نتایج جستجو برای عبارت :

دراکو مالفوی

فن فیکشن شکارچیان
به زودی از این مکان
خلاصه:
سازمان مخفی به نام شکارچیان وضیفه دارد تا به صورت مخفیانه با جادوی سیاه مبارزه کنددشمن آنها انجمن مرگ میباشد که ه تازگی پیترپتی گرو  به آن ملحق شده.حال یکی از اعضای جوان سازمان یعنی دراکو مالفوي   ماموریت دارد او را بگیرد.اما این ماموریت به این راحتی نیست زیرا در هاگوراتز مخالفانی برای این سازمان میباشد که اسنیپ یکی از آنهاست.
خب دیگه خلاصش طولانی شد :||| 
نکته: در این داستان اسنیپ،فرد ویزلی،
خلاصه :
در این داستان مالفوي و هری با هم همکاری میکنند تا برای سازمانی به نام شکارچیان ماموریتی انجام دهند.از طرف دیگر فرزندان دوقلوی عموی هرمیان برای سال چهارم خود به مدرسه آمده اند
تعداد پارت: نا معلوم
پارت های منتشر شده : 1  (2 پارت فردا آپ میشه)
 
- 7 ساعت، 7 ساعت کوفتی با یه گوشی صفحه شیش اینچی کوفتی پشت یه میز کوفتی نشسته بودم و داشتم شِر و وِر و شکربازیای بچه های کلاسو تحمل میکردم :))) واقعا من نباید مایۀ افتخارتون باشم؟!
- یه چیزی بگم؟ فهمیدم رو جیک جیلنهال کراش دارم :|
- به بابام میگم برم تتو بزنم؟ میگه آره دختر گلم. میگم اشکالی که نداره؟ میگه نه بابا جان، چه اشکالی؟! فقط فکر جای خوابتو برای یعدش کردی دیگه بابا جان. :/ میبینین تروخدا؟ توجه موج میزنه تو خونواده
- با این آهنگ سم اسمیت اشکام
 
این گیاهان آپارتمانی برای شروع جمع آوری گیاهان بهترین هستند. همه آن ها به راحتی رشد می کنند و به طور کلی می توانند در مقابل آبیاری نامنظم ، نور نامساعد یا بد و نوسان دما مقاومت کنند. این گیاهان در اتاق خواب، دفاتر کار و حتی گوشه های تاریک نیز رشد می کنند. در ادامه همراه ما باشید تا شما را با این گیاهان آپارتمانی بادوام آشنا کنیم.
 
پوتوس رونده طلایی
دلیلی وجود دارد که پوتوس طلایی (Epipremnum pinnatum Aureum”) یکی از محبوب ترین گیاهان معلق است. پوتوس ط
 
مرگ هایی از این عجیب تر و دردناک تر سراغ دارید؟ خواندن و ماجرای این مرگ ها واقعا دل و جرات می خواهد،با ما همراه باشید تا ماجرای وحشتناک ترین مرگ ها را بخوانید.
به جرأت می توان گفت که هیچ موجود زنده ای از مرگ استقبال نمی کند و بیشتر مرگ و میرها به خاطر وقایع طبیعی پیش می آیند، اما طبیعت بی رحم است و هرازگاهی، وحشت انگیز هم می شود. دنیای علم تلاش کرده است با بررسی نشانه های برجامانده از این رویدادهای وحشتناک، جزئیات لحظه به لحظه این وقایع را وا
 
منبع
  
مشخصات سریال ویچر:
سریال ویچر» یک داستان حماسی از سرنوشت و خانواده را روایت می‌ کند. گرالت از ریویا» (همان ویچر) یک شکارچی هیولای تنهاست که از طریق جهش و جادو قدرتی فراتر از انسان های عادی بدست آورده است. اما سرنوشت او را به سمت ساحره‌ ای قدرتمند (ینیفر) و شاهزاده خانمی جوان (سیری) با یک راز بسیار خطرناک می‌ کشاند، این سه باید یاد بگیرند تا با یکدیگر از این سرزمینی که هر روز خطرناک‌ تر می‌ شود عبور کنند.
نقش های اصلی فصل اول ویچر / گ

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها