نتایج جستجو برای عبارت :

داستان خاطرات کودکی

تپه ی خاطرات : طعم یک زندگی لذیذ طبیعی را با این کتاب به کودکتان بچشانید…
 
تپه ی خاطراتنویسنده: مصطفی اوزچلیکمترجم: میلاد سلمانیانتشارات براق
خلاصه کتاب:
داستان پسر بچه کوچکی است که در شهر بدنیا آمده و برای چند ماه پیش فامیل در روستا می رود. در این داستان سعی شده که تفاوت تربیتی وفرهنگی مردم روستا و شهر بیان شود.این داستان مفاهیم خوبی را برای بچه ها بیان می کند وآن حالت ددگی نسبت به روستایی بودن را از بین می برد.
دانلود رایگان کتاب شازده حمام صوتی تمام جلدها کامل
 
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
دانلود کتاب شازده حمام صوتی تمام جلدها کامل|دانلودانه-afarinafarin.bina1.ir › prod › 58093903-دانلود-کتاب-شازده-حمام--صوتی-تم.دانلود بهترین فایل دانلود کتاب شازده حمام صوتی تمام جلدها کامل. . دانلود کتاب شازده حمام صوتی تمام جلدها کامل. برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنیددریافت فایل . ترفند جدید افزایش سین تلگرام(+3 نرم افزار رایگان) · ترفند جدید افزایش .
 
از شش سال تحصیل حوزه مشهد خاطرات بسیاری دارم که یک مورد آن را ذکر می کنم و آن عبارت بود از شیفتگی من به مطاله کتاب های داستان و رمان های مشهور جهانی و ایرانی. شاید من همه داستان های میشل زواگو» را که ده تاست، خوانده ام. داستان های الکساندر دوما»ی پدر و پسر را هم خوانده ام. خواندن این داستان ها و رمان ها تاثیر محسوسی در ذهن و شیوه نگارش انسان دارد.
 
منبع: خون دلی که لعل شد» (خاطرات حضرت آیت الله العظمی سید علی ای (مد ظله العالی) از زندان
باید واسه چهارشنبه یه داستان کوتاه بنویسم .
طرحم خیلی بلنده به درد یه داستان ۵۰۰۰ کلمه ای نمیخوره 
خاطرات بامزه یا جداب و جالبی که ممکنه تلخم باشه برام کامنت کنین شاید یه جرقه ای تو مخ داغونم بخوره .
مغزم لااال شده.امروز
سلام دوستان یک پویش سه روزه گذاشتم تا عید قربان برای خاطرات شما
در روز عید سه تا از بهترین خاطرات در وبلاگ منتشر میشه 
میتونید در قسمت ارسال نظر خصوصی برام بفرسید
و هم میتونید به ایمیل xeynabamini@yahoo.comارسال کنید 
منتظر خاطرات صورتی شما هستم
معرفی رمان خاطرات یک گیشا اثر آرتور گلدن :
داستان دو خواهر ژاپنی است که بعلت فقر به شخصی فروخته میشوند و داستان
حول زندگی خواهر کوچکتر بنام سایوری است. اینکه او را از کوچکی تربیت
میکنند که در آینده یک گیشا شود ، چیزی مثل ساقی یا مهماندار مردان که طی
مراسمی خاص صورت میگیرد و نیاز به آموزش دارند. همه وقایعی که سایوری در
درازای رمان از سر میگذراند به خاطر علاقه ای است که از نوجوانی به کسی به
نام رییس» دارد. سایوری متوجه عشق و دلبستگی زیادش به
کتاب خاطرات آدم و حوا به قلم مارک تواین عاشقانه‌ی لطیفی است از اولین زوج آفرینش.
 
عنوان: خاطرات آدم و حوا
نویسنده: مارک تواین
مترجم: حسن علیشیری
آدم، اولین آفریده خدا، به تنهایی در بهشت زندگی می‌کند تا سر و کله‌ی حوّا، کسی که او را مزاحم می‌داند؛ پیدا می‌شود. حوا با خصوصیات نه‌اش عرصه را بر آدم تنگ می‌کند و آدم با اخلاقیات مردانه‌اش حوا را کلافه! و کم کم دست تقدیر این دو را به هم علاقه‌مند می‌کند.
دانلود کتاب خاطرات آدم و حواحجم: 922
تاحالا به این موضوع فک کردی که ۵۰ سال دیگه ، داستان عشق مجازی تو چه طوری برا نوه ات تعریف میکنی ؟ اگه نمیدونی، حتما این مطلبو بخون.
 
این یادداشت رو خیلی وقت پیش نوشتم، یادم میاد زمانیکه تازه سایتمو زده بودم نوشتمش. خیلی فی البداهه و خودمونی.
 
قدیما، پدربزرگ ها و مادربزرگ ها پیش نوه ها می نشستن، گل میگفتن و گل میشنیدن ! و از خاطرات شیرین سال های قدیم تعریف میکردن و اگه جاش بود، نحوه آشناییشون باهمدیگه رو هم میگفتن . 
 
اما حالا چی ! بزرگتر ها خص
تاحالا به این موضوع فک کردی که ۵۰ سال دیگه ، داستان عشق مجازی تو چه طوری برا نوه ات تعریف میکنی ؟ اگه نمیدونی، حتما این مطلبو بخون.
 
این یادداشت رو خیلی وقت پیش نوشتم، یادم میاد زمانیکه تازه سایتمو زده بودم نوشتمش. خیلی فی البداهه و خودمونی.
 
قدیما، پدربزرگ ها و مادربزرگ ها پیش نوه ها می نشستن، گل میگفتن و گل میشنیدن ! و از خاطرات شیرین سال های قدیم تعریف میکردن و اگه جاش بود، نحوه آشناییشون باهمدیگه رو هم میگفتن . 
 
اما حالا چی ! بزرگتر ها خص
دفترچه خاطرات
  دفترچه ی جدیدی خرید.او خوشحال است از اینکه می تواند اتفاقات امروزش رادر دفترچه ی خاطرات جدیدش را بنویسد.
  او ماه هاست که همین کار را میکند. هر روز دفترچه ی کوچک جدیدی خریده و اتفاقات و خاطراتش را می نویسد.اما او دوست ندارد که خاطرات بد را ثبت کند او میخواست که زندگی بدون غم ناراحتی و دلخوردگی داشته باشد و خاطرات زندگی فوق العاده ی خود را بنویسد.
ادامه مطلب
من پُرم از خاطرات و قصه‌ های کودکي این که روباهی چگونه می‌فریبد زاغکی! قصّه‌ی افتادنِ دندانِ شیری از هُما لاک‌پشت و تکّه چوب و فکرهای اُردکی! قصّه‌ی گاو حسن، دارا و سارا و امین روزِ بارانی، کتابِ خیسِ کُبری طِفلکی! تیله‌بازی در حیاط و کوچه و فرشِ اتاق! بر سرِ کبریت و سکه، یا که درب تَشتکی! چای والفجر و سماور نفتیِ کُنجِ اتاق مادرم هرگز نیاورد استکان بی‌نعلبکی! داستانِ نوک طلا با مخمل و مادربزرگ! در دهی زیبا که زخمی گشته بچه لک‌لکی! هاچ زنب
با اکراه شروع به مطالعه کردم. روزها در کیف با خودم به محل کار بردمش.
تا روزی هوس مطالعه به سرم بزند ولی حربه خوبی نبود.
قرنطینه نوروز 99، من باب همه گیری کرونا یا همان کویید 19، بهانه خوبی شد برای شروع کتاب.
کتابی که به محض شروع، میل به مطالعه و اتمام آن، شعله ور شد. 
نثری خوب، روان و عالی و داستانی که مخاطب را تشنه تا انتهای ماجرا میکشد و می برد. 
فراز و نشیب زندگی احمد، مزید بر جذابیت داستان است.
کتابی که بر خلاف کتاب هایی از این دست، از نظریه پر
دانلود کتاب صوتی رومه خاطرات یک آدم ناقابل اثر جورج و ویدون گروسمیت
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
رومه خاطرات یک آدم ناقابل - کتابفروشی مهرگان اصفهانmehreganbook.ir › رشته های موجود › ادبیاتنام کتاب : رومه خاطرات یک آدم ناقابل مولف کتاب : جورج و ویدون گروسمیت مترجم : شهلا طهماسبی ناشر : فرهنگ نشر نو. اخطار: موجودی این کتاب رو به اتمام است! تاریخ در .وارد نشده: دانلود ‏صوتی
پرفروش ترین فایل های فورکیاnovinfile.4kia.ir › mostsell › pageلیست پرفروش ترین فایل
دانلود دفتر خاطرات نوروزی 1398
ویژه های پایه اول ، دوم ، سوم  برای ایام نوروزی 1398
تعداد صفحات این فایل 15 صفحه  بصورت pdf قابل چاپ
شرح مختصری ازین فایل
دفتر خاطرات نوروزی من ویژه سال 1398
 
دانلود پیک داستان نویسی و خاطره نویسی نوروز 98 پایه اول ابتدایی
فرمت فایل : pdf 
تعداد صفحات فایل : 35 صفحه
توضیحات فایل:
پیشاپیش فرارسیدن این نوروز باستانی را به همه دوستان تبریک عرض میکنیم
و سالی پر از خیر رو برکت را برایتان آرزومندیم
 
این فایل پیک داستان نویسی 
فروید _روانشناس_ مقاله ای دارد که در آن از خاطرات پنهانگر حرف میزند. خاطرات پنهانگر، خاطرات بی اهمیتی از دوران کودکي هستند که به صورت برشهای مقطعی در ذهن مانده اند و ما نمی دانیم چرا باید یادمان باشد که مثلا وقتی ۶ ساله بوده ایم با آن بلوز قرمزه و شلوارک چهارخانه از این طرف اتاق به آن طرف رفته ایم! 
فروید میگوید این خاطرات، در واقع یک سری خاطرات مهم را پنهان می کند. خاطرات مهم، خاطراتی مربوط به مسائل جنسی هستند که ذهن، به دلیل شرم و یا به خاطر ت
می‌گویند که هیچ اتفاقی نیست که در همه انسان‌ها احساس مشترکی ایجاد کند، حتی تولد یا مرگ برای بعضی‌ها احساس شادی و شعف و در دیگران غم و اندوه و سوگواری است. یکی از راه‌های دیدن دنیا از دریچه چشم کودک یادآوری خاطرات کودکي ما است که این روزها که به مدد شبه چهارپایه‌ای که لیلی از یکی سطل‌ها برای خودش ساخته است و کمتر جایی در خانه دور از دسترس می‌نماید، بیشتر به چشم می‌آید.
این که خاطرات خوش و هیجان انگیز کودکي‌ام از کشوی اول دراور اتاق ماما
دانلود کتاب خاطرات مارگارت تاچر
نسخه:pdf
نویسنده: مارگارت تاچر
مترجم: فریدون دولتشاهی
حجم: 14 مگابایت
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Translate this page Sep 25, 2019 - با این وجود کتاب خاطرات دیوید کامرون» در جدول رتبه بندی پرفروش ترین کتاب خاطرات یک دولتمرد، پس از کتاب خاطرات مارگارت تاچر» و تونی . Homopersicus | انسان ایرانی - روزهای ایرانی مارگارت تاچر در . www.homopersicus.ir › نگاه دیگر Translate this page در
سلام دوستان خوبم . طاعات و عبادات تون قبول حق باشه. 
از خاطرات خوب ماه رمضان بگید.
برای مثال خاطرات شیرین بچگی هاتون ،اولین روزهایی که روزه گرفتید، خاطرات بامزه و سوتی ها ، سختی هایی که تو سن کمتر به عشق روزه داری تحمل کردید ، دورهمی ها و مهمونی هایی که بوده ،سحرهای و افطاری های ماه مبارک و هر چی که به ذهن خودتون می رسه. 
منتظر خوندن خاطرات قشنگ تون هستم :)
ادامه مطلب
 
 با آلبوم عکس دیواری می توانید همه خاطرات قشنگ خود را جلوی چشم قرار دهید لذت ببربد. در اینجا روش درست کردن دو مدل آلبوم خاطرات دیواری مدل حلقه و ریسه ای یاد داده شده است. شما هم به راحتی می توانید این آلبوم ها را در خانه درست کنید.
ادامه مطلب
هیچ کس برایش آشنا نیس . مثل دوران کودکي ، از سر کوچه تا در خانه قدم هایش را میشمارد . یک ، دو ، سه ، .، هفده . بالای درب ورودی لامپی شکسته آویزان است . چفدر تبلیغ به در و دیوار صندوقچه خاطرات بچگی ش چسبانده اند . کلید در مغزی در می چرخد و صدای باز شدن زبانه تمام خاطرات را زنده می کند . لعنتی . چند ساله گذشته ؟ اوووففف . کی باورش می شد خونه ای که پر از سر و صدا بود و پر بود از بچه ی قد و نیم قد و کلی آدم بزرگ ، حالا شده خونه ی متروکه محله ای نوساز که بوی تعف
در ادامه آموزش های کاربردی آشپزی، در این مقاله، از زبان یکی از معروف ترین سرآشپزهای دنیا، ۱۰ توصیه مهم قبل از شروع آشپزی در خانه را به شما یادآوری می کنیم.
مقدمه
هیچ چیز مثل یک وعده غذایی خانگی نیست. خاطرات بچگی‌مان از سوپ نون و مرغ مامان یا کیک شکلات تخته‌ای مادر بزرگ ما را به گذشته می‌برد. غذاهای خاص که طعم و بوی آن‌ها خاطرات ما را زنده می‌کنند.
چیزی که درباره‌ی آشپزی و پختن غذا برای دیگران که من عاشقش هستم یادآوری خاطرات خوب و ساختن خاط
یه کار خوبم، مثلأ یادآوری خاطرات خوبه.
اصلن یه چالش بذارم، یک هفته فقط خاطرات خوب رو تو ذهنم نگه دارم و پرورش بدم. مثلأ اون گل یاسه حس خوبی بهم داد.
دیشبم رفتم با بهزاد رانندگی، از باکری انداختم تو شیخ فضل الله و از اونجا یادگار امام و باز شیخ فضال الله و ستاری. برای من واقعأ پیشرفت خوبی بود. البته رانندگی ام خوب نیست و با سلام و صلوات سلامت خونه میرسیم ولی من باید تلاش کنم.
به قول آقای مورس مترلینگ 
"اگر در اولین قدم موفقیت نصیب ما می‌شد، سعی و
Memories 1995,x265 HEVC,انیمیشن Memories,انیمیشن خاطرات,انیمیشن ژاپنی,تخیلی,حجم کم,خاطرات,دانلود Memories 1995 BluRay,دانلود انیمیشن Memories 1995 1080p,دانلود انیمیشن خاطرات Memories 1995,دانلود رایگان,دانلود زیرنویس فارسی انیمیشن Memories 1995,دانلود فیلم و سریال,دانلود کارتون Memories 1995 720p,دانلود مستقیم انیمیشن Memories 1995 1080p,دوبله فارسی,
ادامه مطلب
شنیده بودم آرزوهای کودکي ای را که سال ها بعد نخواسته شده اند . باقی آرزوهای کودکي ام را نمی دانم اما از آرزوی بزرگ شدنم پشیمان نشده ام و دلم هیچ گاه بازگشت به کودکي را نخواسته ! خوب گذشت و خاطرات قشنگی را ثبت کرده ام اما مگر می شود یک فیلم را دو بار دید ؟ همان هیجان و شوق بار اول دیدنش را میشود تجربه کرد ؟ نه .
زندگی قشنگ بودنش به همین لحظات پیش رو و قدم هایی نیست که برمیداریم؟ ترس از چی ؟ تغییر و یا شکست ! داشتن همچین ترسی می ارزد آیا به بازگشت به ک
نام کتاب : آبنبات هل دار
نویسنده : مهرداد صدقی
انتشارات : سوره مهرتوضیحات :این کتاب داستانی طنز از زندگی پسر بچه ای به نام محسن است که در نوجوانی عاشق می شود و مناسب گروه سنی ( د و ه ) می باشد قطعه ای از کتاب :حالا که سالها از آن روزها گذشته یاد خاطرات روزهای کودکي رهایم نمی کند هر وقت از جلوی یک ساندویچی میشوند کل خاطرات بچگی برایم زنده می شود به یاد نامه آغشته به سس می‌افتم و طبیعتاً یاد امین و دریا در ذهنم زنده می شود
پیشنهادات اعضای هم‌اندیشان برای یک خرید خوب از نمایشگاه کتاب (۲)

چهل تدبیر
بازگشت از نیمه راه
#رمان_شهدا
یادت باشد
خداحافظ سالار
#مذهبی
حرکت
اندیشه های پنهان
شبهات اینترنتی (8 جلد)
#روان_شناسی
از شنبه
از حال بد به حال خوب
اعتماد به نفس برتر
اثر مرکب
#مهارتی
مدیریت زمان برای فعالان فرهنگی
نیمه ی دیگرم (مهارت انتخاب همسر)
#تشکیلاتی
دغدغه های فرهنگی
جهاد علمی
 #خودسازی
چگونه یک نماز خوب بخوانیم؟
تکبر پنهان
#خاطرات
نم نم آفتاب (خاطرات رهبر)
.
شرعا و اخلاقا حق پاک کردن این هشت پست باقی مانده را نداشتم، چون روزنوشت ها و خاطرات تو در آن ها بود ریحانه ی عزیز.
بماند بین خودمان که دل ِ پاک کردنشان هم نبود . می‌دانی که از خوب ترین خاطرات زندگی من اند این هشت پست . هنوز هم که می‌خوانمشان، زنده می‌شوم. 
پ.ن: 
عمر اگر قد دهد روز برگشت، پست ها هم بر می‌گردند. 
فوکااری پرسید : "کتابی که در موردش با پرفسور صحبت می‌کردی را داری . آن که برادر بزرگ‌تر داشت ."
-"۱۹۸۴ ؟ نه ، ندارم ."
- "چطور داستانی است ؟"
تنگو سعی کرد طرح داستان را بخاطر بیاورد : "من یکبار مدت‌ها پیش در کتابخانه‌ی مدرسه آن‌را خواندم به‌همین خاطر تمام جزئیات را خیلی خوب بخاطر نمی‌آورم . این کتاب در سال ۱۹۴۹ منتشر شده ، زمانی که ۱۹۸۴ خیلی دور به‌نظر می‌رسید ."
- "آن همین سال است ؟"
- "بله ، برحسب اتفاق . به‌هرحال آینده به امروز ، و خیلی سریع به گذ
اخیراً کتابچه‌ای با عنوان "خاطرات تاریک" مطالعه کردم ، این کتابچه را به تمام خرد دوستان ایران پیشنهاد میدهم.
این اثر فاخر به قلم نویسنده‌ای با نام مستعار: fm-god است.
نکات فلسفی عمیقی که در متن بکار گرفته شده بود دست کمی از سخنان فلاسفه‌ی بزرگ ندارد.
خاطراتی که طعم تلخی می دهند اما گفتنشان لازم است.
حجم: کمتر از ١مگ
دریافت نسخه pdf
دریافت کتابچه با سرچ کردن "خاطرات تاریک" در کانال زیر هم امکان‌پذیر است.
کانال فلسفه بدون سانسور
حتما نام کارلوس فوئنتوس» به گوشتان خورده است. این نویسنده‌ی شهیر مکزیکی، یکی از شناخته شده ترین نویسندگان اسپانیایی زبان و به نظر بسیاری، یکی از بهترین های آنان است.
فوئنتس داستانی نوشته است به نام آئورا». در صدای کتاب، می‌خواهیم این داستان شصت صفحه‌ای را با هم بررسی کنیم. این کتاب، به اضافه‌ی دو پیوست، در نود و چهار صفحه به ترجمه‌ی عبدالله کوثری توسط نشر نی چاپ شده است.
آئورا داستان تاریخ دان جوانی به نام فلیپه مونترو» را روایت می‌ک
دانلود کتاب خاطرات مارگارت تاچر
نسخه:pdf
نویسنده: مارگارت تاچر
مترجم: فریدون دولتشاهی
حجم: 14 مگابایت
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
کتاب خاطرات مارگارت تاچر اثر مارگارت تاچر https://ketabnak.com › book › خاطرات-مارگارت-تاچر Translate this page Rating: 5 - ‎9 votes Jan 22, 2018 - این کتاب، متضمن خاطرات مارگارت تاچر است که ذیل 28فصل با این عناوین گرد آمده است :روزهای نخست دوران نخست‌وزیری، ت‌های داخلی در ماه‌های . کتاب خاطرات مارگارت تاچر ~مارگارت تاچر، فریدون د
یه مرضی هم هست که میری سراغ خاطره های قدیمی، بدترین ها رو انتخاب می‌کنی و لحظه به لحظه اش رو با خودت مرور می‌کنی. عکس ها رو می‌بینی یا حرفای رد و بدل شده رو مرور می‌کنی. انقدر توی خاطرات فرو میری که نمی‌فهمی چند دقیقه است داری گریه می‌کنی. 
نام فارسی: حافظه
ژانرها: پزشکی، خانوادگی، درام، زندگی، عاشقانه، قانون
تعداد قسمت ها: 16
شبکه: tvN
کشور: کره جنوبی
روزهای پخش: جمعه, شنبه
تاریخ پخش: ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵
مدت زمان: 1 ساعت 5 دقیقه
عنوان بومی: 기억
دیگر اسامی: Gieok
کارگردانان: Park Chan Hong
نویسندگان: Kim Ji Woo
خلاصه داستان: پارک ته سوک یک وکیل بسیار موفق است که می فهمد آایمر دارد و به زودی تمام خاطرات او محو خواهند شد. اما او در تلاش است تا از این کار جلوگیری کند و از ارزش های
به گزارش ندای اصفهان، کتاب خاطرات سردار قاسم سلیمانی به زبان عربی از سوی جمعیت المعارف لبنان منتشر شد. این اثر دربردارنده خاطرات دفاع مقدس سردار است که از زبان خود او نقل شده است.
در بخش‌هایی از این کتاب نیز تصاویری از سردار سلیمانی در عملیات و مناطق مختلف جبهه جنوب منتشر شده است. در مقدمه این کتاب آمده است: پس از جنگ‌های چند سال گذشته در عراق و به ویژه پس از جنگ سوریه، سردار سلیمانی به عنوان یک فرمانده جهانی بیش از پیش شناخته و مطرح شده است.
خاطرات زیادی با سید (پسرخالم) دارم. اونم چون اهل خنده بود خاطرات خوشی از خودش به جا گذاشت.
سید همیشه لطف داشت به ما، چه در دوران کودکي و چه در دوران نوجوانی و جوانی. اخلاق تو دل برویی داشت ! علاوه بر اینکه مزاح میکرد ضایع کردن را از بر بود !!
یعنی جوری جوابتو میداد که دیگه حرفی برای گفتن نداشتی !
ادامه مطلب
تا نیمه ی راه : خاطرات شفاهی خدیجه میرشکار اولین زن اسیر ایرانی
تا نیمه ی راه : ابوالقاسم علیزاده، نشر شمشاد
معرفی:
داستان همه عروس دامادها یه طرف، داستان حبیب و نامزدش یه طرف. عاشقانه های دامادی که آرام آرام مقابل عروسش جان می دهد و شکنجه هایی که عروس تنها به جان می خرد تا…
بریده کتاب(۱):
هنوز جمله تمام نشده بود که صدای شلیک گلوله به گوشم رسید. ناخودآگاه به اطراف خیره شدم…. کمی دقیق تر شدم باورم نمی شد. با وحشت واضطراب خاصی گفتم: حبیب! عراقی ها
پنجره را که باز می‌کنم، انگار دریچه‌ی خاطرات نامحدودم را باز کرده‌ام. شاید همه‌ی بادها درختان را شکسته‌اند و شاید فاجعه‌ای به بار آورده‌اند. اما من همه‌ی آن‌ها را دوست دارم. بادها. باران‌ها. طوفان‌ها. خاطرات. می‌دانم که آن‌ها هم در گوشه‌ای از قلب مرطوب و مه‌گرفته‌شان مرا دوست دارند.
اتوبار و باربری زعفرانیه یکی از مناطق تحت پوشش شرکت باربری و حمل بار یوسف آباد است که به صورت شبانه روزی خدمات حمل بار و باربری را در این منطقه و مناطق اطراف شامل الهیه ، تجریش و… عرضه می کند . برای رزرو خدمات باربری و حمل لوازم منزل با ما تماس بگیرید :
تلفن تماس باربری زعفرانیه :
۰۲۱-۸۸۶۰۰۲۹۴
۰۲۱-۲۲۹۸۰۲۸۲ | ۰۲۱-۲۲۹۸۰۲۸۷ 
ما در باربری یوسف آباد از سال ۱۳۸۰ کارمان را با هدف ارائه خدمت باربری و حمل اثاثیه منزل را در منطقه یوسف آباد تهران آغاز کرد

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها