نتایج جستجو برای عبارت :

اتوماسیون در تولید

پاورپوینت جامع و کامل درس اتوماسيون صنعتی
کاربران گرامی ،در این بخش پاورپوینت و اسلایدهای درس اتوماسيون صنعتی آماده دانلود گردیده است که پس از پرداخت آنلاین می توانید این محصول را از وبسایت دریافت و دانلود نمایید.
جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت درس اتوماسيون صنعتی،متن چند تا اسلاید را قرار می دهیم .
فصل اول : کلّیات در ۷۲ اسلاید قابل ویرایش
منبع:
اتوماسيون، سامانه های توليد و ساخت یکپارچه به کمک رایانه.
مولف: پروفسور مایکل پ. گر
 
کتاب اتوماسيون، سامانه های توليد و ساخت یکپارچه
کتاب اتوماسيون، سامانه های توليد و ساخت یکپارچه به کمک رایانه (جلد 1)اثر مایکل‌پ. گروور، سیدمحسن صفوی، آتوسا سعادتی بوده و چاپ 1 آن در سال 1389 توسط .
اتوماسيون، سامانه های توليد و ساخت یکپارچه به کمک رایانه 
نام کتاب : اتوماسيون، سامانه های توليد و ساخت یکپارچه به کمک رایانه (ج/1) مولف کتاب : مایکل پ. گروور مترجم : محسن صفوی ناشر : دانشگاه صنعتی اصفهان.
کتاب اتوماسيون،سامانه‌های توليد و ساخت
تاریخچه اتوماسيون صنعتی برمیگرده به زمانی که از سیستم های هیدرولیک و نیوماتیک برای کارهای صنعتی و کارخانه استفاده می شد.
درواقع برای 2 هدف اصلی که عبارتند از کاهش هزینه و توليد انبوه محصولات، اتوماسيون صنعتی شکل گرفت.
اگر بخواهیم در مرجع اتوماسيون صنعتی تاریخ یا زمانی را برای شروع اتوماسيون صنعتی در نظر بگیریم، سال 1913 را بهترین زمان برای انتخاب سالگرد پیداش اتوماسيون صنعتی می دانیم!
اما چرا سال 1913؟!
شرکت فورد، سردمدار اتوماسيون صنعتی
شر
اتوماسيون موجب صرفه جویی در وقت می شود، اما این تنها دلیلی نیست که شما باید به دنبال اتوماسيون فرآیند توسعه  آموزش مجازی خود باشید. زمانی را که استفاده از اتوماسيون برای شما صرفه جویی می کند را می توانید در ایجاد یک استراتژی یادگیری بی عیب استفاده کرد و این در بهبود اثربخشی یادگیری شما کمک زیادی می کند.
برای اتوماسيون توليد آموزش آنلاین، گزینه های زیادی وجود دارد. بسیاری از ابزارهای تالیف دوره های اموزش مجازی، ویژگی های اتوماسيون را دارند
در مجموع می‌توان گفت اتوماسيون صنعتی از تکنولوژی و کنترل اتوماتیک که باعث عملکرد و کنترل خودکار فرآیندهای صنعتی بدون دخالت مستقیم انسان می‌شود، استفاده می‌کند. این کار، عملکرد مجموعه را به طور چشمگیری بهبود می‌بخشد. تجهیزاتی که در اتوماسيون صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرند عبارتند از: PLC، PAC، رایانه و … .
دلایل استفاده از اتوماسيون صنعتیافزایش بهره‌وریاتوماسيون یک کارخانه یا یک فرآیند توليد می‌تواند با کنترل بهتر و دقیق‌تری که بر
برترین برند اتوماسيون صنعتی زیمنس
برتری سیستم های اتوماسيون صنعتی زیمنس به دلیل تعهد شرکت زیمنس به مهندسی برتر و فن آوری است وبیش از 50 سال است که شاهد پیشرفت فن آوری اتوماسيون صنعتی زیمنس  توسط شرکت زیمنس بوده ایم .سیستم های زیمنس تمام نیاز های صنعتی را پوشش می دهد و مجموعه ای از استاندارد ها را در زمینه  اتوماسيون صنعتی زیمنس ارائه می دهد .
 اتوماسيون صنعتی زیمنس در ۱۲ اکتبر سال ۱۸۴۷ توسط ارنست زیمنس تاسیس شده بود. وارنر این شرکت را در آغ
تاریخچه اتوماسيون اداری
تاریخچه اتوماسيون اداری یکی از مباحث جذاب شروع کار با اتوماسيون اداری می باشد. در این مقاله از وب سایت ایده پردازان نوین به این موضوع می پردازیم.
در سال های اخیر کلید اصلی بقای سازمان‌ ها وجود اتوماسيون اداری در سازمان می باشد و برای ادامه یافتن فعالیت اتوماسيون های اداری، سازمان ها باید به ابزارهای رقابتی عصر اطلاعات ارتباطات، یعنی سیستم‌های اطلاعاتی و فناوری اطلاعات  مجهز شوند.
در عصر اطلاعات و ارتباطات، وجود
اتوماسيون صنعتی زیمنس به معنی استفاده از ابزارهای کنترلی (مثلاً کامپیوتر) به منظور هدایت و کنترل ماشین آلات صنعتی و پروسه های توليد است. اتوماسيون یک گام فراتر از مکانیزه کردن است. مکانیزه کردن به معنی فراهم کردن متصدیان انسانی با ابزار و دستگاه ­هایی که ایشان را برای انجام بهتر کارشان یاری می رساند . نمایان ترین و شناخته شده ترین بخش اتوماسيون صنعتی زیمنس، ربات های صنعتی هستند. در حیطه صنعتی سازی اتوماسيون قدم بعدی مکانیزه سازی است.اتوما
توضیحات فایل
کاربران گرامی ،در این بخش پاورپوینت و اسلایدهای درس اتوماسيون صنعتی (پاورپوینت کتاب اتوماسيون سامانه های توليد و ساخت یکپارچه به کمک رایانه) آماده دانلود گردیده است که پس از پرداخت آنلاین می توانید این محصول را از وبسایت دریافت و دانلود نمایید.
جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت درس اتوماسيون صنعتی،متن چند تا اسلاید را قرار می دهیم .
فصل اول : کلّیات در ۷۲ اسلاید قابل ویرایش
منبع:
اتوماسيون، سامانه های توليد و ساخت یکپ
⬅️ مثال کاربردی از وب سرویس های سیموتل
✅ استفاده از وب سرویس برای اتصال هر تماس گیرنده به اپراتور مورد نظر
میدانیم که اتوماسيون ها از وضعیت کاربر متصل شده به آن، بیشتر از سرور ویپ آگاه هستند یعنی در اتوماسيون ها به دلیل اینکه کاربر کارهای دیگری را نیز انجام می‌دهد اتوماسيون می‌تواند متوجه حضور کاربر گردد ولی سرور ویپ فقط در مواقعی متوجه حضور کاربر می‌گردد که کاربر تماس ایجاد نماید. در چنین سناریویی اختیار اتصال تماس را می‌توان به عهده
اتوماسيون یک گام فراتر از مکانیزاسیون است.
در مکانیزاسیون از مجموعه‌ای از تجهیزات مکانیکی استفاده می‌شود که برای انجام فعالیت مورد نظر، نیاز به کمک انسان خواهند داشت. اما از سوی دیگر اتوماسيون نقش انسان را در انجام فرآیند حذف کرده و آن را با برنامه‌ریزی‌های منطقی و دستگاه‌‌های هوشمند جایگزین کرده است. در اتوماسيون صنعتی، کامپیوتر و ماشین به جای انسان تفکر و تصمیم‌گیری خواهند کرد.
 
 
اتوماسيون بطور فزاینده، نقش مهمی را در اقتصاد جهان
⬅️ مثال کاربردی از وب سرویس های سیموتل
✅ استفاده از وب سرویس برای برداشتن فایل صوتی
گاهی اوقات نیاز است که اپراتورها فقط با یک سیستم کار نمایند و آن هم چیزی جز اتوماسيون نخواهد بود. در این مواقع سیستم‌ ویپ می‌تواند با اتصال از طریق وب سرویس به اتوماسيون، گزارشات و فایل های صوتی و نظرسنجی را به اتوماسيون ارسال نموده و در پنل این سیستم نمایش دهد.
با توجه به پتانسیل بسیار بالای صنعت برق در ایران فروشگاه اینترنتی کنترل کاران در سال ۱۳۹۵ با هدف ارائه خدمات و محصولات در زمینه اتوماسيون صنعتی شروع به کارکرده و در ادامه سعی دارد بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات برق و اتوماسيون صنعتی را در خدمت هم میهنان عزیز قرار دهد.
تیم مدیریت فروشگاه کنترل کاران و در راس امور جناب آقای علی افخمی صاحب امتیاز فروشگاه اینترنتی کنترل‌کاران قصد دارد محدوده محصولات خود را در زمینه برق صنعتی ، تابلو برق، ا
⬅️ مثال کاربردی از وب سرویس های سیموتل
✅ قابلیت استفاده از وب سرویس ارسال Caller ID
در بعضی از اتوماسيون ها این قابلیت وجود دارد که با دریافت اطلاعاتی از مشتری سابقه و رزومه ای از مشتری را نمایش دهد. ویپ می‌تواند Caller ID را به عنوان منبعی قابل جستجو در اختیار این سیستم ها قرار دهد به این گونه ای که پس از ایجاد تماس، Caller ID توسط سیستم ویپ به اتوماسيون ارسال می‌گردد و اتوماسيون می‌تواند با جستجوی این شماره در دیتابیس خود رزومه ای که شامل بدهی مکالم
⬅️ مثال کاربردی از وب سرویس های سیموتل
✅ استفاده از وب سرویس در دفترچه تلفن
در سیموتل این قابلیت وجود دارد که دفترچه تلفن موجود در اتوماسيون یا هر نرم‌افزار دیگر را به سرویس ویپ متصل نماییم. به گونه ای که فرد با Log in کردن در اتوماسيون و جستجوی یک شخص در آن، با استفاده از گزینه Call طراحی شده بر روی اتوماسيون بتواند بدون شماره گیری توسط کاربر، به مقصد متصل شود.این شماره توسط وب سرویس به سرور ویپ متصل شده و سرور نیز با شماره گیری آن و اتصال آن به
اتوماسيون
صنعتی به معنی استفاده از ابزارهای کنترلی مانند PLC به جای انسان به منظور هدایت
و کنترل ماشین آلات صنعتی و فرآیند‌های توليد است. اتوماسيون به بهره‌گیری از
سامانه‌های کنترل (مثل کنترل عددی، کنترل منطقی قابل برنامه ریزی، و دیگر سیستم‌های
کنترل صنعتی)، مکانیکی و الکترونیکی به کمک رایانه ها برای پایش (کنترل) خط توليد
گفته می‌شود که هدف در آن، نیاز به کاهش دخالت انسان است.
ادامه مطلب
چکیدهاتوماسيون اداری که هدیه صنعت فن آوری اطلاعات IT  به بروکراسی
اداری است.ایده نوین است که عمر آن در ایران به بیش از یک دهه نمی رسد.
(رحیمی کیا و همکاران،۱۳۹۰).
اتوماسيون اداری
مشتمل بر تمام سیستم های الکترونیکی رسمی وغیر رسمی بوده که به برقراری
ارتباط اطلاعات بین اشخاص در داخل وخارج موسسه وبالعکس مربوط می شود. کلمه
اصلی اتوماسيون اداری را از داده پردازی سیستم اطلاعات مدیریت وسیستم
پشتیبانی تصمیم متمایز می سازدارتباطات است. اتوماسيون
در اصطلاحات اتوماسيون صنعتی منظور از حد تفکیک قابلیت جداسازی است و بیانگر تشخیص کوچکترین تغییر در سیگنال الکتریکی دریافتی توسط کارت است. این عدد بر حسب bit بیان شده است و بیانگر دفت کارت است. این عدد در کارت‌های با دقت پایین 12bit و در کارت‌های با دقت بالا 16bit است.
 
https://sites.google.com/view/otomasionsanati/home
در این مقاله از آکادمی ایده پردازان نوین به بررسی تحت وب بودن اتوماسيون اداری می پردازیم و برخی از مزایای آن را بیان می کنیم.
اطلاعات برای مدیران یک منبع اصلی و با ارزش است و به همین دلیل نرم افزار اتوماسيون اداری تحت وب به عنوان سیستم جهانی به شکل­ ها و جریانات گوناگون در جهت بهبود ارتباطات سازمانی اهمیت به سزایی دارد.
ظهور تکنولوژی و مفاهیم جدید و همه گیر شدن اینترنت موجب طراحی و پیاده سازی نرم افزار اتوماسيون اداری با بالاترین کیفیت شد تا
نرم افزارهای اتوماسيون اداری رایگان دایا
با توجه به نگاه مجموعه دایا برای آسان سازی استفاده از انواع نرم افزار های اتوماسيون شرکتی و همچنین از بین بردن انواع محدودیت ها، نرم افزار اتوماسيون اداری دایا طبق آخرین تکنولوژی Net Core. و تحت وب پیاده سازی شده است، در نتیجه شما می توانید بدون هیچ محدودیتی در هر زمان و مکان از هر نوع دستگاه، سیستم عامل، موتور جستجوگر و. به نرم افزار اتوماسيون اداری خود دسترسی داشته و در لحظه مجموعه خود را مدیریت کنید
معرفی لوگو زیمنس
لوگو زیمنس یا همان مینی plc های زیمنس که با نام تجاری LOGO توليد می شود در صنعت اتوماسيون صنعتی و اتوماسيون خانگی کاربرد فراوانی دارد،این مینی plc ها برای کارهای کنترلی کوچک بسیار مناسب می باشد .در زیر تعدادی از پروژه هایی که با این مینی پی ال سی اجرا و قابل اجرا هست را آورده ایم .
راه اندازی الکتروموتور سه فاز لحظه ای از یک محل با لوگو زیمنس
راه اندازی الکتروموتور سه فاز  دائم از یک محل
راه اندازی الکتروموتور سه فاز لحظه ای  و دا
در این مقاله از آکادمی ایده پردازان نوین به این موضوع می پردازیم که مزایای اتوماسيون اداری چیست ؟ نرم افزار اتوماسيون اداری در بیشتر شرکت ها بر اساس مشاهدات و بررسی‌های آماری، بسیار ناچیز و کارشناسی نشده استفاده می گردد.
اما باید در نظر گرفت که آیا بهترین نرم افزار اتوماسيون اداری نرم افزاری است که فقط قیمت آن بررسی شده، و یا اینکه چون نرم افزار اتوماسيون اداری در یک سازمان یا مجموعه خاص موجب پیشبرد اهداف مدیریتی و سازمانی شده، حتماً در س
 نشست طرح مسئله امنیت اتوماسيون صنعتی و اینترنت اشیاء  در شانزدهمین دوره کنفرانس رمز در  7 شهریور 1398، با هدف هم‌‌افزایی دانش پژوهش‌گران و صنعت‌گران حوزه امنیت اطلاعات و نیز انتشار یافته‌‌های نو و بدیع در این زمینه، در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار خواهد شد.
شرکت در نشست: لینک
ادامه مطلب
 امنیت سایبری سامانه‌های کنترل و اتوماسيون صنعتی و اسکادای صنعت برق به دلیل اهمیت زیرساخت‌های حیاتی، حساس و مهم این حوزه امروزه به یک مسئله مهم در تمامی کشورها تبدیل‌شده است. صنعت برق به‌عنوان مادر زیرساخت‌ها، دارای حوزه‌های مختلف توليد، انتقال، فوق توزیع، توزیع، بازار، مصرف و بهر‌ه‌برداری است و مقوله امنیت سایبری در هریک از حوزه‌های آن اهمیت ویژه‌ای دارد. با نگاهی به گذشته نزدیک متوجه می‌شویم که سامانه‌های کنترل و اتوماسيون صن
مقاله اتوماسيون صنعتی
اتوماسيون صنعتی automation در زبان یونان باستان به معنی خود فرمان است. رباتیزه کردن یا اتوماسيون صنعتی (Industrial Automation) به معنی استفاده از ابزارهای کنترلی(مثلاً کامپیوتر) به منظور هدایت و کنترل ماشین آلات صنعتی و پروسه های توليد است.اتوماسيون صنعتی به بهره‌گیری از سامانه‌های کنترل (مثل کنترل عددی، کنترل منطقی قابل برنامه ریزی، و دیگر سیستم‌های کنترل صنعتی)، مکانیکی، الکترونیکی به کمک رایانه‌ها [CAM، CAD، CAX] برای پایش (کنتر
در حال حاضر سازمان ها و دانشگاه های زیادی به منظور کاهش هزینه های مربوط به نیروی انسانی مستقر در بخش غذاخوری و در عین حال افزایش نظم و رضایتمندی پرسنل و دانشجویان خود، کلیه خدمات مربوط به بخش غذاخوری را به کمک تکنولوژی سلف سرویس (تغذیه) با استاندارد و کیفیت بالایی ارائه می دهند. اما اتوماسيون سلف سرویس یا اتوماسيون تغذیه چیست؟ مزایا و ویژگی های آن کدام است؟ این موضوعی است که در این مقاله قصد داریم به آن بپردازیم.
ادامه مطلب
کاربر اتوماسيون از مشاغل حوزه فناوری اطلاعات می باشد. این شغل دارای شایستگی های کار با نرم افزار Woed کار با نرم افزار Excel نرم افزار Access نرم افزار PowerPoint و نرم افزار One Note می باشد. این شغل با کلیه مشاغل اداری و اتوماسيون های اداری در ارتباط است.
 

ادامه مطلب
 شرکت میلان الکترونیک آسیا با بیش از 17 سال سابقه و تجربه در خصوص سیستم کنترل ، اتوماسيون صنعتی و PLC  و حضور در پروژه های شاخص اتوماسيون صنعتی ملی ، به عنوان یکی از متخصص ترین شرکت های طراح و سازنده تابلو کنترل ، خدمات خود را ارائه می نماید.
استفاده از به روزترین تکنولوژی و استاندارهای جهانی در طراحی و ساخت تابلوهای کنترل plc یکی از نقاط قوت مجموعه میلان الکترونیک آسیا محسوب میگردد.
حضور کارشناسان این شرکت در پروژه های بزرگ و کسب تجربه در کنار
اتوماسيون اداری
اتوماسيون اداری تحت وب به سیستم ها و نرم افزارهای متنوعی که به صورت دیجیتالی برای ایجاد؛ جمع آوری؛ ذخیره؛ دستکاری و انتقال اطلاعات دفتری مورد نیاز برای انجام کارهای اصلی مورد استفاده قرار می گیرد؛ اشاره دارد. ذخیره‌سازی داده های پردازش نشده؛ انتقال الکترونیکی داده ها و فرآیندها و مدیریت اطلاعات در سازمان ها، از جمله اقدامات و وظایف مهم و اصلی یک سیستم اتوماسيون اداری را تشکیل می دهد.
آشنایی با نرم افزار اتوماسيون اداری؛
اتوماسيون اداری آنلاین در دنیای تجارت امروز در حال گسترش است. این فناوری برای مشاغل در همه اندازه ها بسیار مفید است. غیر معمول نیست که بسیاری از مشاغل کوچک، با دو تا پنجاه کارمند، دفتر خود را با استفاده از این روش اداره می کنند. با مزایای بسیار زیاد، تعجب آور نیست که شرکت ها به دنبال افزایش تعداد سیستم های اداری خودکار هستند. اگر شما صاحب مشاغل کوچک هستید یا کارآفرینی هستید که قصد راه اندازی آن را دارید ، باید عمیق تر به این فناوری نگاه کنید.
دانلود پاورپوینت اتوماسيون صنعتی (PLC),پاورپوینت اتوماسيون صنعتی (PLC),اتوماسيون صنعتی (PLC),دانلود پاورپوینت اتوماسيون ,دانلود پاورپوینت PLC
 
دانلود پاورپوینت اتوماسيون صنعتی (PLC)
دانلود پاورپوینت اتوماسيون صنعتی (PLC)نوع فایل : power pointقابل ویرایش : 15 اسلایدقابل ویرایش : 3 اسلاید انگلیسیقسمتی از اسلاید ها :نرم‌افزاری ک برنامه نوشته شده توسط استفاده کننده (User) را به زبان قابل فهم ماشین تبدیل می‌نماید. این برنامه منحصر به کارخانه سازنده بوده که معر
     
تعداد صفحات : 56 صفحهمقدمه
نامه نگاری در ایران
تاریخچه نامه نگاری در ایران
اتوماسيون اداری چیست؟
اهداف
پیشینه پژوهش
اهمیت اطلاعات و سیستم‌های اطلاعاتی
انواع سیستم‌های اطلاعاتی
سیر تکامل فناوری اداری
ارگونومیک
مقایسه انواع سیستم‌های اطلاعاتی
مشکلات نظام اداری غیرمکانیزه (مکاتبات اداری)
مشکلات نظام اداری غیر مکانیزه (مدیریت کارها)
مزایای استفاده از سیستم مکانیزه
مشکلات پیش روی سیستم مکانیزه اتوماسيون اداری
سازمان الکترونیکی چی
اجرای پروژه های نوسازی شامل طراحی مهندسی ،تهیه لیست قطعات، تامین قطعات
اجرای پروژه های نوسازی شامل طراحی مهندسی ،تهیه لیست قطعات، تامین قطعات ،برنامه نویسی ،مانیتورینگ و راه اندازی کامل.طراحی Logic و برنامه نویسی سیستم های اتوماسيون صنعتی با استفاده از انواع PLC 
اتوماسيون مانیتورینگ شبکه‌های تلویزیونی شامل نرم‌افزارهای زیر است:
مدیریت سرور: این سیستم شبکه‌های دیجیتالی زمینی و ماهواره‌ای رادیویی و تلویزیونی را دریافت، ضبط و ذخیره کرده و در شبکه کامپیوتری به کاربران تحویل می‌دهد.شاهد: ابزاری برای دسترسی به منابع پخش شده شبکه‌ها و همچنین منابع ضبط شده توسط سیستم ضبط صدرا، از طریق تاریخ و EPG موزاییک: یک راه کار نرم‌افزاری برای توليد استریم موزائیکی از ترکیب چند ورودی استریمویدئووال: نرم‌افزار
 
دنیای آینده به‌طور حتم از خودکارسازی و اتوماسيون استقبال می‌کند و در چنین وضعیتی، فرصت کار تنها برای افراد با مهارت فراهم خواهد بود.
امروزه بیش از همیشه درباره‌ی مهارت‌های چهارگانه‌ی علوم، فناوری، مهندسی و ریاضیات (STEM) خبر و مقاله می‌خوانیم. به‌علاوه خطر اتوماسيون و از بین رفتن فرصت‌های شغلی نیز بیش از همیشه نیروی انسانی را تهدید می‌کند. حتی مفاهیمی به‌نام چراغ خاموش» نیز در محافل کسب‌وکار مطرح می‌شوند که طبق آن‌ها، شرکت‌ها بد
اتوماسيون خانه یکی از مواردی است که بیشتر بر روی استفاده از گجت ها و سیستم های هوشمند تمرکز کرده است. در گذشته، اتوماسيون مقیاس محدودتری داشت.  شما فقط می توانستید بر روی لامپ هایتان تایمر نصب کنید یا ترموستات های دیجیتالی را تهیه کنیدکه برنامه نویسی محدودی دارند. اما با هوشمندتر شدن وسایل خانه و ارائه برنامه ها و پردازنده های درون ساخت، پتانسیل اتوماسيون خانه ها نیز افزایش پیدا کرد.
اتوماسيون به معنای صرفه جویی در انرژی و زمان است. بعد ا
سیستم عامل سویئچ های کاتالیست سیسکو
Cisco IOS XE الگوی کاملا جدیدی را در پیکربندی، بهره برداری و نظارت بر شبکه از طریق اتوماسيون شبکه ارائه می دهد. راهکار اتوماسيون سیسکو، راهکاری باز، مبتنی بر استانداردها و قابل گسترش است. در زیر مکانیزم‌های مختلف اتوماسيون شرح داده شده است.
ارائه دستگاه اتومات به معنی کسب قابلیتِ خودکارسازی برای فرآیند ارتقادهی image نرم افزاری و همچنین نصب فایل های پیکربندی بر روی سوئیچ های کاتالیست سیسکو است، به هنگامی که

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها