبر که بین خاک‌ها برای خودش کنده بود. سردش بود. پایان.
تماشای آنلاین انیمیشن دیو و دلبر 3 دنياي اسرارآمیز بل
دانلود انیمیشن دیو و دلبر 3 دنياي اسرارآمیز بل
نام انیمیشن : دیو و دلبر 3 دنياي اسرارآمیز بل Beauty and the Beast 3 Belles Magical World ژانر: انیمیشن | ماجراجویی محصول: آمریکا کارگردان: باب کلاین سال تولید:1998 میلادی مدت زمان: 59 دقیقه خلاصه داستان : انیمیشن دیو و دلبر 3 : دنياي اسرارآمیز بل ، دنباله ای بر انیمیشن سینمایی “دیو و دلبر” است، که به بچه ها بخشش، عشق و مهربانی را می آموزد …ایران پارس ویدیو
هیچ چیز سر جایش نیست. 
نه آن کودک هشت ساله ای که بجای ور رفتن با اسباب‌بازی  هایش و ساختن رویایی در مغزش کار می‌کند و کودکی اش را می خورد .
نه آن پیرمرد سال خورده ای که بجای استراحت در خانه اش گدایی می‌کند.  
نه آن زن زیبایی بجای بازی با بچه اش تن فروشی می‌کند تا خرج بچه اش را دهد‌.
نه آن نخبه ریاضی بجای پیشرفت در علم و ساختن مریم میرزاخانی های دیگر در زندان است.
نه آن محتسب بجای درس دین درس اقتصاد می‌دهد.
و نه من که بجای تست زدن اکنون دارم با گ
جزیره که هستیم ( خدمت الافی اجباری سربازی رو میگم) روزایی که به هر دلیل بچه ها افتاب سوخته میشن از الوئه ورا هایی که جلوی سنگر کاشتیم استفاده می کنند برای از بین بردن سوختگی افتاب و نرم کردن پوست صورتشون.
الان که در مورد الوئه ورا جست و جویی کردم، دیدم که دنياي زیبایی و زیبا بودن چه غوغایی میکنه. من بیشتر تو دنياي اندیشه ها سیر و سفر کردم و کشف دنياي زیبایی و مسافران و مخاطبان این دنیا برام خیلی جالب و جذاب بود، خیــــــــــــــــــــــــــــ
روابط مجازی
این روزها به دلیل گسترش ارتباطات مجازی، شکل گیری روابط دوستانه و عاشقانه در این فضا نیز رشد فزاینده ای را شاهد است. هر نوع رابطه ای در دنياي مجازی، می تواند آسیب هایی هم به دنبال داشته باشد.
حضور و فعالیت در فضای مجازی در دنياي امروز، اجتناب ناپذیر است. به این دلیل که اینترنت با زندگی روزمره ما پیوند خورده است و رابطه ها دیگر مثل گذشته ها فقط به آشنایان و دوستان دنياي واقعي محدود نمی شود.

ادامه مطلب
+ هنوزم که فکر میکنم تو درست ترین ادم زندگی من بودی واگه میشد که ادامه داشته باشی حتما خوشحال تر از این بودم که الان هستم . و هیچوقت به خاطر اعتمادی که بهت داشتم کارهایی رو نمیکردم . از چیزهایی که براشون ناراحتم اون دنياي ظریف از دست رفته ست .جایی که توبودی توش بدون اینکه چیزی رو خراب کنی .
این مدت جاهایی قرار گرفتم که زیادی زمخت بودن و ادمها و تجربه ها.
دلم برگشتن به درون رو میخواد و یک زندگی بدون شوآف با تعدادی ادم درست میدونم که جاده ای که ر
احتمالا هر آدمی در قسمتی از زندگی‌اش به مسائلی بر می‌خورد که می‌توان آن‌ها را "مشکلات واقعي" نامید. مشکل واقعي، مشکلی‌ست که تمام دغدغه‌های چند ساعت، چند روز و چند ماه قبلت را به شکل مسائلی پیش پا افتاده و حتی مسخره پیش چشمت می‌آورد. مشکل واقعي، دغدغه‌های دیگران را هم پیش چشم تو مضحکه‌آمیز جلوه می‌دهد و شکافی عمیق بین تو و انسان‌های آسوده دیگر می‌کشد.
مشکل واقعي، یک مشکل ذهنی نیست که با نصیحت یا حرف زدن یا تغییر نگرش یا هر راه‌حل‌های
جالبه که وقتی بین دنياي واقعي و مجازی یه خط میکشیم، این خط کش برای پنهان کردن اسم و رسم و هویت ما فقط توی زمینه اسم و عکس کارایی داره. مثلا سعی میکنیم با اسمی خوشگلتر و باکلاس تر از اسم واقعيمون اکانت درست کنیم و  عکس پروفایلمونم رو هم اینقده دستکاری میکنیم که خیلی خوشگلتر از خودمون بشه. اما متاسفانه با اخلاقی خیلی گند تر از اخلاق واقعيمون وارد دنياي مجازی میشیم!! کی گفته تو دنياي مجازی حتما باید بد باشیم؟!تو که واسه اسم و رسمت اینهمه تلاش م
BluRay,Charlotte's Web 1973,WEB-DL,دانلود انیمیشن Charlottes Web 1973,دانلود انیمیشن دنياي شارلوت Charlotte's Web 1973,دانلود انیمیشن دنياي شارلوت با دوبله فارسی,دانلود دوبله فارسی انیمیشن دنياي شارلوت Charlotte's Web 1973,دانلود رایگان,دانلود زیرنویس فارسی,دانلود کارتون دنياي شارلوت,دانلود مستقیم انیمیشن Charlotte's Web 1973 1080p,دنياي شارلوت,دو زبانه,دوبله فارسی,
ادامه مطلب
یچیزی که درمورد بلاگستان جالبه اینه که فکر کنم همه ی ما بر اساس نوشته هایی که از ادما میخونیم ازشون یه کاراکتر تو ذهنمون میسازیم و اونها رو اونطوری میشناسیم
کاراکتر من تو ذهن شما چه شکلیه؟ فکر میکنین من تو دنياي واقعي چه جور ادمیم؟ 
 
+همیشه دلم میخواسته بدونم پس لطفا اگه زحمتی نیست اکثرا جواب بدین :)
گاهی به دنياي کوچک بعضی از آدم ها حسودیم میشه. 
گفتن این حرف وسعت دنياي خودمو تقلیل میده اما میگم. 
واقعا گاهی حسودی میکنم به داشتن دنيايی ب غایت مزخرف. به اینکه هدف غاییم پیدا کردن عشق زندگیم باشه در حالیکه نه معنی عشق رو میدونم نه زندگی!
شاید بد نبود اگه منم مثل خیلی ها سر ب سر قوانین زندگی نمیذاشتم و باشون سر و کله نمیزدم. 
شاید راحت تر بودم اگه نهایت خوشبختی رو تو این میدیدم ک مژه بکارم و بتونم عکسای جذاب تری آپلود کنم. که پسرای بهتری رو بدس
3D PageFlip Professional
  با توجه گسترش تنوع روز افزون، کاربران چه در دنياي مجازی و چه در دنياي واقعي به دنبال طرح های خلاقانه و ایده های نو می باشند. در این بین طرح های سه بعدی بیشتر چشم گیر و طرفداران بیشتری را به خود اختصاص داده است. چرا که این نوع طرح های جذابیت خاصی را برای کاربران به وجود می آروند. تهیه کاتالوگ از محصولات، دفترچه توضیحات خدمات، بروشور ها، کتاب یا رومه هااز جمله این ها می باشند. 3D PageFlip Professional نرم افزاری جهت تبدیل فایل های پی دی اف
فیلم جوکر بعد از سالها جنجال و هیاهو اکران شده و این حواشی در زمان اکران دو برابر هم شده است. گرچه نمی‌توان در بررسی این فیلم کاملا از حواشی آن دور شد و این دو مقوله به همدیگر گره خورده‌اند اما فارغ از این جریانات، باید دید که آیا اساسا فیلم جوکر توانسته یک اثر سینمایی موفق باشد؟ واقعيت اینست که فیلم مستقل این ابرشرور دنياي DC، یک ایراد کلی دارد و آنهم اینست که فیلم به هیچ وجه برخاسته از دنياي کمیک‌ها نیست و به معنای واقعي یک اثر مستقل است؛ ی
من ازت دوری میکنم و تو از چشمم میفتی داخل چاهی که به یه دنياي مجازی راه داره یه جا آروم میشینی به تماشا. با خودت میگی: این دیوونه هنوزم به آینده ی بهار این سالهای تکراریش امیدواره با اینکه بین دریایی از متغییرهایی که همیشه میگفت ازشون بیزاره داره خفه میشه.
میگم بین خودمون باشه من صداشو میشنوم اون اینو نمیدونه: بهتر، اینطوری واقعي تر میشه. با خودم میگم: آخر چاه این سالای تکراری به آسمون راه داره کاش میشد بهت توضیحش داد که این تئاتری که داری میب
من ازت دوری میکنم و تو از چشمم میفتی داخل چاهی که به یه دنياي مجازی راه داره یه جا آروم میشینی به تماشا. با خودت میگی: این دیوونه هنوزم به آینده ی بهار این سالهای تکراریش امیدواره با اینکه بین دریایی از متغییرهایی که همیشه میگفت ازشون بیزاره داره خفه میشه.

میگم بین خودمون باشه من صداشو میشنوم اون اینو نمیدونه: بهتر، اینطوری واقعي تر میشه. با خودم میگم: آخر چاه این سالای تکراری به آسمون راه داره کاش میشد بهت توضیحش داد که این تئاتری که داری می
خرید آنلاین عینک آفتابی یکی از هزاران خدماتی است که در فضای اینترنت و وب صورت می گیرد.
دنياي وب دنياي بسیار بزرگی است که بخش بسیار کوچکی از آن به خرید و فروش متعلق است. امروزه خرید و فروش در فضای اینترنت بسیار شایع شده است.از طرفی این بازار ( بازار اینترنتی ) مورد استقبال مردم نیز قرار گرفته است. به همین دلیل است که تقریبا بیش تر فروشندگانی که محصولات خود را به طور فیزیکی به فروش می رسانند اقدام به راه اندازی کسب و کار آنلاین در کنار کسب و کار خو
این روزا جدی جدی دارم دنياي واقعي میبینم ! 
+ چرا نقاب ها تون دارید دونه دونه برمیدارید ؟ لطفا برندارید ! من واقعا تحمل مواجه شدن با واقعيت ها رو ندارم ! لطفا نقاب ها یتون دوبار بزارید 
+ از این به بعد می خوام برای یه سری آدم ناشناس باشم برای همیشه 
مدتی قبل مینوشتم در اینجا
اما اکنون با تفکر دیگری نسبت به وبلاگ داشتن و نوشتن برگشته ام
قبلا توقع داشتم که بنویسم تا خوانده بشوم تا دیده بشوم تا بازخورد نوشتنم را دریافت کنم.توقعاتم برطرف نشد و وبمو پاک کردمو رفتم.اکنون فهمیده ام نوشتن تاثیرات بسیاری برای خودم دارد.در نوشتن همچنان که ذهنم به دنبال کلمات می گردد ناگهان جمله یی درباره نحوه فکرم یا موضوعی که مدتها در ذهن داشتم و ان گوشه کنارها مدتها خاک خورده بود را پیدا میکنم و به نوشته در میا
من ازت دوری میکنم و تو از چشمم میفتی داخل چاهی که به یه دنياي مجازی راه داره یه جا آروم میشینی به تماشا. با خودت میگی: این دیوونه هنوزم به آینده ی بهار این سالهای تکراریش امیدواره با اینکه بین دریایی از متغییرهایی که همیشه میگفت ازشون بیزاره داره خفه میشه.
میگم بین خودمون باشه من صداشو میشنوم اون اینو نمیدونه: بهتر، اینطوری واقعي تر میشه. با خودم میگم: آخر چاه این سالای تکراری به آسمون راه داره کاش میشد بهت توضیحش داد که این تئاتری که داری میب
بسم الله الرحمن الرحیم
زندگی مجازی،
زندگی دوم.
واقعيت مجازی
virtual reality
virtual life
second life
اسم‌های متعدد و البته مفاهیم نزدیک به هم.
زندگی در دنيايی به جز دنياي واقع. گذران وقت در دنيايی بین خیال و واقعيت. دنياي خیالی،‌افراد واقعي. جبران عدم موفقیت در دنياي واقعي. ورود زودتر به دنياي واقعي برای بچه‌های کم سن و سال. تجربه کردن کار‌هایی که نمی‌توان در دنياي واقع انجام داد. تجربه‌ی لذات خیالی بدون خرج هزینه‌ی گزاف و با کمترین انتقال مکانی و زمانی. ج
آدما از ترساشون حرف نمی‌زنن.
 تصحیح می‌کنم که آدما از ترسای واقعي‌شون حرف نمی‌زنن.
ترسای واقعي اونقدر برات سنگین و وحشت‌زا هستن که حتی حاضر نیستی به زبون بیاریشون. انگار اگه ازشون حرف بزنی جون می‌گیرن و اتفاق می‌افتن.
ترس، یکی از درونی‌ترین و شخصی‌ترین حس‌هاست.
ممکنه در روزمره بگیم از فیلان و بهمان می‌ترسیم اما این‌ها همشون ترسایی هستن که خیلی عمیق نیستن. احتمالا اگه تلاش کنیم می‌تونیم باهاشون کنار بیایم اما ترسای واقعي اون ترسایی
فکر این که در یک جهان کاملاً واقعي، به صورت کاملاً خیالی می‌خواهمت.
فکر این که موقع دلتنگی آخر شب کاملاً بالشم را در آغوش می‌گیرم.
فکر این که مثل آدم‌های معمولی اشک می‌ریزم و به چیزهای معمولی فکر می‌کنم.
فکر این که در یک شرایط طبیعی، موقع خداحافظی، صفحه‌ی موبایلم از قطره‌های باران خیس می‌شود؛ طوری که آخرین جمله خوانا نیست. خدا.ظ»
فکر این که تو یک گوشه از مغزت را اختصاص دادی به فرار از خاطرات.
فکر این که هر از گاهی به این فکر می‌کنی که م
دانلود آهنگ ایهام دنياي بعد تو
هم اکنون شنونده موزیک جدید و فوق العاده ی * دنياي بعد تو * با صدای زیبای هنرمند محبوب و مشهور , ایهام باشید.
 
دانلود آهنگ ایهام به همراه متن, پخش آنلاین و بهترین کیفیت (کیفیت اصلی) از رسانه مدیاک
Download new song by Ehaam called Donyaye Bad Az To With online playback , text and the best quality in mediac
 
متن ترانه ایهام به نام دنياي بعد تو
بی من کجا رفت آه سردی میکشماز رفتنش آخر چرا رفتبی من کجا رفت آشنای منغریبانه میان جاده ها رفتدر بهار چشم من امشب اگر بارا
به نام خدایی که پدر را آفرید تا تجلی خدا باشد❣️
دوستان عزیزم سلاااااام امیدوارم که امروزتون هم پر از سلامتی و عشق باشه ❣️ 
دنياي همه آدما متفاوته. دنياي من متفاوت از دنياي توئه و دنياي تو و اون و غیره متفاوت از دنياي ماست. به دنیامون که نگاه میکنم می بینم هرکس دنیاش رو طبق وسیله ها و آدم ها و لباس و کتاب و مرتب کرده است. یه دوستی دارم میگه دنياي من کتابامه اگه نباشن من دنيايی ندارم. یه دوست دیگه دارم میگه دنياي من بازار رفتن و خرید کردن هست.
علت خواب دیدن چیست؟ دنياي خواب و رویا دنياي عجیبی است که در آن محدودیت‌های جسمانی و زمانی دنياي واقعي از بین می‌روند. اغلب تصاویر دنياي خواب برای انسان‌ها سوالات متعددی از چیستی و چرایی آن‌ها ایجاد می‌کند. خواب‌های تکراری آیا معنا و مفهوم خاصی برای بیننده دارند؟ تعبیر خواب در علم روانشناسی چگونه انجام می‌شود؟ طبق رویکرد روانکاوی رویاها مسیرهایی برای رسیدن به ناخودآگاه هستند. رویاها گاه از وقایع روزمره ناشی می‌شوند و گاه سرنخ‌هایی
موضوع تاثیر شبکه های اجتماعی روی هوش و شعور را واقعا دوست دارم . خودم شخصا بسیاری از اوقات به تاثیر فضای مجازی در زندگی واقعي فکر کردم. قسمتی از آنچه که برای خودم نوشته ام:به این فکر می کنم که حضور در دنياي مجازی و بودن با کسانی که گاه هیچ چیز از شخصیت واقعي آنها نمی دانی چقدر می تواند در ما احساس آرامش و رضایت ایجاد کند؟چه تعداد از این افرادی که به طور عام دوست ” خطاب میشوند به معنای واقعي کلمه دوست” هستند؟این روزها قسمت زیادی از مردم وقت
 
3D PageFlip Professional
  با توجه گسترش تنوع روز افزون، کاربران چه در دنياي مجازی و چه در دنياي واقعي به دنبال طرح های خلاقانه و ایده های نو می باشند. در این بین طرح های سه بعدی بیشتر چشم گیر و طرفداران بیشتری را به خود اختصاص داده است. چرا که این نوع طرح های جذابیت خاصی را برای کاربران به وجود می آروند. تهیه کاتالوگ از محصولات، دفترچه توضیحات خدمات، بروشور ها، کتاب یا رومه هااز جمله این ها می باشند. 3D PageFlip Professional نرم افزاری جهت تبدیل فایل های پی دی
من همش حس میکنم اشتباهی افتادم تو این دنیا
من حتما تو دنياي قبلیم آدم خیلی خیلی خیلی بزرگی بودم، واسه همین نمیتونم خیلی از محدودیتارو تحمل کنم، واسه همینه که حس میکنم حتما باید بزرگ بشم، دنياي من خیلی بزرگ و نامحدوده، من یه اعجوبم، ایکاش این واقعيت علنی بود!
فایل نقش واقعي و مناسب از تکنولوژی برای ایجاد فرهنگ یادگیری در دسته بندی #سایر_محصولات در سایت فایل مهم قرار گرفت .
--------------------نقش واقعي و مناسب از تکنولوژی برای ایجاد فرهنگ یادگیری
دانلود فایل نقش واقعي و مناسب از تکنولوژی برای ایجاد فرهنگ یادگیری
عنوان فایل : نقش واقعي و مناسب از تکنولوژی برای ایجاد فرهنگ یادگیری
دسته بندی : سایر محصولات
برچسب ها:
نقش واقعي و مناسب از تکنولوژی برای ایجاد فرهنگ یادگیرینام فایل : نقش واقعي و مناسب از تکنول
 
3D PageFlip Professional
  با توجه گسترش تنوع روز افزون، کاربران چه در دنياي مجازی و چه در دنياي واقعي به دنبال طرح های خلاقانه و ایده های نو می باشند. در این بین طرح های سه بعدی بیشتر چشم گیر و طرفداران بیشتری را به خود اختصاص داده است. چرا که این نوع طرح های جذابیت خاصی را برای کاربران به وجود می آروند. تهیه کاتالوگ از محصولات، دفترچه توضیحات خدمات، بروشور ها، کتاب یا رومه هااز جمله این ها می باشند. 3D PageFlip Professional نرم افزاری جهت تبدیل فایل های پی دی
هیجان آفرود همیشه از طرفداران خاص خود برخوردار بوده و هست. به طوریکه لذت بی مرز این کلاس از ماشین های کنترلی به گونه ای است که کاربران این حوزه مدام به فکر تغییر و تنوع در ماشین های خود هستند. شرکت های سازنده ماشین کنترلی هم به خوبی از این نیاز بازار آگاهی دارند مدل هایی را طراحی و تولید می‌کنند که بتواند علاوه بر ظاهر فوق العاده جذاب قدرت بسیار بالایی هم در عبور از موانع آفرود داشته باشد تا به خوبی بتوانند پاسخگوی نیاز کاربران و علاقه مندان
به مها میگم حالم خوب نیست مست خوابم پیش خودم میگم دلم میخواد گریه کنم. ازش میپرسم به نظرت میتونم با این وضعیت کتابمو تموم کنمو کارامو انجام بدم؟ میگه هیچ چاره ای نداری خودتو غرق کارهات کن وگرنه برای ما هیچ کاری جز خوابیدن یا گریه کردن نمیمونه. خودتو غرق کتاب کن اونوقت میبینی حتی نمیفهمی چجوری تمومش کردی و لذت هم میبری. پیش خودم میگم درست میگه نه با خواب وضعیت من درست میشه نه باگریه و کار نکردن باید راسخ باشم مثل قدیم پافشاری کنمو کتابمو بخون
قرار بود "شارمین امیریان" تا همیشه یک شخصیت مجازی بماند و یک مرز پررنگ و دیوار بلند بین دنياي واقعي و مجازی اش بکشد. حتی آن زمانی که این اسم و فامیل هنوز متولد نشده بود و شارمین فعلی با اسم واقعي اش می نوشت و کلی اطلاعات از خودش می داد، باز قرار همین بود. یک وقتهایی پیش آمد که دلش خواست کسی از دنياي مجازی را بکشاند به دنياي واقعي؛ صحبتش هم شد؛ اما در نهایت: تردید و دودلی و ترس از مواجهه، نگذاشت این اتفاق بیفتد. البته تا دیروز!
 
مدتها بود با هوپ د
وُیسی از یک روانشناس رو گوش میکردم که در مورد علت day dream هایی صحبت میکرد که اکثرمون تجربه اش کردیم.اینکه درحال درس خوندنیم و یکهو متوجه میشیم و میبینیم مدتهاست به یک نقطه خیره شدیم و در مورد مساله ای فکر میکنیم، و این اتفاق بارها در طی روز تکرار میشه.میگفت این موضوع بیشتر در کسانی دیده میشه که به نحوی احساس میکنن مورد ابیوز کسی واقع شدن و مدام یک اتفاق از دنياي واقعي رو در طی روز به صورت ذهنی تصور میکنن.این روزهام بیشتر به day dream میگذره تا درس خ
یکی بود یکی نبود
همه ی ما توی دنیاهای کوچیک خودمون زندانی هستیم
هرکدوممون تو یه گوشه هایی از دنیامون با دنياي بعضی ها شریکیم
اما تنها کسی که تو دنياي هممون هست خداست
دنياي هر کدوممون رنگ جداگونه ای داره
رنگ دنياي من با دنياي تو فرق داره
اما یه رنگی تو پس زمینه ی همه ی دنیا ها هست و اون هم رنگ خداست
هر کسی می تونه پاک کن دست بگیره و رنگ های دنياي رو پاک کنه تا بهترین رنگ جهان تو دنياي به شهود برسه و یا اینکه با مداد مشکی خط بکشه رو تمام رنگ های خد
توی دنياي امروز حتی پرستش خدای یکتا هم به چند نوع است :
گروهی از انان تجارت میکنند، گروهی دیگر افسونگرند و گروهی دیگر نوکران واقعي هستند.

گروه تاجران کسانی هستند که خدا را برای رسیبدن به بهشت میپرستند.
گروه افسونگران کسانی هستند که برای فرار از اتش جهنم و نجات یافتن از ان خدا را میپرستند.
گروه سوم کسانی هستند که خدا را برای خنودش میپرستند و نه چشم به بهشتش و نه ترس از دوزخش دارند.

و اینانند که خدا پرست واقعي هستند.
درست در ششمین روز از چهارمین ماه سال دختری با عجله وارد این دنیا شد طوری که پدرجانم میگن داشت توی ترافیک تهران به دنیا میومد.مامان جانم میگن که ساعت ۳ صبح بود که من و به این دنیا آوردن و بعد تعریف میکنن که وقتی منو دادن بغلش دوتا چشم بودم فقط :|
برای همین ساعت ۳ به دنیا اومدنم بابا و مامان جانم تولدمو همیشه شب ششم تیر میگیرن.
الان که مینویسم من و به زور دارن میفرستن دفتر بابا و خودشون در تدارک جشن تولد من هستن.
هیچی اونقدر خوشحالم نمیکنه که پدر و
داشتم به بچه‌ها می‌گفتم من توی محیط جدید که قرار می‌گیرم اصولاً حرف نمی‌زنم، ارتباط نمی‌گیرم و سخت وارد اینتراکشن میشم. تصورم از خودم همیشه این بوده که از اون بچه‌هایی هستم که سخت دوست پیدا می‌کنن. باید با یکی شش ماه توی یک میز بشینن تا رفیق بشن. ولی گویا تجربه، چیز دیگه‌ای رو نشون میده.دارم بیشتر حرف می‌زنم. بیشتر با آدم‌ها وارد تعامل میشم. بیشتر ارتباط می‌گیرم و به شکل ویژه‌ای بیشتر دوست پیدا می‌کنم. نمی‌دونم این روند کی شروع شده و
یه وقتایی باید برگردم مدرسه، برم توی کتابخونه یا پیش بچه‌های المپیادی یا قاطی اونایی که برای کارگاه کار می‌کنن بشینم، یادم بیاد این دنیا چه‌قدر ارزش زندگی‌کردن داره؛ دنياي معصوم‌تر و والاتر اون بچه‌ها. دنياي کم‌حاشیه‌تر و کم‌دغدغه‌تر. دنياي دوست‌تر. امروز یکی رو که تازه از اون دنیا اومده بود، کلی نصیحت کردم. گفتم ببین، واقعا مهم نیست. تهش که چی؟ منم نمی‌دونم تهش چیه. اما می‌دونم اونی نیست که فکر می‌کردم. تهش فقط منم، هیچ چیز و آدم د
سلام شازده!
از تایپ خوشم نمیاد اما از تو وبلاگ نوشتن چرا! این روزا هیچ دل و دماغ دانشگاه ندارم.دل و دماغ برنامه ریزی و دوره ی درسا دل و دماغ درس خوندن حتی دل و دماغ تفریح کردن. دلم میخواد یه داستان مفصل بنویسم خودمو بذارم شخصیت اصلیش بعد براش یه دنياي متفاوت بسازم. شاید توی قصه ی متفاوتی که میسازم پدرم گلفروش باشه و کمکش کنم. شاید تو قصه ی متفاوتی که میسازم شجاعتشو داشته باشم که عاشق باشم که واقعي عاشق باشم، شجاعتشو داشته باشم که بد باشم شجاعتش
همیشه فکر میکردم خندیدن به این معنی هست که ادم خیلی خوشحاله.
اما.
الان فهمیدم همه ی خندیدن ها دلیل بر شاد بودن نیست.
گاهی اوقات ما از روی حرص میخندیدم.
گاهی اوقات از روی حسادت میخندیدم.
گاهی اوقات از زیادی فکر کردن میخندیدم.
و.
کلی خنده ی دیگه که هیچ ربطی به شادی نداره.
وقتی رویاهات شیرین تر از بیداری باشه بیدار شدن از خواب برات سخت میشه
هی بیدار میشی میبینی عه این که همون زندگی قبلیته
باز چشاتو میبندی و آرزو میکنی ادامه خوابتو ببینی! حالا هرچی که باشه!
محیطش که جدیده! قوانین دنياي واقعي رم که نداره! هر اتفاق ناممکنی ممکنه و هرشرایط و مکان غیر واقعي و حتی محال هم اتفاق میفته!
چقدر این روزا بیدار شدن از خواب برام سخته. فقط هربار ک بتونم پتو رو میکشم رو سرم و با خودم میگم گور بابای دنیا
اگه قراره فقط تو خواب زندگ
وقتی رویاهات شیرین تر از بیداری باشه بیدار شدن از خواب برات سخت میشه
هی بیدار میشی میبینی عه این که همون زندگی قبلیته
باز چشاتو میبندی و آرزو میکنی ادامه خوابتو ببینی! حالا هرچی که باشه!
محیطش که جدیده! قوانین دنياي واقعي رم که نداره! هر اتفاق ناممکنی ممکنه و هرشرایط و مکان غیر واقعي و حتی محال هم اتفاق میفته!
چقدر این روزا بیدار شدن از خواب برام سخته. فقط هربار ک بتونم پتو رو میکشم رو سرم و با خودم میگم گور بابای دنیا
اگه قراره فقط تو خواب زندگ
پاورپوینت درباره کارآفرینی
فرمت فایل: پاورپوینت
تعداد اسلاید:55
بخشی از اسلایدها:
هر حرکت بزرگی از یک قدم کوچک آغاز می شود.
مقدمه
nمفاهیم، الگوها و ابزارهای کسب و کار در طی روند تکاملی خود همواره باز تولید شده و توسعه یافته اند. با گسترش روزافزون شبکه ارتباطات در دنياي تجارت در نیمه دوم قرن 20 ، این روند با سرعت و پویایی قابل توجهی پیش رفته است.
 
nاز جمله این مفاهیم، کارآفرینی است. کارآفرینی واژه ای است نو که از معنی کلمه اش نمی توان به مفهوم
هیجان آفرود همیشه از طرفداران خاص خود برخوردار بوده و هست. به طوریکه لذت بی مرز این کلاس از ماشین های کنترلی به گونه ای است که کاربران این حوزه مدام به فکر تغییر و تنوع در ماشین های خود هستند. شرکت های سازنده ماشین کنترلی هم به خوبی از این نیاز بازار آگاهی دارند مدل هایی را طراحی و تولید می‌کنند که بتواند علاوه بر ظاهر فوق العاده جذاب قدرت بسیار بالایی هم در عبور از موانع آفرود داشته باشد تا به خوبی بتوانند پاسخگوی نیاز کاربران و علاقه مندان
در دنياي مدرن امروز برای هر کاری تخصص لازم است و دیگر تخصص ربطی به مکان ، مدرک و … ندارد.
یک متخصص میتواند یک جوشکار نمونه و یا یک نجار نمونه باشد. در مقاله ای
که امروز برای شما منتشر می کنیم قصد داریم که شما را به سوال هایتان در
مورد یک طراح سایت خوب کیست ؟ ” پاسخ دهیم ….
پس با ادامه مقاله میزبان ما باشید .
طراحی سایت اصفهان
اصفهان دیزاینر
 یک طراح سایت خوب را چگونه بشناسیم ؟جواب واضح استنکته مهم : از نمونه کارهای واقعي !!!!بله
نمونه کارهای و
پ.ن1:حدیث روز:هیچ‌وقت نمی‌توانیم به حرف‌ها، قول‌ها و تعهد آمریکایی‌ها اعتماد کنیم.(#حسن_)
پ.ن2:
جا داره بگیم: دنياي فردا دنياي گفتمان ها است نه موشک ها و کوفتدنياي فردا دنياي گفتمان ها است نه موشک ها و مرضدنياي فردا دنياي گفتمان ها است نه موشک ها و زهر مار
پ.ن3: می خواستم ی پست فان در مورد ولنتاین بذارم ولی خب به خاطر این اتفاق پشیمون شدمپ.ن4:خدایا وزیر اطلاعات مملکت ما رو گاو کن، برای بار دوم هست ک خبر حمله ی تروریستی از شب قبلش تو ی سری ا
هیجان آفرود همیشه از طرفداران خاص خود برخوردار بوده و هست. به طوریکه لذت بی مرز این کلاس از ماشین های کنترلی به گونه ای است که کاربران این حوزه مدام به فکر تغییر و تنوع در ماشین های خود هستند. شرکت های سازنده ماشین کنترلی هم به خوبی از این نیاز بازار آگاهی دارند مدل هایی را طراحی و تولید می‌کنند که بتواند علاوه بر ظاهر فوق العاده جذاب قدرت بسیار بالایی هم در عبور از موانع آفرود داشته باشد تا به خوبی بتوانند پاسخگوی نیاز کاربران و علاقه مندان
غمگینیم بخاطر شروع دانشگاه نیست. بخاطر این است که سه‌شنبه باید برم سر کار . دانشجوهایی که کار نمی‌کنید، خوشا به حالتان! 
یکبار به سرم زد که تمام خرج‌ها را قطع کنم، استعفا بدم و با حسابی که مطلقا خالی است تا آخر سمستر برم. بعد یادم آمد که در دنياي واقعي پول اختیاری نیست. فقط برای خریدن ساعت‌ و ۱۲ جفت کفش نیست. ادم برای راه انداختن موتر پول نیاز دارد. برای خورد و خوراک پول نیاز دارد. 

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها