نتایج جستجو برای عبارت :

جزومربیگری فوتبال

یک ورزش تیمی و محبوب‌ترین ورزش در بیشتر کشورهای جهان است.فوتبال را دو تیم یازده‌نفره متشکل از بازیکنان فوتبال با یک توپ فوتبال بر روی چمن طبیعی یا مصنوعی با هدفگل‌زدن انجام می‌دهند. یازده بازیکن هر تیم شامل چندمهاجم، هافبک، مدافع و یک دروازه‌بان می‌شوند که توسطسرمربی در زمین چیده می‌شوند و مانند یک سیستم عمل می‌کنند که سیستم فوتبال نامیده می‌شود. امروزه بیش از ۲۵۰ میلیون فوتبالیست در بیش از ۲۰۰ کشور وجود دارد.
 
سفیر جنوب:مدرسه فوتبال پارس آبپخش،شش سالی است که در زمینه آموزش فوتبال آموزان در رده های سنی مختلف در حال فعالیت هست.
مدیرفنی و مربی این مدرسه فوتبال،سعید صادقی است که موفق شده کارنامه پرافتخارترین مدرسه فوتبال در شهر آبپخش را تقدیم به شهروندان عزیز کند.
.
ادامه مطلب
همیشه تفکر ما از کسب و کار، شغل هایی سنتی است که تمام با کار یدی آمیخته شده است و در آن کمی هم علم و اطلاعات میباشد ولی هیچ موقع به کارهایی مثل آموزش فوتبال یا مدارس فوتبال کسب و کار نمی گوییم.
چرا مدارس فوتبال را باید به عنوان یک کسب و کار حرفه ای دید؟
ادامه مطلب
تیم فوتبال کمبل چابهار در بازی معوقه هفته اول خود توانست تیم سراوانی را با شکست بدرقه کند
 
تیم فوتبال کمبل توانست یک صفر با گل سلیم چاکری تیم سراوانی را شکست دهد و در جدول رتبه اش را بهتر کند
تیم فوتبال کمبل در هفته سوم استراحت داشت
روابط عمومی فوتبال دهستان کمبل
تیم فوتبال کمبل چابهار در اولین بازی خود ب مصاف تیم ایرانشهری رفت 
این بازی با نتیجه صفر صفر تمام شد و با موقعیت های متعدد تیم فوتبال کمبل بود و با بدشناسی کامل این بازی مساوی تموم شد
 
در هفته سوم تیم فوتبال کمبل استراحت دارد
روابط عمومی فوتبال دهستان کمبل
جداول تست آمادگی جسمانی داوران فوتبال و فوتسال
جدول تست آمادگی جسمانی داوران و کمک داوران فوتبال و داوران فوتسال بر اساس آئین نامه فیفا تهیه شده است. این جداول بر اساس آخرین قوانین و آیین نامه .
تست مجدد آمادگی جسمانی داوران و کمک داوران فوتبال کشور 
تست مجدد آمادگی جسمانی داوران و کمک داوران فوتبال کشور در بندرعباس برگزار شد.
تست های آمادگی جسمانی داوران لیگ دسته اول برگزار شد 
تست های آمادگی جسمانی داوران و کمک داوران لیگ دسته
پاورپوینت استعدادیابی در فوتبال
تعداد اسلاید:60
 
دانلود پاورپوینت
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
دانلود پاورپوینت استعداد یابی در فوتبال - دانلود مقاله https://magirans.com › دانلود-پاورپوینت-استعداد-یابی. پاورپوینت استعدادیابی در فوتبالxدانلود پاورپوینت استعدادیابی در فوتبالxدانلود رایگان پاورپوینت استعدادیابی در فوتبالxاستعدادیابی در فوتبال pptxپاورپوینت استعدادیابی فوتبالxدانلود پاو
باشگاه فوتبال منچستر یونایتد
باشگاه فوتبال منچستریونایتد یکی از باشگاه های حرفه ای فوتبال در لیگ برتر فوتبال انگلستان است. این باشگاه در سال 1878، با نام باشگاه فوتبال نیوتون هیث تأسیس شد.
تاریخچه باشگاه منچستریونایتد
باشگاه فوتبال منچستر یونایتد در سال 1878 توسط شرکت راه آهن لانکشایر و یورکشایر و با نام نیوتون هیث شکل گرفت. در ابتدا این تیم فقط با تیم های شرکت های راه آهن دیگر بازی می کرد، ولی در 20 نوامبر 1880 اولین بازی رسمی خود را در برابر بو
هاروی بارنز (انگلیسی: Harvey Barnes؛ زادهٔ ۹ دسامبر ۱۹۹۷) بازیکن فوتبال اهل انگلستان است.
از باشگاه‌هایی که در آن بازی کرده‌است می‌توان به باشگاه فوتبال بارنزلی، باشگاه فوتبال وست برومویچ آلبیون،باشگاه فوتبال میلتون کینز دونز، و باشگاه فوتبال لستر سیتی اشاره کرد.
 
وی همچنین در تیم‌های ملی فوتبال زیر ۱۸ سال انگلستان،زیر ۲۰ سال انگلستان، و زیر ۲۱ سال انگلستان بازی کرده‌است.
 
 اطلاعیه برگزاری کلاس مربیگری فوتبال درجه D، ویژه آقایان 
 به اطلاع کلیه علاقه مندان به مربیگری فوتبال میرساند، هیئت فوتبال شهرستان جیرفت در نظر دارد، یک دوره کلاس مربیگری درجه D فوتبال، تابع شرایط ذیل برگزار نماید.
1. تکمیل مدارک شامل ✔️ اسکن صفحه اول شناسنامه✔️ اسکن کارت ملی پشت
ادامه مطلب
پاورپوینت استعدادیابی در فوتبال
تعداد اسلاید:60
 
دانلود پاورپوینت
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
استعدادیابی در فوتبال pptxاستعدادیابی فوتبال pptxدانلود رایگان پاورپوینت استعدادیابی در فوتبالxدانلود پاورپوینت استعدادیابی در فوتبالxپاورپوینت استعدادیابی در فوتبالxپاورپوینت استعدادیابی فوتبالxدانلود پاورپوینت استعدادیابی فوتبال
پاورپوین
سلامخدمت شما بیننده محترم عرض میکنم که در فوتبال نرم افزارهای زیادی وجود دارد از جمله نرم افزارهای آنالیز ، مدیریت باشگاه و مدارس فوتبال، جمع آوری اطلاعات و . نمونه های زیادی که هرکدام بر حسب ایده و تنوع های خاصی با اهداف کاربردی تهیه و طراحی شده است.
ادامه مطلب
فدراسیون فوتبال افغانستان اتهامات مطرح شده در زمینه "سوء استفاده جنسی، بدرفتاری و خشونت" از بازیکنان تیم ملی فوتبال ن افغانستان را رد کرده و دلیل آن را "نیتی شماری از بازیکنان پیشین" خوانده که "به اردوی تیم ملی فوتبال ن دعوت نشده‌اند."
دیروز رومه گاردین در گزارشی خبر داد که فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) تحقیقاتی را در مورد اتهام‌‌های "سوءاستفاده جنسی" از اعضای تیم ملی فوتبال ن افغانستان توسط "کارمندان مرد" فدراسیون فو
ریاست هیات فوتبال استان خراسان رضوی در ۴ سال آینده به آقای احسان اصولی رسید.
 
به گزارش پایگاه خبری ترشی اسپرت از شهرستان کاشمر ، ظهر امروز مجمع انتخابی ریاست هیات فوتبال خراسان رضوی با حضور مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال کشورمان، طالقانی، عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال، فتاحی، مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی، مهدی برادران، رییس سابق هیات فوتبال خراسان رضوی، امیر زارعی، معاونت توسعه ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، چرمچی، دبی
یک ورزش وبازی تیمی است به انگلیسی football که همان طور که از نام خودش معلوم است با پا انجام می شود در این بازی دو تیم یازده نفره که از ۱ دروازه بان و چند مدافع،هافبک و مهاجم دو تیم تشکیل می شوند طول زمین فوتبال ۹۰تا ۱۲۰ متر است وعرض آن ۴۵ تا ۹۰متر است مسابقه فوتبال در ۲نیمه ی ۴۵دقیقه انجام میشود همچنین فوتبال یک بازی المپیکی وپاراالمپیکی است و جام جهانی مهم ترین رویداد ورزشی و فوتبالی جهان می باشد
معرفی انجمن پیش بینی ورزشی با مطالب ارسالی کاربران و تیپستر های اغلب موفق در شرط بندی فوتبال و ارسال فرم های روزانه با آنالیز و پیشگویی نتایج فوتبال در انواع رشته های ورزشی به همراه معرفی بهترین ها و سایت های معتبر ایران و جهان
 
شهرستان کاشمر - ترشیز اسپرت
لیست اولیه مدارس فوتبال/فوتسال دارای پروانه فعالیت سال ۹۸
مدرسه فوتبال/فوتسال سپاهان کاشمر همچون سالهای گذشته در لیست مدارس فوتبال مجاز استان خراسان رضوی
هیات فوتبال خراسان رضویکمیته جوانان
 
اکنون در فوتبال نرم افزارهای زیادی وجود دارد از جمله نرم افزارهای آنالیز ، مدیریت باشگاه و مدارس فوتبال، جمع آوری و یکپارچه سازی اطلاعات و غیره که نمونه های زیادی از هرکدام با توجه به نوع کاربرد،ایده و ابزارهای آنها با اهداف کاربردی متفاوت تهیه و طراحی شده اند.
ادامه مطلب
ای کسانی که خواب هستین یا محل کار یا هرچی .
بلند شید. زندگی دقیقا همین لحظه تو شبکه ورزش و برنامه فوتبال ۱۲۰ در جریانه.
درسته فوتبال پرسپولسیس و استقلال تو هفته قبل اینقدر حال بهم زن بود که دقیقا ما رو به یاد حرف آدم هایی میندازه که میگن :  خوب که چی. فوتبال چیه . ی توپ هست ۲۴ نفر دنبالش میدون . خوب به همشون ی توپ بدین!!
اما توی بلاد کفر و لیگ قهرمانان دقیقا زندگی درجریانه و فلسفه فوتبال رو با پوست و گوشتت حس میکنی.
فوتبال یعنی زندگی و عشق
یعنی نوشت
هیئت فوتبال آبپخش با همکاری اداره ورزش وجوانان بخش آبپخش بمناسبت چهلمین دهه ی فجرانقلاب اسلامی اقدام به برگزاری مسابقات فوتبال در رده های زیر هشت سال زیر ده سال و زیر دوازده سال و همچنین مسابقات پیشکسوتان نمود.
 رییس هیئت فوتبال آبپخش در رابطه با این مسابقات اظهار داشت: این هیئت با حمایت جناب آقای محمد حسین پور رییس اداره ورزش که الحق تنها فرد دلسوز ورزش در سطح شهر میباشد توانست این دوره مسابقات را برگزار کند.
ادامه مطلب
دیشب ( ۱٧/٢/۱٣٩٨) تعدادی از تماشاگران تیم فوتبال اورای عراق، به بازیکنان تیم فوتبال ذوب آهن حمله کردند.
این مسابقه در ورزشگاه کربلا و در سطح جام باشگاه های آسیا در حال برگزاری بود.
شما میتوانید کلیپ این درگیری را با کلیک روی لینک مقابل، دریافت نمایید. دریافت(حجم: 1.85 مگابایت)
نبی کیتا (انگلیسی: Naby Keta؛ زادهٔ ۱۰ فوریهٔ ۱۹۹۵) یکبازیکن فوتبال اهل گینه است که هم‌اکنون در باشگاه فوتبال لیورپول بازی می‌کند.
از باشگاه‌هایی که در آن بازی کرده‌است می‌توان به باشگاه فوتبال ردبول زالتسبورگ و لایپزیگ اشاره کرد.
 
وی همچنین در تیم ملی فوتبال گینه بازی کرده است.
 
بازیکنان :
۱) پیراهن ورزشی 
۲) ورزشی 
۳) ساق بند 
۴) جوراب مخصوص فوتبال 
۵) کفش مناسب فوتبال (استوک دار)
 
 
دروازه بان ها :
۱)پیراهن دروازه بانی 
۲) ورزشی دروازه بانی 
۳) ساق بند 
۴) جوراب مخصوص فوتبال 
۵) کفش مناسب فوتبال (استوک)
۶) دستکش
 
 
 
 
البته بعضی ها هم برای محافظت از خود از کلاه ایمنی برای جلوگیری از ضربه به صورت استفاده می‌کنند 
تحلیل پیشکسوت فوتبال ایران از اینده فوتبال
تنبیهِ حذف تیم ملی از جام ملتها





مدافع سابق تیم
ملی می‌گوید مدیران ارشد فدراسیون فوتبال و مربی تیم ملی بعد از ناکامی در
جام ملت‌های آسیا باید از مسند مدیریت کنار بروند.
ادامه مطلب
سلام به دوستان عزیز و دوست داران فوتبال و گزارش فوتبالمحمد حسن بزرگی هستم گزارشگر فوتبالدوستان در بخش تماس با ما بعضی از رفقا سوال کرده بودن که چه وقتی گزارش می کنی؟گفتم به صورت رسمی در وبلاگ شخصی ام قرار بدم که هر وقت خواستم گزارش کنم 5 یا 10 دقیقه قبل از بازی ها با هاتون هماهنگ می کنمگزارش های زنده من در آپاراتبا تشکر محمد حسن بزرگی
بودجه بخش فوتبال راخرج بخش امنیت دفاعی کنیم.به این نتیجه رسیدن تفکریک کشورجنگ زده درنوع اول هست.بودجه بخش فوتبال وسرگرمی راخرج گازرسانی به مناطق مختلف میکنیم.این هم نوع دیگرخرج کردن پول صادرات گازدرشرایط تحریم درکشورجنگ زده هست.
بودجه کالای اساسی هم دردل بودجه فوتبال برای ملت جنگ زده هست.چون بدون فوتبال کشورجنگ زده ونیروهای مسلح آن وامنیت آن به خطرنمیافتد.
درواقع اگرفرض شودفوتبال چیزمضخرفی هست یک کشوردرگیرمشکلات تحریمی وامنیتی وزیرسا
فوتبال دستی یکه سازان
 
 
فوتبال دستی ورزش دیگری است که روی یک میز و توسط آدمک هایی که به این میز وصل هستند انجام می گیرد. ابعاد میز فوتبال دستی معمولا بین 120 در 70 سانتیمتر بوده و هشت ردیف با آدمک ها روی آن قرار گرفته است. این بازی توسط دو تا چهار نفر انجام می شود.
 
 
روش بازی فوتبال دستی نیز همانند فوتبال است که باید به دروازه تیم حریف حمله کرده و با وارد کردن توپ به درون آن امتیاز کسب کنید.
فوتبال دستی به طور حرفه ای و در مسابقات را  در 5 زمان 15 د
باشگاه فوتبال منچستر یونایتد
باشگاه فوتبال منچستریونایتد یکی از باشگاه های حرفه ای فوتبال در لیگ برتر فوتبال انگلستان است. این باشگاه در سال 1878، با نام باشگاه فوتبال نیوتون هیث تأسیس شد.

همه چیز درباره تیم محبوب منچستر یونایتد
تاریخچه باشگاه منچستریونایتد
باشگاه فوتبال منچستر یونایتد در سال 1878 توسط شرکت راه آهن لانکشایر و یورکشایر و با نام نیوتون هیث شکل گرفت. در ابتدا این تیم فقط با تیم های شرکت های راه آهن دیگر بازی می کرد، ولی در 20 نو
باشگاه فوتبال منچستر یونایتد
باشگاه فوتبال منچستریونایتد یکی از باشگاه های حرفه ای فوتبال در لیگ برتر فوتبال انگلستان است. این باشگاه در سال 1878، با نام باشگاه فوتبال نیوتون هیث تأسیس شد.

همه چیز درباره تیم محبوب منچستر یونایتد
تاریخچه باشگاه منچستریونایتد
باشگاه فوتبال منچستر یونایتد در سال 1878 توسط شرکت راه آهن لانکشایر و یورکشایر و با نام نیوتون هیث شکل گرفت. در ابتدا این تیم فقط با تیم های شرکت های راه آهن دیگر بازی می کرد، ولی در 20 نو
فوتبال اسپانیا
محبوب ترین ورزش در اسپانیا بدون تردید فوتبال است و بعد از آن بسکتبال و تنیس قرار دارند.  فوتبال یک اشتیاق گسترده و بی مثال در بین مردم اسپانیا است.  فوتبال در اسپانیا به قدری محبوبیت دارد که عمده جوانان این کشور را به سمت خود سوق داده است و حتی فوتبال اسپانیا بین مرد و زن رواج زیادی دارد.
فوتبال اسپنیا در ابتدا به صورت منطقه ای به صورت حرفه ای شروع به کار کرد و مهم ترین تیم های فوتبال منطقه ای اسپانیاعبارت بودند از تیم های فوت
تحقیق آموزش فوتبال
دانلود تحقیق آموزش فوتبال، در قالب فایل Word و در 51 صفحه. فوتبال، جذاب ترین و پر طرفدارترین ورزش دنیا است . اکثر جوانان و بزرگسالان علاقه مند به فوتبال برای گذراندن اوقات فراغت خود ، به این بازی روی می آورند و یا دیگران پای تلویزیون و در میدان ها تماشاگر بازی فوتبال می شوند .
معرفی سایت خبری فوتبال روز
سایت فوتبال روز ، در  تابستان 1396  فعالیت رسمی خود را آغاز کرد .
فوتبال روز  که مجله ی خبری فوتبالی / ورزشی است رویکردی بی طرفانه برای پوشش اتفاقات فوتبال ایران و جهان دارد .
بر اساس این رویکرد برای طرفداران تیم فوتبال پرسپولیس بخشی جداگانه با نام اخبار پرسپولیس ایجاد شده است که می توانند خبرها و نتایج و حواشی پیرامون تیم خود را پیگیری کنند
و برای طرفداران تیم استقلال هم به همین روال بخشی جداگانه با عنوان اخبار است
اگه امشب نیاید خط میخورید .
 
خیره شده ام به سقف بالای سرم . هم اتاقی ام میپرسد نمی روی ؟ جواب میدهم نه، ولی فکرهایم را میکنم که اگر‌ خط خوردم زیاد غصه اش را نخورم . میخندد.‌
دیروز مطالب مهر و آبان سال پیش وبلاگ را میخواندم، همه اش صحبت از یک چیز بود :
فوتبال و فوتبال و فوتبال 
آخرین خط من از فوتبال همان آه معشوق لومپن ساز من بود» که در آخرین روز تمرینم نوشتم . تمرینی که به بهانه ی کنکور لعنتی حتی بعد از کنکور از سر گرفته نشد . تا اینجا در شهر غری
اگه امشب نیاید خط میخورید .
 
خیره شده ام به سقف بالای سرم . هم اتاقی ام میپرسد نمی روی ؟ جواب میدهم نه، ولی فکرهایم را میکنم که اگر‌ خط خوردم زیاد غصه اش را نخورم . میخندد.‌
دیروز مطالب مهر و آبان سال پیش وبلاگ را میخواندم، همه اش صحبت از یک چیز بود :
فوتبال و فوتبال و فوتبال 
آخرین خط من از فوتبال همان آه معشوق لومپن ساز من بود» که در آخرین روز تمرینم نوشتم . تمرینی که به بهانه ی کنکور لعنتی حتی بعد از کنکور از سر گرفته نشد . تا اینجا در شهر غری
 
 
فوتبال آلمان
تیم ملی فوتبال آلمان (به آلمانی: Die deutsche Fußballnationalmannschaft) تیم فوتبالی است که از سال ۱۹۰۸، نمایندهٔ کشور آلمان در مسابقات بین‌المللی است. این تیم تحت کنترل فدراسیون فوتبال آلمان (Deutscher Fußball-Bund) است که در سال ۱۹۰۰ تأسیس شده‌است. در سال ۱۹۴۹، آلمان به دو تیم آلمان غربی و آلمان شرقی تقسیم شد که هر دو توسط فیفا به رسمیت شناخته شدند تا سال ۱۹۹۰ که دوباره با هم متحد شدند. رکوردهای این دو تیم، با هم ادغام شده‌است.

ادامه مطلب
 
فوتبال در انگلیس قصه‌‌ای جادویی دارد. برای بیش از یک قرن است که شنبه‌ها روز فوتبال است. در ابتدای قرن بیستم شنبه‌ها روزی شد که انگلیسی‌ها، دشواری‌های روزمره، هوای ابری و مرارت زندگی با درآمد‌های ناچیز را فراموش می‌کردند و روی سکوها، کسالت روزگار را به فراموشی می‌سپردند. اما این فقط مختص طبقه کارگر بود، طبقه متوسط و پر درآمد به تنیس و اسب‌دوانی گرایش داشت. در آن سالها مثل امروز فوتبال پرطرفدارترین ورزش انگلستان نبود طوری که تا مدت‌
رسیدن به مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتبال نونهالان تهران با تیم انصار المهدی 
دو دوره قهرمانی با تیم منتخب مدارس ابتدایی منطقه 11 در مسابقات فوتبال مناطق شهر تهران 
قهرمانی با تیم منتخب دبیرستان البرز در مسابقات منطقه 6
کسب مقام سوم مسابقات فوتبال مدارس ابتدایی منطقه 11 یا مدرسه میلاد
درخشش تیم فوتبال نونهالان سرخ پوشان در لیگ برتر تهران  
 
میگوید تو با فوتبال در نهایت قرار است یک لومپن» شوی . نمیگوید هیچ ، میگوید لومپن . 
میگوید لومپن شدن از مناسبات فوتبال است ، ولی حتی اگر فوتبال هیچکس را لومپن نکند هم ، تورا حتما لومپن میکند ‌.
میگوید مگر تو ده ساله ای ؟! تو بیست سالت است ‌. دیگر نمیتوانی شبیه ده ساله ها شبها با رویای تیم ملی و جام جهانی بخوابی . تو باید بروی دنبال رویا های بیست سالگی . آن رویا هایی که در بیست سالگی بشود با فکرشان به خواب رفت و با تلاش در بیست و اندی سالگی بتوان
مدرسه فوتبال پارس آبپخش در مورخ شانزده اسفندماه در رده سنی زیر۱۰سال به نمایندگی از شهر  آبپخش در مسابقات فستیوال استان شرکت نمود و با تلاش و همت بازیکنان  و کادر فنی این تیم موفق شدند در گروه (الف)پنج تیمی به مقام نخست دست یایند.
صادقی مدیرفنی مدرسه فوتبال پارس با اعلام این خبر اظهار داشت:: تشکر ویژه می نمایم از همه ی اولیای محترم فوتبال آموزان باشگاه پارس که همه ی ما شاهد هستیم که همیشه این بزرگواران در صحنه حضور داشته اند و خواهند بود و بعن
فصل جدیدی از مدیریت فوتبال خراسان شروع شده است ، خراسان بزرگ با
پتانسیل فراوان در هر مقوله ای ، از قدیم الایام با داشتن نوسانات بسیار به
حق خود نرسیده است در این اثنا ، فوتبال این دیار همیشه مظلوم واقع شده و
در یک حالت یک قدم به جلو و چند قدم به عقب بوده است و میانگین مدیران
کارآمد و فوتبال فهم در این استان در حداقل خود قرار داشته است  ، بهر صورت
هر چه بوده و هست و ضمن تقدیر و تشکر از زحمات جناب آقای دکتر برادران
،رئیس سابق هیات فوتبال خراسا
 
ابعاد : 90 * 48 * 24 سانتی متر
محدوده سنی : 3 سال به بالا
کشور سازنده : ایران
فوتبال دستی سرگرمی تکرار نشدنی که همه ما آن را تجریه کرده ایم و این سرگرمی جذاب نسل به نسل ادامه خواهد داشت. برای داشتن این سرگرمی میتوانید کمترین هزینه یا بیشترین هزینه را انجام دهید و همه چیز به انتخاب شما و نوع بهره برداری شما بستگی دارد. فوتبال دستی مدل سالار سایز بزرگ ساخته شده از جنس MDF است . فوتبال دستی های کوچک دارای 6 میله و فوتبال دستی های بزرک دارای 8 میله هستند. ای
گروه های فوتبال تلگرام 
بهترین گروه های فوتبال تلگرام
گروه چت فوتبال
گروه گپ فوتبال
لینک گروه های فوتبالتلگرام
با سلام گروه های فوتبال تلگرام راه اندازی شد که می توانید به صورت رایگان در اختیار داشته باشید.
گروه های فوتبال زیادی موجود هستند.
برای عصویت در گروه فوتبالی تلگرام
سایت لینکدونی تل را جست و جو کنید.
 
 
تیم فوتبال بایرن مونیخ
باشگاه فوتبال بایرن مونیخ (به آلمانی: Fußball-Club Bayern München) باشگاه فوتبال آلمانی است که در مونیخ پایتخت ایالت باواریا قرار دارد و سالانه در بوندس‌لیگا، لیگ برتر فوتبال آلمان به رقابت می‌پردازد. بایرن مونیخ به عنوان موفق‌ترین و پرافتخارترین باشگاه فوتبال در آلمان شناخته‌شده که موفق به کسب ۲۹ قهرمانی بوندس‌لیگا و ۱۹ قهرمانی در جام حذفی آلمان شده‌است. باشگاه بایرن مونیخ همچنین در سطح جهان در رتبه سوم قرار دارد.

ادام
نرم افزار باشگاهی، آکادمی و مدارس فوتبال، فوتسال توسط سامانه فوتبالیت تهیه و طراحی شده است و توانسته بسیاری از نیازهای اولیه آکادمی های فوتبال را برطرف کرده  و مورد استقبال باشگاه ها و آکادمی های فوتبال قرار گیرد.
ادامه مطلب
یادش بخیر قدیما خونه بابام یک تلویزیون سیاه سفید داشتن و اون زمان فقط کانال یک و دو رو میگرفت بعد کم کم شبکه سه رو هم میگرفت . من و داداشام عاشق فوتبال بودیم و از همین تلویزیون سیاه و سفید فوتبال نگاه میکردیم . بعد که به دبیرستان رسیدیم بابام تلویزیون رنگی خریده بود و ما باهاش فوتبال نگاه میکردیم لذت می بردیم . بعضی وقتا هم داداش علی که بزرگتر بود دستگاه پلی استیشن از کلوپ نزدیک خونمون اجاره میکرد و به تلویزیون وصلش میکردیم و سه نفره ( من و دادا
آموزش فوتبال کودکان تکنیک های آموزش فوتبال را با بهترین روش ها آموزش میدهد.شما با دوره آموزش فوتبال کودکان، از کودکان یک فوتبالیست حرفه ای بسازید. اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان:
تلفن تماس 24ساعته و 7 روز هفته: 28423118-021 – 09130919446,7,8
آدرس سایت: 118file.com
برای تماشای ویدیوهای بیشتر اینجا کلیک کنید.
 
#آموزش_فوتبال_کودکان
#آموزش_دریبل_فوتبال
#تمرینات_پیشرفته_فوتبال
#مهارت_های_دروازبانی
-----
شایعه قوی شهر  برانکو بجای ویلموتس در تیم ملی
صبح امروز خبری مبنی بر جانشینی برانکو ایوانکوویچ برای هدایت تیم ملی در رسانه ها منتشر شد.ساعتی بعد برانکو ایوانکوویچ در مورد اینکه آیا مذاکره‌ای با او از سوی فدراسیون فوتبال ایران انجام گرفته است یا نه؟ گفت: تا این لحظه مذاکره‌ای با مسئولان فدراسیون نداشته‌ام.وی درباره اینکه آیا مسئولان فدراسیون فوتبال با او تلفنی صحبت کرده‌اند یا خیر اظهار داشت: خیر، هیچ‌گونه تماسی بین من و مسئولان فد
                                   

به گزارش وبلاگ فوتبال کاشمر به نقل از ورزش سه: کیست که شک داشته باشد رونالدو نازاریو یا رونالدوی برزیلی یکی از بهترین فوتبالیست‌های تاریخ است. مریخی چه در زمین‌های فوتبال و چه بیرون از مستطیل سبز شهرتی داشت که همچنان نام او را به عنوان یکی از مهمترین چهره‌های تاریخ فوتبال مطرح می‌کند.
ادامه مطلب
گزارش توسط مهندس متین > بخش فوتبال سایت
در خبری عجیب و قابل تامل، فدراسیون فوتبال ایران نامزد بهترین فدراسیون آسیا در سال جاری میلادی شد.
 
به گزارش وب سایت مهندس متین ورزشی، کنفدراسیون فوتبال آسیا اسامی کاندیدا‌های بهترین فدراسیون‌ها در سال ۲۰۱۹ میلادی را اعلام کرد که فدراسیون فوتبال ایران بار دیگر نامزد کسب عنوان بهترین فدراسیون آسیا شد.
ادامه مطلب
گزارش توسط مهندس متین > بخش فوتبال سایت
در خبری عجیب و قابل تامل، فدراسیون فوتبال ایران نامزد بهترین فدراسیون آسیا در سال جاری میلادی شد.
 
به گزارش وب سایت مهندس متین ورزشی، کنفدراسیون فوتبال آسیا اسامی کاندیدا‌های بهترین فدراسیون‌ها در سال ۲۰۱۹ میلادی را اعلام کرد که فدراسیون فوتبال ایران بار دیگر نامزد کسب عنوان بهترین فدراسیون آسیا شد.
ادامه مطلب
آفتاب نیوز: در سال 1992 بود که پسری 15 ساله به تیمی ثروتمند فوتبال بنام کشاورز تهران پیوست و از آنجا تصمیم گرفت که فوتبالش جیمی است که موفق شده 7 گل در بازی 65 در همان زمان ، تبدیل شدن به یک. او یک ستاره بود ، در هجده سالگی به سایپا پیوست و در سن 21 سالگی با پرسپولیس قرارداد عمده ای امضا کرد و در همان زمان به یک مشهور و جوان در دنیای فوتبال در فوتبال بین المللی تبدیل شد. .بنابراین ، او شاید قبل از آن هدف ملی مشهور و مشهور باشد ، اما خوش…
ادامه این نوشته
بسم الله الرحمن الرحیمباعنایت به پیشینه درخشان فوتبال، در منطقه ترشیز و به خصوص شهرستان کاشمر، نگارش تاریخ فوتبال و فوتسال این منطقه ، ضروری بوده و  پرداختن به تمامی اتفاقات ریز درشت این رشته خالی از لطف نخواهد بود. 
ادامه مطلب
                                    هیئت فوتبال استان تهران
                                              تقدیر نامه
فوتبال آموز ارجمند:
آقای (علی رحیمی)
باسلام
ضمن تشکر از حضور جنابعالی در فستیوال بزرگ نخبه یابی فوتبال کلان شهر تهران، به اطلاع می رساند که شما در سطح بندی کمیته جوانان و استعدادیابی، هیئت فوتبال استان تهران‌؛ در رده سنی 14 سال فوتبال پایه (Grassroot) ویژن تهران از میان "دو هزار" نفر شرکت کننده با درجه( A ) انتخاب گردیده اید.
                         
برادر گرامی جناب اقای صادق ناصریان
داور محترزم فوتبال ساحلی لیگ کشوری
به نام او که مهر را آفرید و مهربانی را و تو را، زادروز تولد شما را صمیمانه تبریک عرض می کنم و عمری پر از سعادت و موفقیت و خوشبختی در کنار خانواده برایتان آرزو دارم.
با احترام ؛
هادی پارسا - رئیس هیات فوتبال شهرستان کاشمر
 
روتبط عمومی هیات فوتبال کاشمر 
باشگاه خبرنگاران: در حالی که طبق برخی اخبار منتشر شده در رسانه ها مارک ویلموتس به دلیل دریافت نکردن مطالباتش از فدراسیون فوتبال ایران درخواست فسخ قرار داد کرده، اما طبق اعلام امیر مهدی علوی، سخنگوی این فدراسیون با سفر علی سلیمانی، خزانه دار فدراسیون فوتبال
ادامه مطلب
یوونتوس یا یووه بیانری نیز شناخته می‌شود، نام یک باشگاه فوتبال حرفه‌ای است که در شهر تورین، در کشور ایتالیا قرار دارد. یوونتوس سومین باشگاه قدیمی فوتبال ایتالیا بعد از جنوا و اودینزه محسوب می‌شود. این باشگاه به جز فصل ۰۷–۲۰۰۶ که بخاطر مسائل کالچو پولی به سری بی تبعید شد، همواره در تاریخ خود در سری آ که بالاترین سطح فوتبال ایتالیا به‌شمار می‌رود، حضور داشته‌است.
این باشگاه در سال ۱۸۹۷ توسط چند دانشجوی تورینی و با نام باشگ
سلامی دو باره به گرمای خورشیدی که به زمین چمن می تابهسلام خدمت شما دوستان عزیز،دوست داران فوتبال و ورزشمن محمد حسن بزرگی هستم گزارشگر فوتبالاز همه شما دوستان بابت غایب بودنم در وبلاگ رسمی ام عذر میخوام
دوستان در تماس با ما پست گذاشته بودن و نگران شده بودن،همینجا به صورت رسمی دوستانی که نگران بودن رو از نگرانی در میارم
با تشکر.
محمد حسن بزرگی گزارشگر فوتبال
مدرسه فوتبال ساتراپ آب پخش،چند سالی است که فعالیت خود را در زمینه آموزش فوتبال آموزان در درده های مختلف سنی آغاز کرده و توانسته با رعایت استانداردهای لازم،موجبات رضایتمندی مردمی را فراهم کند.
مدیر و مربی این مدرسه فوتبال،اصغر حسین زاده است که با داشتن افتخارات زیادی در کسوت مربیگری،در کیفیت بخشی به آموزش فوتبال آموزان،نقش بسزایی داشته باشد.
حسین زاده دارای مدرک مربیگری A و یکی از مریبان با دانش استان بوشهر است که توانسته با تیمهای مختلف،
فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا)، باشگاه ماشین‌سازی تبریز را از 3 پنجره نقل و انتقالات محروم کرد.
به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) رای خود را در خصوص پرونده لوسیانو پریرا مندز بازیکن سابق باشگاه ماشین‌سازی تبریز به شرح زیر اعلام کرد:
تیم ماشین‌سازی تبریز از ثبت قرارداد بازیکنان جدید (داخلی و بین‌المللی) از ابتدای شروع اولین پنجره نقل و انتقالات نیم‌فصل 99-98 (زمستانی) به مدت 3 پنجره نقل و انتقالات متوالی محروم اس
بسم الله الرحمن الرحیمباعنایت به پیشینه درخشان فوتبال، در منطقه ترشیز و به خصوص شهرستان کاشمر، نگارش تاریخ فوتبال و فوتسال این منطقه ، ضروری بوده و  پرداختن به تمامی اتفاقات ریز درشت این رشته خالی از لطف نخواهد بود. 
ادامه مطلب
به نظرم شبکه ۳ مواقعی که دربی پخش میشه یه آرم ۱۸+ بزنه گوشه تلویزیون تا جوونهای بیگناه مردم بیننده و شنونده اینهمه فحش و کتک کاری و الفاظ رکیکی که استفاده میشه نباشن.
حتی میشه پیشنهاد کرد امتیاز رفت و برگشت این بازی رو بین دو تیم تقسیم کنن و بازی برگزار نشه یعنی هرچی ما دیدیم خطا بود و اعتراض و تمارض، واقعا خودشون هم لذت میبرن از این بازی که میکنن؟ حداقل یه ورزش اینه که ورزشکار خودش از عملکرد خودش راضی باشه و لذت ببره.
بازیهای جام ملتهای آسیا ه
تیم فوتبال کمبل چابهار با مربی گری آقای سلیمان باهویی توانست با قهرمانی در لیگ برتر شهرستان چابهار جواز حضور در بازی های استانی را کسب کنه دهستان کمبل با این نتایجی ک در منطقه ۵ جنوب استان کسب نمود نماینده شایسته نشان داد نماینده ای برای شهرستان هست
 
 
روابط عمومی فوتبال دهستان کمبل
 کلابی اندرویدبازی مربیگری آنلاین ایرانی مدیریت ورزشی تیم فوتبال دانلود
توضیح
تا حالا دوست داشتی یه تیم فوتبال واسه خودت داشته باشی ؟!
کلابی یه بازی آنلاین ایرانیه که توش میتونی تیم فوتبال خودتو بسازی و مدیریت کنی.
ترکیب تیمتو بچین . بازیکن و مربی بخر . تماشاچیاتو افزایش بده . با بقیه تیم ها رقابت کن . به لیگ های بالاتر صعود کن . توی جام ها شرکت کن . بازی دوستانه انجام بده و.
همین الان کلابی رو دانلود نصب کن و تیم خودتو بساز !
 
مخصوص سیستم عا
 
یکی از بازی های نوستالژی زمان قدیم که بین پسر بچه ها رایج بود، فوتبال دستی بوده. این بازی هیجان انگیز دارای دو تیم با آدمکهای کوچک و 8 دسته بوده که توسط 4-8 نفر اداره می شود.یکی از بهترین فوتبال دستی ها که هم دارای قیمت مناسب بوده و هم زیبایی و کیفیت بالایی دارد، فوتبال دستی آذیموس مدل AZ F۲۰۰۶LPG می باشد. این فوتبال دستی از جنس بدنه MDF FP 15ml ساخته شده و جنس دسته های آن پلاستیکی می باشد.
برای کسانی که دارای اتاق بزرگ بازی یا باشگاههای ورزشی که امکان
کاسپر اشمایکل (زادهٔ ۵ نوامبر ۱۹۸۶) بازیکن فوتبال اهلدانمارک است. او برای تیم ملی دانمارک ۵۳ بازی انجام داده‌است. پست تخصصی این بازیکن نیز، دروازه‌بان است.
 
او فرزند پیتر اشمایکل، یکی از بزرگ‌ترین دروازه‌بانان جهان که قبلاً در باشگاه فوتبال منچستر یونایتد و تیم ملی دانمارک بازی می‌کرد، است.
 
وی به همراه باشگاه فوتبال لستر سیتی قهرمان لیگ برتر فوتبال انگلستان در فصل ۱۶–۲۰۱۵ شد.[۱]
 
 
لیگ برتر انگلستان: ۲۰۱۵–۲۰۱۶
 
فوتبال پرتغال
وقتی صحبت از تیم فوتبال پرتغال می شود،  اغلب ما به یاد اسطوره فوتبال پرتغال و جهان یعنی کریستیانو رونالدو می افتیم. بازیکنی که با خلاقیت ها و تکنیک های فردی و قدرت بالای فوتبال خود، ادبات تازه ای در دنیای فوتبال تولید کرد.
فوتبال پرتغال اما تنها به رونالدو خلاصه نمی شود. این کشور یکی از مهم ترین لیگ های فوتبال دنیا و اروپا را در اختیار دارد که اخیرا با حضور امیر عابدزاده و مهدی طارمی و یا حتی مهرداد محمدی در لیگ یک این کشور بی
زمان بازی پرسپولیس و سپاهان از سایت ایندکس وار دریافت کنید.
برنامه بازی های Perspolis Tehran گروه لیگ برتر
سایت عادی نظر نود با تهیه کنندگی عادل فردوسی پور و پوشش اخبار امتحانات فوتبال نتایج موجود جدول ها و ویدئوهای امتحانات لیگ ایران اروپا و دیگر نقاط. مشاهده دور تیم فوتبال پرسپولیس و سپاهان سر هفته بیست و دوم لیگ عالی فوتبال ایران برگزار می.
ادامه مطلب
داوید لوییس موریرا مارینیو (به پرتغالی: David Luiz Moreira Marinho) (زاده ۲۲ آوریل ۱۹۸۷ - دیادما)بازیکن فوتبال اهل برزیل می‌باشد. وی در پست بک وسط بازی می‌کند. داوید در ترکیب تیم ملی فوتبال برزیل قرار دارد.
وی سابقه بازی در تیم‌های ویتوریا،[۴] بنفیکا و پاری سن ژرمن را دارد.[۵]
 
لوئیز در سال ۲۰۱۱ با قرارداد ۲۵ میلیون یورویی به باشگاه فوتبال چلسی پیوست[۶][۷] و سپس در سال ۲۰۱۴ با قرار داد ۵۰ میلیون پوندی به باشگاه پاری سن ژرمن منتقل شد. لوئیز در سال ۲
تیم فوتبال کمبل چابهار با مربی گری آقای سلیمان باهویی توانست با قهرمانی در لیگ برتر شهرستان چابهار جواز حضور در بازی های استانی را کسب کنه دهستان کمبل با این نتایجی ک در منطقه ۵ جنوب استان کسب نمود نماینده شایسته نشان داد نماینده ای برای شهرستان هست
 
 
روابط عمومی فوتبال دهستان کمبل
اعلام رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خصوص دیدار شهرآورد
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، رأی خود را در خصوص مسابقه شهرآورد تهران اعلام کرد.ش

 
به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس و به نقل از فدراسیون فوتبال، متن  رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خصوص دیدار رفت تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال تهران در فصل 98 – 99 به شرح زیر اعلام شد:
نظر به حوادث به وجود آمده در مسابقه فی ما بین پرسپولیس و استقلال تهران مورخ 31/6/98 از هفته چهارم رقاب
بشار رسن، هافبک عراقی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فکر می‌کنم لیگ فوتبال ایران امسال لغو شود.
بشار رسن هافبک عراقی تیم فوتبال پرسپولیس بعد از شیوع ویروس کرونا و تعطیلی لیگ فوتبال ایران عازم کشورش شد و در حال حاضر در عراق به سر می برد.
این بازیکن در اینستاگرام پاسخگوی سئوالات هواداران باشگاه پرسپولیس شد. رسن در بخش لایو» اینستاگرام درباره نامشخص بودن سرنوشت لیگ و تعیین قهرمان گفت:
فکر می کنم لیگ ایران لغو می شود و پرسپولیس قهرمانی چهارم را ب
جورجینیو گرگیون امیل جینی» واینالدوم (هلندی:Georginio Gregion Emile "Gini" Wijnaldum؛ زادهٔ ۱۱ نوامبر ۱۹۹۰) بازیکن فوتبال اهل هلند در پست هافبک
است که در تیم ملی فوتبال هلند بازی کرده‌است.
ا
او در فصل ۲۰۱۴–۲۰۱۵ به عنوان بهترین بازیکن لیگ فوتبال هلند انتخاب شد و از ارکان اصلی قهرمانی آیندهوون در این فصل بود. او از فصل ۲۰۱۶ در لیورپول توپ زنی می‌کند[۳]
تنها دلیل اینکه با دوست عزیزی که بعد از مدت ها باهم صحبت می کنید فقط فقط در مورد فوتبال و ترکیب تیم و پیش بینی نتیجه حرف بزنی این است که فوتبالی باشی. کارهای خارق العاده فوتبالی ها فقط به این مورد ختم نمی شود. مثلا در شب خواستگاری با همسر خود طی می کنی که اگر فوتبال باشد زندگی تعطیل است و همه چیز می شود تماشای فوتبال.فوتبالی که باشی تو شب های لیک قهرمانان از قبل از شروع بازی باید با خانواده کلنجار بروی که امشب فوتبال دارد و قرار است تا آخر وقت بی
علی خسروی کارشناس برجستۀ داوری فوتبال ایران و رئیس کمیته داوران فوتبال استان همدان افشاگری بزرگی را علیه کارلوس کی‌روش انجام داد.
ورزش 11 - پس از شکست تیم ملی ایران برابر ژاپن، سیل واکنش‌ها از سوی بزرگان فوتبال ایران ارائه شد تا هرکدام به نوبۀ خود به اظهار نظر در ارتباط با این ناکامی تلخ بپردازند و زوایایی از این نتیجۀ بد را شفاف‌سازی کنند که در این میان واکنش و ادعای علی خسروی در گفت‌وگو با رادیو ورزش، بسیار عجیب و تأمل برانگیز بود.
ادامه
مارادونا بازیکن خیلی خوبی بود. اگر او دوپینگ نمیکرد 100 درصد تعداد گل هایش از علی دایی بیشتر میشد.
او 2 یا 3 بار دوپینگ کرد و چند سال از فوتبال اخراج شد.
او در بازی فینال مان جام جهانی با دست گل زد و کسی تفهمید و ارژا نتین قهرمان جام جهانی شد.
مارادونا از 17 سالگی فوتبال را شروع کرد.
او 7 یا 8 سال به دلیل دوپینگ کردن از فوتبال محروم بود.
مارادونا چون کلی از فوتبال محروم بود 60 گل ملی بیشتر نزده است.
ژسوس کار خود را از باشگاه پالمیراس آغاز کرد. او در سال ۲۰۱۵ جایزه بهترین بازیکن تازه‌وارد به مسابقات را از آن خود کرد، همان سالی که کمک زیادی برای دستیابی تیمش به قهرمانی جام حذفی برزیل کرد. در فصل بعدی عنوان بهترین بازیکن سال لیگ برزیل را همزمان با قهرمانی تیمش پس از ۲۲ سال در مسابقات سری آ برزیل نصیب خود کرد. او در ژانویه ۲۰۱۷ با قراردادی به مبلغ ۳۲ میلیون یورو به تیم فوتبال منچسترسیتی پیوست و در سال ۲۰۱۸ به همراه تیمش موفق به کسب عنوان
رسیدن به مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتبال نونهالان تهران با تیم انصار المهدی 
دو دوره قهرمانی با تیم منتخب مدارس ابتدایی منطقه 11 در مسابقات فوتبال مناطق شهر تهران 
قهرمانی با تیم منتخب دبیرستان البرز در مسابقات منطقه 6
کسب مقام سوم مسابقات فوتبال مدارس ابتدایی منطقه 11 یا مدرسه میلاد 
 
قرارداد 100 میلیارد تومانی ویلمتوس در صورت حضور روی نیمکت ایران

سرمربی سابق تیم‌ ‌ملی فوتبال
بلژیک به زودی وارد تهران خواهد شد تا قرارداد سه ساله‌ای را برای هدایت
تیم ملی با فدراسیون فوتبال ایران منعقد کند. قراردادی که اگر با همین
شرایط منعقد شود تا جام جهانی قطر با سایر هزینه‌ها حدود ۱۰۰ میلیارد تومان
برای فوتبال ایران هزینه خواهد داشت.
به گزارش ایسنا و به نقل از خبرگزاری DPA ، مارک ویلموتس،
سرمربی بلژیکی قرار است به زو
هادی پارسا ریاست هیات فوتبال کاشمر استعفای خود را  تقدیم اصولی ریاست هیات فوتبال استان کرد. وی دلایل این استغفا را بیان نکرده و از تمامی اعضای هیات به خصوص احمد آریانپور دبیر هیات و مربیان و مسئولین باشگاه های مختلف تشکر نمود. 
ادامه مطلب
سید مهدی سید صالحی بازیکن اسبق استقلال و پرسپولیس گفت: فرهاد که هم‌تیمی خودم هم در استقلال بوده کارش را خوب بلد است. او باید با حسینی حرف بزند. کسی که ذخیره درست و حسابی هم ندارد نباید با این رفتار‌ها کار دست خودش و تیمش بدهد. باید هرچه سریع‌تر این موضوع جمع شود. حسینی با این‌کارهایش یک‌ تنه کل تیم را به حاشیه می‌برد. الان دوران این خاله‌زنک‌بازی‌ها گذشته و زمانه کار‌هایی نیست که تیم را به حاشیه می‌برد.
 
خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتب
این اتفاق در شرایطی رقم خورده است که برنامه دیدارهای دیگر تیم‌ها در پلی آف در تقویم این سایت قرار دارد.
این در شرایطی است که جمعه گذشته کنفدراسیون فوتبال آسیا در نامه‌ای خطاب به فدراسیون فوتبال ایران از برگزاری بازی‌های نمایندگان کشورمان در کشور سوم خبر داده بود که این موضوع اعتراض فدراسیون فوتبال و 4 نماینده کشورمان را به همراه داشت و همین موضوع باعث شد تا روز گذشته جلسه‌ای در وزارت ورزش برگزار شود و اعلام شد که تا امروز به AFC برای تجدید
مسابقات فینال و رده‌بندی لیگ‌های برتر و دسته اول فوتبال کرمان
رییس کمیته اطلاع‌رسانی و روابط عمومی هیئت فوتبال استان کرمان از برگزاری رقابت‌های فینال و رده‌بندی لیگ‌های برتر و دسته یک فوتبال استان، طی روزهای ۴ و ۶ اردیبهشت جاری خبر داد.

عرفان امیرخسروی رییس کمیته اطلاع‌رسانی و روابط عمومی هیئت فوتبال استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار ندای زرند ، گفت: دو تیم شهدای سیریز زرند و دقیانوس جیرفت به فینال لیگ دسته یک فوتبال استان راه یافته
تهیه کنندگان:امیررضا عرب و پدرام غریب
دبیرستان دوست داشتنی معلم 1 متوسطه اول
کد 13
استقلال یکی از تیم های پر افتخار اسیا است.
ین مقاله دربارهٔ باشگاه فوتبال مردان استقلال تهران است. برای تیم ن، باشگاه فوتبال ن استقلال تهران را ببینید.

استقلال
ادامه مطلب
فروش اسکریپت پیش بینی با 12 بازی کازینویی
اسکریپت بصورت اختصاصی طراحی شده و تنها فروشنده در ایران هستیم برخی از امکانات : دارای ۹ رشته ورزشی مختلف دارای بازی های زنده لحظه ای دارای بیش از ۷۰ آپشن داخل بازی دارای API دریافت بازی مادام العمر دارای بازی های گردونه شانس و شیر یا خط دارای بخش بونوس درصدی و ولکام بونوس دریافت بازی ، ثبت نتیجه و تصحیح فرم کاملا اتوماتیک دارای بخش کوپن هدیه کاربر دارای بخش پرفکت مانی و وب مانی دارای سیستم نمایندگی و ز
 
درباره کتاب صوتی فوتبال علیه دشمن»:
من نمی‌فهمم این فوتبال چه دارد که شما این همه پیگیرش هستید»؛ احتمالا همه مشتاقان و علاقه‌مندان به فوتبال یا طرفداران تیم‌های مختلف چنین جملاتی را از زبان افراد زیادی شنیده‌اند. بسیاری از افراد متوجه تاثیرات و کارکرد فوتبال به‌عنوان محبوب‌ترین ورزش نیستند، اما سایمون کوپر درصدد است تا در کتاب صوتی فوتبال علیه دشمن» و ذکر مصادیق و مشاهداتش از سفر به 22 کشور مختلف نشان بدهد که فوتبال هم اهمیت
⭐⭐⭐⭐⭐
ویژگی های محصول:
قطع: رقعی
نوع جلد: شومیز
خرید با تخفیف ویژه کتاب فوتبال اثر کریستین لابدی لاروده
دسته بندی محصول :
#کتاب_لوازم_تحریر_و_هنر
برای خرید با تخفیف ویژه کتاب فوتبال اثر کریستین لابدی لاروده یا دیدن جزئیات بیشتر بر روی لینک زیر یا بر روی عنوان محصول کلیک کنید.کتاب فوتبال اثر کریستین لابدی لاروده
[عکس 320×320]
دیدن توضیحات و خرید با تخفیف ویژهمشاهده مطلب در کانال
بازی مدریریت تیم فوتبال کلابی(اندروید):شاید شما هم دوست دارید مدریت تیم باشید ایا دوست دارید تیم بسازی ومدریت کنید  پس با ماهمراه باشید این بازی یکی از برترین بازی مدریت تیم فوتبال ایرانی هستش که شما باید تیم خود رو اداره کنید سکه و الماس در بیارید و بازیکن و مربی بخرید ترکیب بچینید تو لیگ و جام شرکت کنید وقهرمان بشی
نکته : بازی آنلاین است.
ژانر : ورزشی
 
وبسایت مربیگری و مدیریت فوتبال کلابیhttps://cluby.ir
دانلود کلابی از کافه بازارhttps://cafebazaar.ir/app/i
صعود شیر بچه های تبریز به مسابقات لیگ برتر فوتبال زیر ۱۷ سال کشورراهیان عاشورا تبریز 4⃣ولایت اهواز 2⃣مرحله نهایی مسابقات فوتبال زیر ۱۷ سال کشور که به میزبانی مقاومت تهران برگزار شد و در نهایت تیم های خلیج فارس شیراز و راهیان عاشورا تبریز ضمن صعود به شش تیم برتر ایران جواز حضور در مسابقات کشوری سال آتی را کسب کردند.⭕️تبریک به ریاست محترم هیات فوتبال استان جناب آقای حاج جواد ششگلانی و عوامل اجرایی و جامعه ورزش استان و پیشکسوتان فوتبال و با
تیم فوتبال پرسپولیس تهران در اولین دیدار از رقابت‌های هفته یازدهم لیگ برتر میزبان تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان بود و در پایان با نتیجه یک بر صفر مقابل حریف نتیجه را واگذار کرد.
از نکات جالب توجه در این بازی می‌توان به دقایق پایانی این بازی اشاره کرد. جایی که گابریل کالدورن سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس که به دلیل محرومیت انضباطی از حضور روی نیمکت سرخ‌پوشان محروم بود، لحظات پایانی بازی قصد داشت از روی سکو‌ها راهی رختکن شود، اما هواداران پ
تیم فوتبال پرسپولیس تهران در اولین دیدار از رقابت‌های هفته یازدهم لیگ برتر میزبان تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان بود و در پایان با نتیجه یک بر صفر مقابل حریف نتیجه را واگذار کرد.
از نکات جالب توجه در این بازی می‌توان به دقایق پایانی این بازی اشاره کرد. جایی که گابریل کالدورن سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس که به دلیل محرومیت انضباطی از حضور روی نیمکت سرخ‌پوشان محروم بود، لحظات پایانی بازی قصد داشت از روی سکو‌ها راهی رختکن شود، اما هواداران پ
بیوگرافی اوره رنار | اوره رنار ویکی پدیا | اوره رنار سرمربی ایران اوره رنار کیست بیوگرافی و کارنامه اوره رنار سرمربی ایران ایا اوره رنار مربی تیم ملی ایران شد ویکی پدیا اوره رنار
بیوگرافی اوره رنار
اروه رنار  بازیکن سابق و مربی فوتبال فوتبال اهل فرانسه است.از باشگاه‌هایی که در آن بازی کرده‌است می‌توان به باشگاه فوتبال کن اشاره کرد. وی به عنوان سرمربی سابقه قهرمانی در جام ملت‌های آفریقا ۲۰۱۲ به همراه تیم ملی فوتبال زامبیا و جام ملت‌های
پاورپوینت استعدادیابی در فوتبال
تعداد اسلاید:60
 
دانلود پاورپوینت
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
پاورپوینت استعداد یابی hadimikhak.blogfa.com › post Translate this page پاورپوینت استعداد یابی - تربیت بدنی. . پاورپوینت استعداد یابی را دانلود کنید. برچسب‌ها: دانلود . نگذاریم موضوع انشاء مدارس(علم بهتر است یا فوتبال). پاورپوینت استعدادیابی در فوتبال | takes | 3855 takes.manstar.ir › takes › html Translate this page نام فایل:"
میلاد میداوودی مهاجم سابق تیم استقلال تهران و تیم ملی فوتبال با انتشار پستی در صفحهی اینستاگرامش رسما از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.
میداوودی سابقهی بازی در تیمهای همچون استقلال تهران،استقلال اهواز،استقلال خوزستان،نفت مسجد سلیمان والاهلی امارات را در کارنامه خود دارد.
بیوگرافی امیرحسین اکبری
 
 
امیرحسین اکبری متولد 6 بهمن 1370 بازیکن فوتبال ساحلی است
 
فارغ التحصیل فوق لیسانس رشته تربیت بدنی می باشد، از والیبال شروع کرد سپس وارد فوتبال شد و حالا در فوتبال ساحلی می درخشد و طرفدار یوونتوس است
 
 
خانواده
 
امیرحسین متولد شهر پیربکران از توابع شهر فلاورجان، اصفهان می باشد؛ پدرش مدتی در تیم فوتبال پلی اکریل که یک تیم کارگری بود بازی می کرد
 
از والیبال تا فوتبال
 
ورزش را بصورت حرفه ای با والیبال شروع کرد تا ا
پنالتی ای که بیرانوند گرفت نذاشت دست به گیرنده مون بزنم و نودو سه دقیقه از تماشای فوتبال لذت بردم.
بعضی وقت ها تو زندگی وقتی اول بسم الله گند می زنی باید یه بیرانوند داشته باشی تا اشتباهت رو جبران کنه و بتونی با انگیزه ای بیشتر از قبل  ادامه بدی.
با چشمای خودم دیدم که اگه  مثل جهانبخش وِل کن هدف نشی و ادامه بدی،،،گل می کاری. :-) 
انرژی لازمو برای شروع بهمن ماه گرفتم.
 
Soccer Center نرم افزاری برای اطلاع از نتایج مربوط
به فوتبال می باشد. توسط این نرم افزار می توانید به صورت زنده نتایج
فوتبال را تحت کنترل داشته باشید. همچنین اطلاعات کلی در مورد هر بازی،
بازیکن و … نیز در اختیار شما قرار خواهد گرفت.
ادامه مطلب
خیلی وقت قبل‌ها، یک‌بار کسی گوشه‌ای گیرم انداخت و پرسید: خب بگو ببینم، چیست این فوتبال؟ و من روزها فکر کردم که چیست واقعا؟ چرا؟ چرا باید فوتبال را دوست داشته باشم؟ اصلاً در فوتبال دنبال کدام گمشده‌ای هستم؟ فکر کردم، فکر کردم و فکر کردم و عاقبت رسیدم به اینکه فوتبال برای من چیزی است شبیه به زندگی. شاید شبیه‌ترین مفهوم به مفهوم زندگی. امروز امّا می‌خواهم مهر غلط بکوبم روی آن حرف و بگویم فوتبال هیچ‌وقت به‌مانند زندگی نیست. نیست، نبوده و نخ
آموزش پیش بینی فوتبال 
 
سلام دوستان ابتدا خدمتتون بگم این پست بصورت مدام قرار هست که آپدیت بشه هر هفته مجدد سر بزنین و ادامه همین مطلب را مطالعه کنین . 
در این مطلب قرار داریم برای شما آموزش پیشبینی فوتبال رو به صورت کاملا دقیق یاد بدیم .  همچنین در این مطلب میتوانید تمام سوالات خود در مورد هندیکپ چیست ؟ و چه حالت هایی دارد را پیدا کنید . 
ادامه مطلب
فیلیپه لوییس، مدافع برزیلی اتلتیکومادرید ناامید است نیمار در زمستان راهی بارسلونا شود.
به گزارش "ورزش سه"، گران قیمت ترین بازیکن تاریخ فوتبال در تلاش برای جدایی از پاری سن ژرمن و بازگشت به بارسلونا است. فیلیپه لوییس معتقد است انتقال نیمار به نوکمپ به سود فوتبال برزیل خواهد بود و به همین دلیل امیدوار است این انتقال دشوار در تابستان رخ دهد. در تابستان پارسال اخباری در مورد انتقال خود فیلیپه لوییس به بارسا نیز وجود داشت که به نظر می رسد منتفی
پاورپوینت استعدادیابی در فوتبال
تعداد اسلاید:60
 
دانلود پاورپوینت
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
دانلود پاورپوینت طراحی تمرین فوتبال - فایل های آموزشی - تماشا https://tamasha.com › .استعدادیابی در فوتبال pptxاستعدادیابی فوتبال pptxدانلود رایگان پاورپوینت استعدادیابی در فوتبالxدانلود پاورپوینت استعدادیابی در فوتبالxپاورپوینت استعدادیابی در فوتبالxپاورپوینت استعدادیابی فوت
به احتمال زیاد یکی از قوانینی که بعد از شروع مجدد فوتبال در این روزهایی ویروسی خواهیم داشت،بسیار عجیب  خواهد بود
                                                                                                        
           
ادامه مطلب
به گزارش همشهری آنلاین؛ دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با نشر پستی بخاطر میثم بائو، بازیکن سابق آویشن ملی فوتبال ایران، آرزوی صلح و صفا کرد. اسکوچیچ در صفحه اش نوشت: شماره ۱۹(بائو) برایت دعا می کنیم و منتظریم تا برگردی. »
یک دانشمند سویسی به نام ایزابل برگز مایرز مرحله ای از علاقه را اثبات نمود و به آن مرحله سوالات تثبیت علاثه گقت.
این نوع سوالات بعد از اینکه دو طرف علاقه ای ثابت شده به هم دارند و نیازمند تایید آن از سمت دیگری هستند پرسیده می شود
مثال 
-من از فوتبال متنفرم
-اگر من فوتبال را دوست داشته باشم چه؟؟؟
فوتبال ورزش مفرح و مورد علاقه ی کودکان می باشد. در این ویدئو به آموزش افزایش مهارت کنترل توپ در ده دقیقه در  این رشته ی ورزشی پرداخته ایم.
مشاوره رایگان: 09130919446,7,8 وب سایت: 118file.com
برای تماشای ویدیوهای بیشتر اینجا کلیک کنید.
 
#فوتبال
#کودکان
#ورزش_با_توپ
#توپ
#آموزش_فوتبال_به_کودکان
10 باشگاه فوتبال قدیمی جهان
 

  1- 1857 Sheffield FC باشگاه فوتبال شفیلد (شفیلد FC) توسط FA و FIFA به عنوان قدیمی ترین باشگاه جهان شناخته می شود. دربی Sheffield FC و همسایه نزدیکش Hallam FC قدیمی ترین بازی فوتبال در جهان است ، که به رقابت می پردازند. این باشگاه در سال 1857 توسط ناتانیل کرزویک و ویلیام پرست تأسیس شد و قوانین شفیلد …

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها