نتایج جستجو برای عبارت :

انتقالات غشایی

فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا)، باشگاه ماشین‌سازی تبریز را از 3 پنجره نقل و انتقالات محروم کرد.
به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) رای خود را در خصوص پرونده لوسیانو پریرا مندز بازیکن سابق باشگاه ماشین‌سازی تبریز به شرح زیر اعلام کرد:
تیم ماشین‌سازی تبریز از ثبت قرارداد بازیکنان جدید (داخلی و بین‌المللی) از ابتدای شروع اولین پنجره نقل و انتقالات نیم‌فصل 99-98 (زمستانی) به مدت 3 پنجره نقل و انتقالات متوالی محروم اس
دریافت
حجم: 21.1 مگابایتتوضیحات: Onefootball Live Soccer Scores با نرم افزار Onefootball Live Soccer Scores Ad Free میتوانید تمام اخبار مربوط به مسابقات و نقل و انتقالات فوتبال امریکا و بیش از ٢٠٠ لیگ از فوتبال های بین المللی را در دسترس داشته باشید. برخی از ویژگی های برنامه Onefootball Live Soccer Scores اندروید : - نتایج زنده: پوشش کامل از اخرین اخبار و مسابقات زنده ی فوتبال - اعلان های پوش: اطلاع از امتیازات و اخرین شایعات نقل و انتقالات با اعلان های پوش فوری - اخبار و مسائل مهم فوتبال:
دانیال اسماعیلی فر با توجه به پیشنهادهایی که دارد می تواند به ستاره نقل و انتقالات نیم فصل فوتبال ایران تبدیل شود.
به گزارش "ورزش‌سه"، ستاره کنونی ذوب آهن در سال های اخیر یکی از خبرساز ترین فوتبالیست های لیگ برتر بوده است. از زمانی که او برای گذراندن خدمت سربازی ذوب آهن را به مقصد تراکتور ترک کرد، اتفاقات مختلفی درباره اش پیش آمد. او اما در تراکتور با انجام بازی های خوب توانست توانایی های فنی اش را به رخ بکشد. با این وجود با پایان خدمت سربازی
دانیال اسماعیلی فر با توجه به پیشنهادهایی که دارد می تواند به ستاره نقل و انتقالات نیم فصل فوتبال ایران تبدیل شود.
به گزارش "ورزش‌سه"، ستاره کنونی ذوب آهن در سال های اخیر یکی از خبرساز ترین فوتبالیست های لیگ برتر بوده است. از زمانی که او برای گذراندن خدمت سربازی ذوب آهن را به مقصد تراکتور ترک کرد، اتفاقات مختلفی درباره اش پیش آمد. او اما در تراکتور با انجام بازی های خوب توانست توانایی های فنی اش را به رخ بکشد. با این وجود با پایان خدمت سربازی
ادن هازارد با انتقالی 88.5 میلیون پوندی از چلسی به رئال مادرید پیوست.
 به
نقل از فورفورتو، ادن هازارد ستاره 28 ساله و بلژیکی چلسی در آخرین ساعت
روز حمعه با انتقالی 5 ساله به ارزش 88.5 میلیون پوند رسما به رئال مادرید
پیوست؛ انتقالی که با بندهای جانبی، قابلیت ارتقا تا 130 میلیون پوند را
نیز خواهد داشت.
ادامه مطلب
ورود به سایت سامانه نقل و انتقالات فرهنگیان www.enteghalat.com – وزارت آموزش و پرورش
معرفی سامانه نقل و انتقال فرهنگیان
این سامانه جهت مدیریت فرآیند نقل و انتقالات پرسنل آموزش و پرورش (فرهنگیان) برنامه ریزی گردیده است.
سامانه نقل و انتقالات بیش از ده سال است که طراحی و تولید شده و طی این سالها کمک رسان آموزش پرورش در سطوح مختلف برای انجام هر چه بهتر و راحت تر فرآیند نقل و انتقالات فرهنگیان بوده است.
با استفاده از این سامانه اداره کل های هر استان قادر
رئال مادرید مارکا: بعد از خرید های جدید کهکشانی های مادرید، اکنون وقت فروش بازیکنان است!ایسکو، گرت بیل، وازکز،کواچیچ، تئو هرناندز و خامس از بازیکنانی هستند که احتمال خروج آنها از باشگاه بالا است!
ثبت درخواست های نقل و انتقالات دانشجویی از تاریخ 98/3/18 تا 98/4/18 از طریق سامانه منادا به آدرس http://monada.iau.ir انجام می‌شود.
در این دستورالعمل تأکید شده واحدهای دانشگاهی جهت راهنمایی صحیح دانشجویان متقاضی باید ضمن ارائه مشاوره توسط مسئولان ذیربط، مفاد شیوه‌نامه و ابلاغیه میهمانی دائم دانشجویان دختر را در معرض دید دانشجویان قرار دهند.
براساس این دستورالعمل، برای آن دسته از دانشجویانی که از بدو پذیرش با توجه به شرایط شیوه نامه نقل و انتقالات به
حجت‌الاسلام کلانتری گفت: دانشجویان دختر در نقل و انتقالات دانشجویی به محل ست والدین یا همسرشان منتقل می‌شوند.
به گزارش باشگاه خبرنگاران، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: ثبت‌نام نقل و انتقال و میهمانی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی برای نیمسال اول تحصیلی ۹۹-۹۸ آغاز شده و تا ۱۸ تیرماه ادامه دارد.

حجت الاسلام کلانتری افزود: متقاضیان باید برای ثبت نام به سامانه منادا به نشان
با باز شدن پای پول به فوتبال و تبدیل شدن این ورزش به صنعت، ارقام عجیبی از انتقال بازیکنان در فوتبال به گوش می رسد که در زیر به یک مورد از نقل و انتقالات پرسر و صدا در تابستان امسال اشاره خواهیم کرد.
هازاد از چلسی به رئال
بدون شک جذاب ترین انتقال رئالیها در این فصل نقل و انتقالات، خرید هازاد از چلسی است. پس از درخشش های فوق العاده ی هازاد در ترکیب آبی پوشان چلسی و همچنین علاقه سرمربی رئال ها یعنی زیدان به بازیکن چلسی، شایعات را درباره حضور هازاد
مشکل باشگاه پرسپولیس با منشا و مصلح چیست
دو بازیکن پرسپولیس هیچ تمایلی به جدایی از این باشگاه در نقل و انتقالات زمستانی ندارند.
به گزارش شبکه خبری تهران نیوز، دو بازیکن پرسپولیس هیچ تمایلی به جدایی از این باشگاه در نقل و انتقالات زمستانی ندارند.

در نخستین اخباری که از لیست خروجی بازیکنان پرسپولیس به بیرون درز پیدا
کرد، این طور اعلام شد که احسان علوان زاده به همراه سه بازیکن جوان باید
به صورت قطعی از تیم جدا شوند. همچنین قرار بر این بود که
شتاب دهنده واتک
در دهه‌های اخیر به دلیل منابع محدود آبی و حجم بالای پساب‌ها، از میکروفیلتراسیون غشايي به طور چشمگیری در تصفیه فاضلاب‌ها استفاده می‌شود. واتک در این مقاله به دلیل اهمیت استفاده از فناوری میکروفیلتراسیون غشايي در تصفیه آب و فاضلاب‌، به بررسی بازار جهانی فناوری میکروفیلتراسیون غشايي و عوامل موثر بر آن می‌پردازد.

ادامه مطلب
با وجود جلسه مربی تیم پرسپولیس با مدیرعامل باشگاه این مربی کروات لیستی برای نقل و انتقالات به مسوئلان باشگاه ارائه نداد.

 
بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس، برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بعد از قهرمانی این تیم در لیگ برتر جلسه‌ای با مسئولان باشگاهش برگزار کرد اما برخلاف اخبار منتشر شده هیچ لیست ورود یا خروجی برای بازیکنانش به باشگاه پرسپولیس ارائه نکرده است.
در حالیکه مسئولان باشگاه ا
  سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال با ارسال نامه ای به سازمان لیگ فوتبال از محرومیت باشگاه ماشین سازی تبریز از نقل و انتقالات خبر داد.
بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال با ارسال نامه ای به سازمان لیگ فوتبال از محرومیت باشگاه ماشین سازی تبریز از نقل و انتقالات خبر داد.
در بخشی از این نامه آمده است، با توجه به مکاتبات متعدد صورت گرفته در رابطه با پرو
                                                                 
 
                                         اطلاعیه                                      با سلام و عرض ادب  چنانچه دانش آموزی (کلیه پایه ها )متقاضی نقل و انتقالات درون استانی یا برون استانی می باشد لطفا تا تاریخ چهارشنبه ۳۰ مرداد نسبت به تکمیل و تحویل فرم های   ارسالی اقدام کند،مدت زمان نقل و انتقالات دانش آموزی محدود و بعد از آن هیچ                          ترتیب اثری از طرف سمپاد مرکزی داده نخواهد شد.
مهر نوشت: نام علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ملی پوش پرسپولیس که گفته می‌شود با تیم آنتورپ بلژیک به توافق رسیده، در فهرست نقل و انتقالاتی این تیم بلژیکی دیده نمی‌شود.سایت voetbalbelgie» روزانه خبرهای نقل و انتقالاتی لیگ فوتبال بلژیک را منتشر می‌کند. طبق ادعای این سایت، کاوه رضایی تا الان تنها بازیکن ایرانی است که نامش در لیست نقل و انتقالات فصل آینده دیده می‌شود. رضایی که از تیم کلاب بروژ به صورت قرضی به تیم شارلروا آمده بود و عملکرد درخشانی در ا
رومه انگلیسی میرر می‌گوید با وجود شکست در فینال لیگ قهرمانان، مدیران ارشد تاتنهام مصمم به حمایت از مائوریسیو پوچتینو سرمربی تیم‌شان هستند و برای اینکه از ماندن او در تاتنهام مطمئن شوند قصد دارند در فصل نقل و انتقالات تابستانی ولخرجانه هزینه کنند تا پوچه بتواند مهره‌های مورد نظرش را در اختیار داشته باشد.
به نقل از سامانه مشاوره تحصیلی هیوا ، ثبت‌ نام نقل و انتقال و میهمانی نیمسال دوم ۹۹-۹۸ دانشگاه آزاد اسلامی از 1398/09/16 لغایت 1398/09/30  آغاز می‌ شود .
به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی ، ثبت‌نام نقل و انتقال و میهمانی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی برای نیمسال دوم تحصیلی از 16 آذر ماه آغاز و تا 30 آذر ماه ادامه دارد .
برای مطالعه متن کامل خبر بر روی لینک زیر کلیک نمایید :
 
www.heyvagroup.com/shownews2/4133/زمان-شروع-نقل-و-انتقالات-نیم-سال-دوم-دانشگاه-آزاد-98---99.html
 
جزئیات محرومیت تراکتور در پرونده استوکس
باشگاه تراکتور تبریز طبق رأی فیفا باید تا ۴۵ روز آینده مبلغ ۴۰۰ هزار دلار به علاوه ۵ درصد سود دیرکرد یکساله را به حساب آنتونی استوکس واریز کند در غیر اینصورت محرومیت از ۲ پنجره نقل و انتقالات در انتظار تیم تراکتور  خواهد بود.
همراه ما باشید​​​​​​​​​​​​​​
مرتضی فنونی زاده پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره بدهی های سنگین سرخپوشان گفت : به نظر من باید وزارت ورزش به این مسئله ورود کند، اگر انصاری‌فرد نمی‌تواند این مشکلات را حل کند باید استعفا کند.
مرتضی فنونی زاده  در خصوص شایعه کسر امتیاز از پرسپولیس و شرایط این تیم اظهار داشت:
متاسفانه این شکایت‌ها کار دست پرسپولیس داد و احتمال کسر امتیاز و محرومیت از پنجره نقل و انتقالات برای این تیم وجود دارد، ضمن اینکه برانکو هم برای طلبش از پرسپولیس
  مدافع فصل گذشته تیم فوتبال سپاهان به عضویت تیم فوتبال استقلال در آمد.


 
  بخش استقلال مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت باشگاه استقلال،سیاوش یزدانی با عقد قراردادی دو ساله به استقلال پیوست.
 
این مدافع بیست و هفت ساله سابقه بازی در سیاه جامگان، پیکان و سپاهان را دارد.
 
پیش از این استقلالی‌ها قرارداد علی دشتی، محمد بلبلی و میلاد باقری را رسانه‌ای کردند.
 
انتهای پیام
 
منزوی خبر داد: خطر کسر امتیاز،
اندره آ استراماچونی سرمربی ایتالیایی استقلال برای مدیریت تیم ی ضرب اجل دو هفته ای جهت خرید یک هافبک بازیساز و روبه جلو داده است.
استراماچونی از آقای فتحی درخواست کرده که حتما باید این خرید تا قبل از بازی  هفته سوم که در مسجد سلیمان برگزار میشود انجام بگیرد.
در این دو هفته روبرو انشالله هافبک خوبی نصیب بشه چون پنجره نقل و انتقالات بسته شده بازیکن درجه یکی پیدا نمیشه. 
در این پست می خواهیم در مورد موضوع پر طرفداری صحبت کنیم که دغدغه بیشتر کاربرانی است که از طریق اینترنت به کسب درآمد می پردازند و آن به این موضوع برمی گردد که چگونه می توانیم درآمد خود از سایت ها و افرادی که با آنها در ارتباط هستیم را به دست آوریم و نقل و انتقالات مالی خود را انجام دهیم.
ادامه مطلب
شتابدهنده واتک
امروزه به دلیل منابع محدود آبی و حجم بالای پساب‌ها، فناوری بیوراکتورهای غشايي در تصفیه فاضلاب‌ها مورد توجه قرار گرفته‌اند. واتک در این مقاله به دلیل اهمیت استفاده از بیوراکتورهای غشايي در تصفیه آب و فاضلاب‌، به بررسی بازار جهانی بیوراکتورهای غشايي و عوامل موثر بر آن می‌پردازد.

ادامه مطلب
 
بعد از پایان لیگ‌های معتبر اروپایی و آغاز نقل و انتقالات خبرهای مبنی بر علاقه پاریس سن ژرمن به سنگربان جوان روسونری به گوش می‌رسید.
سران میلان پس از ارزیابی‌های خودت و با توجه به پیشنهاد پاریس، میلان این مبلغ را کم دانسته و پس از آن نه تنها قصد فروش سنگربان 20 ساله خود را ندارد بلکه قصد دارد تا قرارداد دوناروما را تمدید کند، همچنین دوناروما اعلام کرده است که در میلان خوشحال است و قصد ترک روسونری را ندارد.
 هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، دوشنبه شب تشکیل جلسه دادند و درباره مسایل باشگاه، تیم و نقل و انتقالات گفت و گو و تصمیم‌گیری کردند.
بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، شب گذشته جلسه مدیرعامل و هیات مدیره باشگاه پرسپولیس برگزار شد و بیش از سه ساعت به طول انجامید.
در این جلسه که همچون نشست قبلی تمامی اعضا در آن حضور داشتند علاوه بر بررسی برخی مسائل مرتبط با امور ب
بندر انزلی دروازه گیلان به کشورهای دیگر است. این شهر به واسطه بندر بودن محل نقل و انتقالات کالا از انزلی به شهرهای دیگر و از شهرهای دیگر به انزلی است. سالانه حجم زیادی بار از دیگر شهرهای ایران به بندرانزلی منتقل می‌شوند. باربری تهران به انزلی یکی از مسیرهای نقل و انتقال بار و […] حمل بار و باربری تهران به انزلی
منبع : سپند بار
منچستریونایتد توجه خود را معطوف جذب ساموئل اومتیتی کرده است.
منچستریونایتد در این بازار نقل و
انتقالات تابستانی به دنبال جذب یک مدافع میانی است و اوله گونار سولسشائر
تاکنون نتوانسته اولویت های خود در این پست را در تیمش ببیند.
ادامه مطلب
لطفا فقط از طریق سیستم رایانه مجهز به پرینتر واز مرورگر فایرفاکس و کروم استفاده نمایید(از تلفن همراه برای ثبت درخواست استفاده ننمایید)
 پس از هربار ویرایش درخواست ، کد پیگیری جدیدی به شما تعلق می گیرد و کد پیگیری قبلی باطل می شود.
ادامه مطلب
بسم الله الرحمن الرحیم
یا فارس الحجاز ادرکنی الساعه العجل
اکثر ساعات بیکاری غرق در حدس و گمان های خود هستیم راجع به حوادث و افراد و علت اتفاقات
زمانی هم که مشغول فعالیت هستیم
اکثریت برای نقل و انتقالات است
انتقال یک کالا از فروشگاهی به خانه خود یا بر بدن خود
فلان جواهر یا مبل یا تندیس یا تابلو یا لباس که تا دیروز بر دیوار و بدن دیگری بوده امروز به خانه من یا بدن من منتقل شود برای اینکه بتوانم به دیگران تفاخر کنم و حس کهتری را تسکین دهم
گذران
بسم الله الرحمن الرحیم
یا فارس الحجاز ادرکنی الساعه العجل
اکثر ساعات بیکاری غرق در حدس و گمان های خود هستیم راجع به حوادث و افراد و علت اتفاقات
زمانی هم که مشغول فعالیت هستیم
اکثریت برای نقل و انتقالات است
انتقال یک کالا از فروشگاهی به خانه خود یا بر بدن خود
فلان جواهر یا مبل یا تندیس یا تابلو یا لباس که تا دیروز بر دیوار و بدن دیگری بوده امروز به خانه من یا بدن من منتقل شود برای اینکه بتوانم به دیگران تفاخر کنم و حس کهتری را تسکین دهم
گذران
شتاب دهنده واتک
در دهه‌های اخیر به دلیل منابع محدود آبی و حجم بالای پساب‌ها، از میکروفیلتراسیون غشايي به طور چشمگیری در تصفیه فاضلاب‌ها استفاده می‌شود. واتک در این مقاله به دلیل اهمیت استفاده از فناوری میکروفیلتراسیون غشايي در تصفیه آب و فاضلاب‌، به بررسی بازار جهانی فناوری میکروفیلتراسیون غشايي و عوامل موثر بر آن می‌پردازد.

ادامه مطلب
پاورپوینت مقایسه روش های غشايي در تصفیه آب
پاورپوینت مقایسه روش های غشايي در تصفیه آب، در 12 اسلاید. این پاورپوینت در ۱۲ صفحه به معرفی روش غشايي و مقایسه انواع آن در مبحث تصفیه آب میپردازد و مزایا و معایب هر روش را مورد بررسی قرار میدهد. روش های میکروفیلتراسیون اولترافیلتراسیون نانوفیلتراسون اسمز مع در تصفیه آب .
به گزارش "ورزش‌ سه"، با توجه به شدت نبردهای نیم‌فصل دوم که با حضور مربیان صاحب نام، فشرده‌ترین دوره رقابتی لیگ برتر را شکل خواهد داد، هر 16 تیم حاضر در این رقابت‌ها برای افزایش قدرت خود و حضور موثر در دور برگشت، در بازار نقل و انتقالات زمستانی فعالیت کردند.
نقل و انتقالات نیم‌فصل لیگ برتر فوتبال ایران از روز شانزدهم دی‌ماه آغاز شد و تا ساعت 23:59 روز شنبه، سیزدهم بهمن ماه ادامه یافت که در میان باشگاه‌ها، فولاد کمترین بازیکن ورودی و استقلال
 باشگاه پرسپولیس در شرایطی پیشنهاد رسمی رسیده برای علیرضا بیرانوند را مطرح کرده که این باشگاه، تیم خنت بلژیک است.
این باشگاه بلژیکی حاضر شده در فصل نقل و انتقالات زمستانی مبلغ 700 هزار دلار برای رضایت‌نامه علیرضا بیرانوند پرداخت کند.
با توجه به اینکه بیرانوند در پایان تمرین امروز تیمش با همبازیان خود خداحافظی کرده باید گفت جدایی این دروازه‌بان و پیوستنش به تیم بلژیکی تقریبا قطعی است.
خنت در حال حاضر در رده دوم جدول رقابت‌‌های ژوپیلر لیگ
کنوانسیون بازل
در سال 1989 معاهده‌ای در زمینه کنترل حمل و نقل برون‌مرزی پسماندهای زیانبار در شهر بازل سوئیس به امضای 35 کشور شرکت‌کننده رسید که کنوانسیون بازل نام گرفت. این معاهده از ماه می سال 1992 لازم‌الاجرا شد و تاکنون بیش از 150 کشور به عضویت آن درآمده‌اند.
این کنوانسیون شامل ۲۹ ماده و ۹ الحاقیه و هدف اصلی آن این است که کلیه انتقالات برون مرزی پسماندهای خطرناک مشمول مفاد کنوانسیون بازل فقط در میان کشورهای عضو و با رعایت مفاد آن و تنها در ص
در فوتبال نقل و انتقالات زیادی انجام شده که بعضیها بسیار ارزان اما با کیفیت و بعضی ها بسیار گرانقیمت اما نچندان با کیفیت بوده اند
اما گرانقیمت ترین بازیکنان فوتبال چه کسانی بوده اند و قیمت خریدشان چه مقدار بوده است؟
تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید
نام بازیکن                     ملیت                         قیمت(یورو)                    از باشگاه                      به باشگاه                                 نتیجه و کیفیت خرید
1-نیمار                       

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها