نتایج جستجو برای عبارت :

افزایش میل جنسی


این روش های طبیعی ميل جنسي تان را چند برابر می کنند!!
 
راه های افزايش ميل جنسي
 
اگر شما به دنبال یک داروی مقوی برای افزايش ميل جنسي هستید بهتر است دور داروهای شیمیایی را یک خط قرمز بکشید و با شیوه های طبیعی ميل جنسي تان را چند برابر کنید.
ادامه مطلب
هر زنی ممکن است کاهش ميل جنسي را در نقطه ای از زندگیش تجربه کند. در این مقاله به چند نکته کاربردی در رابطه با افزايش ميل جنسي ن اشاره می کنیم.
دلایل کاهش ميل جنسي ن
کاهش ميل جنسي هر زمان پس از اینکه از لحاظ جنسي فعال شدید، ممکن است. بسیاری از ن پس از بارداری و در زمان شیردهی، کاهش ميل جنسي را تجربه می کنند.
همچنین ممکن است ميل جنسيتان بر اثر اضطراب، استرس یا عدم تعادل هورمونی در بندنتان از صفر تا صد تغییر کند. همچنین برخی از اختلالات جن
⁦✍️⁩اگر آزادی های جنسي وجود داشته باشه مردم چشم و دل سیر میشوند؟
توان جنسي و شهوت مثل آتش تو وجود ما هست؛چشم چرانی و روابط جنسي نامشروع و .مثل هیزم هستند که آتش غریزه ی جنسي رو شعله ورتر میکنند.
به عنوان مثال: در کشورهای دارای آزادی جنسي آمار تماشای فیلم های هر ساله بیشتر میشود و تعداد خانه های رسمی در اروپا و آمریکا در حال افزايش هست؛یا افزايش سواستفاده جنسي از کودکان و.خب اونجا که آزادی جنسي هست و به قول بعضی افراد اونا چشم و
چگونه ميل جنسي مردان را افزايش دهیم








ورزش منظم با آماده سازی قلب به بهبود عملکرد جنسي کمک می کند‎
 
ميل جنسي و عملکرد جنسي در مردان تحت تاثیر عوامل مختلفی است که در ادامه به چند نکته مهم برای بهبود عملکرد جنسي اشاره می شود
ادامه مطلب

این روش های طبیعی ميل جنسي تان را چند برابر می کنند!!
 
  
راه های افزايش ميل جنسي
 
اگر شما به دنبال یک داروی مقوی برای افزايش ميل جنسي هستید بهتر است دور داروهای شیمیایی را یک خط قرمز بکشید و با شیوه های طبیعی ميل جنسي تان را چند برابر کنید.
بهترین عطر و بوهای طبیعی برای افزايش ميل جنسي کدامند ؟
ادامه مطلب
رابطه جنسي بسیار قدرتمند است و منجر به بهبود خلق و خو حتی باریک شدن دور کمرتان می شود. داشتن رابطه جنسي یک بار در هفته طول عمر را افزايش می دهد. این که نداشتن رابطه جنسي چه تاثیری بر بدنتان می گذارد کاملا بستگی به میزان سلامت شما دارد.

ادامه مطلب
مصرف الکلدر مورد مصرف الکل یک جمله ی معروف وجود دارد که می گوید ” شما می خورید و می بازید” مضرات مصرف الکل زیاد است و بدترین آن کاهش ميل جنسي می باشد . یک نوشیدنی می تواند ميل جنسي شما را افزايش دهد ، اما مصرف زیاد الکل ميل جنسي شما را نابود می کند . مست بودن می تواند ميل جنسي همسر شما را تحت تاثیر قرار بدهد .
ادامه مطلب
مصرف الکلدر مورد مصرف الکل یک جمله ی معروف وجود دارد که می گوید ” شما می خورید و می بازید” مضرات مصرف الکل زیاد است و بدترین آن کاهش ميل جنسي می باشد . یک نوشیدنی می تواند ميل جنسي شما را افزايش دهد ، اما مصرف زیاد الکل ميل جنسي شما را نابود می کند . مست بودن می تواند ميل جنسي همسر شما را تحت تاثیر قرار بدهد .
ادامه مطلب
خوردنی هایی که باعث افزايش ميل جنسي می شوند
مواردی هستند که قطعا نمی خواهید مدت بسیار طولانی طول بکشند، مانند قرار دندانپزشکی، کارهای قانونی و حال بد. چیزی وجود دارد که شاید در رتبه های اول این لیست نباشند اما اهمیت دارند مثل رابطه جنسي. شاید جز افرادی باشیدهنگامی که شروع می شود، دوست دارید زود تمام شود.
 
ادامه مطلب
باتمام خوردنی های افزايش دهنده ميل جنسي، 30 درمان بی ميلی زن و مرد باروش های افزايش ميل جنسي مردان باراه های طبیعی افزايش ميل جنسيبابهترین روش ها برای افزايش شهوت و ميل جنسي مردها باانزال زودرس، کاهش ميل جنسي و چند نکته دیگر #ازمابپرس باافزايش ميل جنسي با روش های ساده + افزايش ميل جنسي مرد بااین روش های طبیعی ميل جنسي تان را چند برابر می کنند!!!! با5 ماده طبیعی برای افزايش ميل جنسي باافزايش ميل جنسي:۱۵ عادت روزانه برای افزايش ميل جنسي شما باهفت
مواد غذایی مقوی برای تقویت قوه ی جنسي
 ۲۷ بهترین خوراکی برای تقویت قوای جنسي مردان  بهترین مواد غذایی برای تقویت قوای جنسي مردان + جزییات  تقویت قوای جنسي  افزايش قوای جنسي با این 9 ماده غذایی  ۴۰ غذایی که باعث تقویت کمر و قوای جنسي مردان می شود !  ۲۷ بهترین خوراکی برای تقویت قوای جنسي مردان  مواد غذایی مفید برای تقویت قوای جنسي مردان  تغذیه افزايش ميل جنسي، کدام برای خانم کدام برای آقا؟  تقویت قوای جنسي مردان با 5 ماده غذایی  چه ماده غذایی
روزهای افزايش ميل جنسي ن متاهل و مجرد
ميل جنسي ن در رابطه جنسي تاثیر فراوان دارد و اگر این ميل کم باشد رابطه جنسي خوبی اتفاق نمی افتد . در برخی از روزها ن به دلیل تغییرات هورمونی ميل جنسي بیشتری برای برقرای رابطه جنسي از خود نشان می دهند. جالب است بدانید ميل جنسي ن متاهل و مجرد در این روزها تفاوت های زیادی بایکدیگر دارند .
در ادامه این بخش از سلامت جنسي نمناک درباره روزهای افزايش ميل جنسي ن متاهل و مجرد بیشتر بدانید.
رو
 شهوت در ميل جنسي :هر دو جنس زن و مرد دارای هورمون های جنسي به نام تستسترون می باشند ولی میزان این هورمون در زن و مرد یکسان نیست و مردها مقدار بیشتری از این هورمون را در بدنشان دارند که این باعث افزايش ميل به رابطه جنسي در آقایان می شود . یکی از عواملی که سبب می شود عضلات بدن مردها از زن ها قوی تر شود وجود مقدار زیاد این هورمون در بدن مردها است . 
ادامه مطلب
افزايش ميل جنسي با 5 خوراکی خوشمزه
اگر احساس کردید که نیروی لازم را برای رابطه جنسي ندارید به یاد داشته باشید غذایی که می خوریم تاثیر بسیاری در سلامتی ما دارد. بنابراین، سعی کنید این غذاها را برای افزايش ميل جنسي تان بخورید.

بیشتر بدانید : چگونه ميل جنسي مان را زیاد کنیم؟

افزايش ميل جنسي با توت فرنگی
توت فرنگی میوه شناخته شده ای است و معمولا در طول رابطه جنسي از آن استفاده می شود. اما این توت قرمز لذیذ سرشاراز ویتامین های B و فولات است ، که به
‍ روابط جنسي و کهنسالی : .بر خلاف تصور اینکه افراد کهنسال، تمایلات جنسي ندارند، روابط جنسي در کهنسالی نه تنها حضور دارد، بلکه برای سالمندان واجب و ضروری استتصور عامه مردم از روابط جنسي صرفا دخول و هدف دستیابی به ارگاسم هست اما روابط جنسي شامل طیفی از : دیدن، بوییدن، چشیدن، زبان زدن، بوسیدن، رقصیدن، نوازش کردن، لمس شدن و لمس کردن، بازی کردن،  معاشقه و البته دخول و ارگاسم است. این بدان معنی است که دخول جنسي و ارگاسم تنها بخشی از رابطه جنسي اس
عامل خاموش کننده نابهنگام ميل جنسي زوجین چیست








عوامل زیادی وجود دارد که میتواند خواست جنسي را سرکوب کند
 
حتما برای همه شما اتفاق افتاده است: هر دو حس رابطه جنسي را دارید ولی درست قبل از رابطه حستان از بین رفته و خاموش می شود.
ادامه مطلب

روش های تحریک جنسي و عشق بازی با همسر
  
برای داشتن رابطه جنسي دانستن راه‌های تحریک جنسي ن و مردان لازم و ضروری است
 
 لمس و ماساژ برای تحریک جنسي همسر
انجام ماساژ تحریکی به صورت یک عمل منظم و مرتب در ارتباطات جنسي یکی از مؤثرترین راههای افزايش رابطه فیزیکی و احساسی است. ملاعبه و نوازشهای گرم دستها بر روی پوست، طریقی که دستها بر روی بدن می چرخند، و لمس آهسته عضلات و بافتها همه با زبان بی صدای لمس، گویای حس درونی شما نسبت به یکدیگر است.
ا
وقتی در مورد سلامت جنسي صحبت می‌شود، پای مسائل زیادی ازجمله خلق و خو و سازگاری زوجین تا خوردن غذاهایی که بر بهبود عملکرد جنسي مردان و ن تاثیر می‌گذارد به میان کشیده می‌شود. از آنچه بزرگان طب سنتی و متخصصان علوم غذایی گفته‌‌اند این‌گونه بر‌می‌آید که تاثیر برخی مواد غذایی، مهارکننده‌های قوای جنسي را کاهش می‌دهد و باعث افزايش ميل جنسي می‌شود.
ادامه مطلب

ميل جنسي کم یا کاهش ميل جنسي در مردان و ن
  
ميل جنسي کم یا کاهش ميل جنسي می تواند هم مردان و هم ن را تحت تاثیر قرار دهد‎
 
ميل جنسي کم یا کاهش ميل جنسي می تواند هم مردان و هم ن را تحت تاثیر قرار دهد. نوسان در ميل جنسي در دوره های مختلف زندگی انسان به واسطه دلایلی مانند تغییرات هورمونی، سن، و استرس غیرمعمول نیست.
با این وجود، ميل جنسي کم اگر موجب استرس شده، بهزیستی کلی فرد را تحت تاثیر قرار دهد، یا به اضطراب درباره رابطه منجر شود، می
افزايش کیفیت رابطه جنسي از بایدهایی است که هر زوجی باید با آن دقت کنند چون رابطه جنسي بدون لذت و کیفیت هیچ معنایی ندارد. هدف از برقراری رابطه جنسي تنها انجام یک وظیفه نیست بلکه باید با بهبود رابطه جنسي از آن لذت هم ببرید. در ادامه این پست سایت روانشناسی ویکی روان قصد داریم بهترین راههای شویی بهتر از دید علمی و روانشناسی را مورد بررسی قرار دهیم.
منبع : ویکی روان
ادامه مطلب
رابطه جنسي موفق چقدر باید طول بکشد؟
رابطه جنسي یکی از مهم ترین روابط بین زوجین است که از لحاظ سلامت جسم و روح می تواند نقش بسیار مهمی برای آنان داشته باشد. در ذهن بسیاری از ما این سوال به وجود می آید که رابطه جنسي ایده آل چقدر باید باشد و چند دقیقه به طول بیانجامد؟ با این بخش از سلامت جنسي نمناک همراه شوید تا بدانید مدت زمان ایده آل رابطه جنسي چقدر است.
مدت زمان یک رابطه جنسي ایده آل چقدر باید باشد؟
برقراری رابطه جنسي ایده آل در بین زوجین سب
مصرف الکلدر مورد مصرف الکل یک جمله ی معروف وجود دارد که می گوید ” شما می خورید و می بازید” مضرات مصرف الکل زیاد است و بدترین آن کاهش ميل جنسي می باشد . یک نوشیدنی می تواند ميل جنسي شما را افزايش دهد ، اما مصرف زیاد الکل ميل جنسي شما را نابود می کند . مست بودن می تواند ميل جنسي همسر شما را تحت تاثیر قرار بدهد .
ادامه مطلب
ميل جنسي بسیار بالا باعث می‌شود افراد به دنبال راه هایکاهش ميل جنسي خود بروند. ممکن است فرد برای کاهش نیاز جنسي‌اش به خودیی یا روابط جنسي متعدد روی آورد. این مشکل وقتی پررنگ‌تر می‌شود که یکی از زوجین دارای ميل جنسي زیاد باشد، درحالی که دیگری شرایط لازم برای روابط جنسي را از لحاظ روحی یا جسمی نداشته باشد. ميل جنسي یکی از غرایز طبیعی و نیاز ذاتی بشر است؛ با این حال افزايش بیش از حد آن در ن و مردان متاهل یا مجرد باعث ایجاد مشکلات و دردس
ميل جنسي تان را در آشپزخانه تقویت کنید!!!
 
 
 

با چند غذای مخصوص ميل جنسي و هم استقامت خود را بالا ببرید
 
اگر احساس می کنید در زندگی جنسي تان چیزی می لنگد، لازم نیست به سراغ داروها و انواع تبلیغات دیگر در این مورد بروید. گاهی فقط کافیست هنگام خرید چند غذای مخصوص برای خود بردارید و با کمک آنها هم ميل جنسي و هم استقامت خود را بالا ببرید.
ادامه مطلب
انحرافات جنسي به معنای انحراف و ی جنسي به شیوه اشتباه که می تواند تبعات خطرناکی را برای فرد و جامعه داشته باشد این انحرافات ممکن است در کودکی در محیط آلوده به این کار بر لوح وجود کودک نوشته شود و کودک به این انحراف مبتلا شود . می تواند بی اطلاعی فرد از اینکه این عمل یک انحراف است باشد.اکنون به انواع انحرافات جنسي اشاره و توضیح می دهیم:
اعتیاد جنسي اعتیاد به افکار جنسي شدید و درگیری ذهنی شدید به انواع رابطه جنسي و ایجا د درگیری فکری جنسي و ا

همه چیز درباره‌ی ژل‌های روان کننده جنسي (لوبریکانت)
 
آشنایی با انواع ژل‌های روان کننده جنسي (لوبریکانت)
 
یکی از مشکلات مهم در روابط جنسي، خشکی واژن است که معمولا رابطه‌ی جنسي دردناک را به همراه دارد. ژل‌های روان کننده جنسي (لوبریکانت) باعث روانسازی واژن و افزايش لذت جنسي می‌شوند. با بیتوته همراه باشید تا با انواع روان کننده‌های جنسي (لوبریکانت) آشنا شوید و نکات مهمی که باید در انتخاب و خرید و استفاده این ژل‌های آمیزشی رعایت کنید را ب
جوپار قهوه ای پلاس ( دکتر نیک + ) ، در واقع محصولی ویژه و جدید برای آقایان می‌باشد و تقویت کننده قوای جنسي خاص و اثربخشی سریع در فرد دارد، بدلیل درصد بالای گیاه جینسینگ که به عنوان داروی طبیعی افزايش دهنده قوا و غرایز جنسي می‌باشد . این ماده غذایی سطوح تستوسترون را افزايش می‌دهد، جریان خون به عروق اندام‌های تناسلی را افزايش داده و ميل جنسي را افزايش می‌دهد.
ادامه مطلب
جوپار قهوه ای پلاس ( دکتر نیک + ) ، در واقع محصولی ویژه و جدید برای آقایان می‌باشد و تقویت کننده قوای جنسي خاص و اثربخشی سریع در فرد دارد، بدلیل درصد بالای گیاه جینسینگ که به عنوان داروی طبیعی افزايش دهنده قوا و غرایز جنسي می‌باشد . این ماده غذایی سطوح تستوسترون را افزايش می‌دهد، جریان خون به عروق اندام‌های تناسلی را افزايش داده و ميل جنسي را افزايش می‌دهد.
ادامه مطلب
مطالعات نشان می دهد که ۳۰ دقیقه ورزش می تواند سلامت جنسي را بهبود و اعتماد به نفس را افزايش دهد.
✔️ پس همسر خود را تشویق  کنید هر روز نیم ساعت ورزش کند، حتی ورزش های ساده مانند دویدن و یوگا برای افزايش
 #ميل_جنسي بسیار مفید است انجام این فعالیت ها با هم نیز به شما این امکان را میدهد که با همسر خود بیشتر ارتباط داشته باشید.
علت احساس درد در رابطه ی جنسي چیست؟ 
روابط جنسي دردناک
 
درد حین رابطه جنسي از لذت بردن زوجین می کاهد و باعث میشود احساس ناخوشایندی از رابطه جنسي در زوجین به وجود بیاید. درد در حین رابطه جنسي علل مختلفی دارد که باید شناسایی و درمان شود.
ادامه مطلب
ميل جنسي افراد را از روی چشمانش تشخیص دهید
ميل جنسي در افراد مختلف متفاوت است. گاهی سن و سال و گاهی هم موقعیت می تواند عامل افزايش و کاهش ميل جنسي فرد باشد اما در هر شرایط سنجش ميل جنسي با استفاده از روش های خاص ممکن است.
سنجش میزان برانگیختگی جنسي موضوع پیچیده ای است. می توان گفت ساده ترین و راحت ترین راه این است که از خود افراد بپرسیم.اما تحقیقات نشان می دهد که این مسئله ای مشکل ساز است. برای افرادی که اولین بارشان است به چنین سوالی پاسخ می دهن
مصرف الکلدر مورد مصرف الکل یک جمله ی معروف وجود دارد که می گوید ” شما می خورید و می بازید” مضرات مصرف الکل زیاد است و بدترین آن کاهش ميل جنسي می باشد . یک نوشیدنی می تواند ميل جنسي شما را افزايش دهد ، اما مصرف زیاد الکل ميل جنسي شما را نابود می کند . مست بودن می تواند ميل جنسي همسر شما را تحت تاثیر قرار بدهد .
ادامه مطلب
ميل جنسي و عملکرد جنسي در مردان تحت تاثیر عوامل مختلفی است که در ادامه به چند نکته مهم برای بهبود عملکرد جنسي اشاره می شود.به گزارش سلامت نیوز به نقل از سایت سیمرغ، اگر از آن دسته مردانی هستید که تمایل به بهبود عملکرد جنسي خود دارید، بهتر است بدانید تنها نیستید و مردان زیادی این تمایل را دارند.بهبود عملکرد جنسي عبارت است از رفع مشکلات موجود و پیدا کردن روش هایی جدید برای رضایت هر دو شریک جنسي. داروهای زیادی برای بهبود عملکرد جنسي وجود دارد،
مزایای رابطه جنسي برای سلامتی
 
 
فواید سلامتیدر ن و مردانسلامت رواناستمناءدشمنیبردنرابطه جنسي عامل مهمی در زندگی شما استرابطه جنسي و رابطه جنسي بخشی از زندگی است. گذشته از تولید مثل ، رابطه جنسي می تواند در مورد صمیمیت و لذت باشد. فعالیت های جنسي ، مقاربت با واژینگی آلت تناسلی و یا استمناء می تواند مزایای تعجب آور بسیاری از جنبه های زندگی شما به همراه آورد:
جسمیفکریعاطفیروانشناسیاجتماعیسلامت جنسي بیش از جلوگیری از بیماری ها و حاملگی
آموزش ماساژ جنسي برای افراد متاهل
در زندگی مشترک رابطه جنسي اهمیت زیادی دارد.برای اینکه رابطه جنسي بهتری داشته باشید لازم است قبل از رابطه از ماساژ جنسي بدن استفاده نمایید.در ادامه با ماساژ جنسي بیشتر آشنا می شوید
به ادامه بروید
ادامه مطلب
اختلال عملکرد جنسي زن بررسی اجمالی مشکلات مداوم ، رابطه جنسي مکرر، ميل ، ارگاسم یا درد که شما را پریشان می کند یا رابطه شما با همسرتان را متلاشی می کند،از نظر پزشکی به عنوان اختلال عملکرد جنسي شناخته می شوند. بسیاری از خانم ها در برخی از مواقع با عملکرد جنسي مشکل دارند ادامه مطلب 
رابطه جنسي در دوران نامزدی و آشنایی
-رابطه جنسي در دوران نامزدی چگونه باید باشد ؛ پاسخ به سوالات -رابطه جنسي در دوران نامزدی چگونه باشد؟ -عاشقانه های جنسي دوران نامزدی! -در دوران نامزدی با باهم رابطه جنسي نداشتیم Archives -۳۰ مدل رابطه جنسي بدون دخول مناسب دوران عقد و نامزدی ! -ویژگی‌های رابطه جنسي در دوران نامزدی -در دوران نامزدی چگونه رابطه جنسي داشته باشیم؟ -رابطه در دوران نامزدی باید چگونه باشد؟ حدود رابطه جنسي در عقد -حدود رابطه جنسي در دورا

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها