نتایج جستجو برای عبارت :

دختری که بیماری قلبی داره با اینحال بچه دار میشه

این منم ؛ دختري که اولین ترمش رو اندیشه اسلامی برداشته ، دختري که باید صد صفحه رو بخونه و الان رو صفحه ۸۳ مونده . دختري که فردا امتحان میان ترم همین درس رو داره . دختري که تو عمرش کلاس اندیشه اسلامی شرکت نکرده . دختري که فردا "مشق زبان" :| داره و هیچی ننوشته . دختري که خوابش میاد ، دختري که گردنش از بس رو کتاب بوده درد گرفته . دختري که دوست داره فقط بخوابه خدا شاهده به این دختر سلام کنید ^__^
سابقه‌ی مشکلات تنفسی داره، سنش بالاست. اون مادربزرگمه.
سابقه‌ی بيماري ریوی داره، سنش بالاست، دیابت داره، سیگار زیادی کشیده در زندگیش، سابقه‌ی بيماري قلبي داره، اون پدربزرگمه.
دیابت داره، سال‌های زیادی سیگار کشیده، به‌واسطه‌ی شغلش، کارخونه‌ی گاز اکسیژن، با کپسول‌های بیمارستان مدام در تماسه، با دام‌ها در ارتباطه، چهل‌وشش سالشه. اون داییمه.
اوضاع ریه‌هاش خوب نیست، سیگار می‌کشه، فشارش بالاست، چهل‌ودو سالشه، اون هم داییمه.
بيماري
بذار دقیقا بهت بگم.
من دختري ام که 
دوستی هاش پایدار نیست یا خیلی کم رنگ ميشه.
بیشتر اوقات همه جا یکم خجالتی و مظلوم بنظر میرسه که این یکی یه ذره داره بهتر ميشه.
دوست صمیمی هاش کم هستن.
همه جا یکم خسته و بی حال بنظر میرسه.
آرومه.
گاهی اوقات میترسه.
بیشتر پسر هارو قبول نداره و خب هر پسری رو نمیپذیره.
کم بود پدر داره.
به آفایون سن بالا حس داره چون فکر میکنه میتونن پناهنده ش باشن همین.
و جدیدا این تفکرش داره از بین میره
احمق هست. تو روابط
تو جمع های جدی
بيماري جسمی خوبیش اینه نمود خارجی داره میبینیش ميشه دردشو بروز داد ميشه تنهایی عذاب کشید و هوار زد که مریضم و تمام ضررش فقط برای همون شخص میمونه.  
ولی امان از وقتی که بيماري روحی داشته باشید و روانتون مریض شه نه تنها خود شخص درگیره بلکه توی تربیت کسایی که باهاشون زندگی میکنن باقی میمونه و گند هایی که به روح و روان اون افراد خورده ميشه نسل به نسل انتقال پیدا میکنه و گاهی شدت میگیره گاهی هم خفیف ميشه و سخت ترین قسمت ماجرا اینجاست که بخوای وجود
بيماري قلبي چیست؟
بيماري قلبي عامل اصلی مرگ در ایالات متحده است . در ایالات متحده، 1 در هر 4 مرگ ناشی از بيماري قلبي است. این در حدود 610،000 نفر است که هر سال از این وضعیت می میرند.
بيماري قلبي علت اصلی مرگ چندین جمعیت، از جمله قفقاز، اسپانیایی و آمریکایی ها است. تقریبا نیمی از آمریکایی ها در معرض خطر بيماري های قلبي هستند و این تعداد در حال افزایش است.

ادامه مطلب
متن ترانه حمید علائی به نام دوست داره

 
دوست دارهوقتی نیستی دل من از غصه داغونهوقتی هستی و میخندی میشم دیوونهتو خودت خوب میدونی جونم به تو بستسداره باورم ميشه دل به تو وابستسدوست داره میدونی این قلب دیوونههمین قلبي که بدون تو نمیتونهدوست دارهدوست دارهوقتی دوری ازم دنیا یه زندونهغصه ها میان سراغ من دیوونهمیدونم اگه نباشی کار دل زارهبعد تو چشمای من از غصه می باره.
 
منبع : سایت نکست وان موزیک
 
 
سلام خوبین 
من پسری هستم ۲۴ ساله و خانوادم میخوان که با دختري که ۱۶ سال داره نامزد بشم، من که میبینم اون دختر هنوز خیلی سنش کمه ولی از لحاظ قد و قامت خوبه، خیلی اخلاق خوبی داره، در ضمن پدر و مادر اش هم خیلی خوبن ولی خودم هیچ حسی بهش ندارم، چون هنوز به سنی نرسیده که حسی داشته باشم، ولی اگه قبول کنه خودش میتونم دو سال صبر کنم تا به سن قانونی برسه که در اون صورت مطمئنا همسر خیلی خوبی ميشه، چون هم باهوشه، هم مهربان و هم زحمت کش و درس خوان.  
من اصلا چ
چگونه می توان بيماري قلبي نوزادان را درمان کرد؟ آیا با راهکارها و روش های درمان این بيماري آشنایی دارید؟ ما در این مقاله می خواهیم شما را با نشانه ها و علائم این بيماري آشنا کرده و به شما بگوییم اگر صدایی اضافی از قلب نوزاد خود می شنوید این می تواند خطر ناک باشد یا نه.
لینک ها و سایت هایی که می تواند در این راستا به شما کمک کنند:

بيماري قلبي نوزادان

درمان بيماري قلبي نوزادان

بزرگی قلب نوزاد

نارسایی قلبي در نوزادان


ادامه مطلب
چگونه می توان بيماري قلبي نوزادان را درمان کرد؟ آیا با راهکارها و روش های درمان این بيماري آشنایی دارید؟ ما در این مقاله می خواهیم شما را با نشانه ها و علائم این بيماري آشنا کرده و به شما بگوییم اگر صدایی اضافی از قلب نوزاد خود می شنوید این می تواند خطر ناک باشد یا نه.
لینک ها و سایت هایی که می تواند در این راستا به شما کمک کنند:

بيماري قلبي نوزادان

درمان بيماري قلبي نوزادان

بزرگی قلب نوزاد

نارسایی قلبي در نوزادان


ادامه مطلب
.
آخ به قربونِ جناب سایه که اگه شاعر نبود یا دنبال موسیقی میرفت یا معماری، چون پر از آفرینشه. به قربونِ جناب سایه که میگه: اصلا یکی از لذت های من نگاه کردن به ساختمان سازیه. من دوست دارم وقتی که طرف داره بنایی میکنه بشینم تماشا کنم. تو آلمان هم همینطوره، چهار ساعت یه پایی وامیستم پای پنجره و نگاه میکنم که اون داره خشت رو خشت میذاره. اصلا وقتی یه چیزی داره آفریده ميشه، ساخته ميشه، برای من لذت داره، حتی اگه آجر روی آجر گذاشتن باشه.
اقا این ماه عزیز و پر برکت کجا داره میره؟!؟
اصن همین که داره میره انگاری برکتاشم داره میره 
این سحریا. نماز صبحا . افطاریا بخصوص  
خط سوم یکم چاخان توشه
اینجانب این رمضان را سخت ترین رمضان دهه اخیر اعلام میدارم. 
به اولین کسی که عید را تبریک بگوید  جوایز ارزنده ای تعلق میگیرد
یعنی ميشه پست عید فطر بزنم امشب ؟
قهرمان هرکس تو زندگی اش خودشه! چه بخواد چه نخواد چون داره خودشو کنترل میکنه نه قهرمانای دیگه رو! امیدوارم رسما با قدرت قهرمان زندگی خودمون بشیم، چیزی که باید اتفاق بیفته!
فضای وبلاگ نویسی به طور محسوسی تو این گرمای تابستون داره سرد ميشه؛ وبلاگ ها حذف میشن! نویسنده ها خداحافظی میکنن!what's going on!?
سلام
راستش نمیدونم آزمون رو چطور دادم هر چی تلاش کردم نتونستم وارد سایت بشم 
بابا گفته اگه ۳۰ درصد پیشرفت کنی میفرستمت بری کیش  
ولی اخه ترازم ۳۰ درصد افزایش پیدا کنه ینی بشه ۷۵۰۰ و خب این خیلیههههه
فکر نکنم بشه
اخه شیمی و زیستمو گند زدم:/
یه چیز بگم
نمیدونم چرا غ داره اینجوری میکنه چرا داره س زو درگیر یه رابطه عشقی میکنه میدونه س خیلی بی جنبس و مامانش خیلی گیره نمیفهمم چرا داره اینجوری میکنه 
حالم از روابط دوست پسر دختري و اینا بهم میخورههه
یک ماه دووم آوردم. آفرین به من.
فضای خالی دلتنگی داره؟ انگار داره.
خوشحالم و زندگی با وجود تمام به‌گایی‌ها روی خوشش رو داره نشون میده. امتحان و کوییز و تکلیف داره از روم رد ميشه ولی خوبم. خوبم. واقعا. درکم از زندگی تغییر کرده یه ذره. رنگا رو سردتر می‌بینم. بوهای خوش به جای لذت‌بخش بودن بینی‌ام رو میسوزونن. در کل حس میکنم که همه دارن ادا درمیارن و کسی خود واقعیش نیست.
ساعت خونه همسایه ازین دیواری های پاندول داره. ساعت دوازده شب که ميشه واقعا دوازده ضربه میزنه و من که تو هال میخوابم صداش رو میشنوم. حس میکنم داره جادوم باطل ميشه
_ عه ببین کالسکه ام، کدو حلوایی شد. بدووو
+ کفشتو جا بذار.
_ ندارم.
قصه همینجا تموم ميشه
دختري 24 ساله و مطلقه هستم، خواستگاری دارم 26 ساله که از ازدواج قبلش دختري سه ساله داره،  در شرکتی که وابسته به بانک هست مشغول به کار هستند، یک بار دیدمش که حس کردم از لحاظ خانوادگی، اخلاقی و مالی هم کفو نیستیم، ولی از این نظر که هر دو دنبال زندگی آرام همراه با بخشش و گذشت هستیم مشترک بودیم.
ضمن اینکه وقتی هر خواستگاری میاد بدون بچه وقتی متوجه ميشه که دختر نیستم میره و دیگه پشت سرش رو نگاه نمیکنه!، خواهش میکنم کمکم کنید.
ادامه مطلب
دوستان خیلی کوتاه میخوام توضیح بدم که با دختري که وضع مالی خانوادگی ضیعف تری از شما داره ازدواج نکنید. به هیچ وجه چون این کار یک اشتباه بزرگه.
حالا منظورم چیه؟ برید با دختر پولدار ازدواج کنید برای تیغ زدن؟ نه اصلا
فقط با دختري ازدواج کنید که نه تنها هم سطح شما نیست بلکه وضع مالیش یه کم فقط یه کم از شما بهتره . 
اگه شما یک میلیون حقوق دارید اون یک میلیون و پنجاه هزار تومان حقوق داشته باشه (اگه میخواید زن شاغل بگیرید و طبق حقوق برابر و غربی ازدواج
متنفرم از آدم هایی که بعد از شکست تو یه رابطه سعی در جایگزین کردن دارن . 
اونقدر این موضوع باب شده و تبعات وحشتناکی داره که واقعا موندم .
یک علت هم داره ، اون هم دوستی ها و روابط بی فکر و بی هدف و از سر تنهایی و بیکاریه !
اصلا یه عده فکر نمیکنن به روابطشون ! فقط میخوان یه دوست پسری یه دوست دختري بگیرن محض تفنن ! 
به هفته و ماه نمیکشه به هم میزنن میرن با یکی دیگه ! 
باز این چرخه تکرار ميشه
تکرار ميشه
تکرار ميشه
+خواهش میکنم ، تمنا میکنم ، برای
به نظرتون چه شکلی ميشه که پسری از دختري که ازش بزرگتره خواستگاری میکنه؟؟؟برای یکی از آشناها پیش اومده مغزم داره همینطور ارور میده!
دارم به این اتفاق فکر میکنم و بیسکویت ساقه طلایی سق میزنم و نوشته روی جعبه بیسکویت بدجور مخمه .ساندویچی و نرم!خیلی دوست دارم تعریفشونو از نرم بدونم.!
همین 
الان فک کنم یه ماه شده ک ما کاملا قرنطینه ایم، و مهم ترین دلیل سرسختی بیش اندازه من بابامه،چون هم مشکل قلبي داره هم تنفسی هم سیستم ایمنی ضعیفی داره و این نگرانیمو چن برابر میکنه ،و ب همین خاطر همه مراقبن این در حالیه ک اسیب پذیر ترین عضو خونواده که همه کلی نگرانشن باید بره همش سرکار، من دیگ از غصه و نگرانی نمیدونم باید چیکار کنم و هر لحظه تو استرسم اشکم سرازیر ميشه ،،،کاش اداراتم کامل تعطیل میشد و ما ازین وضعیت در میومدیم  .
 خدایا خودت همه ر
Lupin III: The Castle of Cagliostro 
لوپن و رفیقش ‌های حرفه‌ای ان، بعد از اینکه میفهمن پول‌هایی که از خزانه‌ی کازینوی بزرگ یدن تقلبي بوده، با یه تعقیب و گریز مواجه میشن. دختري با لباس سفید در حال فرار از ماشینی پر از آدم‌های مسلح. دختري که معلوم ميشه یه راز بزرگ پشت خاندانی داره که خون‌شون توی رگ‌هاشه، خاندانی باستانی با علامت کاپریکورن. شخصی که دنبال دختره اس، میخواد دختر رو تصاحب کنه و راز اون خاندان رو بفهمه، رازی که اونو به قدرت میرسونه. توی ح
طرف حرامزاده است و یکبار مال حلال نخورده رسما اعلام میکنه که نماز نخونده و طبیعتا مسلمان نیست اما تو این دنیا ککشم نمیگزه.طرف هرروز با یه دختر آشنا ميشه و خاک بر سر دختري که با اون دوست ميشه اما اونم داره از دنیا لذت میبره.یا مشروب خور و.اما ما که کار خاصی نمی کنیم ضعیف واقع شدیم وضعمونم اینجوریه؛ به معنای واقعی کلمه مستضعف.
بچه که بودم اسفند ماه را دختري تصور می کردم که داره به خودش میرسه که براش خواستگار بیاد . آب و جارو می کنه . خوشگل می کنه . جلوی آیینه هی به خودش نگاه می کنه . سرخاب و سفیداب می کنه . با اینکه بوی تمیزی میده بازم عطر میزنه . دلش از انتظار دیدن یار تاپ تاپ می کنه. یه دقیقه حالش بهاریه یه دقیقه دیگه پاییزی و یهو زمستونی ميشه . تکلیف احساسش با خودشم معلوم نیست . هواییه . روی زمین بند نميشه . می خونه . می رقصه . می چرخه و باز میره جلوی آیینه خودش را ورانداز م
کصخلیسم به درجه حادی رسیده!
چند وقت پیش بدجور قاط زدم و هر چی تو دلم بود رو ریختم بیرون 
اتفاقات عجیب غربیبی بعدش افتاد که باعث شد دور و برم حتی شلوغ تر از قبل بشه و چند تا مرید! پیدا کنم.
بدم نیست راستش منتها موندم تهش به کجا میرسه 
احساس میکنم بازم مسیر زندگیم داره عوض ميشه و به یک سمت دیگه ای داره میره.
باید ببینیم که چی ميشه!
بيماري قلبي-عروقی: یا بيماري قلبي  دسته‌ای از بيماري‌ها است که در قلب یا رگ‌ها (سرخرگ‌ها، مویرگ‌ها و سیاهرگ‌ها) رخ می‌دهد. بيماري قلبي-عروقی به هر گونه بيماري که دستگاه گردش خون را تحت تاثیر قرار دهد اشاره دارد که شامل بيماري‌های قلبي، بيماري‌های عروقی مغز و کلیه و بيماري‌های شریانی می‌شود. برای مطالعه جزییات بیشتر در مورد بیمارهای قلبي و انواع آن کلیک کنید.
در این پروژه، با استفاده از نرم افزار رپیدماینر (RapidMiner)، مجموعه داده های مرب
امروز داد زدم و گریه کردم داد زدم در برابر خشونت های کلامی! 
من یه دخترم 
دختري که رویاش رو باخت چون پسر نبود 
دختري که ظاهرش رو مسخره میکنن چون چیزی نیست که بقیه میخوان 
دختري که نادیده گرفته شد از روز تولدش 
من یه دخترم و امروز داد زدم در برابر همه نامردی ها 
متهم شدم به نمک نشناسی 
نفرین شدم طبق معمول 
ولی هیچکس نمیدونه من چقدر دارم زندگی رو برای رفتن سبک میکنم 
یا رفتن از این خونه یا با 10 تا آسپرین رفتن از این دنیا
من یه دخترم که داره میجنگ
حس الانم  شبیه آخرین دکتر فعال روی زمینه . دکترای دیگه ام هستن که اتفاقا خیلی هم ماهر ترن ، اما کرونا واسشون اهمیتی نداره و تو قرنطینه ی خونگی به سر می‌برن . دکتر خودش مریضه اما داره از آخرین مریضای کرونایی مواظبت می‌کنه . دلخوشیش اون لحظه ایه که مریض هاش سالم و سلامت ازش تشکر مس‌کنن و می‌رن . تا اینکه آخرین مریض مرخص ميشه ، خودش می‌مونه و خودش . یه چند دقیقه بعد آخرین زانو می‌زنه و حالش بد می‌شه . و در حالی که داره داره نفس نفش می‌زنه و هنوز
مدرسه ی من تو مرکز استانه و محل زندگی من توی یکی از شهرهای استان در نتیجه من هرروز یه مسیر نیم ساعت چهل دقیقه ای رو برای رسیدن به مدرسه باید طی کنم 
توی مسیر هميشه ما از یه باغی رد میشیم که سه چهار متر جلو تر از اون باغ یه تک درختی وجود داره که هميشه اولین درختیه که شکوفه میده 
یجورایی میتونم بگم پیام اور بهاره 
امروز نگاهم بهش افتاد و دیدم که پر از شکوفه شده شکوفه های صورتی کمرنگ 
یهویی دیدم که نه جدی جدی داره بهار ميشه 
چقدر زود میگذره !
بسم الله الذی سکن فی قلبي⁦❤️⁩
خب خب خبرای خوب دارن میان!
اووووم، علی‌مون اینترن شد :)))) یعنی دکتر شد :)
و اما خبر خوب دوم اینکه، بالاخره وام مون رو دادن شیرینیش رو هم خوردم جاتون خالی
خبر خوب سوم داره لود ميشه بنده خدا سرعتش خیلی پایینه
نه روز روزگارش مثل روزه
نه شبهاش رنگ و بوی ماه داره
حواس روزگارش پرت انگار
هميشه توی سینه اش آه داره
 
به روی دلخوشی ها چشم بسته
برا غصه دلی آگاه داره
به هر دشت و دمن خونده فراغی
به لب هاش غزلی جانکاه داره 
 
گمونم دل زلیخایی کشیده 
که دائم سر میون چاه داره
نگارش دیگه بی نام و نشونه
که یکسر حوس بیراه داره
 
به دنبالش جلو چشم رقیبون
سر جنگ با قشون شاه داره
دوچشمونش به راه قاصدک هاست
هوای دلبر دلخواه داره
 
 
پروژه داده کاوی تشخیص بيماري های قلبي:
بيماري قلبي-عروقی: یا بيماري قلبي  دسته‌ای از بيماري‌ها است که در قلب یا رگ‌ها (سرخرگ‌ها، مویرگ‌ها و سیاهرگ‌ها) رخ می‌دهد. بيماري قلبي-عروقی به هر گونه بيماري که دستگاه گردش خون را تحت تاثیر قرار دهد اشاره دارد که شامل بيماري‌های قلبي، بيماري‌های عروقی مغز و کلیه و بيماري‌های شریانی می‌شود. برای مطالعه جزییات بیشتر در مورد بیمارهای قلبي و انواع آن کلیک کنید.
در این پروژه، با استفاده از زبان R،
✅ مردان دارای همسر چاق، ریسک بيماري قلبي و عروقی بیشتری دارند. 
بر اساس یک مطالعه از محققین ایرانی مشخص شده است که خانمهای دارای اضافه وزن (overweight) و چاقی (obese) به ترتیب باعث افزایش 41% و 38% ریسک بيماري های قلبي و عروقی در همسرانشان می شوند. اما در مقابل در ن، هیچ ارتباطی بین فاکتورهای خطر همسرشان و خطر ابتلا به بيماري های قلبي و عروقی مشاهده نشده است.در این مطالعه همگروهی، 4390 فرد متاهل شامل 2125 مرد و 2238 زن که در ابتدا فاقد بيماري قلبي و عروقی بو
متن آهنگ مگه واسه تو فرقی داره مهدی جهانیدلخوشی من توبودی که رفتی خواب میبینم هی به خونه برگشتیبد جا ولم کردی تو این همه سختی کی از حال من خبر دارهدنیا شده تیره انگار دیگه دیره تصمیم تو گرفتی که خبری نی دیگهخیلی وقته دلم از زندگی سیره کی از حال من خبر دارهکی از حال من خبر داره کی از حال من خبر داره مگه واسه تو فرقیم داره
ادامه مطلب
بلاگ نویسی یه بدی بزرگ داره و اون وقته. هر پست میتونه بیست دقیقه تا چهل دقیقه وقت آدم رو بگیره. اگه موضوعی که داره پست ميشه ارزش خاطره داشته باشه و یه جور دفتر خاطرات شه که خوبه اما اگه چیزی باشه که ما میدونیم و قراره بقیه هم استفاده کنن کسل کننده ميشه. یکی دیگه از دلایل این که همه دارن از وبلاگ کوچ میکنن حتی قدیمی ها اینه.
تو مترو داره بو کباب میادخدایا ینی چه اتفاقی داره میفته ؟.اذیت نکن خودتو فقط یکم خستمه.من اگه یه صحنه از زندگی بودممیشدم اون دختري که .پلان اول :خسته و کوفته تو زمستون زیر برف و بارون داره میره خونش ( تیپش : شلوار لی با کفش آل استارِ سرمه ای و چادر عربی و شال بنفش و تونیکِ چهارخونه ) و دستش یه فوم برد و کاغد طراحی هاشه و رو دوشش یه کوله سفید مشکیه و اون یکی دستش هم یه کیفِ دوربین و تو گوشش داره صدای دلارام پلی ميشه و یه مسیر طولانی رو داره پیاده می
اگه چن روز دیگه بگذره یک سال ميشه
که واسه دیدن خوشبختی تو چش ندارم
درست یک سال ميشه تو به آرامش رسیدی
درست یک سال ميشه که من آرامش ندارم
درست یک سال ميشه که به بی حسی دچارم
میدونی هضم بعضی چیزا دور از انتظاره
یا من اینقدر از تنهاییو باور ندارم
یا که اینقدر تنهایی منو باور نداره
چشای من که مثل گرگ بارون دیده بودن
صدام حتی داره کم کم شبیه زوزه ميشه
به حدی یادگاری هر کجای خونه مونده
که این خونه داره بی تو شبیه موزه ميشه!
برای اونی که هر چار فصل سال
 
عاشقانه ای آرام و کلاسیک.این داستان خیلی لطیف و ملیحهیه ظرافت خاصی دارهبه اندازه ی لطافت و ظرافت دونه های سفید مراورید اصل.قلم نرم و روح نواز نویسنده ش زمان رو ازتون میگیره؛ طوری که نميشه کتاب رو رها کرد! :)داستان در هلند و بر اساس تابلویی به همین اسم که وارمر نقاش هلندی کشیده روایت ميشه؛ که در واقع ميشه گفت بخشی از سرنوشت وارمره!──── ♡ ────نام کتاب: دختري با گوشواره مروارید✒نام نویسنده: تریسی شوالیهنام مترجم: طاهره صدیقیاننام انتش
پروژه داده کاوی تشخیص بيماري قلبي به کمک روش های شبکه ی عصبی و الگوریتم ژنتیک:
بيماري قلبي-عروقی: یا بيماري قلبي  دسته‌ای از بيماري‌ها است که در قلب یا رگ‌ها (سرخرگ‌ها، مویرگ‌ها و سیاهرگ‌ها) رخ می‌دهد. بيماري قلبي-عروقی به هر گونه بيماري که دستگاه گردش خون را تحت تاثیر قرار دهد اشاره دارد که شامل بيماري‌های قلبي، بيماري‌های عروقی مغز و کلیه و بيماري‌های شریانی می‌شود. برای مطالعه جزییات بیشتر در مورد بیمارهای قلبي و انواع آن کلیک کنی
متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.
توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشد
با این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش این فایل را برای تان فراهم آورد.



















دریافت
مدت زمان: 54 ثانیه
جک یک دوگوی آرژانتیوی اصیل، نمایشی زیبا برای علاقمندان به این نژاد

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها