نتایج جستجو برای عبارت :

خاطرات تنبیه اسپنک

سلام دوستان یک پویش سه روزه گذاشتم تا عید قربان برای خاطرات شما
در روز عید سه تا از بهترین خاطرات در وبلاگ منتشر میشه 
میتونید در قسمت ارسال نظر خصوصی برام بفرسید
و هم میتونید به ایمیل xeynabamini@yahoo.comارسال کنید 
منتظر خاطرات صورتی شما هستم
کتاب خاطرات آدم و حوا به قلم مارک تواین عاشقانه‌ی لطیفی است از اولین زوج آفرینش.
 
عنوان: خاطرات آدم و حوا
نویسنده: مارک تواین
مترجم: حسن علیشیری
آدم، اولین آفریده خدا، به تنهایی در بهشت زندگی می‌کند تا سر و کله‌ی حوّا، کسی که او را مزاحم می‌داند؛ پیدا می‌شود. حوا با خصوصیات نه‌اش عرصه را بر آدم تنگ می‌کند و آدم با اخلاقیات مردانه‌اش حوا را کلافه! و کم کم دست تقدیر این دو را به هم علاقه‌مند می‌کند.
دانلود کتاب خاطرات آدم و حواحجم: 922
فروید _روانشناس_ مقاله ای دارد که در آن از خاطرات پنهانگر حرف میزند. خاطرات پنهانگر، خاطرات بی اهمیتی از دوران کودکی هستند که به صورت برشهای مقطعی در ذهن مانده اند و ما نمی دانیم چرا باید یادمان باشد که مثلا وقتی ۶ ساله بوده ایم با آن بلوز قرمزه و شلوارک چهارخانه از این طرف اتاق به آن طرف رفته ایم! 
فروید میگوید این خاطرات، در واقع یک سری خاطرات مهم را پنهان می کند. خاطرات مهم، خاطراتی مربوط به مسائل جنسی هستند که ذهن، به دلیل شرم و یا به خاطر ت
دفترچه خاطرات
  دفترچه ی جدیدی خرید.او خوشحال است از اینکه می تواند اتفاقات امروزش رادر دفترچه ی خاطرات جدیدش را بنویسد.
  او ماه هاست که همین کار را میکند. هر روز دفترچه ی کوچک جدیدی خریده و اتفاقات و خاطراتش را می نویسد.اما او دوست ندارد که خاطرات بد را ثبت کند او میخواست که زندگی بدون غم ناراحتی و دلخوردگی داشته باشد و خاطرات زندگی فوق العاده ی خود را بنویسد.
ادامه مطلب
دانلود کتاب صوتی رومه خاطرات یک آدم ناقابل اثر جورج و ویدون گروسمیت
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
رومه خاطرات یک آدم ناقابل - کتابفروشی مهرگان اصفهانmehreganbook.ir › رشته های موجود › ادبیاتنام کتاب : رومه خاطرات یک آدم ناقابل مولف کتاب : جورج و ویدون گروسمیت مترجم : شهلا طهماسبی ناشر : فرهنگ نشر نو. اخطار: موجودی این کتاب رو به اتمام است! تاریخ در .وارد نشده: دانلود ‏صوتی
پرفروش ترین فایل های فورکیاnovinfile.4kia.ir › mostsell › pageلیست پرفروش ترین فایل
سلام دوستان خوبم . طاعات و عبادات تون قبول حق باشه. 
از خاطرات خوب ماه رمضان بگید.
برای مثال خاطرات شیرین بچگی هاتون ،اولین روزهایی که روزه گرفتید، خاطرات بامزه و سوتی ها ، سختی هایی که تو سن کمتر به عشق روزه داری تحمل کردید ، دورهمی ها و مهمونی هایی که بوده ،سحرهای و افطاری های ماه مبارک و هر چی که به ذهن خودتون می رسه. 
منتظر خوندن خاطرات قشنگ تون هستم :)
ادامه مطلب
 
 با آلبوم عکس دیواری می توانید همه خاطرات قشنگ خود را جلوی چشم قرار دهید لذت ببربد. در اینجا روش درست کردن دو مدل آلبوم خاطرات دیواری مدل حلقه و ریسه ای یاد داده شده است. شما هم به راحتی می توانید این آلبوم ها را در خانه درست کنید.
ادامه مطلب
در ادامه آموزش های کاربردی آشپزی، در این مقاله، از زبان یکی از معروف ترین سرآشپزهای دنیا، ۱۰ توصیه مهم قبل از شروع آشپزی در خانه را به شما یادآوری می کنیم.
مقدمه
هیچ چیز مثل یک وعده غذایی خانگی نیست. خاطرات بچگی‌مان از سوپ نون و مرغ مامان یا کیک شکلات تخته‌ای مادر بزرگ ما را به گذشته می‌برد. غذاهای خاص که طعم و بوی آن‌ها خاطرات ما را زنده می‌کنند.
چیزی که درباره‌ی آشپزی و پختن غذا برای دیگران که من عاشقش هستم یادآوری خاطرات خوب و ساختن خاط
یه کار خوبم، مثلأ یادآوری خاطرات خوبه.
اصلن یه چالش بذارم، یک هفته فقط خاطرات خوب رو تو ذهنم نگه دارم و پرورش بدم. مثلأ اون گل یاسه حس خوبی بهم داد.
دیشبم رفتم با بهزاد رانندگی، از باکری انداختم تو شیخ فضل الله و از اونجا یادگار امام و باز شیخ فضال الله و ستاری. برای من واقعأ پیشرفت خوبی بود. البته رانندگی ام خوب نیست و با سلام و صلوات سلامت خونه میرسیم ولی من باید تلاش کنم.
به قول آقای مورس مترلینگ 
"اگر در اولین قدم موفقیت نصیب ما می‌شد، سعی و
Memories 1995,x265 HEVC,انیمیشن Memories,انیمیشن خاطرات,انیمیشن ژاپنی,تخیلی,حجم کم,خاطرات,دانلود Memories 1995 BluRay,دانلود انیمیشن Memories 1995 1080p,دانلود انیمیشن خاطرات Memories 1995,دانلود رایگان,دانلود زیرنویس فارسی انیمیشن Memories 1995,دانلود فیلم و سریال,دانلود کارتون Memories 1995 720p,دانلود مستقیم انیمیشن Memories 1995 1080p,دوبله فارسی,
ادامه مطلب
داشتم خاطرات بابامو مرور میکردم که یهو لبخند نشست رو لبم:) خاطرات شیرین هم تلخه وقتی نیستی.میگفت بیشتر عشقم راه مدرسه بود تا خود مدرسه، راه مدرسه یعنی درخت میوه گنجشکا دویدن وشیطنت.وقت پرسش بود،معلم جدی ای داشتیم،منم سر کلاس چون آروم نبودم جواب سؤالای بقیه رو از من می پرسید، یهو صدا زد پورابراهیم؟ گفتم بله آقا، پرسید تو بگو گله داری با کیست؟منم سریع گفتم:شاه آقا.اونم که شنید شاه باعصبانیت اومد سمتم و گفت: که گله داری با شاه است آره،شاه!اله
.
شرعا و اخلاقا حق پاک کردن این هشت پست باقی مانده را نداشتم، چون روزنوشت ها و خاطرات تو در آن ها بود ریحانه ی عزیز.
بماند بین خودمان که دل ِ پاک کردنشان هم نبود . می‌دانی که از خوب ترین خاطرات زندگی من اند این هشت پست . هنوز هم که می‌خوانمشان، زنده می‌شوم. 
پ.ن: 
عمر اگر قد دهد روز برگشت، پست ها هم بر می‌گردند. 
اخیراً کتابچه‌ای با عنوان "خاطرات تاریک" مطالعه کردم ، این کتابچه را به تمام خرد دوستان ایران پیشنهاد میدهم.
این اثر فاخر به قلم نویسنده‌ای با نام مستعار: fm-god است.
نکات فلسفی عمیقی که در متن بکار گرفته شده بود دست کمی از سخنان فلاسفه‌ی بزرگ ندارد.
خاطراتی که طعم تلخی می دهند اما گفتنشان لازم است.
حجم: کمتر از ١مگ
دریافت نسخه pdf
دریافت کتابچه با سرچ کردن "خاطرات تاریک" در کانال زیر هم امکان‌پذیر است.
کانال فلسفه بدون سانسور
یه مرضی هم هست که میری سراغ خاطره های قدیمی، بدترین ها رو انتخاب می‌کنی و لحظه به لحظه اش رو با خودت مرور می‌کنی. عکس ها رو می‌بینی یا حرفای رد و بدل شده رو مرور می‌کنی. انقدر توی خاطرات فرو میری که نمی‌فهمی چند دقیقه است داری گریه می‌کنی. 
تپه ی خاطرات : طعم یک زندگی لذیذ طبیعی را با این کتاب به کودکتان بچشانید…
 
تپه ی خاطراتنویسنده: مصطفی اوزچلیکمترجم: میلاد سلمانیانتشارات براق
خلاصه کتاب:
داستان پسر بچه کوچکی است که در شهر بدنیا آمده و برای چند ماه پیش فامیل در روستا می رود. در این داستان سعی شده که تفاوت تربیتی وفرهنگی مردم روستا و شهر بیان شود.این داستان مفاهیم خوبی را برای بچه ها بیان می کند وآن حالت ددگی نسبت به روستایی بودن را از بین می برد.
به گزارش ندای اصفهان، کتاب خاطرات سردار قاسم سلیمانی به زبان عربی از سوی جمعیت المعارف لبنان منتشر شد. این اثر دربردارنده خاطرات دفاع مقدس سردار است که از زبان خود او نقل شده است.
در بخش‌هایی از این کتاب نیز تصاویری از سردار سلیمانی در عملیات و مناطق مختلف جبهه جنوب منتشر شده است. در مقدمه این کتاب آمده است: پس از جنگ‌های چند سال گذشته در عراق و به ویژه پس از جنگ سوریه، سردار سلیمانی به عنوان یک فرمانده جهانی بیش از پیش شناخته و مطرح شده است.
پنجره را که باز می‌کنم، انگار دریچه‌ی خاطرات نامحدودم را باز کرده‌ام. شاید همه‌ی بادها درختان را شکسته‌اند و شاید فاجعه‌ای به بار آورده‌اند. اما من همه‌ی آن‌ها را دوست دارم. بادها. باران‌ها. طوفان‌ها. خاطرات. می‌دانم که آن‌ها هم در گوشه‌ای از قلب مرطوب و مه‌گرفته‌شان مرا دوست دارند.
می دانی
زندگی آن بهاری نیست که قولش را داده بودند
همیشه زمستان است
می دانی
وقتی تمام خاطرات زندگیت را در یک پاکت سیگار دود می کنی و محو تماشای آن میشوی
با هر پک حجم عظیمی از خاطرات را مرور می کنی
آری زندگی نخی سیگار است
لب هاییست که با اشک زمزمه می شود:دوستت دارم
 
روزهای خوب و بد خیلی زیادی رو داشتم اینجا. خاطرات زیادی رو دارم که هیچ وقت فراموش نمیکنم و همیشه یک گوشه قلبم رو اختصاص دادم به آدم هایی که شب ها و روزهای زیادی رو در اینجا باهاشون سپری کردم. آدم هایی که توی غم و شادیم در کنارم بودن
میخوام امروز یه خاطره تعریف کنم از یکی از دوستانم که به دلیلی قرار شد تا من اون رو تنبيه کنم:
قرار شد تا 3روز پست سر هم تنبيهش کنم:برنامه متنوعی اعم از:
فلک
اسپنک
قلقلک
خودکار
و.
ترتیب داده بودم.
ولی دیدم توانایی تحملش رو نداره و فقط به سه نوع تنبيه اکتفاء کردم.
روز اوّل:
بهش گفتم بخواب زمین(اولش فکر بد کرد ولی به او فهماندم که قصدم چیست.).بعد از کمی چک و چونه زدن خوابید و پایش را در فلک گذاشتم.
 
گفتم برای روز اول35 ضربه خوبه.
او گفت نه برای روز اول
مهر که میاد نمیدونم چرا همه تو اینستاگرام اصرار دارن از خاطرات مدرسه شون بگن. معلوم میشه حتی برای اونایی هم که ازش خاطرات تلخی تعریف میکنن روزای موندگاری بوده! من که اساسا نه روزای خوبشو یادمه نه روزای نحسشو. نه تنها مدرسه که از دانشگاه هم خاطره خاصی رو برای خودم هی مرور نکردم تا چنان تو مغزم تثبیت شه که انگار همین دیروز اتفاق افتاده. وقتی بزرگ شدم و فهمیدم نظام آموزش و پرورش مملکتم تا چه حد قاتل استعداد و انسانیت و اخلاق آدماس، تا چه حد آلوده
#برشی_از_یک_کتاب#رمان_اجتماعی
خاطرات، چه شیرین و چه تلخ، همیشه منبع عذاب هستند؛ دست کم برای من که چنین است؛ اما حتی این عذاب هم شیرین است. و وقتهایی که دل آدم پر است، بیمار است، در رنج است، و غصه دار، آن وقت خاطرات تر و تازه اش می کنند، انگار که یک قطره شبنم شبانگاهی که پس از روزی گرم از فرط رطوبت می افتد و گل بیچاره ی پژمرده را که آفتاب تند بعد از ظهر تفته اش کرده شاداب می کند.
بیچارگان، فئودور داستایفسکی، مترجم:خشایار دیهیمی، صفحه 58 
⭐⭐⭐⭐⭐
ویژگی های محصول:
قطع: رقعی
نوع جلد: شومیز
خرید با تخفیف ویژه کتاب دفترچه خاطرات جغد 2 اثر ربکا الیوت
دسته بندی محصول :
#کتاب_لوازم_تحریر_و_هنر
برای خرید با تخفیف ویژه کتاب دفترچه خاطرات جغد 2 اثر ربکا الیوت یا دیدن جزئیات بیشتر بر روی لینک زیر یا بر روی عنوان محصول کلیک کنید.کتاب دفترچه خاطرات جغد 2 اثر ربکا الیوت
[عکس 320×320]
دیدن توضیحات و خرید با تخفیف ویژهمشاهده مطلب در کانال
دو توصیه  ۱- عکس و خاطرات بچتون رو در اینترنت منتشر نکنید او به زودی مهره ی و تاثیرگذار کشورو جامعه میشود! ۲- عکس و خاطرات بچتون رو در اینترنت منتشر نکنید پدوفیل ها (بچه بازها)این عکس ها را دست به دست میکنند.◽️◽️ خلاصه، احساساتون رو کنترل کنید. تصویری که میبینید،تصویر سایت های زیرزمینی بچه بازهاست. ◽️در آمریکا وب سایت های مختلفی رو پیدا میکنید که اطلاعات مجرمین رو با تصویرشون منتشر میکنند و این اطلاعات و تصاویر تا ابد باقی خواهد ما
۲۶۹۷ - اسدالله علم» معتمد محمدرضا پهلوی» در خاطرات می‌نویسد: سر شام رفتم . توله سگ دانمارکی شاهنشاه که بسیار بزرگ شده، میز شام را تمام به هم ریخت و همه را بسیار خنداند(۱) . فقط علیاحضرت شهبانو جلوی شیطنت‌های سگ بزرگ شاهنشاه را جدا گرفتند که سر به پشقاب همه می‌زند. شاهنشاه فرمودند چرا اینطوری می‌کنی؟».(۲)”منبع: ۱- خاطرات علم، جلد پنجم، ص۱۵۶ (۱۱ تیر ۱۳۵۴)۲- خاطرات علم، جلد پنجم، ص۴۹۴ (۱۶ اسفند ۱۳۵۴)
دانلود فایل اصلی
دیدین سطح آب چقدر گول زننده هست؟ میری جلو میری جلو فکر می‌کنی هنوز زیاد فاصله نگرفتی از ساحل ، ادامه میدی میری جلوتر از دور نگاهت میفته به یه موج بلند, سرجات وایمیستی، دو دل میشی بری جلو تر یا نه.یه نگاه به پشت سرت میندازی، فاصله ت زیاد شده تا نقطه امن. موج نزدیکتر شده و بعد. خاطرات همینن. خوب که فاصله گرفتی یهو زیر پات خالی میشه. واسه همینه میگن طرف غرق خاطرات شده.
                                                                                       به نام خداسلام
بعضی از مردم عادت دارن که اتفاقاتی که در طول زندگیشون براشون میوفه رو ثبت کنن .خاطرات تلخ وشیرین عمرشون رو مینویسن شاید برای اینکه هر وقت بهشون نگاه کنن متوجه بشن زندگی همیشه بالا و پایین داره ،شایدم واسه اینکه سالها بعد یادشون نره که کی بودن و از کجا به کجا رسیدن.شما چطور؟ اهل نوشتن خاطرات روزانتون ،یااتفاقات مهم زندگیتون هستین ی
⭐⭐⭐⭐⭐
ویژگی های محصول:
قطع: رقعی
نوع جلد: شومیز
مناسب برای: بزرگسالان
خرید با تخفیف ویژه کتاب خاطرات تن اثر احلام مستغانمی انتشارات افراز
دسته بندی محصول :
#کتاب_لوازم_تحریر_و_هنر
برای خرید با تخفیف ویژه کتاب خاطرات تن اثر احلام مستغانمی انتشارات افراز یا دیدن جزئیات بیشتر بر روی لینک زیر یا بر روی عنوان محصول کلیک کنید.کتاب خاطرات
خاطرات جنگ چون گنجینه میماند ، از آن
میشود سینه به سینه نقل در متن زمان
کربلای یک به تیر شصت و‌ پنج ،رزمندگان
کرده اند آزاد مهران را بخون پاکشان
انتخاب رمز جنگی چون ابوالفضل بوده است
آب های قمقمه خالی شد از شیراوژنان
تشنه لب با عشق عبّاسِ علمدارِ حسین (ع)
بسته پیمان تا ننوشند آب قبل از فتحشان
باورش سخت است،آنها تشنه لب جنگیده اند
خط شکست و فتحِ مهران یادگار کارشان.
(برگرفته از #خاطرات_رزمنده_دوران_دفاع_مقدس_حاج_اکبر_کلیچ 
#احمد_یزدانی
یه وقتا یه اتفاقی توی یه محیط میفته برای آدم و به نظرم باید نقل مکان کرد از اونجا چون دیگه توی محیطی که هرگوشه اش یادآوری میکنه اون اتفاق و خاطرات تلخش رو نمیشه شکوفا شد. برای همینه گاهی دلم میخواد برم و جایی دیگه زندگی دیگه ای شروع کنم. یه محیط که مسمومه با خاطرات اتفاقات تلخ نمیتونه تبدیل به محیط شکوفایی من بشه. 
جای تاسفه. هر روز که میگذره بیشتر از روز قبل مطمئن میشم نمیشه با زهرا کار کرد. اصلا نمیشه. جای تاسفه که نمیشه دفتر خاطرات داشت.خوب نیست که آدم برای داشتن دفتر خاطرات احساس امنیت نکنه. نکته:غیبت همکاره کردن مثل تف سربالاس. درنتیجه سکوت میکنیم. فقط احساس خفگیش بده.
خورشید بر آسمانم تابیدیخ ها آب شدند
خاطرات تلخ
زخم های کهنه
دوباره باز شدند
و همه ی وقت هایی که
ناراحتی ها را خوردم
و سعی کردم فراموششان کنم
دوباره از نو روبه رویم صف کشیدند
و من باز
سعی میکنم فراموششان کنم
بی اهمیت جلوه شان دهم
تا شاد شوم
مثل قبل
اما مثل قبلی دیگر وجود ندارد
من با این خاطرات جدید
و آن قدیمی ها
عوض شده ام
این زخم ها
میروند آن پشت ها
اما دوباره خواهند آمد
باری دیگر
با تلخی بیشتر
.
مجهول هایی 
که با معادلات ریاضیات
حل نمی شوند.!
خیلی از ما آدم هایی در پهنه چند ساله زندگی مون داشتیم که دلمون رو شکستند غمگین مون کردند و رفتند، فرق نمی کنه چه نقشی داشته، مهم نیست چه بلایی سر احساس ما آورده، مهم این که بار سنگین کدورت رو با خودمون حمل نکنیم، مهم این که خودمون حال مون بهتر باشه، باید خاطرات این آدم ها رو دفن کرد، خوب یا بد، یک بار برای همیشه، سر مزار خاطرات شون با دل سیر گریه کرد و بعد اون فکر کردن به هر کدوم این خاطرات فکر کردن به ماهیت یک موجود مرده است، شاید در گوشه ای از
خاطرات حجت الاسلام قرائتی : یکبار سخنی از ایشان شنیده باشی کتاب را از دست نمی دهی
 
خاطرات حجت الاسلام قرائتینویسنده: محسن قرائتیانتشارات: موسسه درسهایی از قرآن
معرفی:
گاهی وقت ها در خاطرات آدم های مشهور نکاتی هست که از یک کتاب یا یک سخنرانی بیشتر انسان را تکان می دهد. به خاطر همین همیشه سعی کنید خواندن این کتاب ها را از دست ندهید.
بریده کتاب:
روزهای اول ازدواجم بود، با همسرم آمدم قم وخانه ای اجاره کردیم یک اطاق ۱۲متری داشتیم، ولی یک فرش ۶متری
دانلود کتاب خاطرات مارگارت تاچر
نسخه:pdf
نویسنده: مارگارت تاچر
مترجم: فریدون دولتشاهی
حجم: 14 مگابایت
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
کتاب خاطرات مارگارت تاچر اثر مارگارت تاچر https://ketabnak.com › book › خاطرات-مارگارت-تاچر Translate this page Rating: 5 - ‎9 votes Jan 22, 2018 - این کتاب، متضمن خاطرات مارگارت تاچر است که ذیل 28فصل با این عناوین گرد آمده است :روزهای نخست دوران نخست‌وزیری، ت‌های داخلی در ماه‌های . کتاب خاطرات مارگارت تاچر ~مارگارت تاچر، فریدون د
خاطرات ما با آدمهایی که دیگه نیستن؛ شبیه تصویرهای ثبت شده در گوشی موبایل یا آلبوم هاست. ما این تصویرها رو، این خاطرات رو یک بار زندگی کردیم. چه شیرین و چه تلخ؛ پس باید بپذیریم در جریان و ساری و جاری نیستن و تمام شدن؛ گاه با مرگ و یا جدایی. اگر مرور میشن نباید سعی کنیم بازسازی شون کنیم و بهشون زندگی بدیم؛ یه لبخند و یک آه کافیه. این لحظه ت رو حالا زندگی کن. 
خاطرات احمد احمد نویسنده: محسن کاظمی انتشارات: سوره مهر
خاطرات احمد احمد : صفر تا صد یک مبارز ی انقلابی در قالب روایتی خواندنی
 
خاطرات احمد احمدنویسنده: محسن کاظمیانتشارات: سوره مهر
بریده کتاب:
وسوسه های ایرج در من اثر کرد. من که نمازم را اول وقت می خواندم تصمیم گرفتم دگر نماز نخوانم!اذان شد و با اینکه وضو داشتم برای نماز برنخاستم لحظه به لحظه نگرانیم بیشتر می شد. اضطراب و تشویش تمام فکر و ذهنم را گرفت عقربه ها به سرعت به پیش می تاختند احس
نظام مقدس جمهوری اسلامی که با محوریت اجرایی کردن آموزه های اسلام» بنا شده است در آستانه چهلمین سالگرد خود است.
دشمنان در طی این مدت از هر روشی برای از بین بردن این نظام تلاش کرده اند ولی به فضل الهی تمام نقشه های آنان بر باد رفت.
تحرکات اخیر دشمنان با کمک لیبرال های داخلی که بر فشار اقتصادی و وابستگی اقتصادی و ایجاد نفوذ در ارکان نظام تاکید دارد، آخرین امید آنان است تا با نا امید کردن مردم از نظام، زمینه نفوذ را فراهم کنند.
اگر مردم عزیز ایرا

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها