نتایج جستجو برای عبارت :

تأثير پرداخت سود سهام عدم انتشار اخبار بد بر خطر سقوط قيمت سـهام بـا تأكيد بر عدم تقارن اطلاعاتي. بررسيهاي حسابداري حسابرسي، .40

برای دانلود فایل متن کامل این پایان نامه ها اینجا کلیک کنید
پایان نامه مطالعه ارتباط بین عدم تقارن اطلاعاتی، کیفیت افشا و کیفیت گزارشگری مالی در شرکت­های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته حسابداری  دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات کرمانشاه  دانشکده­ی تحصیلات تکمیلی  پایان نامه برای دریافت درجه­ کارشناسی ارشد  M.A.» رشته حسابداری   عنوان: مطالعه ارتباط بین عدم تقارن اطلاعاتی، کیف
◀️طبقه بندی انواع سهام شرکت ها:
blue chipسهام معتبر
♦️سهام شرکت های بزرگ و مشهور که دارای محصولات با کیفیت و با سودآوری مطمئن می باشند و  اکثرا در تملک شرکت های نهادی مثل شرکت های بیمه و صندوق های بازنشستگی می باشد.
growth stock سهام رشدی
♦️این شرکت ها سود نقدی پرداخت نمی کنند اما بدلیل اینکه آینده خوبی برای سهم متصور است، سهامداران زیادی برای خرید سهام شرکت های رشدی در صف خرید قرار می گیرند و ارزش سهام دایما افزایش می یابد.
income stock 
سهام درآمدی
 ♦
✅ #سود_نقدی سهام با مثال
⭕️ در خصوص توزیع سود نقدی سهام سه تاریخ به قرار زیر وجود دارد:
1- تاریخ پیشنهاد سود سهام توسط هیأت مدیره،2- تاریخ تصویب سود سهام توسط مجمع عمومی عادی صاحبان سهام، و3- تاریخ پرداخت سود سهام.
در تاریخ پیشنهاد سود سهام توسط هیأت مدیره که همان تاریخ ترامه است، بدهی قطعیت ندارد، در تاریخ تصویب سود سهام توسط مجمع عمومی عادی صاحبان سهام به دلیل اعلام سود سهام، بدهی قطعیت می یابد.
تاریخ تصویب سود سهام توسط مجمع عمومی عادی
 
⭕️ مرکز تقارن: نقطه ای در شکل که اگر شکل حول آن نقطه به اندازه مشخص بچرخد، شکل بر خودش منطبق می شود.
 
⭕️ انواع تقارن:                      تقارن محوری  - تقارن مرکزی - تقارن چرخشی
تقارن محوری: تقارنی است که اگر شکل را از روی آن تا کنیم دو قسمت شکل بر هم منطبق می شود.
 
تقارن مرکزی: تقارنی است که اگر شکل را به اندازه 180درجه، حول یک نقطه بچرخانیم شکل بر خودش منطبق می شود. 
 
تقارن چرخشی: وقتی شکل را حول یک نقطه به اندازه 180 درجه یا کمتر در جهت عقربه ه
1- آیا تغییرات قیمت سهام بعد از رویداد اطلاعیه سود و زیان، مدیران را به افشای اطلاعات مرتبط با ارزش شرکت، تحریک می کند؟
همچنین، امکان دارد هنگامی که قیمت سهام در اثر انتشار اطلاعیۀ سود و زیان، کاهش می یابد، اخبار بدِ افشا نشده، با توجه به افت قیمت، به اخبار خوب تبدیل شده باشند، یعنی همان اخباری که قبلاً  باعث کاهش قیمت سهام می شدند، انتشار آن ها بعد از کاهش قیمت،  موجب افزایش قیمت سهام نه تا سطح قبلی، می شود. با این تفاسیر، می توان سوال دوم را
پرداخت سود سهام عدالت مرحله چهارم اسفند 97 | میزان سود سهام عدالت مرحله چهارم تاریخ پرداخت مرحله چهارم سهام عدالت سهام عدالت اسفند 97 کی پرداخت میشه مرحله چهارم سهام عدالت کی واریز میشود
پرداخت سود سهام عدالت مرحله چهارم اسفند 97 
سازمان خصوصی‌ سازی از آغاز مرحله چهارم پرداخت سود سهام عدالت گروه‌های مختلف مشمولان از امروز (یک شنبه 26 اسفند 97) خبر داد و گفت:
مرحله چهارم پرداخت سود سهام عدالت سال مالی ۹۶ شرکت‌های سرمایه پذیر مربوط به گروه‌های
*ساختمان هشت‌وجهی بود و تقارن محض سراسر ساختمان را پوشانده بود. از دالون‌های بزرگی عبور می‌کردم تا به خارج از ساختمان برسم. من باید به فاصله‌ی کوتاهی خودم را به یکی دیگر از وجوه ساختمان می‌رساندم. اما آدمی در تقارن محض گم می‌شود. گم و گور. وقتی هر طرف را که نگاه کنی با طرف دیگر تفاوتی ندارد، ترس تمام وجودت را فرا می‌گیرد. من در تقارن محض گم شده بودم و زمان می‌گذشت.
وقتی می‌دانی باید شرایطت را عوض کنی ولی هیچ نشانه‌ای، مطلقا هیچ نشانه‌ای
 
حل المسائل حسابداری میانه 2 اسکندری فصل چهارم
دانشجویان و کاربران گرامی ، محتوای این فایل شامل حل المسائل تشریحی فصل چهارم: حسابداری شرکت‌های سهامی – سود انباشته، اندوخته‌ها و سود سهام کتاب حسابداری میانه 2 اسکندری می باشد که با فرمت PDF در 8 صفحه مطابق با آخرین ویرایش کتاب تهیه و تدوین گردیده است که پس از پرداخت آنلاین ،میتوانید این محصول را دریافت و دانلود نمایید.
فصول کتاب حسابداری میانه 2 اسکندری:
فصل اول: حسابد اری سرمایه‌گذاری در او
به نام خالق هستی
با معرفی و توضیحات کامل پلن های مختلف سهام فکس در خدمت شما هستیم.

اطلاعات کامل سهام 50 روز سهام فکس :
قیمت هر سهام : 10000 تومان
مدت فعالیت هر سهام : 50 روز
درآمد روزانه از هر سهام : 220 تومان
درآمد ماهانه از هر سهام : 6600 تومان
درآمد کلی طی 50 روز از هر سهام : 11000 تومان یعنی 110 درصد
سود خالص طی 50 روز از هر سهام : 1000 تومان یعنی 10 درصد
حداکثر تعداد سهام 50 روز در عضویت های مختلف :
سهام دار ابتدایی : 5 عدد
سهام دار کار آموخته : 50 عدد
--------------------------
آغاز واریز سود سهام عدالت از اسفند/ پرداخت سود تمام مشمولان
 
 
معاون واگذاری سهام و بنگاه‌های سازمان خصوصی سازی :
 
سعی ما این است از اوایل اسفند ماه پرداخت سود سهام عدالت را آغاز و تا پایان سال این سود را با تمامی مشمولان تسویه کنیم.
 
در سال ۹۵ به ازای هر سهم یک میلیون تومانی، ۱۵۰ هزار تومان سود پرداخت شده است و در سال ۹۶ هم به این میزان سهام ۱۷۵ هزار تومان سود تعلق گرفته است. بر این اساس پیش بینی می‌شود این رقم برای امسال بیشتر از سالهای گذش
مبانی نظری علل عدم تقارن اطلاعاتی
جهت مشاهده و دانلود فایل به روی لینک زیر کلیک نمایید
دانلود مبانی نظری علل عدم تقارن اطلاعاتی


مبانی نظری علل عدم تقارن اطلاعاتی دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت سود و عدم تقارن اطلاعاتی در مراحل چرخه . عدم تقارن اطلاعات میان مدیریت و افراد برون سازمانی نظیر سرمایه گذاران یکی اخلاقی علل وقوع پدیده عدم تقارن اطلاعاتی  آشوبگران و نقدبازان بازارمبانی نظری تمرکز مالکیت,فصل دوم پایان نامه ارشد,مبانی
 
حل المسائل حسابداری میانه 2 اسکندری فصل سوم
دانشجویان و کاربران گرامی ، محتوای این فایل شامل حل المسائل تشریحی فصل سوم: حسابداری شرکت‌های سهامی – فرآیند تشکیل، انتشار سهام و تغییرات سرمایه کتاب حسابداری میانه 2 اسکندری می باشد که با فرمت PDF در 16 صفحه مطابق با آخرین ویرایش کتاب تهیه و تدوین گردیده است که پس از پرداخت آنلاین ،میتوانید این محصول را دریافت و دانلود نمایید.
فصول کتاب حسابداری میانه 2 اسکندری:
فصل اول: حسابد اری سرمایه‌گذاری د
♨️پایان پرداخت سود سهام عدالت سال ۹۶ در هفته اول اردیبهشت
پرداخت سود سهام عدالت گروه‌های مختلف مشمولان طی هفته جاری خاتمه می‌یابد.
 پرداخت سود سهام عدالت عملکرد سال ۹۶ مشمولان سهام عدالت مربوط به گروه های تحت عنوان سایرمشمولان شامل وراث جدید تعیین تکلیف شده، مددجویان تغییر وضعیت یافته، ایثارگران و خانواده های آنان، دست‌اندرکاران امر واگذاری سهام عدالت، خبرنگاران، طلاب، بیماران خاص، کارکنان ستادهای نماز جمعه، خدام مساجد و اماکن متب
 
حل المسائل حسابداری میانه 2 اسکندری فصل اول
دانشجویان و کاربران گرامی ، محتوای این فایل شامل حل المسائل تشریحی فصل اول : حسابداری سرمایه‌گذاری در اوراق بهادار کتاب حسابداری میانه 2 اسکندری می باشد که با فرمت PDF در 24 صفحه مطابق با آخرین ویرایش کتاب تهیه و تدوین گردیده است که پس از پرداخت آنلاین ،میتوانید این محصول را دریافت و دانلود نمایید.
فصول کتاب حسابداری میانه 2 اسکندری:
فصل اول: حسابد اری سرمایه‌گذاری در اوراق بهادارفصل دوم: حسابد ار
برای دانلود فایل متن کامل این پایان نامه ها اینجا کلیک کنید
دانلود پایان نامه : بررسی تأثیر ویژگی های کیفی حسابرس مستقل بر اقلام تعهدی غیرعادی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار 88 الی 91متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته : حسابداری گرایش : ( M.A ) عنوان :بررسی تأثیر ویژگی های کیفی حسابرس مستقل بر اقلام تعهدی غیرعادی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار 88  الی 91 پایان نامه بررسی تأثیر حالت‌های مختلف بازار بر مدیریت سو
۴۱ میلیون و صد هزار مشمول سهام عدالت حالا یک ماه فرصت دارند تا نحوه آزادسازی سهام عدالت خود را انتخاب کنند. این چنین است که حالا نیمی از جمعیت ایران دارای سهام عدالت هستند اما سئوالی که این روزها به کرات به گوش می رسد این است که آیا امکان ثبت نام دوباره برای سهام عدالت وجود دارد.
ادامه مطلب
 
عنوان کامل پایان نامه :
 
 بررسی روش حادثه سنجی با تمرکز بر اعلام اخبار مربوط به DPS و EPS
 
قسمتی از متن پایان نامه :
 
 
فرضیات اصلی:
فرضیه اول: تعداد دفعات معامله هر روز با تعداد سهام معامله شده در آن روز همبستگی مثبت ندارد. هدف از این فرضیه شناسایی معاملات بازار است.(معاملات توسط چه نوع سهام­دارانی اعم از خرده­پا یا عمده انجام می‌گیرد).
فرضیه دوم: قدر مطلق تغییر قیمت سهام هر روز نسبت به روز بعد با تعداد دفعات معامله روز مورد نظر رابطه‌ای ندار
باشگاه استقلال اهواز به لیگ ۳ سقوط کرد. ایران‌جوان بوشهر جانشین این باشگاه خواهد شد.
به گزارش خبرآنلاین، کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال با ارسال نامه‌ای رسمی سقوط استقلال اهواز به لیگ ۳ و بازگشت ایران‌جوان بوشهر به لیگ دسته دوم را اعلام کرد.

پیش از این فیفا با حکمی این باشگاه را دسته سومی کرد، تصمیمی که امروز توسط سازمان لیگ فوتبال ایران اجرایی شد.
در این پست از سایت غنی فایل پایان نامه بررسی رابطه بین شفافیت اطلاعات مالی و ریسک سقوط قیمت سهام در شرکتهای پذیرفته در بورس اوراق بهادار را قرار داده ایم.
پایان نامه بررسی رابطه بین شفافیت اطلاعات مالی و ریسک سقوط قیمت سهام در شرکتهای پذیرفته در بورس اوراق بهادار در قالب فایل ورد word و قابل ویرایش آماده خرید و دانلود می باشد.
 
خرید و دانلود
ادامه مطلب
دانشگاهیان و پژوهشگرانبورس اوراق بهادار تهرانمدیران شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران و مدیران سایر شرکت‌هاسرمایه‌گذاران بورس اوراق بهادار و هیئت مدیره شرکت‌هاافراد و نهادهای حرفه‌ای درگیر مسائل مالی و حسابرسان۱-۶. فرضیات تحقیقفرضیه‌های تحقیق به ترتیب زیر ارائه می‌گردد:فرضیه شماره ۱: با در نظر گرفتن اثر فروش، محافظه‌کاری منجر به عدم تقارن بین سود و بازده مثبت سهام در برابر بازده منفی سهام می‌شود.فرضیه شماره ۲: با د
بازار سهام همچنان هم حمایت‌های دولتمردان را دارد و هم اخبار ی حاوی کاهش تنش‌ها و به همین دلیل به نظر می‌رسد چشم‌انداز امید بخش‌تری نسبت به دیگر بازارها داشته باشد.
 
شاخص کل بورس در هفته پایانی دی ماه، با رشدی ۴۵۶۳۸ واحدی، در کانال ۳۹۹ هزار قرار گرفت تا تنها ۵۵۵ واحد با سقف تاریخی کانال ۴۰۰ هزار فاصله داشته باشد اما آیا این روند رو به رشد در هفته پیش‌رو ادامه خواهد داشت؟
قرار است در هفته پیش‌رو اکثر شرکت‌های بورسی و فرابورسی ابتدا گ
 
*ارزش روز سهام عدالت چقدر است/ پرسش‌های متداول مردم در مورد سهام*
سازمان خصوصی سازی با انتشار مطلبی اقدام به پاسخ به سوالات متداول پیرامون موضوع آزادسازی و مدیریت سهام عدالت کرد.به گزارش روابط عمومی سازمان خصوصی سازی، این سازمان به منظور فرهنگ سازی بهتر و پاسخ به ابهامات و پرسش‌های موجود در زمینه آزادسازی سهام عدالت، سازمان خصوصی سازی اقدام به انتشار مطلبی شامل مهمترین پرسش‌های متداول قابل طرح در این زمینه و پاسخ به آن‌ها به شرح زیر ک
به ازای هر تقارن یک کمیت پایسته وجود دارد!
 
قطعا هنوز نفهمیدم یعنی چی. کلی تقارن خوندم از دیروز. الان خسته شدم، وگرنه قضیه نویتر میخوندم. حالا بعدا میخونم، شاید بعد ازینکه استراحت کردم.
 
+مچم درد گرفته. 
++قرار بود دیشب یه چیزی رو بخونم و چک کنم هنوز نکردم.
+++سه ربع پیش چایی دم کردم ولی درگیر کارم شدم نخوردم!
++++منتظرم 10 روز دیگه که خیلی چیزا رو شد با حالتی پیروزمندانه به همه بگم من میدونستم :))) 
معیارهای ارزیابی محافظه کاری
پژوهشگران از سه نوع معیار به منظور ارزیابی میزان محافظه کاری به کار رفته در یک شرکت استفاده می کنند:
الف) معیار خالص دارایی ها: که اولین بار به وسیله استوبر (1996) مطرح شد در این معیار، محافظه کاری با استفاده از تفاوت ارزش بازار نسبت به ارزش دفتری سهام ارزیابی می شود. این معیار، سعی در ارزیابی محافظه کاری موجود در ترامه دارد.
ب) معیار رابطه سود و بازده سهام: این معیار نشان دهنده ی نبود تقارن زمانی سود است که باسو آ
دانشجویان گرامی،محتوای این فایل شامل جزوه حسابرسی 2 ویرایش سال 98 در 84 صفحه با کیفیت عالی بصورت تایپ شده می باشد که پس از پرداخت انلاین ،می توانید این محصول را دریافت و دانلود نمایید.
فهرست مطالب جزوه حسابرسی 2 :
فصل اول: کلیات
فصل دوم: موجودی نقد
فصل سوم: سرمایه گذاری
فصل چهارم: حساب ها و اسناد دریافتنی
فصل پنجم: موجودی جنسی
فصل ششم: دارایی ثابت
فصل هفتم: بستانکاران و سایر اقلام بدهی
فصل هشتم: دیون با کارمزد و بدهی احتمالی
فصل نهم: حقوق صاحبان سه
با  ابلاغیه جدید نسبت به آزاد سازی سهام عدالت، بالاخره امکان آزادسازی آن فراهم شد.
سهام عدالت یک سهم نیست. پرتفویی است که از بهترین شرکت های بازار بورس ایران تشکیل شده تا مشمولان، طبق هدف سهام عدالت در دهه هشتاد شمسی، از سودآوری این شرکت ها در بلند مدت، بهره مند شوند.
ارزش سهام عدالت هر نفر در اردیبهشت ۹۹ به ۱۱ میلیون تومان رسیده است.
خیلی ها علاقمند هستند در اسرع وقت، نسبت به فروش سهام عدالت خود اقدام کنند و وجه آن را نقد دریافت کنند. با توجه
دانلود کتاب سقوط یک بهشت اثر اندرو اسکات کوپر
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
از این، اثر دیگری را به نام پادشاهان نفت: . اندرو اسکات کوپر دانش‌آموخته رومه‌نگاری از دانشگاه کلمبیا در آمریکا، . آقای اسکات‌کوپر همچنین در سال ۲۰۱۳، یک دوره فرصت مطالعاتی را در دانشگاه المصطفی قم گذرانده‌است.
سقوط بهشت – اندرو اسکات کوپر | بوکی شاپ | فروشگاه .bookishop.ir › product › سقوط-بهشت-اندرو-اسکات-کو.در بخش دوم، نویسنده حوادث انقلاب و سقوط پادشاهی پهلوی را از
دانلود خلاصه کتاب حسابداری و حسابرسی دولتی دکتر جعفر باباجانی
دانشجویان گرامی ،در این بخش جزوه و سوالات کتاب حسابداری و حسابرسی دولتی دکتر جعفر باباجانی شامل پاورپوینت کتاب حسابداری و حسابرسی دولتی دکتر جعفر باباجانی در حجم ۳۳۰ اسلاید بهمراه خلاصه درس حسابداری و حسابرسی دولتی براساس کتاب دکتر جعفر باباجانی در حجم ۵۵ صفحه با فرمت pdf به انضمام نمونه سوالات ادوار گذشته دانشگاه پیام نور با پاسخنامه تستی و تشریحی با کد درس ۱۲۱۴۰۳۲، ۱۲۱۴۰۰
دانلود خلاصه کتاب حسابداری و حسابرسی دولتی دکتر جعفر باباجانی
دانشجویان گرامی ،در این بخش جزوه و سوالات کتاب حسابداری و حسابرسی دولتی دکتر جعفر باباجانی شامل پاورپوینت کتاب حسابداری و حسابرسی دولتی دکتر جعفر باباجانی در حجم ۳۳۰ اسلاید بهمراه خلاصه درس حسابداری و حسابرسی دولتی براساس کتاب دکتر جعفر باباجانی در حجم ۵۵ صفحه با فرمت pdf به انضمام نمونه سوالات ادوار گذشته دانشگاه پیام نور با پاسخنامه تستی و تشریحی با کد درس ۱۲۱۴۰۳۲، ۱۲۱۴۰۰
بلک فرایدی یا جمعه سیاه چیست
جمعه‌ سیاه یا بلک فرایدی نام حراجی فردای روز شکرگزاری است. دلیل نام‌گذاری این روز به جمعه‌ سیاه، ترافیک و جمعیت بالای ایجادشده از مردمی است که برای خریدهای ارزان‌قیمت به فروشگاه‌ها هجوم آورده‌اند. اولین بار دپارتمان پلیس فیلادلفیا از عبارت جمعه‌ی سیاه برای توصیف هرج‌ومرج و هجوم توأم با خشونت مردم در مرکز شهر استفاده کرد.
فروشندگان علاقه‌ای به نام جمعه‌ی سیاه» نداشتند، چراکه از صفت سیاه» غالباً برای ت
رابطه طلا و سهام
 شاخص سهام داوجونز مجموعه ای از 30 شرکت برتر وال استریت است مانند اپل، وال مارت و.
♦️رابطه سهام با طلا مثل رابطه نفت با طلا مع است. با این تفاوت که مع بودن رابطه نفت و طلا بسیار بارزتر است.
مهمترین عامل تاثیر گذار بر قیمت نفت تنش با ایران و منطقه خلیج فارس است.
مهمترین عامل تاثیر گذار بر طلا و سهام، جنگ اقتصادی چین و آمریکا است.
 
 
عنوان کامل پایان نامه :
 
 بررسی روش حادثه سنجی با تمرکز بر اعلام اخبار مربوط به DPS و EPS
 
قسمتی از متن پایان نامه :
 
 
) تحقیق زارع نیکو پرور یزدی:
زارع در تحقیق خود به بررسی تاثیر متغیرهای مالی شرکت‌ها بر حجم معاملات آن‌ها در بورس اوراق بهادار تهران می‌پردازد.
اهداف پژوهش:
1-بررسی تاثیر متغیرهای مالی شرکت‌ها بر حجم معاملات آنها
2-تعیین رتبه (اولویت) تاثیرگذاری متغیرهای مالی شرکت‌ها بر حجم معاملات آن‌ها
فرضیه های پژوهش:
متغیرهای مالی شرکت
در این رابطه:
SPREADمعرف دامنه تفاوت قیمت پیشنهادی خرید و فروش سهام
AP معرف میانگین قیمت پیشنهادی فروش سهام شرکت i در دوره­ی t
BPمعرف میانگین قیمت پیشنهادی خرید سهام شرکت i در دوره ی t
tمعرف سال مورد بررسی
iمعرف شرکت مورد بررسی
1-6-2 کیفیت افشا
کیفیت افشا میزان اطلاعاتی است که از سوی شرکت­ها در متن صورت­های مالی اساسی یا در یادداشت­های همراه، برای کمک به تصمیم­گیری ارائه می­شود. این اطلاعات توضیحات مفصلی را در مورد وضعیت مالی و نتایج حاصل از عملکرد آ
 دانلود کتاب حسابرسی پیشرفته دکتر مهدی مرادی و نعیمه بیات
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
دانلود پاورپوینت سیستم های اطلاعاتی حسابداری دکتر مهدی مرادیhesabketab.org › tag › تقلب-رایانه-ای Translate this page حساب کتاب - آموزش حسابداری و حسابرسی. . دکتر مهدی مرادی ارائه شده است. تهیه کنندگان: دکتر مهدی مرادی و نعیمه بیات دانلود فصل اول: مقدمه ای بر سیستم های . پاورپوینت فصل دوم کتاب سیستم های اطلاع
سهام اعتماد
سهام کرماشا
سهام آبادا
سهام شتوکا
سهام شصدف
سهام گکیش
سهام نوری
سهام شیراز
سهام شکبیر
سهام خیمن
سهام بگیلان
سهام سایرا
سهام خزر
سهام جم
سهام کمند
سهام شکف
سهام آریا
سهام شپدیس
سهام آرمان
سهام جهرم
سهام شلرد
سهام شگویا
سهام شاراک
 
اصلاحات پایه ای بورس- قسمت ششم
تعاریف سهام مدیریتی،شرکت های هلدینگ،معاملات چرخشی،سهامدار عمده،سهامدار جزء،هیات مدیره و مدیرعامل بیان شده است.
کد خبر:۶۲۳۲۶۶
تاریخ انتشار:۲۵ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۴15 September 2016
سهام مدیریتی 
معمولاً اشخاص حقیقی یا حقوقی مالک 16 تا 51 درصد سهام دارای سهام مدیریتی می‌باشند.
ادامه مطلب
محمود شهریاری، به علت انتشار اخبار کذب کرونایی بازداشت شد.
بر اساس پیگیری‌های خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان مشخص شد که اخبار منتشر شده در خصوص بازداشت محمود شهریاری صحت دارد.
شهریاری روز گذشته با حکم قضایی بازداشت شده است.
علت بازداشت وی انتشار اخبار کذب در موضوع شیوع ویروس کرونا عنوان شده است.

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها