نتایج جستجو برای عبارت :

در حرارت دل به چه می مانیم؟ در آتش مهربانی به چه مشغولیم؟ در حضور روشنی به کجا مسکن گزیده ایم در تب تاب بودن به کجا رسیده ایمgo

در جلسه علنی امروز مجلس طرح ملی مسکن با حضور وزرای راه، کشور و رئیس کل بانک مرکزی بررسی شد.

به گزارش تجارت‌نیوز، در جلسه
علنی امروز مجلس که به ریاست علی لاریجانی برگزار شد، وزیر راه و شهرسازی،
رئیس کل بانک مرکزی، وزیر کشور، رییس بنیاد مسکن نیز در جریان بررسی طرح ملی مسکن حضور داشتند.
به دنبال پایدار کردن تولید مسکن هستم
در این جلسه محمد اسلامي وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه تحولات مسکن
رابطه معناداری با تحولات نرخ ارز دارد، گفت که وزار
متقاضیان ثبت نام در طرح اقدام ملی چه باید کنند؟
تاهل، سابقه ست در محل درخواست مسکن ملی و مالکیت از جمله مواردی است که برای طرح اقدام ملی مسکن مورد بررسی قرار مي‌گیرد.
به گزارش خبرنگار مسکن گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، شرایط استفاده از طرح اقدام ملی مسکن مطابق در قانون ساماندهی برای استفاده از برنامه‌های حمایتی مسکن در نظر گرفته شده است.
ادامه مطلب
پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، شورای پول و اعتبار در حالی سقف تسهیلات ساخت مسکن با قابلیت تبدیل به فروش اقساطی در بانک‌های تجاری و بانک مسکن را تصویب کرد که این روزها شکاف ميان تولید و تقاضا افزایش یافته و کسری مسکن به 3،5 تا 4 ميلیون رسيده است.

متن کامل خبر: فرصت‌سوزی شورای پول و اعتبار در تصویب وام ساخت مسکن
یک تحلیلگر بازار مسکن معتقد است احتمال آنکه رکود تورمي» در بخش مسکن دست کم تا پایان فصل بهار ۹۹ ادامه داشته باشد، وجود دارد.

پایگاه خبری بانک مسکن
علی قائدی کارشناس و تحلیلگر بازار مسکن با بیان اینکه حجم تقاضای مصرفی در بازار معاملات مسکن به شدت کاهش پیدا کرده است، به پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، گفت: در بررسی وضعیت کنونی و مسیر حرکت آتی بازار مسکن، توجه به چند متغیر اصلی ضروری است.
ادامه مطلب
به گزارش عصرحباد؛ حسینعلی حاجی دلیگانی» نماینده مردم شهرستان برخوار و شاهین شهر و ميمه در مجلس گفت: آقایان دولتی اگر با اسم مسکن مهر مشکل دارند بهتر است اسم آن را تغییر دهند. وزرای دولت‌ گرچه طرح مسکن اجتماعی و مسکن اميد را مطرح کردند اما این طرح‌ها هیچ وقت عملیاتی نشد و دولت عملاً ناتوان از اجرای این طرح‌هاست. اصل مسکن مهر اقدام درستی بود و توانست بخشی از نیازهای جامعه به مسکن را تأمين کند.
پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، مدیرعامل بانک مسکن ضمن تاکید بر اینکه سال آینده مسکن گران نمي‌شود، اعلام کرد: زنجیره تأمين مالی مسکن تابستان آینده نهایی و اجرا مي‌شود که بر اساس آن هزینه‌های ساخت و ساز تا 30 درصد کاهش خواهد یافت.

متن کامل خبر: سال آینده مسکن گران نمي‌شود
پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، وزیر راه و شهرسازی درباره افزایش تسهیلات ساخت مسکن به 100 ميلیون تومان گفت: افزایش تسهیلات ساخت مسکن یکی از تأکیدات جدی ما بوده است که باعث جریان سازی و سرعت بخشیدن به تولید و عرضه مسکن مي‌شود.

متن کامل خبر: افزایش 100 ميلیون تومانی وام مسکن
حسام عقبایی در گفت‌‍‌وگو با خبرگزاری ميزان ، در خصوص وضعیت بازار مسکن در سال 98 و وضعیت مسکن در سال 98 بیان کرد: باوجود اینکه از سال ۹۲ تا ۹۶ رکود در این بازار‌ها حاکم بود و نوید خروج مسکن به گوش مي‌رسید، اما در سال ۹۷ به یکباره این رکود عميق‌تر شد به طوری که حجم معاملات در تیر ماه ۹۷ نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۵ درصد، مرداد ۳۶ درصد، شهریور ۴۵ درصد، مهر ۵۴ درصد، آبان ۵۸ درصد و آذر ۶۲ درصد کاهش داشت. وی در ادامه افزود: عمق رکود معاملات در سال ۹
اقتصاد نیوز: یک کارشناس اقتصاد
مسکن گفت: بر اساس رفتار گذشته، دوره افزایش قیمت بازار مسکن به اتمام
رسيده؛ اما چهار عامل ناشی از شرایط عمومي اقتصاد باعث سردرگمي فروشندگان
شده است.
ادامه مطلب
برندگان قرعه کشی بانک مسکن ۹۸.
به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا ، مراسم قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک مربوط به سال 1397 با حضور اعضای هیات نظارت بر انجام قرعه کشی شامل نمایندگان دادستان کل کشور ، نمایندگان وزارت امور اقتصادی و دارایی ، نمایندگان بانک مرکزی جمهوری اسلامي ایران ، عضو هیات مدیره بانک و نیز مدیران امور ، روسا و کارشناسان ادارات برگزار شد .
ادامه مطلب
سرویس اقتصادی جوان آنلاین:
کارشناسان رشد قابل ملاحظه قیمت در سال ۱۳۹۸ را برای بازار مسکن متصور
نیستند. این بازار سال گذشته در شرایطی رشد ميانگین ۹۰ درصدی قیمت را به
ثبت رساند که حدود ۷۰ درصد از دو بازار رقیب یعنی سکه و ارز عقب ماند. در
سال جاری نیز هر نوع تحول قیمتی در بازار مسکن، رکود این بخش را عميق‌تر
خواهد کرد.در یک نظرسنجی اینترنتی با حضور ۲۸۷ نفر از شرکت
کنندگانی که
ادامه مطلب
اوراق تسهیلات مسکن یا به‌اختصار تسه” همان‌طور که از نام آن پیداست اوراقی در ارتباط با خرید مسکن است،در ادامه در رابطه با این اوراق توضیحاتی ارائه مي‌گردد.
 
اوراق تسهیلات مسکن(تسه) چیست؟
همان‌طور که در جریان هستید طبق قانون بانک مرکزی افرادی که وام جهت خرید مسکن مي‌خواهند تنها بایستی به بانک مسکن مراجعه نمایند.
تا چندین سال قبل افراد بایستی به افتتاح حساب سپرده یک‌ساله اقدام مي‌کردند و در سرمایه‌شان تغییری ایجاد نمي‌کردند.
تا پس ا
خرید خانه در اندیشه با وام آپارتمان های اندیشه مخصوصا اندیشه فاز 1 دارای وام بانک مسکن مي باشند . اقساط پرداختی بلند مدت هستش .
در حال حاضر برای خرید خانه در اندیشه تا 60 ميلیون وام بانک مسکن مي توانید دریافت نمایید .
توضیحات بیشتر در مورد وام بانک مسکن جهت خرید خانه
روی لینک زیر کلیک کنید .
سقف وام خرید مسکن چگونه سه برابر شد
پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، ثبت نام طرح ملی مسکن از امروز 18 آبان در چهار استان قم، سیستان و بلوچستان، خراسان های شمالی و جنوبی آغاز شد و به مرور در سایر استان ها نیز نام‌نویسی انجام مي شود.
 

متن کامل خبر: ثبت نام طرح ملی مسکن آغاز شد
طرح مسکن ملی چیست؟ 
از هجدهم آبان‌ماه طرح مسکن ملی یا طرح اقدام ملی تامين مسکن» آغاز شده و قرار است در مرحله اول، ۱۸۰ هزار واحد مسی به متقاضیان در ده استان کشور واگذار شود.
در این مطلب سعی کرده‌ايم به همه سوال‌ها و کنجکاوی‌هایی که درباره طرح مسکن ملی وجود دارد جواب بدهیم.
ادامه مطلب
درد را از هر طرف بنویسی درد است.» این جمله را شاید بار‌ها شنیده باشید. درد که بیاید فرقی نمي‌کند از کجا شروع شود و کجا را درگیر کند مهم آن لحظه‌ای است که به دنبال یک قرص مسکن تمام خانه را زیر و رو مي‌کنید. همان طور که درد جزء جدا نشدنی زندگی است مسکن‌ها هم نقش روزانه خود را ایفا مي‌کنند. در هر کیفی یک ورقه قرص مسکن وجود دارد با نام‌ها و دوز‌های مختلف.
قرص‌های ایرانی و خارجی که تنها با عنوان مسکن شناخته مي‌شوند، اما چقدر در موردشان مي‌دانی
  بهترین تسهیلات بانک مسکن برای خانه‌دار شدن در کوتاهترین زمان ممکن.
به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، استفاده از تسهیلات بانکی همواره یکی از بهترین روش‌ها برای تامين مالی بخشی از هزینه خرید مسکن برای اقشار متوسط و دهک‌های پایین درآمدی است.
ادامه مطلب
عوامل تولید مسکن: زمين، مصالح، نیروی انسانی و سرمایه.
از بین این چهار عامل، زمين به عنوان مهم‌ترین عامل مسکن شناخته مي‌شود و در حدود پنجاه درصد قیمت مسکن مربوط به قیمت زمين است؛ و بعد از آن مهم‌ترین عامل مصالح مي‌باشد که در حدود سی درصد قیمت مسکن مربوط به قیمت مصالح است. سهم زمين در قیمت مسکن در نظام‌های مختلف برنامه‌ریزی متفاوت است و گاهی حتی سهم زمين به صفر مي‌رسد؛ مانند نظام‌های سوسیالیستی که زمين تحت تملک دولت است. هم اکنون در برخی ا
دانلود کامل ترین گزارش آزمایشگاه انتقال حرارت
 
 
 
 
 
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
che.sut.ac.ir › Courses › دستور کار ازمایشگاه انتقال حرارت بهمن 96آزﻣﺎﺸﺎه اﻧﺘﻘﺎل ﺣﺮارت - مهندسی شیمي - دانشگاه صنعتی سهندPDFﺑﺮای ﻫﺮ آزﻣﺎﺶ ﻻزم اﺳﺖ ﻪ ﺰارش. ﺎر ﻧﻮﺷﺘﻪ ﺷﻮد. ﺰارش ﺎر ﺑﺎﺪ ﺑﻪ ﺻﻮرت دﺳﺘﻨﻮﺲ ﺑﺎﺷﺪ و ﺑﺮای رﺳﻢ ﻧﻤﻮدارﻫﺎی. ﺧﻮاﺳﺘﻪ ﺷﺪه از ﻧﺮم. اﻓﺰار اﺳﺘﻔﺎده ﺮدد. ﺰارش ﺎر ﻫﺮ آزﻣﺎﺶ ﺣﺪاﺜﺮ ﺗﺎ دو ﻫﻔﺘﻪ ﺲ از اﻧﺠﺎم .gu.ac.ir › file › آزم
در حالی که پیش‌تر این مسکن توسط وزیر مسکن مزخرف خوانده شده بود مازیار حسینی معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان این مطلب گفت: تکميل ۵۰۰ هزار مسکن مهر در دستور کار وزارت راه و شهرسازی قرار دارد که در حال حاضر این عدد به ۴۲۰ هزار واحد رسيده است و در واقع از زمان شروع به کار وزیر جدید ۸۰ هزار مسکن مهر تحویل شده است. 

وی با تأکید بر اینکه دفتر اسکان بشر در سازمان ملل، ساخت مسکن مهر را جزو تجربه‌های منحصر به فرد و قابل انتقال به مجامع بین‌المللی اعلا
معرفی پروژه چشمه-منطقه 22
پروژه چشمه توسط تعاونی مسکن قدر در منطقه 22 شهرداری تهران در حال اجرا مي باشد. این تعاونی پیش از این با نام های لانه کو و خاتم در بخش مسکن فعالیت داشته و با شماره ثبت 44444 از جمله فعالترین تعاونی های مسکن مي باشد که از سال 61 با 200 عضو در حال فعالیت است. 
تعداد اعضا تعاونی برای پروژه چشمه 355 نفر مي باشد.
مشخصات پروژه چشمه
این پروژه در قالب 2 برج 16 و 20 طبقه در زمينی به مساحت 15000 مترمربع حال اجرا مي باشد. واحد های این مجموعه دار
عضو کميسیون عمران مجلس با اشاره به این‌که افزتیش شدید
قیمتها و سوق سرمایه ها به بخش کشاورزی باعث کاهش معاملات مسکن شده است،
گفت: با توجه به کاهش معاملات پیش بینی مي شود قیمت مسکن نزولی شود.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم،
سیدحسین افضلی با اشاره به کاهش 36 درصدی آمار معاملات مسکن در تهران،
اظهار کرد: این آمار نشان دهنده کاهش گرایش و رغبت خریداران برای خرید مسکن
است، از سوی دیگر در یک سال اخیر قیمت مسکن حدود 110 درصد افزایش داشته و
این
ستاد برگزاری دومين نمایشگاه مسکن، شهرسازی و بازآفرینی شهری از لغو این نمایشگاه به بهانه تلاش دستگاه های حوزه مسکن برای اجرای طرح ملی مسکن خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، برگزاری دومين نمایشگاه مسکن شهرسازی و بازآفرینی شهری لغو شد.
بر اساس اطلاعیه ای که ستاد برگزاری نمایشگاه مسکن و شهرسازی صادر کرده، اعلام شده که ستاد برگزاری این نمایشگاه بر اساس نامه صادره از سوی وزارت راه و شهرسازی در تاریخ ۹ آذر ماه امسال مبنی بر عدم برگزاری دومين نمایش
روند پرداخت تسهیلات در بخش مسکن و ساختمان طی سال‌های ۹۴ تا اوایل ۹۷ که هنوز نرخ مسکن جهش پیدا نکرده بود و وام مسکن مي‌توانست تا ۴۰ درصد یک واحد مسی را در مناطق متوسط شهر پوشش دهد از رشد برخوردار بوده است.
گسترش نیوز: متقاضیان واقعی خرید مسکن زمانی که هنوز نرخ مسکن روند صعودی به خود نگرفته بود با دریافت تسهیلات خرید مسکن از محل صندوق پس انداز یکم مي‌توانستند حدود ۳۰ تا ۴۰ درصد یک واحد مسی را تسهیلات دریافت کنند به همين دلیل بود که در هم
با حضور مسئولین ارشد شهرستان ، زمين چمن مصنوعی فوتسال روستا افتتاح و به بهره برداری رسید.
به گفته امين ترک زاده دهیار روستا : این مجموعه با مشارکت دهیاری روستای سلیمان آباد و بنیاد مسکن انقلاب اسلامي و با اعتباری بالغ بر 4/000/000/000 ریال از محل درآمدهای محلی دهیاری و اعتبارات ماده 11 بنیاد مسکن انقلاب اسلامي احداث و در آئینی با حضور مسئولین ارشد شهرستان افتتاح و به بهره برداری رسید.
وی از تلاش ها و همکاری آقایان حسن زاده بخشدار محترم بخش مرکزی،م
به گزارش تسنیم، محمود محمودزاده با یادآوری ثبت اشتهار آزمایشی طرح ملی مسکن در استان کرمان، به شروع ثبت نام درون ۱۰ استان از نیمه آبان ماه اشاره کرد و مرحله عدالت پروسه ثبت نام از واجدان شرایط در تمام استان ها تا پایان سال عملیاتی مي شود. وی فاقد مالکیت مسکن، تأهل، عدم استفاده از امکانات دولتی و سابقه ست را ۴ شرط ثبت نام در طرح ملی مسکن نشانی کرد و افزود: این طرح برای دهک های متوسط بوسیله پایین اجتماع باریک مي شود و داخل قالب آن واحدهای با
دوتا مسکن خوردم اما خواب نرفتم. به حالت مستی روی صندلی نشستم و سعی کردم ادای ادم‌های دوتا مسکن نخورده را دربیاورم. دقیقا مانند زمانی که به ادم افسرده ميگویند حالا سعی کن افسرده نباشی. ولی افسرده بودن و مانند مست‌ها بودن امن‌تر است. باید وقتی حالت خوب است بگذاری خوب باشد و وقتی مانند مست‌هایی فقط تلو تلو بخوری. هیچ اجباری وجود ندارد. بعد یک روز ميبینی ميتوانی افسرده یا مست نباشی. یا اثرات نسخه‌های خود نوشته است یا فقط زمان. شاید در زمان هیچ
اواخر سال ۱۳۹۶ نیز رشد مسکن حدوداً نصف دو بازار رقیب بود و پیش‌بینی بعضی کارشناسان مبنی بر این‌که قیمت مسکن با سکه و ارز همتراز مي‌شود، درست از کار درنیامد. البته غالب پیش‌بینی‌ها این بود که نمي‌توان انتظار داشت قیمت مسکن با رشد ارز و طلا همسان شود؛ چرا که هم‌اکنون نیز دچار حباب قیمت شده و از این پس وارد دوره رکودی خواهد شد.

ادامه مطلب
اواخر سال ۱۳۹۶ نیز رشد مسکن حدوداً نصف دو بازار رقیب بود و پیش‌بینی بعضی کارشناسان مبنی بر این‌که قیمت مسکن با سکه و ارز همتراز مي‌شود، درست از کار درنیامد. البته غالب پیش‌بینی‌ها این بود که نمي‌توان انتظار داشت قیمت مسکن با رشد ارز و طلا همسان شود؛ چرا که هم‌اکنون نیز دچار حباب قیمت شده و از این پس وارد دوره رکودی خواهد شد.
 
ادامه مطلب
وضعیت قیمت مسکن در سال ۹۸ چگونه خواهد بود؟

دو نظرسنجی از طیف فعالان بازار مسکن در فضای مجازی طی پاییز و زمستان
امسال درباره آینده قیمت مسکن از انتظار اکثریت نسبی برای ثبات قیمت مسکن
در سال ۹۸ حکایت مي‌کند. با این حال، مقایسه این دو نظرسنجی بیانگر بازگشت
انتظارات تورمي در گروهی از فعالان بازار مسکن، ابهام سازنده‌ها برای
چگونگی قیمت‌گذاری تحت تأثیر جهش قیمت زمين و همچنین واقع‌بینانه شدن نگاه
گروهی دیگر از فعالان بازار نسبت به نحوه ن
به گزارش تجارت‌نیوز، در آستانه شروع فصل اوج جابه‌جایی‌ها در بازار مسکن، کارشناسان بر ضرورت تعیین تکلیف طرح مسکن اجتماعی تاکید دارند؛ طرح مسکن اجتماعی
که در اوایل دولت یازدهم به‌عنوان نسخه جایگزین مسکن مهر برای تامين نیاز
گروه‌های کم‌درآمد به واحدهای مسی مطرح شد و سپس به‌عنوان تکلیف وزارت
راه و شهرسازی برای ساخت و تامين واحدهای مسی ملکی و استیجاری برای
دهک‌های متوسط رو به پایین درآمدی مورد تاکید قرار گرفت با گذشت نزدیک به ۶
فرآیند پرداخت خسارت به مالکان خانه های آسیب دیده در سیل های اخیر که برای خرید خانه ها از تسهیلات بانک مسکن استفاده کرده‌اند.
پایگاه خبری بانک مسکن
به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، مطابق با ضوابط و مقررات بانک مسکن، تمامي واحدهای مسی کشور که به طریقی از تسهیلات خرید یا ساخت این بانک استفاده کرده و همچنان در حال پرداخت اقساط ماهانه به شعب سراسر کشور هستند، تحت پوشش بیمه قرار دارند.
ادامه مطلب
 ❌توضیحاتی در خصوص طرح اقدام ملی کمک به تامين مسکن وزارت راه و شهرسازی در راستای کمک به تأمين مسکن، طرح اقدام ملی تأمين مسکن» را در قالب احداث 400 هزار واحد مسی برنامه‌ریزی نموده است. بنیاد مسکن انقلاب اسلامي مدیریت احداث 100 هزار واحد مسی از این برنامه را در شهرهای کشور با اولویت شهرهای با جمعیت کمتر از یکصد هزار نفر بر عهده دارد. شرایط و مشخصات طرح به شرح ذیل است.
❌ضمناً برای شهرهای زاهدان،زابل،خاش ، منطقه ی سرحد تمامي شهرهای جدید
مسکن و  شرایط دوره ی رکود
☑️ بررسی‌ها نشان مي‌دهد، اگرچه معاملات مسکن شهر تهران در مهرماه امسال تحت‌تاثیر اتمام فصل اوج نقل و انتقالات در بازار ملک و همچنین جهش‌های مکرر قیمت مسکن طی ماه‌های اخیر، قرار داشت و به کمترین ميزان مورد انتظار رسید، اما ميزان افت ماهانه حجم معاملات مسکن در این ماه به مراتب کمتر از ميزان افت ماهانه تعداد معاملات خرید مسکن در شهریورماه بود. شهریورماه امسال، حجم معاملات خرید مسکن در پایتخت در مقایسه با مرداد
توصیف یک سیکل کامل بازار مسکن: رکود ⬅️ گذار به رونق ⬅️ رونق ⬅️ گذار به رکود
با نگاهی به پیشینه بازار مسکن طی سه دهه گذشته مي تواند سیکل‌های متوالی بازار مسکن را مشاهده نمود.هر سیکل کامل (رکود، گذار به رونق، رونق، گذار به رکود) پنج تا هفت سال به درازا کشیده است.با اغماض فراوان مي توان وقایع یک سیکل را اینگونه برشمرد:
• گردش نقدینگی در بازار مسکن، کم است.• خریدار جدی در بازار کم است.• معاملات اغلب از نوع جایگزینی هستند (خرید، اغلب با فروش هم
انتقال حرارت در ميله یک بعدی به روش صریح به زبان فرترن
 
 
 
 
 
 
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
fortran.sellfile.ir › prod-1163492-انتقال+حرارت+در+ميله+یک+بعدی+.انتقال حرارت در ميله یک بعدی به روش صریح به زبان فرترنبرنامه کامپیوتری بنویسید که به روش صریح توزیع دما در طول دیوار را با گذشت زمان محاسبه کند.www.aparat.com › کد_انتقال_حرارت_در_ميله_یک_بعدی_به_زبان_.کد انتقال حرارت در ميله یک بعدی به زبان فرترن به روش ضمنیکد انتقال حرارت در ميله یک بعدی به زبان فرترن به ر
برای پیگیری مسکن یکی از آشنایان رفته بودم کارگزاری مسکن مهر. گروهی آمده بودند و داشتند مدیر بلوکشان را انتخاب مي‌کردند؛ تحویل خانه نبود ولی  نزدیک شده بودند. لبخندی به لب‌شان بود که مي‌ارزید برایش جان داد از بس زیبا و قشنگ بود. قهقه نبود، محو و بی رنگ هم نبود، هرچه بود خود خود زیبایی بود. دلت را مي‌برد.
---------

به نظرتون ی ـوزیر مسکن‌ـ  چرا این همه خون به دل مردم کرد و این زیبایی‌ها را از دست داد؟
به گزارش مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مهدی هدایت گفت: پس از مشخص شدن قیمت عرصه‌های مسکن مهر شهر جدید پردیس که باعث واقعی‌شدن قیمت مسکن مهر و کوتاه‌شدن دست دلالان شد این افراد با نیروهای کارگزاری درگیر شدند. وی افزود که این دلالان با ضرب و شتم نیروها باعث ایجاد آشوب در کارگزاری و وقفه کار در کارگزاری‌ شدند.
ادامه مطلب
رئیس سازمان تعزیرات حکومتی:
▪️سازمان تعزیرات حکومتی، ماموریتی برای ساماندهی بازار مسکن ندارد اما اگر مردم به دلیل گران فروشی املاک یا بالا بودن کرایه‌ها به این سازمان شکایت کنند ما به صورت مصداقی ورود مي‌کنیم.
▪️برخی از موضوعات حوزه خودرو و مسکن مانند تبیین قیمت‌ها و. به مداخله سایر وزارتخانه‌ها نیاز دارد که این مسائل در کميسیون‌ها و دستگاهای مختلف در حال بررسی است.
مجلہ تخصصے خودرو
دلخور مي شویم .
و حتی یکبار به زبان نمي‌آوریم
تغییر مي‌کنیم، 
کم مي‌خندیم،
کوتاه حرف مي‌زنیم، 
بی توجهی مي‌کنیم
نمي‌دانند این کوتاه گفتن ها 
و اخم کردن ها
نتیجه‌ی همان نگفتن هاست!
در نتیجه سرد مي‌شوند، 
ترکمان مي‌کنند، 
فکر مي‌کنند دوستشان نداریم.
ما مي‌مانیم و یک عالمه دلخوری و غم.
ما مي‌مانیم و دنیایی از سوال و تعجب
 ما مي مانیم .
و احساساتی که 
به مرز دیوانگی رسيده
#سارینا_سلوکی
ادامه مطلب
بازار مسکن یکی از مهم ترین بازارهای ایران است؛ حجم پول و سرمایه در گردش این بازار نیز اهميت آنرا به خوبی نشان مي‌دهد. از سویی، فرصت‌ها و تهدیدهای این بازار نیز بسیار بیشتر از بازارهای دیگر است. در نتیجه، اتخاذ یک تصميم درست» در بازار مسکن هم مي تواند آینده‌ای سودآور و مطمئن‌تر را رقم بزند و هم ریسک‌های هميشگی در این بازار مهم و حساس و احتمال کاهش ارزش سرمایه‌ را به حداقل برساند. کشف و آگاهی از فرصتهای بازار مسکن، تنها با کمک داده‌ها و اط
مزایا از قبیل بن ، حق مسکن، حق اولاد ،ماهانه تعریف شده و به تعداد روزهای ماه بستگی ندارد.علتش هم این است که بر مبنای مصوبه هیات وزیران وقتی پرداخت حق مسکن به ميزان ۱.۰۰۰.۰۰۰ ریال در ماه تصویب شده  پرداخت بیشتر یا کمتر از آن قانونی نیست .ولی مزد روزانه  تعریف شده است پس با کم و زیاد شدن روزهای ماه ميزان مزد ماهانه تغییر ميکند.
بوسیله گزارش فارس، خداوندگار مهدی هدایت مدیرعامل شرکت عمران شهر متاخر پردیس درون خصوص درگیری دلالان بناء نرمي با پرسنل و دلایل این اقدام، اظهار کرد: پس از مشخص شدن قیمت عرصه های بناء مهرباني پردیس که باعث اصلی شدن قیمت مسکن مهر و کوتاه شدن مشت دلالان شد، این افراد روز گذشته اقدام به ایجاد درگیری با پرسنل و نیروهای داخلی کارگزاری کردند. وی گفت: این دلالان با فاجعه و شتم جمعی باعث ایجاد آشوب درون کارگزاری شدند که دقایقی فرمان داخل کارگزاری ب
مهلت تکميل مدارک طرح ملی مسکن به تعویق افتاد  
 
متن اطلاعیه معاونت مسکن و ساختمان درباره طرح ملی مسکن به شرح زیر است؛
 
به اطلاع مي رساند برای حفظ بهداشت و سلامتی متقاضیان محترم زمان مراجعه به شعب بنیاد مسکن انقلاب اسلامي برای تکميل مدارک متعاقباً از طریق پیامک اطلاع رسانی خواهد گردید.»
 
این معاونت 5 روز پیش در اطلاعیه‌ای اعلام کرده بود: متقاضیان طرح اقدام ملی که نسبت به نتیجه پالایش ثبت‌ نام خود اعتراض دارند، مي‌توانند از تاریخ 98/12/1
 
 
داروی ژلوفن مسکن ژله ای شکل بوده و تنها تفاوت آن با ایبوپروفن ژله ای بودن آن است. هر دوی این داروها مسکن های ضدالتهابی غیراستروئیدی هستند و از نظر ظاهر متفاوت اند. مهم ترین عملکرد داروی ژلوفن درا بودن آن است و از طریق عملکرد محیطی که کاهش فعالیت پروستاگالاندین (واسطه های شیميایی مشابه کلسترول که در واکنش به بیماری ترشح مي شود) و احتمال جلوگیری از ترکیب یا عمل سایر مواد را به دنبال دارد،گیرنده های درد را نسبت به محرک های مکانیکی یا شیمي
داروی ژلوفن مسکن ژله ای شکل بوده و تنها تفاوت آن با ایبوپروفن ژله ای بودن آن است. هر دوی این داروها مسکن های ضدالتهابی غیراستروئیدی هستند و از نظر ظاهر متفاوت اند. مهم ترین عملکرد داروی ژلوفن درا بودن آن است و از طریق عملکرد محیطی که کاهش فعالیت پروستاگالاندین (واسطه های شیميایی مشابه کلسترول که در واکنش به بیماری ترشح مي شود) و احتمال جلوگیری از ترکیب یا عمل سایر مواد را به دنبال دارد،گیرنده های درد را نسبت به محرک های مکانیکی یا شیميایی
  جوایز پذیرندگان پایانه‌های فروش بانک مسکن در عید ۹۸.
به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن، شرکت فناوری اطلاعات ناواکو در طول ایام سال با هدف تقدیر از پذیرندگان فعال پایانه های فروشگاهی بانک مسکن چند جشنواره و چند مرحله قرعه کشی برگزار مي کند
ادامه مطلب
قیمت مسکن در سال ۹۸ گران نمي‌شود!!!!!!؟؟؟؟؟
یک کارشناس بازار مسکن
مي‌گوید: با توجه به شرایط پیش‌آمده و افزایش 70 تا 80 درصدی قیمت مسکن
نسبت به مدت مشابه سال گذشته، به نظر مي‌رسد که قیمت مسکن برای سال 98 گران
نخواهد شد.
به گزارش تجارت‌نیوز، وضعیت مسکن در بلاتکلیفی‌ به سر مي‌برد. افزایش قیمت مسکن
در سال جاری شوک عجیبی به بازار القا کرد. برخی از فعالان مي‌گویند در
شرایط فعلی معامله‌ای در بازار مسکن انجام نمي‌شود، یعنی مردم تا ثبات
شرایط نه م
منابع مالی و اعتباری شرکت‌های تعاونی مسکن
از آنجایی که مسئله مسکن یکی از مسائل مهم کشور ما محسوب مي‌گردد منابع مالی در شرکت‌های تعاونی مسکن محدود و منحصر به سرمایه شرکت نمي‌باشد بلکه دولت در این زمينه پیشگام گردیده و با در اختیار گذاشتن اعتبارات بانک مسکن ایران در حدود قوانین و مقررات و در مورد شرکت‌های تعاونی کارگری با قرار دادن اعتبارات بانک رفاه کارگران، شرکت‌های تعاونی مسکن را در انجام مقاصد و اهداف خود مساعدت و یاری مي‌نماید. بر
افزایش سقف تسهیلات مسکن.
به گزارش روابط عمومي بانک مرکزی، در یکهزار و دویست و هشتاد و پنجمين جلسه شورای پول و اعتبار، به ریاست دکتر عبدالناصر همتی، رئیس کل بانک مرکزی، افزایش سقف تسهیلات ساخت و خرید مسکن از محل اوراق گواهی حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن به شرح ذیل مورد تصویب قرار گرفت:
ادامه مطلب
به گزارش مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مهدی هدایت گفت: پس از مشخص شدن قیمت عرصه‌های مسکن مهر شهر جدید پردیس که باعث واقعی‌شدن قیمت مسکن مهر و کوتاه‌شدن دست دلالان شد این افراد با نیروهای کارگزاری درگیر شدند. وی افزود که این دلالان با ضرب و شتم نیروها باعث ایجاد آشوب در کارگزاری و وقفه کار در کارگزاری‌ شدند.
هدایت عنوان کرد با ورود دادستانی و نیروی انتظامي این افراد بازداشت شدند و تعداد دیگری از دلالان که متواری بودند نیز تحت پیگرد قان
گزارش‌های بازار مسکن آبان‌ماه 98 نشان مي‌دهد پنج منطقه از 22 منطقه تهران، سرآمد معاملات مسکن بوده‌اند و نیمي از معاملات را به خود اختصاص داده‌اند.
با فروکش کردن تب افزایش قیمت‌ های پیشنهادی، بازار معاملات مسکن در تهران اندکی گرم شده و به تکاپو افتاده است. آمار نشان مي‌دهد قیمت مسکن در تهران در مقایسه با نقطه‌ اوج بازار در تیرماه، ۶.۶ درصد کاهش داشته و این افت قیمت‌ باعث شده تا خرید و فروش ۴۶ درصد نسبت به ماه پایانی تابستان افزایش یابد.
به
۱۱ مسکن گیاهی در طب سنتی
یکی از دغدغه‌های مهم بسیاری از بیماران و نیز دوستداران طب سنتی، دانستن مسکن‌های گیاهی و گیاهان جایگزین مسکن‌های شیميایی برای کاهش دردها و آلام جسمي
و روحی است.
امروزه مصرف قرص‌های مسکن شیميایی بهدلیل سرعت عملی که در کاهش درد دارند، توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است؛ فارغ از آسیب‌ها و عوارضی که ممکن
است در صورت مصرف بی‌دلیل و عدم توجه به اینکه کدام مسکن برای کدام درد قدرت تسکین‌دهندگی بیشتری دارد، رو
ه گزارش مشرق،
بازار مسکن ایران از عوامل متعددی تاثیر مي‌پذیرد که گستره آن از نوسانات
قیمت در بازارهای اقتصادی دیگر تا فعالیت سوداگران، دلالان، خانه‌های خالی،
عدم تناسب عرضه و تقاضا، عدم تولید مسکن متناسب با برنامه‌ها و… را در
برمي‌گیرد.
چند دهه است که از خانه‌های خالی به‌عنوان
یکی از عوامل موثر در نابسامانی‌های بخش مسکن کشور یاد مي شود. نمایندگان
مجلس در دوره‌های مختلف و وزاری اسبق، سابق و حاضر مسکن و راه و شهرسازی طی
سال‌های اخ
چرم طبیعی انعطاف پذیری بالای دار 
بسیار نرم است
داراری شناسنامه مي باشد
طرح های غیر تکراری دارد
با بوکردن آن ميتوانید متوجه شوید
پشت چرم طبیعی را نگاه کنید متوجه طبیعی بودن آن مي شوید پشت چرم طبیعی پرزی است
در برابر حرارت نمي سوزد و در برابر حرارت بوی موی سوخته مي دهد
کمي آب روی آن بریزید متوجه ميشوید که در چند ثانیه آب را جذب مي کند
 
 
یکی ازمهمترین مختصات پدیده فرهنگی این است که به کُندی تغییر پیدا مي کند، گو این که ثابت است. به عنوان مثال به کم و کیف مسکن نگاهی بیافکنید.آن زمان که بشر در غار ست داشت،گمان مي برد که هميشه در غار ساکن خواهد بودو هرگز تصور نمي کرد چادر نشین شود.اما ابداع و اکتشاف در حوزه نساجی وساخت و بافت پارچه و چادر او را آرام آرام از غار بیرون کشید و چادر نشین کرد و همين طور ادامه یافت تا هم اینک در اسمان خراش ها سکنی گزيده است.بر این اساس ، شاید تا 150-100 سا
پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، معاون مسکن و امور ساختمان وزارت راه و شهرسازی گفت: متاسفانه در سال‌های گذشته با کاهش تولید مسکن در کشور مواجه بودیم که به دنبال جبران این کسری هستیم و معتقدم که عرضه و تقاضا است که در بازار حکمفرما است و با افزایش عرضه مي‌توانیم روی قیمت‌ها تاثیرگذار باشیم.
 همکاری‌ها با انبوه‌سازان اهميت دارد و برنامه ما این است که افزایش عرضه را از طریق کنترل تورم انجام دهیم.

متن کامل خبر: بازار مسکن متاثر از اقتصاد کلا
به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، حسین دشتی بعد از ظهر امروز در جلسه تشریح اهدای خانه‌های مددجویی به نیازمندان در اردبیل اظهار داشت: متاسفانه در حال حاضر دو هزار و 300 خانوار نیازمند اردبیلی فاقد مسکن مناسب هستند که در این زمينه بنیاد مسکن، بسیج سازندگی، مجمع مهندسان خیر، انجمن خیران مسکن ساز و نیکوکاران در تلاش برای برطرف کردن این مشکل هستند و مهم ترین هدف برخورداری نیازمندان از مسکن مددجویی است.
بیشتر بخوانید
افتتاح پروژه مسکن مددجو
بانک‌ها نقش اساسی در گرانی مسکن دارند | ۸۰ درصد نقدینگی نظام بانکی در بخش مسکن زمين‌گیر شد!
کمال اطهاری اقتصاددان و کارشناس مسکن:
یکی از عوامل اصلی افزایش قیمت مسکن با وجود کاهش تعداد معاملات وجود معاملات صوری در بازار مسکن ایران است.
بخش عمده‌ای از سرمایه‌های بانک‌ها در بخش مسکن و مستغلات سرمایه‌گذاری شده‌است. بنابراین به نظر مي‌رسد قیمت گذاری بالای املاک بانک‌ها که به منظور بالا بردن دارایی‌های آن‌ها در ترامه صورت مي‌گیرد، یک
در آمریکا قیمت مسکن 4 برابر درآمده ، در کویت قیمت مسکن 5 برابر درآمده ، در ترکیه قیمت مسکن 9 برابره درآمده ، در دانمارک قیمت مسکن 11 برابر درآمده ، منتهی در کشور ما با وجود منابع طبیعی قیمت مسکن 26 برابر درآمده !!!!!!!!
خیلی خیلی خیلی عجیبه !!!!!
تصورات عمومي در رابطه با انتقال حرارت
وقتی بدنهای با دمای نابرابر در نزدیکی یکدیگر قرار مي گیرند ،گرما بدن داغتر را رها مي کند و تا فرد سردتر جذب مي شوددرجه حرارت برابر است با یکدیگر ميزان که گرمابا بدن سردتر جذب مي شود و متناسب با تفاوت است
ادامه مطلب
پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، ساسان شیردل از راه اندازی یک سرویس ارزش افزوده جدید در اینترنت‌بانک مسکن در حوزه کنترل درآمد-هزینه شخصی از سوی مشتریان خبر داد.

متن کامل خبر: اینترنت‌ بانک مسکن به امکان حسابداری شخصی مجهز شد
با هیجانات بازار مسکن در سال 98، متقاضیان بسیاری به اميد کاهش قیمت‌ها، خرید آپارتمان را به سال 99 موکول کرده‌اند.
با نزدیک شدن به پایان سال ۹۸، گمانه‌زنی‌ها درخصوص قیمت مسکن در سال ۹۹ و اینکه آیا سایه رکود تورمي از بازار مسکن برداشته خواهد شد یا خیر، شدت یافته؛ یک انبوه‌ساز به این پرسش پاسخ داده است.
به گزارش مجله دلتا ایرج رهبر، رئیس هیات مدیره انجمن صنفی انبوه سازان مسکن و ساختمان تهران، در پاسخ به این سوال که آیا آن چنان که برخی ادعا مي
در این روزهای قرنطینه خانگی، در خانه  مي مانیم و به اهالی خانه بویژه مادرمان کمک مي کنیم.
و با مطالعه درس ها از طریق شبکه های تلویزیونی سیما و مطالب آموزشی وبلاگ مدرسه مان بدون حضور در کلاس نیز با کمک دبیران و عوامل اجرایی مدرسه درس ها را یاد مي گیریم.
افت معاملات و تا حدودی قیمت مسکن در این روزها نوید این را مي‌دهد که رکودی سنگین بر بازار حاکم خواهد شد؛ حال سوال این است: باید بابت این رکود که کاهش قیمت‌ها را به همراه خواهد داشت، خوشحال بود؟
پیش‌بینی کارشناسان از آینده قیمت مسکن/ عقب ماندن عرضه از تقاضا خطرناک استبه گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، روند نزولی قدرت خرید متقاضیان مسکن به دلیل رشد بیش از 100 درصدی قیمت ها ماه‌هاست که ادامه دارد و سرانجام این کاهش قدرت خرید خود را با افت
رئیس کميسیون اقتصادی مجلس:
بانک‌های کشور حدود  ۴۰۰ هزار ميلیارد تومان مطالبات از دولت دارند و این عدد باعث شده بخشی از تعهداتشان نسبت به حوزه‌های مختلف به ویژه مسکن دچار چالش شود.
بررسی‌های ما نشان مي‌دهد که بخشی از ظرفیت حوزه نظام بانکی در حوزه تولید مسکن به کمک آمده اما این بخش کوچکی از تکالیف آنهاست. 
ما در تامين مالی بخش مسکن از طریق بازار سرمایه خلاء داریم، اشتباهی که ما بعضا در کشور شاهد آن هستیم این است که تنها طریق تامين مالی برای
شهریور ماه امسال ۲ هزار و ۸۵۵  واحد مسی در تهران معامله شد. قیمت خرید مسکن و  تعداد معاملات مي گوید  ميانگین سهم هر واحد، کمي بیش از یک ميلیارد تومان است.
  
باور این خبر شاید کمي دشوار باشد اما گردش مالی مسکن در شهریور امسال نشان مي‌دهد که قیمت خرید مسکن در تهران به طور ميانگین یک ميلیارد و 30 ميلیون تومان است یعنی برای خرید یک واحد مسی همين ميزان پول لازم دارید.
به گزارش مجله دلتا با افت چشمگیر تعداد معاملات مسکن در چند سال گذشته، در م
یک پیش بینی جالب درباره قیمت مسکن تا نیمه 98

به گزارش جی پلاس؛
در ماه های گذشته و تحت تاثیر نوسانات نرخ ارز، بازار مسکن هم شاهد افزایش
چشمگیر قیمت ملک و همچنین اجاره بهاء بود و در مهرماه و کاهش تدریجی نرخ
ارز و متضرر شدن بعضی از شهروندان در معاملات طلا برخی از کارشناسان پیش
بینی کردند که بار دیگر بخشی از نقدینگی فراوان درجامعه به سمت بازار مسکن
روانه خواهد شد. 
شرایط سخت اقتصادی و نبود ثبات در بازار، نوسانات نرخ ارز ،‌افزایش اجاره
بها و گ
معاون وزیر راه و شهرسازی:
از چند روز آینده پیامکی به متقاضیان واجد شرایط دریافت مسکن ملی ارسال خواهد شد که به معنی پذیرش شرایط آنها و اعلام مراجعه حضوری برای تکميل مراحل ثبت‌نام است./ایرنا
یکشنبه ، ۶ بهمن ۹۸@IrNews_24
مشاهده مطلب در کانال
طبق مواد 1114 و 1115 قانون مدنی زن نمي‌تواند مسکن مستقلی برای زندگی جدا از شوهرش اختیار کند، اِلا اینکه در یک منزل برای زن خطر جانی، مالی و یا شرافتی وجود داشته باشد که در این صورت زن مي‌تواند مسکن جداگانه‌ای برای خودش انتخاب کند و اگر به این علت زن مسکن جداگانه‌ای اختیار کرده باشد باز هم نفقه او بر عهده شوهر است.طبق ماده 1107قانون مدنی مسکن جزیی از حق نفقه زوجه مي باشد و زوج مکلف است که مسکن مناسبی برای خانواده خود تهیه کند.نکته دیگر این ماده ای
ميزان و اقساط جدید وام خرید مسکن در تهران
✅وام خرید مسکن فردی ۱۰۰ ميلیونبازپرداخت ۱۲سال باسود۱۷/۵درصدسالیانهاقساط ماهیانه ۱/۶۵۵/۳۸۷ تومان
✅وام خرید مسکن زوجین ۲۰۰ ميلیونبازپرداخت۱۲سال باسود۱۷/۵درصد سالیانهاقساط ماهیانه ۳/۳۳۰/۷۷۴ تومان
✅وام جعاله مسکن ۴۰ ميلیونبازپرداخت ۵ سال با سود ۱۸ درصد سالیانهاقساط ماهیانه ۱/۱۵/۷۳۷ تومان
✅وام مسکن فردی+وام جعاله=۱۴۰ ميلیوناقساط ماهیانه دو وام =۲/۶۸۱/۱۲۴تومان
✅وام مسکن زوجین+وام جعاله=۲۴۰ميلیو
سلام،
صبح همه شما خوانندگان محترم بخیر.
نمي‌دانم آیا این وبلاگ هم به وضعیت سایر تصميماتی دچار مي‌شود که پر شور و حرارت شروع‌شان مي‌کنم و بعد از مدتی که تَبَش درونم خوابید، رها مي‌کنم یا که این‌بار جور دیگری است. مثالش وبلاگ قبلی‌ام است،  درحالیکه یک سال است به‌روزش نکرداه‌ام هر روز صبح فقط بازش مي‌کنم و مي‌بندم و مي‌روم تا فردا صبح.
شاید این‌بار فرق کند. شاید همين ناشناس بودن کمک کند تا این شور و حرارت بماند. شاید همين ناشناس بودن بزن
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،
برداشت ذهنی بازیگران بازار مسکن نسبت به تحولات قیمت در سال ۹۸، با دو
نظرسنجی تلگرامي طی دو فصل پیاپی - اواخر پاییز و نیمه زمستان امسال - پایش
شد. نتایج نشان مي‌دهد اکثریت نسبی فعالان این بازار انتظار دارند سال
آینده قیمت مسکن به ثبات برسد. با این حال تعداد افرادی که در نظرسنجی
بهمن‌ماه، افزایش قیمت مسکن در سال ۹۸» را پیش‌بینی کرده‌اند نسبت به
نظرسنجی آذر ماه، نزدیک به دو برابر شده است. ۵ عامل در تغییر نگ
 دانلود نمونه سوالات استخدامي بانک مسکن
 
محتویات نمونه سوالات استخدامي بانک مسکن
سوالات استخدامي بانک مسکن (سوالات عمومي):
۲۳۲ نمونه سوال زبان و ادبیات فارسی ویژه آزمون استخدامي بانک مسکن+پاسخ نامه
 
۶۴۰ عدد نمونه سوال معارف اسلامي ویژه آزمون استخدامي بانک مسکن+پاسخ نامه
 
۳۳۰ عدد نمونه سوال زبان و ادبیات انگلیسی ویژه آزمون استخدامي بانک مسکن+پاسخ نامه
 
۲۲۰ عدد نمونه سوال ریاضی و آمار ویژه آزمون استخدامي بانک مسکن+پاسخ نامه
 
۳۴۰ عدد سو
به گزارش اقتصادنیوز اميد علیجانی در گفتگو با ایبِنا، عنوان کرد: در
پایان سال ۹۶ و بعد از اعلام ورود به دوران رونق، در قالب ۲ سناریوی کلی
آینده بازار مسکن قابل پیش بینی بود. وی افزود: سناریوی اول، رشد قیمت تا
۵۰ درصد، افزایش هیجانی خرید در بازه‌ای کوتاه‌مدت و در گام بعد شروع دوران
رکود در پایان سال ۹۷ یا اوایل سال ۹۸ است. در سناریوی دوم حفظ نسبی
قیمت‌ها و رشد سطح معاملات و در گام بعد تداوم دوران رونق احتمالی تا پایان
سال ۹۸ نشان داده شده اس
معاون وزیر راه و شهرسازی:
بانک مسکن و وزارت راه و شهرسازی در حال آماده کردن طرحی هستند که بر اساس آن نرخ سود وام مسکن مهر واحدهایی که متقاضیان آنها برای دریافت واحد مسی خود اقدام نمي‌کنند به ۱۸ درصد برسد.
دلیل این اقدام برای این است که برخی دارندگان واحدهای مسکن مهر برای تحویل واحد مسی خود اقدام نمي‌کنند.
این اقدام یا به این دلیل است که آن واحد و یا آن فرد متقاضی درگیر دلالی است و مي‌خواهد واحد مسی را فروخته و سپس شخص جایگزین را بر
به طور معمول بازار معاملات در نیمه بهمن‌ ماه هر سال و پیش از آنکه تورم معمول سالانه، دوباره بر قیمت مسکن تاثیر بگذارد تکان مي‌خورد.
رکود بازار مسکن پیش از این نیز در سه دهه گذشته در کشور تجربه شده است، با این تفاوت که اکنون کارشناسان مي‌گویند؛ حتی با حرکت بازار انتظار نداشته باشید قیمت‌ها بیش از 20 درصد کاهش پیدا کند.
به گزارش مجله دلتا  بازار مسکن در نیمه دوم زمستان وارد فاز معاملاتی مي‌شود و تعداد قراردادها افزایش مي‎یابد؛ اما به گفته ک
در این بازار پیش از این زمزمه‌هایی درخصوص افزایش سقف دریافت تسهیلات مسکن به گوش مي‌رسید. همين خبر کافی بود تا بازار اوراق تسهیلات مسکن از رکود بی‌سابقه و افت شدید قیمت‌ها در هفته پایانی خرداد و هفته نخست تیر ماه خارج شده و به رونق نسبی بازگردد و قیمت‌ها تا حدودی بهبود یابد. روز گذشته اما وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد سقف وام خرید مسکن افزایش نخواهد یافت. در حال حاضر همه متقاضیان دهک‌های ۳ تا ۷ درآمدی که گروه هدف بانک مسکن برای پرداخت تسهیل
 
 
آرامش گُلیدر این هوای سرد پاییزی خیلی‌هايمان بعد از چای مي‌رویم سراغ دمنوش‌های گرم و فوق‌العاده متنوعی که مناسب هوای سرد روز‌های پیش رو هستند و برای دورهمي و شب‌نشینی شب‌های بلند این دو فصل سرد بسیار کارآمدند. دمنوش گل و گیاهان آرام‌بخش و تسکین‌دهنده درد. چه بخواهیم چه نخواهیم طب سنتی کم و بیش وارد زندگی‌های امروزی شده و افراد زیادی ترجیح مي‌دهند برای یک درد کوچک دارو‌های مسکن نخورند. به همين دلیل به دنبال راه‌های طبیعی و سالم‌
  بخشودگی سود و جرائم تسهیلات بانک مسکن در سال 98
به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا، بر اساس دستورالعمل اجرایی ماده 2 آیین نامه اجرایی تبصره 35 قانون اصلاح قانون بودجه سال 1395 بانک مسکن امکان بخشودگی سود و جرايم برخی از انواع تسهیلات بانکی که پیش از پایان سال 1395 سررسید شده اند پیدا کرده است.
ادامه مطلب
اقتصادنیوز: بازار پیش‌فروش مسکن که از یک ماه گذشته و به‌دنبال افت شدید تقاضا برای خرید مسکن از سوی سمت عرضه واحدهای مسی مورد توجه قرار گرفته و این موضوع موجب افزایش تعداد آگهی‌های فروش واحدهای در حال ساخت شده است، هم‌اکنون با شرایط جدید به یکی از گزینه‌های خرید مسکن برای متقاضیانی تبدیل شده است که بهدلیل نداشتن نقدینگی کافی برای خرید آپارتمان آماده، به اجبار به حاشیه بازار رانده شده‌اند.
به گزارش اقتصادنیوز، درحالی‌که در دوره ر
با پیگیری‌های مدیرکل کميته امداد استان کرمان ساخت مسکن برای اهالی محروم پیر خوشاب از توابع بخش جازموریان رودبار جنوب آغاز شد.به گزارش سایت خبری کميته امداد، یحیی صادقی، مدیرکل کميته امداد استان کرمان در سفر به شهرستان رودبار جنوب از آغاز ساخت مسکن برای اهالی منطقه محروم پیر خوشاب خبر داد و گفت: با پیگیرهای انجام‌شده پس از واگذاری زمين توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامي استان
ادامه مطلب
این مقاله از بیانات وکیل دعاوی خانواده یسنا است که در امور مربوط به خانواده تبحر و تجربه خاصی دارند .
تهیه مسکن از وظایف شوهر است و زن موظف است در منزلی که شوهر برای او فراهم کرده است زندگی کند .
باید به این نکته توجه داشت که زن مم به ست در خانه ای نیست که همسرش برای او فراهم کرده است .
اگر ست در منزلی که برای زن فراهم شده است برای زن ضرر جانی داشته باشد در این صورت قانونگذار برای زن این اختیار را قرار داده است که از دادگاه تقاضای مسکن علی
خرید آپارتمان اقساطی در اندیشه شامل حداکثر 60 ميلیون وام بانک مسکن مي باشد پرداخت اقساط به صورت ماهانه مي باشد .اقسام وام مسکن ۴۰ تا ۱۶۰ ميلیونی با سود جدیدمبلغ وام انفرادی (تومان)     اقساط ماهانه (تومان)     سود دوره(تومان)     کل بازپرداخت(تومان)۸۰ ميلیون     ۸۶۵.۰۰۰     ۴۵.۰۰۰.۰۰۰     ۱۲۵.۰۰۰.۰۰۰۶۰ ميلیون     ۶۵۰.۰۰۰     ۳۴.۰۰۰.۰۰۰     ۹۴.۰۰۰.۰۰۰۴۰ ميلیون     ۴۳۳.۰۰۰     ۲۲.۰۰۰.۰۰۰     ۶۲.۰۰۰.۰۰۰مبلغ وام زوجین     -     -     -۱۶۰ ميلی
بانک مسکن با تصویب یک طرح، امکان دریافت تسهیلات حداکثر ۲۰۰ ميلیون تومانی را برای مشتریان خود فراهم کرد.
 به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، این بانک با هدف تجهیز بهینه منابع و تخصیص هدفمند اعتبارات،‌ طرحی تحت عنوان طرح 2و1» را به تصویب رسانده است که براساس آن، همزمان با سپرده­ گذاری با حداقل سپرده مشخص، در ازای درصدی از مبلغ سپرده، تسهیلات ميان­ مدت (حداکثر 5 ساله) به فرد سپرده­ گذار پرداخت مي­ شود.
ادامه مطلب
ما با سلامت از خطرها رد شدیم و حال
محض سلامت داشتن در خانه مي مانیم
 
هر عید را روح و روان نو مي شد از گردش
امسال پاس جان و تن در خانه مي مانیم
 
تا اطّلاع ثانوی دورهمي تعطیل!
با اهل بیت خویشتن در خانه مي مانیم
 
با تلفنی هم مي توان احوالپرسی کرد
پیر و جوان و مرد و زن در خانه مي مانیم
 
آسوده خوابید ای پرستاران جان داده!
ما -ای شهیدان وطن- در خانه مي مانیم
 
پشت کرونا را زمين مي کوبد این ملّت
با یک عمل بر این سخن: در خانه مي مانیم.
 
 
برای دفع گرمای آزاد شده در طی واکنش های ذکر شده از کویل‌های آب C.W.L استفاده مي‌شود. به این صورت که آب C.W.L درون لوله‌های ۵/۰ اینچ توزیع مي شود و روی سینی‌ها و درون ارتفاع   مایع روی سطح سینی چرخش مي‌کند و سپس خارج مي‌شود و با این کار، حرارت آزاد شده ناشی از واکنش تولید اسید و اکسیداسیون مونوکسید نیتروژن را جذب مي‌کند و دمای برج را همواره پایین نگه مي‌دارد. البته به دلیل غنی‌تر بودن گاز دی اکسید نیتروژن در پایین برج و شدیدتر بودن سرعت واکنش د
دلایل مختلفی باعث بروز تب در کودکان و نوزادان مي شوند. درجه حرارت بدن در طول شبانه روز بین ۳۶ تا ۳۷.۵درجه سانتی گراد متغیر است. افزایش درجه حرارت بدن از ۳۷.۵ درجه به بالا را تب مي‌نامند. در تب‌های شدید گاهی دمای بدن به ۴۱ درجه سانتی گراد نیز مي‌رسد که در صورت وقوع آن باید اقدامات خاص اورژانسی برای کاهش تب انجام شود.
 
یکی از داروهایی که در کنترل درد و تب کودکان استفاده مي‌شود ایبوپروفن است که، اشکال مختلف آن با دوز کلی ده ميلی گرم به ازای هر ک
مشکلات و راه حل های بازسازی مسکن
ترجمه مقاله انگلیسیHousing and regeneration: the problem or the solutionمسکن و بازسازی : مشکلات و راه حلها تعداد صفحات انگلیسی: 11 صفحهتعداد صفحات ترجمه فارسی: 10 صفحهدانلود متن انگلیسیمقدمه : مسکن منبع مشکلات فعلیت مسکن به طور سنتی تمرکز ارائه یک خانه مناسب و معقول برای هر خانواده و با یک قیمت مناسب مي باشد. که در آن خانه مناسب و معقول از نظر ویژگیهای فیزیکی خانه و فضای آن تعریف شده است. ( سازمان حمایت محیط زیست 1977-1971) ت متمرکز
معاون وزیر راه و شهرسازی از آغاز بکار کميته سقف
اجاره‌بهای مسکن با هدف ضابطه‌مند شدن افزایش نرخ اجاره خبر داده است.اما
آیا این برنامه در راستای کمک به مستاجران عملیاتی مي‌شود؟ آیا به سرنوشت
طرح "تعیین سقف افزایش بها" در دولت دهم گرفتار نمي‌شود؟
به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم،
اخیرا مازیار حسینی، معاون امور مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی با
اعلام این‌که افزایش اجاره‌بها، ضابطه‌مند مي‌شود از آغاز به کار کميته سقف
اجاره
مشخصات پروژه چشمه
پروژه چشمه که در قالب 2 برج 16 و 20 طبقه در زمينی به مساحت 15000 مترمربع قرار گرفته توسط تعاونی مسکن قدر و با 355 نفر عضو واجد شرایط، در منطقه 22 شهرداری تهران در حال اجرا مي باشد. این پروژه در غرب بزرگراه آزادگان واقع شده است. این تعاونی که از سال 61 با 200 عضو در حال فعالیت است، پیش از این با نام های لانه کو و خاتم در بخش مسکن فعالیت داشته و با شماره ثبت 44444 از جمله فعالترین تعاونی های مسکن مي باشد. واحد های پروژه چشمه دارای متراژ 120
ورود به سایت سامانه ثبت نام مسکن فرهنگیان maskan.medu.ir برای ثبت نام فرهنگیان و معلمان فاقد مسکن – وزارت آموزش و پرورش
ثبت نام فرهنگیان فاقد مسکن
در این طرح معلمان و فرهنگیان آموزش و پرورش که صاحب خانه نیستند ميتوانند از طریق این سامانه درخواست مسکن کنند؛ در نظر داشته باشید برای ثبت‌نام باید با شماره پرسنلی، کد ملی و شماره شناسنامه وارد سامانه maskan.medu.ir شده و ثبت نام خود را تکميل نمایید.برای ورود به این سامانه بر روی عکس بالا کلیک کنید.
پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، مدیر امور اعتباری بانک مسکن از ارایه انواع خدمات تسهیلات دهی به مشتریان بدون اعمال محدودیت تا پایان سال جاری و در نوروز 98 خبر داد.

متن کامل خبر: تمهیدات ویژه بانک مسکن برای تسهیلات دهی در پایان سال و ایام تعطیلات نوروز
این غذا به دلیل دارا بودن عدس و سبزیجات از فیبربالایی برخوردار است.برای کودکان و بزرگسالان وکسانی که مبتلا به دیابت ( II ) هستند بسیار مفید است .
مواد لازم : عدس قرمز شسته شده      225 گرم (حدود 1 لیوان) پیاز      2 عدد (ساطوری شده) سیر بزرگ      2 حبه (ساطوری شده) هویج      1 عدد (ساطوری شده) روغن زیتون خالص      2 قاشق سوپ خوریآب مرغ     1.5 لیترسرکه     2 قاشق سوپ خوریفلفل و نمک     به مقدار لازمبرگ کرفس     برای تزئین
 طرز تهیه:عدس قرمز، پیاز، سیر، هوی
دنیای اقتصاد :


آینده بازار مسکن و متغیرهای موثر بر
تحولات آن، در همایش چشم‌انداز اقتصاد ایران در سال ۹۸» که نهم
اردیبهشت‌ماه سال آینده توسط دنیای‌اقتصاد» برگزار مي‌شود، مورد بررسی
قرار خواهد گرفت. در این همایش، چشم‌انداز بازارهای مختلف داخلی از جمله
مسکن، ارز، طلا و بورس و همچنین تحولات بازارهای جهانی، توسط صاحب‌نظران
تشریح خواهد شد. سمت و سوی اوضاع اقتصادی کشور و متغیرهای کلان و آث
تشریح جزئیات چگونگی اخذ تسهیلات جدید مسکن ایثارگرانتسهیلات جدید مسکن ایثارگران از نیمه دوم سال ۹۸ قابل پرداخت است.خبرگزاری راست قامتان:خداکرم کولیوند مدیرکل مسکن و امور گارهای بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفت خانواده شهدا شامل والدین، همسر و فرزندان شهدا، تمام آزادگان و جانبازان با اولویت درصد ازکارافتادگی، فرزندان جانبازان ۷۰ درصد و همسران جانبازان متوفی با توجه به مفاد قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران مشمول دریافت این تسهی
وام بانک ملی دارای خصوصیات و ویژگی‌های متفاوت سامانه جامع استعلام بانکی برای خرید ملک و خانه نسبت به وام بانک مسکن است. تا مدت‌ها تنها بانکی که برای خرید ملک و خانه تسهیلات و وام ارائه مي‌داد، بانک مسکن بود اما از چندی پیش بانک ملی هم با ارائه طرح‌هایی وارد بازار مسکن شده است و تا حد زیادی توانسته مشکلات و معضلات خرید خودکار افراد فاقد خانه و ملک را حل کند. در واقع بانک ملی با هدف انحصار شکنی در اعطای وام و تسهیلات برای خرید مسکن تصميم گرف
این روز ها مردم جهت خرید منزل و داشتن یک سرپناه برای خانواده علاوه بر پس انداز کردن ، از روش دریافت وام هم استفاده ميکنند ، و در واقع شرایط داشتن وام ، باز پرداخت اقساط ، دوندگی های ادای برای دریافت وام و . جز دغدغه های اصلی مردم است، از این رو برای کمک به کسانی که قصد خرید مسکن را دارند ، از طرف دولت تسهیلاتی چون دریافت وام مسکن امکان پذیر شده است ، دریافت وام مسکن 98 هم یکی از موضوعاتی است که امروز مي خواهیم به آن بپردازیم. نکته مهم این است که و
به گزارش مشرق، در یکهزار و دویست و
هفتاد و چهارمين جلسه شورای پول و اعتبار که در تاریخ ۱۸ تیرماه ۱۳۹۸ به
ریاست عبدالناصر همتی رییس کل بانک مرکزی، برگزارشد، پس از توضیحات وزیر
راه و شهرسازی مبنی بر وم اتمام پروژه های مسکن مهر تا پایان سال جاری،
شورای پول و اعتبار برای ایجاد فضای رقابتی و تسریع در تعیین تکلیف پروژه
های باقیمانده طرح مسکن مهر با افزایش سقف فردی تسهیلات مسکن مهر برای 200
هزار واحد مسی موافقت کرد.

بنابراین گزارش، پروژه
سهراب دل‌انگیزان، رییس دانشکده اقتصاد دانشگاه رازی کرمانشاه در گفتگو با تجارت‌نیوز مي‌گوید: در حوزه مسکن به نظر نمي‌آید در سال آینده افزایش قیمت شدید و محسوسی داشته باشیم. با اینکه پیش‌بینی افزایش قیمت آن‌چنانی برای ملک در سال آینده نمي‌شود اما به نظر مي‌رسد با همين قیمت‌های موجود تعداد خرید و فروش افزایش پیدا کند.
وی ادامه مي‌دهد: در سال 98 همزمان با افزایش قیمت شدید مسکن، مردم سردرگم شده بودند و پول نداشتند و نمي‌توانستند آن را تا
♦️هم‌اکنون نه سمت عرضه مسکن قادر به تعدیل قیمت‌هاست و نه سمت تقاضا از توان مالی کافی برای خرید ملک برخوردار است.این اعتقاد به معجزه به معنای خرید گران به انگیزه گران‌تر فروختن به یک وصله ناجور در بازار مسکن تبدیل شده است.آنچه به رغم نبود توان خرید در ۹۰ درصد متقاضیان مصرفی منجر به تداوم رشد قیمت‌ها در بازار مسکن سال ۹۸ شد به قرار داشتن بازار معاملات در سیطره سفته‌بازان مربوط مي‌شود.در واقع علت ادامه روند صعودی قیمت‌ها به رغم نبود تقاض
به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، بازار مسکن به عنوان یکی از مهم‌ترین بخش‌های اقتصادی ایران
همزمان با آغاز سال جدید دچار نگرانی‌هایی از سوی خریداران شده است به
طوری که بسیاری از کارشناسان و مسئولان بخش مسکن معتقد هستند که این بازار
در سال جدید دچار رکود تورمي شدیدی مي‌شود که نتیجه آن تنها گریبانگیر
خریداران بخش مسکن خواهد شد؛ از سوی دیگر آمار‌هایی که اخیراً از سوی وزارت راه و شهرسازی
درباره بازار مسکن در اسفند ۹
مسکن در تهران باز هم ارزان شدشهریورماه ۱۳۹۸ ميانگین قیمت مسکن شهر تهران به ۱۲ ميلیون و ۹۶۹ هزار تومان در هر متر مربع رسید که ۱.۷ درصد نسبت به ماه قبل کاهش نشان مي دهد؛ مردادماه نیز قیمتها ۳.۱ درصد افت کرده بود.
به گزارش ایسنا، شاخص قیمت مسکن شهر تهران برای دومين ماه پیاپی منفی شد. بر اساس اعلام دفتر اقتصاد مسکن، در شهریورماه ۱۳۹۸ متوسط قیمت هر متر مربع آپارتمان در شهر تهران به ۱۲ ميلیون و ۹۶۹ هزار تومان رسید که نسبت به ماه قبل ۱.۷ درصد کاهش و نس
پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، مدیرعامل سازمان ملی زمين و مسکن با اعلام آغاز همکاری مشترک سازمان ملی زمين و مسکن با شرکت بازآفرینی شهری و بنیاد مسکن انقلاب اسلامي برای احداث 200 هزار واحد مسی از عملیاتی شدن آنها از ابتدای سال 98 خبر داد.
سازمان ملی زمين و مسکن در مناطقی که زمين در اختیار داشته باشد بر اساس برنامه‌های ابلاغی، زمين را در اختیار بنیاد مسکن انقلاب اسلامي و شرکت بازآفرینی شهری ایران قرار مي‌دهد تا پروژه بازآفرینی شهری ایجاد
 چرا گفته شده است که شانس و اقبال دریافت وام مسکن خانه اولی ها کم شده است؟
نایب رئیس اتحادیه مشاوران املاک، از جا ماندن سپرده‎گذاران صندوق پس‎انداز یکم از خرید مسکن، به دلیل نداشتن توان خرید، خبر داد و گفت: افرادی که در صندوق پس‎انداز یکم سپرده‎گذاری کرده بودند، توان خرید مسکن ندارند و از دریافت تسهیلات، خودداری مي‌کنند.»
به گزارش مجله دلتا به نقل از اقتصادآنلاین، حسام عقبایی در ادامه  این موضوع افزود: در سال‌های گذشته تسهیلات بانک

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها