نتایج جستجو برای عبارت :

الگوریتم تبرید تدریجی

الگوريتم اجتهاد آیت الله شب زنده دار را از اینجا دریافت کنیداین الگوريتم یک الگوريتم هنجاری» (تجویزی) نیست و روشی را برای اجتهاد پیشنهاد نمی دهد، بلکه یک الگوريتم #توصیفی است؛ بدین معنا که در آن به توصیف روش اجتهاد آیت الله شب زنده دار پرداخته شده است.این الگوريتم، توسط حجت الاسلام خندق آبادی تدوین شده است.
الگوريتم اجتهاد آیت الله شب زنده دار را از اینجا دریافت کنیداین الگوريتم یک الگوريتم هنجاری» (تجویزی) نیست و روشی را برای اجتهاد پیشنهاد نمی دهد، بلکه یک الگوريتم #توصیفی است؛ بدین معنا که در آن به توصیف روش اجتهاد آیت الله شب زنده دار پرداخته شده است.این الگوريتم، توسط موسسه استاد واسطی تدوین شده است.
با سلام
در این مطلب میخوایم به شما توضیحی از الگوريتم بدیم.
الگوريتم در معنای لغتی به روش حل مسله گفته میشه.یعنی ما برای برنامه نویسی به الگوريتم نیازمندیم،یک الگوريتم برای خودمون تعیین کرده و بر اثاث اون الگوريتم پیش میریم.این الگوريتم یه کمک دیگه هم به ما میکنه.ما در آخر برنامه نویسی یک شرط برای خودمون تعیین میکنیم.مثلا میگیم اگر A از B بزرگ تر بود پروژه تمومه اما اگر B از A بزرگتر بود پروژه به اتمام نرسیده.
انشاالله در درس های بعد به فلوچارت
 
کاربران گرامی ،در این بخش پاورپوینت جامع و کامل آشنایی با الگوريتم های ژنتیک در ۵۰ اسلاید قابل ویرایش اماده دانلود گردیده است که پس از پرداخت آنلاین می توانید این محصول را از وبسایت دریافت و دانلود نمایید.
جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت آشنایی با الگوريتم های ژنتیک ،متن چند تا اسلاید را قرار می دهیم .
محتوای اسلاید ۲
فهرست مطالب
استراتژیهای جستجو (مقدمه)
الگوريتمهای تکاملی (پیشینه‏کاری)
الگوريتمهای ژنتیک
چند اصطلاح
آشنایی ب
الگوريتم های گوگل در فرآیندی که موتور جستجوی گوگل بر اساس آن تجزیه و تحلیل داده های موجود در وب سایت ها انجام می دهد دخیلند. الگوريتم های گوگل شامل معادلات گوناگون و متفاوت و تابع است تا نتیجه دلخواه به کاربر نمایش داده شود. در حقیقت اگوریتم ها به شکل ریاضی می باشند که محتویات و اطلاعات توسط آنها طبقه بندی می شود.
الگوريتم های گوگل به دو دسته تقسیم می شوند، الگوريتم های اصلی که در واقع جز هسته اصلی گوگل هستند و بر اساس پارامترهای مختلف سایت ه
خدمات فنی مهندسی گیل سرما
بمدیریت:مهندس صفری نژاد
09111376298
نمایندگی رسمی کولرهای گازی گری GREE در رشت
لوله_موئین
لوله موئین به عنوان کنترل کننده های جریان مبرد در سیستم های تبريد استفاده میگردد.
کنترل کننده های مبرد بدون توجه به نوع کارشان دو وظیفه بعهده دارند :
1. اجازه جریان مبرد مایع از لوله مایع به اوپراتور با همان شدت تبخیر مایع در اوپراتور .2. ایجاد اختلاف فشار بین طرفین پرفشار و کم فشار سیستم ، برای اینکه مبرد بتواند تحت شرایطی که در فشار ک
سلام و عرض ادب خدمت شما توسعه دنده گرامی خیلی خوشحالیم که به ما اعتماد کردید و کافه برتر را انتخاب کردید . مفتخریم که نوع جدیدی از گرفتن نصب فعال را به شما عزیزان معرفی کنیم . کافه برتر ( درخواست نصب فعال ) برای اولین بار در ایران از سیستم درخواست نصب فعال تدريجي رونمایی کرد . تفاوت نصب فعال سریع و تدريجي : درخواست نصب فعال به دو صورت است . به صورت سریع و به صورت تدريجي که هنوز هیچ شرکتی مثل ما نتوانسته است به صورت تدريجي نصب بگیرد . حسن نصب فعال تد
الگوريتم علی غانم شویلی را از اینجا دانلود کنید.
ایشان شاگرد استاد سید عبدالکریم فضل الله است و الگوريتم خود را به عنوان رساله دکتری ارائه کرده است. این الگوريتم، برگرفته از الگوريتم استاد ایشان است و شباهت بسیاری بین این دو وجود دارد.
قسمت های مختلف سیکل تبريد مثل اواپراتور، کندانسر و لوله مویی را باز کنید و به آنها شیر شریدر جهت اتصال شلنگ جوش دهید. شلنگ را از رگولاتور کپسول نیتروژن به شیر شریدر وصل کنید و اجازه بدهید تا نیتروژن لوله ها را شسشتو دهد و رطوبت را خارج سازد.

ادامه مطلب
چه چیزی ازین بدتر ؟!
که در آخر من متهم شدم .

اگر یک اسلحه برداری و توی ذهنت منو بکشی ، درست مثل کاری که نجفی در واقعیت کرد ، شاید انقدر اذیت نشی
یکدفعه ای منو توی ذهنت بکش . تا کشتن من به مرگ تدريجي در ذهنت .
هرچند که دیگه برام مهم نیست .
رقص گوگل یا دنس Google Dance e چیست
الگوريتم گوگل دنس ( Google Dance ) یا این که رقص گوگل چیست؟ گوگل دنس یا این که رقص گوگل یک کدام از الگوريتم‎های تهیه شده به وسیله گوگل است تا در پی آن سایت‎ها محک زده شوند . این الگوريتم سبب ساز می‎شود که رنک وب‎سایت شما در حاصل جستجوی گوگل به طریق فزاینده‎ای بالا و زیر شود .
 
ادامه مطلب
وزارت‌ارتباطات وصل‌شدن تدريجي اینترنت را تایید کرد

وصل شدن تدريجي اینترنت از سوی وزارت ارتباطات تایید شد.
به گزراش خبرنگار ایلنا، از بیست‌وپنجم آبان‌ماه و اتفاقاتی که در پی اعلام نرخ‌های جدید بنزین رخ داد؛ اینترنت خطوط تلفن‌ثابت و تلفن‌همراه در برخی نقاط کشور قطع شد و روز بعد قطع سراسری اینترنت در کشور اتفاق افتاد.
‌حال پس از گذشت 5 روز از قطع کامل اینترنت در کشور، وزارت ارتباطات وصل‌شدن تدريجي اینترنت در برخی استان‌ها را تایید کر
 
پایان نامه کارشناسی ارشد مهندسی صنایع با عنوان حل مسئله جریان کارگاهی دو مرحله ای انعطاف پذیر بدون وقفه با فرمت ورد در 184 صفحه قابل ویرایش
چکیده حل مسئله جریان کارگاهی دو مرحله ای انعطاف پذیر بدون وقفه
در شرایط حاضر و با توجه به افزایش شدت رقابت سازمان های تولیدی، برنامه زمان بندی از اهمیت بیشتری برخوردار می باشد. در صورت انجام برنامه زمان بندی بهینه، امکان استفاده بهتر از منابع موجود فراهم شده و محصولات مطابق نایز مشتریان تولید و تحویل
دانلودpdf حل تمرین کتاب طراحی الگوريتم نیپولیتان
 
 
 
دانلودفایل
 
 
 
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدنتایج وبدانلود حل تمرین طراحی الگوريتم نیپولیتان - Esfand.Orgwww.esfand.org › index.php › 17-cat17 › 128-cat128 › 985-دانلود-حل-تم.کتاب طراحی الگوريتم نیپولیتان در برخی از دانشگاه ها به عنوان منبع درس معرفی می شود. این مجموعه شامل حل تمرین چهار فصل اول این کتاب می باشد. دانلود حل تمرین .کتاب حل تمرین های نیپولیتان - سایت دنیای کامپیوترwww.2nyacomputer.com › lesson › l
روغنکاری در کمپرسور کولرگازی
روغنکاری باعث کاهش ساییدگی و افزایش راندمان کولرگازی و خنک شدن قسمت های مختلف کمپرسور می شود، مقداری از این روغن همیشه با مبرد از کمپرسور خارج می شود و بعد از چرخش دوباره به محفظه کمپرسور برمی گردد.
خرابی روغن یا مبرد در سیکل مشکلات زیر را به همراه خواهد داشت:
1-    تولید اسید های ارگانیک و غیر ارگانیک
2-    ایجاد خوردگی و پوسیدگی در سیکل کولرگازی و چیلر
3-    کاهش میزان روانکاری روغن در کمپرسور 
4-    ایجاد سائیدگی
دانستن الگوريتم های مورد استفاده موتورهای جستجو مانند Google می تواند گیج کننده باشد. بیایید از ابتدا شروع کنیم: الگوريتم موتور جستجو چیست؟ الگوريتم یک فرآیند ریاضی است که یک کامپیوتر برای حل یک مسئله یا پاسخ به یک سؤال از آن استفاده می کند. گوگل ، که در سال 1998 راه اندازی شد ، …The post بهینه سازی موتور جستجو با الگوريتم ها کار می کند: چگونه به روزرسانی الگوريتم بر رتبه سایت شما تأثیر می گذارد appeared first on باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب.
via باشگاه مشتری
رقص گوگل یا دنس Google Dance e چیست
الگوريتم گوگل دنس ( Google Dance ) یا این که رقص گوگل چیست؟ گوگل دنس یا این که رقص گوگل یک کدام از الگوريتم‎های تهیه شده به وسیله گوگل است تا در پی آن سایت‎ها محک زده شوند . این الگوريتم سبب ساز می‎شود که رنک وب‎سایت شما در حاصل جستجوی گوگل به طریق فزاینده‎ای بالا و زیر شود .
 
ادامه مطلب
 
کاربران گرامی ،در این بخش پاورپوینت جامع و کامل الگوريتم کلونی مورچه Ant Colony Algoritm در ۴۳ اسلاید قابل ویرایش اماده دانلود گردیده است که پس از پرداخت آنلاین می توانید این محصول را از وبسایت دریافت و دانلود نمایید.
جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت الگوريتم کلونی مورچه،متن چند تا اسلاید را قرار می دهیم .
محتوای اسلاید ۲
مقدمه
الگوريتم کلونی مورچه برای اولین بار توسط دوریگو (Dorigo) و همکارانش به عنوان یک راه حل چند عامله (Multi Agent) برای مسائ
تو داده‌کاوی یک الگوريتمی داریم به نام kNN. میگن که این الگوريتم یک الگوريتم یادگیری تنبل هست. چرا تنبل؟ چون تمام محاسبات رو تا لحظه‌ی آخر به تعویق میندازه!
پس یعنی تعریف تنبل اینه!
کسی که تمام کارها رو تا لحظه‌ی آخر به تعویق میندازه! این که منم :)
 
نوشتن خیلی حال میده
آدم یه جورایی حس خالی شدن بهش دست میده
الگوريتم پنگوئن یک بروزرسانی الگوريتمی است که توسط گوگل در آوریل ۲۰۱۲ ساخته شده است و شیوه های ساخت پیوند دستکاری و ایجاد هرمه را هدف قرار می دهد. 
در این مقاله نحوه به روزرسانی الگوريتم و چگونگی تغییر عملکرد سئو تعریف شده است.
الگوريتم پنگوئن برای ساختن پیوندهایی با کیفیت پایین و مبتنی بر ساختن پیوندهای بی کیفیت ، تکامل یافته است.
 
در اصل گوگل در ابتدا الگوريتم پاندا را برای مبارزه با روش های سئو کلاه سیاه و جلوگیری از انتشار محتوای ب
الگوريتم دنباله فیبوناچی اینطوریه که شما باید سه تا متغیر
a,b,c
در نظر بگیرید.
به aوb مقدار ۱ بدین و بعد جمعشون رو بدین به c.
بعد c رو چاپ کنین و مقدارb رو بدین به a و مقدارc رو بدین به b. بعد دوباره a,b رو جمع کنین بدین به c و c رو چاپ کنین و این چرخه همینطور ادامه داده میشه.
 برای چاپ جمله n ام دنباله هم میتونین یه شمارنده n اول الگوريتم قرار بدین و آخر محاسبه یدونه به شمارنده اضافه کنین 
این تفکر بدنه اصلی الگوريتم هست
دانلود حل تمرین کتاب طراحی الگوريتم نیپولیتان
 
 
 
دانلودفایل
 
 
 
Search ResultsWeb resultsدانلود حل تمرین طراحی الگوريتم نیپولیتان - سایت اسفندwww.esfand.org › index.php › 17-cat17 › 128-cat128Translate this pageکتاب طراحی الگوريتم نیپولیتان در برخی از دانشگاه ها به عنوان منبع درس معرفی می شود. این مجموعه شامل حل تمرین چهار فصل اول این کتاب می باشد. دانلود حل تمرین .کتاب حل تمرین های نیپولیتان - سایت دنیای کامپیوترwww.2nyacomputer.com › lesson › learning-book › ک.Translate this pageApr 2, 2016 - کتاب حل ت
طراحی، ساخت و تولید انواع کویل کندانسور جهت کاربری های :
کندانسور هوایی انواع چیلر های هوا خنک اسکرال، اسکرو و اسکرال
کندانسور داکت اسپیلیت
کندانسور پکیج یونیت یا روفتاپ پکیج
کندانسور سیستم های تبريد تجاری، کندانسور سردخانه ای  و کویل کندانسور صنعتی خاص
کندانسور یخچال های صنعتی و سردخانه ای
سازگار با انواع مبردهای تهویه مطبوع و تبريد، امکان تولید توسط لوله های فین دار از داخل یا اینرگرو  Inner grooved
 MATLAB360.ir
فروشگاه آنلاین پروژه متلب و ترجمه مقالات مهندسی
بهینه سازی، تحقیق در عملیات
·                     پروژه مباحث ویژه (تکنیک های بهینه سازی)
·                     بهینه سازی به روش های Nelder، bfgs، quasi newton، DFP، Steepest Descent، Levenberg-Marquardt،
·                     محاسبه feasible region  به صورت گرافیکی
·                     حل مساله کوله پشتی با الگوريتم ژنتیک (knapsack Problem)
·                     یافتم ماکزیمم و مینیمم تابع با الگوريتم ژنتیک
خب خب یک آپدیت جدید داریم که نتایج رو برای کاربرها هدفمند تر می کنه
یک مقدار از رباتی بودن نتایج کم کرده
الگوريتم برت BERT چیست؟
Bert یک رویکرد در حال پردازش هست که در قسمت بزرگ متن استفاده میشود.این وظایف از قبیل شناخت موجودیت ، بخشی از برچسب زدن به گفتار و پاسخگویی به سؤال از دیگر فرایندهای زبان طبیعی را بر عهده دارد.Bert به Google کمک می کند تا متن زبان طبیعی را از وب درک کند.
گوگل این فتاوری را به دست آورده است و دیگران تغییراتی را در آن ایجاد کرده ا
خب خب یک آپدیت جدید داریم که نتایج رو برای کاربرها هدفمند تر می کنه
یک مقدار از رباتی بودن نتایج کم کرده
اما بهترین روش برای بهیه سازی طبق الگوريتم BERT چیه ؟
10 ways to optimize for BERT
You
Can’t
Optimize
For
A
Deep
Learning
NLP
Algorithm
Write for humans
 
برای انسان ها بنویسید
منبع : آپدیت جدید الگوريتم BERT
تبريد یا سردسازی عبارت است از: »ایجاد شرایط مناسب برای کاهش دمای یک مکان )یا یک ماده( نسبت به محیط آن به بیان دیگر تبريد »انتقال گرما از یک محیط با دمای پایین به یک محیط با دمای بالاتر است.سردسازی را می توان از چند دیدگاه دسته بندی نمود. یک طبقه بندی روش های اساسی سردسازی به شکل زیر است:1ــ سردسازی مدار باز 2ــ سردسازی مدار بسته 3ــ سردسازی به روش های ویژه1ــ سردسازی مدار باز: وقتی یک تکه یخ را در داخل یک لیوان قرار می دهید تا آب خنک شود. با این ر
الگوريتم های گوگل که اگه اشتباه نکنم سیزده تا هستند خیلی جالب هستند. این الگوريتم ها عملا برای این ایجاد شده اند که جلوی تقلب در دیده شدن در صفحات جستجو را بگیرند. اگر به یاد داشته باشید قبلا وقتی کلمه و یا جمله ای را سرچ می کردیم، مطالب غیر مرتبط می آمد مثلا اگر یک سایت آن کلمه را بارها تکرار کرده بود در صفحه اول نمایش داده می شد ولی با گذشت زمان و باهوشتر شدن گوگل جلوی این نوع تقلب گرفته شد. همچنین در حال حاضر اگر جمله ای را سرچ کنید، خود گوگل
الگوريتم جدید گوگل برای تغییر رتبه سایتReviewed by somaye mohammadi on Mar 25Rating: 5.0الگوريتم جدید گوگل برای تغییر رتبه سایتدر این مقاله در مورد الگوريتم جدید گوگل برای تغییر رتبه سایت با شما عزیزان و همراهان همیشگی جوان سئو صحبت خواهیم کرد

یک مقاله پژوهشی جدید که توسط گوگل منتشرشده روشی کاملا نوین برای بهبود رتبه سایت معرفی می کند. ادعا شده که این الگوريتم می تواند در الگوريتم های عمیق شبکه ای که ارتباط را محاسبه می کنند، بهبود قابل توجهی ایجاد کند. ما ام
 دانلود کتاب الگوريتم و فلوچارت بهرام غلامی و علیرضا جباریه
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Teaching-CP - Dr. Kaveh Mollazadeagri.uok.ac.ir › kmollazade › teaching Translate this page کتاب الگوريتم و فلوچارت. نویسندگان: بهرام غلامی و علیرضا جباریه. انتشارات: موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران. – کتاب های موجود در زمینه برنامه نویسی با . فلوچارت آنلاینenlace.asia › 11Tue-فلوچارت › آنلاین- Translate this page دانلود کتاب آموزش
در آینه زنی را میبینم
و گم شدن تدريجي شب گیسوانش را
در دل روز
به چشمان خود میبینم
خط خوردن تدريجي
سال های عمر را
در تقویم _ دور _ چشمانش

به زن خوش آمد میگویم
حضورش را به آینه هایم
لبانم می خندد
و دو چال زیبایم خودنمایی میکنند
بی اعتنا به تمام سپیدی ها
بی اعتنا به تمام چین ها
موهایم را شانه میکنم
 برق شیطنت را در چشم هایم میبینم
چشمکی به زن میزنم 
و بودنم را
با فنجانی قهوه جشن میگیریم
من هنوز زنده ام

روح وحشی 
الگوريتم پاندا
الگوريتم پاندا تنها یکی از الگوريتم های مورد استفاده گوگل برای رتبه بندی محتوای وب در نتایج جستجوی خود است. با این حال ، از بین ابتکارات اخیر گوگل ، مطمئناً پاندا  از نظر حذف وب سایت هایی که حاوی محتوای کم کیفیت هستند ، بیشترین تأثیر را روی SERP ها داشته است . تقریبا بلافاصله پس از راه اندازی اولین تکرار پاندا ، مزارع محتوا و وب سایت های دیگر با اطلاعات ضعیف نوشته شده ، پر از کلمات کلیدی رتبه خود را از دست دادند یا از نتایج جست
الگوريتم پاندا
الگوريتم پاندا تنها یکی از الگوريتم های مورد استفاده گوگل برای رتبه بندی محتوای وب در نتایج جستجوی خود است. با این حال ، از بین ابتکارات اخیر گوگل ، مطمئناً پاندا  از نظر حذف وب سایت هایی که حاوی محتوای کم کیفیت هستند ، بیشترین تأثیر را روی SERP ها داشته است . تقریبا بلافاصله پس از راه اندازی اولین تکرار پاندا ، مزارع محتوا و وب سایت های دیگر با اطلاعات ضعیف نوشته شده ، پر از کلمات کلیدی رتبه خود را از دست دادند یا از نتایج جست
ولی زندگی با پدر و مادر سختگیر مثل مرگ تدريجي میمونه 
وقتی علایق و استعدادت رو با خاک یکسان میکنن.
پ.ن : حق رفتن به کلاس موسیقی و گیتار زدن رو ازم گرفتن چون محیطش خوب نیست و حواسم رو پرت میکنه گفتن تا پزشکی قبول نشی نمیذاریم بری خنده دار نیست ؟! تحریم یه دختر ۲۰ ساله! دختری که هنوز تو آموزشگاه به عنوان همونی میشناسن که همه ش پدرش تحریمش میکنه و گیتارو ازش میگیره نمیذاره کلاس بره  ‌کسی که تا میاد قول و قراری چیزی بذاره اول بهش میگن با ولی ت هما
ببینین برای این الگوريتم که باید یک عدد رو بگیره و مقلوبش رو نمایش بده، ینی مثلا ۱۲۳ بشه۳۲۱ 
کار الگوريتم اینه:
عدد اصلی رو میدیم بهn.یکان رو میگیره. در ۱۰ ضرب میکنه و میده به متغیر a. بعلاوه b  که مقدارش رو صفر قرار دادیم میکنه.
.n رو تقسیم بر ۱۰ و جز صحیح میگیریم تا یکانش از بین بره. انگار که ما واقعا یکان رو ازش کندیم.
یکان بعدی رو میگیریم میدیم ب b دوباره a ضرب ۱۰ بعلاوه b. دوباره عدد رو تقسیم بر ۱۰ و جز صحیح میگیریم. تا جایی که n=0 
این تحلیل بدنه اص
الگوريتم شاهین هریس ، یک الگوريتم بهینه سازی جدید و یک الگوريتم فراابتکاری جدید است که در سال 2019 ارائه شده است. جدید بودن الگوريتم شاهین هریس یا بازشکاری هریس از این جهت مهم است که میتوانید بی دغدغه و با خیال راحت از آن در پایان نامه یا مقاله خود استفاده کنید.
الگوريتم harris hawks optimization که به اختصار به آن الگوريتم HHO نیز گفته میشود ، مناسب برای همه دانشجویان در همه رشته ها در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا برای انجام مقاله و یا پایان نامه می باشد.
 
ا
ثبت سفارش به دو صورت سریع و تدريجي
برای اولین بار در ایران سفارش نصب تدريجي ثبت کنید .
تفاوت نصب سریع و تدريجي
نصب سریع فقط به عنوان نمایشی است و باعث معتبر شدن برنامه شما در کافه بازار خواهد شد ، این نوع نصب در عرض یک روز برای شما زده خواهد شد و فقط جنبه نمایشی دارد .
نصب تدريجي ؛ روزانه ۵۰ الی ۶۰ نصب برای شما زده میشود این عمل باعث خواهد شد سیستم های کافه بازار به برنامه شما عکس العمل نشان دهند و برنامه شما در قسمت جستجو به اول لیست راه پیدا
مرحوم نراقی در عهد قاجاریه و در دوران پادشاهی فتحعلی شاه قاجار می‌زیسته [است]. دوره‌ی قاجاریه از شگفت‌انگیزترین ادوار تاریخ ایران است. دوره‌ای است که قدرت‌های بزرگ جهان از اقصی‌نقاط دنیا به علل گوناگون، چشم به آن دوخته بودند و ایران مرکزی شده بود که تمام قدرت‌ها دور آن دایره زده بودند(۹).
روس‌ها قسمتی از نواحی شمالی ایران را اشغال کرده، و به بدترین وضع با اهالی آن‌جا رفتار می‌کردند. پس از شکست ایران در جنگ‌های اول با روسیه (۱۲۳۰ مطابق

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها