نتایج جستجو برای عبارت :

خاک پاک کشور من

 
بهترین کشور اروپایی برای مهاجرت ایرانیان نروژ:
یکی از بهترین کشور های اروپایی برای مهاجرت نروژ می باشد . یکی از مزایایی که مهاجرت به نروژ دارد تحصیل رایگان در این کشور می باشد که تحصیلات با بودجه ی دولت انجام می شود . این کشور جز کشور های مرفه و ثروتمند شناخته می شود و زندگی مردم این کشور از کیفیت بالایی برخوردار می باشد . کشور نروژ از نظر سلامت ، آموزش و مدیریت شهری نیز در رتبه ی بهتری نسبت به سایر کشور های اروپایی قرار گرفته است .
ادامه مطل
جدیدترین کشور جهان کدام است ؟این گونه نیست که تعداد کشور های جهان دائما در حال افزایش باشد ، همچنین اگر یک نهاد سرزمینی، خود را به عنوان یک کشور مستقل اعلام کند ، کشور های دنیا به آن به چشم یک کشور جدید نگاه نمی ‎کنند. چنانچه در بخش سرگرمی و گوناگون نمناک می خوانید جدید ترین کشور شناخته شده بین الملی در جهان ، کشور افریقایی سودان جنوبی است که در تاریخ 9 ژوئیه 2011 استقلال خود را اعلام کرد و بعد ها به عنوان عضو جدید سازمان ملل شناخته شد.

ادامه مط
وقتی بچه‌تر بودیم به ما میگفتند آینده‌سازان! هنوز هم به بچه‌هایمان میگویند احتمالا. حتی اسم کتابهای کنکور و تست‌مان آینده‌سازان بود! از مدرسه تا آشنایان و غیره به ما میگفتند شما آینده کشور را میسازید. شما فرداهای کشور را رقم میزنید. یا آن لحن حماسی که میگفت: آینده از آن شماست» کشور مال شماست. این قله‌هائی که گفتم، متعلق به شماست» و ما با صداقت معصومانه خویش باور میکردیم!
ادامه مطلب
بازی مهم کشور ها در کشور های متفاوت حساسیت خودش را دارد و از جذابیت خاصی برخوردار استبرای مثال در اسپانیا بارسلونا و ریال مادرید و در ایتالیا یوونتوس و آث میلان و در کشور خودمان ایران استقلال و پرسپولیس بازی مهم کشور ما محسوب میشود که از جذابیت و هیجان خاصی برخوردار است . البته بازی مهم کشور ها حتما نباید داربی باشد بلکه میتواند بر اساس یک اتفاق یا یک کری قدیمی بوجود آمده باشد.
برای سفر و مسافرت به کشورهای خارجی باید در مورد آن کشور اطلاعات دقیقی داشته باشید و با آگاهی نسبت به آن کشور، مسافرت کنید.
پس نیاز هست قبل از سفر درباره آن کشور تحقیق کنید. به عنوان مثال واحد پول آن کشور چیست؟ کدام منطقه و محله برای اقامت مناسب است؟ جاهای دیدنی و صنایع دستی آن کشور و . . یکی از این موضوعات مهم نحوه ورود به آن کشور است.

ادامه مطلب
کشور گرجستان مانند هر کشور دیگری دارای قدمت و دیرینه و تاریخی می باشد ، که برای مردم آن کشور بسیار مهم است. و به آن ها افتخار می کنند.
آثار تاریخی هر کشور علاوه بر افتخار برای مردم آن کشور و نشان دهنده قدمت و تاریخ آن به سایر کشورها ، می تواند به عنوان منبع درآمدی برای آن کشور باشد.
ادامه مطلب
کنسول کیست؟
 مأموری که کار رسمی او حمایت هم میهنان خود و حفظ منافع آنها در کشور بیگانه می باشد(قنسول ). 
نمایندۀ یک کشور در یکی از شهرهای کشور بیگانه که به کارهای مربوط به اقامت هم وطنانش در آن کشور و نیز کارهای مربوط به اقامت اتباع کشور میزبان در کشور خودش رسیدگی می کند.
نماینده ٔ یک دولت در شهری از کشور بیگانه که موظف است هم میهنانش را تحت حمایت بگیرد و اطلاعات ی و اقتصادی را به دولت خود برساند.
جالبه بدونید از بین تمام کشور های جهان تا حالا فقط ۱۲ کشور بودن که ماهواره خودشونو توسط خودشون  تو فضا قرار دادن و بقیه کشور ها به صورت مشارکتی با روسیه، امریکا، ژاپن یا چین ماهواره ارسال کرده اند. اتحادیه جماهیر شوروی، کره شمالی، امریکا، روسیه، ژاپن، ایران، هند، اسرائیل، اوکراین، فرانسه، چین و انگلستان این دوازده تا کشورن.
در صورتی که تصمیم گرفته اید که به یکی از کشور های غیر از ایران برای تحصیل مراجعه کنید بلا شک یکی از مهم ترین تصمیمات خود را در زندگی گرفته اید و لازم است پیش از انکه به این موضوع به صورت اقدام عملی فکر کنید. زیر بم آن را بیشتر بشناسید.
امروز ورود به یک کشور جدید و تحصیل در ان کشور به یک رویای همگانی بدل شده است. اینکه چرا افراد این رویا را در سر می پرورانند به علل زیادی بر می گردد. ولی بلاشک مزایای زیادی را برای تحصیل در یک کشور خارجی می توان در نظ
 
#دکترمجتبی_زینالی_خالدی ، سخنگوی اورژانس کشور  ، در قالب ماموریت عازم کشور چین شدند تا دانشجویان ایرانی که در این کشور مشغول تحصیل هستند را به کشور باز گردانند برای این عزیز آرزوی موفقیت میکنیم و دعا میکنیم سفری بی خطر داشته باشند .
کیفیت بالای تحصیلات در کشور اوکراین و با توجه به نسبت آن به هزینه ها به ویژه در دانشگاه های دولتی این کشور برای دانش آموز بومی این کشور و همچنین دانش آموزان بین المللی نسبت به دیگر کشورهای اروپایی مقرون به صرفه بوده است و هر ساله متقاضیان زیادی را جهت تحصیل در این کشور ترغیب می کند.مطالعه در این کشور مزایای متعدد برای دانش آموزان در مقطع کارشناسی و یا کارشناسی ارشد را فراهم می کند. این کشور برای گردشگری و سفر بسیار ارزان است. این کشور دارای ش
کشور کانادا چندین سال است که به عنوان یکی از اصلی‌ترین کشورهای مهاجر پذیر دنیا به مقصد بسیاری از کارجویان تبدیل شده است. این کشور سالانه در حدود ۲۵۰٬۰۰۰ تازه وارد جدید می‌پذیرد. کانادا دومین کشور بزرگ جهان است و شهرهای اصلی این کشور از نظر کیفیت زندگی شهرت جهانی دارند. در این مقاله به بررسی دلایلی می‌پردازیم که کانادا را از سایر کشورهای مهاجر پذیر دنیا متمایز می‌کند:
ادامه مطلب
دانمارک (به دانمارکی: Danmark) با نام رسمی پادشاهی دانمارک (به دانمارکی: Kongeriget Danmark) کشوری است در شمال اروپا و پایتخت آن کپنهاگ است. جمعیت این کشور ۵٫۵ میلیون نفر و زبان رسمی آن دانمارکی است. زبان‌های فاروئی، گرینلندی و آلمانی نیز به عنوان زبان‌های محلی در این کشور رسمیت دارند. واحد پول این کشور کرون دانمارک است و با اینکه این کشور در سال ۱۹۷۳ به اتحادیه اروپا پیوسته اما به منطقه یورو نپیوسته‌است. ۸۰٫۴ درصد مردم دانمارک مسیحی لوتری هستند.
ادامه
یکی از دغدغه های مهم هر پدر و مادری هنگام مهاجرت به خارج از کشور ، تحصیل و آینده فرزندانشان در کشور مورد نظر می باشد. یکی از کشور هایی که همیشه در طول تاریخ تعداد زیادی از مهاجرین ایرانی را پذیرش می کند، ترکیه است.
ادامه مطلب
تحصیل در کشور کانادا یکی از اهداف دانش جویان و دانش آموزان در سرتاسر دنیا است که سالانه آمار قابل توجهی از افراد را روانه این کشور کرده است.شاید شما جزو آن دسته از افرادی باشید که در هدف تحصیلی خود تحصیل در این کشور را داشته باشید. چرا تحصیل در کانادا ؟ شاید بد نباشید بدانید…
ادامه مطلب
تحصیل در کشور کانادا یکی از اهداف دانش جویان و دانش آموزان در سرتاسر دنیا است که سالانه آمار قابل توجهی از افراد را روانه این کشور کرده است.شاید شما جزو آن دسته از افرادی باشید که در هدف تحصیلی خود تحصیل در این کشور را داشته باشید. چرا تحصیل در کانادا ؟ شاید بد نباشید بدانید…
ادامه مطلب
هشدار 8ماه پیش رهبر انقلاب در دیدار 24 تیر97، به دولت درباره بسته اروپایی منتشر شد: یکروز مشکل اقتصادی کشور را موکول کردیم به برجام، اما برجام نتوانست مشکل اقتصادی کشور را برطرف کند/ حالا هم بسته اروپایی»؛ این را جزو موضوعات اصلی کشور قرار ندهید. گره نزنید بهبود اقتصاد کشور را به چیزی که از اختیار ما خارج است.مشاهده نماهنگ + متن کامل بیانات:http://farsi.khamenei.ir/video-content?id=41865
فرانسه وسیع ترین کشور قاره اروپاست که با کشورهای بلژیک ، آلمان ، سوییس و ایتالیا همسایه است . پاریس پر جمعیت ترین شهر این کشور است .
صنایع فکاری ، ماشین‌آلات ، شیمیایی ، هواپیماسازی ،  جنگ‌افزار و …. در این کشور معروف است .
از نظر آب و هوایی نیز این کشور یکی از برترین کشورها می باشد که داشتن چهار فصل سال در این کشور باعث می شود افراد زیادی علاقه داشته باشند که در این کشور ست داشته باشند .
زبان رسمی مردم این کشور زبان فرانسه است . برای داشت
با نام خدا .  تقدیم به وطن پرستان سرزمین اریای ایران . 
ای خاک اهوراری ایران دوستت داریم . کشور ازبکستان یکی از کشور های است دارای تعداد زیادی فارس زبان است ولی متاسفانه ما ایرانیان حتی از وجود ان نیز بیخبریم . 
در جنوب این کشور مردمان فارس زبان زندگی می کنند که 15 درصد و شاید بیشتر از جمعیت این کشور را شامل میشوند . فارس زبانان ازبکستان به زبان فارسی دری سخن می گوند و علی رغم فشار های ی دولت بر انها , فرهنگ و زبان خود را زنده نگه داشته اند . 
شرکت نوین سازان پاسارگاد نمایندگی انحصاری مجموعه فنی و مهندسی حافظان حریم سپاهان در سراسر کشور و تمام استان ها با اریه محصولات با برند اوژن و تولید داخلی کشور و همچنین بزرگترین وارد کننده انواع برندهای فک ,فادینی,بتا,سیماران , کامه و سایر برندهای مطرح جهان.
ارایه ۲ سال گارانتی تعویض محصول و ۱۵ سال خدمات پس از فروش روی تمامی محصولات برند اوژن.
فروش راه بند در سراسر کشور
فروش راهبند در سراسر کشور
فروش گیت در سراسر کشور
فروش راه بند هیدرولیکی د
کشور متعلق به نسل جوان است
عزیزان من! کشور مال شماست؛ کشور متعلق به نسل جوان است؛ شما باید این کشور را بسازید؛ شما باید پایه‌های مجد و عظمتی را که این انقلاب و دست توانای معمار انقلاب بنا گذاشته است، حفظ کنید و بالا ببرید؛ شما باید با نیروی خود، با اراده خود، با دانش خود و با ایمان خود، عقب‌ماندگی‌های چندده‌ساله دوران قبل از انقلاب را جبران کنید.
۱۳۷۹/۷/۲۹-رهبر انقلاب
              
به نقل از ایلنا، از بیست‌وپنجم آبان‌ماه و اتفاقاتی که در پی اعلام
نرخ‌های جدید بنزین رخ داد؛ اینترنت خطوط تلفن‌ثابت و تلفن‌همراه در برخی
نقاط کشور قطع شد و روز بعد قطع سراسری اینترنت در کشور اتفاق افتاد.

‌حال پس از گذشت 5 روز از قطع کامل اینترنت در کشور، وزارت ارتباطات وصل‌شدن تدریجی اینترنت در برخی استان‌ها را تایید کرد.
یک منبع آگاه در وزارت ارتباطات در پاسخ به خبرنگار ایلنا وصل‌شدن تدریجی اینترنت در سراسر کشور را تایید کرد.
یک سفارت نمایندگی دیپلماتیک دولت یک کشور در یک کشور دیگر است.سفارت، پیام های دولت محلی را به دولت کشور میزبان و بالعکس منتقل می کند.هر سفارت، دولت خود را در مورد رویدادهای ی، اجتماعی، اقتصادی، نظامی و دیگر رویدادهای مهم در کشور میزبان اعلام می کند؛
ادامه مطلب
در کشور ایران رنج فکری فراد بسیار بالا است و تعداد کسانی که طرح های مهم تولید کرده و می کنند بسیار زیاد است. اما این سوال پیش می آید که پس چرا ایران پیشرفت زیادی نکرده است. پاسخ این است که در ایران به علت رکود اقتصادی ، خیلی ها به فکر ی و سوء استفاده از طرح ها و اختراعات می افتند.
چون فروش طرح ها به کشور های خارجی سیار سودآور است ، دست دلال هم در این کار بسیار زیاد است و خیلی از افراد طرح خود را به همین علت با خود به گور می برند و طرحی که ممکن بود
دانمارک (به دانمارکی: Danmark) با نام رسمی پادشاهی دانمارک (به دانمارکی: Kongeriget Danmark) کشوری است در شمال اروپا و پایتخت آن کپنهاگ است. جمعیت این کشور ۵٫۵ میلیون نفر و زبان رسمی آن دانمارکی است. زبان‌های فاروئی، گرینلندی و آلمانی نیز به عنوان زبان‌های محلی در این کشور رسمیت دارند. واحد پول این کشور کرون دانمارک است و با اینکه این کشور در سال ۱۹۷۳ به اتحادیه اروپا پیوسته اما به منطقه یورو نپیوسته‌است. ۸۰٫۴ درصد مردم دانمارک مسیحی لوتری هستند.

ادامه
کوراسائو یک کشور جزیره ای کوچک است که می توانید با آن در مرکز قاره آمریکا و در حوزه دریای کارائیب آشنا شوید. سرشماری های انجام شده نشان می دهد که این کشور جمعیتی در حدود 142 هزار نفر دارد. از ویلمستاد به عنوان پایتخت و بزرگترین شهر این کشور یاد می شود. واحد پول رسمی کوراسائو گیلدر آنتیل هلند بوده و مردمش به زبان هلندی و انگلیسی صحبت می کنند. جالب است بدانید که جزیره کوراسائو تحت حاکمیت کشور هلند قرار دارد. اگر دوست دارید با مهم ترین جاذبه های
10 کشور که قدبلندترین و قدکوتاه ترین مردم جهان را دارند
در اینبخش با 10 کشور کـه قدبلندترین و قدکوتاه ترین مردم جهان را دارند، آشنا می‌شویم. جدول میانگین قد کشورها طبق معمول یک جدول ثابت اسـت، اقلیم و سبک تغذیه و زندگی در رشد قد ملت ها تاثیر دارد، بسته بـه نوع اقلیم ها در مدت زمان طولانی حتی نژاد انسان نیز دستخوش تغییر می‌شود. در ادامه این مطلب ابتدا 10 کشور قدبلند و سپس با 10 کشور قدکوتاه آشنا میشویم. با پارس ناز همراه باشید.
 
ایسلند
 

ادامه مط
تور عمان را بشناسید
 
یکی از مقصدهایی که به تازگی توانسته افراد بسیاری را به سمت خود بکشاند و خود را به یکی از مقصدهای عالی و مطلوب برای سفر تبدیل کند کشور پادشاهی عمان نام دارد و سلطنة عمان همان کشوری است که امروزه از آن با نام کشور سلطان ‌نشین عُمان یاد می شود و همچنین خوب است بدانید که این کشور در شرق شبه جزیره عربستان قرار دارد و توانسته شهر بسیار زیبایی به نام مسقط را به عنوان پایتخت و مرکز ی و اقتصادی خود انتخاب کند و البته نا گفته ن
نیروی انسانی یکی از بزرگ‌ترین ثروت‌های هر کشور است؛ یعنی وجودِ کارگر، طرّاح، مهندس، فعّالِ برای تولید در هر زمینه‌ای در کشور، ارزشش برای کشور بمراتب از منابع زیرزمینی و از طلا و از نفت و از الماس و مانند این‌ها بیشتر است؛ آن که می‌تواند یک کشور را آباد کند، این است. نیروی انسانی بزرگ‌ترین ثروت یک کشور است، و نیروی انسانی همین شما هستید؛ شما کارگر، شما کارآفرین، شما مهندس، شما طرّاح، شما فعّالِ گوناگون در بخشهای مختلف کاری، نیروی انسان
جمهوری روسیه وسیع ترین کشور دنیا می باشد که در منطقه اوراسیا واقع شده است. تور روسیه یکی از تورهای محبوب در جهان می باشد که سالیانه تعداد بی شماری از گردشگران تور روسیه از جاذبه های این کشور بازدید می کنند. پایتخت کشور روسیه شهر مسکو می باشد که از شهرهای بسیار محبوب نزد گردشگران تور روسیه است. مسکو که بزرگ ترین شهر اروپا به حساب می آید، در قسمت اروپایی کشور واقع شده است. کشور روسیه در آسیای شمالی و اروپای خاوری قرار دارد و با اقیانوس آرام و اق
پاورپوینت نظام آموزش و پرورش کشور فنلاند
کاربران عزیز ، در این بخش پاورپوینت نظام آموزش و پرورش کشور فنلاند درس آموزش و پرورش تطبیقی /علوم تربیتی در ۳۷ اسلاید قابل ویرایش در .
پاورپوینت نظام آموزش و پرورش کشور فنلاند
۱ مطلب با کلمه‌ی کلیدی پاورپوینت نظام آموزش و پرورش کشور فنلاند» ثبت شده است - معرفی و فروش انواع فایل های آموزشی.
 
نظام آموزشی
معیار های مختلفی در ارزیابی نظام آموزشی در کشور های مختلف پرداخته شده که: . سیستم آموزش و
کشور سنگاپور کوچکترین کشور جنوب شرقی آسیا می باشد که هر ساله تعداد زیادی از گردشگران تور سنگاپور را میزبانی می کند. سنگاپور کشوری متمول و توانگر به حساب می آید و در بین کشورهای آسیایی کشوری گران محسوب می شود. کشور سنگاپور با کشورهای اندونزی و مای مرز مشترک دارد. مساحت کلی این کشور در حدود 720 کیلومتر بوده و جمعیت آن طبق سرشماری های انجام گرفته، تقریبا 5 میلیون نفر تخمین زده شده است. قابل توجه گردشگران تور سنگاپور، واحد پول این کشور دلار سنگا
سخنگوی وزارت بهداشت از افزایش مبتلایان به کووید19 در کشور به 23049 نفر، فوت 1812 نفر و بهبودی 8376 نفر از بیماران خبر داد.
کیانوش جهانپور، سخنگوی وزارت بهداشت اظهار کرد: براساس یافته‌های آزمایشگاهی و از ظهر دیروز تا امروز، 1411 مورد جدید ابتلا به کووید19 در کشور شناسایی شد و با احتساب این افراد، مجموع مبتلایان قطعی به کووید19 در کشور شمار مبتلایان به این بیماری در کشور به 23049 نفر رسید.
وی اضافه کرد: خوشبختانه 8376 نفر از بیماران کووید19 در کشور بهبود یافت
عمر خیلی خیلی زود میگذره ها!
انگار دیروز بود اومدم این کشور و اینجوری چمدون هام رو گذاشتم کنار تختم.
یادمه سرم بردم زیر پتو
کلی گریه کردم
و گفتم چرا اومدی این کشور؟!
ریختن؟
البته هنوز هم اعتقاد دارم که من متعلق به این کشور نیستم. و برای همینم هست که دارم میرم ازینجا. نه که بد باشه نه، تا وقتی میرم که بتونم جایی که واقعا بهش تعلق دارم رو پیدا کنم. اینجا وگرنه کشور خوبیه.
با اینکه بسیار دوست داشتنی هست و بسیار زیبا. و با مردم خوب.
ولی جالبه کار دنیا.
آدمهای توی این کشور،
و مخصوصا ایرانیهای این کشور رو،
بیشتر درگیر اثبات اینکه: تنها نیستن (ولی هستن)، دلتنگ نیستن (ولی هستن)، خوشگل هستن، وایت هستن، جذاب هستن، کار مهمی میکنن، برای این مملکت مهم هستن، دوست های زیادی دارن، افسرده نیستن، و. یافتم.
 
نگران آدمهای این کشور هستم.
 
[contact_info title= "اهمیت گردشگری بر اقتصاد کشور "] 
اقتصاد گردشگری
گردشگری نقش بسزایی در توسعه و کسب در آمد در آن کشور داد و می توان یک از منابع اقتصادی دانست . باید گفت گردشگری بخش مهمی از اقتصاد است و درآمدی که از این طریق کسب می شود می تواند به تمام افراد آن منطقه کمک کند به عبارت دیگر مبلغی که گردشگران در یک کشور هزینه می کنند درآمد صنعت گردشگری آن کشور می باشد . مردم برای داشتن روزهای غیر روتینگ زندگی ، سفر و گردشگری را انتخاب می کنند تا هم به دانش
حرفی که افراد نادان را سوزاند وباید میسوختتند ولی مفهوم حرف چیست؟اینکه افرادی که معتقد نیستند باید قوانین حاکمیت را رعایت کنند ویا اینکه اگر نمیتوانند از کشور بروند. این حرف تمام کشورهاست بحث ایران نیست. یا باید قوانین و قواعد اون کشور را رعایت کنی ویا اینکه اصلا از کشور اخراجی اما متاسفانه یک مشت بی سواد بی حیا بی عفت بی درک میاند وبه ایشون هر توهینی میکنند
نمونه سوالات استخدامی ششمین آزمون دستگاه های اجرایی شغل بازرس کار
استخدام وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی
نمونه سوالات تهیه شده مطابق مواد آزمون ششمین دوره فراگیر استخدامی دستگاه های اجرایی
نمونه سوالی متفاوت از بقیه داشته باشید
نمونه سوالات جامع مختص شغل بازرس کار
نسبت به دیگر رقبا درصد بیشتری بزنید و استخدام شوید

بعد از پرداخت چه چیزی دریافت می کنید:
 
- نمونه سوالات قانون کار + پاسخنامه
-جزوات آئین نامه ها و دستورالعمل های ایمنی و بهداش

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها