نتایج جستجو برای عبارت :

جواهر سازی مهره ای

هرگاه مهره شاه توسط یکی از مهره هاي حریف مورد حمله قرار گیرد می گوییم شاه کیش شده است. هنگامی که شاه ما کیش می شود تنها حرکتی که مجاز به انجام آن هستیم اين است که اين شاه را از حالت کیش خارج کنیم و حق حرکت مهره دیگر را نداریم. براي خارج کردن مهره شاه از حالت کیش بايد آنرا به خانه اي انتقال دهیم که در آن خانه کیش نباشد. همچنین شاه در حرکتهاي خود نمی تواند مهره اي را بزند که مورد حمايت مهره هاي دیگر است چون در اينصورت بازهم کیش می شود.
سه روش براي رف
جابجايی، لغزندگی و سرخوردگی مهره و علل و روش هاي درمان جابجايی،سرخوردگی و لغزندگی مهره

جابجايی مهره ، ستون مهره اي داراي ساختار آناتومیک پیچیده اي است تا علاوه بر تشکیل کانال نخاعی و محافظت از نخاع، امکان حرکات پیچیده مورد نیاز انسان را فراهم کند. نقص در هر کوام از قسمت هاي ستون مهره اي می تواند باعث لغزندگی(سر خوردن، جابجايی) یک مهره به سمت جلو یا عقب نسبت به مهره پائینتر شود.
 

 
براي مشاهده متن کامل مقاله جابجايی مهره ر
پیشنهاد شطرنج جدید 
براي ايجاد تنوع وگسترش بیشتر وجذابیت آن پیشنهاد میکنم که یک مهره به نام مین با ویژه گیهاي ذیل به آن اضافه گردد.
ازاين مهره یک عدد کنار مهره وزیر و یک عدد کنار شاه قرار میگیرد وشکلی شبیه مین جنگی ضد نفر دارد وصفحه شطرنج 10در10 میشود ودو عدد سرباز مقابل آنها نیز به مجموع مهره هاي هر رنگ اضافه میشود وتعداد آن به بیست مهره میرسد.
حرکت اين مهره یک خانه به یک خانه وفقط به جلو و طرفین میباشد.
اين مهره هیچ مهره اي رانمیزند ولی همه مه
مهره مار چیست و چه خواصی دارد؟ در بسیاری از کشورهاي آسیايی جهان سوم و همچنین در ايران، اعتقادات و باورهاي ماوراءطبیعی بسیاری نسبت به برخی اشیاء و موجودات وجود دارد. یکی از اين اشیاء مهره‌هاي مار است. اين مهره در حقیقت قسمتی از بدن مارهاست که در هنگام جفت‌گیری از آن‌ها جدا می‌شود. بسیاری اعتقاد دارند که مهره‌هاي مار خواص بسیاری دارند و حتی می‌توانند سرنوشت انسان‌ها را نیز تغییر دهند.
ادامه مطلب
پیچ و مهره اسکلت فی
پیچ 10.9 پیچ hv کاربرد در اسکلت فی دارد
پیچ din6914 سايز هاي  متفاوتی دارد
پیچ پیچ خشکه 8.8 پیچ فولادی 10.9 پیچ شش گوش HV پیچ HV پیچ آلن بولت صفحه ستون انکر بولت مهره مهره آهنی مهره کلاس 8 مهره کلاس 10 مهره شرکت نفتی 2H واشر تخت HV رول بولت استاد بولت B7 استاد بولت فلنج اسکلت فی اسکلت فی پیچ و مهره سازه فضايی سازه فضا کار پیچ و مهره انواع آبکاری تولید پیچ و مهره آماد پیچ
مهره شطرنج سايز بزرگ فوق لوکس  و لاکچری مهره اي با اصالت از جنس چوب گردو مناسب براي تخته شطرنج هاي چوبیکادوئی چشم گیر براي شطرنج بازان.------------------مشخصات: _سايز ۵۰در۵۰ یا ۶۰در۶۰_صددرصد چوبی _کار دست _داراي پلی استر _صددرصد ضد آب
مهره ها” براي وصل کردن پیچ ها” به دیگر اجسام به کار می روند و اکثریت مهره ها به همان صورت شش ضلعی فرم داده می شوند؛
پس به عبارتی دیگرمهره ی شش گوشدر حالی که اين مهره ها مشهور ترین نوع از مهره ها هستند ، انواع زیاد دیگری از آن ها تا به حال ساخته شده است که هرکدام کاربرد خاصی دارند ولی می توان گفت که از مهره ی شش گوش تقریبا همه جا استفاده می شود و بیشترین کاربرد را دارد
خروسک(Wing nut) دست ساز در همان زمان ، در آمریکاي شمالی براي همین کار ساخته می ش
دانلود کتاب آناتومی ستون فقرات
 
 
 
دانلودفايل
 
 
 
 
دانلود کتاب آناتومی ستون مهره | کتاب روانشناسی و موفقیتbook.karnil.com › دانلود-کتاب-آناتو.Translate this pageJun 20, 2017 - ستون فقرات یا ستون مهره یا اسپاين Spine از بیش از سی استخوان کوچک تر به نام مهره vertebrae تشکیل شده است که روی یکدیگر قرار گرفته اند.
دانلود کتاب آناتومی بالینی از ستون فقرات کمری و ساکروم .ketab.io › book › آناتومی-بالینی-از.Translate this pageدانلود کتاب Clinical Anatomy of the Lumbar Spine and Sacrum (4th Edition) به فارسی آنا
دانلود کتاب آناتومی ستون فقرات
 
 
 
 
دانلودفايل
 
 
 
 
دانلود کتاب آناتومی ستون مهره | کتاب روانشناسی و موفقیتbook.karnil.com › دانلود-کتاب-آناتو.Translate this pageJun 20, 2017 - ستون فقرات یا ستون مهره یا اسپاين Spine از بیش از سی استخوان کوچک تر به نام مهره vertebrae تشکیل شده است که روی یکدیگر قرار گرفته اند.
دانلود کتاب آناتومی بالینی از ستون فقرات کمری و ساکروم .ketab.io › book › آناتومی-بالینی-از.Translate this pageدانلود کتاب Clinical Anatomy of the Lumbar Spine and Sacrum (4th Edition) به فارسی آ
#یادش_بخیر
یادش بخیر هر وقت بهش پیام می دادم بهم می گفت چطوری جواهر ؟
می گفتم چرا جواهر ؟
می گفت همون خواهره نقطه ش افتاده پايین شده جواهر .
خیلی مهربون بود.
حواسش به همه بود .
شهید راه نابودی اسرائیل
شهید محمد مهدی لطفی نیاسر
یکی از پر کاربرد ترین نوع پیچ و مهره صنعتی که براي صنايع سنگین مانند صنايع ساختمانی، سوله سازي، نفت و پتروشیمی و اتصالات شیر آلات صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد پیچ و مهره شش گوش می باشد. پیچ شش گوش در گرید هاي مختلف آهنی، استیل و فولادی تولید میشود و متناسب با شرايط کاری و شرايط محیطی مورد استفاده قرار می گیرد. پیچ و مهره شش گوش قابل استفاده در صنايع سنگین از نوع فولادی هستند که می بايست داراي تنسايل مقاومتی مناسب باشند. اما پیچ و مهره شش گو
باسلام امروز بامدم با 2 بازی جال و سرگرم کننده
1-جعفر بمب باز شما جواهر میترکنید
2-معدن چیشما جواهر دوست دارید
دانلود معدن چی
داناود جعفر بمب باز
وبا همکاری دوستان
راهنما جعفر بمب بازی:
به سمت بمب ها میرید و انها میگیرید.
و دکمه B را میزنید که بمب را بگذارد هرجايی که میخواهید.
و با دکمه اسپیس یا Ctrl بمب را میترکانید.
راهنماي معدن چی:
به سمت جواهر ها میروید و انها می گیرید.
جواهر هاي در سنگ را نمیتوانید بردارید
شاه در عین حال که مهم ترین مهره شطرنج است، آسیب پذیرترین نیز هست. همین امر موجب شده که اغلب شطرنجبازان شاه را مهره اي منفعل دانسته و هیچ استفاده تهاجمی از آن نکنند. اما بايد دانست که شاه در مواردی در آخر بازی و حتی وسط بازی می تواند مهره اي فعال باشد!
استاد بزرگ نايجل دیویس در اين بخش از سلسله آموزش هاي شطرنج مدرن و مدون همراه با آوردن نمونه هايی از معتبرترین شطرنجبازان دنیا بما نشان می دهد که چطور میتوان از شاه بصورت مهره اي فعال استفاده کرد.
تدارکات صنعتی پیچ تهران پیشرو در صنعت تولید و تامین پیچ و مهره و اتصالات مطابق با استانداردهاي بین المللی مورد استفاده در صنايع نفت، گاز، پتروشیمی، ساختمان، برق، خطوط انتقال آب و فاضلاب، کارخانجات سیمان و ساير صنايع وابسته به آنها مفتخر است با بهره مندی از پرسنلی مجرب و متخصص، گامی بلند در پیشبرد اهداف صنعتی کشور عزیزمان برداشته است.
تهیه و توزیع انواع پیچ و مهره :پیچ و مهره ماشینی رزوه دار    Thread Machine Screwsپیچ و مهره ماشینی    Machine Screwsپی
جواهر دوزی 
طرح مدل نظر راروی ارگانزا کشیده و در کارگاه گلدوزی دوخته و سپس دور آن را قیچی کرده و روی روبان یا هر قسمتی از لباس که مورد نظر تان هست بدوزید . از سنگهاي ریزو درشت ودر رنگهاي تک رنگ یا رنگی با استفاده از منجوق، ملیلیه، مروارید و انواع پولک  میتوانید استفاده کنید.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
کاربران گرامی ،اين فايل حاوی مطالعه پاورپوینت اامات پیچ و مهره هاي پر مقاومت سازه اي همراه با تصاویر در 50 اسلايد قابل ویرايش می باشد که پس از پرداخت آنلاين ،میتوانید اين محصول را دریافت و دانلود نمايید.
پاورپوینت اامات پیچ و مهره هاي پر مقاومت سازه اي شامل:
استاندارد مجموعه پیچ و مهره ساختمانی قابل پیش تنیدگی HV سیستم
جدول1:اامات کلی
جدول2:مشخصات ابعادی
جدول3:مشخصات و استانداردهاي مورد اشاره جهت پیچها
استاندارد واشر هاي قابل استف
روش عجیب سارق چینی براي یدن گردنبند گرانقیمتمردی یک گردن بند، به ارزش بیش از 1 میلیون پوند را در روز روشن ید و براي جلوگیری از دستگیری اش، 40 مهره از آن را قورت داد.در تلاشی مايوسانه براي جلوگیری از دستگیر شدن، مردی دانه هاي یک گردنبند یشم سبز را که از یک مغازه جواهر فروشی در جنوب چین یده بود، قورت داد.
ادامه مطلب
بیماری بیرون زدگی دیسک بین مهرهاي در سگ ها
بیماری بیرون زدگی دیسک بین مهره اي، متداول ترین عارضه عصبی در دام هاي کوچک بوده و در هفتاد درصد مواقع در فواصل بین مهره اي مابین مهره یازدهم سینه اي تا مهره دوم کمری رخ می دهد. در اين بیماری دیسک بین مهره اي به دلیل نامعلومی دچار تغییر ساختار شده، از محل طبیعی خود که در مفاصل بین مهره ايست بیرون زده به ساختارهاي عصبی مجاور فشار وارد می کند.
 
مشاوره و آموزش بیماری بیرون زدگی دیسک بین مهرهاي در سگ ه
فايل صدمات ستون فقرات در دسته بندی #ساير_محصولات در سايت فايل مهم قرار گرفت .
--------------------صدمات ستون فقرات
دانلود فايل صدمات ستون فقرات
عنوان فايل : صدمات ستون فقرات
دسته بندی : ساير محصولات
برچسب ها:
صدمات ستون فقراتنام فايل : صدمات ستون فقرات
فرمت : .doc
تعداد صفحه/اسلايد : 41
حجم : 427 کیلوبايت
آناتومی ستون فقرات از 24 مهره متحرک (7 مهره گردنی ، 12 مهره پشتی، 5 مهره کمری) و تعدادی مهره ثابت (5 مهره ساکروم و تعدادی استخوان دنبالچه) تشکیل یافته است. اين
شايد خود کلمه پیچ و مهره شما را با دسته گسترده اي از اتصالات صنعتی در شکل هاي مختلف مواجه کند که در اين میان جنس هاي مختلف، آبکاری ها و گرید هاي مختلفی که بصورت عددی بر روی سطح آنها نوشته شده است قضیه را حتی دشوار تر کند. اما پیچ و مهره استیل یا استنلس استیل در گرید 316 چیست؟ پیچ و مهره استیل از نظر مکانیکی چه تفاوت هايی با پیچ و مهره فولادی دارند. عدد 316 به چه معنايی است؟
پیچ و مهره استیل دسته اي از پیچ و مهره هستند که از جنس استنلس استیل در گرید ها
پیچ و مهره خشکه
 
پیچ ومهره خشکه تهران در شرکت نوین تولید و به بازار عرضه می شود. اين شرکت با تولید انواع مختلفی از پیچ و مهره هاي خشکه با کیفیت در حال رقابت با ساير تولید کنندگان می باشد. شما میتوانید جهت اطلاع از قیمت و نحوه خرید اين محصولات با شماره تلفن هاي درج شده در سايت تماس حاصل نمايید.
نحوه تولید مهره به روش فورج گرم
بر خلاف پیچ ها که براي تولید آنها از روش فورج سرد استفاده شد مهره ها به روش فورج گرم تولید می شوند. بدین ترتیب که مفتولها پس از آماده سازي در قطعه هاي کوچکی به نام اسلاگ برش می خورند. سپس اين اسلاگ ها تا دماي شکل گیری که در واقع دماي پلاسماي آنهاست یعنی 1200 درجه سانتی گراد گرم می شوند. سپس چکش هاي هیدرولیکی با ضربه اسلاگ ها را به شکل شش گوش در می آورند و حفره درون مهره نیز با پرس ايجاد میشود. سپس یک قلاویز به داخل مهر
سندروم وابلر در سگ ها
سندرم وابلر که به آن Cervical Spondylomyelopathy هم گفته می شود، یک عارضه مرتبط با مهره هاي گردنی ست که معمولا” در سگ هاي نژاد بزرگ دیده می شود. در سندرم وابلر، بخشی از نخاع یا ریشه هاي عصبی به هم فشرده شده که منجر به اختلال در سیستم عصبی و درد ناحیه گردن سگ می شود. ستون مهره ها از استخوان هاي متعدد همراه با دیسک هاي بین مهره اي تشکیل شده است. دیسک بین مهره اي مانند یک ضربه گیر یا کمک فنر عمل کرده و به ستون مهره اجازه حرکت می دهد. به نظر م
با تحلیل قیمت طلا و انس طلاي جهانی به صورت هفتگی درخدمت مخاطبان عزیز وب سايت و فروشگاه اينترنتی طلا و جواهر احسان هستیم.
تحلیل
مثقال طلاي 18 عیار 
با توجه تحلیل تاریخ 12 اسفند، همچنان در تايم فریم هفتگی واگرايی در اندیکاتور Momentum پا برجا است.و انچنان که در نمودار مشخص است قیمت در سطح شکاف (دايره زرد رنگ R1) حمايت شده است ودر حال نوسان در اطراف منطقه حمايتی است.و همچنان دو احتمال فلش سبز رنگ و قرمز رنگ داراي اعتبار است.فلش سبز رنگ تا سقف کانال و فلش
طلا و جواهری احسان به عنوان اولین مجری طرح فروش طلاي اقساطی طلا و جواهر در کشور،انواع طلا و جواهرات مورد پسند خریداران را به صورت اقساطی و کاملا بدون بهره ارائه می کند.براي خرید اقساطی می توانید با مراجعه به طلا و جواهری احسان و با پرداخت 50 الی 70 درصد مبلغ، طلاو جواهر مورد پسند خود را خریداری کردهو مابقی مبلغ خرید را به صورت اقساط 3 الی 6 ماهه و کاملا بدون بهره پرداخت نمايید.
معادل مبلغ هر قسط، یک فقره چک دریافت می شود.هم چنین طلا و جواهرات فرو
جاي پیچ و مهره
یکی از محصولاتی که می توانید به جهت نظم بخشیدن بیشتر به ابزار هاي خود  تهیه کنید ، جاي پیچ و مهره و ابزار است که در انواع مختلف ساخته و عرضه می شوند.
نوع پلاستیکی پالت ها از محبوبیت خاصی برخوردارند که در مبحث ویژگی ها به اين موضوع خواهیم پرداخت .
پالت هاي ابزار در محیط هاي مختلف مانند انبار ها ، فروشگاه ، کارخانه ها و . مورد استفاد ه قرار می گیرد تا هم ظاهری مناسب و هم سهولت استفاده از ابزار ها و نگهداری بیشتر از ابزارها وجود د
طلا و جواهری احسان به عنوان اولین مجری طرح فروش طلاي اقساطی طلا و جواهر در کشور،انواع طلا و جواهرات مورد پسند خریداران را به صورت اقساطی و کاملا بدون بهره ارائه می کند.براي خرید اقساطی می توانید با مراجعه به طلا و جواهری احسان و با پرداخت 50 الی 70 درصد مبلغ، طلاو جواهر مورد پسند خود را خریداری کردهو مابقی مبلغ خرید را به صورت اقساط 3 الی 6 ماهه و کاملا بدون بهره پرداخت نمايید.
معادل مبلغ هر قسط، یک فقره چک دریافت می شود.هم چنین طلا و جواهرات فرو
هتل جواهر شرق مشهد یکی از هتل هاي سه ستاره جدید و تازه ساخت مشهد می باشد که در سال 1393 جهت بهبود کیفیت و خدمت رسانی بهتر به گردشگران مورد احیا و بازسازي قرار گرفت . فضاي داخلی اين هتل بسیار زیبا و مطابق معماری روز طراحی شده است . و موقعیت مکانی بسیار مطلوبی نسبت به حرم رضوی دارد . اتاق ها جادار و شیک هستند . هتل جواهر شرق مشهد در نزدیکی و جوار حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) واقع شده است و با توجه به فاصله بسیار کمی که تا حرم مطهر دارد , از اين رو هتل جواهر
با تحلیل قیمت طلا و انس طلاي جهانی به صورت هفتگی درخدمت مخاطبان عزیز وب سايت و فروشگاه اينترنتی طلا و جواهر احسان هستیم.
تحلیل قیمت طلا
گرم طلاي 18 عیار
گرم طلاي 18 عیار در هفته گذشته با قیمت 640 هزار تومان به کار خود پايان داد.دلايل بنیادی از اعم از کاهش قیمت نفت، رونق بازار سهام و. درهفته هاي پیش همچنان براي تمامی بازارهاي ايران صادق است.گرم طلاي 18 عیار فعلا داخل کانل مشخص شده ( هايلايت شده) در نوسان است واحتمالا اين هفته با اندکی کاهش مواجه شو
اگر شما هم در مورد طلاي رزگلد و داستان آن چیزی نمی دانید مهم نیست، شما اصلا تنها نیستید.افراد زیادی هستند که در مورد جواهرات رزگلد اطلاعاتی ندارند.
رنگ رزگلد در دنیاي مد و زیبايی
بیايد فهرست خود را با رنگی شروع کنیم که توفانی عجیب و غریب در دنیا به پا کرده است.بدون شک اين رنگ خیره کننده، گزینه‌اي عالی و بی نظیر براي شما است.رنگ رزگلد یکی از جدیدترین و محبوب‌ترین رنگ ها بوده و چهره دنیاي مد و زیبايی را به کلی تغییر داده است .
 
مشاهده ادامه مطل
 
طلا و جواهر احسان  
 
 
 
مطالب پر بازدید:
دلیل طراحی گوشواره بخیه اي در صنعت طلا و جواهرسازي چیست؟
تحلیل قیمت طلا – تاریخ ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
استفاده از ف رودیوم در صنعت طلا و جواهرسازي
روش تمیز کردن سواروسکی و نگهداری از آن
مشاهده و خرید انواع طلا و جواهر
مشاهده شرايط فروش اقساطی طلا و جواهر 
پرداخت تسهیلات خرید طلا
پاورپوینت آموزش درس یازدهم ، کتاب علوم تجربی پايه چهارم ابتدايی ( بی مهره ها ) ،
پاورپوینت آموزش درس یازدهم ، کتاب علوم تجربی پايه چهارم ابتدايی ( بی مهره ها ) ، تشکیل شده از 40 اسلايد گوناگون، جهت تدریس در کلاس هوشمند توسط معلم کلاس چهارم طراحی شده است. دانش آموزان عزیز با مشاهده اين محتواي آموزشی با مفاهیمی مانند : انواع بی مهره ها، شکل ظاهری بی مهره ها، اثرات بی مهره ها
بالش طبی موثر در کاهش فشار وارده به مهره هاي گردن و قسمت فوقانی ستون فقرات و حفظ انحناي طبیعی ستون مهره ها حفظ پوزیشن مناسب سرنسبت به بدن و کاهش کشیدگیهاي ستون مهره ها است. بالشهاي طبی در مواردی که مشکلات آرتروز گردن و یا ناراحتیهاي ستون مهره ها مانند دیسک کمر و دیگر مشکلات وجود دارند می توانند کمک کننده باشند. بالشهاي طبی همچنین به حفظ پوزیشین صحیح ستون مهره ها در قسمتهاي بالا (گردن) و پايین (کمر) ستون فقرات کمک می کنند. با توجه به جنس پلی اور
 

مهره ماسوره فشارقوی
قیمت مهره ماسوره فشارقوی – خرید مهره ماسوره – فروش مهره ماسوره –  فروش انواع مهره فشارقوی در پرشین متالکو و پايپ اتصال
مهره کلاس 2000 , مهره کلاس 3000 , مهره کلاس 6000 , مهره  کلاس 9000
مهره دنده اي , مهره ساکت ,
مهره کربن استیل , مهره استنلس استیل
مهره ماسوره فشارقوی کربن استیل a105, مهره ماسوره فشارقوی استنلس استیل 304 , مهره ماسوره فشارقوی استنلس استیل 316 ,
سايز انواع مهره :
مهره 3/8
مهره 1/2
مهره 3/4
مهره 1
مهره 11
مهره 2
مهره 21/2
مهره
احتمال صفر یعنی اينکه من دستم را ببرم توی کیسه اي که همه ی مهره هاش سیاهه و انتظار مهره ی سفید تو دستم داشته باشم  !
امید یعنی یک کار احمقانه براي گول زدن ذهن وقتی میدونی از مهره ی سفید هیچ خبری نیست .
چقدر خوبه که بپذیریم شکست خوردیم بی اونکه بگیم 
شکست یک تجربه است
هنوز هم امیدی هست
تا زندگی هست میشه تلاش کرد و امیدوار بود
چقدر خوبه که بتونیم آگاهانه دست از اين مزخرفات برداریم .
 ! Just say I'm a loser and give up
روح وحشی
+ترجیح میدم یک لوزر باشم تا یک احمق خ
رخ مهره اي است که بعنوان مهره اي سنگین شناخته شده است (با سوار سنگین اشتباه نشود). بنابراين اغلب شطرنجبازان از رخ تنها در آخربازی نهايت استفاده را می برند. 
استاد بزرگ نايجل دیویس در اين درس بما می آموزد که چطور می توان از رخ ها در وسط بازی هم بهره کافی را برد. 
ادامه مطلب
نگین جواهر
سايت زرسی ویترین آنلاين طلا و جواهر که مدتی است فعالیت خود را در زمینه جواهرات اعم از انگشتر،گردنبند،دستبند،نگین انگشتر و نگین جواهر آغاز کرده است.نگین جواهر سايت زرسی شامل نگین فیروزه،نگین عقیق شجر،نگین زمرد،نگین عقیق،نگین مالاکیت و . . . می باشد. بهترین و پر فروش ترین نگین جواهر سايت زرسی نگین فیروزه و نگین عقیق شجر می باشد.
نگین هاي جواهر سايت زرسی یکی از بهترین و با کیفیت ترین نگین هايی می باشد که رضايت بسیاری از مشتریان ساي
 رتبه اول شرکت هاي بیمه اي از آن کدام شرکت است؟
شما هم مانند تمامی افراد می‌خواهید که بهترین شرکت بیمه زندگی را
انتخاب نمايید. اگر شما هم از افرادی هستید که فکر می‌کنید انتخاب بهترین بیمه
زندگی کار سختی است با کارشناسان من و بیمه همراه باشید تا بهترین انتخاب را داشته
باشید. در اين تصمیم گیری دو فاکتور ذیل را بررسی نمايید.
·       
رتبه بندی شرکت‌هاي بیمه اي بر اساس شاخص رضايت مشتریان 
·       
سطح توانگری شرکت‌هاي بیمه.
ادامه مطلب را د

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها