نتایج جستجو برای عبارت :

اس ام اس بی ادبی میکنمت

همیشه یکی از آرزوها و دغدغه‌های اساسی ادبي من تشکیل یک حلقه ادبي بوده است. البته معیارهایی برای خودم معین کرده‌ام ولی ترجیح میدادم خود به خود اتفاق بيفتد و با چند رفیق پای کار و باحال و اهل شعر و ادب آغاز کنم. اسمش را هم معین کرده‌ام گوشه ذهنم که آب بخورد. احتمالا این فرض برای خودم بماند اما به نظرم آمد که اگر نگفته‌ام تا بحال، بگویم.
 تست های سبک جدید آرایه های ادبي ویژه کنکور 97عنوان: تست های سبک جدید آرایه های ادبي ویژه کنکور 97حجم: 2.13 مگابایت            (پست ویژه)             (پست ویژه)توضیحات: یازدهم انسانی            رمز عبور : www.konkur.in                                                                                                                                                                                                                                                                                                   
 
دیروز عشقم اورد یک پست کوتاه رو نشونم داد که خنده مردم و کلی هم ناراحت شدم.
گفت تو رو خدا ببين این عشق سابقت که مانی لاندری هم دوست داره چی گذاشته.
بچه ها گرگ زاده یه پست خیلی مضحک و چیپ گذاشته بود در این شکل:
ای ارایشگر یا بيا موهام کوتاه کن یا میام ميکنمت. یه همچین خزعبلی.
اینقدر دلم براش سوخت. و برای خودم.
میدونید ادمها لایه های زیادی دارن.
وقتی تو باتجربه میشی به مرور زمان و کاریزمای ادمها و همه چیشون میریزه.
وای من اینقدر خنده م گرفت.
بتونم ا
در دعای فرج ، بحث احضار امام زمان مطرح نیست ، در این دعا به محضر الهی عرض می کنیم خدایا تو برای ولیت باش (کن لولیک) در همین لحظه و در همه لحظات و .در هیچ دعایی به محضر امام زمان اینطور بي ادبي نمی شود که به ایشان بگوییم بيا !
که بيا احضار است ، و احضار کسی که امامِ انسان است بي ادبي است ، و در بحث احضار  فقط کسانی که از لحاظ روحی از احضار شونده قوی ترند حق احضار  فرد مورد نظر را دارند ، 
و چون هیچ کس بالاتر از امام زمان نیست این بي ادبي است که حتی در
سرقت ادبي مستقیم (Direct Plagiarism)
سرقت ادبي مستقیم عبارت است از استفاده کلمه به کلمه بخشی از اثر نویسنده ثالث، بدون ذکر منبع یا آوردن بخشی از نوشته در داخله گیومه. سرقت ادبي آگاهانه از اثر یک نویسنده دیگر یک عمل غیر اخلاقی و مصداق عدم صداقت آکادمیک است. اینگونه اعمال می تواند منجر به اقدامات انضباطی یا اخراج از محل کار شود.
سرقت ادبي از خود (Self Plagiarism)
سرقت ادبي مستقیم عبارت است از استفاده کلمه به کلمه بخشی از اثر نویسنده ثالث، بدون ذکر منبع یا اینک
محتوای مطالب آرایه ادبي  کنکور سراسری
گروه آموزشی تحصیلی باراد
 
آرایه ادبي در کنکور از اهمیت 4 تست برخوردار است.سوالات آرایه ادبي کنکور معمولا از ابيات مشابه با کتاب های درسی است و وما از ابيات داخل کتاب نمی باشد.
آنچه در خصوص آرایه ادبي در کنکور اهمیت دارد آن است که روش شمارشی و روش ترکیبي بر اساس تیپ بندی سوال یک تکنیک بسیار موثر در حل سوالات آرایه ادبي در کمتر از 50ثانیه می باشد.
 
حل تست های ترکیبي(تالیفی) و نیز کنکورهای سراسری سنوات گذش
با دانلود گام به گام علوم و فنون ادبي دوازدهم دیدنتون اومدیم، دوازدهمی های رشته انسانی یک گام به گام ویژه رو براتون آماده کردیم تا شما رو در راه رسیدن به موفقیتتون همراهی کنیم. با این گام به گام می تونید در زمانی بسیار کوتاه تر به تمام علوم و فنون ادبي دوازدهم تسلط بيابيد.زمان رو در اختیارتون داشته باشید، ساده و روان علوم و فنون یاد یگیرید!
ادامه مطلب
پریروز بارون می‌اومد. من و یه خانومی با چتر منتظر بودیم، کس دیگه‌ای هم توی ایستگاه نبود. تا اتوبوس اومد، سه نفر اومدن و سریع، بدون نوبت رفتن تو. چتر نداشتن. اون خانم گفت: نوبته‌ها. یکی از اون سه تا با لحن بدی جواب داد: نترس، داریم می‌ریم تو. شما چتر داشتید.
اگر بي‌ادبي نمی‌کرد، واقعا بنظرم حقشون بود که برن و خیس نشن. ولی اینکه اون خانوم این قدر مطمئن بود به این که حقش بوده، حرصم رو درآورد. ولی خب، در کل رفتار و بي‌ادبي آدم‌ها هم که نباید روی ق
از دیرباز تا امروز از مباحث مهم نقد ادبي و محافل و مطبوعات بوده است و در حال حاضر روز و ماهی نیست که سرقت ادبي موضوعی در این زمینه در کتابها و مجله ها و روزنام هها طرح و دعوی نشود. امروزه، به مددگسترة کار و دایرة شمول دستگاه قضایی، دعاویِ از این دست در دادگاهها و محاکم قضایی نیز بررسی میشود کافی است برای نمونه در موتور جستجوگر گوگل right  copy را بنویسید، با صدها صفحه دربارة این موضوع با دامنه های مختلف مواجه شوید . در کشورهایی که قانون ( سرقت ادبي )
 
پاورپوینت پایه های آوایی درس دوم علوم و فنون ادبي 2 یازدهم
پاورپوینت پایه های آوایی درس دوم علوم و فنون ادبي 2 یازدهم
 
 
 
 
 
 
 
همچنین دانلود کنید:
دانلود پاورپوینت تاریخ ادبيات فارسی در قرن های هفتم، هشتم و نهم درس 1 علوم و فنون ادبي 2 پایه یازدهمدانلود پاورپوینت پایه های آوایی درس 2 علوم و فنون ادبي 2 پایه یازدهمدانلود پاورپوینت تشبيه درس 3 علوم و فنون ادبي 2 پایه یازدهمدانلود پاورپوینت سبک شناسی قرن های هفتم، هشتم و نهم درس 4 علوم و فنو
دانش آموزان پایه دوازدهم رشته علوم انسانی برای آمادگی در امتحان نهایی درس علوم و فنون ادبي 3 بهتر است نمونه سوال امتحان نهایی علوم و فنون ادبي 3 پایه دوازدهم رشته انسانی دی ماه 98 را مطالعه نمایند . در سایت هیوا لینک دانلود رایگان نمونه سوال امتحان نهایی علوم و فنون ادبي 3 پایه دوازدهم رشته انسانی دی ماه 98 به همراه پاسخ تشریحی نمونه سوال امتحان نهایی علوم و فنون ادبي 3 پایه دوازدهم رشته انسانی دی ماه 98 بارگزاری شده است . 
برای مطالعه متن کامل
وای بر کسانی که مفهومی درون‌ذهنی مثل زیبایی ادبي را به عنوان معجزه جا می‌زنند. آیا قرآن در دنیای امروز چیز عجیبي دارد که بتوان به آن معجزه گفت؟ اگر دین بخواهد ظهور و بروز اجتماعی و غیر فردی داشته باشد باید معجزه‌ای که بيان می‌کند چیزی برون‌ذهنی و بين الاذهانی باشد. وم معجزه در دین هم مجال دیگری می‌طلبد ولی همین بس که دیدگاه تجربه‌گرا برابر چیزی جز معجزه فروتن نمی‌شود. وانگهی زیبایی ادبي قرآن برای بخش بسیار بزرگی از مخاطبانش که چندان
هرگاه لفظ عامیانه شود از لطافت و رونق شعر و کلام ادبي می کاهد ؛ زیرا لفظ چون جامه کسوتی است که اندام معنی با آن پوشیده می شود و هر قدر جامه زیبا تر باشد بر برازندگی و لطافت و رونق معنی افزوده می شود و به همین سبب شاعران و نویسندگان در تمام ادوار کوشیده اند که این کسوت (‌ لفظ ) متناسب با اندام ( معنی ) باشد .
 
دسته: جزوه های درسیبازدید: 1 بارفرمت فایل: pdfحجم فایل: 586 کیلوبایتتعداد صفحات فایل: 47
جزوه کامل آرایه های ادبي برای کنکور
 
قیمت فایل فقط 9,900 تومان

در این این فایل ، جزوه کامل آرایه های ادبي برای کنکور را برای استفاده و دانلود شما عزیزان آماده کرده ایم.
دانش آموزان پایه دوازدهم رشته علوم و معارف اسلامی برای آمادگی در امتحان نهایی درس علوم و فنون ادبي 3 بهتر است نمونه سوال امتحان نهایی علوم و فنون ادبي 3 پایه دوازدهم رشته علوم و معارف اسلامی دی ماه 98 را مطالعه نمایند . در سایت هیوا لینک دانلود رایگان نمونه سوال امتحان نهایی علوم و فنون ادبي 3 پایه دوازدهم رشته علوم و معارف اسلامی دی ماه 98 به همراه پاسخ تشریحی نمونه سوال امتحان نهایی علوم و فنون ادبي 3 پایه دوازدهم رشته علوم و معارف اسلامی دی
Plagerism سرقت ادبي،شامل ایده،نوشته آکادمیک در سطوح مختلف علمی و دانشگاهی است که با ظهور علوم رایانه ای ودیجیتالی گسترش قابل ملاحظه ای پیدا کرده است به گونه ای که سوئ استفاده از اثر ادبي حتی غیر ادبي بطور زایدی در افکار برخی مشاهده شده واز طرفی بي ضابطه بودن فضای مجازی وآزاد بودن وبعبارت دیگر رها بودن آن باعث شده خیلی مطالب به جای دیگر کپی شده ومورد سوئ استفاده قرار گیرد با نگاهی اجمالی به برخی مطالب در فضای مجازی می توان به عینه دید .چنانچه این
 عزیزان شرکت کننده در دو محدوده ادبي و هنری شامل:
ادبي: شعر، داستان، دلنوشته و مقاله
هنری:پوستر، نقاشی، خوشنویسی
عکاسی
فیلم کوتاه
می توانند در جشنواره شرکت کنند.
تعداد آثار:آزاد
مخاطبين:
دبيران تمام مقاطع
دانش آموزان متوسطه دوره اول و دوم
مهلت ارسال: تا۳۰ بهمن
داوری:۱الی۱۵اسفند
اختتامیه:۲۰ الی۲۳ اسفند
همچنین می توانید آثار خود را از طریق آی دی تلگرامی :
@farhanghojjat
ارسال فرمایید.
درک نمی‌کنم که چرا فضولی و دخالت بيجا و سوال‌های شخصی که از زندگی آدم می‌کنند، بي‌ادبي نیست ولی وقتی بهشون بگیم به شما ارتباطی نداره یا همون (به تو چه)،  برای فرد مقابل و اطرافیان بي‌ادبي محسوب میشه. واقعا اینطور مواقع حرصم می‌گیره. و وقتی هم سوال می‌کنم چطور تجسس بي‌مورد شما بي‌ادبي نیست! و اون زمان انگار همه ناشنوا میشن!
و دوم اینکه چرا به هوای بارونی میگن هوای خراب!
مورد اولی واقعا در دلم مونده بود، و از اینطور آدما خیلی دلخورم.
آشنایی با روش‌های رفع پلاجیاریسم می‌تواند منجر به دریافت امتیازی خوب از نرم افزارهای بررسی سرقت ادبي مانند آیتنتیکیت (iThenticate) شود.
 
این برنامه، هر مقاله و محتوایی را با مقایسه با منابع دیگر بررسی می‌کند. در ادامه به روش‌هایی برای رفع پلاجیاریسم اشاره شده است. به کمک این روش‌ها، رفع سرقت ادبي میسر می‌شود:
پارافریز مقاله با بازنویسی آن
ذکر منابع و مآخذ
استفاده از نقل‌قول
نقل‌قول با ذکر منابع و مأخذ
ذکر منابع و مآخذ پروژه‌های قبلی خود
ا
آشنایی با روش‌های رفع پلاجیاریسم می‌تواند منجر به دریافت امتیازی خوب از نرم افزارهای بررسی سرقت ادبي مانند آیتنتیکیت (iThenticate) شود.
 
این برنامه، هر مقاله و محتوایی را با مقایسه با منابع دیگر بررسی می‌کند. در ادامه به روش‌هایی برای رفع پلاجیاریسم اشاره شده است. به کمک این روش‌ها، رفع سرقت ادبي میسر می‌شود:
پارافریز مقاله با بازنویسی آن
ذکر منابع و مآخذ
استفاده از نقل‌قول
نقل‌قول با ذکر منابع و مأخذ
ذکر منابع و مآخذ پروژه‌های قبلی خود
ا
 
وقتی میگی از رگ گردن به ما نزدیکتری 
یعنی چقدر نزدیک! 
حبل الورید 
چقدر این ایه یادمون میره!!! 
وقتی موقع گناه فکر کنم نزدیکی مثل رگ گردن
و حضورت و حس کنم! شرمم میاد گناه کنم. 
این روزا خیلی حس ميکنمت تو زندگی
وسط همه گرفتاری هام وقتی حس میکنم میخوای عیارم و بسنجی میخوای سیقلم بدی
میخوای رشدم بدی نزدیک ترین 
سخت محتاج نگاتم. 
ربنا ولا تُحَملنا مالا طاقَةَ لَنا به
انشا ادبي پایه هفتم در مورد آسمان شب
انشا درمورد آسمان شب کتاب نگارش پایه هفتم

انشا ادبي پایه هفتم در مورد آسمان شب
نگاه کردن به اسمان شب در طول شب میتواند باعث ارامش و همچنین پی بردن از قدرت خداوند متعال که چنین نگرش و خلق زیبای ، خلق کرده است .
ادامه مطلب
همایش و مراسم‌های جایزه دوسالانه ادبي بوشهر به‌خوبي و خوشی برگزار شد و داوران و فعالان ادبي آمدند و رفتند، تصاویر سناتورهای پهلوی در بوشهر نصب و جمع شد اما حواشی های آن باعث شد تا مردم پاسخگویی شهرداری بوشهر و مدیران زیرمجموعه را آن مطالبه کنند.

ادامه مطلب
از تو خبر هست ولی خیلی کم. گاهی تو خواب میبينمت و خیلی هم شبيه خودمی اتفاقا. صداهایی که از تو حرف میزنن رو اگرچه دوست دارم ولی گوشمو میگیرم تا نشنوم. وقتی گوشمو میگیرم صداها رنگ میبازن. میدونی؟ فکر کردن به تو و عواقب بعد از تو، بهم استرس میده. واسه همین دارم جاخالی میدم. این روزا روزای خوبي نیست واسه ورود شکوهمندت. روزای من رنگش مدام بين نارنجی و سبز و بنفش در نوسانه. روزای هیجان و آرامش و ترس من قاطی شده و اصلا موقع خوبي برای پاشیدن یه رنگ جدید ن
رضا سیدحسینی در فیلم قاف.الف» از قیصر امین پور گفت و به فاصله‌ی کمتر از ده روز بعد از مصاحبه خودش نیز به قیصر پیوست. این شاید جزو آخرین عکسهای ایشان باشد. این ملاقات رو من جزو شانس‌های زندگی‌ام محسوب می‌کنم. نسل من و یکی دو نسل قبل از من مکتبهای ادبي غرب را با کتاب مکتبهای ادبي» ایشان شناخت و ویرایشهای متعدد این کتاب دو جلدی برای من همیشه نشان از تعهد و پایبندی ایشان به آموزش صحیح نسلهای جوان‌تر داشت. اگر چاپ‌های اولیه‌ی کتاب و چاپ دهم ر
اهداف و موضوع فعّالیّت انجمن به شرح زیر است:
ارتقای فرهنگ عمومی جامعه از طریق توجّه به فعّالیّت‌های فرهنگی، ادبي و هنری
بازیابي جایگاه شعر و ادبيّات در نسبت با انقلاب اسلامی ایران و تمدّن اسلامی
ایفای نقش شعر و ادبيّات در آسیب‌شناسی فرهنگی جامعه و مقابله با تهاجم فرهنگی
توجّه به هویّت دینی و ملّی در برنامه‌ریزی‌های فرهنگی و ادبي
استعدادیابي و استعدادپروری چهره‌های جوان و نخبه در زمینۀ ادبيّات
همکاری با انجمن‌های ادبي و هنری و تمامی
رضا سیدحسینی در فیلم قاف.الف» از قیصر امین پور گفت و به فاصله‌ی کمتر از ده روز بعد از مصاحبه خودش نیز به قیصر پیوست. این شاید جزو آخرین عکسهای ایشان باشد. این ملاقات رو من جزو شانس‌های زندگی‌ام محسوب می‌کنم. نسل من و یکی دو نسل قبل از من مکتبهای ادبي غرب را با کتاب مکتبهای ادبي» ایشان شناخت و ویرایشهای متعدد این کتاب دو جلدی برای من همیشه نشان از تعهد و پایبندی ایشان به آموزش صحیح نسلهای جوان‌تر داشت. اگر چاپ‌های اولیه‌ی کتاب و چاپ دهم ر
سعیده محمودی 1
 حسین چراغیوش 2*
 محمود میرزاییالحسینی 3
چکیده
گفتمان ( discourse ) بهطورکلی به بافت زبان در مراحل بالاتر از جمله اطلاق میشود. تحلیل گفتمان، یکی ازابزارهای تحلیل متون ادبي است که ارتباط بين ساختارهای گفتمانمدار و دیدگاههای اجتماعی حاکم بر تولید گفتمان را بررسی میکند، تحلیل گفتمان ادبي به عنوان یکی از فروع تحلیل گفتمان به بررسی و نقد متون ادبي از جنبه ساختارهای زبانی و بافت متنی و هماهنگی آنها با بافت موقعیتی میپردازد. نهج البلاغه
سعیده محمودی 1
 حسین چراغیوش 2*
 محمود میرزاییالحسینی 3
چکیده
گفتمان ( discourse ) بهطورکلی به بافت زبان در مراحل بالاتر از جمله اطلاق میشود. تحلیل گفتمان، یکی ازابزارهای تحلیل متون ادبي است که ارتباط بين ساختارهای گفتمانمدار و دیدگاههای اجتماعی حاکم بر تولید گفتمان را بررسی میکند، تحلیل گفتمان ادبي به عنوان یکی از فروع تحلیل گفتمان به بررسی و نقد متون ادبي از جنبه ساختارهای زبانی و بافت متنی و هماهنگی آنها با بافت موقعیتی میپردازد. نهج البلاغه
سعیده محمودی 1
 حسین چراغیوش 2*
 محمود میرزاییالحسینی 3
چکیده
گفتمان ( discourse ) بهطورکلی به بافت زبان در مراحل بالاتر از جمله اطلاق میشود. تحلیل گفتمان، یکی ازابزارهای تحلیل متون ادبي است که ارتباط بين ساختارهای گفتمانمدار و دیدگاههای اجتماعی حاکم بر تولید گفتمان را بررسی میکند، تحلیل گفتمان ادبي به عنوان یکی از فروع تحلیل گفتمان به بررسی و نقد متون ادبي از جنبه ساختارهای زبانی و بافت متنی و هماهنگی آنها با بافت موقعیتی میپردازد. نهج البلاغه
Plagerism سرقت ادبي،شامل ایده،نوشته آکادمیک در سطوح مختلف علمی و دانشگاهی است که با ظهور علوم رایانه ای ودیجیتالی گسترش قابل ملاحظه ای پیدا کرده است به گونه ای که سوئ استفاده از اثر ادبي حتی غیر ادبي بطور زایدی در افکار برخی مشاهده شده واز طرفی بي ضابطه بودن فضای مجازی وآزاد بودن وبعبارت دیگر رها بودن آن باعث شده خیلی مطالب به جای دیگر کپی شده ومورد سوئ استفاده قرار گیرد با نگاهی اجمالی به برخی مطالب در فضای مجازی می توان به عینه دید .چنانچه این
مراحل ثبت نام ئر جشنواره هنری و ادبي حماسه مجنون به شرح زیر می باشد :
1. مطالعه کامل و دقیق فراخوان 
2 . تکمیل فرم ثبت نام 
3. ارسال اثر *
* هنرمندان عزیز بجهت تسهیل در ارسال ، می توانند با انتخاب یکی از راه های زیر  آثار خود را ارسال کنند :
الف) فرم ثبت نام پرینت گرفته شده و تکمیل شود + اصل اثر  = به صورت پستی یا حضوری به دفتر دبيرخانه ارسال می گردد.
ب) فرم ثبت نام در نرم افزار word تکمیل شود + فایل اثر  در قالب CD  = به صورت پستی یا حضوری به دفتر دبيرخانه ار
انشای ادبي در مورد پاییز انشا در مورد پاییز هفتم انشا پاییز فصل هزار رنگ مقدمه انشا پاییز انشا در مورد پاییز با مقدمه بدنه و نتیجه انشا درباره پاییز در روستا انشا درمورد پاییز با مقدمه بدنه نتیجه متن عادی درباره پاییز
ادامه مطلب
بي ادبي نشان چیست؟
-بروز بي ادبي در هرسن و سالی مثلا :10-5 ؛ 15-10 ؛20-15 ؛25-20 ؛30-25؛ 35-30؛ 40-35؛45-40 ؛ 50-45؛ 55-50 ؛ 60-55؛ 65-60؛ 70-65 ؛ 75-70 ؛ 80-75دلالت بر چی دارد؟ انتظار چیست؟ آیا انتظار می رود افراد مسن تر نسبت به افراد کم سن و سال تر،با ادب تر باشند و طرف نزاکت را بيشتر بگیرند؟ به بيانی، آیا میزان رعایت ادب و نزاکت با افزایش سن ارتباط مستقیم دارد یا ندارد؟نظر شما چیست؟
-بروز بي ادبي در نوع جنس چگونه تبيین می شود؟ آیا مردان نسبت به ن ( در رده های سنی درج شده) باادب ت
مزد ای که ابتدا توسط ناشر بریتانیایی اتحادیه فولیو، در دو سال نخست کارکرد خویشتن یعنی سالهای (۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ میلادی) حمایت شد اما بعد تر مدیریت سرمایه گذاری راثبون سرپرست جدید این پاداش شد. هدف این جایزه ادبي بریتانیایی که از شروع خواسته رقیبي بخاطر پاداش معتبر من بوکر باشد ادبيات بریتانیا صرف دید از ملیت نویسندگان است و از همین رو نیز همه آثاری که به کلمه انگلیسی در بریتانیا منتشر شده اند اعم از کلکسیون شعر، ادبيات کوتاه، آثار غیرداستانی و ر
امید شمس‌آذر متخلّص به "شهسوار" در اردیبهشت سال 1366 در سلماس متولّد شد. تحصیلات ابتدایی را در دبستان ابن سینا و تحصیلات متوسّطه را در مدارس راهنمایی طالقانی، هنرستان شهید پناهی و دبيرستان امام خمینی(ره) گذرانید. بعد از گذراندن خدمت سربازی، در رشتۀ تاریخ از دانشگاه ارومیّه پذیرفته شده و در اردیبهشت سال 1398 از پایان‌نامۀ کارشناسی ارشد خود با عنوان "تأثیر حملۀ مغول در تحوّلات سبک شناختی هنری و ادبي در ایران" دفاع کرده و با نمرۀ 18/85 و رتبۀ بسیار
به نام خدا
محمد علی فرزین در سال ۱۳۸۳در مشهد چشم به جهان گشود.وی از سنین کودکی علاقهزیادی به شعر و متون ادبي داشت و از همان کودکی کتاب های بسیاری را می خواند او سر انجام در سن پانزده سالگی با دوبيتی معروفش کار خود را آغاز کرد:
                       توشه بردار و برو،غافل مرو در این سرا
                       فرصتت در این سرا ناگه به پایان می رسد
او همچنین متون ادبي دیگری را در قالب عرفان به اشتراک گذاشت که در آینده به آن می پردازیم.
و من آنم که به شوقتسر مجنون دارمو تو آنی که به لب شهد عسل گون داریمن به تکرار بگویم که تو را میخواهمتو به بازار نیاییکه هزار عاشق دلخون داریتو بگو بر چه مدار استبه گرد تو طواف دائمای که در بارگهت این همه مجنون داریگفتمش من نگرانمکه از آغوش تو یک آن نرومگفت این هزل مگوتا که به شعرت دل دلخون داری

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها