نتایج جستجو برای عبارت :

آیسان اعتماد

اعتماد به نفس چیز خوبی است ! البته من مدرس مهارت های ارتباطی نیستم و در مورد اعتماد به نفس نمیتونم با گذاره های علمی صحبت کنم . اما چیزی که از اون اطمینان دارم اینه که مرز باریکی بین اعتماد به نفس و وقاحت وجود داره که گاهی بدون اینکه متوجهش باشیم این مرز رو رد میکنیم.
و چقدر چهره‌ی بدی در نظر دیگران از خودمون میسازیم با اعتماد به نفس زیاد و یا اعتماد به سقف و یا حتی اعتماد به عرش !
عاشقم نباش،اما بهم اعتماد کن.اعتماد از همه چی بالاتره. بالاتره از همه چی.اعتماد، مقدمه‌ی دوستیه.اعتماد، آرامشِ خاطره.اعتماد، یعنی قلب آروم.شاید دردم اینه که اعتماد ندارم.
به بشر که اعتماد ندارم هیچ،
به خالق بشر هم اعتماد ندارم. به خدا اعتماد ندارم.
چرا؟ چون حتی نمی‌دونم خدایی که می‌پرستم، همون خداییه که باید بپرستم؟ خدای من، کیه؟ اصن خدا، با من خوبه؟ یا می‌خواد چیزیو تلافی کنه؟ من از کجا باید بشناسمش؟ اصن خدا خیلی خوبه، قبول، و
امروزه فقدان و عدم اعتماد به نفس کودکان به امری عادی بدل شده . وجود اعتماد به نفس کاذب و اعتماد به نفس پایین میتواند به یک تندازه به افراد و به خصوص در کودکان آسیب زننده باشد . به شکل کلی مشکلات مرتبط با اعتماد به نفس یکی و دو تا نیستند و نبود و عدم اعتماد به نفس در نوجوانان و کودکان و حتی بزرگسالان میتواند تمام زندگی این افراد را درگیر کند و تحت فشار قرار دهد اما این عتماد به نفس چیست ؟ چه عواملی میتواند روی افزایش یا کاهش اعتماد به نفس افراد به
اعتماد به نفس یک کلید حیاتی برای موفقیت در هر قدمی از زندگی است. افراد دارای اعتماد به نفس بالا بیشتر مورد توجه قرار می گیرند. آنها راحتتر از دیگران به اهداف خود دست پیدا می کنند. در مقابل افراد با اعتماد به نفس پایین اغلب در پایان کار بازنده هستند. شما هم اگر می خوهید زندگی موفقی داشته باشید باید اعتماد به نفس خود را بالا ببرید. در این مقاله نکاتی برای افزایش اعتماد به نفس ارائه می شود.
ادامه مطلب
سلام دوست خوبمخیلی خوش اومدی به خونه خودتامروز روز تولد این وبلاگه و منم میخوام یهو برم سر اصل مطلب
چقدر اعتماد به نفس داری؟ اصلا درباره اعتماد به نفس چی میدونی؟
اعتماد به نفس به تو قدرت می‌ده تا دنیا رو فتح کنی. اعتماد به نفس مهم ترین موضوع در مسیر موفقیت و ارتقای فردی هست. بدون افزایش اعتماد به نفس و تقویت دائمی اون، تو هرگز نمی تونی آدم موفقی باشی.
اما شاید بپرسی اعتماد به نفس چی هست اصلا؟؟ چطور باید اعتماد به نفس پایین رو ترمیم و تقویت کن
 
اعتماد به نفس و راه های تقویت آن 
اعتماد به نفس چیست؟اولین ایستگاه حرکتعامل رشد و ارتقاء انسانشاخص توانمندی در زندگی زیربنای ساختمان باورهااستحکام بخشنده شخصیت نمایانگر شجاعت و قدرت .
 
اعتماد به نفس | مرجع دانلود پاورپوینت 
زیابی درونی : حاصل مثبت: تقویت و افزایش انگیزه (اعتماد به نفس بالا) حاصل منفی: احساس حقارت و بی انگیزگی (اعتماد به نفس ضعیف) حاصل مثبت غیرواقعی .
 
راهکارهای تقویت اعتمادبه نفس
راهکارهای تقویت اعتمادبه نفس ته
دانلود کتاب اعتماد به نفس باربارا دی آنجلیس

دانلود کتابدانلود کتاب باربارا دی آنجلیس pdfدانلود کتاب اعتماد به نفس و دستیابی به آندانلود رایگان کتاب اعتماد به نفس برایان تریسی pdfدانلود کتاب اعتماد به نفس به زبان ساده pdfدانلود کتاب رازهایی درباره عشق باربارا دی آنجلیس pdfدانلود رایگان کتاب جادوی اعتماد به نفسکتاب در مورد اعتماد به نفس کودکاندانلود کتاب صوتی اعتماد به نفس برایان تریسی
قبلا وقتی کسی می گفت که اعتماد به نفسم را از دست دادم هیچی نمی فهمیدم. اینکه فردی را در جایی که باید استفاده نکنند و از وی توقع بیجا داشته باشند باعث از بین رفتن اعتماد به نفسش می شود. 
اینکه فردی را با قصد و  نیت تحقیر کنند باعث از دست رفتن اعتماد به نفسش می شود. اینکه فردی ببیند نمی تواند با وجود تلاش و کوشش به جایی برسد باعث تخریب اعتماد به نفسش می شود.
اینکه در ایران باشی ولی ایرانی به حساب نیاورندت باعث از بین رفتن اعتماد به نفست می شود
 
 
ادم ها به هم اعتماد میکنن
 
و وقتی طرف مقابل اون اعتماد رو با افشای اسرار اونها، تحقیر کردن اونها، سرکوفت زدن، حتی به یه نفر دیگه گفتن، زیر سوال میبره،
 
اون ادم که اعتماد کرده بوده، دیگه اون ادم قبلی نمیشه نسبت به اون طرف.
تموم میشه.
یه جایی تموم میشه.
تمام زندگیم
تمام تلاشم
این بوده و هست که اعتماد هیچ کس رو با بی حرمتی یا بی تفاوتی یا شکستن و برملا کردن اون راز جواب ندم و رازدار و معتمد خوبی باشم.
 
اعتماد به نفس یک کلید حیاتی برای موفقیت در هر قدمی از زندگی است. افراد دارای اعتماد به نفس بالا بیشتر مورد توجه قرار می گیرند. آنها راحتتر از دیگران به اهداف خود دست پیدا می کنند. در مقابل افراد با اعتماد به نفس پایین اغلب در پایان کار بازنده هستند. شما هم اگر می خوهید زندگی موفقی داشته باشید باید اعتماد به نفس خود را بالا ببرید. در این مقاله نکاتی برای افزایش اعتماد به نفس ارائه می شود.
ادامه مطلب
می‌خواندم ماکارنکو که سرپرستی و راهنمایی تعدادی جوان بی‌بند و بار و لجام گسیخته را بر عهده گرفته بود، بهشان اعتماد داشت! این درحالی بود که خود این افراد به خودشان اعتماد نداشتند! فکری شده‌ام چقدر در روابطمان به دیگران اعتماد می‌کنیم؟! و چه زمان‌هایی کاری کرده‌ایم که فردْ دیگر نتواند به خودش اعتماد کند و بلند شود و مسیرش را ادامه دهد.امان از وقتی که تظاهر کنیم به فرد اعتماد داریم کاری را به سرانجام برساند ولی تک تک گام‌هایش را کنترل می
وقتی صحبت از عملکرد کارکنان در سازمان به میان می‌آید، ایجاد حس اعتماد یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی است که باید مورد توجه قرار گیرد. اعتماد اساس همه روابط و تعاملات را تشکیل داده و در روابط کاری، همانند روابط شخصی اهمیت دارد.
شرکتی که قادر به ایجاد حس اعتماد در افراد باشد، بهتر می‌تواند از پس توفان اتفاقات غیرمنتظره و رقابت میان شرکت‌ها برآید.
ادامه مطلب
 یک توصیه این است که هم دستگاه‌های مدیریتی، هم اساتید، در داخل دانشگاه‌ها خودباوری را ترویج کنید. جوانی که تحت تربیت و تحت آموزش و تعلیم شماست، باید به خود اعتماد داشته باشد. بحثِ این نیست که شخصی به خودش اعتماد دارد، بحثِ این است که ما به خصال ملی خودمان، به امکانات ملی خودمان، به ذخائر فرهنگی خودمان، یک اعتماد به نفس عمومی داشته باشیم که به آن گفتیم اعتماد به نفس ملی - این حالت بایست در یکایک جوان‌های ما بروز پیدا کند؛ یعنی جوان ما وقتی ک
اعتماد به نفس (به انگلیسی = self confidence) اصطلاحی است که در بسیاری از زمینه ها استفاده می شود، از بهبود سلامت روان برای کمک به افراد در رسیدن به اهداف شغلی گرفته تا موارد دیگر. معنی اعتماد به نفس فراتر از یک کلمه است. تعریف اعتماد به نفس یک مفهوم واقعی است که با سلامت روان، رفاه و مثبت اندیشی در جهان مرتبط است. اعتماد به نفس شامل احساس و عمل است که در این مقاله ویکی روان بیشتر به آن میپردازیم.
لینک مقاله : https://www.wiavan.com/self-confidence/
ادامه مطلب
اگر به دنبال تغییر و تحول فردی هستید اولین نیاز شما ارزیابی صحیح سطح اعتماد به نفس خودتان است. با انجام تست اعتماد به نفس شما می توانید متوجه شوید که از نظر اعتماد به نفس در چه شرایطی قرار دارید. بعد برای افزایش اعتماد به نفس ساده ترین راهی که بسیاری روانشناسان توصیه می کنند، بهبود و تقویت تک تک سوالات مطرح شده در تست اعتماد به نفس است.

شما همچنین می توانید از  آزمون اعتماد به نفس و خودکارآمدی » سایت راز موفقیت نیز برای ارزیابی میزان اعت
یعنی من کشته مرده ی اون پراید مدل پایینم که تو یه خیابون 6 متری به جرثقیل چند تونی با بوم 25 متری که از روبروش اومده و هیچکدوم هیچ راهی ندارن، چراغ و نور بالا میزنه که دنده عقب بگیر برو کنار بذار من رد بشم! :))) 
یعنی اعتماد به سقفت منو کشته:) اگر این اعتماد  به نفس جوجه اردک زشت داشت فقط دور و بر طاووسها می پلکید:)) 
چطور میتونین به یکی اعتماد کنین و اجازه بدین وارد زندگیتون بشه
که تا آخر عمرتون کنارتون باشه!!!!
من به همجنس خودمم نمیتونم اعتماد کنم چه برسه به جنس مخالفم-_-
+اصلا تو کتم نمیره یکی بخاطر من کاریو انجام بده و به فکر منافع خودش نباشه!!!
جز مامان بابامو خواهرم واقعا نمیتونم دوست داشتن کس دیگه ای رو صادقانه بدونمو قبول کنم
++حس میکنم یه کوچولو بدبین شدم:)))
رابطه ی عمل زیبایی و اعتماد به نفس
مردم به دلایل متفاوتی زیر تیغ جراحی های زیبایی می روند.
برخی از این جراحی ها علت های پزشکی دارند مانند: عمل برداشتن پف چشم که برای بهبود بینایی بیمار انجام می شود.

بقیه ی جراحی های زیبایی اغلب هدفی جز زیبایی ندارند.
در
این میان برخی بیماران به علت کمبود اعتماد به نفس داوطلب جراحی های
زیبایی از جمله جراحی بینی می شوند و به دنبال افزایش اعتماد به نفس خود
هستند.
ادامه مطلب
کیفیاتی در زندگی‌ و وجود آدمی هست که با هیچ کمیتی قابل جایگزین شدن نیست ، اصلا چون آبی هستند که چون از جوی رفت دیگر برنخواهد گشت.
اعتماد اولین و مهم ترین آن هاست، اعتماد با هیچ مقیاسی قابل اندازه گیری نیست . تنها معیار اعتماد همان خدشه دار نشدن آن است . اعتمادی که خط و خش پیدا کرد، یک پول سیاه نمی ارزد.
این روزها فکر میکنم دارم به بهانه ی بعضی چیزهای حقیر و کوچک ، بزرگترین ارزش های زندگیم و مهم ترین خصایص وجودی ام را از دست میدهم . 
اینکه انسان ا
چرا من احمق با وجود اینکه چندین بار بهشون اعتماد کردم و دهنم سرویس شد باز حماقت کردم و بهشون اعتماد کردم.
جرا وقتی که چند صد بار امتحانشون رو پس دادن باز من بهشون فرصت دادم ؟ چرا باز خودم رو انداختم توی گردابی که هزاران بار سر نفهمی خودم و اعتماد خودم را انداخته بودم . چرا من احمق باز بهشون اعتماد کردم و به حرفشون گوش دادم .
لاشیا قبل از اینکه خرشون دم پله عزیزم قربونت برم تو هم یکی از مایی به محض اینکه خره رد شد .
یه روز خودم رو می‌کشم . قول مید
چهره افراد بر میزان اعتماد به نفس آن ها تاثیر مستقیمی دارد.
هر گونه نا هنجاری در ظاهر افراد ممکن است باعث به خطر انداختن اعتماد به
نفس آن ها شوند. دندان ها و فرم فک بیشترین میزان توجه را بر روی صورت
دارد. اگر دندان های فرد نا مرتب باشد یا دچار بد شکلی فک باشد طرح لبخند
زیبایی برای افراد به وجود نمی آورد.ارتودنسی و اعتماد به نفس رابطه مستقیم
با یکدیگر دارند.

ادامه مطلب
کتاب اعتماد به نفس کودک من: بخوانید برای تقویت اعتماد به نفس فرزندتان
کتاب اعتماد به نفس کودک من : محمدصادق فیاض، محمدرضا جهانگیرزادهموسسه آموزش و پژوهشی امام خمینی
معرفی:
در این کتاب خواهید خواند:راه های افزایش اعتماد به نفس کودکان و نوجوانانعوامل موثر در ضعف اعتماد به نفس کودکانتوصیه های پیشگیری و مقابله با ضعف اعتماد به نفس کودکراهکارهای عملی برای رشد اعتماد به نفس کودکان… .
بریده کتاب:
راهکارهای عملی برای رشد اعتماد به نفس کودکان:۱- آ
چگونه اعتماد به نفس خود را به اوج برسانیم و از اعتماد به نفس پایین رها شویم.
بدون
هیچ گونه شک و تردیدی، در زمانه ای که ما زندگی می کنیم، اعتماد به نفس
بالا ، یکی از  دلایل موفقیت و خوشبختی هر فرد محسوب می شود. اگر شخصی
اعتماد به نفس پایین داشته باشد، در بسیاری از امور شخصی و اجتماعی دچار
عقب ماندگی و ضررهای جبران ناپذیری می شود که گاهی تمام زندگی شخص را تحت
تاثیر خود قرار می دهد و او را از زندگی شاد و خوشبختی که  می تواند داشته 
باشد دور و دور
معنی اعتماد رو وقتی فهمیدم که کودکی روی بخاری بود و پدر کنارش روی زمین نشسته بود. کودک با زبانی شیرین و بدون هماهنگی شروع کرد به شمارش یک دو سه و بعد هم پرش توی بغل پدر!
پدر که اصلا توقع چنین حرکتی نداشت هر جوری بود تلاش کرد جواب اعتماد کودک رو بده و اون رو در آغوش گرفت بدون این که هیچ آسیبی به کودک برسه.
به خودم گفتم اگه تو هم همینجوری خودت رو مینداختی تو بغل خدا الان خیلی حس و حال بهتری داشتی. بخاطر این که خدا رو باور داشته باشی و بهش اعتماد کن
کاش یکی بود که زودتر بهم می‌گفت زیادی باور نکن. یا مثلا "به این دختره بگم به هر کسی اعتماد نکنه." وای باورم نمیشه که روز اول این تو ذهن‌ش بوده. زجر می‌کشم از همه‌ی این‌ها.
+ من آدم اعتماد نکردن نبودم. وقتی به خودش اعتماد نداشت، منم اعتمادمو ذره ذره از دست دادم.
 
دیگه اینجا ناله نمی‌کنم.
دوستش دارم و تامام. باید آزاده باشم. باید هر آنچه از دست دادم رو فراموش کنم. هر آنچه از دست رفته.
خدایا زودتر و بیشتر بی‌حسی بده بهم.
 
لازم نیست سر در بیاورید که خدا چطور می‌خواهد مشکلاتِ شما را حل کند.
این مسئولیتِ اوست. 
کارِ شما نیست. 
کارِ شما این است که به او اعتماد داشته باشید.
آن موقعیت را به خدا بسپارید و به او اعتماد کنید. 
خدای ما، خدای مافوقِ طبیعیست.
او محدود به قوانینِ طبیعت نیست.
در زندگی دفعتاً متوجه می‌شویم که خداوند کارهایی در زندگی‌مان کرده که خود به تنهایی حتی در رویا هم قادر به انجامش نبوده‌ایم.
@Mosbatbash1
2/ فرمانده کل قوا: مسئولان به اروپا هم مثل آمریکا اعتماد نکنند/ نمیگویم با اروپا ارتباط نداشته باشیم، بحث اعتماد است. در خیابانهای پاریس به مردم معترض، حمله میکنند و کورشان میکنند؛ آنوقت از ما مطالبه حقوق بشر میکنند. شما اصلا میشناسید حقوق بشر را؟به اینها نمی شود اعتماد کرد و احترام گذاشت. فرانسه یکجور، انگیس یکجور و هر کدام یک جور دیگر/ بدانیم با چه کسی قرار میبندیم و سر چه میبندیم.
قبل از هر چیز لازمه یک تعریف ساده از اعتماد به نفس داشته باشیم تا بدونیم دقیقا باید چه کارهایی برای تقویتش انجام داد. اعتماد به نفس یعنی اینکه به خودمون و توانایی هایی که داریم ایمان داشته باشیم.  در ایجاد اعتماد به نفس عوامل مختلفی دخیله که مهم ترینش واکنش مطلوب والدین و اعضای خانواده است. این نکته رو در نظر داشته باشیم که اعتماد به نفس کودک از اعتماد به نفس افراد خانواده تاثیر می پذیره. شما تصور کنید پدر و مادری که خودشون از اعتماد به نفس با
من هنوزم باور دارم که دروغگو دشمن خداست . چون دروغگو اعتماد آدم ها رو به بازی میگیره ، سر آدم ها شیره میماله و عین خیالش هم نیست . آدم ها هم که به خدا پناه میرن همیشه . به خدا اعتماد میکنن و از خدا کمک میخوان . خدا هم که نمیتونه کمکشون کنه مستقیم . فقط میتونه آدم های دروغگو رو رسوا کنه . اونوقت آدم هایی که دروغ شنیدن از خدا ناراحت میشن . چون به اون پناه برده بودن . به اون اعتماد کرده بودن و از اون کمک خواسته بودن . بعد آدم ها با خدا دعواشون میشه . از خدا
به گزارش سایت تفریحی چفچفک برگرفته از روزیاتو : احتمالاً مثل بیشتر آدم ها – حتی افراد بسیار ماهر – همیشه احساس اعتماد به نفس نمی کنید. برای اغلب ما، اعتماد به نفس مسأله ای وابسته به موقعیت است، یعنی بسته به موقعیت گاهی از خود به شدت مطمئن هستیم و گاهی هم نسبت به خود مرددیم و حتی احساس ناامنی روانی می کنیم.
ادامه مطلب
اعتماد به نفس بنیادی ترین بخش شخصیت انسان است که بر تمام جوانب زندگی فرد نفوذ دارد. برخوردار بودن از اعتماد به نفس سالم و بالا یک ضرورت حیاتی است.
اعتماد به نفس را می توان چنین تعریف کرد: باور و اعتقاد بدون قید و شرط فرد نسبت به توانایی های خود و ارزیابی صحیح و پذیرش نقاط ضعف و قوت خویش برای مواجه و کنار آمدن با چالش های اساسی زندگی است.
اعتماد به نفس موجود در افراد سه حالت می تواند داشته باشد: اعتماد به نفس منطبق با توانایی ها و ظرفیت های وجودی،
قبل از هر چیز لازمه یک تعریف ساده از اعتماد به نفس داشته باشیم تا بدونیم دقیقا باید چه کارهایی برای تقویتش انجام داد. اعتماد به نفس یعنی اینکه به خودمون و توانایی هایی که داریم ایمان داشته باشیم.  در ایجاد اعتماد به نفس عوامل مختلفی دخیله که مهم ترینش واکنش مطلوب والدین و اعضای خانواده است. این نکته رو در نظر داشته باشیم که اعتماد به نفس کودک از اعتماد به نفس افراد خانواده تاثیر می پذیره. شما تصور کنید پدر و مادری که خودشون از اعتماد به نفس با
وقتی استفاده میشی و میگن که خوب نبودی چه احساسِ میکنی. 
هیچی نیستی 
نه 
.
اشکال نداره 

باید تحمل کنی 
.

 
چرا به حس اولت اعتماد نکردی . 
چرا بهش اعتماد کردی 
چرا اون همه نشونه رو ندیدی
این چه بلایی بود سرت اومد
چی شد که خدا اینجوری ولت کرد
حرفاشو شنیدی 
دیدی 
شنیدی 
یادت بمونه
به کسی اعتماد کردی میدون دادی هیچت کنه 
چه حرفایی زد بهت 
 
همینو میخواستی که چشماشو ببنده دهنشو باز کنه . 
لیاقتت این بود 
باید بمیری 
بمیر
بمیر 
بمیربمیر 
توی آینه که نگاه میکنم ,گاهی لجم میگیره از پوستم که صاف نیست ,خسته میشم به لیزر و راه های درمانی مکانیکی فکر میکنم و در آخر سر خورده سعی میکنم تو آینه نگاه نکنم .اما دیروز که به مگان مارکل فکر میکردم دیدم مشکلم پوستم نیست ,اعتماد بنفسمه . شاید اگر اعتماد بنفسم از اول عالی بود حالا زندگی شادتر و راحتتری داشتم ,و تا حالا به اهدافم رسیده بودم ,و حتی پوستم هم راحتتر درمان میشد . 
به خودم نگاه کردم و گفتم اعتماد بنفس داشته باش عزیزم!,بله قدم اول عزیز
بنام خالق عشق
 
وقتی زیر یک سقف زندگی می کنید هر آنچه که از طرف مقابلتان می بینید، می رود زیر یک چتر، چتری به نام اعتماد. وقتی که اعتماد می کنید، دیگر نگران تکیه گاه تان نیستید.

وقتی زیر یک سقف زندگی می کنید هر آنچه که از طرف مقابلتان می بینید، می رود زیر یک چتر، چتری به نام اعتماد. وقتی که اعتماد می کنید، دیگر نگران تکیه گاه تان نیستید.
 
در واقع یک گام مهم در زندگی مشترک احساس امنیت است. این احساس وقتی بوجود می آید که افراد به یکدیگر اعتماد
اعتماد به نفس یک کلید حیاتی برای موفقیت در هر قدمی از زندگی است. افراد دارای اعتماد به نفس بالا بیشتر مورد توجه قرار می گیرند. آنها راحتتر از دیگران به اهداف خود دست پیدا می کنند. در مقابل افراد با اعتماد به نفس پایین اغلب در پایان کار بازنده هستند. شما هم اگر می خوهید زندگی موفقی داشته باشید باید اعتماد به نفس خود را بالا ببرید. در این مقاله نکاتی برای افزایش اعتماد به نفس ارائه می شود.
ادامه مطلب
تنها واسط ایران کلش آدرسهای زیر هست و ایران کلش ادمین دیگری ندارد .به هیچ عنوان به غیر از مشخصات زیر به کسی اعتماد نکنید !
 
تنها شماره تماس : +989352889744
 
تنها آیدی تلگرام : @IRAN_CLASH_1383
 
تنها کانال تلگرام : @iRAN_CLASH_ChANEL
 
توجه داشته باشید تحت هیچ شرایطی ایران کلش واسط دیگری ندارد اعتماد نکنید!!!!!
 
بین ساعات 11 الی 23 در تمام روزها پاسخگو هستیم
چرا ساعی
مشتریان ما با اعتماد به ما بانی تولیدات با کیفیت شدند.
 
اعتماد شما را ارج نهاده وهمیشه کیفیت را ارتقا داده ایم.
 
همواره تغییراتی در تولید داشته ایم تا جلب نظر مشکل پسند شما را نموده باشیم.
 
وقفه چند ماهه در تولید ،به علت نداشتن مواد مرغوب ،دلیل حفظ اعتماد شما بود.
 
 
پس از فروش پس گرفته میشود
من معمولا زیاد پاپ فارسی گوش نمی‌دادم؛ هنوز هم گوش نمی‌دم. اولین بار که بابا واسم کامپیوتر گرفت هیچ چیزی رو سیستم نداشتم. یه روز فلش‌ام رو بردم مدرسه و دادم‌اش به دوستم مولود؛ مولود یک سری عکس بامزه و مدل لباس و چندتا هم آهنگ ریخته بود واسم. از مدرسه که برگشتم یو‌اس‌بی رو زدم به سیستم و اولین آهنگی که پلی شد از رضا صادقی بود. زل زده بودم به صفحه‌ی مانیتور، بدون این‌که کاری بکنم. صادقی می‌خوند و من انگار فلج بودم تا آخر آهنگ. بعد از اون هم ز

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها