نتایج جستجو برای عبارت :

سیستم های کیفیت

دانلود گزارش امكان سنجی مقدماتی لوازم و قطعات الكتریكی و الكترونیكی سيستم هاي هوشمند توزیع برق


گزارش امكان سنجی مقدماتی لوازم و قطعات الكتریكی و الكترونیكی سيستم هاي هوشمند توزیع برق
دانلود گزارش امکان سنجی لوازم و قطعات الكتریكی و الكترونیكی سيستم هاي هوشمند توزیع برق (كنتورهاي هوشمند)، در قالب pdf و در 28 صفحه، می باشد که برای دانلود این طرح کارآفرینی بر روی دانلود در انتهاي مطلب کلیک کنید.
فهرست مطالب دانلود گزارش امكان سنجی مقدماتی
ضمن آرزوی موفقیت سرفصل هاي امتحانی به شرح زیر است:
۱-فصل هاي دوم،پنجم و ششم جزوه دکتر شاه ویسی
۲- موضوع سيستم هاي اطلاعاتی حسابداری و ارزیابی عملکرد
۳-سيستم اطلاعاتی حسابداری و کنترل کيفيت
۴-سيستم اطلاعاتی حسابداری و چرخه فروش
۵- ارتباط سيستم اطلاعاتی حسابداری و سيستم اطلاعاتی مدیریت 
۶-سيستم اطلاعاتی حسابداری و ارتباط با کنترل هاي داخلی
۷-سيستم اطلاعاتی حسابداری و ارتباط آن با ارزش ذاتی سازمان ها
۸- انواع سيستم هاي اطلاعاتی حسابداری و خص
شما کاربران گرامی می توانید در این بخش ، خلاصه کتاب تحلیل و طراحی نوین سيستم هاجلد دوم جفری هوفر - جوی جرج جوزف والاسیچ ترجمه: شعبان الهی - محمدرضا ربیعی + تست را با بهترین کيفيت از این  سایت دریافت نمایید.
نسخه:پی دی اف با کيفيت بسیار بالا

دانلود فایل 



خلاصه کتاب تحلیل و طراحی نوین  سيستم ها+تست".خلاصه کتاب تحلیل و طراحی نوین  سيستم ها+تست"
تست سيستم یعنی تست سيستم به طور کلی. تمام ماژول ها / مؤلفه ها به منظور بررسی اینکه آیا سيستم مطابق آنچه پیش بینی شده است کار می کند ، یکپارچه شده است.تست سيستم بعد از تست یکپارچه سازی انجام می شود. این نقش مهمی در ارائه محصول با کيفيت بالا دارد.
تست سيستم تست جعبه سیاه می باشد.
در حقیقت تست سيستم زیر مجموعه ی تست جعبه سیاه می باشد.
ادامه این مطلب را در سایت ما دنبال کنید.  www.testerking.ir
شرکت نوین سازان پاسارگاد بزرگترین تولیدکننده و وارد کننده انواع سيستم هاي ایکس ری و سيستم هاي بازرسی بار در کشور آماده ارایه خدمت در این زمینه به سراسر استان مازندران  می باشد.
فروش انواع سيستم هاي ایکس ری در سراسر استان مازندران با کيفيت و دقت بسیار بالا.
فروش انواع سيستم ایکس ری در ساری
فروش سيستم بازرسی بار در رامسر
فروش سيستم بازرسی بار فرودگاه
سيستم ایکس ری چیست ؟
سيستم ایکس ری چگونه کار می کند؟
قیمت سيستم ایکس ری
قیمت سيستم بازرسی بار
برای خرید دوربین مداربسته باید چه مسائلی را در نظر بگیریم1- نوع مصرف2- کيفيت3- هزینهمتاسفانه امروزه برای پروژههايی نظیر سيستم هاي امنیتی و حفاظتی ( دوربین مداربسته ، سيستم اعلام سرقت و جک درب) هزینه از همه مهتر هست حتی با فدا کردن کيفيت که بسیار دیده ام که شخص درخواست کننده گاهی فقط هزینه کمتر حتی چند هزار تومن باشد برایش مهمتر است.اما باید گفت که بهتر از از دوربین هاي با کيفيت مناسب که دارای گارانتی هم می باشند استفاده کرد.

ادامه مطلب
شما کاربران گرامی می توانید در این بخش ، جزوه کتاب سيستم هاي خبره همایون موتمنی بهمراه نمونه سوالات را با بهترین کيفيت از سایت ای زد فایل دریافت نمایید.
نسخه:پی دی اف با کيفيت بسیار بالا

دانلود فایل 



جزوه کتاب سيستم هاي خبره همایون موتمنی بهمراه نمونه سوالات.جزوه کتاب سيستم هاي خبره همایون موتمنی بهمراه نمونه سوالات
برای خرید دوربین مداربسته باید چه مسائلی را در نظر بگیریم1- نوع مصرف2- کيفيت3- هزینهمتاسفانه امروزه برای پروژههايی نظیر سيستم هاي امنیتی و حفاظتی ( دوربین مداربسته ، سيستم اعلام سرقت و جک درب) هزینه از همه مهتر هست حتی با فدا کردن کيفيت که بسیار دیده ام که شخص درخواست کننده گاهی فقط هزینه کمتر حتی چند هزار تومن باشد برایش مهمتر است.اما باید گفت که بهتر از از دوربین هاي با کيفيت مناسب که دارای گارانتی هم می باشند استفاده کرد.

ادامه مطلب
استاندارد ایزو 9001 یکی از استانداردهاي ضروری و بسیار مهم است که یکی از استاندارد هاي اخذ شده توسط گروه صنعتی لابل می باشد. این استاندارد در وهله اول کيفيت را در سراسر یک سازمان مورد بررسی قرار می دهد. به عبارت دیگر هدف از ارائه ی این ایزو، بررسی سيستم مدیریت کيفيت در کلیه زمینه ها اعم از برنامه ریزی، کنترل، هدایت و نظارت در سازمان ها است. با استقرار این سيستم، سازمان دارای ایزو 9001 متعهد می شود ثبات را در کيفيت تولیدات خود حفظ نماید. استقرار ای
دانلود خلاصه کتاب سيستم هاي اطلاعاتی مدیریت کنت لاودن  pdf
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - خلاصه کتاب سيستم هاي اطلاعاتی مدیریت کنت لاودن pdf به مدت چهار روز رایگان جهت مشاهده و دانلود کلیک کنید جهت مشاهده و دانلود کلیک کنید سيستم .
دانلود خلاصه کتاب سيستم هاي اطلاعاتی مدیریت کنت لاودن | .hdaneshjoo.ir › دانلود-خلاصه-کتاب-سيستم-هاي-اطلاعات.۵ روز پیش - دانلود خلاصه کتاب سيستم هاي اطلاعاتی مدیریت کنت لاودن در قالب pdf و word با بهترین کيفيت در 109
این روز ها خیلی از افرادی که به دنبال طراحی سایت هستند اسم وردپرس را شنیده اند
متاسفانه
عده ای شیاد در فضای اینترنتی کشور هستند که به اشتباه سيستم وردپرس را یک
قاب بی کيفيت و نا امن میدانند تا محصولات بی کيفيت خود را به مشتری قالب
کنند.
وردپرس یک سيستم مدیریت محتوی می باشد و ربطی به ظاهر و قالب سایت ندارد
برای
تعریف از وردپرس همین کافیست که بدانید بسیاری از سایت هاي بزرگ دنیا از
جمله بی بی سی ، ناسا و هزاران سایت برتر دنیا از وردپرس استفاده
بزرگترین نقطه ضعف دوربین هاي مداربسته آنالوگ، محدودیت کيفيت تصویر آنهاست. دوربین هاي آنالوگ قدیمی یا تیوی لاینی با استانداردهاي تلویزیونی قدیمی مثل PAL و NTSD کار می کردند. این استانداردها یک نقطه قوت بزرگ برای این دوربین ها بود چراکه به خاطر همخوانی دوربین با این استاندارد شما می توانستید دوربین مداربسته آنالوگ را مستقیما به تلویزیون وصل کنید و تصویر آن را ببینید (بدون نیاز به DVR). اصلی ترین نقطه قوت این سيستم ها امکان انتقال تصویر با کيفيت
 
ترک اعتیاد و روش هاي درمان آن
اگر چه عوارض ثانویه اعتیاد در بین گروهی از معتادین كه به دلیل فقر و تنگدستی امكان تامین هزینه زندگی خود را ندارند ،سبب می شود كه برای خرج اعتیاد خود دست به هر كاری بزنند ، نسبت به سر و وضع و بهداشت فردی بی تفاوت شوند و در یك كلام مشمول تمام صفاتی كه جامعه به معتادان نسبت می دهد باشند اما این عمومیت ندارند و اكثریت معتادان را شامل نمی شود.
 رش ، او را به وادی خلاف سوق می دهد. خوشبختانه مدتی است كه در قوانین تجدید نظ
بسیاری از خودروهاي بنز از سيستم صوتی Burmester برای پخش صدا استفاده می‌کنند. 
شرکت Burmester Audiosysteme کار خود را از سال ۱۹۷۷ با تولید قطعات پخش صدای با کيفيت عالی آغاز کرد. این شرکت آلمانی از آغاز تمرکز خود را روی تولید بهترین و با کيفيت‌ ترین سيستم صوتی قرار داد. این سيستمهاي صوتی در آلمان به صورت دستی با بالاترین کيفيت تولید می‌شود و در طول سال‌ها در شرکت Burmester هرگز کيفيت، فدای میزان و یا هزینه‌ تولید نشده است. بسیاری از مدل‌هاي بنز از این سی
خلاصه کتاب سيستم هاي اطلاعاتی مدیریت کنت لاودنpdf
 
 
 
دانلودفایل
 
 
 
تقریباً ۲٬۹۸۰ نتیجه (۰٫۴۲ ثانیه)اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدنتایج وبدانلود خلاصه کتاب سيستم هاي اطلاعات مدیریت (لاودن)www.irmgn.ir › کتب-مدیریت › کتب-رایگان › 385-دانلود-خلاصه-کتاب-.دانلود خلاصه کتاب سيستم هاي اطلاعات مدیریت (لاودن)خلاصه کتاب سيستم هاي اطلاعاتی مدیریت کنت لاودن pdf :: .systems-kenneth-lavdn.blog.ir › خلاصه-کتاب-سيستم-هاي-اطلاعاتی-مدیری.۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - خلاصه کت
یکی از پروژه هاي کاربردی امنیتی استفاده از سيستم RFID جهت کنترل تردد و یا قفلهاي الکترونیکی می باشد.در این سيستم با استفاده از کارتخوان RFID و تگ هايی که به سيستم تعریف می شود می توان یک سيستم امتینی درست کرد که فقط کسانی که تگهاي تعریف شده در دستگاه را دارند بتوانند از سيستم عبور نمایند. این سيستم متناسب با نیاز  را می توان سفارشی سازی نمود.
برای سفارش پروژه یا توضیحات بیشتر به شماره 09146416580 در تلگرام یا واتس آپ پیام دهید.
 
شرکت نوین سازان پاسارگاد نمایندگی انحصاری مجموعه فنی و مهندسی حافظان حریم سپاهان , در جهت کمک به ایجاد نظم و کمک به امنیت ملی در تلاش است با تولید سيستم هاي کنترل تردد با دقت و کيفيت بالا به پیشرفت روز افزون کشور عزیزمان کمک نماید.
تولید محصولاتی که در رقابت با محصولات اروپایی , از لحاظ کيفيت و سرعت عمل حرف اول را میزنند.
تولید انواع راهبند و گیت هاي نفررو در اصفهان 
تولید انواع راهبندهاي امنیتی و ضد انتحاری با قابلیت تشخیص انواع سلاح گرم و ت
یکی از آپشنهاي سيستم ترمز ضد قفل (ABS ) میباشد,این سيستم، یک سيستم مستقل ترمز نیست، بلکه به صورت سيستم کمکی و مکمل ABS روی خودروها نصب می شود. EBD سيستمی است که از انحراف ماشین در سطوح مختلف جلوگیری می کند. اگر در مسیری که نصف آن برف باشد و نصف آن آسفالت، ترمزگیری کنید و اگر سيستم ترمز شما فقط ABS باشد، خودرو به سمت آسفالت منحرف می شود و از مسیر حرکت خارج می شود. اما سيستم EBD مانع از این انحراف می شود و با تقسیم نیروی ترمز بین چرخ ها و کنترل آنها با توجه
پی اس یو‌هاي 80PLUS Bronze و 80PLUS Gold دو نوع پی اس یو با کيفيت بالا هستند که در بازار کامپیوتر پرطرفداری دارند. این دو نوع پی اس یو در کارایی و کيفيت پایداری با یکدیگر تفاوت دارند.
پی اس یو 80PLUS Bronze
پی اس یو 80PLUS Bronze یکی از پی اس یو‌هاي با کيفيت بالاست که برای سيستمهاي متوسط تا بزرگ طراحی شده است. این نوع پی اس یو برای استفاده در سيستمهاي گیمینگ و سيستمهايی که نیاز به قدرت بالای پردازشی دارند، مناسب است. این پی اس یو با واتاژ 550 تا 850 وات عرضهمی‌شود و
خانه هوشمند امروزه بسیار مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است از جمله سازندگان ساختمان ها و همچنین مصرف کنندگان آن.هنگامی که اینترنت همه گیر شد شاید کمتر کسی به خانه هاي هوشمند مبتنی بر اینترنت فکر میکردند ولی اکنون با کمک گوشی هاي هوشمند و اینترنت پر سرعت و در دسترس میتوان خانه ها را از راه دور کنترل کرد. خانه هوشمند ABB یکی از مطرح ترین برندهاي ساختمان هوشمند در جهان است که با کيفيت فوق العاده زیاد خود توانسته جایگاه ویژه ای در صنعت ه
با توجه به گسترش حجم ترددات در سراسر کشور شرکت نوین سازان پاسارگاد اماده ارایه خدمت در زمینه ی طراحی و تولید انواع راهبند و انواع سيستم هاي کنترل تردد در سراسر کشور و همچنین استان کرمان می باشد.
این شرکت با تولید محصولاتی که از لحاظ کيفيت با نمونه هاي اروپایی تفاوتی ندارند و در برخی موارد از کيفيت بالاتری نیز برخوردار هستند ولی در مقایسه با نمونه هاي خارجی از قیمت بسیار پایین تری برخوردار هستند .
جهت تضمین کيفيت محصولات مجموعه شرکت نوین ساز
در این مجموعه مطلب در دو قسمت قبلی به بررسی سيستم سوخت رسانی خودرو پرداختیم. در قسمت سوم سيستم سوخت رسانی به ادامه این مطلب خواهیم پرداخت.
همچنین توصیه می کنیم با مراجعه به صفحه بهترین لنت ترمز ام وی ام x33 برای خرید لنت ترمز ام وی ام x33 با بهترین قیمت لینک هاي آن را دنبال کنید و از سایت پارتکده محصول مورد نظر را با تضمین اصالت و تضمین کيفيت خریداری کنید.
ادامه مطلب
 
 
آموزش سيستم هاي عامل 
فهرست سرفصل ها و مباحث مطرح شده در این مجموعه آموزشی، در ادامه آمده اند: درس یکم: مفاهیم اولیه. سيستم عامل (Operating System); انواع سيستم عامل; تک پردازنده; سيستم .
 
دانلود جزوه مفاهیم سيستم عامل به زبان فارسی
جزوه درس سيستم عامل مناسب برای دانشجویان کاردانی و کارشناسی که در ۱۲ فصل که شامل تمامی مفاهیم مربوطه می باشد. از تاریخچه سيستم عامل گرفته , انواع سيستم عامل, .
 
آموزش درس سيستم عامل 
این کتاب از مجموعه ک
آیا به دنبال گیت تردد یا راهبند پارکینگ با کيفيت و با قابلیت تردد نامحدود در طول شبانه روز می گردید ؟ آیا برایتان مهم است راهبندی که خریداری می کنید دارای گارانتی تعویض و خدمات پس از فروش باشد ؟
شرکت نوین سازان پاسارگاد بزرگترین تولید کننده انواع سيستم هاي کنترل تردد در زمینه تولید انواع راهبند هاي پارکینگی و یا گیت هاي تردد در سراسر کشور می باشد که با سابقه درخشان خود در زمینه سيستم هاي امنیتی و حفاظتی طی یک دهه اخیر توانسته خود را در عرصه
سيستم مداربسته آنالوگ یک سيستم مداربسته است که در مقابل سيستم شبکه قرار میگیرد. امروز سيستمهاي کاملا انالوگ دیگر مورد استفاده قرار نمی گیرند و اصطلاح سيستم مداربسته انالوگ معمولا در مورد سيستم هاي نیمه انالوگ مورد استفاده قرار می گیرد. در سيستم مداربسته انالوگ تصاویر دریافت شده به وسیله دوربین مداربسته به صورت آنالوگ به دستگاه ضبط کننده ارسال می شوند.اجزای سيستم آنالوگ شامل دوربین مداربسته آنالوگ و دستگاه DVR و کابل کواکسیال RG59 میباشد. 
 خلاصه کتاب سيستم هاي خبره همایون موتمنی همراه با نمونه سوالات
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
خلاصه کتاب سيستم هاي خبره همایون موتمنی pdfexpert-systems.webloggardi.ir › post.- Translate this page Translate this page خلاصه کتاب سيستم هاي خبره همایون موتمنی همراه نمونه سوال این . درس سيستمهاي خبره در حجم ۹۴ صفحه بانک نمونه سوالات درس سيستمهاي خبره با . دانلود جزوه کتاب سيستم هاي خبره همایون موتمنی
کيفيت کولر گازی ایران رادیاتور 30000 | فروش ویژه محصولات ایران رادیاتور

ویژگی هاي رادیاتور ایران |  کولر گازی 30000 ایران رادیاتور | نمایندگی ایران رادیاتور | فروش کولر ایران رادیتور | قیمت 30000 ایران رادیاتور
کمپرسور GMCC
از کمپرسور موجود در سيستم تهویه هوا برای پمپاژ مایعات به سيستم تهویه مطبوع استفاده می شود که کمپرسور GMCC دارای سرمایش فوری و پشتیبانی عالی است. 
برای اطلاع از قیمت و مشخصات به لینک سایت ما مراجعه بفرمایید. http://cooleriranradiator.ir

 
 
سيستم مدیریت پایگاه داده چندرسانه ای 
سيستم هاي محاسباتی چندرسانه ای چند نوع متنوعی از منابع داده ای گرافیکی، تصاویر ویدئویی، صوت و متن را استفاده و یا با هم ترکیب می کنند. این منابع داده ای پیچیده باید برای سيستم محاسباتی بسهولت قابل دسترس باشند. برای استفاده در برنامه هاي کاربردی interactive چنین سيستم هائی از ترکیب اامات پایگاه داده هاي بلادرنگ با سيستم هاي گرافیکی تعاملی استفاده می کنند تا ارائه اطلاعات سنکرون شده و بلادرنگ به دست اید .
س
با سلام و احترام،
لطفا به پرسش هاي شماره ۴، ۱۱، و ۱۲ در این فایل و پرسش زیر پاسخ دهید.
پرسش مربوط به اتصال سيستم ها: فرض کنید سيستم S1 یک مشتق گیر، سيستم S2 یک انتگرالگیر و سيستم S3 یک ۳ برابر کننده زمان-پیوسته باشند. در این صورت رابطه ورودی و خروجی اتصال هاي زیر را بیابید:
الف) اتصال سری سيستم هاي فوق به ترتیب ابتدا S1، سپس S2، و در پایان S3. (سپس بررسی کنید آیا ترتیب قرار گیری این سيستم ها مهم است.)
ب) اتصال موازی سيستم هاي بالا که خروجی هاي آنها با علام
شرکت نوین سازان پاسارگاد آماده ارایه خدمت به تمامی هم طنان گرامی در خصوص تولید انواع سيستم هاي کنترل تردد شاخه سيستم هاي ترافیکی امنیتی (راه بند,سيستم هاي بایومتریک , سيستم هاي امنیتی) می باشد.
شرح محصولات مجموعه :
راه بند 
راه بند هیدرولیکی
راه بند الکترومکانیکی
راه بند بولارد
راه بند زنجیری
راه بند امنیتی و راه بند ضد انتحاری
      2. سيستم هاي بایومتریک
سيستم تشخیص چهره
سيستم اسکنر اثر انگشت
سيستم تشخیص سریال کارت
سيستم حضور و غیاب
      3.
با سلام و احترام،
لطفا به پرسش هاي شماره ۴، ۱۱، و ۱۲ در این فایل و پرسش زیر پاسخ دهید.
پرسش مربوط به اتصال سيستم ها: فرض کنید سيستم S1 یک مشتق گیر، سيستم S2 یک انتگرالگیر و سيستم S3 یک ۳ برابر کننده زمان-پیوسته باشند. در این صورت رابطه ورودی و خروجی اتصال هاي زیر را بیابید:
الف) اتصال سری سيستم هاي فوق به ترتیب ابتدا S1، سپس S2، و در پایان S3. (سپس بررسی کنید آیا ترتیب قرار گیری این سيستم ها مهم است.)
ب) اتصال موازی سيستم هاي بالا که خروجی هاي آنها با علام
 
اتو تفال FV9845E0 با طراحی شیک و استاندارد یکی از خوش فروش ترین اتو هاي موجود در بازار به حساب می آید . این اتو تمام حرفه ای بی نقص با توان 3200 وات و قدرت بخاردهی 260 گرم در دقیقه و همچنین قابلیت گرم شدن سریع محصولی قدرتمند در برابر از بین بردن تمام چین و چروک هاي لباس هاي شما می باشد . سيستم هاي ضد رسوب و تمیز کننده خودکار در طراحی اتو تفال FV9845E0 کيفيت عملکرد و طول عمر آن را افزایش می دهد
 
تو تفال FV9845E0 دارای یک مخزن 350 میلی لیتری آب می باشد که به راحتی
HACCP
به معنای تجزیه و تحلیل خطر و نقطه کنترل بحرانی است و یک سيستم بهداشتی در مدیریت کيفيت در صنایع غذایی محسوب می گردد. HACCP را میتوان یک سيستم کنترلی و یکی از راه کارهاي عملی در پیشبرد اهداف بهداشت مواد غذایی دانست که در طول زنجیره مواد غذایی (از تولید کننده اولیه تا مصرف کننده نهايی) دارای کاربرد بوده و یا استفاده از آن نسبت به کيفيت بهداشتی فرآیندهاي غذایی اطمینان حاصل می گردد.
از دیدگاه کاربردی HACCP کلیه خواسته هاي (Good Manufacturing Practices=GMP و Good Hygien
HACCP
به معنای تجزیه و تحلیل خطر و نقطه کنترل بحرانی است و یک سيستم بهداشتی در مدیریت کيفيت در صنایع غذایی محسوب می گردد. HACCP را میتوان یک سيستم کنترلی و یکی از راه کارهاي عملی در پیشبرد اهداف بهداشت مواد غذایی دانست که در طول زنجیره مواد غذایی (از تولید کننده اولیه تا مصرف کننده نهايی) دارای کاربرد بوده و یا استفاده از آن نسبت به کيفيت بهداشتی فرآیندهاي غذایی اطمینان حاصل می گردد.
از دیدگاه کاربردی HACCP کلیه خواسته هاي (Good Manufacturing Practices=GMP و Good Hygien
ایپی سالن :::epsilonبا حجم 1000 تا 1100 سی سیسيستم تایمینگ تسمه و 4 سیلندر
الپا ::::Alphaبا حجم موتور 1400تا 1600 سی سیسيستم تایمینگ تسمه و4سیلندر
گاما:::: gammaبا حجم موتور 1400 تا 1600 سی سیسيستم تایمینگ زنجیر و 4سیلندر
بتا ::: betaبا حجم موتور 2000 سی سیسيستم تایمینگ تسمه و4سیلندر
تتا :::thetaباحجم موتور 2000 تا 2400 سی سیسيستم تایمینگ زنجیر و 4سیلندر
میو::: muباحجم موتور 2700 سی سیسيستم تایمینگ تسمه و 6 سیلندر
لامبدا:::::::lambdaباحجم موتور 3000 تا 3800 سی سیسيستم تایمینگ زنجیرو 6 سیلندر
او
سيستم راهبند اتوماتیک اوژن،طراحی و ساخت شرکت فنی و مهندسی حافظان حریم سپاهان،با کيفيت فوق العاده بالا و کارکرد نرم و بی صدا در دو مدل الکترومکانیک و الکتروهیدرولیک 
راهبند هاي اوژن دارای 4 سال ضمانت و 15 سال خدمات پس از فروش بوده و بابت رضایت مشتری حد بالایی از کيفيت در این سيستم ها رعایت شده است.
راهبند هاي اوژن دقیقا مطابق استانداردهاي تولید راهبند در اروپا طراحی و تولید شده و قابلیت کارکرد تعداد نامحدود در طول شبانه روز را دارد.
مدیریت فر
شرکت نوین سازان پاسارگاد بزرگترین شرکت تولید کننده انواع سيستم هاي کنترل تردد در سمنان و سراسر ایران.
فروش انواع سيستم هاي کنترل تردد با بهترین کيفيت و نازل ترین قیمت .
فروش انواع راه بند هاي هیدرولیکی و الکترومکانیکی در سمنان .
ارایه ۴ سال گارانتی تعویض و ۱۵ سال خدمات پس از فروش روی تمامی محصولات ضمانت کار ماست .
فروش راهبند در سمنان
فروش گیت در سمنان
فروس گیت مترویی در سمنان
فروش بولارد در سمنان
فروش راهبند ستونی در سمنان
فروش راهبند اتوما
صبح امروز دادگاه باربرهايی که متخصص سرقت طلا از منازل بودند در شعبه 7 مجتمع کیفری 1 تهران برگزار شد. 
به گزارش عصرایران، پس از چندین سرقت مشابه آن هم فقط سرقت طلا از منازل، کارآگاهان آگاهی موفق به کشف و دستگیری اعضای باند سرقت از منازل شدند.
 
چند تن از مالباختگان به عصرایران گفتند: گویا این افراد کارگرهاي باربری حمل اثاثیه بودند و پس از باربری و شناساسی مکان و وسایل خانه، در فرصت مناسب به منازل می رفتند و فقط طلا سرقت می کردند.
 
گفتنی است، جل

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها