نتایج جستجو برای عبارت :

خبرهای روز خ

.
قسم به خاموش کردن چراغ، به دراز کشیدن، به بستن چشم ها و گوش کردن به آلبوم خراسانیات. قسم به این صدا، به این ساز. قسم به همه ی این ها؛ حتی اگر چندین و چند ماهِ انگار بی پایان فقط و فقط خبرهاي بد شنیدی، خبرهاي درد، خبرهاي تلخ.شِنیدُم رفتی و یاری گرفتی، نامهربون یاراگه گوشُم شِنُفت؛ چَشمُم مَبیناد
سلام خدمت بازدیدکنندگان عزیز. امروز  23 فروردین 99 لینک بهترین و مهمترین خبرهاي حوزه فناوری رو میزارم تا از قافله سریع خبرهاي این حوزه جا نمونید. این خبرها ترجمه شده از سایت های بزرگ دنیا هستن که توسط سایت های معتبر فارسی زبان ترجمه و منتشر میشن. از این اخبار میتونین برای بالا بردن اطلاعات عمومی خودتون هم استفاده کنین چرا که اگه دقت داشته باشین کلی نکات آموزنده و فنی میتونین داخل محتوای این خبرها پیدا کنین که میتونه کمک شایانی به بیشتر کردن
زندگیِ ما مثل طبیعت می مونه
چهار فصل داره
بعضی روزا بهاری هستن، همش خبرهاي خوب، هم سرحالی هم موفق
گاهی پاییزی و زمستانی میشن، خبرهاي خوب کم میشه و سرمای شدیدی به زندگیت حاکم(تو این روزا فقط مواظب باش خودت رو نبازی)
گاهی تابستانی، با اینکه داغ و سوزانه ولی خوشحالیم و شاد
امروز دومین روز از سال 2019 میلادی هست و در سالی که گذشت اتفاقات کوچک و بزرگی چه خوب وچه بد افتاد. از حملات تروریستی در کشورهای اروپایی و اسیایی گرفته تا برگزاری جام جهانی روسیه  و چه خروج آمریکا از برجام و. که هر کدام به نوعی اخبار جهانی را تحت تاثیر خود قرار داد. اینم فراموش نکنیم که در جام ملت های آسیا با نایب قهرمانی پرسپولیس همراه شد.
یکی از خبرهاي خوب پایان جنگ سوریه و آزاد سازی همه مناطق از دست تروریست ها بود. 
البته اعتراضات سراسری در ای
سلام خدمت شما بازدیدکنندگان گرامی وبلاگ تچ نیوز. امروز  23 فروردین 99 لینک بهترین و مهمترین خبرهاي حوزه فناوری رو میزارم تا از قافله سریع خبرهاي این حوزه جا نمونید. این خبرها ترجمه شده از سایت های بزرگ دنیا هستن که توسط سایت های معتبر فارسی زبان ترجمه و منتشر میشن. از این اخبار میتونین برای بالا بردن اطلاعات عمومی خودتون هم استفاده کنین چرا که اگه دقت داشته باشین کلی نکات آموزنده و فنی میتونین داخل محتوای این خبرها پیدا کنین که میتونه کمک شا
مرد چینی که فرزند یک ساله‌اش را از طبقه پنجم پایین انداخته بود به‌ اتهام قتل بازداشت شد.
به‌گزارش میرر، متهم جانگ ژآنگ» 29 ساله فرزندش را از پنجره خانه به پایین پرت کرد و باعث مرگ او شد.
پلیس چین

مادر این مرد به پلیس گفت:نوه‌ام خیلی گریه می‌کرد ناگهان پدرش او را از آغوش من گرفت و به سمت پنجره رفت در یک لحظه مقابل چشمان وحشت زده من پسر کوچولو را به بیرون پرت کرد. من آنقدر شوکه شده بودم که نتوانستم واکنشی نشان دهم و مانع او شوم.»


چند رهگذر
افتاده در این راه سپرهای زیادی    یعنی ره عشق است و خطرهای زیادی    بیهوده به پرواز میندیش کبوتر!    بیرون قفس ریخته پرهای زیادی    این کوه که هر گوشه آن پارۀ لعلی است    خورده است بدان خون جگرهای زیادی    درد است که پرپر شده باشند در این باغ    بر شانۀ تو شانه‌به‌سرهای زیادی    از یک سفر دور و دراز آمده انگار    این قاصدک آورده خبرهاي زیادی    راهی است پر از شور، که می بینم از این دور    نی‌های فراوانی و سرهای زیادی    هم دربه‌دری دارد
به گزارش خبرنگار نفت آنلاین ؛ با پیگیری های موثر مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران بزودی خبرهاي خوبی از پرداخت نفت کارت‌های معوقه کارکنان رسمی؛ پرداخت مبلغ مرخصی سال ۱۳۹۷ نیروهای قراردادی ، کمک معیشت و اجرای طبقه بندی مشاغل کارکنان پیمانکاری و دستور اجرایی شدن فوق العاده تخصصی دریا در این شرکت منتشر خواهد شد.منتظر انتشار این اخبار خوب در نفت‌آنلاین باشید.
پس از پایان فصل و به دنبال نیتی نیمار و اختلافش با مالکان متمول پاریس سن ژرمن خبرهاي ضد و نقیض مبنی بر ترک پاریس از سوی این بازیکن به گوش می‌رسید.
ابتدا باشگاه بارسلونا علاقه خود را مبنی بر بازگشت این ستاره برزیلی به نیوکمپ اعلام نمود اما باشگاه فرانسوی اعلام کرد تنها در صورت پرداخت مبلغی که نیمار را خریداری کرده است حاضر به فروش این بازیکن به بارسلوناست، با این وجود خبرهاي ضد و نقیض در مورد مذاکذات دو باشگاه به گوش می‌رسید تا اینکه در
سرمربی موفق سال های گذشته پرسپولیس سرانجام بعد از هفته ها گمانه زنی کار رسمی خود را با تیم جدیدش آغاز کرد.
به گزارش ورزش سه ، دو روز بعد از ورود به جده در کنار دستیاران مد نظر برای هدایت الاهلی، مراسم معارفه برانکو ایوانکوویچ به بازیکنان این تیم ساعاتی قبل از اولین جلسه تمرینی پیش فصل در حضور رئیس و معاونان جدید باشگاه برگزار شد تا به این ترتیب فصلی جدید در دوران مربیگری برانکو ورق بخورد.

در این مراسم چند دقیقه ای که در داخل رختکن و قبل از و
لپ تاپ های جدید لنوو در اشکال و مدل های مختلفی عرضه شده اند که یکی از برترین آنها مدل X1 Carbon است. این اولین لپ تاپ اینتل است که در آن از فناوری Athena استفاده شده است.
 
 
مزیت استفاده از فناوری Athena آن است که سرعت آغاز مجدد فعالیت لپ تاپ بعد از قرارگرفتن در حالت خواب به کمتر از یک ثانیه می رسد و کاربر نباید مدت طولانی را منتظر راه اندازی مجدد رایانه خود باقی بماند. لپ تاپ مذکور تا بدان حد قدرتمند است که برای پخش 16 ساعت ویدئو بدون نیاز به شارژ مجدد نیز
رفتار امام حسن مجتبی با کودکانروزی امام حسن(ع) از کوچه ای عبور می کرد. به کودکانی که مشغول بازی بودند برخورد. بچه ها ضمن بازی از نانی که در مقابل شان بود می خوردند.چشمشان که به حضرت افتاد از وی خواستند پیاده شود و با آنان غذا بخورد. آن بزرگوار بدون درنگ همراه آنان مشغول خوردن شد.پس از اندکی حضرت نیز آن کودکان را به خانه خود برد و با دادن غذا و لباس و. از آنان پذیرایی کرد و فرمود:در این بذل و بخشش دو طرفه باز هم برتری با این کودکان است زیرا آنها هر
خبرهاي ثبت نامی جدید 
1️⃣ مهلت ثبت نام کنکور 98 
اکنون تا پنج‌شنبه 97/12/02 
آزمون:پنجشنبه 98/04/13 و 98/04/14
2️⃣ تمدید مهلت ثبت نام و ویرایش کارشناسی ارشد 98
یکشنبه 97/11/28 تا چهارشنبه 97/12/01
آزمون :پنجشنبه 98/02/05 و 98/02/06 
3️⃣ ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ویژه پزشکی سال 1398
ثبت نام  97/11/30 الی 97/12/10 
آزمون  98/03/30 و 98/03/31
محل ثبت نام :ایرانشهرکافی نت فرزاد
همدلی| آذر لطفی: جامعه به خبرهاي بد و خشونت‌بار عادت کرده است و دیگر
خشونت‌بارترین خبرها را هم تنها برای ساعاتی می‌تواند نگاه شهروندان را به
خود معطوف کند. پیامک‌های طعنه‌آمیز و طنزآمیز در برخورد با اتفاقات خشن در
جامعه مثال روشنی از این بی‌تفاوتی و عادت به خبرهاي از این دست در جامعه
است، اما با این حال در چند وقت اخیر شاهد اتفاق‌های خشونت‌باری بودیم که
به نظر می‌رسد مرزهای خشونت را جابه جا کرده و ضرورت تامل و بررسی بیشتر
پدیده خشون
خبرهاي خوش وزارت تعاون برای سیل‌زدگانمعاون وزیر تعاون ،کار و رفاه اجتماعی:
خبرهاي جعلی که با هدف فریب
دادن و گمراه ساختن مخاطبان در سال های گذشته رشد قابل توجهی را تجربه کرده
اند در صورت مصرف و باورپذیری، پیامدهای نامطلوبی برای جوامع در پی دارند.
در این اثر کمیک استریپ به هفت روش مقابله با خبرهاي جعلی برای کاربران عادی رسانه های اجتماعی پرداختم که در ادامه مطلب می توانید دانلود بفرمایید.
ادامه مطلب
به جایی از زندگی رسیده‌ام شاید که اولین بار خاصی نمانده، 
تجربه‌ی اولین بارهای زندگی را با طعم‌های شیرین و گس و تلخ و حتا شورشان چشیده‌ام و تجربه‌های دیگر ملغمه‌ای از اولین بارهای پیشین محسوب می‌‌شوند.
اما گاهی عاشقانه‌های خلاقانه‌ات و 
گاه خبرهاي فردایت که پیش از انتشار فقط چشمان نگارنده آن ها را خوانده، 
چنان طعم شیرین و ترش یکباره‌ای به جان این مدت‌ها از اولین گذشته، می پاشد 
که گویی چهارده سالگی زیر پوستم سالسا می‌رقصد!
سلام بلاگرهای عزیز
سال ۹۸ با خاطرات خیلی بد و بعضاً خوبش رختشو بر بست و رفت و پشت سرشم نگاه نکرد.
با شروع سال ۹۹ امیدوارم خبرهاي بد کم و کم وکم‌تر بشه و خبرهاي خوب خوب بیشتر بشه
نوروز باستانی ۹۹ مصادف شده با شهادت امام عزیز ما مسلمان ها، امام موسی کاظم(ع)، بیاییم از
ایشون بخواهیم سال ۹۹ برامون یه سال پر از چالش های خوب باشه که خیلی خوب نتیجه بدهند.
نوروز باستانی ۱۳۹۹ مبارک باد، عیدتون بلاگری ها مبارک.
عیدی من به شما بلاگرهای دوست داشتنی، سه تا
خبرهاي فوری پلدشت - شوط - فرمانده انتظامی شوط گفت: سارق حرفه ای با ۹ فقره سرقت در این شهرستان دستگیر شد.

به گزارش خبرهاي فوری پلدشت؛ سرهنگ ایوب فکری گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم کابل برق در شوط، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی اضافه کرد: ماموران با انجام کارهای تحقیقاتی لازم و کارهای اطلاعاتی نامحسوس موفق شدند سارق را شناسایی کرده و او را حین سرقت در یک عملیات دستگیر کنند.
وی بیان کرد: متهم در بازجویی ها به ۹ فقره سرقت سیم کا
۲۵ فوریه کوشی سونی اکسپریا ۱۰ و ۱۰ پلاس رونمایی می‌شوند.
 دو هفته پیش مشخصات
فنی گوشی میان رده سونی لورفته بود و حالا با توجه به اطلاعات جدید گفته
می‌شود تراشه قدیمی روی دو گوشی جدید نصب‌شده و به قیمت گران عرضه خواهد
شد.
ادامه مطلب
نتایج یک بررسی جدید برای نخستین بار نشان داد، رعد و برق در تابستان با تغییرات اقلیمی مرتبط است. 
به گزارش فارس به نقل از ساینس دیلی‌میل،
نتایج یک بررسی جدید برای نخستین بار نشان داد، رعد و برق در تابستان با
تغییرات اقلیمی مرتبط است.
 
ادامه مطلب
خبرهاي فوری پلدشت - فرمانده انتظامی ماکو گفت: سارق حرفه ای در این شهرستان دستگیر شد و به ۱۱ فقره سرقت اعتراف کرد.

به گزارش خبرهاي فوری پلدشت، سرهنگ میرحیدر شفیعی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت کوله باغ در ماکو، ماموران پلیس دست به کار شده و با انجام کارهای اطلاعاتی نامحسوس و تحقیقات لازم سارق را شناسایی کردند.
وی با اشاره به اینکه کارکنان پلیس آگاهی متهم را زیر نظر گرفتند، ادامه داد: این فرد حین سرقت از کوله باغ دستگیر شد و در بازجویی های پلی
محققان در تحقیقی جدید محاسبه کرده اند کهکشان های همسایه راه شیری و آندرومدا، ۴.۵ میلیارد سال دیگر با یکدیگر برخورد می کنند. 
به نقل از اسپوتنیک نیوز،
گروهی از ستاره شناسان توانسته اند زمان دقیق تر برخورد کهکشان راه شیری و
آندرومدا را محاسبه کنند.
 
ادامه مطلب
 الون ماسک فناوری جنجالی نورالینک» خود را ارتقا داده است. او امیدوار است افراد با کمک این فناوری به رایانه متصل و در نهایت به یک انسان سایبورگ تبدیل شوند.
 
 
درهمین راستا شرکت نورالینک مشغول ساخت رشته های ریز و انعطاف پذیر است که ۱۹ بار نازک تر از موی انسان هستند و می توان آنها را به راحتی در مغز قرار داد.
 
 ماسک در توئیتر خود درباره آخرین تحولات در فناوری شرکت توضیحاتی داده است.  به گفته او این فناوری و رباتی که رشته های مذکور را در مغز انس
سلام و درود.
دوستان همانطور که مشاهده میکنید وبلاگ یه تغییر اساسی کرده است و علاوه بر دامنه اختصاصی قالب وبلاگ هم تغییر دادم و امیدوارم مورد پسند شما هم باشد و البته در آینده شاید قالب بهتری جایگزین کنم و  اما الان سئو برای این وبلاگ برای من خیلی مهمه.
 دوستان حتما نظر و پیشنهادات خودتون در قسمت نظرات این پست بگذارید،بی صبرانه منتظر فیدبک شما هستم.
=====
و از غیبت طولانی که داشتم عذر میخوام.(از این به بعد خبرهاي خوبی براتون دارم).

رونمایی از موبایلی که از وسط تا می شود
  شرکت ویژن ایکس در کنفرانس صنعت نمایشگر از یک نمایشگر لوله شونده رونمایی کرده است. همچنین این شرکت از یک موبایل تاشو با نمایشگر ۶.۴۷ اینچ رونمایی کرد که از وسط تا می شود. 
به گزارش مهر به نقل از گیزموچاینا،  شرکت Visionox معتقد است نمایشگرهای لوله شونده پس از دستگاه های تاشو به ترند جدید بازار موبایل تبدیل می شوند.
 
درهمین راستا در کنفرانس جهانی صنعت نمایشگر چشم اندازی از آینده فناوری های این حوزه نمایش
بازسازی صحنه جنایت خیابان جماران پس از 10 ماه در قتلگاه مادربزرگ و نوه اش صورت گرفت.
به گزارش رکنا ، ساعت 12 ظهر 23 آبان ماه سال گذشته ماموران کلانتری 123 نیاوران در جریان ماجرای کشته شدن مادربزرگ و نوه اش در خانه قدیمی در منطقه جماران قرار گرفتند.ماموران در محل با جسد زن 70 ساله و در راه پله های ساختمانی روبرو شدند و زمانیکه وارد طبقه اول شدند با جسد نوه این مادربزرگ 29 سال که غرق خون روی زمین افتاده بود روبرو شدند.
همین کافی بود تا تیمی ازماموران ا
سال
گذشته Hendrik von Kuenheim» معاون ارشد گروه ب‌ام‌و در آسیا و آفریقای
جنوبی گفت یک وانت با فرهنگ و سنت‌های ب‌ام‌و متناسب نیست و احتمال ساخت
چنین خودرویی توسط شرکتش را مردود دانست؛ اما مدیرعامل ب‌ام‌و استرالیا
Marc Werner» در حال حاضر اعلام نموده که هرگز نگو هرگز!
به گزارش پدال، برمی‌گردیم به سال 2011،
یعنی زمانی که دنیا با معرفی M3 وانت از سوی ب‌ام‌و بسیار هیجان‌زده شد؛
اما متأسفانه M3 وانت دروغ آوریل (معادل دروغ سیزده خودمان!) بود و تنها یک
نم
محققان
دانشگاه ایالتی پنسیلوانیا با استفاده از ترکیبی متشکل از چهار مولکول
کوچک توانستند سلول های گلیال را به نورون های فعال تبدیل کنند. 
 از پایگاه خبری مدیکال
ساینس، نورون هایی که با استفاده از این شیوه جدید تولید شدند، قابلیت
فعالیت های مشابه سلول های عادی مغز را دارند. این سلول ها با یکدیگر مرتبط
شده و شبکه ای را ساختند که در آن با استفاده از سیگنال های الکتریکی و
شیمیایی با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند.
 
ادامه مطلب
سامسونگ از تبلتی با ضخامت ۵.۵ میلیمتر رونمایی کرده است. هربار شارژ دستگاه ۱۴.۵ ساعت دوام دارد و ضخامت آن فقط ۵.۵ میلی متر است. 
 به نقل از دیلی میل، سامسونگ
قصد دارد با تبلت جدید خود با اپل مقابله کند. این شرکت کره ای  از دستگاه
Galaxy Tab S۵e رونمایی کرده که سبک ترین و نازک ترین تبلت این شرکت است.
همچنین در این تبلت از دستیار صوتی Bixby» برای نخستین بار استفاده شده
است.
 
ادامه مطلب
در روزهای اخیر شایعات زیادی در مورد سازگار بودن یا نبودن گوشی‌های قدیمی اپل با آی او اس ۱۴ منتشر شده بود و به نظر می‌رسد بخش اعظم این گوشی‌ها با سیستم عامل جدید سازگاری دارند.
 
اپل هم اکنون در حال برنامه‌ریزی برای تولید آیفون ۱۲ است و انتظار می‌رود این گوشی و مدل‌های مختلف آن تا اواخر تابستان در دسترس قرار بگیرند.
 
در شرایطی که اکثر آیفون‌ها با آی او اس ۱۴ سازگاری دارند، دو مدل از آی پد قادر به پشتیبانی از سیستم عامل iPadOS ۱۴ نیستند. بر اسا
مجموعه ای کامل از پوستر های مناطق مختلف گردش گری منطقه آزاد ماکو (شهرستان پلدشت، ماکو،  شوط) که در قالب "امسال عید کجا بریم؟" از کانال های خبرهاي فوری پلدشت در حال انتشار است.
این مجموعه پوستر ها توسط تیم گرافیکی پایگاه خبری و اطلاع رسانی "خبرهاي فوری پلدشت" تولید شده است.
شبیه زنی استکه مرد خانه استروی دوش راستش کیفش را محکم چسبیدهو در دست چپش سبزی و نان و اندکی گوشت.در آخرین ساعات عصر منتظر تاکسی ایستاده وآخرین خبرهاي تحریم را می‌خواندروی روزنامه های چیده شده‌‌‌ی مقابل دکه.!
#میناشیردل 
هوالمحبوب 
توی این چند روز آنقدر سایت خبری، تحلیلی، شخم زده‌ایم که جانمان بالا آمده. کاری از هیچ کس ساخته نیست. جانمان برای همدیگر هم که در برود، وسط بحث‌های ی، کوتاه نمی‌آییم. حالا جان مادرتان، توی این سیاهی مزمن و خطرناک که به جانمان افتاده، یک ذره‌بین بردارید و آن خبری را برایم بنویسید که لبخند به لبتان نشانده. توی این چند روز برای چه اتفاقی خندید؟ سخت است می‌دانم اما برای سلامتی جسم و روح خودمان هم که شده بیایید یکم کنار هم بخندیم
خانم دماغ عملی بد جوری اصرارداره همیشه در اولین فرصت خبرهاي بد رو به من برسونه.هرچیم میگم بابا به من نگو من دلم نمیخواد بشنوم.میخنده میگه تو خیلی لوسی اینا خبر بد نیست.بابا بکش بیرون از ما .ول بده دیگه.قشنگ خوشحالی تولدمو به گند کشید
به نظر می‌رسد که کاربران نباید تا قبل از سال ۲۰۲۰ میلادی منتظر گوشی‌های آیفون مجهز به فناوری شبکه ۵G باشند. 
 تازه‌ترین گزارش‌های
منتشر شده حاکی از آن است که شرکت تراشه ساز اینتل به عنوان یکی از
بزرگترین و اصلی‌ترین تأمین کنندگان تراشه‌های مودم برای گوشی‌های آیفون و
سایر محصولات اپل قصد ندارد تا پایان سال ۲۰۲۰ میلادی تراشه‌های مودم شبکه
اینترنت ۵G را عرضه کرده و به تولید انبوه برساند.
 
ادامه مطلب
خبرهاي هیجان انگیزی تو راهه
 
از 21 تا 29 مرداد جشنواره عید تا عید فروشگاه نفیس24 شروع میشهبرای شیرجه توو تخفیف آماده باشیدتخفیف های باورنکردنی فروش لوازم خانگی داریم 
نکته جالب جشنواره ما در فروش ویژه یعنی شیرجه توو تخفیف» اینه که تو ساعت‌های مختلف پیشنهادهای شگفت‌انگیز عوض می‌شند و ارسال خریدهای بیشتر از 500 هزار تومان به کل کشور رایگانه‌‌‌.
تا 20 درصد تخفیف برای کلیه محصولات و تا 30 درصد تخفیف فقط برای یک ساعت پیج اینستاگرام ما رو دنبال
به گزارش مهر به نقل از نیواطلس، شرکت دایملر نخستین کامیونتمام الکتریک Mitsubishi Fuso eCanter را در آمریکا عرضه کرده است.
 
این کامیون های ۶ تنی هم ا کنون در پرتغال
و آلمان استفاده می شوند. در این کشورها شرکت های حمل و نقل اعلام کرده
اند این کامیون ها ۶۴ درصد ارزانتر از کامیونهای بنزینی هستند.
 
 کامیون های مذکور برای  مسافت های کوتاه
شهری ساخته شده اند. این وسیله حمل ونقل با هربار شارژ می تواند ۱۰۰
کیلومتر را طی کند و مجهز به ۶ باتری۱۳.۸ کیلووات ساعتی
انتخابات هیأت رئیسه کمیسیون برنامه و بودجه در سال چهارم برگزار شد.
به گزارش ایسنا، در جلسه بعد از ظهر امروز (یکشنبه) کمیسیون برنامه و بودجه هیأت رئیسه این کمیسیون برای سال چهارم فعالیت آن انتخاب شدند که بر این اساس از مجموع ۲۰ نماینده حاضر غلامرضا تاج‌گردون با ۲۰ رأی به عنوان رئیس کمیسیون برنامه انتخاب شد.

در این انتخابات جهانبخش محبی نیا و هادی قوامی هر کدام با ۱۷ رأی نواب رئیس اول و دوم، محمد خدابخشی با ۱۱ رأی به عنوان سخنگو انتخاب شدند.

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها