نتایج جستجو برای عبارت :

حذف کارت عابر بانک

اگر ۳ مرتبه رمز کارت را
اشتباه وارد کردید و دستگاه عابر بانک کارت راخارج نکرد
کافیست کلید انصراف رو بزنید سپس کلید صفر را فشار دهید کارت عابر بانک تون خارج میشود و دیگر نیاز نداری صبر کنی تا بانک باز بشه
ممکنه مسافر باشی و وقت آنرا نداشته باشی تا فردایش صبر کنی
اگر ۳ مرتبه رمز عابر بانک تون را
اشتباه وارد کردید و کارت عابر بانک
از دستگاه خارج نشد ; 
کافیست کلید انصراف رو بزنید سپس کلید صفر را فشار دهید کارت عابر بانک تون خارج میشود و دیگر نیاز نداری صبر کنی تا بانک باز بشه
ممکنه مسافر باشی و وقت آنرا نداشته باشی تا فردایش صبر کنی
در تابستان امسال ، شعبه عابر بانک میانرود بانک ملت افتتاح شد و همزمان با راه اندازی آن دو دستگاه عابر بانک نیز نصب و در خدمت مردم ساکن منطقه میانرود قرار گرفت .
افتتاح یک شعبه از یک بانک یکی از نیازمندیهای بحق این منطقه نوپا می باشد که شایسته است اقدام سریع صورت گیرد و با بالا رفتن جمعیت میانرود ، از سالها پیش این نیاز احساس می گردید ولی متاسفانه هیچکدام از بانکا چنین اقدام خداپسندانه تا کنون انجام نداده بودند تا اینکه مدیریت استان فارس بانک
سلام!
امروز یه پیام برام اومد با این مضمون که یه حساب برای من تو بانک سپه افتتاح شده و من باید برم و کارت عابر رو بگیرم از بانک این در حالیه که من قبلا خودم یه حساب باز کرده بودم و شماره حساب رو تو فرم ها نوشته بودمنمیدونم چرا اینطوری شده و قضیه چیه؟
پنجشنبه 10/5/1395صبح با باباجونت رفتیم بانک صادرات سر کوچه تا برات حساب باز کنیم،اول قرار بود مشترک با حساب من باشه ولی کارمند بانک گفت با باباش باشه بهتره و این شد که شما با حساب بابا و خودت صاحت یک عدد عابر بانک شدی و وقتی اسم و فامیلت رو روی کارت دیدم کلی ذوق کردم ان شاءالله همیشه حسابت پر پول باشه و تنت سلامت دلت خوش.بهترین ها رو برات آرزو میکنم عشق مامان
ﺍﻪ ﺭﻭ ﻋﺎﺑﺮ ﺑﺎﻧﺎ ﺯﺑﺎﻥ ﺷﺮﺍﺯ ﻧﺼﺐ ﺑﻮﺩ ، ﺍﻦ ﻨﻦ ﺎﺳﺦ ﻣﺪﺍﺩ :
عابر بانک : ﺑﻪ ﺑﺎﻧ ﻣﻠ ﺧﻮﺵ ﺍﻭﻣﺪ ﺎﻮ ﺎﺭﺗﺖِ ﺑﺰﻭ ﺗﻮ ﺩﺳﻮُﻭ
ﻋﺎﺑﺮ ﺑﺎﻧ : ﺣﺎﻟﻮ ﻣﺨﻮ؟
ﻣﺸﺘﺮ : ﻣﺨﺎﻡ ﺎﺭﺍﻧﻢ ﺑﻮﺳﻮﻧﻢ
ﻋﺎﺑﺮ ﺑﺎﻧ : ﺑﺮ ﺍﻘﺪ ﻫﻮﻟ ﻫﺴ حالو؟ ﻫَﻨﻮ ﻪ ﻧﺮﺨﺘﻦ به حساﺑﺘﻮﻥ ، أ ﺩﻪ ﺎﺭ ﻧﺪﺍﺭ ﺩﻤﻪ ﻗﺮﻣﺰﻭ ﺭِ ﺑﺰﻥ
ﻣﺸﺘﺮ : ﻭﺴﻮ ﻋﺎم هنو ﺎﺭ ﺩﺍﺭمآ ، ﺷﺎﺭﺟ ﻫﻢ ﻣﺨﺎﺳﻢ
ﻋﺎﺑﺮ ﺑﺎﻧ : َﻨ؟
ﻣﺸﺘﺮ : یی شارج ۵ توﻣﻨ☺
ﻋﺎﺑﺮ ﺑﺎﻧ : ﺍﺻلا ﺗﻮ ‌ﻮﻝ
اگه دقت کنیم در طول روز فرشته های نجات زیادی رو میبینیم که به کمک ما میان 
دیروز ماشین جای بدی پارک کرده بودم سر پیچ خیابون و رفتم داروخانه خرید کردم چندتا خریدم هم دستم بود و میخواستم از عابر بانک برای دیجی کالا هم پول کارت به کارت کنم . رفتم کنار عابر بانک یهو دیدم یه پسری اومد بعد من ایستاد .یه طور خاصی نگاه میکرد .نگاهش با همه آدمها فرق داشت . واریز کردم قبض رو گرفتم و سریع رفتم. دیدم همون آقا صدایم میکنه خانم محترم ، خانم محترم … کارتتون رو
در چند ماه اخیر حساب های اجاره ای در بانک‌ها و موسسات اعتباری افزایش قابل ملاحظه‌ای داشته است.این افزایش به دلیل محدودیت‌های است که بانک مرکزی برای حسابهای اشخاص و نیز کارت‌های بانکی به وجود آورده است.محدودیت هایی نظیر خرید حداکثر ۵۰ میلیون تومان در روز با کارت های عابر بانک شتابی و نیز صدور چک بانکی در وجه اشخاص مشخص و غیرقابل انتقال بودن آن می باشد.این محدودیت ها باعث شده برخی از دلالان و سفته بازان دیگر نتوانند همانند سابق خرید و فروش
یکی از اکسسوری‌های مهم و کاربردی کیف پول است. کیف پول‌ها در اندازه، مدل و رنگ‌های مختلف طراحی می‌شوند و وسیله‌ای برای نگهداری پول و کارت‌های بانکی و موبایل هستند. کیف پول ازجمله اکسسوری‌هایی است که می‌تواند تکمیل‌کننده‌ی تیپ و استایل ن و مردان خوش‌پوش باشد.
ادامه مطلب
 
شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که کارت بانکی خود را گم کرده باشید و یا به سرقت رفته باشد ، برای جلوگیری از هر نوع سواستفاده مالی و برداشت از حساب خود میتوانید یکی از راه های زیر را که در ادامه مطلب آورده شده انجام دهید :
 
ادامه مطلب
  با تسهیلات کارت اعتباری بانک گردشگری سفر کن.
گردش کارت اعتباری بانک گردشگری؛ یک کارت اعتباری (Credit Card) است که دارنده آن می تواند تا سقف معینی نسبت به خرید خدمات سفر از مراکز طرف قرارداد بانک (آژانس، هتل و ) اقدام نماید.
ادامه مطلب
در برخی مواقع برای ما پیش می آید که کارت عابر بانکمان را گم می کنیم و یا کارتمان به سرقت می رود . آیا می دانید بهترین اقدام در این مواقع چیست و چطور می شود کارت خود را با کمترین اتلاف وقت بسوزانیم؟
ادامه مطلب
 
این سوال همواره برای افراد مطرح بوده که پس از سرقت یا گم شدن کارت عابر بانک در ایام تعطیل یا خارج از وقت اداری چه باید کرد؟
در ایامی که بانک‌ ها تعطیل‌ اند و به دلیل جلوگیری از سوء استفاده کردن از کارت عابر بانک باید آن را سریع سوزاند، این امکان هست تا بدون مراجعه به بانک عامل این کار را در هر ساعتی از شبانه روز انجام داد.
مسدودسازی کارت از طریق تماس با تلفن گویای بانک مربوطه و صحبت با کارشناس یا اپراتور که با پاسخ به سوالاتی اعم از شماره کا
  افزایش سقف انتقال وجه کارت به کارت و برداشت نقدی از خودپردازهای بانک‌پاسارگاد
.
بانک‌پاسارگاد به‌منظور به حداقل رساندن مراجعه حضوری مشتریان به شعبه‌ها جهت پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، ضمن افزایش سقف برداشت نقدی از خودپردازها، سقف انتقال وجه کارت به کارت بر روی خودپردازها و کیوسک‌های این بانک را نیز افزایش داد.
ادامه مطلب
یعنی ای هموطن خودت به داد خودت برس۱)هرگونه بیرون ازخانه رفتن غیر اضطراری ممنوع⛔۲)رفت وامد ومهمون بازی محدود ‌حداقل ممنوع⛔۳)ازاعضای خانواده یکنفر مامور خرید باشد ‌خرید روزمره را ۵روز یکبار انجام دهید ‌بدون دستکش والکل به خرید رفتن ممنوع⛔۴)اگر نان میخرید کیسه تمیز ببرید وداخل آن بگذارید وقبل از مصرف فریز کنید بعد مصرف کنید چون شماازسلامت کارگر وشاطر خبر ندارید پس مصرف نان قبل از فریزممنوع⛔۴)نه گوشی ونه کیف پول باخود ببرید یک عدد عابرب
تمدید یکساله کارت های نقدی بانک سینا در فروردین ماه 99

به منظور کاهش مراجعات به شعب بانک با توجه به شرایط خاص بهداشتی کشور و حسب اعلام بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، تاریخ انقضای کارت نقدی منقضی شده مشتریان بانک سینا در فروردین ماه تا پایان سال جاری تمدید شد.
ادامه مطلب
  تسهیلات ۵۰ میلیونی ترنج کارت بانک آینده.
بانک آینده؛ در سال رونق تولید» و در راستای حمایت از کالای ایرانی»، تسهیـلات کارت اعتباری تُرنج کارت» را برای بهره‌برداری مشتریان محترم، رونمایی و به بازار عرضه کرد.
سقف تسهیلات کارت اعتباری تُرنج کارت»؛
مبلغ ۵۰۰ (پانصد) میلیون ریال، با قابلیت بازپرداخت اقساطی، حداکثر ۳۶ ماهه است.
ادامه مطلب
شاید شما بخواهید بدانید که یک شماره حساب مربوط به کدام بانک می باشد و یا مثلا زمانی که می خواهید پول نقد را به شماره حساب کسی واریز کنید اما فقط شماره کارت او را دارید و نیاز دارید تا بدانید که این شماره کارت مربوط که کدام بانک می باشد تا به همان بانک مراجعه کنید و پول را واریز کنید. در اینجا لیست پیش شماره کارتهای بانکها (6 رقم اول) را به همراه بانک مربوطه را مشاهده بفرمایید:
ادامه مطلب
  روشهای مسدود کردن کارت نقدی بانک پاسارگاد.
شاید برای شما عزیزان هم اتفاق افتاده باشه که کارت بانکی خود را گم کرده‌باشید، برای جلوگیری از سوء استفاده از کارت بانکی روشهای مختلفی وجود دارد. در زیر نحوه مسدود کردن کارت بانک پاسارگاد اورده‌شده‌است :
ادامه مطلب
انتقال وجه
کارت به کارت
از طریق همراه بانک تا سقف ده میلیون تومان
حساب به حساب
از طریق همراه بانک تا سقف صد میلیون تومان 
حواله ساتنا و پایا و پل
از طریق همراه بانک تا سقف صد میلیون تومان 
ادامه دارد. 
 
ابتکار تازه بانک پاسارگاد در ارائه کارت های هدیه. دریافت کارت  های هدیه بانکی بدون محدودیت زمانی.
با ابتکار تازه بانک پاسارگاد
این کارت های هدیه که اتفاقا با اقبال خوبی از سوی مشتریان سیستم بانکی مواجه شده اند، برای بانک ها ظرفیت قابل توجهی در جذب و رسوب پول دارند. از این رو عمدتا بانکها، حساب ویژه ای برای سرمایه گذاری در این بخش باز کرده اند.
ادامه مطلب
در حمایت از کار و سرمایه ایرانی،
راه اندازی طرح کالا کارت بانک مهر ایران
 به گزارش روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، بانک مهرایران با راه اندازی طرح کالا کارت» بار دیگر به حمایت تولید کننده و مصرف کننده کالای ایرانی آمد.
ادامه مطلب
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه پیام نور، طبیب امین ناجی درباره فعال کردن کارت های دانشجویی دانشگاه پیام نور برای انجام عملیات بانکی، تقریر داشت: کارت دانشجویی صبر است ضمن دارا وجود داشتن عکس و عده دانشجویی، کارت الکترونیکی همچنین باشد. وی افزود: این کارت دانشجویی قرار است اقتدار انجام ۳۲ فعالیت را داشته باشد، این کارت علاوه بر امور مربوط به دانشجویان اعم از تغذیه و غیره، فعالیت های شهروندی و عملیات های بانکی را هم اجرا می دهد. معاون
شاید با دیدن عنوان این مطلب احساس کردید که ما در این پست قصد داریم صرفاً جهت جهت گرفتن بازدید از این عنوان استفاده کرده ایم، اما این موضوع صحت دارد و ساختگی نیست. به تازگی بانک ملی خدمت جدیدی را به لیست خدمات خود اضافه کرده که می تواند تأثیر بسیار زیادی کاهش مراجعه به شعب بانک ها را در پی داشته باشد. این خدمت جدید که تحت عنوان خدمات کارت هوشمند ملی» به مشتریان بانک ملی عرضه شده بدین صورت است که فرد دارای کارت ملی می تواند با استفاده از کارت خو
آیا مبلغ کارت به کارت شده را می توان پس گرفت ؟
 
یکی از سوالاتی که اکثر مردم بعنوان مشاوره حقوقی می پرسند از بنده بعنوان وکیل پایه یک دادگستری استرداد مبلغ پرداختی با کارت عابر بانک یا بعنوان وجه کارت به کارت است ویا استرداد مبلغ فیش بانکی و کارت به کارت ویا پس گرفتن پولی که به اشتباه کارت به کارت شده، چگونه . است بعنوان وکیل این مطلب برای شما در سایت اصلی بنده توضیح داده شده است جهت ورود بر روی کلمه وکیل خانواده کلیک کنید .
 
وکیل خانواده 
 
 
از دیشب هر دومون علائم سرماخوردگی مشکوک به علائم کرونا داریم. منتظریم ببینیم به کجا میرسه. وصیت کنیم یا چی؟
چند وقته از خونه بیرون نرفتیما، پاشد رفت بانک، هر چقدم بهش گفتم نرو گوش نکرد. دیگه الان بانک و دستگاه عابر متهم ردیف اولن.
داریم توهم میزنیم دیگه انقد که بررسی کردیم شرایطمون علائم چی میتونه باشه  
 
 
 
همانگونه که استحضار دارید تمامی رمزهای دوم کارتهای عابر بانک از اول خرداد 1398 غیر فعال خواهد شد و دارنده کارت باید نسبت به اخذ نرم افزار صادرکننده رمز یک بار مصرف اقدام نماید از آنجا که اکثر همکاران محترم (مدیران) در بانک ملی ایران حساب بازکرده اند لذا لازم است نرم افزار 60 و همچنین نرم افزار درون برنامه ای  رمز خوان را از سایت www.bmi.ir دریافت و نصب نمایند
توجه فرمایید نرم افزار به کد ملی و شماره تلفن همراهی که برای دریافت پیامک به بانک ملی ایران
  تمدید خودکار کارت‌های منقضی‌شده بانک پارسیان در اسفند ۹۸.
در راستای کاهش مراجعه حضوری مشتریان گرانقدر به شعب بانک_پارسیان، تمامی کارت‌های نقدی بانک پارسیان با تاریخ انقضای اسفند ماه ۹۸، به طور خودکار تا اسفند ۹۹ تمدید شد.
تهران- ایرنا- بانک مرکزی براساس بخشنامه ای به همه بانک‌ها برای اخذ شناسه اختصاصی از این بانک ۶ ماه مهلت تعیین کرد.
بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در بخشنامه‌ای به همه بانک‌ها و شعب تابعه  به استفاده از شناسه اختصاصی اخذ شده از بانک مرکزی در همه اسناد، مکاتبات، سامانه‌های خدماتی و پرداختی، صدور دسته چک، کارت، سربرگ و سردرب شعب و باجه‌ها مم کرد.
براساس این بخشنامه بانک مرکزی ۶ ماه برای اقدام در این مورد به بانک‌ها مهلت داده است و اعلام ک
مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سامان گفت: جبران خسارت زیان احتمالی دارندگان کارت به دلیل آماده نبودن زیرساخت رمزهای پویا از اول آذرماه ۹۷ طبق بخشنامه بانک مرکزی بر عهده بانک‌ها و موسسات اعتباری است.

سیدابراهیم حسینی نژاد در خصوص مزایای استفاده از رمز یکبار مصرف در تراکنش‌های مبتنی بر کارت گفت: بهره‌گیری از فناوری رمزهای یکبار مصرف در تراکنش‌های مبتنی بر کارت موجب امنیت بیشتر برای دارندگان کارت می‌شود، زیرا میزان برداشت‌های غیرمجا
از ساعت ده و نیم بیدارم و همینجور رو تختم. دلم نمیخواد پاشم و به حجم کارایی که میتونم و باید انجام بدم فکر کنم
امروز باید برم عابر بانک تا پولامو جا به جا کنم
تف تو هر چی رمز دوم. چرا نباید بتونم از خونه انجام بدم. شت
 
*پارتنر کثافت حتی یه مسج هم بهم نداده
بسم الله
عابر بانکی با سود دهی 70%
سامانه هفتاد سی» کاربران را در هفتاد درصد سود بازار محصولات اعتباری از جمله شارژ و بسته های اینترنت و قبض و شریک می کند.
با خریدهای خود از این سامانه(عابر بانک همراه 7030)، سود
حاصله (که بانک مرکزی پرداخت میکند) از جمله خرید شارژ, پرداختهای بانکی و
اینترنتی خود ,و   رو به خودتون بر می گردونه(70درصد سودش رو)
از طریق آدرس ذیل عضو شوید و درآمدزایی کنید:
https://7030.ir/r/werda
شناسه معرف جهت ثبت نام:
werda
جهت مطالعه بیشتر به
  مانی کارت ملت، کارتی تجدیدپذیر با سود کم.

مانی کارت ملت براساس مفهوم واقعی کارت اعتباری (تجدیدپذیری) طراحی شده است و قابل اختصاص به آن دسته از اشخاص حقیقی می باشد که توانایی بازپرداخت صورتحساب کارت اعتباری خود در هر ماه بصورت یکجا را دارند.
ادامه مطلب
چاپ ۹۰ هزار قطعه کارت شناسایی حج تمتع سال ۹۸
 
 
مدیر عامل جدید چاپخانه بانک ملی از تولید
 
۹۰ هزارقطعه کارت شناسایی حج تمتع سال ۹۸ خبر داد.
 
ایران حج: حمید شهرابی فراهانی مدیرعامل شرکت چاپ و نشر بانک ملی ایران
در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا از تولید
حدود ۹۰ هزار قطعه کارت شناسایی حج تمتع سال ۱۳۹۸ خبر داد.
 
(اخبار فرهنگی، تازه ترین اخبار حج، آخرین اخبار حج ۹۸، خرید و فروش فیش حج)
 
شهرابی در این باره گفت: شرکت چاپ و نشر بان
تمدید خودکار کارت‌های منقضی‌شده بانک پارسیان
در راستای کاهش مراجعه حضوری مشتریان گرانقدر به شعب بانک_پارسیان، تمامی کارت‌های نقدی بانک پارسیان با تاریخ انقضای اردیبهشت ماه ۱۳۹۹، به طور خودکار تا اردیبهشت ۱۴۰۰ تمدید شدند.
توجه فرمایید که در تراکنش‌های غیر حضوری تاریخ انقضای کارت را ۰۰/۰۲ وارد نمایید.
در این پست با حل مشکل استعلام رمز یکبار مصرف انجام نشده است بانک ملی در خدمت شما هستیم ؛ متاسفانه بسیاری از کاربران بانک ملی هنگام ثبت نام برای دریافت رمز دوم پویا با مشکل و خطای حل مشکل استعلام رمز یکبار مصرف انجام نشده است در سامانه بام مواجه می شوند در حالی که تمام مراحل قبلی یعنی ثبت نام در اپلیکیشن شصت 60 و رمزبان را نیز با موفقیت انجام داده اند! و حتی در صورت مراجعه به عابر بانک نیز با ارور و خطا مواجه میشویم! راه سوم استفاده از فعالسازی پ
پیگیری ثبت نام کارت سوخت از سایت ایندکس وار دریافت کنید.
درگاه ملی خدمات دولت همراه
IR مراجعه و با ثبت حساب VIN ماشین در بخش پیگیری کارت نفت در سامانه پیگیری مرسولات اداری از آخرین کیفیت روش دریافت کارت نفت . معلومات مورد دربایست جهت ثبت عنوان کارت سوخت براساس بر کارت مرتبط با بانک 1 حساب تلفن دوست با عنوان مالک وسیله نقلیه 2 کد ملی و تاریخ زاده خواهان با ثبت کد ملی.
ادامه مطلب
اعتماد داشتن هیچ ربطی به عشق در یک نگاه نداره اما خیلی عاشقانه و عمیقه.
به ایشون اعتماد دارم؛ نه چون هنوز نکته ی بدی ازش ندیدم. محدوده بدیهاش رو میدونم و ازش شناخت دارم. با بدیهای تازه سورپریزم نمیکنه. برای همه همین قدر خوبه که برای من و این امنیت خاطر رو دارم که اگر روزی از نظرش به اهمیت امروز نباشم باز برخورد ناشایستی نخواهم دید.

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها