نتایج جستجو برای عبارت :

الگوریتم تبرید تدریجیgo

الگوريتم اجتهاد آیت الله شب زنده دار را از اینجا دریافت کنیداین الگوريتم یک الگوريتم هنجاری» (تجویزی) نیست و روشی را برای اجتهاد پیشنهاد نمی دهد، بلکه یک الگوريتم #توصیفی است؛ بدین معنا که در آن به توصیف روش اجتهاد آیت الله شب زنده دار پرداخته شده است.این الگوريتم، توسط موسسه استاد واسطی تدوین شده است.
الگوريتم اجتهاد آیت الله شب زنده دار را از اینجا دریافت کنیداین الگوريتم یک الگوريتم هنجاری» (تجویزی) نیست و روشی را برای اجتهاد پیشنهاد نمی دهد، بلکه یک الگوريتم #توصیفی است؛ بدین معنا که در آن به توصیف روش اجتهاد آیت الله شب زنده دار پرداخته شده است.این الگوريتم، توسط حجت الاسلام خندق آبادی تدوین شده است.
با سلام
در این مطلب میخوایم به شما توضیحی از الگوريتم بدیم.
الگوريتم در معنای لغتی به روش حل مسله گفته میشه.یعنی ما برای برنامه نویسی به الگوريتم نیازمندیم،یک الگوريتم برای خودمون تعیین کرده و بر اثاث اون الگوريتم پیش میریم.این الگوريتم یه کمک دیگه هم به ما میکنه.ما در آخر برنامه نویسی یک شرط برای خودمون تعیین میکنیم.مثلا میگیم اگر A از B بزرگ تر بود پروژه تمومه اما اگر B از A بزرگتر بود پروژه به اتمام نرسیده.
انشاالله در درس های بعد به فلوچارت
 
کاربران گرامی ،در این بخش پاورپوینت جامع و کامل آشنایی با الگوريتم های ژنتیک در ۵۰ اسلاید قابل ویرایش اماده دانلود گردیده است که پس از پرداخت آنلاین می توانید این محصول را از وبسایت دریافت و دانلود نمایید.
جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت آشنایی با الگوريتم های ژنتیک ،متن چند تا اسلاید را قرار می دهیم .
محتوای اسلاید ۲
فهرست مطالب
استراتژیهای جستجو (مقدمه)
الگوريتمهای تکاملی (پیشینه‏کاری)
الگوريتمهای ژنتیک
چند اصطلاح
آشنایی ب
الگوريتم های گوگل در فرآیندی که موتور جستجوی گوگل بر اساس آن تجزیه و تحلیل داده های موجود در وب سایت ها انجام می دهد دخیلند. الگوريتم های گوگل شامل معادلات گوناگون و متفاوت و تابع است تا نتیجه دلخواه به کاربر نمایش داده شود. در حقیقت اگوریتم ها به شکل ریاضی می باشند که محتویات و اطلاعات توسط آنها طبقه بندی می شود.
الگوريتم های گوگل به دو دسته تقسیم می شوند، الگوريتم های اصلی که در واقع جز هسته اصلی گوگل هستند و بر اساس پارامترهای مختلف سایت ه
الگوريتم علی غانم شویلی را از اینجا دانلود کنید.
ایشان شاگرد استاد سید عبدالکریم فضل الله است و الگوريتم خود را به عنوان رساله دکتری ارائه کرده است. این الگوريتم، برگرفته از الگوريتم استاد ایشان است و شباهت بسیاری بین این دو وجود دارد.
قسمت های مختلف سیکل تبريد مثل اواپراتور، کندانسر و لوله مویی را باز کنید و به آنها شیر شریدر جهت اتصال شلنگ جوش دهید. شلنگ را از رگولاتور کپسول نیتروژن به شیر شریدر وصل کنید و اجازه بدهید تا نیتروژن لوله ها را شسشتو دهد و رطوبت را خارج سازد.

ادامه مطلب
رقص گوگل یا دنس Google Dance e چیست
الگوريتم گوگل دنس ( Google Dance ) یا این که رقص گوگل چیست؟ گوگل دنس یا این که رقص گوگل یک کدام از الگوريتم‎های تهیه شده به وسیله گوگل است تا در پی آن سایت‎ها محک زده شوند . این الگوريتم سبب ساز می‎شود که رنک وب‎سایت شما در حاصل جستجوی گوگل به طریق فزاینده‎ای بالا و زیر شود .
 
ادامه مطلب
 
پایان نامه کارشناسی ارشد مهندسی صنایع با عنوان حل مسئله جریان کارگاهی دو مرحله ای انعطاف پذیر بدون وقفه با فرمت ورد در 184 صفحه قابل ویرایش
چکیده حل مسئله جریان کارگاهی دو مرحله ای انعطاف پذیر بدون وقفه
در شرایط حاضر و با توجه به افزایش شدت رقابت سازمان های تولیدی، برنامه زمان بندی از اهمیت بیشتری برخوردار می باشد. در صورت انجام برنامه زمان بندی بهینه، امکان استفاده بهتر از منابع موجود فراهم شده و محصولات مطابق نایز مشتریان تولید و تحویل
دانلودpdf حل تمرین کتاب طراحی الگوريتم نیپولیتان
 
 
 
دانلودفایل
 
 
 
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدنتایج وبدانلود حل تمرین طراحی الگوريتم نیپولیتان - Esfand.Orgwww.esfand.org › index.php › 17-cat17 › 128-cat128 › 985-دانلود-حل-تم.کتاب طراحی الگوريتم نیپولیتان در برخی از دانشگاه ها به عنوان منبع درس معرفی می شود. این مجموعه شامل حل تمرین چهار فصل اول این کتاب می باشد. دانلود حل تمرین .کتاب حل تمرین های نیپولیتان - سایت دنیای کامپیوترwww.2nyacomputer.com › lesson › l
روغنکاری در کمپرسور کولرگازی
روغنکاری باعث کاهش ساییدگی و افزایش راندمان کولرگازی و خنک شدن قسمت های مختلف کمپرسور می شود، مقداری از این روغن همیشه با مبرد از کمپرسور خارج می شود و بعد از چرخش دوباره به محفظه کمپرسور برمی گردد.
خرابی روغن یا مبرد در سیکل مشکلات زیر را به همراه خواهد داشت:
1-    تولید اسید های ارگانیک و غیر ارگانیک
2-    ایجاد خوردگی و پوسیدگی در سیکل کولرگازی و چیلر
3-    کاهش میزان روانکاری روغن در کمپرسور 
4-    ایجاد سائیدگی
دانستن الگوريتم های مورد استفاده موتورهای جستجو مانند Google می تواند گیج کننده باشد. بیایید از ابتدا شروع کنیم: الگوريتم موتور جستجو چیست؟ الگوريتم یک فرآیند ریاضی است که یک کامپیوتر برای حل یک مسئله یا پاسخ به یک سؤال از آن استفاده می کند. گوگل ، که در سال 1998 راه اندازی شد ، …The post بهینه سازی موتور جستجو با الگوريتم ها کار می کند: چگونه به روزرسانی الگوريتم بر رتبه سایت شما تأثیر می گذارد appeared first on باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب.
via باشگاه مشتری
رقص گوگل یا دنس Google Dance e چیست
الگوريتم گوگل دنس ( Google Dance ) یا این که رقص گوگل چیست؟ گوگل دنس یا این که رقص گوگل یک کدام از الگوريتم‎های تهیه شده به وسیله گوگل است تا در پی آن سایت‎ها محک زده شوند . این الگوريتم سبب ساز می‎شود که رنک وب‎سایت شما در حاصل جستجوی گوگل به طریق فزاینده‎ای بالا و زیر شود .
 
ادامه مطلب
 
کاربران گرامی ،در این بخش پاورپوینت جامع و کامل الگوريتم کلونی مورچه Ant Colony Algoritm در ۴۳ اسلاید قابل ویرایش اماده دانلود گردیده است که پس از پرداخت آنلاین می توانید این محصول را از وبسایت دریافت و دانلود نمایید.
جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت الگوريتم کلونی مورچه،متن چند تا اسلاید را قرار می دهیم .
محتوای اسلاید ۲
مقدمه
الگوريتم کلونی مورچه برای اولین بار توسط دوریگو (Dorigo) و همکارانش به عنوان یک راه حل چند عامله (Multi Agent) برای مسائ
تو داده‌کاوی یک الگوريتمی داریم به نام kNN. میگن که این الگوريتم یک الگوريتم یادگیری تنبل هست. چرا تنبل؟ چون تمام محاسبات رو تا لحظه‌ی آخر به تعویق میندازه!
پس یعنی تعریف تنبل اینه!
کسی که تمام کارها رو تا لحظه‌ی آخر به تعویق میندازه! این که منم :)
 
نوشتن خیلی حال میده
آدم یه جورایی حس خالی شدن بهش دست میده
الگوريتم پنگوئن یک بروزرسانی الگوريتمی است که توسط گوگل در آوریل ۲۰۱۲ ساخته شده است و شیوه های ساخت پیوند دستکاری و ایجاد هرمه را هدف قرار می دهد. 
در این مقاله نحوه به روزرسانی الگوريتم و چگونگی تغییر عملکرد سئو تعریف شده است.
الگوريتم پنگوئن برای ساختن پیوندهایی با کیفیت پایین و مبتنی بر ساختن پیوندهای بی کیفیت ، تکامل یافته است.
 
در اصل گوگل در ابتدا الگوريتم پاندا را برای مبارزه با روش های سئو کلاه سیاه و جلوگیری از انتشار محتوای ب
الگوريتم دنباله فیبوناچی اینطوریه که شما باید سه تا متغیر
a,b,c
در نظر بگیرید.
به aوb مقدار ۱ بدین و بعد جمعشون رو بدین به c.
بعد c رو چاپ کنین و مقدارb رو بدین به a و مقدارc رو بدین به b. بعد دوباره a,b رو جمع کنین بدین به c و c رو چاپ کنین و این چرخه همینطور ادامه داده میشه.
 برای چاپ جمله n ام دنباله هم میتونین یه شمارنده n اول الگوريتم قرار بدین و آخر محاسبه یدونه به شمارنده اضافه کنین 
این تفکر بدنه اصلی الگوريتم هست
دانلود حل تمرین کتاب طراحی الگوريتم نیپولیتان
 
 
 
دانلودفایل
 
 
 
Search ResultsWeb resultsدانلود حل تمرین طراحی الگوريتم نیپولیتان - سایت اسفندwww.esfand.org › index.php › 17-cat17 › 128-cat128Translate this pageکتاب طراحی الگوريتم نیپولیتان در برخی از دانشگاه ها به عنوان منبع درس معرفی می شود. این مجموعه شامل حل تمرین چهار فصل اول این کتاب می باشد. دانلود حل تمرین .کتاب حل تمرین های نیپولیتان - سایت دنیای کامپیوترwww.2nyacomputer.com › lesson › learning-book › ک.Translate this pageApr 2, 2016 - کتاب حل ت
طراحی، ساخت و تولید انواع کویل کندانسور جهت کاربری های :
کندانسور هوایی انواع چیلر های هوا خنک اسکرال، اسکرو و اسکرال
کندانسور داکت اسپیلیت
کندانسور پکیج یونیت یا روفتاپ پکیج
کندانسور سیستم های تبريد تجاری، کندانسور سردخانه ای  و کویل کندانسور صنعتی خاص
کندانسور یخچال های صنعتی و سردخانه ای
سازگار با انواع مبردهای تهویه مطبوع و تبريد، امکان تولید توسط لوله های فین دار از داخل یا اینرگرو  Inner grooved
خب خب یک آپدیت جدید داریم که نتایج رو برای کاربرها هدفمند تر می کنه
یک مقدار از رباتی بودن نتایج کم کرده
الگوريتم برت BERT چیست؟
Bert یک رویکرد در حال پردازش هست که در قسمت بزرگ متن استفاده میشود.این وظایف از قبیل شناخت موجودیت ، بخشی از برچسب زدن به گفتار و پاسخگویی به سؤال از دیگر فرایندهای زبان طبیعی را بر عهده دارد.Bert به Google کمک می کند تا متن زبان طبیعی را از وب درک کند.
گوگل این فتاوری را به دست آورده است و دیگران تغییراتی را در آن ایجاد کرده ا
خب خب یک آپدیت جدید داریم که نتایج رو برای کاربرها هدفمند تر می کنه
یک مقدار از رباتی بودن نتایج کم کرده
اما بهترین روش برای بهیه سازی طبق الگوريتم BERT چیه ؟
10 ways to optimize for BERT
You
Can’t
Optimize
For
A
Deep
Learning
NLP
Algorithm
Write for humans
 
برای انسان ها بنویسید
منبع : آپدیت جدید الگوريتم BERT
تبريد یا سردسازی عبارت است از: »ایجاد شرایط مناسب برای کاهش دمای یک مکان )یا یک ماده( نسبت به محیط آن به بیان دیگر تبريد »انتقال گرما از یک محیط با دمای پایین به یک محیط با دمای بالاتر است.سردسازی را می توان از چند دیدگاه دسته بندی نمود. یک طبقه بندی روش های اساسی سردسازی به شکل زیر است:1ــ سردسازی مدار باز 2ــ سردسازی مدار بسته 3ــ سردسازی به روش های ویژه1ــ سردسازی مدار باز: وقتی یک تکه یخ را در داخل یک لیوان قرار می دهید تا آب خنک شود. با این ر
خدمات فنی مهندسی گیل سرما
بمدیریت:مهندس صفری نژاد
09111376298
نمایندگی رسمی کولرهای گازی گری GREE در رشت
لوله_موئین
لوله موئین به عنوان کنترل کننده های جریان مبرد در سیستم های تبريد استفاده میگردد.
کنترل کننده های مبرد بدون توجه به نوع کارشان دو وظیفه بعهده دارند :
1. اجازه جریان مبرد مایع از لوله مایع به اوپراتور با همان شدت تبخیر مایع در اوپراتور .2. ایجاد اختلاف فشار بین طرفین پرفشار و کم فشار سیستم ، برای اینکه مبرد بتواند تحت شرایطی که در فشار ک
الگوريتم های گوگل که اگه اشتباه نکنم سیزده تا هستند خیلی جالب هستند. این الگوريتم ها عملا برای این ایجاد شده اند که جلوی تقلب در دیده شدن در صفحات جستجو را بگیرند. اگر به یاد داشته باشید قبلا وقتی کلمه و یا جمله ای را سرچ می کردیم، مطالب غیر مرتبط می آمد مثلا اگر یک سایت آن کلمه را بارها تکرار کرده بود در صفحه اول نمایش داده می شد ولی با گذشت زمان و باهوشتر شدن گوگل جلوی این نوع تقلب گرفته شد. همچنین در حال حاضر اگر جمله ای را سرچ کنید، خود گوگل
الگوريتم جدید گوگل برای تغییر رتبه سایتReviewed by somaye mohammadi on Mar 25Rating: 5.0الگوريتم جدید گوگل برای تغییر رتبه سایتدر این مقاله در مورد الگوريتم جدید گوگل برای تغییر رتبه سایت با شما عزیزان و همراهان همیشگی جوان سئو صحبت خواهیم کرد

یک مقاله پژوهشی جدید که توسط گوگل منتشرشده روشی کاملا نوین برای بهبود رتبه سایت معرفی می کند. ادعا شده که این الگوريتم می تواند در الگوريتم های عمیق شبکه ای که ارتباط را محاسبه می کنند، بهبود قابل توجهی ایجاد کند. ما ام
 دانلود کتاب الگوريتم و فلوچارت بهرام غلامی و علیرضا جباریه
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Teaching-CP - Dr. Kaveh Mollazadeagri.uok.ac.ir › kmollazade › teaching Translate this page کتاب الگوريتم و فلوچارت. نویسندگان: بهرام غلامی و علیرضا جباریه. انتشارات: موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران. – کتاب های موجود در زمینه برنامه نویسی با . فلوچارت آنلاینenlace.asia › 11Tue-فلوچارت › آنلاین- Translate this page دانلود کتاب آموزش
الگوريتم پاندا
الگوريتم پاندا تنها یکی از الگوريتم های مورد استفاده گوگل برای رتبه بندی محتوای وب در نتایج جستجوی خود است. با این حال ، از بین ابتکارات اخیر گوگل ، مطمئناً پاندا  از نظر حذف وب سایت هایی که حاوی محتوای کم کیفیت هستند ، بیشترین تأثیر را روی SERP ها داشته است . تقریبا بلافاصله پس از راه اندازی اولین تکرار پاندا ، مزارع محتوا و وب سایت های دیگر با اطلاعات ضعیف نوشته شده ، پر از کلمات کلیدی رتبه خود را از دست دادند یا از نتایج جست
الگوريتم پاندا
الگوريتم پاندا تنها یکی از الگوريتم های مورد استفاده گوگل برای رتبه بندی محتوای وب در نتایج جستجوی خود است. با این حال ، از بین ابتکارات اخیر گوگل ، مطمئناً پاندا  از نظر حذف وب سایت هایی که حاوی محتوای کم کیفیت هستند ، بیشترین تأثیر را روی SERP ها داشته است . تقریبا بلافاصله پس از راه اندازی اولین تکرار پاندا ، مزارع محتوا و وب سایت های دیگر با اطلاعات ضعیف نوشته شده ، پر از کلمات کلیدی رتبه خود را از دست دادند یا از نتایج جست
ببینین برای این الگوريتم که باید یک عدد رو بگیره و مقلوبش رو نمایش بده، ینی مثلا ۱۲۳ بشه۳۲۱ 
کار الگوريتم اینه:
عدد اصلی رو میدیم بهn.یکان رو میگیره. در ۱۰ ضرب میکنه و میده به متغیر a. بعلاوه b  که مقدارش رو صفر قرار دادیم میکنه.
.n رو تقسیم بر ۱۰ و جز صحیح میگیریم تا یکانش از بین بره. انگار که ما واقعا یکان رو ازش کندیم.
یکان بعدی رو میگیریم میدیم ب b دوباره a ضرب ۱۰ بعلاوه b. دوباره عدد رو تقسیم بر ۱۰ و جز صحیح میگیریم. تا جایی که n=0 
این تحلیل بدنه اص
الگوريتم شاهین هریس ، یک الگوريتم بهینه سازی جدید و یک الگوريتم فراابتکاری جدید است که در سال 2019 ارائه شده است. جدید بودن الگوريتم شاهین هریس یا بازشکاری هریس از این جهت مهم است که میتوانید بی دغدغه و با خیال راحت از آن در پایان نامه یا مقاله خود استفاده کنید.
الگوريتم harris hawks optimization که به اختصار به آن الگوريتم HHO نیز گفته میشود ، مناسب برای همه دانشجویان در همه رشته ها در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا برای انجام مقاله و یا پایان نامه می باشد.
 
ا
توی گروه دانشگاه با استاد بحث سر اموزش ساختمان داده در پایتون بود
مخالف بودم به عنوان کسی که حدود دو ساله حرفه ای پایتون کد میزنم 
حتی با شیوه ساختمان داده درس دادنش توی جاوا هم مخالف بودم
و بالاخره بعد دو سال تونستم بهش بگم
دانشگاه قبلی ساختمان رو تو سی پلاس پلاس خونده بودیم
و استادش هم عالی بود هم رسمون رو کشیده بود
ولی اینجا به جای ساختمان داده، بیشتر جاوا خونده بودیم اونم شَل و شُل
اینا به کنار استاد اخرش گفت با این اوصاف اموزش پایتون برا
میدونی چیه؟
برنامه ای که من نوشتم از روی الگوريتم استاد بود.
خود الگوريتم هم به ازای عدد ۱ جواب اشتباه میده.
بعدا اومده سر کلاس برنامه ی منو با غلطاش نوشته تو کدبلاکس بعدا میگه به ازای ۱ جواب اشتباه میده. خود الگوريتم هم اشتباه جواب میده. منم گیج شده بودم و همش فکرم درگیر این بود که استاد سو برداشت از رفتارم نکرده باشه. 
در همین فرصت اون پسره ی پرید به استاد گفت منو ادد کن تو گروه و مثل اختاپوس پرید مثبت منو گرفت
 تو بیا اینو بگیرعن آقا
الگوريتم های گوگل
از زمان آغاز به کار ، هدف گوگل این بوده است که مناسب ترین مطالب وب سایت را بر اساس جستجو را در اختیار کاربران قرار دهد. برای دستیابی به این هدف ، Google از الگوريتم هایی که از نزدیک محافظت می کنند ، برای تعیین رتبه وب سایت در صفحات نتیجه موتور جستجو (SERPs) استفاده کرده است. بهینه سازی موتور جستجو (SEO) روشی است که برای کمک به یک وب سایت در دستیابی به رتبه های بالاتر در SERP ها ایجاد شده است. در حالی که اکثر متخصصان سرویس SEO در انگلستان
الگوريتم ملخ یک الگوريتم فرابتکاری جدید است که در سال 2017 ارائه شد. این الگوريتم امروزه بصورت زیاد مورد استفاده دانشجویان و محققان برای حل مسائل بهینه سازی در رشته های مختلف قرار گرفته اشت. در همین راستا آموزش الگوريتم ملخ یا GOA را برای شما عزیزان آماده کرده ایم تا براحتی با مفاهیم الگوريتم ملخ و نحوه کارکرد آن آشنا شوید و مسائل خود را با الگوريتم ملخ بهینه کنید.
 
آموزش الگوريتم ملخ یا GOA بصورت روان به همراه کد نوسی الگوريتم ملخ در متلب
 
 
ما
پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی
عنوان کامل: پروژه بررسی اصول کار دستگاههای تراکمی تبريد
دسته: تاسیسات ساختمان
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 84
فهرست مطالب: جهت مشاهده فهرست مطالب این پروژه اینجا کلیک نمایید
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
 تمام سیستمهای تبريد تراکمی که جهت ایجاد سرما بکار گرفته می‌شوند از چهار قسمت اصلی تشکیل شده اند. این چهار قسمت عبارت است از کمپرسور – کندانسور – وسیله انبساطی (شیر انبساط ی
در این پست فیلم آموزشی الگوريتم گرگ خاکستری GWO در متلب ارائه شده است. در این فیلم آموزش به توضیح کامل و واضح تئوری الگوريتم گرگ خاکستری و خط به خط کد متلب الگوريتم گرگ خاکستری GWO پرداخته می شود. شاید یکی از بزرگترین مشکلات محققان در زمینه کد نویسی درک نادرست از مسئله و مدلسازی آن باشد. وقتی تحقیق و مقاله ای ارائه می شود مهم ترین قسمت آن بخش نتایج و ارزیابی روش پیشنهادی است. برای پیاده سازی این بخش با انواع نرم افزارهای شبیه سازی کار می شود که نر
خب بالاخره یکی از لیسانسامو گرفتم (علوم کامپیوتر) و انشاالله از ترم آینده دانشجوی ارشد میشم که از فردا شروع میشه:) البته 19 واحد از رشته دومم(ریاضی) مونده که این ترم، ترم آخرم هست.
از آنجایی که منابع خوب و کاملی برای الگوريتم FFT وجود نداشت تصمیم گرفتم که پروژه کارشناسی مو منتشر کنم تا اگر کسی دنبال یاد گرفتن الگوريتم FFT بود مثل من زیاد به زحمت نیفته :))
خیلی کوتاه بگم که الگوريتم FFT دوتا چندجمله ای با درجه n رو میگیره و حاصل ضربشون رو تحویلتون میده
دانلود حل المسائل کتاب تهویه مطبوع و تبريد ویلبرت استوکر Wilbert Stoecker
دانلود حل المسائل کتاب تهویه مطبوع و تبريد ویلبرت استوکر توضیح اینکه این حل المسائل، تمرینات فصل های 2 الی 21 کتاب درسی را پوشش می دهد. تعداد صفحات : 161 فرمت : PDF زبان: لاتین ویرایش: دوم عنوان لاتین : Refrigeration and AIr Conditioning نویسندگان : ویلبرت استوکر ، جرولد جونز - Wilbert Stoecker - Jerold .
دریافت فایل
الگوريتم و فلوچارت (32 عدد)
الگوريتم عدد اول الگوريتم عدد کامل الگوريتم عدد مثبت هست یا منفی الگوريتم بخش پذیری عدد بر 5 الگوريتم مقسوم علیه های عدد الگوريتم مجموع مقسوم علیه های عدد الگوريتم تشخیص مثلث قائم ااویه و .   .دریافت فایل
سال ۲۰۱۹ در الگوريتم اینستاگرام تغییرات زیادی ایجاد شد (که باعث سردرگمی بسیاری شد). به نظر می‌رسد که این الگوريتم، کار را برای دیده شدن پست‌های شما سخت‌تر می‌کند. علی رغم اعتراضات شدید، هیچ نشانه‌ای از بازگشت به روش قبلی دیده نمی‌شود بلکه قواعد بازی کاملاً جدید است! خب، چطور با این تغییرات ادامه دهیم؟
 
 
ادامه مطلب
جزوه ساختمان داده والگوريتم ناصر آیت
 
 
 
 
دانلودفایل
 
 
 
 
Search ResultsWeb results
دانلود رایگان ساختمان داده ها و الگوريتم هاwww.pnueb.com › courses › ساختمان-داده-ها-و-الگور.Translate this pageRating: 5 - ‎5 votesجزوه 1. دانلود: دانلود خلاصه درس. حجم فایل: 1.98 مگابایت. تعداد بازدید : 49235. براساس: ساختمان داده ها و الگوريتم ها نوشته: جعفر تنها - ناصر آیت. توضیحات: .
دانلود کتاب ساختمان داده آیت و تنها به همراه حل تمرین - سایت اسفندwww.esfand.org › index.php › 17-cat17 › 97-cat97Translate this pageدانل
یک کدام از اتفاقات بدی! که بخش اعظمی از اینترنت مسترها از آن فراری می باشند، تغییر و تحول الگوريتم های گوگل و تمجید طرز‌های متفاوت بوسیله کمپانی گوگل (Google) میباشد. بعضی وقت ها ما در امر این تغییرات اطلاع داریم و در بعضا موردها نمی‌دانیم. البته گوگل با اعتنا به استراتژی‌ها و برنامه‌های خویش، تغییراتی در‌این الگوريتم‌ها به وجود می آورد که بعضی از آنان به طور اثبات باقیمانده و بعضا نیز با اعتنا به حالت تغییر تحول میکند.
سئو در مشهد
ما در یک م
الگوريتم شاهین ( Hawk ) چیست؟
تیم تولید محتوای وب داران در این مقاله قصد دارد شما را با الگوريتم شاهین گوگل آشنا کند و نحوه عملکرد این الگوريتم را در سئو محلی بررسی کند.
تا آخر این مقاله ما را همراهی کنید و با گذاشتن نظرات خود ما را از میزان مفید بودن این مقاله آگاه کنید.
طبق مقاله ای که سایت معتبر Search Engine Land منتشر کرد ، الگوريتم شاهین مربوط به سئو محلی می شود و تاثیری روی سایت هایی که در زمینه سئو محلی فعالیت نمی کنند نداشته است.
البته این الگوریت
در صورت انتخاب موضوع و تایید استاد راهنما ، فورا به ما اطلاع بدین تا  وضعیت آن‌هارا بروزرسانی کنیم.
دسته 1: شبکه های بی سیم
1 مسیریابی در شبکه های ادهاک با استفاده از الگوريتم ،DSR+دایسترا 2- مسیریابی در شبکه های ادهاک  با استفاده از الگوريتم AODV+دایسترا3- مسیریابی در شبکه های ادهاک  با استفاده از الگوريتم ،HSR+دایسترا4- مسیریابی در شبکه های ادهاک  با استفاده از الگوريتم ABR+دایسترا5- مسیریابی در شبکه های ادهاک  با استفاده از الگوريتم FSR+دایسترا6- م
پاورپوینت ساختمان داده ها و الگوريتم ها

دانلود پاورپوینت با موضوع ساختمان داده ها و الگوريتم ها، در قالب ppt و در 39 اسلاید، قابل ویرایش، شامل پیشگفتار، فصل اول: کلیات، فصل دوم: ساختمان‌های داده نوع ثابت، فصل سوم: ساختمان‌های داده نوع .
Google الگوريتم های خود را به طور مرتب به روز می کند. در حقیقت ، اگر از تاریخچه به روزرسانی الگوريتم گوگل دیدن کنیم ، به راحتی می توان فهمید که چندین بار در ماه ، بارها و بارها در سال ، به روزرسانی های جدید را حذف می کند. برخی به روزرسانی ها شامل …The post چگونگی تأثیرگذاری به روزرسانی های Google روی برنامه SEO appeared first on باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب.
via باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب https://ift.tt/2SoCI8Y
مشاهده مطلب در کانال
کولر گازی اسپلیت در شیرازکولر گازی یکی از محصولاتی است که قابلیت سرمایش و گرمایش را دارد و در انواع و اشکال مختلف تولید و مورد استفاده قرار می گیرد. کولرگازی ها از سیکل تبريد پیروی می کنند که اصلی ترین اجزای آن، کمپرسور، کندانسور، شیر انبساط و اواپراتور است. مبرد فریونی با ویژگی های خاص از داخل این سیکل بسته عبور میکند تا با تبادل حرارتی با محیط، سرمایش و گرمایش فضای کاربری را تامین کند. تبريد به منظور شرایط مناسب برای کاهش دمای یک مکان (یا ی
 
 
فهرست اشکال
عنوان                                                                                                                    صفحه
شکل 1-1 : شمای کلی از نحوه‌ی عملکرد معماری سرویس 3
شکل 2-1 : لایه تعامل در معماری سرویس 8
شکل 2-2 : قالب فایل WSDL. 10
شکل 2-3 : واسط‌ها و نقاط پایانی که در فایل توصیفی باید مشخص شوند 13
شکل 3-1: شمای کلی الگوريتم‌های کشف وب سرویس بر اساس کلمات کلیدی 25
شکل 3-2 : شمای کلی معماری الگوريتم ارائه شده 29
شکل 3-3 : نمایش وابستگی رابطه ای 30
شکل 3-4 : ال
پاورپوینت ساختمان داده‌ ها و الگوريتم
دانلود پاورپوینت با موضوع ساختمان داده‌ ها و الگوريتم، در قالب ppt و در 387 اسلاید، قابل ویرایش. بخشی از متن پاورپوینت: در مورد ساختمان داده: ساختمان داده روشی است برای معرفی و دستکاری داده و کلیه برنامه های معرفی داده .
الگوريتم سولین یا Boruvka راهی برای پیدا کردن درخت پوشای کمینه است. یک درخت پوشای مینیمم درختی است که در آن مجموع وزن لبه به حداقل برسد. این اولین الگوريتمی بود که در سال 1926 برای پیدا کردن درخت پوشای کمینه MSTs طراحی شد.  آقای Otakar Boruvka از آن برای یافتن مسیریابی کارآمدترین شبکه برق استفاده کرده است. الگوريتم ها و روش های زیادی برای پیدا کردن درخت پوشای حداقل وجود دارد. الگوريتم Boruvka یک الگوريتم حریصانه است و مشابه الگوريتم Kruskal و الگوريتم Prim اس
کتاب های خوب زیادی در زمینه داده کاوی و موضوعات مرتبط وجود دارد، اما آنها نسبت به کتاب حاضر سطح بالا و پیشرفته تر هستند. کتاب " داده کاوی و آنالیز: مفاهیم بنیادی و الگوريتم ها " یک متن مقدماتی است که بر الگوريتم های اساسی در زمینه ریاضیات و تجزیه و تحلیل داده تمرکز دارد. قسمت های اصلی این کتاب شامل تجزیه و تحلیل داده های اکتشافی، الگوکاوی مکرر، خوشه بندی و طبقه بندی می باشد. این کتاب مفاهیم پایه ای موارد گفته شده را به همراه موضوعاتی مانند آنال
الگوريتم جستجوی گرانشی GSA
الگوريتم جستجوی گرانشی GSA یکی از الگوريتم های هوش جمعی و تکاملی است که از مفهوم گرانش و سیارات استفاده می کند و برای حل بسیاری از مسائل NP-Hard استفاده می شود در این داکیومنت مفاهیم لازم برای درک الگوريتم جستجوی گرانشی GSA آورده شده است در ادامه قسمت هایی از چکیده این داکیومنت آورده شده است.
چکیده
امروزه از الگوريتم های جمعیتی مبتنی بر تصادف جهت  بهینه سازی استفاده گسترده ای می شود. دسته مهمی از این الگوريتم ها با الهام
این روند گاه به گاه بود که هر ساله ، گوگل روش الگوريتم جستجو را از 500 به 600 بار تغییر می دهد. اما ، تا آنجا که این تغییرات بی اهمیت هستند ، از آنجا که هر چند ماه یک بار رخ می دهند ، تغییر الگوريتم اصلی” بر نتایج جستجو تأثیر می گذارد. …The post به روزرسانی Google SEO appeared first on باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب.
via باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب https://ift.tt/3bUvxxi
مشاهده مطلب در کانال
الگوريتم پاندا
تمام تمرکز خود را بر روی محتوای وب سایت ها گذاشته و سایت هایی که محتوای
بی کیفیت و یا کپی در سایت خود تولید می کنند، موجب ناراحتی و بعضی اوقات
هم موجب عصبانی شدن این پاندای مهربان می شوند. پاندا یکی از الگوريتم های
گوگل است. پاندا برای تغییر دادن رتبه سایتها، حذف اسپم ها و سایتهایی که
دارای محتوای قدیمی و یا کپی شده می باشند مورد استفاده قرار می گیرد.
دوستانی که در بهینه سازی سایت برای
موتور های جستجوگر تخصص دارند حتما تغیی
در این مقاله یک الگوريتم مسیریابی بر حسب تقاضا که مبتنی بر هوش تجمعی و راهبرد یادگیری تقویتی است، برای شبکه های سیار موردی ارائه می شود. الگوريتم پیشنهادی منجر به کاهش تاخیر سراسری ارسال بسته، کاهش هزینه دریافت بسته در گره مقصد و همچنین افزایش میزان کارایی شبکه می شود. عملکرد این الگوريتم با استفاده از نرم افزار NS شبیه سازی شده و مولفه  های فوق در این شبیه سازی با نتایج عملکرد دو پروتکل مسیریابی AODV و DSR مقایسه می شود.

دریافت مقاله یا کتابحج
 
الگوريتم موش کور ( Possum Algorithm ) چیست؟تیم تولید محتوای وب داران قصد دارد در این مقاله شما را با الگوريتم موش کور گوگل آشنا کند و تاثیر آن بر سئو سایت را مورد بررسی قرار دهد.تا آخر این مقاله ما را همراهی کنید و با گذاشتن نظرات خود ما را از میزان مفید بودن این مقاله آگاه کنید.
مقدمه ای بر الگوريتم موش کور چیست؟
همان طور که در مقاله الگوريتم کبوتر چیست” اشاره کردیم ، گوکل به کمک این الگوريتم نوعی از سئو را معرفی کرد که به آن سئو محلی یا Local SEO گفته
 
تحلیل ترمودینامیکی و طراحی سیکل تبريد مغناطیسی
هم اکنون تلاش زیادی برای توسعه مواد مغناطیسگرمایی، که مبرد های یخچال های مغناطیسی هستند در بخش پژوهش در حال انجام است
مشخصات فایل

تعداد صفحات
87

حجم
1 کیلوبایت

فرمت فایل اصلی
doc

دسته بندی
مکانیک

توضیحات کامل
تحلیل ترمودینامیکی و طراحی سیکل تبريد مغناطیسی
 
هم اکنون تلاش زیادی برای توسعه مواد مغناطیس-گرمایی، که مبرد های یخچال های مغناطیسی هستند در بخش پژوهش در حال انجام است. این امر منجر ب
معرفی الگوريتم های گوگل:هر کدام از الگوريتم های بالا روی تحلیل و بررسی بخشی از وبسایت ها را آنالیز می کنند و در نتایج و رتبه های یک وبسایت تاثیرگذار خواهند بود.
الگوريتم مرغ مگس خوار:مرغ مگس خوار بیشتر بر روی کلمات کلیدی تمرکز دارد و انها را تجزیه و تحلیل می کند و سعی می کند بهترین نتیجه را بر اساس جستجوی کاربر به او نمایش بدهد این الگوريتم گوگل تاثیری مستقیم در رتبه وبسایت ها ندارد.
 الگوريتم گوگل پاندا:خوب اما اساس وب محتوا هست و حتما شما به
پاورپوینت ریخته گری تبريد مستقیم
 
پاورپوینت ریخته گری تبريد مستقیم- شامل 28 اسلاید در قالب پاورپوینت و قابل ویرایش
مشخصات فایل
 
 

تعداد صفحات
28

حجم
205 کیلوبایت

فرمت فایل اصلی
pptx

دسته بندی
متالوژی

توضیحات کامل
 
 
پاورپوینت ریخته گری تبريد مستقیم- شامل 28 اسلاید در قالب پاورپوینت و قابل ویرایش
 
فهرست مطالب:
مقدمه
تاریخچه
مراحل
مزایا
انواع
کاربردها
ابعاد متداول قطعات ساخته شده با این روش
طراحی قالب‌های ریخته‌گری با تبريد مستقیم
ریخته‌
مسئله کوله پشتی یا Knapsack یک مسئله کلاسیک برای بهینه سازی است که با حل آن میتوان مسائل مشابه دنیای واقعی را نیز حل کرد. به همین دلیل حل مسئله کوله پشتی در هوش مصنوعی زیاد مورد توجه قرار گرفته است.

در مطلبی که بر روی سایت قرار داده ایم همه جستجوهای زیر را پاسخ میدهیم:
مسئله کوله پشتی کسری
مسئله کوله پشتی طراحی الگوريتم
مسئله کوله پشتی در متلب
مسئله کوله پشتی به روش حریصانه
مسئله کوله پشتی صفر و یک
مسئله کوله پشتی برنامه ریزی پویا
مسئله کوله پش
گوگل از یک سیستم هوش مصنوعی و تکنیک یادگیری ماشین ( Machine learning)، به نام الگوريتم رنک برین "RankBrain"، جهت مرتب سازی نتایج جستجوی خود استفاده می کند. رنک برین از هوش مصنوعی برای تبدیل حجم زیادی از نوشته ها به نهاده های ریاضی (قابل درک برای کامپیوتر) استفاده می کند. الگوريتم جدید گوگل، بر اساس یادگیری مداوم بر اساس رفتار کاربران می باشد. به این معنا که گوگل به صورت کاملا هوشمندانه و بر اساس رصد رفتار کاربران وب، اقدام به تعیین جایگاه وب سایت در نتایج
الگوريتم یعنی ، تقسیم یه مسئله به چند مرحله و پیدا کردن یه راه حل برای هر مرحله  هست بطوریکه با ترتیب مشخص شده و انجام مراحل، جواب مسله بدست می آید.   ، الگوريتم به ما کمک میکند مراحل حل مسئله را به زبان رایانه نزدیک‌تر کرده و در نهایت آن را به کدهای قابل فهم کامپیوتر تبدیل کنیم. در هر الگورتیم:
۱-یه سری اطلاعات یا ورودی داریم.
۲-یک سری خواسته یا خروجی هم داریم
۳-دستورات محاسباتی که برای هر مرحله نیاز است
: برای مثال اگه به من بگن که الگوريتم برن
نوع فایل :  powerpoint (ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )تعداد اسلاید : 40 اسلاید قسمتی از متن powerpoint (ppt) : 
 
 
 
 
روش حریصانه Greedyالگوريتم حریصانه ، به ترتیب عناصر را انتخاب کرده  ، هر بار آن عنصری را که طبق ملاکی معین ”بهترین به نظر می رسد، بدون توجه به انتخاب هایی که قبلا انجام داده یا در آینده انجام خواهد داد، بر می دارد.الگوريتم حریصانه ، غالبا برای حل مسائل بهینه سازی به کار می روند.در روش حریصانه ، تقسیم به نمونه های کوچک تر صورت نمی پذیرد.الگ
پاورپوینت بهینه سازی الگوريتم های اجتماع مورچگان
دانلود پاورپوینت با موضوع بهینه سازی الگوريتم های اجتماع مورچگان، در قالب ppt و در 29 اسلاید، قابل ویرایش. بخشی از متن پاورپوینت: مقدمه: یکی از مسائلی که به وسیله‌ی زیست‌شناسان مورد مطالعه قرار گرفته است، درک این موضوع است که .
مزایا و معایب چیلرهای جذبی و تراکمیچیلرهای جذبی با توجه به نوع ماده مبرد و همین طور استفاده از وسیله مکانیکی هم چون کمپرسور در ظرفیت های برابر از چیلرهای جذبی کم حجم تر هستند و جای کمتری اشغال می کنند اما در قالب یک دستگاه واحد می تواند تا ۱۵۰۰ تن تبريد ظرفیت آن باشد. در حالی که در یک چیلر تراکمی با کمپرسور سیلندر پیستونی که حداکثر تا ۳۰۰ تن تبريد است. بنابراین در پروژه های بزرگ که به تامین نیاز زیاد ظرفیت سرمایشی وجود دارد ، چیلر های جذبی در
  #مقاله
  مفهوم کلی برنامه نویسی
✔️  برنامه‌نویسی رایانه (اختصاری برنامه نویسی) به‌طور کلی به فرایند نوشتن و توسعه نرم افزار کامپیوتر گفته می‌شود. به بیان جزئی‌تر برنامه‌نویسی رایانه به معنای فرایند تبدیل و سوق دادن فرمول حل یک مسئله یا الگوريتم محاسباتی، به یک برنامه قابل اجرا (نرم افزار) می‌باشد.
✔️  معنای برنامه‌نویسی رایانه در فرهنگ عامه می‌تواند به تمامی فرایند توسعه نرم افزار (به انگلیسی: Software Development) اطلاق گردد که شامل فعالی
گوگل طی چند ماه گذشته از بخشی از الگوريتم Hummingbird از RankBrain استفاده کرده است. آنها همچنین اعلام کردند که Rankbrain. سیستم هوش مصنوعی سومین سیگنال مهم در بین پرخاشگرها است. طی چند ماه از استفاده از آن ، الگوريتم سیگنال جلوه های قابل رویت در مورد انسانی سازی سئو را نشان می دهد. در …The post تأثیرات Google RankBrain را در شخصی سازی سئو برجسته کنید appeared first on باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب.
via باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب https://ift.tt/3cnalQo
مشاهده مطلب در کانال
رفتار گوگل با وب سایت ها
در بسیاری از مقالات دیده میشود که بحث در باره الگوريتم های گوگل میشود و میزان اثرگذاری الگوريتم های گوگل بر روی وب سایت ها به بحث و نظر مخاطبان گذاشته میشود در حالیکه آنچه برای گوگل مهم است اصل سودمندی وب سایت برای مخاطبانی است که در جستجوی مطالب و محتوای ارزشمند هستند 
 
 در چند روز اخیر الگوريتم های وبسایت Moz بروزرسانی شدند و همین تغییرات اخیر باعث افزایش ناگهانی درصد Spam Score اکثر وبسایت ها شده است.
 باید گفت که جای هیچ نگرانی نیست و اصلا درصد اسپم اسکور ماز ربطی به الگوريتم های گوگل ندارد و تاثیری روی وبسایت شما نخواهد داشت.
#Seo_News #Seo_Tips #seogoal
الگوريتم ژنتیک موازی فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: pdfتعداد صفحات: 26حجم فایل: 815قیمت: 10000 تومانبخشی از متن:تحقیق با عنوان الگوريتم ژنتیک موازی
تعداد صفحات: 26
فرمت : pdf
منابع دارد.
فاقد غلط املایی و ویرایشی و آماده چاپ.
مقدمه
با توجه به پیچیدگی در حال رشد محاسبات و وجود عوامل موثر زیاد در محاسبه نتایج, در مسائلی که راه حل بهینه را باید از بین تعداد زیادی راه حل مکان جستجو کرد عموما استفاده از روش های جستجوی سنتی و آزمایش تک تک راه حل ها من
دانلود کتاب طراحی الگوريتم مقسمی
درس طراحی الگوريتم معمولا در ترم 6 یا 7 دوره کارشناسی مجموعه مهندسی کامپیوتر ارائه می شود و یکی از مهمترین دروس این دوره می باشد همچنین این درس از دروس کنکور ارشد می باشد. کتاب طراحی الگوريتم مقسمی از جمله کتاب هایی است که علاوه بر این که زبان ساده دارد به عمق الگوريتم ها می پردازد. این کتاب در 5 فصل نگاشته شده در ابتدای هر فصل مفاهیم درسی همراه با مثال های متعدد آورده شده و در پایان فصل تست های چهار گزینه ای به
نوع فایل :  powerpoint (ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )تعداد اسلاید : 37 اسلاید قسمتی از متن powerpoint (ppt) : 
 
 
 
 
 
روش تقسیم و حل Divide and Conqure یک نمونه از مسأله را به دو یا چند قسمت کوچکتر تقسیم میکند که معمولا نمونه هایی از مسأله اصلی هستند. اگر جواب مسأله های کوچکتر به راحتی محاسبه شود, می توان جواب نمونه  اصلی را با ترکیب این جوابها به دست آورد, در غیر این صورت میتوان آنها را به نمونه های کوچکتر تقسیم کرد .  یک روش بالا به پایین است. Algorithm DAndC(P){ if Small(P)
الگوريتم تشخیص عدد کامل یعنی بعنوان ورودی یک عدد رو بگیره و به ما بگه اون عدد کامل هست یا نه.
عدد کامل عددیه که مجموع مقسوم علیه هاش با خوش برابر باشه.
حالا ما باید یه متغیر a در نظر گرفته عدد رو در اون قرار بدیم.
الگوريتم ما باید اون شرط بالا رو بررسی کنه پس یک متغیر i در نظر میگیریم و بهش مقدار ۱ رو میدیم و باید بررسی کنیم که آیا باقی مانده تقسیم a بر i صفر هست یانه.  s رو در نظر گرفته و 0رو بهsمیدیم و میگیم s هر بار باید با مقدار قبلیش جمع بشه و دوبار
اغلب وبمستران و طراحان سایت همیشه این دغدغه را دارند که سئو سایتشان در حالت معقول و مناسبی بماند. رنکینگ یک سایت نشان دهنده محبوبیت و پیروزی در میدان رقابتی سایت های دیگراست، سئو خوب نیز مزیت های بسیاری برای یک وبسایت می تواند داشته باشد. برخی از سئوکاران تازه وارد برای اینکه رنکینگ یک وبسایت را بالا ببرند و بهبود بخشند از تکنیک هایی نظیر خرید بک لینک استفاده می کنند. اما جالب است بدانید که این تکنیک ها برای بهبود سئو رفته رفته کم رنگ می شود
سلام
این مطلب هم برای کسانی هست که تازه شروع به کار برای برنامه‌نویسی کردن، آموزش الگوريتم و فلوچارت هست. کتاب خوبی هست. ظاهرا هم از چاپش خیلی میگذره و چاپ مجدد نشده، لذا به نظر نمیاد نویسنده کتاب از منتشر شدن کتاب ناراحت بشه:
https://www.sourcebaran.com/algorithms-and-flowcharts.html
تبريد عبارت است از جذب حرارت از یک سیال و دفع آن به سیال دیگر (سیال می تواند هوا یا آب ویا هر نوع گاز یا مایع دیگر باشد). در کلیه سیستمهای تبريد حفظ سرما مستم جذب حرارت از موادی با درجه حرارت کمتر و خارج کردن این حرارت به محیطی با درجه حرارت بالاتر می باشد.
مراحل بنیادی و اساسی تبريد عبارتند از: 1- افزایش درجه حرارت مبرد 2- تغییر فاز 3- انبساط مایع 4- انبساط گازها 5- تولید خلا 6- عملیات الکتریکی
سیستم تراکمی: در کلیه سیستمهای سرد کننده تراکمی از
الگوريتم ژنتیک موازی فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: pdfتعداد صفحات: 26حجم فایل: 815قیمت: 10000 تومانبخشی از متن:تحقیق با عنوان الگوريتم ژنتیک موازی
تعداد صفحات: 26
فرمت : pdf
منابع دارد.
فاقد غلط املایی و ویرایشی و آماده چاپ.
مقدمه
با توجه به پیچیدگی در حال رشد محاسبات و وجود عوامل موثر زیاد در محاسبه نتایج, در مسائلی که راه حل بهینه را باید از بین تعداد زیادی راه حل مکان جستجو کرد عموما استفاده از روش های جستجوی سنتی و آزمایش تک تک راه حل ها من
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : .ppt ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : 37 اسلاید
قسمتی از متن .ppt :
روش تقسیم و حل Divide and Conqure یک نمونه از مسأله را به دو یا چند قسمت کوچکتر تقسیم میکند که معمولا نمونه هایی از مسأله اصلی هستند. اگر جواب مسأله های کوچکتر به راحتی محاسبه شود, می توان جواب نمونه  اصلی را با ترکیب این جوابها به دست آورد, در غیر این صورت میتوان آنها را به نمونه های کوچکتر تقسیم کرد . یک روش بالا ب
البته عملکرد اگوریتم پنگوئن  واسه بعضی سایتها آسیب رسان بوده وبرای بعضی سایت ها ی باکیفیت بالابرنده و مثبت بوده است صنایع بازاریابی جست و جو مثل شرکت  دارکوب  این موضوع را بیشتر درک میکند.
 این به روزرسانی در الگوريتم پنگوئن برای آژانسهای بازاریابی دیجیتال حرفه ای باعث شد که پیشرفت کنند و به طور کلی روی مشتری ها و کاربران سایت تاثیر خوبی بگذارند.
 پنگوئن اورجینال بروزرسانی شده الان بخشی از الگوريتم اصلی محسوب میشود و بلادرنگ کار می کند
 
تله روغن یا جدا کردن روغنوقتی که کمپرسور ماده مبرد را به سیستم پمپ می کند، مقدار کمی روغن نیز همراه مبرد داخل سیستم پمپ می شود. برای حفاظت کمپرسور از کار کرد بدون روغن ، سیستم تبريد بایستی طوری طراحی و لوله کشی شود که تمام روغه خارج شده از کمپرسور نهایتا پس از عبور از کندانسور ، شیر انبساط و اوپراتور دوباره به کمپرسور برگشت نماید. روغن حمل شده با مبرد تمام سطح داخلی لوله مانند عایق کرده ، مقدار انتقال گرما را در کندانسور و اوپراتور کاهش می ده
 
دانشجویان و کاربران گرامی ،محتوای این فایل شامل ارائه های درس مفاهیم سیستم عامل با فرمت پاورپوینت و پی دی اف به شرح ذیل می باشد که پس از پرداخت آنلاین ،میتوانید این محصول را دریافت و دانلود نمایید.
عناوین ارائه درس مفاهیم سیستم عامل:
پاورپوینت مفهوم هسته در پردازنده در 21 اسلاید
پاورپوینت سیستم عامل های تک پردازنده ای در 10 اسلاید
پاورپوینت سیستم های حفاظتی و امنیتی در 9 اسلاید
پاورپوینت سیستم های ذخیره سازی اطلاعات در 7 اسلاید
پاورپوینت م
با توجه به قولی که خدمت داوطلبین گرامی داده بودیم و با توجه به تمدید ثبت نام آزمون تا روز دوشنبه 16 دی ماه 98 ، جلد اول و دوم جزوه راهنمای حل مسائل سایکرومتری و تبريد را برای استفاده داوطلبین آزمون نظام مهندسی (به ویژه داوطلبین آزمون طراحی) آماده کردیم. مطالب این جزوه به شرح زیر است:
جلد اول: مفاهیم پایه سایکرومتری و فرآیندهای هوا
در این جلد ابتدا تعریف کلیه متغیرها و مشخصات هوا در نمودار سایکرومتری و در سوالات آزمون نظام مهندسی کاربرد دارند را
شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد(معمولا اتفاق می افته)که شروع به یادگیری یک روش الگوريتم نویسی یا یک زبان برنامه نویسی  می کنید و بعد از یک مدت کوتاه یا در زمان یادگیری به دونبال مسائلی می گردید که بتونید اون ها رو با اون الگوريتم یا زبان برنامه نویسی حل کنید و خودتون رو به چالش بکشید .
ادامه مطلب
در قسمت اول آموزش اموختیم:
1.01 چرا باید برنامه نویسی یاد بگیریم.با کمک برنامه نویسی بسیاری از مشکلات روزمره ای که در تصورمان بسیار دشوار و سخت است راحتر با استفاده از علم برنامه نویسی در ذهن آن ها را برطرف کنیم.
1.02 چرا باید از بین آن همه زبان برنامه نویسی با پایتون شروع کنیم.پایتون زبانی بسیار ساده ، گیرا و قابل درک است.زبانی شی گرا.زبانی سطح بالا.زبانی که یاد گرفتن آن به راحتی آب خوردن است.
1.03 در ما از برنامه نویسی چه خواهد بود.1.04  الگوريتممهم
الگوريتم گوگل فرد fred الگوريتمی برای بررسی کیفیت محتوا
 
با پایانی بروز رسانی الگوريتم گوگل فرد Fred دیگر نمیتوان به آسانی تشخیص بخشید که هدف دارای اهمیت این الگوريتم کدامیک از بخش های باصرفه سازی سایت تارنما است . بخش هایی از سئوی وب سایت که به وسیله این الگوريتم مورد بررسی قرار می‌گیرند عبارتند از لینکها , تبلیغات , تعداد تبلیغات , شیوه درج تبلیغات در وبلاگ های خصوصی و . . . ولی به جرئت میتوان اظهار کرد که تشخیص میزان اهمیت هرکدام از این مناطق
شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد(معمولا اتفاق می افته)که شروع به یادگیری یک روش الگوريتم نویسی یا یک زبان برنامه نویسی  می کنید و بعد از یک مدت کوتاه یا در زمان یادگیری به دونبال مسائلی می گردید که بتونید اون ها رو با اون الگوريتم یا زبان برنامه نویسی حل کنید و خودتون رو به چالش بکشید .
ادامه مطلب
 MATLAB360.ir
فروشگاه آنلاین پروژه متلب و ترجمه مقالات مهندسی
بهینه سازی، تحقیق در عملیات
·                     پروژه مباحث ویژه (تکنیک های بهینه سازی)
·                     بهینه سازی به روش های Nelder، bfgs، quasi newton، DFP، Steepest Descent، Levenberg-Marquardt،
·                     محاسبه feasible region  به صورت گرافیکی
·                     حل مساله کوله پشتی با الگوريتم ژنتیک (knapsack Problem)
·                     یافتم ماکزیمم و مینیمم تابع با الگوريتم ژنتیک
در این پست پیاده سازی سورس کد الگوريتم رمزنگاری DNA در متن در متلب آماده شده است. این سورس کد مناسب برای پیاده سازی روش های رمزنگاری متن می باشد. سورس کد الگوريتم رمزنگاری DNA مناسب برای دانشجویان و علاقه مندان رمزنگاری می باشد. با تغییر کد و قالب این رمز نگاری برای تصاویر، ویدئو و فایل ها نیز می توان استفاده کرد. 
الگوريتم رمزنگاری DNA در متن در متلب عنوان محصولی است که در این پست به آن پرداخته شده است. در این الگوريتم پیام متن ورودی رمزگذاری ش
سفارش انجام پروژه پیش بینی قیمت سهام با تلفیق روش های درخت تصمیم و الگوريتم رقابت استعماری:
در این پروژه، با استفاده از تلفیق روش های درخت تصمیم (decision tree) و الگوريتم رقابت استعماری (Imperialist competitive algorithm)، مجموعه داده های مربوط به پیش بینی قیمت سهام مورد بررسی قرار گرفته است. نتایج در قالب مستندات و همچنین فایل های شبیه سازی فراهم شده است.


ادامه مطلب
Gary Illyes در سال 2017 بیان کرد :
ما هر روز به طور متوسط سه آپدیت داریم .
من فکر می کنم هیچ خطری ندارد که بگویم اخیرا یک آپدیت بزرگ داشتیم .
گوگل الگوريتم های زیادی برای سئو دارد که هر سال آپدیت می شوند .
این آپدیت ها که به کیفیت مربوط می شوند یادآور آپدیت های الگوريتم پاندا هستند .
علاوه بر این ، تعداد سایت هایی که تحت تاثیر این آپدیت قرار می گیرند در یک بازه زمانی یکسان بسیار زیاد است .
اکثر اوقات این الگوريتم ها روی تکنیک های کم کیفیت سئو تمرکز می کنن
با سلام و احترام
دانشجویان محترم برخی از کتاب های مناسب جهت یادگیری و تمرین الگوريتم و فلوچارت:
1- الگوريتم و فلوچارت : راهنمای سودمندی برای کلیه علاقمندان به برنامه نویسی، تألیف مهندس ایرج صادقی (مدرس دانشگاه تهران)، چاپ شانزدهم، انتشارات ناقوس.
2- الگوريتم و فلوچارت، بهرام غلامی، علیرضا جباریه، دیباگران تهران.
  
 
 
 
نمونه سوالات طراحی الگوريتم با جواب 
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
تقریباً ۴۰۳٬۰۰۰ نتیجه (۰٫۵۰ ثانیه) اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدنتایج وب
دانلود نمونه سوالات طراحی الگوريتم ها مهندسی کامپیوتر با پاسخfile.gozineha.ir › uni › دانلود-نمونه-سوالات-طراحی-الگوريتم-ها۱۹ آبان ۱۳۹۶ - دانلود نمونه سوالات طراحی الگوريتم ها مهندسی کامپیوتر با پاسخ از دروس تخصصی در مقطع کارشناسی – جزوه و پروژه طراحی الگوريتم ها + آزمون آنلاین .
دانلود نم
برای نگهداری مواد غذایی و کالاهای فاسد شدنی انواع مختلف سردخانه با مشخصات فنی متفاوت وجود دارد که در ۳ گروه عمده طبقه بندی می شوند:
۱- سردخانه بالای صفر:این نوع تأسیسات برای نگهداری میوه و سبزیجات برای مدت معین به وجود آمده و کالا در درجه حرارت ۲ تا ۳  درجه بالای صفر به صورت تازه حفظ می نماید.
۲- سردخانه پایین صفر:در این سردخانه ها فرآورده های دامی، ماهی و کلا مواد غذایی که احتیاج به نگهداری طولانی به صورت یخ زده را دارند نگهداری می شوند.
۳- س
خدمات فنی مهندسی گیل سرما
بمدیریت مهندس صفری نژاد
09111376298
نشت معمولا در سیکل تبريد در محل اتصالات واقع میشود و معمولا محل نشت چرب میشود زیرا همراه با مبرد روغن نیز خارج میگردد . گاهی اوقات بر اثر پوسیدگی یا ضربه در طول مسیر مبرد نشتی نیز ایجاد میگردد که به روشهای زیر میتوان نشت یابی کرد .
1 : با استفاده از محلول کف صابون
2 : مشعل هالید
3 : نشت یاب الکترونیکی
4 : نشت یاب با اشعه ماوراء بنفش
متولد 1337 شاز علمای حوزه علمیه لبناناز آثار ایشان:منهجیه و مراحل الاستنباط (الگوريتم اجمالی اجتهاد)دروس فی منهجیه الاستنباط (الگوريتم تفصیلی اجتهاد)دراسات فی اصول الاستناطو .سایت ایشاندروس ایشان در مدرسه فقاهتصفحه ایشان در ویکی پدیای عربی
ما در فرآیندی مشخص که اصطلاحا به آن سیکل تبريد گفته میشود میتوانیم سرمایش مورد نیاز یک فضا را در مساحت های متفاوت را نصب کنیم ولی ما در این جا قصد داریم تا شما را با انواع اجزای سیستم سرمایش یعنی کندانسور و اواپراتور آشنا کنیم پس اگر علاقع دارید تفاوت اواپراتور و کندانسور را ببینید بهتر است تا با ما تا انتها همراه باشید.
بررسی و مقایسه کندانسور و اواپراتور
در این مقاله این دو دستگاه و وظایف آن ها را با هم بررسی میکنیم، اواپراتور در اصل آخرین
درباره‎ ی سیستم چیلر ( جذبی و تراکمی ) بیشتر بدانیم
 در مورد چیلر بیشتر بدانیم
چیلر چیست؟
چیلر ماشینی است که گرما را از یک مایع می زداید ، روش کار دستگاه از طریق یکی از سیکل های تبريد و مبدل های حرارتری می باشد و برای خنک کردن تجهیزات استفاده می شود. تبريد یعنی ایجاد شرایطی که برای کاهش دمای یک محیط نسبت به محیط دیگر می باشد. شاید بتوان به زبان ساده تر بیان کرد که تبريد، انتقال گرما از یک محیط با دمای پایین تر به یک محیط با دمای بالاتر می باشد. ا
الگوريتم ژنتیک این برنامه شامل کد نویسی الگوريتم ژنتیک در محیط متلب می باشد برنامه به زبان قابل فهم همراه با توضیحات می باشد توضیحات مربوط به این الگوريتم در یک فایل دیگر در کنار برنامه متلب نوشته شده ضمیمه می باشد




دسته بندی
متلب MATLAB

فرمت فایل
rar

حجم فایل
83 کیلو بایت

تعداد صفحات فایل
3

این برنامه شامل کد نویسی الگوريتم ژنتیک در محیط متلب می باشد. برنامه به زبان قابل فهم همراه با توضیحات می باشد.
توضیحات مربوط به این الگوريتم در یک فایل د
برنامه و الگوريتم دریافت ثانیه و تبدیل به ساعت، دقیقه و ثانیه یکی از تمرین های خوب برای کار کردن با متغیر، عملوند و عملگر ها است. کد برنامه و الگوريتم برنامه و براتون میزارم.
کد برنامه:
package com.company;
import java.util.Scanner;
public class Main {
public static void main(String[] args) {
int hour, min, second, convertToInt, minSecond;
System.out.println("لطفا ثانیه مورد نظر خود را وارد کنید:");
Scanner input = new Scanner(System.in);
convertToInt = input.nextInt();
//گرفتن ثانیه از نوع صحیح
hour = convertToInt / 3600;
minSecond = conv
برنامه و الگوريتم دریافت ثانیه و تبدیل به ساعت، دقیقه و ثانیه یکی از تمرین های خوب برای کار کردن با متغیر، عملوند و عملگر ها است. کد برنامه و الگوريتم برنامه و براتون میزارم.
کد برنامه:
package com.company;
import java.util.Scanner;
public class Main {
public static void main(String[] args) {
int hour, min, second, convertToInt, minSecond;
System.out.println("لطفا ثانیه مورد نظر خود را وارد کنید:");
Scanner input = new Scanner(System.in);
convertToInt = input.nextInt();
//گرفتن ثانیه از نوع صحیح
hour = convertToInt / 3600;
minSecond = conv
درباره‎ ی سیستم چیلر ( جذبی و تراکمی ) بیشتر بدانیم
 در مورد چیلر بیشتر بدانیم
چیلر چیست؟
چیلر ماشینی است که گرما را از یک مایع می زداید ، روش کار دستگاه از طریق یکی از سیکل های تبريد و مبدل های حرارتری می باشد و برای خنک کردن تجهیزات استفاده می شود. تبريد یعنی ایجاد شرایطی که برای کاهش دمای یک محیط نسبت به محیط دیگر می باشد. شاید بتوان به زبان ساده تر بیان کرد که تبريد، انتقال گرما از یک محیط با دمای پایین تر به یک محیط با دمای بالاتر می باشد. ا
در چیلر تراکمی همانند تمام سیکل تبريد دارای ۴ قطعه اصلی کمپرسور کندانسور شیر انبساط و اواپراتور میباشد و مبرد که شریان حرکت سیکل تبرد میباشد. ساختار چیلر تراکمی به چهار دسته زیر تقسیم میشود:1.کمپرسور 2.کندانسور3.شیر انبساط4.اواپراتور
 
1 . کمپرسور : یک دستگاه مکانیکی است که با کاهش حجم گازها، فشار آن‌ها را افزایش می‌دهد. و تمامی این کمپرسور ها توسط الکترو موتور یا توربین به حرکت در می آیند کمپرسور ها خود به چهار دسته تقسیم میشوند
1-1کمپرسور
نوع مبدل حرارتی صفحه ای پره دار عمدتاً برای کاربردهای گاز- گاز و مبدل های لوله ای پره دار برای کاربردهای مایع- گاز استفاده می شوند. در اکثر کاربردها ( ماشین های باری ، اتومبیل ها و هواپیماها ) کاهش جرم و حجم مبدل از اهمیت ویژه ای برخوردار است. به دلیل دست یافتن به این کاهش حجم و وزن ، مبدل های حرارتیفشرده همچنین به صورت وسیع در تبريد با دمای خیلی کم ( کرایوژنیک ) ، بازیابی انرژی ، صنایع فرآیندی ، تبريد وسیستم های تهویه استفاده می گردند.
مبدل حرا
در این پست به موضوعی با عنوان تعیین درخت پوشای مینیمم با الگوريتم PSO پرداخته شده است. درخت پوشای مینیمم درختی است از زیر مجموعه ای از گراف G که تمام رأس ها با حداقل تعداد ممکن لبه ها پوشیده شده است. از این رو، در درخت پوشای مینیمم حلقه ای وجود ندارد و همچنین نمی تواند قطع باشد. الگوريتم PSO یا ازدحام ذرات نیز جزو الگوريتم های تکاملی یا فرا ابتکاری هستند که با استفاده از آن می‌توان با مسائلی که داری فضای n بعدی هستند را حل کرد. در این پست با استفاد
مقاله ترجمه شده قابلیت اطمینان میکروالکترونیکی-الگوريتم های موازی
دانلود مقاله ترجمه شده با عنوان قابلیت اطمینان میکروالکترونیکی - الگوريتم های موازی برای پیدا کردن نمونه های بزرگ درختان خطای منسجم، در قالب فایل word و در حجم 10 صفحه، بهمراه فایل pdf اصل مقاله به زبان انگلیسی. پژوهشی برای مقایسه الگوريتم های موازی و خطی انجام شد و .

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها