نتایج جستجو برای عبارت :

گروه مثبت ۱۸

آ بی مثبت گروه خونی ایه که از همه ی همه میتونه خون بگیره، اما به هیچ کسِ هیچکس جز خودش نمیتونه خون بده.
تو زندگیتون از آدمای آ بی مثبت دوری کنین. آدمایی که فقط بلدن بگیرن، نوبت به دادن که میرسه دستاشونو میگیرن هوا که من سختمه، من نمیتونم، من شرایطش رو ندارم، من اونجور آدمی نیستم، من خوشم نمیاد، چرا من بدم اصلا؟».
بازار بورس تهران به تعادل نسبی رسیده است. البته هنوز رفتارهای هیجانی در بازار دیده میشود. ولی به نسبت ماه گذشته، بسیار کمتر است. دیروز خبر افزایش سرمایه نمادهای گروه خودروسازی، باعث شد تا جو بازار به سمت این گروه معطوف شود. نکته مهم در این رابطه، نزدیک شدن قیمت نمادهای این گروه به مقاومت های مهم است. یعنی با مثبت اول وقت امروز، نمادهای این گروه اکثرا به مقاومت های مهم خود برخورد میکنند و باید شاهد افزایش عرضه ها در نمادهای این گروه باشیم. در
بلوچی ها ازم درخواست کردن که یک گروه واتساپ بلوچی ایجاد کنم و من هم به این دعوت آنها پاسخ مثبت دادم و برای اولین بار در ایران گروه واتساپ بلوچی رو ایجاد کردم و از همه دوستان بلوچی درخواست میکنم که به این گروه بیان.
گروه بلوچی واتساپ برای دورهمی شما دوستان بلوچی در واتساپ ایجاد شده است و همه بلوچی ها به این گروه دعوت هستند و ما نیز از این موضوع استقبال کرده و آنرا به قال نیک میگیرم.
دوستان بلوچی که دیگر دوستان خود را به گروه دعوت میکنند در پیش خ
خانومه تو گروه پیام داد ک دلم بچه میخاد بچه دوم و داره اقدام میکنه
گفت بی بی چک زده مثبت بوده ولی شک داره باردار باشه ولی علایم بارداری هم داره
همه گفتن دیگه شک چرا برو آز بده و سونو مثبت بوده دیگه
رفته آز داده
منفی بوده. میگه داغونم داغون
بی بی چک اشتباه نشون داده و باردار نبوده
.
پ. ن : بی بی چک کاش اشتباه نشون میداد
مثبت اندیشی یک رویکرد ذهنی و عاطفی است که بر درخشندگی زندگی تمرکز دارد. کسی که مثبت می‌اندیشد، شادی، سلامتی و موفقیت را پیش بینی می‌کند و معتقد است که می‌تواند بر هر مانع و دشواری غلبه کند. بسیاری از افراد به مفهوم مثبت اندیشی اعتقاد نداشته و آن را بی تأثیر می‌دانند. بر عکس، برخی از افراد از مثبت اندیشی استفاده کرده و آثار مطلوب آن بر زندگی‌شان را حس می‌کنند. شاید شما هم در دوره‌های مختلف زندگی خود تلاش کرده‌اید که مثبت اندیش باشید، اما
گروه یابی کار بسیار ساده ای هست و برای گروه یابی کار سختی در پیش ندارید. شما برای گروه یابی کافی هست تا به گروه یاب بپیوندین و با جستجوی گروه مورد علاقه خودتون فرآیند گروه یابی به اتمام میرسد.
گروه یاب های زیادی در فضای مجازی وجود درند که گروه یاب جزو بهترین هستند.
مثبت اندیشی یکی از الگوهای رفتاری سالم در جامعه است. با توجه به اینکه آینده هر شخص تا حد بالایی به نگرش او بستگی دارد مثبت اندیشیدن می تواند مقدمات موفقیت و کامیابی را برای او فراهم کند. البته لازم به ذکر است که تنها مثبت اندیشی لازمه کار نیست بلکه به این معنی می باشد که نگرش مثبت در زندگی می تواند انسان را به سمت کامیابی سوق دهد. یکی دیگر از بازخوردهای مثبت اندیشی داشتن روان سالم است.
ادامه مطلب
وزارت صحت عامه افغانستان از پنج مورد تازه مثبت ویروس کرونا در افغانستان خبر داده است. گروه طالبان نیز از احتمال شیوع این ویروس در میان زندانیان شان ابراز نگرانی کرده اند.
وزارت صحت عامه افغانستان با نشر اعلامیه گفته است که پنج واقعه مثبت ویروس کرونا در ولایت های هرات، لوگر و بادغیس به ثبت رسیده است. براساس این اعلامیه در مجموع تعداد وقایع مثبت ویروس کرونا (کووید-۱۹) در افغانستان به ۲۱ مورد رسیده است که از این میان ۱۲ واقعه در ولایت هرات، سه م
+تبلت رو جا گذاشتم تهران. اگه می‌دونستم قراره ایییین همه بمونیم خب برمی‌گشتم میاوردمش!
+دارم از بی‌حوصلگی می. می. رم.!
+همین که گوشی رو برمی‌دارم داد و بیداد راه می‌ندازن. خب شما بفرمایید من الان دقیقا چه غلطی بکنم؟
+کارلا هم که رفته زنجان، نیست بریم ببینیمش دلمون وا شه!
+امین و مهدی دارن می‌رن مشهد. و هی از خودم می‌پرسم که ارزششو داشت که به جای اقیانوس آرام رفتی نمایشگاه؟ و هی به خودم جواب می‌دم که آره، داشت!
+این قدر بی‌حال و بی‌حوصله‌م، ا
١- قانون اعتقادات به هر چیز که اعتقاد داشته باشید چه درست چه نادرست، بر قسمت نیمه‌ هوشیار ذهن تأثیر می‌گذارد و با دقتی حیرت آور به عینیت در می‌آید. هر امر باید ابتدا در قالب اعتقاد درآید تا به آن عمل شود.
۲- قانون انتظاراتهر آنچه که انتظارش را می‌کشید به سرتان می‌آید. مثلاً اگر انتظار یک زندگی خوب و موفق را می‌کشید، همان را خواهید داشت و برعکس. پس اگر هر عملی که انجام دهید از آن انتظار مثبت داشته باشید، نتیجه مثبت خواهید گرفت. حتماً تأثیر ا
توضیحات گروه :
یه روائت مجازی هست که میگه اگه تو ی گپی با بیشتر از 9 نفر صمیمی شدی تواون گپ حق آب و گل داری، پس شادیاتو ضرب کن، غماتو تقسیم، اعصاب کسیم خراب نکن، چون یه خانواده ایم.پی وی هم نرو مساوی باریمومثبت ۱۸هم ممنوع
ادامه مطلب
در اینجا یکی از بهترین گروه یاب های لری رو میخام به شما معرفی کنم، این گروه یاب از بزرگترین گروه یاب های لرستان می باشد و لینک گروه های لری زیادی در این کانال به ثبت رسیده است.
شما برای عضویت در لینک یاب لرستان کافی هست که روی عکس زیر کلیک کنید، البته شما اگر گروه تلگرام لری دارید، حتما در این گروه یاب معرفی کنید تا تعداد گروه های لری زیاد بشن.
از همه قمی ها که دوست دارند تا در گروه قم واتساپ شهر خودشون با همشهریای خودشون چت کنند دعوت میکنم که به گروه واتساپ قم بیان و در این گروه فعالیت خودشون رو آغاز کنند.
این گروه برای دورهمی قمی ها ایجاد شده و شما میتونید در این گروه با همشهریا چت دوستانه داشته باشید و سعی کنید که حتما این چت برا اساس اصول گروه باشه تا کسی اذیت نشه.
ما همچنان این گروه رو توسعه میدیم تا افراد با خیال راحت از امکانات گروه بهره مند شوند و در پایان از دوستانی که این گرو
__________________________________________________________________________________________________________-
کارگاه آموزشی شیوه های مثبت اندیشی در کتابخانه عمومی خاتم الانبیاء(ص) شهرستان ایرانشهر در بهمن ماه 98 برگزار گردید. در این کارگاه جناب آقای نادر فاطمی نسب به مباحث آشنایی با مفهوم مثبت اندیشی، تاثیرات آن بر سلامتی، تبدیل افکار منفی به مثبت و راهکارهای مثبت اندیشی پرداختند.
عادت های اساسی افراد مثبت اندیش آیا منتظر اتفاق و رویدادی هستید تا راه زندگیتان را بیابید و احساس و دید مثبت به زندگی خود داشته باشید؟آیا فکر می کنید برای داشتن خوشبختی باید اتفاقات خاصی برای شما رخ دهد؟ آیا فکر می‌کنید هیچ راهی وجود ندارد که با آن استرس‌های زندگی را از بین 
ادامه مطلب 
خیلی زیاد دلم برای بنی تنگ شده،  امشب رفتم خونه خواهر بزرگم 
نت اونا وصل شده بود ، یه عالمه پیام عشقولانه ای که به علت نبود نت بدستم نرسیده بود دریافت کردم.کلی ذوق مرگ شدم،  ج داد و بعد بنی آنلاین شد و زرت بعد از یه قربون صدقه عکس یه بوسه مثبت ۱۸ فرستاد و دوباره زرت یه فیلم فرستاد گفت بعدن حتما نگاش کن 
خب دوست داشتم خفش کنم ک وسط اون همه عشق و دلتنگی بصورت مثبت ۱۸ ظاهر شد،  نمی گم من قدیسه م ، اتفاقا فیلم میبینم دلمم مثبت ۱۸ می خواد ولی اون لحظه
بسم الله الرحمن الرحیم
هر روزی که خداوند خلق کرده پر هست از خیر و برکت و انرژی
پر هست از انرژی های مثبت و منفی
اما اینکه کدوم را جذب کنیم به تفکر و اراده خودمون ربط داره
من امروز را میخام پر باشم از انرژی های مثبت
پس یه نفس عمیق میکشم و با تمام وجود انرژی های مثبت را جذب میکنم
انرژی هایی که خداوند خلق کرده تا ما باهاش پر باشیم از پیروزی و موفقیت
این همه انرژی را فقط یک جور میشه جذب کرد
فقط با داشتن انگیزه میشه جذبشون کرد
انگیزه ی من برای جذب انرژ
 
 
بچه های شهر لرستان بعد از این میتوانند با بهره برداری از کانال گروه تلگرام در گروههای چت لری عضو بشوند.
 
گروه دوستیابی لر یک راه برای جستجوی دوست خوب در لرستان هست و البته یک دوست مجازی و نه دوست واقعی.
در کانال گروه تلگرام،در گروه مورد علاقه خود عضو شوید.
  گروه تلگرام لری
@group_60
گروه واتساپ مازندران مخصوص دوستان مازندرانی است و از همه شمالیا و مازندرانی ها درخواست میشود که به گروه بیایند و در گروه با دوستان خود چت کنند.
چت در گروه واتساپ مازندران برای همه شما آزاد است و شما میتونید چت دوستانه در گروه داشته باشید، اگر میتونید مدیریت گروه رو هم بر عهده بگیرید که خوشحال میشیم.
اگر دوست دارید که در گروه واتساپ مازندران مدیر گروه شوید درخواست میکنم که به مدیر گروه اصلی بگین تا ایشان در صورت صلاحدید به خواسته شما برسد.
قو
همیشه بانک ها محل جمع آوری پول هستند و مردم پول هایشان را در بانک نگهداری میکنند ولی ما بانک گروه داریم و شما میتوانید برای پیدا کردن گروه مد نظر خودتون به این بانک بیاین.
بانک گروه رو به دوستان و همکلاسی های خودتون معرفی کنید و لینک گروه خودتون رو در بانک گروه ثبت کنید تا ما گروه رو انتشار بدیم و شما بتونید عضو واقعی دریافت کنید.
گروههای تلگرامی در بانک گروه امن هستند و شما میتونید گروه خودتون رو در بانک ما سرمایه گذاری کنید.
پایه دوازدهم _ ریاضیات گسسته _ فصل دوم _ درس دوم
دریافت powerpoint
 
+توضیحات
اسلاید۲: صفحه ۴۳ کتاب درسی _ تاریخچه (ایجاد انگیزه)
اسلاید۵: صفحه ۴۴ کتاب درسی _ شکل۱
اسلاید۷: برای هرکدام از پنج گراف داده شده، مجموعه‌ی احاطه‌گر بنویسید. (مثال)
اسلاید۸: روی ستاره قرمز‌رنگ کلیک کنید تا به اسلاید ۷ بروید و برای هرکدام از پنج گراف آن، مجموعه احاطه گر مینیمم بنویسید. (مثال)
اسلاید۱۸: هر گروه یک گراف دلخواه رسم کند و هر گروه گرافی را که رسم کرده، به گروه بعدی
بعد از فیلتر شدن تلگرام تصمیم گرفتم تا گروه واتساپ کرمان را راه اندازی کنم و از همه بچه ها کرمانی هم درخواست میکنم که این گروه خوب و دوست داشتنی شهرشون رو از دست ندین.
ما در این گروه تلاش میکنیم تا یک دورهمی خوب و شاد رو برای شما ایجاد کنیم و شما میتونید از کنار هم بودن در گروه لذت ببرید و به قوانین گروه و هم توجه کنید تا انشالله مشکلی پیش نیاد.
صحبت های ی در گروه ممنوع است و در صورت دیدن صحبت و گفتگوی ی در گروه حذف خواهید شد، پس انتظار م
گروه های تلگرام قم همیشه این شانس رو داشتهاند که جز بهترین گروه های تلگرام باشند.
یکی از معروف ترین گروه تلگرام رو به خودش اختصاص بدهد.
گروه چت قم
گروه دختر پسرهای قمی 
گروه دوتیابی قم از گروه های پر سرچ تلگرامی هستند.
لینکدونی قم ، لینک گروه های تلگرامی قم را انتشار می دهد.
برای پیوستن به گروه تلگرام قم روی عکس زیر کلیک کنید.                             linkyab140
مشاوره ذهن 
تکرار عبارات مثبت و قدرتمند می‌تواند ذهن ما را طوری برنامه‌ریزی کند که این عبارات مثبت را باور کنیم. برنامه‌ریزی مثبت ذهن به طور روزانه برای اینکه به اشخاصی مثبت و مطمئن تبدیل شویم ضرورت دارد. وقتی حرمت نفس سالمی ایجاد می‌کنیم و به توانمندی درونی می‌رسیم می‌توانیم به آنچه می‌خواهیم دست یابیم. در این کتاب تصدیق‌های مثبتِ قدرتمندی گردآوری شده است. این تصدیق‌های مثبت به شما کمک می‌کند تا بر احساس عدم امنیت، هراس‌ها، احساس
روزی نیم ساعت پیاده روی کنید. برای انرژی مثبت بودن، این روش عالی است.
-یک قضیه را حتی بی ارزش و کوچک ، انقدر در بوق و کرنا نکنیم. مسائل مهم، برای شما مهم باشد. مسائل کوچک را کوچک برخورد کنید. سعی کنید درباره مسائل کوچک با دیگران صحبت نکنید.
-همواره خرق عادت کنید!‌ خرق عادت کردن یعنی آن که به دنبال چیزهایی برای خواندن و تماشا کردن باشید که در زندگی تان تا حالا سابقه نداشته است.
- کارهایی که شادی آفرین نیستند را بدون رودربایستی کنار بگذارید.
برای ا
مثبت اندیشی
به گزارش تیترشهر؛ گفته ی"آن گونه که ما واقعیت‌ها را درک می‌کنیم همان گونه هم واقعیت‌ها را می‌سازیم" کاملا صحیح است. واقعیت به خودی خود نه منفی و نه مثبت است. 
به این معنا که هرچه بیشتر مثبت اندیش باشیم، واقعیت نیز مثبت‌تر خواهد بود و این گونه است که معجزه‌ای رخ خواهد داد و سرنوشت گونه ای دیگر خواهد شد.
 با چنین رویکردی قطعاً سود خواهید برد. به دوستان موفق اطراف خود نگاهی بیندازید همهٔ آنان، رویکردی مثبت داشته‌اند و موفق شده‌ا
اگر بخواهید در تلگرام گروهی را پیدا کنید در واقع شما گروه یابی کردین و به کل این فرآیند گروه یاب گفته میشود و به فرایند پیدا کردن گروه راحت هست.
خوب شما بعد از عضویت در گروه یاب میتونید به جستجو گروه و یا گروههای تلگرامی مورد علاقه خودتون بپردازین.
اون دختر پسرای تهرانی که به دنبال گروه گپ بودن به گوش باشند که ما یک گروه زدیم به اسم گروه گپ تهران و شما تهرانی ها همه در گروه دعوت هستین.

شما میتونید در گروه با همه تهرانی های دیگه چت کنید و از چت و گپ با دوستان خود لذت ببرید که واقعا این گروه واسه همین درست شده که بیان گپ داشته باشین.
لینک گروه گپ تهران و گروه تهران رو برای عضویت میزارم.
https://t.me/joinchat/HlKlMxRrYljaBbHA-boNJw
گروه تهران از پرطرفدارترین گروه های تلگرامی می باشد. که گروه تلگرام چت تهران و گروه گپ تهران طرفدارهای زیادی در بین گروه های تلگرامی دارند.
این گروه تلگرامی در لینکدونی تهران که لینک تمام گروه های تهرانی را منتشر می کند، وجود دارد.
در این لینکدونی تهران انواع گروه های چت تهرانی منتشر می شود.
لینک گروه تهران
دوستانی که علاقه مند به چت و گپ در گروه های دختر و پسر تهران هستند.
می توانند وارد لینکدونی تهران بشوند و روی لینک گروه های تهرانی کلیک ک
گروه تهران از پرطرفدارترین گروه های تلگرامی می باشد. که گروه تلگرام چت تهران و گروه گپ تهران طرفدارهای زیادی در بین گروه های تلگرامی دارند.
این گروه تلگرامی در لینکدونی تهران که لینک تمام گروه های تهرانی را منتشر می کند، وجود دارد.
در این لینکدونی تهران انواع گروه های چت تهرانی منتشر می شود.
لینک گروه تهران
دوستانی که علاقه مند به چت و گپ در گروه های دختر و پسر تهران هستند.
می توانند وارد لینکدونی تهران بشوند و روی لینک گروه های تهرانی کلیک ک
شاید تنها نکته مثبت اتفاقای امشب این باشه که بابا با حال عصبی ای گفت :تو به درد این کار نمیخوری!برو فارسی خودتو بخون!
یا داداش پشتم در اومد که خب بدبخت این یه بارو حق داره خب.
یا ابجی گفت من میتونم قسم بخورم که تو یه جای دیگه جات بهتره.
ادامه دارد.
شاخص کل بورس تهران امروز با رشد 6141 واحدی در رقم 308314 واحد به کار خود پایان داد. از نکات مثبت بازار امروز رشد شاخص هموزن بود. نمادهای پارس، فولاد و رمپنا بیشترین تاثیر مثبت را بر رشد شاخص کل داشتند.  ارزش معاملات خرد در بورس تهران امروز معادل 1550 میلیارد تومان به ثبت رسید. از نکات مثبت امروز ورود پول حقیقی به بازار بود! 
دوستان گرگانی میتوانند برای چت با دوستان خود از گروه گرگان در واتساپ استفاده کنند، این گروه میتواند به شما کمک کند تا دوستان خوب در واتساپ پیدا کنید.
واتساپ به شما این امکان را میدهد تا دوستان خوبی برای هم در واتساپ باشید و ما نیز به شما کمک میکنیم تا یک دورهمی خوب برای شما عزیزان گرگانی ایجاد کنیم.
گروه گرکان در واتساپ یک فرصت خوب برای بحث نظر در خصوص حوادث گرگان است و ما به شما توصیه میکینم که گروه واتساپ گرگان را به هیچ وجه از دست ندین و با
 صرف فعل گیلکی فترکسن/ فارسی حمله کردن
 
¤ ماضی ساده و استمراری (حمله کردم/ حمله می‌کردم، .)
 مثبت : فِتِرکِسِم، فترکسی، فترکس، فترکسیم، فترکسین، فترکسن
 منفی : فِنِتِرکِسِم، فنترکسی، فنترکس، فنترکسیم، فنترکسین، فنترکسن
 ---------------------------------
 ¤ ماضی نقلی (حمله کرده) » حمله کرده
 ---------------------------------
¤ ماضی بعید (حمله کرده بودم، .)
 مثبت : فترکسه بؤم/ بی/ بؤ/ بیم/ بین/ بؤن
 منفی : فنترکسه  بؤم/ بی/ بؤ/ بیم/ بین/ بؤن
ؤ (o)
 ---------------------------------
¤ ماضی التز
یک مطالعه که در لنست پری پرینت می باشد این موضوع را بررسی کرده است. در بین 50 کودک با تست RT-PCR مثبت: 5 کودک تست ابتدایی منفی داشته اند که بعدا مثبت شده اند. در بین این کودکان، هیچ کدام به عنوان اولین عضو آلوده خانواده نبوده اند. شدت بیماری به این صورت بوده است: 4% بدون علامت، 10% خیلی خفیف، 82% خفیف، 0% شدید و 4% بحرانیعلائم اژمایشگاهی: 20% لنفوپنی، 8% لنفوسیتوز، 16% ترومبوسیتوز و 18% سی آر پی مثبت داشته اند14% یافته ای در سی تی نداشته اند. شایعترین یافته سی ت
صرف فعل گیلکی ترسئن/ فارسی ترسیدن
 
¤ ماضی ساده (ترسیدم، ترسیدی، ترسید، .)
 مثبت : بترسئم، بترسئی، بترسئه، بترسئیم، بترسئین، بترسئن
 منفی : نترسئم، نترسئی، نترسئه، نترسئیم، نترسئین، نترسئن
 ---------------------------------
 ¤ ماضی نقلی (ترسیده) » بترسئه
 ---------------------------------
¤ ماضی بعید (ترسیده بودم، .)
 مثبت : بترسئه‌بؤم، بترسئه‌بی، بترسئه‌بؤ، بترسئه‌بیم، بترسئه‌بین، بترسئه‌بؤن
 منفی : نترسئه بؤم، بی، بؤ، بیم، بین، بؤن
ؤ (o)
 ---------------------------------
¤ ماض
صرف فعل گیلکی ویرۋتن/ فارسی گریختن
ۋ (ü)، ۊ (u)، ؤ (o)
 
¤ ماضی ساده (گریختم، گریختی، گریخت، .)
 مثبت : ویرۋتم، ویرۋتی، ویرۋت، ویرۋتیم، ویرتین، ویرۋتن 
 منفی : وینۋرۋتم، وینۋرۋتی، وینۋرۋت، وینۋرۋتیم، وینۋرۋتین، وینۋرۋتن 
 ---------------------------------
 ¤ ماضی نقلی (گریخته) » ویرۋته
 ---------------------------------
¤ ماضی بعید (گریخته بودم، .)
 مثبت : ویرۋته‌ بؤم/ بی/ بؤ/ بیم/ بین/ بؤن
 منفی : وینۋرۋته بؤم/ بی/ بؤ/ بیم/ بین/ بؤن
 ---------------------------------
¤ ماضی ملموس (داشتم م
آهنگ های مازندرانی شاد
دانلود گلچین آهنگ های مازندرانی شاد جدید 97 شامل عجب لای لای، علی گرایلی، چکه سما و . با بالاترین کیفیت به همراه پخش آنلاین آپدیت 2019 از رز موزیک.
این مجموعه رو تقدیم می کنم به مازندرانی های عزیز و امیدوارم همیشه شاد و خوش و خرم باشن. برارهام اشتراک یادتون نره!

ادامه مطلب

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها