نتایج جستجو برای عبارت :

انگیزه گردشگران ورزشی

در 9 ماهه نخست سال جاری میلادی در مجموع بیش از 41 میلیون گردشگر خارجی وارد ترکیه شده‌اند و این کشور بیش از 24 میلیارد دلار درآمد ارزی از گردشگران خارجی کسب کرده است.
به گزارش "سی‌ان‌ان ترک"، بر اساس آمار وزارت گردشگری ترکیه در 9 ماهه نخست سال 2019 (ژانویه تا پایان سپتامبر) گردشگران آلمانی با 858 هزار نفر بیشترین گردشگران خارجی استانبول بوده‌اند و پس از آنها گردشگران ایرانی با 687 هزار نفر در جایگاه دوم و عراقی‌ها با 545 هزار نفر در جایگاه سوم قرار گ
امتیاز 4 از 5 | از بین 111 امتیاز دهنده به هتل ارم کیش
هتل ارم بزرگ 
کیش امروزه یکی از توریستی ترین مقاصد گردشگری در ایران است و حتی به لطف مکان های دیدنی و تاریخی و تفریحات بی نظیر، در میان اکثر گردشگران خارجی هم محبوبیت قابل توجهی دارد. با لطف این موضوع، هتل های زیادی در کیش تاسیس شده تا امکانات رفاهی و اقامتی را برای گردشگران فراهم کنند. 
به دلیل گران بودن هتل های 5 ستاره در کیش، اکثر گردشگران به سمت هتل های 4 ستاره باکیفیت روی می آورند و با تنوع
شرکت آب منطقه ای استان البرز اعلام کرد که ورود به محدوده رودخانه های کرج و طالقان همچنان خطرساز است.
به گزارش ایرنا از ابتدای سال جاری تاکنون حدود ۲۵ نفر در رودخانه ها و کانال های پرآب استان البرز جان خود را از دست داده اند.
عباسعلی کیخایی مسئول روابط عمومی شرکت آب منطقه ای استان البرز عصر پنجشنبه ایرنا گفت: با توجه به تکرار حوادث مرگبار در رودخانه ها و کانال های آب استان ، برخی گردشگران بدون توجه به هشدارها به این مکان ها ورود می کنند.
وی ادا
 
گردشگری بین المللی : مسافرت بین کشورها با اهداف مختلف به عنوان گردشگر(راکتیدا،۲۰۰۹).
 
 
گردشگری شهری : نوعی گردشگری که از شهر به عنوان دروازه ای جهت گشت و گذار اطراف یک منطقه استفاده می شود(راکتیدا،۲۰۰۹).
 
 
انگيزه سفر : ترکیبی از عامل انگیزشی رانشی و عامل انگیزشی کششی است .عوامل انگیزشی،نیازهای روانی هستند که در گردشگران؛انگيزه سفر ایجاد می کند.عوامل جذب ویژگی های منحصر به فردی است که یک مقصد داردو برای گردشگران جهت بازدید انگيزه ایجاد
تهران به عنوان پایتخت نقش مهمی را ایفا می کند،
اما مهم بودن آن در گردشگری از این حیث نیز مطرح می شود که برای بسیاری از
گردشگران به خصوص گردشگران خارجی، مبدایی جهت شروع ایرانگردی است. این مبدا باید در
تمام فیلدهای گردشگری قوی عمل کند. یکی از همین قسم ها هتل های تهران هستند که
باید پذیرای گردشگران و مسافران در بهترین شرایط ممکن باشند. از حجم استقبال
گردشگران برای ایرانگردی و انتخاب تهران به عنوان مبدا می توان پی برد که هتل های
پایتخت به خوبی عم
استان ایلام (عروس زاگرس) یکی از زیباترین استان های ایران عزیزمان است که تاریخچه ای بسیار عظیم دارد. این استان به دلیل شرایط آب و هوایی آن، طبیعت بکر و زیبایی دارد که هرساله نظر گردشگران زیادی را به خود جلب می کند. اگه شما هم مانند بسیاری از گردشگران، این استان را برای سفر خود انتخاب کرده اید پس با ما همراه باشید.
ادامه مطلب
مایا لومیدزه»  افزود: نزدیکی عراق و برخی کشورهای بی‌ثبات خاورمیانه
به ایران، بر علاقه گردشگران روس برای سفر به این کشور تاثیر منفی نگذاشته
است.   وی با بیان اینکه صنعت گردشگری در این کشور درحال توسعه است، اظهار داشت: ایران همان پارس باستانی است.

این مقام گردشگری روسیه معتقد است که نظام روادید، مانع افزایش جریان
گردشگران از روسیه به ایران می شود چرا که روادید در مرز این کشور تنظیم
نمی‌شود.  وی افزود: علاوه بر ان وجود روادید سفر ایرا
قیمت تور کوش آداسی
 
کوش آداسی یکی از زیباترین شهرهای ساحلی ترکیه مورد توجه گردشگران بسیاری قرار گرفته است. این جزیره زیبا تقریبا در تمام روزهای سال پذیرای گردشگران است. سفر به شهرهای ساحلی همیشه طرفداران بیشتری داشته و وجود دریا گردشگران را به سمت خود می کشاند. بنابراین هجوم به این شهرها بیشتر است و همین نیز باعث افزایش قیمت ها می شود. تور کوش آداسی نیز در مقایسه با بعضی دیگر از شهرهای ترکیه قیمت های بالاتری دارد و نرخ ها حدودا از 3.5 میلیو
 
دبی در کنار شهر های استانبول و کوالالامپور همیشه جز انتخاب های اول گردشگران بوده است. شهرت دبی اما بیش از هر چیز به مدرن بودن و ساختمان هایش است. دبی یکی از شهرهای پیش رو در صنعت توریست بوده و همش شگفتی هایی برای گردشگران برپایی کرده است؛ دبی با پیشرفتی سریع در سال هایی نه چندان بسیار توانسته پروا گردشگران را از سراسر دنیا به خود جذب کند تا برای تفریحی بی همانند و مدرن به این شهر سفر کنند. شهری که در موعد ناچیز به شهر آسمان خدشه ها تبدیل شده و
 ز گذشته بازدید از حیات وحش یکی از جاذبه‌های محبوب گردشگران در سفر بوده است. برای این علاقمندی، باغ وحش‌هایی ایجاد شد که حیوانات در آن‌ها و در داخل قفس‌های کوچک و بزرگ نگه داشته می‌شدند و گردشگران برای بازدید به این باغ‌ها سر می‌زدند. امروزه البته دوستداران و حامیان حیوانات تاسیس و راه اندازی باغ وحش را نوعی حیوان آزاری می‌دانند و دیدن حیات وحش را فقط در شرایط طبیعی حیوانات مجاز می‌دانند.


ادامه مطلب
هر گردشگر به عنوان یک قضاوت کننده اولین
انتظاری که دارد، تجربه ی بهترین امکانات در پایتخت یک کشور است. وقتی یک گردشگر
وارد کشور خوشنامی مثل ایران می شود، توقع دارد با توجه به آوازه ای که جاذبه های
ایران دارند بهترین ها را تجربه کند و در اولین گام از تهران که پاتخت این کشور
پربار از متوقع است. یکی از ارگان هایی که باید خوب عمل کنند، هتل های تهران هستند
که تا به امروز به بهترین نحو پذیرای گردشگران و مسافران از سراسر جهان بوده اند.
این ادعایی نیس
 جزیره ی کیش یکی‌از مسیرهای پربیننده در بین گردشگران داخلی است که با وجود جاذبه های فراوان همواره این جزیره مقصدی نامرتب و لبریز توریست است . کشتی یونانی یک کدام از نمادهای زیبای این جزیره است و در طی سالیان اخیر عکس پرتاب کردن از این جاذبه ی خوشگل در کنار منظره زیبای غروب آفتاب یکی‌از کارهایی است که گردشگران در مواجهه با این جاذبه انجام می دهند .
 
 
 
ادامه مطلب
جزیره کیش مقصد بسیاری از گردشگران است؛ چراکه
فرودگاه های خوب، مراکز خرید متنوع، تفریحات هیج انگیز متعدد و. در انتظارشان
است. همچنین هتل های کیش با معماری های گوناگون، سبک های متنوع، رستوران های مختلف
و. در کنار به روزترین امکانات و تجهیزات عاملی تاثیر گذار در جذب گردشگران در
سطح منطقه و بین الملل هستند.
امروزه برای رفاه حال گردشگران تورهای متفاوتی ارائه می شود که یکی از این تورها تور لوکس است. تور لوکس، توری غیر معمولی است که با تورهای نرمال متفاوت است. تور لوکس که توری با تشریفات ویژه می باشد برای مسافرانی که قصد سفر ماه عسل دارند بسیار مناسب است. برخی از توریست ها فقط به فکر برنامه ریزی برای سفر هستند اما توریست های با تجربه قبل از برنامه ریزی برای سفر به نکات مهم تری از قبیل قدمت آژانس مسافرتی، نوع پرواز، هتل، تعداد شب های اقامت در هتل، تع
قرار گرفت. جهت تجزیه‌وتحلیل داده­ ها از روش آماری تحلیل مسیر با بهره گرفتن از رگرسیون چندگانه به روش متوالی همزمان بر اساس مراحل بارون و کنی استفاده شد. نتایج نشان داد تأثیر گردشگری فیلم بر تصویر ادراک‌شده از مقصد و انگیزش گردشگران تأثیر معناداری است. از سوی دیگر تصویر ادراک‌شده از مقصد نیز بر انگیزش گردشگران تأثیر معناداری دارد.
واژگان کلیدی: گردشگری فیلم، تصویر ادراک‌شده از مقصد، انگيزه گردشگری، استان آذربایجان شرقی
فصل اول 1
مقدمه
مکان های دیدنی اصفهان
اصفهان نصف جهان شهری بسیار تاریخی با فرهنگ و پر از مکان هـای‌ دیدنی و تفرحی برای گردشگران میباشد. پارک هـای‌ بزرگ کنار رودخانه زاینده رود گرفته تا باغ و موزه و … پایین مطلب کامل تمامی مکان ها با نام و توضیحات مشخص شده اسـت. مطلب را تا آخر بخوانید»
 
ادامه مطلب
تور روسیه، فرصتی برای تماشای شفق قطبی
روسیه یکی از کشورهای پهناور جهان است که به دلیل وسعتش آب و هوای مختلف را در خود جای داده است؛ البته از آنجایی که در نزدیکی قطب قرار دارد در بیشتر مناطق آن هوا سرد است. وسعت روسیه به قدری زیاد است که درست زمانی که خورشید در سمتی از کشور طلوع می کند، در جای دیگر در حال غروب کردن است. سرمای هوا باعث از بین رفتن زیبایی های این سرزمین نشده است و هر گوشه ای از آن شگفتی برای گردشگران دارد. البته تنها زیبایی و طبیعت
یکی از مسائل مهم درزمینه گردشگری هر کشور، سطح کیفی هتل های پایتخت آن است.
خوشبختانه در ایران می توان درباره ی هتل های تهران با اطمینان صحبت کرد. همه ی
امکانات، تجهیزات در سطح استانداردهای بین المللی هستند. همین امر باعث شده که بسیاری
از گردشگران خارجی در بدو ورود با میزبانی این هتل ها سفری خوش را آغاز کنند. و
این رضایت مسافران و گردشگران داخلی و خارجی مهراطمینانی برهتل های پایتخت است.
بازار پر سود گردشگری با تمرکز بر گردشگر چینی
هم اکنون بازار سفر سودمند جهان با حدود ١٤٠میلیون گردشگر چینی(رتبه اول جهان)، متوسط اقامت ٧روز و هزینه بیش از ٣٠٠٠دلار در هر سفر با بیشترین خرید در اختیار این بخش از مردمان کهن زیست جنوب شرق آت.
پیش بینی دپارتمان گردشگری چین برای سال ٢٠٢٠ خروجى١٨٠ میلیون گردشگر چینی و ٢٢٠ میلیون نفر برای سال ٢٠٢٥است.
جالب است که بیش از ٧٠درصد گردشگران چینی، گروهی و در قالب تور سفر می کنند، عمده ترین فعالیت آنا
گردشگری خرید از گونه های گردشگری است که در نواحی شهری گردشگری جزو جدایی ناپذیر اقتصاد گردشگری به حساب می آید.در ایالات متحده آمریکا، سفر و گردشگری در رابطه با خرید به عنوان یک بخش بزرگ و قدرتمند در زندگی و اقتصاد کشور نمایان شده است. خرید یکی از فراگیرترین فعالیت های اوقات فراغت است که گردشگران بسیاری را به خود مشغول کرده است. تیموتی و باتلر استدلال کردند که خرید یک فعالیت گردشگری بسیار معمولی نیست بلکه انگيزه برای برخی از سفرها از جمله سفر
تفلیس پایتخت کشور گرجستان است. که سالیانه گردشگران زیادى از ایران به مقصد تفلیس سفر مى کنند. هزینه سفر براى گردشگران اهمیت دارد. 
باید در ابتدا بهتون بگیم که هزینه سفر به تفلیس چندان  بالا نیست. و تفلیس جز شهرهاى گران نیست. در  سفر به تفلیس هزینه ها متفاوت هستند. 
ادامه مطلب
تور کیش تجربه ی سفری به یاد ماندنی برای گردشگران است , در شرایطی که به توریسم و ایرانگردی عشق داشته باشید محال است که به کیش نرفته باشید . کیش تحت عنوان پردیس گردشگران داخلی است که مقصدی دیدنی برای مهاجرت است . برای مهاجرت به جنوب کشور‌ایران و تماشای آبی‌رنگ دریای خلیج عجم یکی شایسته ترین آیتم ها جزیره ی زیبای کیش است . از این حیث کیش مسیری پربازدید و مقصدی ایده آل به شمار میاید که جاهای جالب اکثری داراست که سواحل خوشگل , تفریحات جالب , مرکز ها
پارک
ملت یکی از قدمیترین پارک شهر رشت محسوب می گردد که روزانه بسیاری از مردم برای
گذراندن اوقات فراغت به این پارک سر خواهند زد. پارک ملت در نزدیکی بلوار شهید
انصاری رشت و در نزدیکی خیابان گلسار که بسیار طرفدار است قرار دارد.این پارک در
یکی از باغ های قدیمی شهر رشت به نام باغ سیاه است که بعدها تبدیل به پارک می شود .
پارک ملت با درختانی بلند و زیبا که اکثر آن ها قدیمی هستند و آب نمای موزیکال نظر
بسیاری از گردشگران را نیز به خود جلب می کند. در قسمتی
پارک
ملت یکی از قدمیترین پارک شهر رشت محسوب می گردد که روزانه بسیاری از مردم برای
گذراندن اوقات فراغت به این پارک سر خواهند زد. پارک ملت در نزدیکی بلوار شهید
انصاری رشت و در نزدیکی خیابان گلسار که بسیار طرفدار است قرار دارد.این پارک در
یکی از باغ های قدیمی شهر رشت به نام باغ سیاه است که بعدها تبدیل به پارک می شود .
پارک ملت با درختانی بلند و زیبا که اکثر آن ها قدیمی هستند و آب نمای موزیکال نظر
بسیاری از گردشگران را نیز به خود جلب می کند. در قسمتی
جزیره قشم یکی از زیباترین مقاصد گردشگری موجود در ایران به‌ حساب می‌آید.
به گزارش ایسنا، بنابر اعلام لحظه آخر، این جزیره در جنوب کشور و درست در میان آب‌های نیلگون خلیج‌فارس قرارگرفته است، قشم نسبت به کیش مساحت بسیار بیشتری داشته اما پیشرفت آن نسبت به کیش کمتر می‌باشد. شهردار قشم در سال‌های اخیر تلاش‌های بسیاری جهت بهبود وضعیت گردشگری این شهر کرده و موفق شده تعداد گردشگران را افزایش دهد
امکانات و جاذبه‌های تفریحی که امروزه در این شهر
خاورمیانه با تلاش کشورهای نفتی برای جذب گردشگر ۵ درصد رشد داشته است
 
سازمان جهانی گردشگری با معرفی ۱۰ کشور پردرآمد از محل ورود توریست، ۱۰ مقصد اول توریست‌های جهان را نیز اعلام کرد، این ۱۰ کشور مقصد، ۴۰ درصد از کل گردشگران خارجی دنیا را در سال ۲۰۱۸ به خود اختصاص دادند. به گزارش دنیای‌اقتصاد» در میان ۱۰ مقصد برتر جهان در ورودی گردشگران و درآمد گردشگری، فرانسه همچنان در ورودی گردشگری خارجی در رتبه اول قرار دارد درحالی‌که آمریکا بزرگ‌تری
مسافران و گردشگران بسیاری سالانه برای تفریح به استانبول یکی از بزرگترین شهرهای ترکیه می روند. عده بیشتر مسافران ایرانی ها هستند که در  اکثر اوقات برای تفریح به شهر استانبول سفر می کنند. مطمئنا شما هم جزو این افراد هستید که علاقه ای بسیاری دارید به بزرگترین شهر ترکیه بروید.
بهترین سواحل استانبول یکی از چندین جاذبه های دیدنی پایتخت ترکیه به حساب می آید و گردشگران بسیاری علاقمند هستند برای تفریح چند روز به استانبول سفر کنند. اما یک تفریح بسیا
- کوش آداسی مقصدی برای تمام گردشگران از هر سن و سال است. اما بیشتر گردشگران باهدف تفریحات ساحلی و جاذبه‌های تاریخی تور کوش آداسی را خریداری می‌کنند.- اگر دوست دارید به شهری سفر کنید که تفریحات ساحلی خوبی داشته باشد؛ برای کودکان مناسب باشد؛ دارای مراکز خرید و رستوران باشد به شما تور آنتالیا را پیشنهاد می‌کنیم. تعدد مراکز تفریحی، وجود جاذبه‌های طبیعت‌گردی مانند پاموکاله، سه منطقه مهم گردشگری بلک, لارا و کمر با امکانات مناسب برای کودکان در
استان ایلام (عروس زاگرس) یکی از زیباترین استان های ایران عزیزمان است که تاریخچه ای بسیار عظیم دارد. این استان به دلیل شرایط آب و هوایی آن، طبیعت بکر و زیبایی دارد که هرساله نظر گردشگران زیادی را به خود جلب می کند. اگه شما هم مانند بسیاری از گردشگران، این استان را برای سفر خود انتخاب کرده اید پس با ما همراه باشید.
امروز در سایت گردشگری مسافریم به سراغ سوغات استان ایلام رفته ایم تا شما همراهان همیشگی را با بهترین سوغات های این استان آشنا کنیم.
م
یکی از تفریحات بسیار جذاب گردشگران در سفر، غذا خوردن است. اغلب گردشگران به هنگام سفر علاقه دارند طعم های مختلف غذا را بچشند و این موضوع مسیری است برای آشنایی با فرهنگ مردم منطقه ای که در آن سفر کرده اند.
کشور ترکیه به علت همسایگی که با ما دارد، اشتراک فرهنگی و غذایی قابل توجهی را میتوان مشاهده کرد. غذاهای ترکیه بسیار متنوع و لذیذ هستند و همچنین شهر های مختلف ترکیه غذاهای خاص خود را دارند ولیکن بعضی از غذاهای ترکیه محبوبیت و شهرت خاصی پیدا کرد
رستوران نهنگ سفید کیش در جوار سواحل زیبای خلیج فارس واقع شده و چشم اندازی بی نظیر از آن را به نمایش می گذارد که گردشگران تور کیش با تماشای آن مسحور می شوند. در این رستوران باکیفیت انواع غذاهای ایرانی، دریایی و بین المللی توسط آشپزهایی ماهر طبخ می شود که طعمی لذیذ دارند. برخی از غذاهای دریایی که در رستوران نهنگ سفید سرو می شود و گردشگران تور کیش می توانند  آن ها را سفارش دهند عبارت اند از: قلیه ماهی، ه کباب و میگو پفکی. ه کباب یکی از ویژه
تاکنون تبلیغات برون‌مرزی ما برای بازدید از جاذبه‌های فرهنگی و تاریخی کشورمان، عمدتاً بر جذابیت سایت‌های گردشگری در شهرهای مهم متمرکز بوده، فارغ از اینکه امروزه گردشگری، در مکان و بازدید از یک سایت خلاصه نمی‌شود و بسیاری از جاذبه‌ها و تجربه‌ها، از کشتی با چوخه در خراسان تا جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران در لرستان می‌تواند موضوعی برای سفر گردشگران خارجی به ایران باشد.
 
 
از روزهایی که مارکوپولو و ابن‌بطوطه روی نقشه‌های پوستی مسیر سف
شاید اگر از اکثر افرادی که قصد سفر دارند
بپرسیم که کدام شهر را ترجیح می دهند، اکثرا شیراز را جزو اولویت های خود داشته
باشند. باید گفت که انتخاب درست و به جایی است. آب و هوای خوب در همه ی فصول،
جاذبه های متنوع و زیاد، سوغات های گوناگون، غذاهای محلی لذیذ و. همه دست به دست
هم می دهند تا شیراز در صدر لیست مقصدهای سفر باشد  و در کنار این ها عاملی بسیار مهم و تاثیر گذار
هتل های شیراز هستند که همه ی گردشگران خاطرات خوش و اقامتی عالی را با این هتل ها
تجر
بسیاری از کشورهای همسایه ایران دارای جمعیت
مسلمان زیادی هستند. و خود دلیلی بر رونق گردشگری مذهبی در غرب آسیا شده است.
ایران به دلیل وجود شهرهای مذهبی همچون مشهد، یکی از مقاصد گردشگران مذهبی است. حال
دلایلی وجود دارد که این شهر بیشتر انتخاب می شود؛ یکی از مهمترین آن ها، هتل های
مشهد هستند که به دلیل ایجاد رفاه مطلوب برای مسافران و خدمات رسانی عالی جزو
پرطرفدارترین ها هستند و عاملی موثر در جذب گردشگران به ایران و مشهد شده اند.
برخی شهرهای ایران به دلیل معیارهای خوب انسانی و جاذبه های گردشگری بسیار معروف و شناخته شده هستند که به هیچ وجه نمی توان نام این شهر ها را از ذهن گردشگران مخدوش کرد بطوری که می توان گفت این شهرها ستاره دار هستند و به معرفی بیشتر این شهر ها در متن زیر پرداخته ایم. تصاویری از شهرهای معروف ایران را در قسمت زیر قرار داده ایم.
شهرهای معروف ایران
بسیاری از شهر‌های ایران چنان در سطح جهان شناخته شده‌اند که نمی‌توان نامشان را به هیچ وجه در حافظه گ
معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل معرفی غذاهای محلی و سنتی استان در قالب جشنواره را اقدامی ارزشمند به منظور ایجاد جاذبه برای گردشگران ورودی به این استان دانست و گفت: این امر موجب ماندگاری بیشتر گردشگران در استان خواهد شد.
 
 
کریم لطفی روز دوشنبه در حاشیه بازدید از جشنواره ملی آش و غذاهای سنتی نیر در مصاحبه با خبرنگار ایرنا، این خوراکی‌ها را شامل کته نان با سبزیجات، پیچاق قیمه، قره حالوا، قیماق، ه
خلاصه داستان:
زمانی که یک زن مرموز به نام سیفر (شارلیز ترون) دامینیک تورتو (وین دیزل) را اغفال میکند تا وارد دنیای جرم و جنایت شود و به نزدیکانش پشت کند، گروه او مورد آزمایشی سخت قرار میگیرد و .
برای دیدن نقد و بررسی فیلم به ادامه مطلب مراجعه فرماید.
برای رفتن به ادامه مطلب بر روی کلید سبز سمت چپ کلیک کنید.
سرنوشت خشن » را می توان یکی از معدود عناوین دنباله دار سینما لقب داد که پس از گذشت هشت قسمت کماکان طرفداران پر و پا قرص خود را به همراه دارد

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها