نتایج جستجو برای عبارت :

افلام ترکیه بدون

آیا می دانستید که سفر به کشور ترکيه به اخذ ویزا نیاز ندارد ؟ نه تنها ترکيه بلکه کشور های دیگری نیز هستند که برای رفتن به آنجا نیازی به داشتن ویزا نیست . ولی بسته به قوانین مدت محدودی را میتوانید اقامت کنید . به عنوان مثال در طول 6 ماه شما فقط 90 روز اجازه ی اقامت در ترکيه را دارید . شما می توانید یک بار سفر کنید و 90 روز اقامت داشته باشید یا در طول 6 ماه چندین بار سفر کنید و مجموع اقامت شما در سفرهایتان به 90 روز برسد . اگر در کمتر از 6 ماه شما 90 روزتان
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکيه امروز (شنبه) محمد جاهد طورهان» وزیر حمل و نقل این کشور را برکنار کرد. به نوشته وبگاه روسیا الیوم، رسانه های ترکيه بدون ذکر جزئیات بیشتر نوشتند که عادل کارا اسماعیل» بوسیله جای وی منصوب شده است. این رفتار داخل شرایطی صورت می گیرد که شیوع ویروس کرونا تاکنون موجب متورم ۹۲ نفر تو ترکيه شده است. وزیر برکنارشده ترکيه از هفته گذشته نشانه انتقادات جدی به علت برگزاری مناقصه
انواع مختلف پاسپورت ترک
1- پاسپورت خاکستری ترکيه : دیپلمات ها ، افراد ی نماینده دولت و تمداران ترکيه دارای این پاسپورت هستند 
2- پاسپورت سبز ترکيه : نظامیان در رده های بالای ارتش و نیروی مسلح دارای پاسپورت سبز رنگ کشور ترکيه هستد
3- پاسپورت سیاه کشور ترکيه : این پاسپورت مختص به ماموران ترکی است که خارج از ترکيه در حال خدمت هستند مانند ( کارمندان بانک و خبرنگاران دولتی )
4-پاسپورت قرمز ترکيه : به طور کل شهروندان عادی ترکيه دارای پاسپورت ت
چند نکته برای مسافران نوروزی که قصد سفر خارجی به ویژه ترکيه را دارند:
۱. طبق برخی اخبار، ویروس کرونا به ترکيه هم رسیده و به خاطر از دست ندادن پول توریست های عزیز به ویژه ایرانی ها از اعلام آن خود داری می کنند. نکند با سفر به ترکيه ارز از کشور خارج و کرونا را وارد فرمایید.
۲. آنانکه خیلی به امامزاده های ترکيه اعتقاد دارند و حاجت می گیرند، بدانند خروج ارز از کشور در این شرایط تحریم، ضربه به اقتصاد نظام و امری مذموم است و از نظر بعضی بزرگان حرام؛ پس
در سالهای اخیر، درخواست اقامت ترکيه رشد فزاینده ای داشته است.
دولت ترکيه طی سالهای اخیر و با افزایش درخواست ها برای اقامت دائم در ترکيه، اقدام به اصلاح قوانین مهاجرت نمود.
این قوانین مبتنی بر افزایش سرمایه گذاری خارجی ها در ترکيه به خصوص در حوزه املاک و مستغلات بود.
به بیان ساده ترکيه برای اینکه با یک تیر چند نشان را بزند، فرایند هوشنمدانه ای را برای اقامت دائم و شهروندی ترکيه وضع کرد.
شما با خرید ملک در ترکيه در سریعترین زمان می توانید اقام
کارت اقامت ترکيه – کیملیک
کارت اقامت ترکيه یا همان کیمیلکمدت اعتبار کیملیکمدت اعتبار کارت اقامت ترکيه 12 ماه می باشد.
 
 
همراهان عزیز جهت مشاره جهت دریافت اقامت یکساله ترکيه با ما در تماس باشیدشماره تماس ما 09179112533 - 09335665646
 
 
مطالب مرتبطی که در این سایت پیدا می کنید.
 
اقامت در ترکيه
 
شرایط اقامت در ترکيه
خرید خانه در ترکيه
مهاجرت به ترکيه
اقامت ترکيه برای ایرانیان
هزینه اقامت در ترکيه
خرید خانه در ترکيه و گرفتن اقامت
شرایط اقامت در ترکيه ب
کارت اقامت ترکيه – کیملیک
کارت اقامت ترکيه یا همان کیمیلکمدت اعتبار کیملیکمدت اعتبار کارت اقامت ترکيه 12 ماه می باشد.
 
 
همراهان عزیز جهت مشاره جهت دریافت اقامت یکساله ترکيه با ما در تماس باشیدشماره تماس ما 09179112533 - 09335665646
 
 
مطالب مرتبطی که در این سایت پیدا می کنید.
 
اقامت در ترکيه
 
شرایط اقامت در ترکيه
خرید خانه در ترکيه
مهاجرت به ترکيه
اقامت ترکيه برای ایرانیان
هزینه اقامت در ترکيه
خرید خانه در ترکيه و گرفتن اقامت
شرایط اقامت در ترکيه ب
اطلاعیه سفارت  ایران در آنکارا - ترکيه
به اطلاع هموطنان عزیز که از طریق مرزهای زمینی عازم کشورمان هستند می رساند با توجه به محدودیت های ایجاد شده در پذیرش مسافران ( هم طرف ترکيه و هم ایران) بدون هماهنگی مستقیم با مرز  یا از طریق این نمایندگی، به هیچ وجه عازم مرز نشوند. در غیر اینصورت بدلیل عدم امکان پذیرش در مرز و فقدان امکانات رفاهی و اقامتی با مشکل جدی مواجه خواهند شد.
توضیح اینکه مرزهای ایران و ترکيه برای سفر کماکان بسته بوده و صرفا بازگشت
بهترین غذاهای ترکيه ای | لیست غذاهای پرطرفدار ترکيه 
دراین مقاله غذا های ترکيه ای محبوب و خوشمزه و پرطرفدار رابه شما معرفی میکنیم، غذا های ترکی طرفدارهای زیادی در تمام جهان دارد و کباب ترکی هم که هرجا بروید برایش سر و دندان می شکنند! در ادامه فهرست تمام غذا های پرطرفدار ترکيه ای رابه همراه عکس غذاها بشما معرفی میکنیم.
 
ادامه مطلب
کار در ترکيه با حقوق بالا
 
یکسری از موارد کار ترکيه با توجه به تخصص شما دارای حقوق بالاتری می باشد و شرایط کار نسبتا بهتری نسبت به بقیه کار ها را دار هستن.
به شما پیشنهاد میکنم با ما در تماس باشید جهت مشاوره کار یابی در ترکيه تا در کمترین زما اطلاعات کامل را به شما ارائه بدهیم.
جهت کاریابی در ترکيه و.یا کیملیک ترکيه که اقامت یکساله کشور ترکيه می باشد با ما در تماس باشید تا بهترین مشاوره را به شما عزیزان بدهیم.
شماره های تماس ما0917911253309021202777093356656
کشور ترکيه یکی از مقاصد گردشگران ایرانی است . سفر به این کشور نیازمند اخذ ویزا نبوده و از سوی دیگر هزینه سفر به ترکيه مناسب است.لذت سفر به ترکيه با قطار به این جذابیت افزوده است.
  افزایش قیمت ارز متاسفانه تاثیر بدی در صنعت گردشگری گذاشته و ایرانیان در مقایسه با قبل به مراتب کمتر به مسافرت خارجی میروند. در شرایطی که بلیط هواپیما به شهرهای  ترکيه خصوصا استانبول به شدت افزایش پیدا کرده، سفر به ترکيه با قطار گزینه ای اقتصادی تر و       ایده آل تر
اقامت ترکيه اجازه زندگی مدت دار در ترکيه است، و حتما برای زندگی در ترکيه بیش از 3 ماه برای ایرانیان اخذ آن ضروری می‌باشد .
ترکيه بدلیل تشابهات فرهنگی و نزدیکی جغرافیایی، همچنین پایین بودن هزینه های زندگی بسیار مورد استقبال مردم ایران می باشد.به همین دلیل همه ساله بسیاری از هموطنان عزیزمان برای گرفتن انواع اقامت و شهروندی ترکيه اقدام می کنند.
برای مطالعه ادامه مطلب لطفا کلیک کنید .
اقامت ترکيه
 
امروزه کشور ترکيه، به علت اینکه شرایط خوبی به مهاجران ارائه میدهد، افراد زیادی قصد مهاجرت و ماندن را دارند. یکی از روش های گرفتن اقامت ترکيه ، اجاره ملک بود اما از سال 2020 با اجاره ملک تنها یکسال میتوان در کشور ترکيه ماند. 

ادامه مطلب
تور ترکيه یکی از پرطرفدارترین تورهای خارجی است که از ایران برگزار می‌شود.
به گزارش ایسنا، بنابراعلام کی سفر،  در این نوشتار سعی کرده‌ایم چند نکته‌ی مهم درباره‌ی خرید تور ارزان ترکيه را با شما در میان بگذاریم؛ نکاتی که نمی‌خواهند شما بدانید!
با دانستن این چند نکته، می‌دانید تور ترکيه را کی بخرید، چطور بخرید و با رعایت چه دقایقی در هزینه‌های تور ترکيه‌ی خود صرفه‌جویی کنید، در ادامه با ما همراه باشید.
ادامه مطلب
آیا می دانستید که سفر به کشور ترکيه به اخذ ویزا نیاز ندارد ؟ نه تنها ترکيه بلکه کشور های دیگری نیز هستند که برای رفتن به آنجا نیازی به داشتن ویزا نیست . ولی بسته به قوانین مدت محدودی را میتوانید اقامت کنید . به عنوان مثال در طول 6 ماه شما فقط 90 روز اجازه ی اقامت در ترکيه را دارید . شما می توانید یک بار سفر کنید و 90 روز اقامت داشته باشید یا در طول 6 ماه چندین بار سفر کنید و مجموع اقامت شما در سفرهایتان به 90 روز برسد . اگر در کمتر از 6 ماه شما 90 روزتان
اگر قصد مهاجرت به کشور ترکيه رو دارید و دوست دارید تا در این زمینه اطلاعات بیشتری رو از تلگرام کسب کنید ما کانال زیر رو به شما پیشنهاد میدیم.
البته این کانال توسط یکی از دوستان معرفی شده و ما در مورد صحت و سقم محتوای کانال اطلاعاتی نداریم.
کانال مهاجرت به ترکيه مناسب نوحه اقامت در ترکيه و شرایط کار در ترکيه و خیلی از موارد دیگر مربوط به کشور ترکيه است.
https://t.me/joinchat/AAAAAEOYQfPKxPUp76YJKA
چرا باید ترکی استانبولی یاد بگیریم؟
با توجه به حجم روزافزون مراودات تجاری ایران و ترکيه و همچنین سفرهای ایرانیها به ترکيه از جمله مسافرت های کاری، توریستی، تحصیلی و. بسیاری از ایرانیان نیاز دارند تا ترکيه استانبولی را یاد بگیرند.
 
قابل توجه علاقه مندان به ادامه تحصیل در دانشگاه های ترکيه
در این میان یادگیری ترکی استانبولی به خصوص برای کسانی که می خواهند امتحان تومر بدهند و در ترکيه ادامه تحصیل دهند، لازم و ضروری است و بدون یادگیری ترکی
دانشگاه ترکيه و تحصیل در دانشگاه‌های برتر دولتی و خصوصی :ما در این مقاله قصد داریم به معرفی دانشگاه‌های برتر ترکيه و مورد تایید وزارت بهداشت ایران بپردازیم.در ابتدا لیست دانشگاه‌ها برتر ترکيه را بصورت تیتر وار ذکر می کنیم.و در ادامه به معرفی تک تک دانشگاه‌ها به صورت جداگانه خواهیم پرداخت.
برای مطالعه ادامه مطلب لطفا کلیک نمایید 
 
دانشگاه ترکيه
 
جم بلوی ، که اثر خود پس از این” را برای دوستداران موسیقی به ارمغان آورد. وی کنسرت هایی را در کپنهاگ ، استکهلم و اسلو برگزار کرد. این هنرمند حدود 30 هزار عاشق موسیقی در کنسرت ظاهر شد.
منبع:پرشین ترک
 
#اخبار جدید هنرمندان ترکيه #اخبار خوانندگان ترکيه #اخبار هنرمندان ترکيه #اخبار هنرمندان ترکيه ای# #جم بلوی #فوندا ارار
خرید از ترکيه به طور فزاینده ای محبوب می شود زیرا این کشور طیف گسترده ای از محصولات و خدمات را با قیمت های رقابتی ارائه می دهد. ترکيه با فرهنگ منحصر به فرد، تاریخ غنی و شهرهای پر جنب و جوش، مقصدی ایده آل برای خریدارانی است که به دنبال چیزی متفاوت هستند. چه به دنبال لباس باشید یا به دنبال لوازم دیگری مثل لوازم الکترونیکی، لوازم آرایشی یا حتی مواد غذایی باشید ترکيه همه چیز را دارد! از اقلام سنتی دست ساز گرفته تا محصولات با فناوری مدرن، می توانید
 صادرات خودرو از ترکيه به آلمان و فرانسه
▪️ترکيه در نیمه نخست امسال به بیش از 170 کشور معادل 13 میلیارد دلار صادرات وسایل نقلیه موتوری انجام داده است.
▪️بر این اساس، برندهای معروف خودروسازی فیات، رنو، فورد، تویوتا و هیوندای که کارخانه‌های تولیدی آنها در ترکيه قرار دارد، خودروهای تولید شده را اغلب به بازار اروپا می‌فروشند. ▪️بیشترین صادرات خودروی ترکيه در نیمه نخست امسال به کشورهای آلمان و فرانسه انجام شده است.
در کشور ترکيه نیز همانند بسیارى از کشورهاى دیگر گوشى تلفن همراه که توسط مسافر آورده مى شود به مدت محدودى کار مى کند. چون طرح رجیسترى در کشور ترکيه به منظور جلوگیرى از قاچاق تلفن همراه از کشورهاى دیگر اجرایی شده است. 
شما بعد از ورود به این کشور و استفاده از سیم کارت ترک بر روی گوشی خود،  به مدت 9٠ روز مى توانید بدون مشکل از تلفن همراه خود استفاده کنید. 
ادامه مطلب
چکیده ای از بیوگرافی هانده ارچل:
تولد : ۲۴ نوامبر ۱۹۹۳
محل تولد: استانبول (ترکيه)
محل زندگی: استانبول، ترکيه
ملیت: پدر (ترکيه) مادر (آلمان)
پیشه: بازیگر و مجری و مدل (ستاره سینمای ترکيه و بهترین مدل ترکيه)
شریک زندگی: مورات دالکلیچ

ادامه مطلب
ریل اسانسور ترکيه با کیفیت برتر و خرید و فروش با ارزان ترین قیمت ، عکس + تصاویر ریل اسانسور ترکيه توضیحات و مشخصات فنی و مقایسه انواع ریل اسانسور ترکيه  در بازرگانی آسانسور برزده
ریل اسانسور ترکيهریل اسانسور ترکيه با کیفیت
ریل اسانسور ترکيه قیمت
ریل اسانسور ترکيه جدید
ریل اسانسور ترکيه عکس
ریل اسانسور ترکيه تصویر
ریل اسانسور ترکيه پخش
ریل اسانسور ترکيه خرید
ریل اسانسور ترکيه فروش
 
۴۳ میلیون گردشگر سهم ترکيه از سال ۲۰۱۹
شمار بازدیدکنندگان خارجی ترکيه در ۱۱ ماه اول سال ۲۰۱۹ نسبت به آمار سالانه این کشور، با ۱۴.۳۱ درصد افزایش رو به رو بوده است.
شهر آنتالیا با جذب ۱۴.۴ میلیون گردشگر در بازه زمانی ژانویه تا نوامبر سال ۲۰۱۹ همچنان لقب خود را به عنوان پایتخت گردشگری ترکيه حفظ کرده است. به گزارش دیلی صباح، استانبول که پرجمعیت‌ترین شهر ترکيه و یکی از مقاصد اصلی گردشگری این کشور محسوب می‌شود نیز با جذب ۱۳.۷ میلیون گردشگر خارجی
تور زمینی وان ترکيه از تبریز
 
تور زمینی وان از تبریز
 
این تور شامل پکیج های گشت و گذار و لیدر میباشد که جهت اطلاع دقیق میتوانید به شماره تماس  33378581 -041 تماس حاصل کنید .
کلیه هتل ها و تور قابل تغییر میباشد هزینه هر شب ( روز ) اضافه برای تور زمینی وان از تبریز 60 تا 70 لیر متغیر میباشد .تور زمینی وان از تبریز تور زمینی وان تبریز تور وان ترکيه از تبریز تور ترکيه از تبریز تور وان تبریز زمینی تور وان از تبریز 98 تور وان از تبریز 99 تور زمینی وان از تبریز
درباره ترکيه 
ترکيه کشوری توریستی است که در شرق اروپا و غرب آسیا واقع شده است و از نظر فرهنگی تاثیرات قابل توجهی از امپراطوری های یونان باستان، ایران، روم، بیزانس و عثمانی گرفته است. ترکيه یکی از جذاب ترین کشورهای توریستی دنیا به شمار می آید و شهرهای مختلف آن سالانه توریستان زیادی را از سراسر جهان به خود جذب می کنند. ترکيه این محبوبیت جهان گیر را به خاطر سواحل زیبا، جاذبه های گردشگری متنوع، آثار تاریخی ارزشمند، امکانات تفریحی متعدد، طبیعت
کشور ترکيه مهد فرهنگ و پایتخت تمدن و نقطه ی اتصال دو قاره ی آسیا و اروپا است. تور ترکيه همواره در این کشور در جریان است. از آغاز تاریخ، سرزمین آناتولی جزو سرزمین های اولیه بوده که مهاجرت اقوام مختلف به آن انجام می شده است. 
ترکيه پر از مقصدهای گردشگری برای توریست های دنیا است.به همین جهت است که گردشگران زیادی سالانه تور ترکيه را برای سفر خود انتخاب می کنند. از گنبد و مناره های استانبول گرفته تا ویرانه های رومی در کرانه های غربی و جنوبی، از سواح
همه ی دسرهای ترکيه یک طرف باقلوای ترکيه یک طرف دیگر . باقلوا یکی از اصلی ترین شیرینی های ترکيه است . این دسر برای اولین بار در کتابچه آشپزخانه کاخ توپکاپی درست شد . تهیه این دسر نیاز به مهارت و تجربه بالایی دارد . با یک بار خوردن باقلوا دیگر نمیتوانید از آن دست بکشید . 
شاید سوال باشد که چرا باقلوا تا این اندازه در ترکيه و سراسر جهان معروف است ؟ جواب این سوال اینجاست : به علت گستردگی امپراتوری عثمانی که قصد داشتند میراث خود را به جهانیان معرفی کن
رفع دیپورتی ترکيه
 
رفع دیپورتری ترکيه با کارشناسان مجرب ما . بسیاری از افراد در ترکيه دیپورت شده اند و به دنبال راهی برای رفع دیپورتی خود در ترکيه هستند. رفع دیپورتی ترکيه مستم شرایط خاصی نیست فقط نیاز به دانستن قوانین دارد. بسیاری از موسسات با ترفند های قانونی و حتی غیر قانونی دست به این کار میزنند که مورد دوم هم مشکل سساز خواهد بود هم سخت و همینطور تضمینی در رفع دیپورت ماندن شما نیست. کارشناسان مجرب ما با توجه با دانش و مطالعه قوانین رفع
خط لوله انتقال گاز ایران به ترکيه در منطقه بازرگان دچار حریق شد.
به گزارش آذربایجان‌پرس به نقل از تسنیم، خط لوله انتقال گاز ایران به ترکيه در منطقه بازرگان در داخل ترکيه دچار حریق شده است.
این آتش سوزی در ساعات اولیه صبح روز سه شنبه ۱۲ فروردین رخ داده است و گروه تروریستی پ ک ک مسئولیت انفجار را بر عهده گرفته است.
پیش از این در سالهای گذشته گروه تروریستی پ ک ک اقدام به انفجار خطوط انتقال انرژی از ایران به ترکيه کرده بود.
 
اقامت ترکيه از طریق استخدام
کشور ترکيه به دلیل برخورداری از اقتصاد قوی و همچنین تجارت با کشورهای بسیار بزرگ و پیشرفته دنیا، همواره برای نیروی کار جوان و خارجی اجازه کار صادر می کند. از این رو دریافت اقامت ترکيه از طریق استخدام، در حال حاضر بهترین روش برای مهاجرت به این کشور و در نهایت اخذ تابعیت آن می باشد. متقاضیان برای دریافت ویزای کاری و اقامت ترکيه از طریق کار لازم است که از یک شرکت ترکيه ای دعوتنامه کاری داشته باشند. در غیر این صورت ب
بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از عصرایران، یکی از این محاکمه های متفاوت ترکيه، نحو ویژگی سنی تردد در خیابان تنها برای دو گروه سنی جوان و سالمند است. تو ترکيه محدودیتی برای حدود ۳۴ میلیون نفر از انباشتگی این کشور وضع شده و باقی ۵۰ میلیون نفر می توانند با بزرگداشت نکات بهداشتی و امن در سطح اجتماع تردد کنند. درون بیماری کووید ۱۹ دو قسمت قسمت کردن ناقلان بدون نشان» و مبتلایان آسیب پذیر و پرریسک» بود دارند و دولت ترکيه دقیقا همین دو گروه
تور ترکيه و تجربه تفریحات متنوع
تور ترکيه معمولا اولین انتخاب ایرانی های اهل سفر است! همسایه غربی ما چنان جاذبه هایی دارد که توانسته دل گردشگران بسیاری را از سراسر جهان ببرد و خود را در میان کشورهای مدعی در صنعت توریسم جا بدهد. طبیعت زیبا و سرسبز، آب و هوای خوب، سواحل زیبای مدیترانه و مرمره و اژه، آثار تاریخی و باستانی متعدد و . همه این ها دلایل محکمی برای سفر به ترکيه محسوب می شوند. زبان مردم این کشور ترکی استانبولی است. البته با دانستن زبان
این روزها افراد بسیاری تمایل به گرفتن پاسپورت ترکيه دارند. یکی از شرایطی که میتوان پاسپورت ترکيه را داشت که از سال 2018 تصویب شده است ، افراد خارجی میتوانند از طریق سرمایه گذاری در ترکيه ، پاسپورت ترکيه را بگیرند و شهروند شوند.
یکی از این سرمایه گذاری ها خرید ملک در ترکيه به ارزش 250 هزار دلار و یا سپرده بانکی در ترکيه به مقدار 500 هزار دلار می باشد که شخص به مدت 3 سال اجازه فروش ملک یا برداشت پول از بانک را ندارد.
ادامه مطلب
دریافت شهروندی ترکيه
برای فرد خارجی، این پروسه با ترجمه پاسپورت به زبان ترکی در دفتر اسناد رسمی و دریافت شماره مالیاتی از اداره مالیات ترکيه آغاز می شود.
شما با خرید ملک در ترکيه به ارزش حداقل 250 هزار دلار امریکا، می توانید درخواست اقامت کوتاه مدت این کشور را بدهید.
پس از طی چند سال و عدم فروش ملک به مدت 3 سال و تمدید اقامت کوتاه مدت، شما قطعا شهروندی ترکيه را دریافت خواهید کرد و نیازی به حضور دائم شما در این کشور وجود ندارد.
ادامه مطلب
به
گزارش دفتر معاونت آموزش ابتدایی، مراسم افتتاحیه کارگاه آموزشی مهارتهای
زندگی و شهروندی در دوره ابتدایی با تاکید بر سبک زندگی ایرانی اسلامی با
همکاری معاونت آموزش ابتدایی و دفتر امور بین الملل با حضور کارشناسان
ستادی و استانی از امروز سه شنبه 27 آذر ماه به مدت سه روز، برگزار می
گردد.
حکیم
زاده ضمن خیرمقدم به شرکت کنندگان در این کارگاه آموزشی بیان کرد: باید به
دانش آموزان مهارت چگونه زیستن را یاد بدهیم و دانسته های دانش آموزان را
طوری

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها