نتایج جستجو برای عبارت :

داستانی گی پسر

دانلود کتاب تصرف عدوانی داستاني درباره عشق اثر لنا آندرشون صوتی mp3
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
دانلود کتاب تصرف عدوانی داستاني درباره عشق اثر لنا .hockey.sefeedsoft.ir › hockey › htmlمعرفی اجمالی و مشخصات و قیمت و خرید محصول کتاب تصرف عدوانی داستاني درباره عشق اثر لنا آندرشون صوتی mp3 تصرف عدوانی داستاني درباره‌ی عشق» نام کتابی .
دانلود رایگان کتاب تصرف عدوانی داستاني درباره عشق - لنا .www.aparat.com › LaGB7 › دانلود_رایگان_کتاب_تص.دانلود کتاب تصرف ع
دانلود کتاب تصرف عدوانی داستاني درباره عشق اثر لنا آندرشون صوتی mp3
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
دریافت بسته جامع دانلود کتاب تصرف عدوانی داستاني درباره .crafts.infinityacc.ir › crafts › htmlجهت دانلود فایل تخصصی دانلود کتاب تصرف عدوانی داستاني درباره عشق اثر لنا آندرشون صوتی mp3 پس از کلیک بر روی دکمه دانلود و ورود به سایت فروشنده و خواندن .
دانلود کتاب صوتی تصرف عدوانی: رمان [جذاب عاشقانه] از لنا .www.mokas.ir › کتاب های صوتیدانلود کتاب صوتی تصرف عدوانی mp3 : دا
بالاخره قسمت سوم داستاني Sherlocked رو هم نوشتم.اول از همه بابت فاصله ی زمانی زیادی که بین قسمت دوم و سوم این داستاني افتاد معذرت می خوام.این داستاني چهار قسمته.قسمت اول و دوم این داستاني رو می تونید در پست های قبلی بخونید.اگه از قسمت موضوعات و یا سربرگ وبلاگ،روی قسمت داستاني کلیک کنید به راحتی می تونید قسمت اول و دوم رو هم بخونید.در این پست قسمت سوم رو خواهید خوند و در پست بعدی قسمت چهارم و در واقع همون قسمت پایانی رو می خونید.
خب دیگه.برای خوندن ق
با عرض و سلام و ادب خدمت همه اعضای محترم حلقه داستاني کویر
به دلیل اینکه هیچکدام از دوستان داستاني روی وبلاگ نگذاشتند، طبق قرار قبلی، این هفته به خوانش متن های نوشته شده مرتبط با موقعیت ها خواهیم پرداخت.
دو موقعیت اخیر:
ورود به خانه و روبرو شدن با جنازه کسی که راوی با او قرار دارد.
دیدن شخصی در خیابان که سه سال پیش مرده است.
⭐⭐⭐⭐⭐
ویژگي های محصول:
قطع: رقعی
نوع جلد: زرکوب
خرید با تخفیف ویژه کتاب ادبیات داستاني جهان اثر ارنست همینگوی
دسته بندی محصول :
#کتاب_لوازم_تحریر_و_هنر
برای خرید با تخفیف ویژه کتاب ادبیات داستاني جهان اثر ارنست همینگوی یا دیدن جزئیات بیشتر بر روی لینک زیر یا بر روی عنوان محصول کلیک کنید.کتاب ادبیات داستاني جهان اثر ارنست همینگوی
[عکس 320×320]
دیدن توضیحات و خرید با تخفیف ویژهمشاهده مطلب در کانال
⭐⭐⭐⭐⭐
ویژگي های محصول:
قطع: رقعی
نوع جلد: زرکوب
خرید با تخفیف ویژه کتاب ادبیات داستاني جهان برای نوجوانان اثر جوانا اسپیری
دسته بندی محصول :
#کتاب_لوازم_تحریر_و_هنر
برای خرید با تخفیف ویژه کتاب ادبیات داستاني جهان برای نوجوانان اثر جوانا اسپیری یا دیدن جزئیات بیشتر بر روی لینک زیر یا بر روی عنوان محصول کلیک کنید.کتاب ادبیات داستاني جهان برای نوجوانان اثر جوانا اسپیری
[عکس 320×320]
دیدن توضیحات و خرید با تخفیف ویژهمشاهده مطلب در کانال
اسفار کاتبان» اثر ابوتراب خسروی.
ابوتراب خسروی در این کتاب سه داستان متفاوت رو به طور موازی پیش می‌بره. داستان سعیدِ مسلمان که پروژه‌ی درسی مشترکی با اقلیمای یهودی داره؛ داستان شدرک یهود و زلفا جیمز که سال ها بعد به دنبال نیمه‌ی گمشده‌ی جسد شدرک میگرده؛ داستان احمد بشیری و شیخ یحیی کندری و شاه منصور که آخرین پادشاه سلسله‌ی خودش بوده.
توی این کتاب، نویسنده با مهارت فوق‌العاده‌ای سه داستان با سه سبک متفاوت رو به نگارش دراورده. داستاني ب
خدایا، بیکاره‌ام مکن، بی‌مصرفم مکن، عیّاشم مکن، خودباورم مکن، اسیر تنم مکن، پیش فرزندان سرزمینم سرافکنده و سرشکسته‌ام مکن، در‌به‌درم کن اما دلبسته به زر و زیورم مکن!
خدایا! کاری مکن که کودکان، آنگاه که از مادران و پدران خود می‌پرسند: این میرمَهنا برای مردم ما چه کرده است؟» هیچکس هیچ داستاني برای گفتن نداشته باشد!

#بر_جاده_های_آبی_سرخ
#نادر_ابراهیمی
پی‌نوشت هم می‌شد که داشته باشد. ولی بگذریم.
سلام :)
و بالاخره قسمت اول این یکی داستاني شرلوک رو هم نوشتم.بابت تاخیر ببخشید.می دونم که بیشتر از یک ماهه که قول دادم بنویسمش ولی می خواستم انتشار قسمت اول این داستاني همزمان با تولد یک سالگي وبلاگ باشه.این وبلاگ یک ساله شد. :)
وقتی که اولین پست این وبلاگ رو نوشتم اصلا فکرش هم نمی کردم که تا یک سال نوشتن در این وبلاگ رو ادامه بدم.از همه ی شما ، دوستان عزیز که در این یک سال همراه من بودید ، از اعماق قلبم متشکرم.از همه تون ممنونم. :)
خب دیگه ، زیادی
shirazart.blog.ir 
*** مفهوم سنتی قصه در ادبیات فارسی با مفهوم غربی آن تفاوت بسیار دارد .اغلب هم در معنی ادبیات داستاني ( fiction) و هم معنی رمان ( Novel) و هم به مفهوم داستان (Story) و قصه ( Tale) به کار برده می شود ، اما بهتر است که قصه را تنها به اصطلاح انگلیسی ( Tale)محدود کرد ، که در ادبیات داستاني دنیا نیز تاریخچه ای طولانی و قدیمی داشته است .
با سلام و احترام خدمت تمام اعضای محترم حلقه داستاني کویر
این هفته به مناسبت هفته کتاب، میزبان تعدادی از ناشران و نویسندگان شهرستان خواهیم بود. البته برنامه معمول نقد داستان و تمرین های داستاني، به روال گذشته برگزار خواهد شد.
به نظر من، هرکتابی داستاني نا‌‌نوشته دارد! داستاني که از ثانیه‌ای در گذشته شروع شده است و تا روزها بعد از خواندنش ادامه‌ می‌یابد! داستاني مملو از عشق، شادی، غم، خنده و گریه و بسیاری احساسات قریب دیگر که هر یک در خطی از داستان اصلی کتاب رقم خورده‌اند تا داستان نانوشته‌ی کتاب را روایت کنند!

!زین پس، تا آنجا که دستانم یاری کنند، از کتاب‌ها، قصه‌هاشان و داستان‌های نانوشته‌شان برای‌تان خواهم نوشت

کتاب این هفته:  عشق و چیز‌های دیگر»
ادا
کتاب به خاطر عشق پسرممترجم: شراره معصومی
رمان عشق به خاطر پسرم در واقع  داستاني واقعی زندگي
زنی افغان  است که  ابتدا داستان رنجهای مادربزرگش
و پدرش را روایت می کند،
مادربزرگي که قربانی زیباییش می شود
 و پدرش که زیر نفوذ برادری بدخواه بزرگ می شود
و پس از آن جریانات و تحولات اجتماعی و ی
افغانستان  که زندگي او و خانواده اش را در هم می پیچد
و نهایتا او که خود را به آمریکا رسانده،
حتی در این کشور جدید ازدواجش با تعصبات قومی
به او تحمیل می شود
مقاله نقش ن در ادبیات داستاني دفاع مقدس
دانلود مقاله نقش ن در ادبیات داستاني دفاع مقدس این فایل در قالب Word قابل ویرایش، آماده پرینت و ارائه به عنوان پروژه پایانی می باشد قالب: Word تعداد صفحات: 21 توضیحات: چکیده نقش ن در ادبیات داستاني دفاع مقدس ادبیات دوره جنگ گرچه بیشتر مردانه و در میدان جنگ است اما ن .
دریافت فایل
.
درباره ی #زبان_داستانچیزی خارج از زبان وجود ندارد تا حدی که حتی زبان اعم از تفکر است. به این معنا که ما خارج از زبان نمی توانیم فکر کنیم و حد تفکر را زبان تعیین می کند. شئیت هم خارج از زبان نیست. شئ و صنایع هر دوره در پارادایم زبانی همان دوره قابل فهم و محصل است. برای خلق زبان داستاني که وابسته به دوره ی تاریخی و مشخص است، چند راه وجود دارد؛اول خلق زبان همان دوره با توجه به منابع بر جا مانده.دوم استفاده از زبان معیار در حالی که آغشته به لحن ز
داستاني از کشور مالی که بر اساس واقعیت ساخته شده. ماجرای پسری فقیر در روستایی فقیر که باهوش و با استعداد است و به کمک همین هوش و استعداد، مردم روستایش را نجات می دهد. در شرایط قحطی و خشکسالی شدید، به سختی و با کمترین امکانات از نیروی باد استفاده می کند و پمپ آب را به حرکت می اندازد.
پسرک به خاطر این کارش بورس گرفته و مدارج عالی را طی می کند.
داستاني که به شدت یاد اور فیلم  "ملکه کاتوه" بود همان درونمایه و همان سبک و سیاق.
 
 
راز آن بوی شگفت» داستاني است با زبان شاعرانه که در آن ابر و گنجشک و سایر موجودات هم نقش دارند و اثر با انبوهی از خرده روایت های به هم پیوسته جلو می رود. سه خط اصلی داستاني در این رمان عبارتند از سیر تاریخی زندگي امام رضا(ع) از مدینه تا مرو و اتفاقات بعدی تا شهادت امام؛ داستان یکی از شیعیان امام در مدینه به اسم سلیمان که بعد از هجرت امام رضا (ع) تصمیم می گيرد به دنبال امام بیاید و در راه با فردی به اسم اَخرس روبرو می شود که نسبت به او بدبین است، ا
رعنا: داستاني ساده صمیمانه و واقعی از جنگ یک دختر با مشکلات و زشتی ها
رعنا ، یک داستان ساده و صمیمانه،یک زندگي که نه نویسنده آن را با خیالاتش به غلو کشانده و نه خواننده در رویاها، پایان خوش برایش می خواهد.اگر بخواهی دنیا را، راست و درست نگاه کنی، در کاسه اش برای همه یک سختی دارد.هیچکس نیست که از اول تا آخر عمرش، لذت محض باشد.رمان های اینترنتی خیلی سرمان کلاه می گذارند.چه با رویا پردازی ها و چه با پایان های خوش ،اما
رعنا داستان دختری ایرانی است
نویسنده: لوییس لوری / ناشر: افق / تعداد صفحات: 144                 دسته بندی: کتاب های کودک و نوجوان، ادبیات داستاني
 اینبار هم معرفی کتابی در سبک داستاني رو داریم که برنده ی جایزه ی نیوبری در سال 1990 شده. جریان اون مربوط به جنگ جهانی دوم میشه. داستان درباره ی زندگيه دختری 10 ساله به نام آنه مری هست که به همراه مادر و پدر و خواهر کوچکش در دانمارک زندگي میکنند. آنه دوستی به نام آلن داره که با پدر و مادرش در دانمارک هستند. 3 ساله که دانمارک در اشغال آلمانی
خواندن داستان باعث می‌شود با آدم‌های بیشتری آشنا شویم و درک عمیق‌تری از آنها داشته باشیم. بعضی از شخصیت‌های داستاني
اختلالاتی دارند که ممکن است خود ما یا یکی از اطرافیان آن را تجربه‌ کرده باشیم؛ در چنین مواقعی خواندن داستان این شخصیت‌ها کمک
می‌کند خود و اطرافیانمان را بهتر درک کنیم.
معرفی ۶ کتاب که شخصیت های داستاني آن دچار اختلالات روانی هستند.
۱- دکتر جکیل و آقای هاید
۲- عزاداران بیل
۳- اتاق
۴- گتسبی بزرگ
۵- سیزده دلیل برای این که .
۶-
حس می کنم یه کاسه لوبیای مونده و له شدم. شایدم یه لیوان چای که ۴۸ساعت از تازه دم بودنش گذشته، ازون چاییهایی که وقتی می خوری دل پیچه می گيری.
امروز ازون روزایی بود که تختمو بغل کردم و تصمیم گرفتم بقیه ی ساعات روزو رفیقش باشم. 
هیچ داستاني نیست که نوک قلبمو به رقص دربیاره. هیچ داستاني نیست که بخوام زندگيش کنم. دلم می خواست به جای گشتن به دنبال یه راه گریز مناسب، خودم زندگي هیجان انگيزتری داشتم.
این حجم از منفعل بودن خسته کنندست. اینطور وقتا دقیقه
بتمن: دشمن درون ، بازی جدید و خارق العاده در سبک بازیهای ماجراجویی از استودیوی مطرح Telltale Games برای اندروید است که پس از عرضه ی فصل اول بازی بتمن با اسم Batman – The Telltale Series این بار نوبت به فصل دوم با نام Batman: The Enemy Within رسیده است! شما در طول بازی Batman: The Enemy Within کنترل فردی با دو شخصیت کاملاً مجزا را بر عهده خواهید گرفت ؛ بروس وین سردرگم میان نزدیکان و مشکلات خود در رابطه با دوستان و دشمنانش و سرانجام بتمنی که جدا از مشکلات شخصی، وظیفه نجات شهر را نیز بر
سینماپرس: شورای صدور پروانه ساخت آثار غیر سینمایی با ساخت یک عنوان مجموعه مستند موافقت کرد.
به گزارش سینماپرس، در جلسه اخیر شورای پروانه ساخت آثار غیر سینمایی، برای مجموعه مستند "هزار افسان( ۳۰ قسمت) " به تهیه کنندگي و نویسندگي محمد مهدی دلخواسته و کارگردانی مهدی پاکدل و داستاني بلند " ساعت صفر" به تهیه کنندگي سید صابر امامی، کارگردانی و نویسندگي سید حسین حسینی ریکاوندی پروانه ساخت صادر کرد.
همچنین در این جلسه با ساخت یک عنوان فیلم داستاني ک
Tales from Radiator Springs 2013 1080p BluRay,The Radiator Springs 500 2013,انیمیشن Tales from Radiator Springs 2013 با دوبله فارسی,داستاني از رادیاتور اسپرینگز,دانلود انیمیشن Tales from Radiator Springs 2013,دانلود دوبله فارسی انیمیشن Tales from Radiator Springs 2013,دانلود زیرنویس فارسی Tales from Radiator Springs 2013,دوبله فارسی کارتون Tales from Radiator Springs,
ادامه مطلب
بازی The Last of Us Part 2 حدود 50 درصد بزرگ‌تر از نسخه اول است
هالی گروس (Halley Gross) یکی از دو نویسنده بازی در گفتگو با وبسایت GamerBraves در خصوص این موضوع و بزرگي بازی توضیحاتی ارائه کرد و اظهار کرد این اثر حدود 50 درصد بزرگ‌تر نسخه اول آن است.
 
بررسی ویدیویی بازی Blasphemous
بازی Blasphemous یک اثر اکشن پلتفرمر دو بعدی با الهام‌گيری از آثار ژانر مترویدوانیا است که توسط استودیو اسپانیایی مستقل The Game Kitchen ساخته شده است.
 
تمرکز راک‌استار بجای بسته الحاقی داستاني روی م
دوباره در فضای جدیدی هستم که شبیه گذشته است. این یعنی در دل یک‌ داستان قدیمی گم شده‌ام و خیالم آن بود که فصل، فصل جدیدی است. غافل از آنکه از دل هر بهار یک تابستان و در دل او پاییز و در دل دل او زمستان و از دل زمستان نه أن بهار، که بهاری نو سر میزند و تابستانی دیگر می‌زاید. اما برای ما پاییز یکی و‌ زمستان یکی و بهار همان بهار همیشگي است. جوانه‌ها از قبل از فرونشستن یخ و برف نطفه‌هایشان بسته شده و پیش از خودنمایی بهارانه باید  که سرما را تاب بیا
بازی فوتبال دیشب چه قشنگ بود . فکر کن نتیجه تا دقیقه ۹۵ یعنی دیگه شده بود آخر بازی. ۵ دقیقه وقت تلف شده. درست زمانی که همه مطمئن از صعود آژاکس هلند بودن . زمانی که دیگه خیلیا تلوزیون رو خاموش کرده بودن به این فکر که فینال بین آژاکس و لیورپول قراره برگژاره بشه . درست یک ثانیه بعد یعنی در ۹۵دقیقه و یک ثانیه .تاتنهام تیر خلاص رو میزنه و راهی فینال میشه . چقدر گریه آور بود.گزارشگر آنتن واقعا گریه اش گرفت . تا سوت پایان بازی به صدا دراومد ، بازیکنای آژا
در حال نوشتن قسمت آخر داستاني Sherlocked هستم.نوشتنش خیلی سخت شده.گذشته ی موریارتی.گذشته ی موریارتی. :)
به زودی قسمت آخر داستاني sherlocked رو این جا می نویسم. :)
اینترنت ها هم دوباره دارن وصل می شن و می تونم دوباره کانال تلگرام و اینستاگرام وبلاگ رو سر پا نگه دارم. ^_^
دقیقا یک سال پیش بود؛ جواب سوالم را که شنیدم، از پنجره نگاهم خیره ماند به خیابان. بعد اما نگاه‌ها بهم گره خورد. می‌دانستم که نطفه داستاني عجیب دارد در همان لحظات بسته می‌شود. آنقدر هجوم حس‌ها سنگين بود که فکر کردم کاش کسی می‌نوشتش، به تصویرش می‌کشید .نه کسی نوشتش و نه کسی به تصویرش در آورد، من اما افتادم در میانه ماجرا. لجوجانه خواستم جور دیگر بنویسم داستان را. آنچه از پیش نوشته شده بود را نمی‌شد خط زد. من حتی جنگيدم با تک‌تک کلمات، سطور
کتاب جادوی فال ورقیاستین گاردرمترجم: سها بعنونی

این کتاب در ۵۳ فصل نوشته شده و هر یک از فصل های آن
به نام یکی از برگ های ورق نامگذاری شده است. ماجرای کتاب درباره ی سفر پسری است
در جستجوی مادر به همراه پدرش.این کتاب همچون کتاب دیگر این نویسنده،
دنیای سوفی را به زبانی ساده بیان می کند. #جادوی_فال_ورق نوشته ی یاستین_گاردر نویسنده ی نروژی است
که به خاطر کتاب دیگرش دنیای سوفی شهرتی جهانی دارد. اگر چه هم دنیای سوفی و هم راز فال ورق به لحاظ عناصر دا
داستاني خوندم خوش مضمون اما ناتمام.
اینجور کاملش کردم:
سخنران یه چک پول تانخورده ی صدهزارتومنی از جیبش درمیاره و رو به حضار:
کی این چک پول رو میخواد؟!
همه دست بلند میکنن
تو مشتش مچاله ش میکنه
حالا کی میخواد؟!
دست همه بلند بود
زیر کفشش میندازه و حسابی لگدمالش میکنه
حالا کی میخواد؟!
جز دو سه نفر بقیه هنوز دستاشون بالا بود
چک پول رو از وسط پاره میکنه
حالا؟!
باز هم دستها بالا بود
یکی یکی گوشه های چک پول رو جر میده
جمعیت به تناوب دستشون پایین میاد
و
همین چند دقیقه پیش کتاب راز نگين سرخ را تمام کردم. کتابی گيرا و جذاب. اصلا کتابی که نقش اولش محمود شهبازی باشد چشم بسته جذاب است! چه برسد که نقش مکملش را همدانی و متوسلیان در دست داشته باشند و حضور افتخاری همت و باقری و وزوایی را هم داشته باشد. کتاب به تعبیر نویسنده زندگي‌نامۀ داستاني بود. یعنی برخلاف بسیاری از کتاب‌های خاطرات جبهه، پیاده‌شدۀ یک مصاحبه نبود، بلکه داستاني بود که نویسنده بر اساس مصاحبه‌هایش با یکی از شخصیت‌های کلیدی داستان
چوپان دروغگو : داستاني قدیمی اما ماندنی و همه پسند
چوپان دروغگو
معرفی:سلام همکلاسی قدیمی! قصه ی چوپان دروغگو رو یادته؟ یادته چقدر دلنشین و قشنگ بود؟!میدونی دیگه بچه ها تو کتاباشون این قصه قشنگ رو ندارن؟ خیلی حیف شد !!!اما….یه خبر خوب! این کتاب میتونه کوچولوتو ببره به همون دنیای رنگارنگ کودکی تو،میتونه زیبایی راستی و درستی رو با زبان کودکانه تو گوشش زمزمه کنه…
بریده ای از کتاب:مردم ده که صدای داد و فریاد حسنی رو شنیدند به سرعت دست از کار کشیدن
پس از چند دهه شاهد تجدید چاپ رمان فیل در تاریکی» نوشته‌ی قاسم هاشمی نژاد هستیم. داستاني پلیسی در زمانه‌ای نه‌چندان دور از روی تقویم و بس دور با توجه به شتاب روز افزون حوادث تاریخ معاصر کشورمان! چاپ نخست این کتاب به سال ۱۳۵۸ بوده و این در حالی است که نوشته‌ی مرحوم هاشمی نژاد به سال ۱۳۵۵. پیش از اینکه شروع به خواندن داستان کنم فکر می‌کردم با داستاني پلیسی-معمایی و حتی تعلیق‌پذیر طرف خواهم بود ولی وقتی به یک سوم داستان رسیدم، فهمیدم که تص
زویا پیرزاد یه داستان کوتاه داره راجه به زنی که می خواد "داستان" بنویسه! تمام داستان ناخواسته به توصیف قرمه سبزی و. می گذره و هیچ داستاني نوشته نمی شه.
الان حس می کنم دور و برم، کله م، زندگيم و همه ی آدماش بوی قرمه سبزی گرفته!
میگم تو مفاتیح نوشته چهار رکعت و رکعت دوم حمد و انا انزلناه ، میگن نه دفعه قبل کاروان گفت مثل نماز صبحه:/یک داستاني داشتم برای اعمال مسجد کوفه الان هم میفرمایند که با ماشین بریم کربلا ، زیبا نیست ؟؟؟؟؟؟؟؟خدایابه من صبر بده که فقط این سفر تموم بشه
جناب اوشون همه تقصیر شماستا
راز آن بوی شگفت» نوشته فریبا کلهر داستاني است با زبان شاعرانه که در آن ابر و گنجشک و سایر موجودات هم نقش دارند و اثر با انبوهی از خرده روایت های به هم پیوسته جلو می رود. سه خط اصلی داستاني در این رمان عبارتند از سیر تاریخی زندگي امام رضا(ع) از مدینه تا مرو و اتفاقات بعدی تا شهادت امام؛ داستان یکی از شیعیان امام در مینه به اسم سلیمان که بعد از هجرت امام رضا (ع) تصمیم می گيرد به دنبال امام بیاید و در راه با فردی به اسم اَخرس روبرو می شود که نسبت به
راهنمای خرید شال و روسری
مقدمه
خرید شال و روسری یکی از دغدغه های شیرین خانم ها است.
حتی گران قیمت ترین و بهترین لباس ها ومانتوها را برتن کنید و کفش زیبایی به پا کنید این برای شیک پوشی شما خانم های حساس به ظاهر کافی نیست. حتما لازم است انتخاب خوبی برای پوشش سرتان داشته باشید تا زیبایی سایر لباس هایتان بیشتر نمایان شود و به چشم بیاید.
شاید خیلی ها تصور کنند که شال ها و روسری ها تنها پوششی برای پوشاندن موها باشد، اما حقیقت تنها این نیست و شما باید

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها