نتایج جستجو برای عبارت :

تندباد اردستان

کارشناس مسئول هواشناسی اردستان گفت: وزش شدید باد و طوفان در اردستان به ۱۱۰ کیلومتر بر ساعت رسید.
داود صداقت در گفت و گو با خبرنگار پانا اظهار کرد:سامانه بارشی بهاره همراه با وزش شدید باد و رعدوبرق در اردستان وجود دارد.
وی افزود:وزش باد در اردستان به ۱۱۰کیلومتر بر ساعت رسید که در گاهی اوقات بارش باران را به همراه داشت.
صداقت، ضمن اعلام احتمال خفیف بارش پراکنده برف در ارتفاعات در اوایل صبح شنبه،تصریح کرد: این سامانه بارشی بامداد فردا از شهرست
اردستان/اصفهان(پانا)-فرمانده انتظامی اردستان از کشف ۷۵ کیلوگرم حشیش در خودروی پژو ۴۰۵ خبرداد.
سرهنگ غلامرضا هاشمی زاده در گفت و گویی اظهار کرد: یک دستگاه خوددرو پژو ۴۰۵ خاکستری رنگ مظنون به حمل مواد مخدر که از شهرهای جنوبی به سمت مرکز کشور حرکت می کرد در اردستان متوقف شد.
وی افزود: عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان اردستان و نائین به سراکیپی عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و با هماهنگی مقام قضائی در محل های مورد نظر مستقر شدند و توا
اردستان/‌اصفهان(پانا)-شهرداراردستان گفت: پروژه بازآفرینی مسجد جامع اردستان پیشرفت ۷۰درصدی دارد و تا پایان امسال به پایان می‌رسد.
محسن حیدری در جلسه ستاد بازآفرینی شهرستان اردستان، اظهار کرد: با توجه به اینکه طرح بازآفرینی شهرستان پیشرو در سطح کشور مطرح است آنچه که تا امروز اتفاق افتاده شانزدهمین ستاد بازآفرینی شهرستان اردستان را برگزار می‌کنیم که از سطح کشور نیز بالاتر است.
وی افزود: طرح بازآفرینی در اردستان از سال قبل استارت خورده، ول
↓↓ لینک دانلود و خرید پایین توضیحات ↓↓
فرمت فایل: word 
 (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحات:15
 
 
قسمتی از متن فایل دانلودی:
موضوع: تاریخچه پیدایش اردستان
مقدمه نگاهی گذرا به اردستان از زمان باستان تا این زمان »
وجه تسمیه اردستان
اوضاع جغرافیایی اردستان و تأثیر آن در شکل گیری اردستان
خرابه های ساسانی یا اردستان قدیم
مسجد جامعه اردستان
اجزاء پدید آورنده اردستان
وجه تسمیه و علت ایجاد محلات مختلف اردستان
 
مقدمه :
نگاهی گذرا به
اردستان(پانا)- شهرستان اردستان در منابع تاریخی لقب های متعددی دارد که یکی از آنها دارالعرفان ایران است.
محمد رضا صدوقی؛کارشناس میراث فرهنگی در گفت و گو با خبرنگار پانا اظهار کرد: در عصر ایلخانی،به خاطر وجود شخصیتی مانند پیرمرتضی علی اردستانی، لقب دارالعرفان به اردستان اهدا می شود.
پیرمرتضی علی اردستانی فرزند امیر شمس‌الدین حاکم اصفهان است.
مشتاقی؛محقق و نویسنده اردستانی گفت:پیرمرتضی از عرفای اواخر قرن هفتم محسوب می شود و در اردستان زندگ
اردستان/اصفهان(پانا)- رئیس راهور شهرستان اردستان گفت: با توجه به نصب علائم و سرعت گیر های مخصوص در نقاط مختلف شهرستان اردستان تصادفات فوتی نسبت به جرحی ۱۷ درصد کاهش داشته است.
سروان ابراهیم نرگسیان در جلسه شورای ترافیک شهرستان اردستان اظهارکرد: پر حادثه ترین خیابان های شهرستان اردستان خیابان شهید فائق است که سه پیشنهاد برای آن در نظر گرفته شده تا از حادثه ها جلوگیری کند، بر این اساس این خیابان باید یک طرفه یا دولاین شده و یا اینکه میانه خیا
اردستان، اصفهان (‌پانا) -‌‌ مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اصفهان گفت : اردستان یکی از شهرهایی است که از لحاظ صنعت برای ما مهم بوده و بر روی آن دقت زیادی داریم و در حوزه بهره برداری کارهای خوبی صورت گرفته که از نظر ما کارنامه مثبتی دریافت کرده است.
حمید علاقه مندان در گفت و گویی اظهار کرد:شهرستان اردستان در خصوص همکاری با برق استان کار بزرگی انجام داده است.
وی افزود: اردستان یکی از شهرهایی است که از لحاظ صنعت برای ما مهم بوده و بر روی آن دقت زیا
اردستان/اصفهان(پانا)-مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان اصفهان از کشف دستکندهای زیر زمینی در عمق زمین و در طبقات زیرین پهنه شهر تاریخی اردستان و به ویژه در طبقات زیرین محلات تاریخی این شهر خبر داد.
فریدون الله یاری اظهار کرد: باستان شناسان در چند روز گذشته دستکندهائی را در عمق ۳۵ و حتی ۴۰ متری زیر زمین و در طبقات زیرین برخی محلات تاریخی اردستان کشف کرده اند.
وی افزود: این دستکندها در زیر محلات قدیمی شهر از جمله محلات ابالی”،
اردستان، اصفهان (پانا) - فرمانده انتظامی شهرستان اردستان از ساماندهی کسبه دوره گرد و ضایعاتی ها در این شهرستان خبر داد .
غلامرضا هاشمی زاده در جلسه ساماندهی کسبه دوره گرد و افرادی که در خرید و فروش اجناس ضایعاتی فعال هستند در ستاد انتظامی اردستان اظهارکرد : با توجه به ورود افراد مختلف از اقصی نقاط کشور به شهرستان در غالب کسبه دوره گرد و خریداران اجناس ضایعاتی و بروز مشکلات امنیتی و سرقت های مختلف ضرورت داشت این افراد ساماندهی شوند.
وی افزود:
کاشان- ایرنا- رییس
اداره حفاظت محیط اردستان گفت: فرهنگ‌سازی، مراقبت محیط‌بانان و همکاری
مردم محلی به کاهش شکار و افزایش ۱۰ درصدی حیات وحش منطقه حفاظت شده کهیاز
در این شهرستان منجر شده است.



منطقه حفاظت
شده کهیاز با گستره ۹۲ هزار هکتار واقع در شرق اردستان میزبان گونه‌های
جانوری مانند کل و بز، قوچ و میش، آهو، کفتار، گرگ، روباه و گربه‌شنی،
کاراکال و گربه‌وحشی است.

حسین شواخی روز یکشنبه در نشستی با خبرنگاران اردست
هزینه مراسم عید و برات را به سیل زدگان اختصاص دهید»با توجه به ارادت همشهریان محترم به اهلبیت و احترام به اموات، بویژه در نیمه شعبان، که مراسم عید و برات را برگزار می نمایید، پیشنهاد می شود در صورت صلاحدید، هزینه های برگزاری مراسم یاد شده را به هم میهنان آسیب دیده از سیل اختصاص دهید و ثواب این صدقه بزرگ را به ارواح در گذشتگان نثار و ایثار فرمایید که قطعا مورد تایید امام زمان"عج" و رضایت پروردگار خواهد بود.خدا رحمت کند همه در گذشتگان را و خداو
نقشه سلسله مراتبی شهرستان اردستان بصورت عکس با کیفیت بالا
نقشه ای خواهی داشت نقشه سلسله مراتبی  موقعیت شهرستان اردستان  می باشه. این نقشه به صورت عکس  و فرمت آن jpg  هستش و کیفیتش بسیار بالاست،dpi اون 200، همچنین ابعادش هم 50*30  سانتیمتره. این عکس نقشه شامل سه قسمته: 1- نقشه موقعیت استان اصفهان  در نقشه ایران 2-نقشه استان اصفهان و استان های همسایه 3-نقشه شهرستانهای استان اصفهان  به صورتی که رنگ شهرستان اردستان  با بقیه متفاوته این نقشه به خو
اردستان/اصفهان(پانا)-رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) اردستان ‍ گفت: حدود ۳۰۰ خانوار از مهرماه امسال به خانواده های تحت حمایت کمیته امداد اضافه شده است.

ابوالقاسم صادقی در نشست خبری به مناسبت روز احسان و نیکوکاری در کمیته امداد اردستان، اظهار کرد: این مرکز حدودا ۲۰۱۹ خانوار مستمند را زیر پوشش حمایتی خود دارد که ۱۲۰۰ خانوار آن ساکن روستاها و ۵۰ درصد ن سرپرست خانوار و تقریبا ۳۸۰۰ نفر هستند.
وی افزود: کمیته امداد اردستان ۱۰۰ فرزند یتیم را تح
دیروز از اردستان برمی گشتم .دیدم در محدوده پل جدید شهدای کمشچه که محل تلاقی آزادراه شرق و اتوبان اردستان هست خودروهایی باصطلاح درحال خلاف آمدن هستند . دقت کردم دیدم بله در این محدوده فکری درست  به حال جاده مرغ و دنبی نشده و مردم این محل وقتی از سمت کمشچه می آیند و قصد ورود به جاده مرغ را دارند مجبورند حدود ۵۰۰ متر به جلو رفته و از دور برگردان برگشته و بعد وارد این جاده شوند . خب بهر حال خیلی ها حال رفتن تا دور برگردان را نداشته و چون روبروی ورو
 
پاورپوینت بررسی معماری مسجد جامع اردستان
در این فایل مسجد جامع اردستان مورد تحلیل قرار گرفته است. این فایل در قالب پاورپوینت ودارای 23 اسلاید قابل ویرایش برای رشته معماری تهیه شده است.
مشخصات فایل

تعداد صفحات
23

حجم
5968 کیلوبایت

فرمت فایل اصلی
ppt

دسته بندی
معماری

توضیحات کامل
پاورپوینت بررسی معماری مسجد جامع اردستان
 
مسجد جامع اردستان بنایی تاریخی در شهر اردستان واقع در شمال استان اصفهان است. معمار بنا استاد محمود اصفهانی است. این مسجد
 اردستان /‌اصفهان(‌‌پانا‌)- رئیس خانه صنعت و معدن استان اصفهان گفت : با توجه به مشکلات سختگیرانه اداری و قوانین باز دارنده امروز از تعداد 165 تنوع صنایع دستی استان حدود 50 تا 60 در صد آنها در حال ازبین رفتن است.

عبدالوهاب سهل آبادی اظهار کرد : متاسفانه قوانین بیمه ای ، مالیات و عوارض و دیگر مشکلات اداری پیش روی هنرمندان بخش صنایع دستی انگیزه جذب کار آموز را از هنرمندان گرفته و این هنرها با خارج شدن افراد سالخورده ازبین خواهند رفت.
وی افزود: با ت
مردم به قالیشویی های مجاز  مراجعه کنندایسنا/اصفهان رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت اردستان گفت: مردم در انتخاب قالیشویی‌ها دقت کنند و برای اطمینان از مجاز بودن آنها، از اتاق اصناف و یا اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان استعلام بگیرند.
محمدرضا باقری در حاشیه بازدید از کارگاه های قالیشویی اردستان در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: برخی از قالیشویان غیر مجاز به بهانه شستشوی فرش در آستانه نوروز، آن را سرقت کرده اند و شهروندان باید فرش های خود را به
به گزارش یورونیوز، تلویزیون ان. اچ. کی ژاپناعلام کرد در پی این تندباد که اکنون از توکیو عبور کرده و به سمت سیرت این کشور تو حرکت است، رودخانه های محلی بسیاری طغیان کرده و صاعقه بیش از نیم میلیون مسکن قطع شده است. از سوی دیگر نیروی بحری ژاپن اخبار کرد یک رژه دریایی که بنا بود روز دوشنبه ارتکاب شود بوسیله دلیل عبور طوفان فسخ شده است. بنا بود درون این سان دریایی، که آخرین نمونهٔ آن چهار سال پیش تو آبهای ساحلی ژاپن برپا شده بود، ۴۶ سفینه از کشوره
جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان اردستان 98 – 99 با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.
تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شبحتی ایام تعطیل29 20 70 70 – 021
مدارس
تیزهوشان از نظر شیوه های آموزشی، تدریس، برنامه آموزشی و سطح آموزشی جزو
مدارس نمونه کشوری محسوب می شود. به همین دلیل دانش آموزان بسیاری تمایل به
ادامه تحصیل در این مدارس دارند. به همین خاطر دانش آموزان بسیاری نسبت به ثبت نام آزمون سن
 
 
 از این سموم که بر طرف بوستان بگذشت، عجب که بوی گلی هست و رنگ نسترنی.
الان برای خودم یه دفعه عجیب اومد که هنوز زنده‌ام‌ هنوز؟ زنده‌ام؟! چه کلمات عجیب و غریبی! زنده بودن هم چیز عجیبی‌ه ها، معنای غریبیست. چون متضاد زنده بودن خیلی قابل فهم نیست. 
سال پیش که نه حتی اگه همین چهار ماه پیش به من میگفتی چهار ماه بعد مشغول چه کاری ای میگفتم خواب تموم شد صب بخیر!!!
ولی خب همه چیز خیلی یهویی شد و فک کنم اسمشو میتونیم بزاریم یهویی خوب!!
امروز موقع ناهار به دوستام گفتم هفته ی بعد من در حالی میام سر کلاس میشینم که تیر خوردم و خب اون مدرسه ندار های عوضی خندیدن.هشتگ کثافطای مرض
الان نمیخوام از تندباد دهن سرویسی ای که در طی هشت ماه آینده قراره بر من روا داشته بشه حرف بزنم ذاتا مهم هم نیست چون تموم میشه
از امیلی دیکنسون:
 
امید چونان پرنده ایستکه در روح آشیان داردو آواز سر می دهد با نغمه ای بی کلامو هرگز خاموشی نمی گزیندو شیرین ترین آوایی ست کهدر تندباد حوادث به گوش می رسدو توفان باید بسی سهمناک باشدتا بتواند این مرغک راکه بسیار قلب ها را گرمی بخشیدهاز نفس بیندازدمن آنرا در سردترین سرزمین شنیده امو بر روی غریب ترین دریاهابا این حال؛ هرگز؛ در اوج تنگدستیخرده نانی از من نخواسته است.
 
 
کشت گلخانه یی در شرایط سخت کم آبی
طبق خبرگزاری فارس، معاون وزیر کشاورزی امروز اعلام کرد که وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرده است که پنج هزارو هشتصد  هکتار کشت گلخانه ای  در کشور با پنج میلیارد تومان جبران خواهد شد.
وی افزود که به علت اهمیت محصولات گلخانه ای در کشور، قبل از راه اندازی سه هزارو ششصد  هکتار بود که وزیر جهاد کشاورزی آن را به پنج هزارو هشتصد هکتارافزایش داد.
طهماسبی گفت ساختن سایبان از دستاورد های دیگر برای جلوگیری از مصرف آب بیشتر
از امیلی دیکنسون:
امید چونان پرنده ایستکه در روح آشیان داردو آواز سر می دهد با نغمه ای بی کلامو هرگز خاموشی نمی گزیندو شیرین ترین آوایی ست کهدر تندباد حوادث به گوش می رسدو توفان باید بسی سهمناک باشدتا بتواند این مرغک راکه بسیار قلب ها را گرمی بخشیدهاز نفس بیندازدمن آنرا در سردترین سرزمین شنیده امو بر روی غریب ترین دریاهابا این حال؛ هرگز؛ در اوج تنگدستیخرده نانی از من نخواسته است.
 
ادامه مطلب
سلام :)
خونه‌ی آبیِ جدیدتون مبارک باشه :)
 
 
امید چونان پرنده ایستکه در روح آشیان داردو آواز سر می دهد با نغمه ای بی کلامو هرگز خاموشی نمی گزیندو شیرین ترین آوایی ست کهدر تندباد حوادث به گوش می رسدو توفان باید بسی سهمناک باشدتا بتواند این مرغک راکه بسیار قلب ها را گرمی بخشیدهاز نفس بیندازدمن آنرا در سردترین سرزمین شنیده امو بر روی غریب ترین دریاهابا این حال؛ هرگز؛ در اوج تنگدستیخرده نانی از من نخواسته است.
 
 
فرصتی استثنایی
‼️‼️فروش ویژه گاز هلیوم‼️‼️
❌فروش ویژه هلیوم وارداتی گرید5 (99.999) در حجم های متفاوت❌                                                                                                                                                                                                                                                                                                 بالاترین کیفیت. منا
گاز خالص
Pure Gas
 شرکت گاز اردستان تولید کننده و تامین کننده انواع گازهای خالص ، گازهای آزمایشگاهی ، گازهای میکس (مخلوط های گازی)، گازهای صنعتی و گازهای کالیبراسیون
شرکت گاز اردستان تولید کننده و تامین کننده انواع گازهای خالص از جمله گازهلیوم Helium Gas ، گازاکسیژن Oxygen Gas، گاز آرگون Argon Gas،گاز نیتروژن Nitrogen Gas ، گاز هیدروژن Hydrogen Gas ، گاز دی اکسید کربن Carbondioxide Gas ، گاز پروپان Propan Gas ، گاز متان Methane Gas و. می باشد.
 
گاز خالص چیست ؟
گاز های خالص به گاز هایی
به گزارش دویچه وله، تندباد استوایی "بری" همان طرز که پیش دماغ شده بود عصر شنبه ۱۳ ژوئیه (بوسیله وقت محلی) به ایالت لوئیزیانا رسید ولی برضد نگرانی ها دگرگونی بوسیله "هاریکن" (طوفان تندری یا گردان حاره ای) نشد. مرکز ملی هاریکن درون میامی می گوید مرکز طوفان "بری" در جنوب قریه نیواورلئان بوده است. این طوفان در مسیر خود به جانب مناطق ساحلی جنوب آمریکا، تا سرحد پیوستن بوسیله یک گردباد بارانی، شدت گرفته حیات. مقامات محلی برای مناطقی که در معرض طوفان
لیکی از مواردی که باعث اهمیت شهرهاست راهها می باشد . اتصال شهر ها به راهها مخصوصاَ آزاد راه و بزرگراه به شدت باعث اهمیت و رونق ان شهر می شود . متاسفانه در شهرستان برخوار راه مهمی وجود ندارد الا بزرگراه اصفهان .اردستان . البته آزادراه شرق هم هست که هنوز خیری از اون به شهرستان نرسیده . بیشتر شهرها برای اینکه بتوانند به راه مهمی متصل شوند  رایزنی های زیادی انجام می دهند تا شاید راه را به طرف شهر خود بکشند و از آن عبور دهند . و اگر نشد مابین شهر و اتو
جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی اردستان 98 – 99 با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.
تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شبحتی ایام تعطیل29 20 70 70 – 021
دانشگاه علمی کاربردی تنها دانشگاه وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است که تمامی رشته های خود را به صورت بدون کنکور ارائه می دهد. هدف از تاسیس این دانشگاه مهارت آموزی متقاضیان به صورت علمی و کاربردی بود. هم اکنون افراد بسیاری که فارغ التحص
ردستان، اصفهان (پانا) - نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت:۹ دی روز ایثار و بصیرت است و نقطه عطفی شد بعد از فتنه ۸۸ که مردم با حضور یکپارچه خود از آن حمایت کردند.
حجت الاسلام سید صادق طباطبایی نژاد در گفت و گو با خبرنگار پانا، اظهار کرد: ۹ دی روز ایثار و بصیرت است و نقطه عطفی شد بعد از فتنه ۸۸ که مردم با حضور یکپارچه خود حمایت کردند از اصل نظام و توطئه های دشمن را کور کردند.
وی افزود: مردم توانستند ناامنی که در سال ۸۸ ایجاد شد با حرکت یک
به گزارش ایرنا محمدحسین شوشتری  تو این باره گفت: وزش این زننده نفخ سبب کاهش دمای هوا هنگام روزهای چهارشنبه و پنجشنبه تا ۳ درجه در استان تهرانخواهد شد.» این ممیز سازمان هواشناسی اظهارداشت: هرچند که فردا و پس فردا دمای محیط در استان تهران کاهش می یابد، اما از اواخر روز پنجشنبه دمای هوا درون استان تهران مجددا روانی افزایشی خواهد داشت.» به پیش بینی موسسه هواشناسی ناحیه طی دو روز آینده، بوسیله ویژه تو ساعات بعدازظهر و اوایل شب، شاهد رگبار مو
به گزارش ایرنا محمدحسین شوشتری  در این باره گفت: وزش این نوک تیز جریان هوا سبب کاهش دمای فضا طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه تا ۳ درجه درون استان تهرانخواهد شد.» این کارشناس سازمان هواشناسی اظهارداشت: هرچند که فردا و پس فردا دمای محیط در استان تهران کاهش می یابد، ولی از اواخر روز پنجشنبه دمای محیط تو استان تهران مجددا قضیه افزایشی خواهد داشت.» به پیش بینی سازمان هواشناسی کشور طی دو روز آینده، بوسیله ویژه درون ساعات بعدازظهر و اوایل شب، شاه
سنگ تراورتن کمشچه یا تراورتن کمشچه با طیف رنگی کرم و کرم بژ به دو صورت موج دار (v) و بی موج (c) در ابعاد تایل و اسلب تولید می ­گردد. سنگ تراورتن کمشچه دارای تراکم بالا و یکنواختی رنگ خوبی است. سنگ تراورتن کمشچه شباهت زیادی به سنگ تراورتن طرق و حاجی آباد دارد. معدن سنگ تراورتن کمشچه در استان اصفهان، شهرستان دولت آباد، جاده اردستان بعد از روستای کمشچه واقع گردیده است.جهت خرید سنگ تراورتن کمشچه با ما در ارتباط باشید.۰۹۱۳۵۵۶۶۴۷۷زارعی
تاکنون تخیل رایج این حیات که طوفان ها و زله ها دو مفهوم کاملا متمایز هستند؛ اما به تری محسوس شده است که این دو پدیده ی هولناک غریزی گاهی با یکدیگر ارتباطی انقلابی و ویرانگر برقرار می کنند و بدتر اینکه، ابراز یکی از آن ها می تواند باعث سخت گیری دیگری شود. البته ما سال هاست که با نوسان خفیف ناشی از طوفان ها تو حسگر دستگاه های لرزه نگار و همچنین امواج میکرولرزه ای ناشی از اصابت موج ها به ساحل دریاها آشنایی داریم؛ ولی دانشمندان از پدیده
بوسیله گزارش یورونیوز، درون بسرنوشت شوم دچار کردن های از کوهستان های راکی شمالی و بطرف خانه مونتانا روز یکشنبه و دوشنبه تا بیش از ۱۲۰ سانتیمتر بارش برف گزارش شده و غافلگیری مقامات منطقه ای و شهروندان را انگیزه گردید. همچنین قریب به ۵۰ سانتیمتر برف در ایالت واشنگتن باریده است. بارش برف در ایالت های دیگری از عموم کالیفرنیا، نوادا، وایومینگ، اورگان و آیداهو همچنین گزارش شده و شدت بارش درون فداکار مناطق بوسیله حدی بود که خانه ها زیر برف مدفون
بر اساس احادیث، آغاز ظهور آن بزرگوار از مشرق زمین خواهد بود: 
" نقطه آغاز ظهور او از سوی مشرق است و چون آن هنگام فرا رسد، سفیانی خروج کند." (المعجم، ج5، ص235) 
یعنی فراهم ساختن زمینه ظهور آن حضرت، به دست نژاد سلمان فارسی(ایرانیان) است. همان ها که به دارندگان پرچم های سیاه معروف اند و نهضت آنان به رهبری مردی از قم برپا می گردد.
 "مردی از قم مردم را به حق دعوت کند. گروهی گرد او جمع شوند که دلهایشان چون قطعه های آهن استوار و پولادین در برابر تندباد ها و
اسنپ؛ موجی که چند روزی فضای مجازی را فراگرفت و با انتشار عکسی از دیدار راننده و مسافر به ساحل سکوت و انفعال نزدیک می‌شود. عکسی که پر بود از دردهایی که نمی‌شود گفت و اجباری که لبخندش هم مضحک است و آینده‌ای که به آتش زیر خاکستر می‌ماند! همان رعب و ترسی که گاهی ما را به رعایت قانون وامی‌دارد سبب شد امر به معروفِ راننده یک شبه میوه دهد و امان از درختی که ریشه ندوانده باشد و فقط #او ست که می‌داند این درخت بی‌ریشه در تندباد بعدی چه پیامدهای ناگوا
تقلب در استعمال علامت تجاری ثبت شده و مجازات های مربوط به آن به چه صورت است














دسیسه به معنای مکر، حیله ، و
توطئه و تقلب به معنای نادرستی و دغلکاری است. دسیسه و تقلب در کسب و
تجارت عبارت است از اعمال متقلبانه اسباب چینی هایی که موجب گمراهی
خریداران گشته و اسباب انحراف مشتریان را از اجناس و محصولاتی معین، فراهم
آورد و نظر آن ها را به نار

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها