نتایج جستجو برای عبارت :

ازمون تیزهوشان برای کلاس هفتم درکرج

دانش آموزان پایه ششم به هفتم براي برنامه ریزی صحیح تر آزمون تيزهوشان ، لازم است از تراز لازم براي قبولی تيزهوشان ششم به هفتم اطلاع یابند . به نقل از سایت هیوا یکی از سوالات داوطلبان آزمون تيزهوشان پایه هفتم ، درباره تراز لازم براي قبولی تيزهوشان ششم به هفتم در سال گذشته است به همین دلیل سایت هیوا نرم افزار محاسبه تخمین تراز لازم براي قبولی تيزهوشان ششم به هفتم را طراحی نموده و لینک آن را قرار داده است .
براي مطالعه متن کامل خبر روی لینک زیر
مسابقات احکام،تفسیر،نهج البلاغه و صحیفه سجادیه در تاریخ1397/10/29که به صورت کتبی گرفته شد. که نتایج آن به شرح زیرمی باشد:
نتایج:
نهج البلاغه:کلاس هفتم"امیر حسینی
کلاس هشتم"محمد بیاتی
کلاس نهم"محمد جواد ناصری
احکام:
 کلاس هفتم"رضا نظری
کلاس هشتم"مهدی ابراهیمی و حمیدرضاظفری مشترکا اول
کلاس نهم"علیرضا پیک فلک
تفسیر:
کلاس هفتم:سیدمحمد و مهدی روستایی مشترکا اول
کلاس هشتم"علی قنبریان
کلاس نهم"حمیدرضابنی طالبی
صحیفه سجادیه:
کلاس هفتم"مسلم مسعود
دانش آموزایی که شرایط ثبت نام ازمون تيزهوشان ششم به هفتم رو دارن می تونن ثبت نام خودشون رو براي این مدرسه در زمان مشخص شده انجام بدن . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی مدارس تحصیلیکو ، یکی از شرایط شرکت در آزمون تيزهوشان ششم ابتدایی کسب مقیاس خیلی خوب تو تمام دروس نوبت دوم پایه پنجمه و فقط کسایی که همه شرایط ثبت نام آزمون تيزهوشان ششم به هفتم رو داشته باشن می تونن ثبت نام خودشون رو انجام بدن .
 
براي مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
دانش آموزان پسر استان قم متقاضی آزمون تيزهوشان پایه هفتم لازم است از تراز قبولی مدارس تيزهوشان پسرانه ششم به هفتم قم اطلاع داشته باشند . به نقل از سایت مدارس هیوا اطلاع از تراز قبولی مدارس تيزهوشان پسرانه ششم به هفتم قم براي برنامه ریزی درست قبل از آزمون و تخمین تراز دانش آموزان بعد از آزمون ضروری است که در این سایت ، تراز قبولی مدارس تيزهوشان پسرانه ششم به هفتم قم ارائه شده است . 
براي مطالعه متن کامل خبر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
 
www.heyva
دانش آموزان دختر استان قم متقاضی آزمون تيزهوشان پایه هفتم لازم است از تراز قبولی مدارس تيزهوشان دخترانه ششم به هفتم قم اطلاع داشته باشند . به نقل از سایت مدارس هیوا اطلاع از تراز قبولی مدارس تيزهوشان دخترانه ششم به هفتم قم براي برنامه ریزی درست قبل از آزمون و تخمین تراز دانش آموزان بعد از آزمون ضروری است که در این سایت ، تراز قبولی مدارس تيزهوشان دخترانه ششم به هفتم قم ارائه شده است . 
براي مطالعه متن کامل خبر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
 
w
به همراه داشتن کارت ورود به جلسه آزمون مدارس تيزهوشان ششم به هفتم براي شرکت در آزمون ورودی تيزهوشان اامی می باشد . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی هیوا متقاضیان آزمون تيزهوشان ششم به هفتم 99 - 1400 می بایست جهت حضور در جلسه این آزمون چند روز قبل از برگزاری آزمون ورودی ، ابتدا با مراجعه به سایت مرکز ملی پرورش استعداد های درخشان اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مدارس تيزهوشان پایه هفتم نمایند . براي مشاهده راهنمای تصوری نحوه دریافت کارت تی
دانش آموزان دختر استان اردبیل متقاضی آزمون تيزهوشان پایه هفتم لازم است از تراز قبولی مدارس تيزهوشان دخترانه ششم به هفتم اردبیل اطلاع داشته باشند . به نقل از سایت مدارس هیوا اطلاع از تراز قبولی مدارس تيزهوشان دخترانه ششم به هفتم اردبیل براي برنامه ریزی درست قبل از آزمون و تخمین تراز دانش آموزان بعد از آزمون ضروری است که در این سایت ، تراز قبولی مدارس تيزهوشان دخترانه ششم به هفتم اردبیل ارائه شده است . 
براي مطالعه متن کامل خبر روی لینک زی
دانش آموزان دختر استان اصفهان متقاضی آزمون تيزهوشان پایه هفتم لازم است از تراز قبولی مدارس تيزهوشان دخترانه ششم به هفتم اصفهان اطلاع داشته باشند . به نقل از سایت مدارس هیوا اطلاع از تراز قبولی مدارس تيزهوشان دخترانه ششم به هفتم اصفهان براي برنامه ریزی درست قبل از آزمون و تخمین تراز دانش آموزان بعد از آزمون ضروری است که در این سایت ، تراز قبولی مدارس تيزهوشان دخترانه ششم به هفتم اصفهان ارائه شده است . 
براي مطالعه متن کامل خبر روی لینک زی
دانش آموزان دختر استان مرکزی متقاضی آزمون تيزهوشان پایه هفتم لازم است از تراز قبولی مدارس تيزهوشان دخترانه ششم به هفتم مرکزی اطلاع داشته باشند . به نقل از سایت مدارس هیوا اطلاع از تراز قبولی مدارس تيزهوشان دخترانه ششم به هفتم مرکزی براي برنامه ریزی درست قبل از آزمون و تخمین تراز دانش آموزان بعد از آزمون ضروری است که در این سایت ، تراز قبولی مدارس تيزهوشان دخترانه ششم به هفتم مرکزی ارائه شده است . 
براي مطالعه متن کامل خبر روی لینک زیر کلی
دبیرستان های تيزهوشان و نمونه دولتی، به منظور استعداد یابی و جذب دانش آموزان مورد نظر خود براي ورود به این مدارس ، اقدام به برگزاری آزمون های ورودی می نماید. با توجه به برخی از تغییرات ایجاد شده در آموزش و پرورش ، زمانبندی ثبت نام تيزهوشان هفتم و دهم دچار تغییراتی در سال های اخیر گشته است و همین مسئله موجب می گردد دانش آموزان نتوانند از زمان دقیق این آزمون براي هر دو پایه آگاه شوند.
با توجه به زمان بندی ثبت نام آزمون تيزهوشان به احتمال قوی ثب
دانش آموزان پسر استان البرز متقاضی آزمون تيزهوشان پایه هفتم لازم است از تراز قبولی مدارس تيزهوشان پسرانه ششم به هفتم البرز اطلاع داشته باشند . به نقل از سایت مدارس هیوا اطلاع از تراز قبولی مدارس تيزهوشان پسرانه ششم به هفتم البرز براي برنامه ریزی درست قبل از آزمون و تخمین تراز دانش آموزان بعد از آزمون ضروری است که در این سایت ، تراز قبولی مدارس تيزهوشان پسرانه ششم به هفتم البرز ارائه شده است . 
براي مطالعه متن کامل خبر روی لینک زیر کلیک کنی
دانش آموزان پسر استان اصفهان متقاضی آزمون تيزهوشان پایه هفتم لازم است از تراز قبولی مدارس تيزهوشان پسرانه ششم به هفتم اصفهان اطلاع داشته باشند . به نقل از سایت مدارس هیوا اطلاع از تراز قبولی مدارس تيزهوشان پسرانه ششم به هفتم اصفهان براي برنامه ریزی درست قبل از آزمون و تخمین تراز دانش آموزان بعد از آزمون ضروری است که در این سایت ، تراز قبولی مدارس تيزهوشان پسرانه ششم به هفتم اصفهان ارائه شده است . 
براي مطالعه متن کامل خبر روی لینک زیر کلی
دانش آموزان پسر استان مرکزی متقاضی آزمون تيزهوشان پایه هفتم لازم است از تراز قبولی مدارس تيزهوشان پسرانه ششم به هفتم مرکزی اطلاع داشته باشند . به نقل از سایت مدارس هیوا اطلاع از تراز قبولی مدارس تيزهوشان پسرانه ششم به هفتم مرکزی براي برنامه ریزی درست قبل از آزمون و تخمین تراز دانش آموزان بعد از آزمون ضروری است که در این سایت ، تراز قبولی مدارس تيزهوشان پسرانه ششم به هفتم مرکزی ارائه شده است . 
براي مطالعه متن کامل خبر روی لینک زیر کلیک کن
دانش آموزان پسر استان ایلام متقاضی آزمون تيزهوشان پایه هفتم لازم است از تراز قبولی مدارس تيزهوشان پسرانه ششم به هفتم ایلام اطلاع داشته باشند . به نقل از سایت مدارس هیوا اطلاع از تراز قبولی مدارس تيزهوشان پسرانه ششم به هفتم ایلام براي برنامه ریزی درست قبل از آزمون و تخمین تراز دانش آموزان بعد از آزمون ضروری است که در این سایت ،تراز قبولی مدارس تيزهوشان پسرانه ششم به هفتم ایلام ارائه شده است . 
براي مطالعه متن کامل خبر روی لینک زیر کلیک کنید
اکثر دانش‌آموزان و والدین آن‌ها مایل هستند پس از شش سال تحصیل در مقطع ابتدایی، در ثبت نام  آزمون تيزهوشان ششم به هفتم شرکت کرده و وارد مدارس تيزهوشان شوند. مدارس تيزهوشان تحت نظر سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان (سمپاد) فعالیت می‌کنند. با توجه به سابقه درخشان و فارغ التحصیلان این مدارس ، جزو پر متقاضی‌ترین مدارس کشور می‌باشند. در این مقاله قصد داریم نحوه ثبت نام آزمون تيزهوشان ششم به هفتم ، سایت ثبت نام آزمون  و آزمون سمپاد کلاس ششم به
متقاضیان تحصیل در پایه هفتم مدارس سمپاد باید در ثبت نام آزمون سنجش هوش تيزهوشان ششم به هفتم 99 - 1400 شرکت نمایند . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی هیوا متقاضیان تحصیل در پایه هفتم مدارس تيزهوشان باید در بازه زمانی مشخص که احتمالا نیمه اول اردیبهشت ماه خواهد بود جهت ثبت نام آزمون سنجش هوش تيزهوشان پایه هفتم 99 - 1400 به سایت hoosh.medu.ir مراجعه نمایند . براي اطلاع از جزئیات بیشتر ثبت نام آزمون سنجش هوش مدارس تيزهوشان ۹۹-۱۴۰۰ روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
 
www.h
حل تمرین ریاضی پنجم فصل هفتم با جواب
ریاضی پنجم فصل هفتم با جواب در یک فایل ورد در 21 صفحه تهیه شده است  که امروز ما در سایت دانشکده ها در این پست براي کاربران عزیز و دوست داشتنی قرار خواهیم داد .که این نمونه فایل مناسب براي دانش آموزان دبیران و اولیای گرامی ، ما بطور نمونه قسمتی از متن فصل هفتم ریاضی 5 را در قسمت زیر براي کاربران قرار خواهیم داد.  این گام به گام ریاضی پنجم با جواب می توانید پاسخ تمامی فعالیت ها ی درسی را درون این کتاب دریافت کن
دانش آموزان دختر متقاضی آزمون تيزهوشان آذربایجان شرقی باید از تراز قبولی مدارس تيزهوشان دخترانه ششم به هفتم آذریایجان شرقی اطلاع داشته باشند . به گفته سایت مدارس هیوا ، اطلاع از تراز قبولی مدارس تيزهوشان دخترانه ششم به هفتم آذریایجان شرقی براي برنامه ریزی بهتر و سنجش شانس قبولی لازم است و در این سایت تراز قبولی مدارس تيزهوشان دخترانه ششم به هفتم آذریایجان شرقی ارائه شده است . 
 
 
 
www.heyvagroup.com/shownews/6586/تراز-قبولی-مدارس-تيزهوشان-دخترانه-شش
دانش آموزان دختر استان ایلام متقاضی آزمون تيزهوشان پایه هفتم لازم است از تراز قبولی مدارس تيزهوشان دخترانه ششم به هفتم ایلام اطلاع داشته باشند . به نقل از سایت مدارس هیوا اطلاع از تراز قبولی مدارس تيزهوشان دخترانه ششم به هفتم ایلام براي برنامه ریزی درست قبل از آزمون و تخمین تراز دانش آموزان بعد از آزمون ضروری است که در این سایت ، تراز قبولی مدارس تيزهوشان دخترانه ششم به هفتم ایلام ارائه شده است . 
براي مطالعه متن کامل خبر روی لینک زیر کلی
زمان برگزاری آزمون تيزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم 99 - 1400 طبق دفترچه ثبت نام تيزهوشان تو اوایل اردیبهشت ماه بود . اما به  دلیل وضعیت پیش اومده و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا این آزمون با یک ماه تاخیر و در خرداد ماه برگزار می شه .
به دلیل امکانات ویژه و کادر علمی ماهر مدارس تيزهوشان ، هر ساله دانش آموزای زیادی داوطلب شرکت تو آزمون مدارس تيزهوشان هستن . داوطلبایی که تو زمان ثبت نام آزمون تيزهوشان 99 - 1400 با مراجعه به سایت ثبت نام تيزهوشان ثبت نام خ
دانش آموزان دختر استان هرمزگان متقاضی آزمون تيزهوشان پایه هفتم لازم است از تراز قبولی مدارس تيزهوشان دخترانه ششم به هفتم هرمزگان اطلاع داشته باشند . به نقل از سایت مدارس هیوا اطلاع از تراز قبولی مدارس تيزهوشان دخترانه ششم به هفتم هرمزگان براي برنامه ریزی درست قبل از آزمون و تخمین تراز دانش آموزان بعد از آزمون ضروری است که در این سایت ، تراز قبولی مدارس تيزهوشان دخترانه ششم به هفتم هرمزگان ارائه شده است . 
براي مطالعه متن کامل خبر روی لین
دانش آموزان پسر استان هرمزگان متقاضی آزمون تيزهوشان پایه هفتم لازم است از تراز قبولی مدارس تيزهوشان پسرانه ششم به هفتم هرمزگان اطلاع داشته باشند . به نقل از سایت مدارس هیوا اطلاع از تراز قبولی مدارس تيزهوشان پسرانه ششم به هفتم هرمزگان براي برنامه ریزی درست قبل از آزمون و تخمین تراز دانش آموزان بعد از آزمون ضروری است که در این سایت ، تراز قبولی مدارس تيزهوشان پسرانه ششم به هفتم هرمزگان ارائه شده است . 
براي مطالعه متن کامل خبر روی لینک زیر
براي ثبت نام در آزمون مدارک تيزهوشان نیاز به داشتن یک سری مدارک لازم براي ثبت نام تيزهوشان ششم می باشد . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی مدارس تيزهوشان هیوا این مدارک مورد نیاز ثبت نام تيزهوشان پایه ششم به هفتم در هنگام ثبت نام این کمک را به دانش آموز می کند که در وارد کردن اطلاعات مدارک ثبت نام تيزهوشان سنجش و هوش پایه ششم به هفتم دچار اشتباه نشوند . 
براي مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
 
www.heyvagroup.com/shownews/6110/مدارک-لازم-براي-ثبت-
با سلام به همگی
حل تمارین صفحه 82 تا 87 کتاب تکمیلی ریاضی هفتمبراي حضور در جلسه دوم کلاس آنلاین ریاضی بهتر است این فایل رو دانلود کنید چرا که توضیحات ما بر اساس این فایل می‌باشد.
 
دریافتعنوان: حل تمارین صفحه 82 تا 87 کتاب تکمیلی ریاضی هفتمحجم: 14.7 مگابایت 

 زمان برگزاری آزمون ورودی پایه هفتم» مدارس سمپاد
 
رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان: 
آزمون ورودی پایه هفتم تیرماه ۹۸ برگزار می‌شود و در حوزه هوش و استعداد است و از جنس پیشرفت تحصیلی نخواهد بود لذا خانواده‌ها نیازی به کلاس ویژه و تقویتی ندارند و هوش است که مورد سنجش قرار می‌گیرد.

ثبت نام ابتدای سال ۹۸ انجام می‌شود.
دانش آموزان باید شرایط شرکت در آزمون سنجش و هوش پایه هفتم تيزهوشان را داشته باشند . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی مدارس تيزهوشان هیوا این شرایط براي ثبت نام تيزهوشان ششم جزو شرایط لازم می باشد چرا که در صورت نداشتن شرایط ثبت نام در آزمون تيزهوشان پایه ششم به هفتم دانش آموز امان ثبت نام را ندارد . 
براي مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
 
www.heyvagroup.com/shownews/6109/شرایط-شرکت-در-آزمون-تيزهوشان-پایه-ششم-به-هفتم-99---1400.html
 
براي برگزاری هر آزمونی یک سری هزینه هایی توسط مسئول برگزاری آن خرج می شود . در آزمون تيزهوشان هم هزینه آزمون تيزهوشان ششم به هفتم  توسط داوطلبان پرداخت می شود . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی مدارس تيزهوشان هیوا این هزینه ثبت نام تيزهوشان سنجش و هوش پایه هفتم زمان ثبت نام باید پرداخت شود . هر چند موقع دریافت کارت ورود به جلسه هم دانش آزموزان می توانند فرآیند پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تيزهوشان پایه ششم به هفتم را نیز انجام دهند . 
براي مطالعه
دانش آموزایی که شرایط ثبت نام ازمون تيزهوشان رو دارن باید با نحوه ثبت نام ازمون مدارس تيزهوشان اشنایی کامل داشته باشن تا ثبت نامی کامل و بی نقص انجام بدن . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی مدارس تحصیلیکو ، نحوه ثبت نام مدارس تيزهوشان به صورت اینترنتی تو سایت ثبت نام ازمون تيزهوشان انجام میشه .
 
براي مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
www.tahsilico.com/web/articles/view/1038/نحوه-ثبت-نام-آزمون-تيزهوشان.html
 
 ثبت نام مدارس تيزهوشان براي پایه ششم به هفتم 98-99 از سامانه ثبت نامی hoosh.medu.irانجام خواهد گرفت لذا دانش آموزان و اولیا گرامی که قصد دارند جهت ثبت نام تيزهوشان ششم به هفتماقدام نمایند می توانند از طریق سامانه ثبت نام آزمون ورودی مدارس تيزهوشان به آدرسhoosh.medu.ir اقدام به تکمیل مراحل و انجام ثبت نام نمایند. ثبت نام آزمون تيزهوشان ششم به هفتم بر خلاف آزمون تيزهوشان نهم به دهم 98-99 که از طریق azmoon.medu.ir انجام می گرفت صرفا از طریق سامانه hoosh.medu.ir صور
انشا در مورد امام زمان کلاس هفتم انشا در مورد امام زمان کلاس پنجم انشایی درباره ی ظهور امام زمان انشا احساسی در مورد امام زمان انشا در مورد امام زمان به زبان عادی و ادبی انشا در مورد امام زمان عج الله انشا در مورد نیمه شعبان کلاس چهارم انشاء درباره امام زمان (عج)
ادامه مطلب
دانلود سوالات احتمالی ازمونهای استخدامی و ازمون استخدامی اموزش و پرورش  با پاسخ کامل و تشریحی مجموعه کامل دانلودتستاصول مدیریت رضاییان, دانلود تست هوش,با پاسخ نامه جهت شرکت در ازمون استخدامی و جهت دانلود به لینک زیر بروید
دانلود سوالات احتمالی استخدامی متمرکز دستگاه اجرایی با پاسخ
دانلود سوالات استخدامی اموزش پرورشدانلود سوالات ازمون استخدامی اموزش پرورش 98نمونه سوالات ازمون استخدامی اموزش پرورش اموزگار ابتدایینمونه سوالات ازمون ا
جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد ثبت نام آزمون سنجش هوش و استعداد تيزهوشان ششم به هفتم با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.
تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شبحتی ایام تعطیل29 20 70 70 – 021
از سال گذشته شاهد تغییرات اساسی در آزمون ورودی مدارس تيزهوشان ششم به هفتم
هستیم. این تغییرات در نحوه برگزاری آزمون تيزهوشان ششم، منبع طرح سوالات
آزمون ورودی مدارس تيزهوشان ششم به هفتم می باشد. حتی نام این آزمون به
دلیل تغییر در مناب
دانلود سوالات احتمالی ازمونهای استخدامی و ازمون استخدامی اموزش و پرورش  با پاسخ کامل و تشریحی مجموعه کامل دانلودتستاصول مدیریت رضاییان, دانلود تست هوش,با پاسخ نامه جهت شرکت در ازمون استخدامی و جهت دانلود به لینک زیر بروید
دانلود سوالات احتمالی استخدامی متمرکز دستگاه اجرایی با پاسخ
دانلود سوالات استخدامی اموزش پرورشدانلود سوالات ازمون استخدامی اموزش پرورش 98نمونه سوالات ازمون استخدامی اموزش پرورش اموزگار ابتدایینمونه سوالات ازمون ا
دانلود سوالات احتمالی ازمونهای استخدامی و ازمون استخدامی اموزش و پرورش  با پاسخ کامل و تشریحی مجموعه کامل دانلودتستاصول مدیریت رضاییان, دانلود تست هوش,با پاسخ نامه جهت شرکت در ازمون استخدامی و جهت دانلود به لینک زیر بروید
دانلود سوالات احتمالی استخدامی متمرکز دستگاه اجرایی با پاسخ
دانلود سوالات استخدامی اموزش پرورشدانلود سوالات ازمون استخدامی اموزش پرورش 98نمونه سوالات ازمون استخدامی اموزش پرورش اموزگار ابتدایینمونه سوالات ازمون ا
دانلود سوالات احتمالی ازمونهای استخدامی و ازمون استخدامی اموزش و پرورش  با پاسخ کامل و تشریحی مجموعه کامل دانلودتستاصول مدیریت رضاییان, دانلود تست هوش,با پاسخ نامه جهت شرکت در ازمون استخدامی و جهت دانلود به لینک زیر بروید
دانلود سوالات احتمالی استخدامی متمرکز دستگاه اجرایی با پاسخ
دانلود سوالات استخدامی اموزش پرورشدانلود سوالات ازمون استخدامی اموزش پرورش 98نمونه سوالات ازمون استخدامی اموزش پرورش اموزگار ابتدایینمونه سوالات ازمون ا
دانلود سوالات احتمالی ازمونهای استخدامی و ازمون استخدامی اموزش و پرورش  با پاسخ کامل و تشریحی مجموعه کامل دانلودتستاصول مدیریت رضاییان, دانلود تست هوش,با پاسخ نامه جهت شرکت در ازمون استخدامی و جهت دانلود به لینک زیر بروید
دانلود سوالات احتمالی استخدامی متمرکز دستگاه اجرایی با پاسخ
دانلود سوالات استخدامی اموزش پرورشدانلود سوالات ازمون استخدامی اموزش پرورش 98نمونه سوالات ازمون استخدامی اموزش پرورش اموزگار ابتدایینمونه سوالات ازمون ا
هر ساله آزمونی تحت عنوان آزمون سنجش هوش و استعداد تيزهوشان ششم به هفتم جهت غربال دانش آموزان پایه ششم جهت پذیرش در مدارس تيزهوشان دوره متوسطه اول برگزار می گردد. به دلیل امکانات اموزشی و سطح علمی بالای مدارس تيزهوشان، هر ساله داوطلبان زیادی اقدام به ثبت نام آزمون مدارس تيزهوشان ششم به هفتم می نمایند. از آن جا که همه دانش آموزان شرکت کننده در آزمون تيزهوشان 99 – 1400 مم به دریافت و همراه داشتن کارت ورود به جلسه آزمون تيزهوشان در روز برگزاری

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها