نتایج جستجو برای عبارت :

ارتباط با رسانه ها

رسانه جمعی(mass communication): رسانه ای که به وسیله آن یک یا چند نفر با تعدادکثیری از افراد ارتباط برقرار میکنند.مثل رادیو و تلویزیون
رسانه ارتباط نظیر به نظیر(peer-to-peer communication): رسانه ای که امکان ارتباط دونفر با یکدیگر را برقرار میکند.مثل نامه، تلفن و.
رسانه های اجتماعی(social media): هم ویژگی های رسانه هی جمعی را دارند هم رسانه های ارتباط نظیر به نظیر. مثل  اینستاگرام، تلگرام و.
رسانه جمعی(mass communication): رسانه ای که به وسیله آن یک یا چند نفر با تعدادکثیری از افراد ارتباط برقرار میکنند.مثل رادیو و تلویزیون
رسانه ارتباط نظیر به نظیر(peer-to-peer communication): رسانه ای که امکان دونفر با یکدیگر را برقرار میکند.مثل نامه، تلفن و.
رسانه های اجتماعی(social media): هم ویژگی های رسانه هی جمعی را دارند هم رسانه های ارتباط نظیر به نظیر. مثل  اینستاگرام، تلگرام و.
 
اخلاق رسانه به حوزه ارزش شناسی رسانه می پردازد؛ اینکه چه اموری در رسانه خوب است و چه اموری در رسانه خوب نیست؟
اخلاق رسانه (ارزش ها)، مبنای نظریه هنجاری رسانه ها (بایدها و نبایدها) قرار می گیرد.
بحث اخلاق رسانه در بسیاری از آثار غربی، ذیل فلسفه رسانه طرح شده است.
 
در فقه نظام رسانه و طراحی نظام رسانه دینی، طبعا استفاده از مباحث اخلاق رسانه (ارزش شناسی رسانه)، در کنار فقه رسانه (بایدها و نبایدهای رسانه) و فلسفه رسانه (هستی شناسی رسانه)،ضرورت دا
✅ فقه نظام رسانه و رابطه فقه رسانه، فلسفه رسانه و اخلاق رسانه
 
فقه نظام در اندیشه نظام سازی و طراحی نظام های اجتماعی جدید مبتنی بر دین و در راستای تمدن نوین اسلامی است.
در نظام سازی، صرفا از فقه به معنای مصطلح استفاده نمی شود، بلکه از ظرفیت های سایر علوم نیز بهره گرفته می شود.
در این صورت و برای طراحی نظام رسانه ای دینی، فلسفه رسانه  (هستی شناسی رسانه) و اخلاق رسانه (ارزش شناسی رسانه) نیز به تعامل با فقه رسانه می پردازند.
سئو مربوط به رشد ارگانیک است و برای تهیه یک برنامه بازاریابی آنلاین و مؤثر ارگانیک ، مهم است که ما نه تنها به جستجوگرها نگاه کنیم بلکه برای بازاریابی محتوا و رسانه های اجتماعی نیز جستجو کنیم.الگوریتم SEO به طور مداوم در حال تغییر است. محتوای اجتماعی با سرعتی نگران کننده و روز به روز در حال افزایش است. از آنجا که مردم به طور مداوم برای تحقیق و تعامل به بسترهای رسانه های اجتماعی روی می آورند ، برای شرکتها و آژانس های برند مهم است که تفکر و حضور در
 
امروزه با افزایش تاثیری که رسانه ها بر ما می گذارند و همچنین افزایش آثار مخرب و زیانبار آنها یادگیری سواد رسانه و همچنین فنون اقناع رسانه ای برای همه ما لازم است تا بتوانیم با دانستن آنها به اهداف رسانه ها پی برده و به عنوان یک مخاطب فعال ، نه منفعل ، راحت تحت تاثیر رسانه ها قرار نگیریم. پس ازاین به بعد بیشتر به موضوع سواد رسانه در وبلاگ خواهیم پرداخت.
اقناع چیست ؟
زندگی بدون ارتباط و تفهیم و تفاهم با دیگران امکان ندارد و لازمه آن نیز تبادل
با توجه ب وضعییت امروزی ایران و عادت کردن مردم ب زندگی در حد یک نان برای خانواده تصمیم گرفتم این رسانه داخلی و تمامی رسانه هایی که با جمهوری اسلامی () در ارتباط هستند را ترک کنم 
 
میخواستند ما را دفن کنند غافل از اینکه خودمان بذریم 
 
 
 
 
 
نوع فایل: power point
فرمت فایل: ppt and pptx
قابل ویرایش 23 اسلاید
 
قسمتی از متن پاورپوینت:
در س 3 پنجگانه سواد رسانه ای (1) به طور کلی هر فرد برای ایجاد ارتباط با دیگران و انتقال پیام های خود به آنها، از روش ها و وسایل مختلف استفاده می کند. مثلاً وقتی انسان می خندد، با نگاه و لبخند خود به فرد مقابل، نشاط خود را به او نشان می دهد. همچنین هنگامی که شخصی به شخص دیگر صبح بخیر می گوید، با بیان شفاهی، دوستی و صمیمیت خویش را به او می فهماند. به همین ترتیب مو
حرفش تمام ذهنم را زیر و رو کرد. گفتم به نظر من الان تاثیرگذارترین مدیوم رسانه‌ای فضای مجازی و دوم سینماست. برای همین هم هست که فکر می‌کنم منبر امروز سینماست.
گفت اصلا این طور نیست. تنها ۷ درصد مخاطب سینما داریم و هر سال چند فیلم هستند که دائم دیده می‌شوند. اولین رسانه مدرسه و دوم منبر است. بعد از یک متخصصی که اسمش یادم نمانده و متخصص رسانه است نقل کرد: که مهم‌ترین و تاثیرگذارترین نوع رسانه ارتباط فیس تو فیس است.
انگار یک میز برای یک عمر چیده ب
 
دانلود جزوه خلاصه درس حقوق رسانه - بر اساس کتاب باقر انصاری - منبع رشته حقوق پیام نور
دانلود جزوه خلاصه درس حقوق رسانه بر اساس کتاب باقر انصاری منبع رشته حقوق پیام نور شامل 51 صفحه با فرمت word و pdf . قابل ویرایش حقوق رسانه حقوق رسانه یا ارتباط جمعی، حقوق آزادی ها و قواعد حقوقی راجع به ارتباطات جمعی را مطالعه می کنند. چهار عنصر مهم در هر ارتباط جمعی .
دریافت فایل
صنعت سرگرمی (Entertainment Industry)
صنعت سرگرمی همان طور که از نامش پیداست به صنایعی که در حوزه سرگرمی فعالیت می کنند اطلاق می شود. در واقع، به شرکت های رسانه ای (رسانه های جمعی یا وسایل ارتباط جمعی مانند رادیو، تلویزیون و غیره .) اشاره می کند که به توزیع و تولید سرگرمی های رسانه ای می پردازند. وجه مشترک همه اینها فعالیت در فروش یا سود بردن از ارائه آثار خلاقانه خدماتی است که توسط فیلمنامه نویسان، موزیسین ها، ترانه ساز ها و سایر هنرمندان ارائه می شود.
ا
سوالات درس 7 مطالعات هشتم 
درس هفتم: ارتباط و رسانه
نکته: ارتباط برقرار کردن یکی از نیاز های مهم بشر است.
 1 -چرا ارتباط داشتن برای انسان امری ضروری است؟ ارتباط، انسان را قادر می کند تا خواسته ها و
نیازهای خود را به دیگران منتقل کند. 
2 -انسان ها با چه روش هایی می توانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند؟ محبت کردن، تبادل افکار و
اعتقادات، تبادل اطالعات، در میان گذاشتن احساسات( اندوه و خوشحالی و).، حل کردن مسائل،
درک کردن دیگران، همه و همه از طریق ار
فایل دانلود پاورپوینت پنجگانه سواد رسانه ای 2 درس نوزدهم تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم در دسته بندی #آموزش_و_پرورش در سایت فایل مهم قرار گرفت .
--------------------دانلود پاورپوینت پنجگانه سواد رسانه ای 2 درس نوزدهم تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم
دانلود فایل دانلود پاورپوینت پنجگانه سواد رسانه ای 2 درس نوزدهم تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم
عنوان فایل : دانلود پاورپوینت پنجگانه سواد رسانه ای 2 درس نوزدهم تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم
دسته بندی : آموزش و پر
واژه‌ی رسانه در زبان فارسی واژه‌ی نسبتاً جدیدی محسوب می‌شود.
تعریف رسانه چیست؟
با توجه به این‌که واژه‌ی رسانه به شکل وسیعی در نوشته‌ها و گفتگوهای روزمره به‌کار می‌رود، اجازه بدهید ابتدا چند تعریف از رسانه را با هم مرور کنیم تا در ادامه‌ی بحث، درک مشترکی از این مفهوم داشته باشیم.
ادامه مطلب
دورۀ آموزشی رایگان اصول و مبانی ارتباط جمعی» برگزار می‌شود
مسئول روابط عمومی استانداری کرمان و مشاور استاندار در حوزه‌ی رسانه گفت: دوره آموزشی اصول و مبانی ارتباط جمعی» پنجم اردیبهشت‌ماه سال جاری در سالن شهید مرتضوی استانداری کرمان برگزار می‌شود».
مسئول روابط عمومی استانداری کرمان و مشاور استاندار در حوزه‌ی رسانه گفت: دوره آموزشی اصول و مبانی ارتباط جمعی» پنجم اردیبهشت‌ماه سال جاری در سالن شهید مرتضوی استانداری کرمان برگزار م
 
 
 
 
نوع فایل: power point
فرمت فایل: ppt and pptx
قابل ویرایش 29 اسلاید
 
قسمتی از متن پاورپوینت:
درس 6 فنون اقناع 1 اقناع چیست؟
زندگی بدون ارتباط و تفهیم و تفاهم با دیگران امکان ندارد و لازمۀ آن نیز تبادل پیام است؛ امّا آیا فرستادن پیام بدون هدف مشخّص معنا دارد؟ روشن است که فرستادن پیام از سوی فرستنده و سازندۀ آن برای دیگران با یک هدف صورت می گیرد. بیشترین هدف از ارتباط با دیگران و فرستادن پیام، تشویق گیرنده به تغییر رفتار، نگرش، باور، ارزش یا دیدگاه ،
بسم الله الرحمن الرحیم
مدیاطوری»
قسمت1
   رسانه. بله، رسانه! کلمه‌ای که در دنیای کنونی مکرر می‌شنویم. چیزی که چپ می‌رویم، راست می‌رویم، می‌گویند دنبال ماست و مانند غولی بی شاخ و دم می‌خواهد ما را ببلعد. اما واقعا رسانه چیست؟
   پس از خلقت انسان، اولین گفت و گوی حضرت آدم با حضرت حوا را می‌توان اولین رسانه نامید. در واقع، چیزی که باعث هرگونه انتقال اطلاعات بین افراد شود را رسانه می‌توان نامید. ولی در دنیای حاضر، رسانه همان رسانه جمعی است
یکی دیگر از مولفه های سواد رسانه ای بعد شناختی سواد رسانه می باشد که به طور کلی می توان اینگونه تعریف کرد: افزایش دانش افراد و کسب دانش لازم درباره یک موضوع از چند منبع مختلف.  هدف اصلی سواد رسانه‌ای می تواند این باشد که بر اساس آن بتوان محصول نهایی یک رسانه را از این جنبه شناخت که آیا بین محتوای یک رسانه به مثابه یک محصول نهایی با عدالت اجتماعی رابطه‌ای وجود دارد یا خیر.
ادامه مطلب.
 خلاصه کتاب حقوق رسانه باقر انصاری
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Web results جزوه حقوق رسانه پیام نور - جزوه بانjozveban.ir › tag › جزوه-حقوق-رسانه-. Translate this page دانلود جزوه حقوق رسانه برگرفته شده از کتاب حقوق رسانه دکتر باقر انصاری مناسب برای دانشجویان پیام نور توجه داشته باشید این جزوه مطابق. 4,934; 32 . باقر انصاری - پرتال جامع علوم انسانیensani.ir › article › author Translate this page نویس
برای دریافت فایل لطفا به قسمت زیر مراجعه نمایید.
دریافت فایل
 
 
دانلود پاورپوینت کتاب تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم درس دوازدهم 
دانلود پاورپوینت کتاب تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم درس دوازدهم در 32 اسلاید که قابل ویرایش میباشد و شما عزیزان می توانید به راحتی تغییرات خود .
 
دانلود پاورپوینت درس 12 کتاب تفکر و سواد رسانه ای 
 از درس دوازدهم وارد فصل چهارم کتاب تفکر و سواد رسانه ای می شویم. فصلی با . پاورپوینت درس 6 کتاب تفکر و سواد رسانه
تروریسم رسانه‌ای ضدانقلاب با جلیقه خبرنگاری +عکس و فیلم
مرور و البته بررسی دقیق خط رسانههایی که با پول‌های سعودی و لندنی، آرامش و سلامت مردم ایران را نشانه گرفته‌اند، نشان خواهد داد که آن‌ها تکه‌های دیگر پازل آمریکایی‌ها در انتقام‌گیری و عقده‌گشایی علیه مردم ایران هستند.
❇️ببینید تا هجمه روانی رسانه ای دشمن را باور کنیم.
سایت مشرق نیوز
 
حواسمان باشد کرونا دو چیز است:
1.ویروس
2.جنگ رسانه ای
امروز سخت نیست که ببینیم رسانه ها به طور فزاینده ای در حال جهانی شدن هستند و تعریف جدیدی از روش زندگی و شیوه های ارتباط بین انسان ها ار ارایه می دهند که در آن،تعامل میان فرهنگی،ایجاد روابط،و شیوه های کسب و کار،به راحتی برای همگان میسر می گردد.منتقدان جهانی شدن استدلال کرده اند که جهانی شدن رسانه ها منجر به استاندارد سازی،تجانس فرهنگی و ناپدید شدن تفاوت های فرهنگی خواهد شد.یکی از زمینه هایی که تا حد زیادی توسط این تحول تحت تاثیر قرار گرفته،ط
دانشجویان و کاربران گرامی، در این بخش پاورپوینت مبانی مدیریت در رسانه در ۹۶ اسلاید قابل ویرایش در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در صورت تمایل می توانید این محصول را از وبسایت خریداری و دانلود نمایید.
کاربرد این پاورپوینت:
مبانی مدیریت همواره مورد توجه تمام اندیشمندان و متخصصان حوزه مدیریت بوده است چرا که سیر ایجاد تئوری های سازمانی همواره به تعریف و بررسی مفاهیم مدیریتی کمک شایانی کرده است که رسانه نیز از این منطق پیروی می کند.
این پاو
با تشکر از انتخاب شما جهت ارتباط با بنده برای تبلیغ و انتقاد و پیشنهاد های سازندتون از روش های زیر استفاده کنید.
روش اول:
راحت ترین راه ارتباطی از طریق فرم زیر است. اما اگر در بلاگ ثبت نام نکرده اید میتوانید یکی از روش های دیگر را امتحان کنید.
روش دوم:
ارسال نامه الکترونیکی به صندوق پستی من
روش سوم:
ارتباط در اینستاگرام
روش چهارم:
گفت و گو در رسانه تلگرام
سوالات ضمن خدمت سیستم های چند رسانه ای
این بسته ویژه، کامل ترین و جامع ترین بسته جهت استفاده تمامی کارمندان اموزش و پرورش و سایر ارگان های دولتی و غیر دولتی، در سوالات ضمن خدمت سیستم های چند رسانه ای.سوالات ضمن خدمت ایران شناسی زیر می باشد: 
محتویات بسته نمونه سوال ضمن خدمت سیستم های چند رسانه ای:
این آزمون در حال آپدیت می باشد.لطفا ایمیل معتبر وارد کنید تا پس آپدیت خدمتتان ارسال گردد
 
نمونه سوال ضمن خدمت سیستم های چند رسانه ای
 
اما هدف از
سلام خدمت همه ی استقلالی های عزیز امیدوارم حال و احوالتون خوب باشه از اونجایی که قراره ما در رسانه هواداری استقلال سایت جامع باشیم قطعا به همکاری شما هم نیاز داریم از شما اگر کسی گرافیست ، عکاس و نویسنده علاقمند هست که در تیم رسانه ای شرکت داشته باشه به ایدی زیر رزومه خودتون رو ارسال کنید.
@amirtajiiii7
 
با تشکر از شما بهترین هواداران دنیا
صنعت رسانه در ایالات متحده مهمتر از فرهنگی است که مدیر اجرایی می خواهد برای مدت چهار تا هشت سال در کشورش اداره کند.
به گزارش ای ال ال سی ، این رومه شرقی وی نوشت: سال گذشته ریاست جمهوری دونالد ترامپ با دعوا های بزرگ وی با رسانه ها همچنان ادامه دارد.” این بار در مورد ، پرونده کرون باعث شده است که ترامپ به اعتراض به دو رسانه آمریکایی در جریان یک بحث و گفتگو مشاجره با چین و سازمان بهداشت جهانی بپردازد. اخیراً ترامپ گفت که سیا
سواد رسانه‌ای (Media Literacy) در یک تعریف بسیار کلی عبارت است از یک نوع درک متکی بر مهارت که براساس آن می‌توان انواع رسانهها و انواع تولیدات آن‌ها را شناخت و از یکدیگر تفکیک و شناسایی کرد به دیگر سخن، سواد رسانه‌ای کمک می‌کند تا از سفره رسانهها به گونه‌ای هوشمندانه و مفید بهره‌مند شد.
فهم و درک انسان ها از اتفاقات و رویدادهای اطراف خود، روز به روز اهمیت بیشتری پیدا می‌کند.
ادامه مطلب.
دوست عزیز باید بگم که تو تحت تاثیر رسانه هستی بحث کردن با تو بی فایدست .ولی خب یه زمانی هم بود که من تحت تاثیر رسانه بودم به نظرات مخالفم میتاپیدم و اونها رو اشتباه میدیدم با یکی بحث کردم به نتیجه ای نرسید ولی تاثیرش رو خیلی بعد تر گذاشت . شاید اون فرد هم پیش خودش فکر میکنه که بحث کردن با این آدما بی فایدست . چند سال بعد اطلاعاتم بیشتر شد و نظرات اون فرد هم در کنارش زاویه دید جدیدی بهم داد .
شاید تغییر نکنی ولی یه نظر متفاوت شنیدن چیزی ازت کم نمیکن
راهبردهای فروش
✍️از بازاریابی رسانههای اجتماعی و بازاریابی محتوایی به نفع خود استفاده کنید
✅نسبت به گذشته، راه‌های بسیاری برای معرفی محصولات‌تان به مشتری وجود دارند. بهترین مزیت این راه‌ها آن است که تمامی‌شان رایگان هستند. شما می‌توانید از رسانههای اجتماعی به نفع خود استفاده کنید و با ایجاد ارتباط با مشتریان از طریق این رسانهها بیش از پیش به افراد دسترسی داشته باشید.
➕نکته: در راهبرد شما برای بازاریابی سؤال مهم این است که چگو
هم میهنان گرامی ضمن عرض سلام و خسته نباشید؛ مطابق با آخرین شنیده ها از "منابع معتبر"، ارتباط ایران با اینترنت جهانی به زودی برقرار خواهد شد. یکی از نمایندگان مجلس در گفت و گو با رسانه ها زمان برقراری مجدد اینترنت در شهرهای ایران را به "یکی دو روز آینده" موکول کرده و برخی منابع دیگر نیز گفته اند ممکن است تا شنبه ارتباط ایرانیان با خارج همچنان قطع باشد.
 
با گسترش رسانه های مجازی و غیرمجازی ، سرعت انتشار اخبار به شدت بالا رفته است و مردم با سرعت وحشتناکی اخبار را دریافت میکنند اما خیلی نمیتوانند خبر درست را از خبر غلط تشخیص دهند .
برای همین دولت ها و حکومت ها برای انکه بتوانند رسانه ها را کنترل کنند از  ضعف سواد رسانه ای مردم استفاده میکنند ، امروزه یکی از تکنیک های دولت ها و حکومت ها را  به شما اموزش خواهیم داد ، اسم این تکنیک حلقه دار است ، تکنیک حلقه دار برای هدایت و تخریب رسانه ها زیاد استفا
در روزگاری که همه جا صحبت از این بیماری ناخوانده چینی‌ها همون کرونا (Covid-19) هست ما هم کمی به این موضوع از بعد رسانه ای می پردازیم.
در این روز ها بازار شایعات از همیشه داغ تر است و حتی برخی شایعات می توانند از خود این ویروس هم برای جان ما خطرناک تر باشند! شایعاتی که هر کدام به دلایلی، به طور کل غیر انسانی، در شبکه های مجازی دست به دست می شوند و خواه و نا خواه به دست ما می رسند. البته که موضوعات مطرح شده در این مطلب، تنها اصول ساده ای، از سواد رسانه ا
دانلود کتاب حقوق رسانه باقر انصاری pdf

کتاب حقوق رسانه باقر انصاری
جزوه حقوق رسانه باقر انصاری
خلاصه حقوق رسانه باقر انصاری
خلاصه کتاب حقوق رسانه باقر انصاری
دانلود حقوق رسانه باقر انصاری
دانلود جزوه حقوق رسانه باقر انصاری
دانلود رایگان حقوق رسانه
دانلود جزوه حقوق رسانه پیام نور
دانلود رایگان کتاب حقوق رسانه
کتاب حقوق رسانه پیام نور
دانلود کتاب حقوق رسانه
جهت دانلود فایل اینجا کلیک نمایید
دانلود کتاب حقوق رسانه باقر انصاری pdf. 0:25 · دانلو
حکم ارتباط دختر و پسر براى استفاده علمى
 
 
یکى از انواع ارتباط و معاشرت ن و مردان، ارتباط علمى است، به گونه‏اى که مرد و زن (دختر و پسر) براى مباحث علمى با یکدیگر ارتباط برقرار مى‏کنند که در صورت توجه به مسائل زیر هرگونه ارتباط بین دختر و پسر از جمله ارتباطات علمى که در چهارچوب ضوابط و به دور از شهوترانى باشد، اشکال ندارد.
 
در رابطه علمى صورت‏هاى زیر قابل تصور است: 1. ارتباط کلامى؛ 2. ارتباط نگاهى؛ 3. ارتباط فیزیکى.
ارتباط کلامى‏:
ادامه مطل
سوالات ضمن خدمت سواد رسانه ای
 این بسته ویژه، کامل ترین و جامع ترین بسته جهت استفاده تمامی کارمندان اموزش و پرورش و سایر ارگان های دولتی و غیر دولتی، در سوالات ضمن خدمت سواد رسانه ای  می باشد سوالات ضمن خدمت سواد رسانه ای  می باشد.
لینک دانلود:
 
https://dabiranfile.ir/downloads/%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d8%b6%d9%85%d9%86-%d8%ae%d8%af%d9%85%d8%aa-%d8%b3%d9%88%d8%a7%d8%af-%d8%b1%d8%b3%d8%a7%d9%86%d9%87-%d8%a7%db%8c/
محتویات بسته دانلود سوالات ضمن خدمت سواد رسانه ای
هم اکنون ثبت نام دوره ضمن خدمت
⭕️ #سواد_رسان
روح‌الله مهرجو ‪-‬ اگرچه دنیای امروز از وسائل ارتباط جمعی در راستای
تامین منافع خود به‌ویژه در حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی بهره
می‌برد و اگر از جنگ فرهنگی سخن می‌گوییم، ابزار اصلی آن دنیای ارتباطات
است، می‌توان به نکته‌ای جدید نیز اشاره کرد؛ به عبارت دیگر حوزه ارتباطات و
اطلاع رسانی اگر در یک نبرد وسیله است اما به خودی خود یک عرصه نبرد مستقل
و جداگانه نیز به حساب می‌آید. در اصل اگرچه ارتباطات جزئی از جنگ‌های بین
فرهنگ و تم
بر اساس این گزارش؛ این جشنواره به منظور پاسداشت سردار بزرگ اسلام، شهید قاسم سلیمانی و تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه برگزار شد.
در این جشنواره، 4 نفر از خادمیاران رسانه‌ای آستان قدس رضوی در بخش‌های عکس، فیلم، نماهنگ، خبر صاحب مقام شدند که از سوی خانواده محترم شهدا مورد تجلیل قرار گرفتند.
لازم به ذکر است، پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان گلستان با نگاهی نو بر مبنای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در بخش‌های گوناگون برگزار شد.
مبع :آستا

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها