نتایج جستجو برای عبارت :

بازی اندروید 2.3.4

نرم افزار اندرويد هک بازي های اندرويد.با این نرم افزار شما میتوانید هر بازي اندرويدی را هک کنید و پول آن را بینهایت کنید.
مثلا بازي هواپیمای زیر را خودم با همین نرم افزار هک کردم:
 
برای دانلود اینجا کلیک کنید
دانلود نرم افزار هک شارژ رایگان همراه اول
نرم‌افزار و بازي‌های اندرويد را چگونه روی رایانه اجرا کنیم








 اجرای بازي اندرويد در ویندوز
 
گاهی نیاز داریم یک نرم‌افزار یا بازي
اندرويدی را در رایانه خود اجرا کنیم. در این ترفند به شما آموزش می‌دهیم
چگونه به راحتی این کار را انجام دهید.
ادامه مطلب
اتصال دسته بازي پلی استیشن 5 در تلفن‌های هوشمند اندرويد
دسته بازي DualSense که با کنسول پلی استیشن 5 سونی (PlayStation 5) عرضه می شود، با گوشی‌های اندرويد نیز سازگار می باشد. ما قصد داریم نحوه وصل کردن دسته بازي PS5 به گوشی اندرويد شما را آموزش دهیم.
ادامه مطلب
اتصال دسته بازي پلی استیشن 5 در تلفن‌های هوشمند اندرويد
دسته بازي DualSense که با کنسول پلی استیشن 5 سونی (PlayStation 5) عرضه می شود، با گوشی‌های اندرويد نیز سازگار می باشد. ما قصد داریم نحوه وصل کردن دسته بازي PS5 به گوشی اندرويد شما را آموزش دهیم.
ادامه مطلب
شاید شما هم از آن دسته کاربران محصولات اندرويدی باشید که نمی‌دانند سیستم عامل اندرويد نصب شده در دستگاه آن‌ها یک بازي جالب و مخفی را به همراه دارد! این بازي مخفی از زمان معرفی اندرويد 2.3 نان زنجفیلی (Gingerbread) تا به امروز در تمام نسخه‌های سیستم عامل اندرويد ارائه شده است. در این مقاله قصد داریم که نحوه اجرای بازي مخفی اندرويد را به شما عزیزان آموزش دهیم. بنابراین با وبلاگ اپ پادرا همراه باشد.
ادامه مطلب
بنام الله
عیدی برای شما
 *بازي تخته سیاه ریاضی*
جمع و تفریق
از آسون تا سخت
✅کاری دیگر از گروه برنامه نویسی وردا
*امداد رایانه تراکمه*
ایران. فارس. لامرد. تراکمه سفلی. قلعه ملاء.
بازي اندرويد  تخته سیاه ریاضیدارای امکانات:درباره ماتنظیماتشروع بازيامتیازات

دریافت بازي تخته سیاه ریاضی (اندرويد)
شاید شما هم از آن دسته کاربران محصولات اندرويدی باشید که نمی‌دانند سیستم عامل اندرويد نصب شده در دستگاه آن‌ها یک بازي جالب و مخفی را به همراه دارد! این بازي مخفی از زمان معرفی اندرويد 2.3 نان زنجفیلی (Gingerbread) تا به امروز در تمام نسخه‌های سیستم عامل اندرويد ارائه شده است. در این مقاله قصد داریم که نحوه اجرای بازي مخفی اندرويد را به شما عزیزان آموزش دهیم. بنابراین با سایت شبکه همراه باشید.
ادامه مطلب
دانلود بازي مود برای اندرويد - گیم تن
گیم تن، مرجع دانلود رایگان بازي های کامپیوتری و اندرويد
 
گیم تن، یک سایت ایرانی است که به دانلود رایگان بازي های کامپیوتری و اندرويد  می پردازد. این سایت در سال 1402 تاسیس شده و در طول این سال ، توانسته است به یکی از محبوب ترین سایت های دانلود بازي در ایران تبدیل شود.
ادامه مطلب
بازي های کامپیوتری و بازي هایی که در دستگاه های اندرويد اجرا می شود همیشه طرفداران زیادی داشته و با تنوع و جذاب شدن روز افزون این بازي طیف گسترده ای از کاربران علاقمند را به سوی خود جذب می کند.امروزه برخی از بازي هایی که در بازار وجود دارد ، دارای دیتا هستند. دیتا یک قسمت مهم بازي است که نصب آن برای استفاده از تمام قابلیت ها ، اجرای کامل و بدون ایراد بازي ضروری است. اغلب نرم افزار هایی که حجم زیاد و گرافیک قدرتمندی دارند دارای دینا هستند.
 
 
اد
بنام الله
عیدی برای شما
 *بازي اندرويد تخته سیاه ریاضی*
جمع و تفریق
از آسون تا سخت
✅کاری دیگر از گروه برنامه نویسی وردا
*امداد رایانه تراکمه*
ایران. فارس. لامرد. تراکمه سفلی. قلعه ملاء.
بازي اندرويد  تخته سیاه ریاضیدارای امکانات:درباره ماتنظیماتشروع بازيامتیازات
فیلمی از بازي:

دریافت بازي تخته سیاه ریاضی (اندرويد)
بروز رسانی: 1398/2/14
پابجی یک بازي اندرويد می باشد که شما در آن به صورت آزادانه میتوانید به هر نقطه موجود در بازي رفته و بازي کرده در این بازي هدف شما باید زنده ماندن باشد و با سایر افراد موجود در بازي رقابت کنید و در نهایت جایزه ای را دریافت کنید در بازي ۱۰۰ نفر در یک نقشه بازي میکنند.
ادامه مطلب
 اولین بازي اندرويد با بیش از یک میلیارد دانلود کدام بازي است؟ تنوع بازي‌های اندرويد و iOS بسیار گسترده شده است و کاربران به بازي‌های مختلفی علاقه نشان داده‌اند. اما دراین‌بین برخی بازي‌ها از محبوبیت بیشتری برخوردار بوده‌اند و بیشترین دانلود را توسط کاربران داشته‌اند. بازي‌های رقابتی، بازي‌های جنگی و بازي‌های مسابقه‌ای از محبوب‌ترین سری بازي‌ها هستند که توجه کاربران زیادی را به خود جلب می‌کنند. در این مطلب سعی داریم به معرفی اول
اندرويد تی وی  چیه؟
اندرويد تی وی (android tv) همون اندرويد معمولیه که برای صفحه نمایش بزرگ یا تلویزیون ساخته و بهینه شده! اندرويد تی وی با اندرويد باکس خیلی فرق داره و ما اینجا به اندرويد باکس کاری نداریم. . آموزشی های که براتون میذارم تجربه شخصی یا ترجمه شده از منابع خارجیه اگه تناقضی در مطالب دیدین حتما اطلاع بدید که اصلاح بشه.
 
 
اندرويد تی وی  چیه؟
اندرويد تی وی (android tv) همون اندرويد معمولیه که برای صفحه نمایش بزرگ یا تلویزیون ساخته و بهینه شده! اندرويد تی وی با اندرويد باکس خیلی فرق داره و ما اینجا به اندرويد باکس کاری نداریم. . آموزشی های که براتون میذارم تجربه شخصی یا ترجمه شده از منابع خارجیه اگه تناقضی در مطالب دیدین حتما اطلاع بدید که اصلاح بشه.
 
 
معرفی و دانلود ۲۴ بازي استراتژیک برتر در اندرويد و آیفون
 
 ۰
 اشتراک‌گذاری
بازي‌های استراتژیک بازي‌هایی هستند که ذهن بازيکن را با معماهای تاکتیکی و مبارزات پیچیده به چالش می‌کشند. چه در آینده‌ای دور بجنگید، چه به یک سرزمین فانتزی بروید، این بازي‌های می‌توانند توانایی ژنرال‌های ذهن شما را رها سازند. با ما در ادامه‌ی مطلب همراه باشید تا با هم به بررسی چند مورد از بهترین بازي‌های استراتژیک موبایل بپردازیم.
 
ادامه مطلب
توضیحات بازي مستر بین اندرويد
شما در بازي اندرويد مستر بین (Mr.Bean) باید نقش مستربین را بازي کنید. بازي مستربین با گرافیکی قابل قبول و فانتزی طراحی شده است که در آن شما با ده ها مرحله ی زیبا و دها محیط متفاوت روبرو هستید که هر کدام جذابیت خاص خود را دارند . نکته ی جالب بازي مستربین نمایش انیمیشن های کوتاه و طنز مستربین در حین بازي است که در نوع خود بی نظیر است . این بازي نینتندو برای اندرويد توسعه یافته است. وجود چالش های متفاوت به هیجان بازي افزو
بازي سنگ کاغذ قیچی از قدیم تا حال یکی از بازي های سرگرم کننده و پرطرفدار میباشد، ما برای شما برنامه نویسان اندرويد سورس این بازي را برای اندرويد استودیو آماده سازی کرده ایم شما با دانلود و دریافت این سورس میتوانید این بازي را برای گوشی های اندرويدی طراحی کنید و کلی درآمد کسب کنید، لازم به ذکر است که این سورس در محیط اندرويد استودیو نوشته شده است.

ادامه مطلب
ابتدا بازي جی تی ای سن اندرس نسخه اندرويد رو دانلود کنید که حجمش 2 گیگ و نیم هست رو دانلود کنید برنامه gta sa cheerter هم دانلود کنید برید تو بازي بازي رو سیو کنید   و برید در برنامه گزینه سیو رو بزنید و تغیییراتی  که می خواهید اعمال کنیدد  و گزینه سیو رو بزنید  و برید داخل بازي و اونجایی که بازي رو سیو کرده بودید برید و بازي رو لود کنید. 
بازي 3D Tennis که برای اندرويد و آی او اس منتشر شده تجربه لذت بخشی از تنیس و در اختیارتون میذاره . بازي کاملا سه بعدی و گرافیک خوبی داره . گیم پلی بازي برعکس انتظار که فکر میکردیم سخت باشه، اتفاقا خیلی هم خوب و روونه و خیلی زود دستتون میاد که چطور باید برابر حریف بازي کنید . اگه به بازي های ورزشی علاقه دارید حتما امتحانش کنید .
ادامه مطلب
دانلود بازي plants vs zombies 2 برای اندرويد
دانلود بازي گیاهان و زامبی ها برای اندرويد
plants vs zombies 2 یک بازي در سبک های استراتژی و برج دفاعی برای اندرويد به شمار می رود که با دانلود بازي plants vs zombies 2 شما موظف به حفاظت از خانه در برابر یورش زامبی ها با استفاده از گیاهان متنوع می شوید. این گیم که 100.000.000 کاربر در سراسر جهان دارد توسط شرکت popcap ساخته شده است و با کسب امتیاز 4.3 از 5 در مارکت های اندرويد جزو بهترین بازي ها به حساب می اید.
 
دانلود بازي plants vs zombies 1 ب
شما با داشتن این سورس اندرويد میتوانید یک بازي برای کودکان طراحی کنید این سورس بسیار جذاب و هیجان انگیز است که در محیط اکلیپس اندرويد نوشته شده است البته این سورس اندرويد را میتوانید در محیط اندرويد استودیو هم باز کنید همچنین این سورس دارای فایل راهنما میباشد.

ادامه مطلب
 این بازي ایرانی در سبک سواری برای پلتفرم اندرويد عرضه شده این بازي شامل شش بخش از شکارچی ،پارکینگ، لیگ آزاد، مسابقات آزاد ،مسافرکشی، فرار از قانون،این ها بخش های مسابقات هستند . بازي با دارا بپدن اکثرا ماشین های ایرانی و تعدادی ماشین خارجی محبوبیت زیادی داره بازي در اندرويد ۴ به بالا قابل نصب هست بازي با موتور یونیتی ساخته شده و به همین علت گرافیک بالایی داره شما می تونید کل بخش های ماشین رو تغییر بدید از جمله نور چراغ صدای استارت و اگزوز
Dead Space بازي فوق العاده زیبا با گرافیکی عالی با اسم فضای مرده” محصولی از کمپانی بازي سازی EA برای سیستم عامل اندرويد می باشد که در زمره بازي های اکشن و ترسناک قرار می گیرد. این بازي که نسخه های مختلف آن برای انواع سیستم عامل ایکس باکس 360 ، PS3 ، PC ، آیفون و اندرويد منتشر شده است ، تجربه ی بهترین بازي اکشن و ترسناک را برای شما به ارمغان می آورد!
ادامه مطلب
Clash of Clans v7.65.5 – آپـدیـت جدید کـلـش آف کـلـنـز همزمان با انتشار در گوگل پلی !
آپـدیـت امـروز ۱۸ اردیـبـهـشـت ۱۳۹۴ برای اولـیـن بار در سـطـح وب
نسخه ۷.۶۵.۵ برای رفع باگ مشکل دوستان در ورود به بازي !
Clash of Clans بازي جدید و فوق العاده زیبای آنلاین در سبک بازي های استراتژیک برای سیستم عامل اندرويد می باشد که با دارا بودن امتیاز ۴.۸ از ۵ در پلی استوری از پرطرفدارترین بازي های اندرويد به 
ادامه مطلب
BombSquad PC
نسخه کامپیوتری بازي BombSquad بدون نیاز به استفاده از شبیه ساز اندرويد و بدون مشکل برای شناساندن دسته‌ها به بازي این بازي هم قبلا معرفی شده بود. نسخه کامپیوتری با نسخه اندرويد بازي هیچ تفاوتی نداره و شرکت سازنده بازي خودش رسما منتشر کرده. بازي BombSquad یک بازي مجانیه.
ادامه مطلب
کلش رویال اندرويد بازي پرطرفدار و فوق العاده زیبای استراتژیک از سوپرسل خالق بازي های محبوب Clash Of Clans و Boom Beach است که برای سیستم عامل های مختلف عرضه شده است و نسخه اندرويدی اش تا به امروز بیش از 500.000.000 بار توسط کاربران اندرويدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده و از محبوب ترین ها به شمار می رود! بازي Clash Royale – کلش رویال نیز همانند بازي کلش آف کلنز طراحی شده است و در ان شما با کاربران آنلاین سراسر جهان به رقابت می پردازید!
ادامه مطلب
با دانلود بازي پوکر بر روی موبایل و کامپیوتر خود میتوانید به راحتی با باز کردن اپلیکیشن بازي پوکر بر روی سیستم عامل اندرويد یا اپل ios موبایل خود به صورت آنلاین با بازيکنان دیگر در سرتاسر جهان پوکر آنلاینبازي کنید و از رقابت با پوکر بازان جهان و چت کردن با آن ها حس و حال بازي کردن بر روی میز پوکر واقعی را تجربه کنید.ما در این پست ابتدا بهترین بازي های پوکر آنلاین برای اندرويد و ios که با پول غیر واقعیمیباشند را معرفی میکنیم برای افرادی که تازه
این بازي که در پلتفرم اندرويد هست سی پی یو هشت هسته ای لازم داره و رم دوگیگ گوشی که داشته باشید تا بازي بدون باگ و کرش اجرا بشه این بازي واقعا عالی و گرافیکی  هست چون این بازي ماشین های ایرانی زیادی داره نیاز به سیستم گرافیکی بالایی داره بازي همانند بازي sport car drift هست و مسابقات داره این بازي هم ایرانیه و نمره بالایی رو کسب کرده حتما دانلودش کنید.
بازي brawl stars اندرويد را از اینجا دریافت نمایید.(فایل apk)
شبیه ساز nox را از اینجا دریافت نمایید.(386 مگابایت)
NoxPlayer
 نرم افزاری مفید برای افرادی که طرفدار اندرويد هستند و به شما این امکان را می دهد تا برنامه ها و بازي های اندرويد خود را بصورت تمام صفحه در ویندوز اجرا کنید. توسط این برنامه میتوانید اپلیکیشن های اندرويد را بدون داشتن گوشی یا تبلت اندرويد، دقیقا به همان صورت در ویندوز خود تست و استفاده کنید. این بدان معنی است که میتوانید از برنامه ای
Vector Full نسخه کامل بهترین بازي پارکور در سبک بازي های اکشن از استودیوی بازيسازی مطرح و نام آشنای NEKKI برای سیستم عامل اندرويد می باشد که در مارکت اندرويد به صورت رایگان منتشر شده.این بازي توانسته است نظر خیلی از کاربران را به خود جلب کند.بازي از جایی شروع می شود که شخصیت بازي وارد یک شرکت مخوف می شود . شرکتی که
ادامه مطلب
PUBG Mobile – پابجی موبایل نام بازي جذاب، خارق العاده و شگفت انگیز در سبک بازي های اکشن و بقا از استودیوی بازي سازی Tencent Games می باشد که برای اندرويد و ios منتشر شده است. این بازي در کامپیوتر های خانگی از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد و میلیون ها بار دانلود شده است. در این بازي زیبا و اعتیادآور 100 بازيکن در یک نقشه 8 در 8 کیلومتر قرار میگیرند و این میان کسی برنده است که بتواند زنده بماند. بازي شامل طراحی فوق العاده، صداگذاری مهیج و گیم پلی اعتیاداوری
Clash of Clans بازي جدید و فوق العاده زیبای آنلاین در سبک بازي های استراتژیک برای سیستم عامل اندرويد می باشد که با دارا بودنامتیاز ۴٫۶ از ۵ در پلی استور از پرطرفدارترین بازي های اندرويد به شمار می رود که به صورت رایگان عرضه شده است.
در این بازي شما باید با ابزارهای در دسترس یک دهکده ی منحصر به فرد را بسازید، آن را رونق ببخشید و در جنگ های مختلف بر دهکده های دیگر غالب شوید و در جنگ های مختلف بین قبایل با پیروزی بیرون آیید.برای دانلود بازي اندرويد به س
هنوز هم کسانی هستند که به بازي های نوستالژی علاقه داشته باشند .
این هم یک بازي نوستالژی هست بازي همسایه های جهنمی این بازي در چند سری منتشر شده که ما نقد و بررسی سری 1 رو گذاشتیم این بازي در نسخه کامپیوتر هست و هم در نسخه اندرويد در این بازي شما باید به صورت پنهانی همسایه خود را اذیت کنید مثال  روی صندلیش چسب بچسبونید یا صابون بگذارید کف زمین این بازي در تکنیک دو بعدی ساخته شده که مراحل بالا و همچنین بازي خوب و حسی که باعث می شود شما دنبال کنید
۱۰ بازي موبایلی جدید اندرويد و iOS برای تیرماه ۹۸
 
 ۰
 اشتراک‌گذاری
تیرماه یک فرصت عالی برای افرادی است که می خواهند، برای تابستانی دل انگیز برنامه ریزی کنند تا بتوانند بیشترین تفریحات را داشته باشند. هر چند مارکت های اپلیکیشن ها و بازي های اندرويدی و IOS در اختیار شما هستند اما شاید ندانید که جدیدترین بازي ها در این رده چیستند.
در ادامه به برخی از جدیدترین و محبوب ترین اپلیکیشن ها و بازي های اندرويدی IOS می پردازیم.
 
ادامه مطلب
GTA: San Andreas یا بازي جی تی آی ۵ اندرويد نام بازي فوق العاده و بی نظیر در سبک اکشن است .
این بازي زیبا و شگفت انگیز توسط استودیو بازيسازی بزرگ راک استار برای اندرويد منتشر شده است .
در GTA: San Andreas شما در جهانی کاملا سه بعدی ، آزاد هستید که هرکاری دلتان میخواهد انجام دهید !
میتوانید به ی و خرابکاری مشغول شوید یا مانند یک شهروند عادی ، به زندگی روزمره خود مشغول باشید !

ادامه مطلب
GTA: San Andreas یا بازي جی تی آی ۵ اندرويد نام بازي فوق العاده و بی نظیر در سبک اکشن است .
این بازي زیبا و شگفت انگیز توسط استودیو بازيسازی بزرگ راک استار برای اندرويد منتشر شده است .
در GTA: San Andreas شما در جهانی کاملا سه بعدی ، آزاد هستید که هرکاری دلتان میخواهد انجام دهید !
میتوانید به ی و خرابکاری مشغول شوید یا مانند یک شهروند عادی ، به زندگی روزمره خود مشغول باشید !

ادامه مطلب
مود شده
بله شاید شما نیز از کاربرانی هستید که علاقه مند به بازي های برش طناب
بوده باشید و در جریان بوده باشید که مدت ها قبل خبر منتشر شدن نسخه ی دوم بازي طناب را ببر برای سیستم عامل های اندرويد و آی اُ اس به گوشتان رسیده باشد! چند ساعت قبل شاهد منتشر شدن نسخه ی دوم این بازي با نام Cut the Rope 2
در مارکت اندرويد بودیم و تصمیم گرفتیم این بازي فوق العاده زیبا را در
اختیار شما قرار دهیم! در نسخه ی دوم این بازي نیز همانند نسخه های یگر می
بایستی که با بری
خطر لوث شدن بخشی از داستان
مهرداد اسکویی در آخرین روزهای زمستان به خوبی
نشون داد که می تونه به عمق زندگی پسر های کانون اصلاح و تربیت نفوذ کنه و با
استفاده از بازي و تئاتر(بازي متهم و قاضی) اطلاعاتی از زندگی و گذشته ی بچه ها
بهمون بده که در هیچ فرمت و موقعیت دیگه ای نمی شد به این هوشمندی بیانشون
کرد. 
بچه هایی که درطول فیلم اذعان کرده بودن دلشون
نمی خواد راجع به این چیزا صحبت کنن ، اما اسکویی در آخرین روزهای زمستان ، بخش
حیرت انگیزی از حرف های او

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها