نتایج جستجو برای عبارت :

آیات الاحکام

کاربران گرامی ،محتوای این فایل شامل خلاصه درس آيات الاحکام به طور کامل مقطع کارشناسی ارشد رشته الهیات گرایش فقه وحقوق می باشد که با فرمت pdf در 148 صفحه تهیه و تدوین گردیده است که پس از پرداخت انلاین،می توانید این محصول را دریافت و دانلود نمایید.
راهنمای خرید و دانلود خلاصه درس آيات الاحکام رشته الهیات کارشناسی ارشد
شما می توانید با کلیک بروی دکمه افزودن به سبد خرید سفارش خود را ثبت و بعد از آن فایل را دریافت نمایید
شما می توانید این مجموعه را
حضرت صاحب العصر علیه السلام فرمودند:
ما در رعایت حال شما کوتاهی نمی کنیم و یاد شما را از خاطر نبرده ایم،که اگر جز این بود گرفتاریها به شما روی می آورد ودشمنان،شما را ریشه کن می کردند.از خدا بترسید و ما را پشتیبانی کنید.
                                                                                       منبع:تهذیب الاحکام،مقدمه ج1،38
تفسیرزید بن علی( ع)» و عبدالرحمان بن زید بن اسلم» از تفاسیر مهم قرن دوم و ازجمله تفاسیر جامع» تلقی می‌شوند.بررسی
تطبیقی این تفاسیر با روش تحلیلی و توصیفی، نشان می‌دهد، علی رغم آن که
مفسران مذکور در روش‌ها و رویکردهای تفسیری دارای اشتراکاتی هستند، اما در
استفاده از روایات، دیدگاه‌های عقلی، نحوه ارجاع به آيات و اتخاذ اصول تفسیری هر یک شیوه‌ای خاص دارند.به کارگیری روش تفسیری قرآن به قرآن از ویژگی‌های اختصاصی تفسیر عبدالرحمان بن زید
این کتابها عبارتند از:
1) الکافی فی اصول الدین، محمد بن یعقوب کلینی رازی بغدادی (329 هـ/941 م).
2) من لایحضره الفقیه، محمد بن بابویه رازی قمی مشهور به شیخ صدوق» (386 هـ/978م)
3) تهذیب الاحکام، محمد بن حسن طوسی مشهور به شیخ الطائفه» (395هـ/1067م)
4) الاستبصار، محمد بن حسن طوسی مشهور به شیخ الطائفه» (395هـ/1067م)
آيات الاحکام (ویکی شیعه) .آيات الاحکام یا فقه القرآن آياتی از قرآن هستند که در آنها حکم شرعی بیان شده یا از آنها حکم شرعی استنباط می‌شود. مراد از حکم شرعی احکام عملی است (مثل حکم نماز، زکات و جهاد) نه احکام اعتقادی و اخلاقی. معروف است پانصد آیه از قرآن، جزو آيات الاحکام‌اند و موضوعات فقهی در آنها بیان شده است. قرآن نخستین و اساسی‌ترین منبع برای فقه است. بنابر روایات، از همان زمان پیامبر(ص)، مراجعه به قرآن و برداشت احکام از آيات آن، در میان اصح
⭕️امام صادق(ع): پولی که خرج  زیارت حسین(ع) شود، برمی‌گردد!
امام صادق(ع)در مورد زیارت مزار امام حسین(ع): هر که او را زیارت کند، خداوند نیازهایش را برآورد و آنچه از امور دنیا که برایش اهمیت داشته را کفایت فرماید و همچنین زیارت امام حسین(ع) رزق بنده را زیاد می‌کند، و آن چه برای زیارت هزینه کند، برمی‌گردد.
تهذیب الاحکام، ج۶، ص۴۵
شهید راه نابودی اسرائیل
شهید محمد مهدی لطفی نیاسر
حجیّت خبر واحد در احکام شرعی از شاخص‌ترین مباحث علم اصول فقه محسوب می‌شود. در این میان روایات آحاد معتبر ظنى،همواره یکی از منابع و مستندات فقها برای استخراج احکام شرعی هستند؛ اما پیرامون استفاده از روایات آحاد معتبر ظنی در موضوعات غیرفقهى اختلاف نظر وجود دارد. به بیان دیگر پس از پذیرفتن حجیت خبر واحد یکی از مسائل چالش برانگیز در میان عالمان دینی مشخص کردن قلمرو اعتبار خبر واحد از سوی آنهاست .در این راستا دو دیدگاه وجود دارد: رویکرداول فقط
قال المهدی علیه السلام :
انا الذی املاها عدلا کما ملئت جورا -الخرائج والجرائح ج 2ص 785
امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) فرمود:منم که زمین راازعدالت لبریزمی کنم ،چنان که ازستم آکنده است.
وقال علیه السلام:
لیعمل کل امرء علی مایقرب من محبتنا .تهذیب الاحکام ج1 ص 785
آن بزرگوارفرمود:هریک ازشما بایدکاری کندکه باآن به محبت ما نزدیک شود.
امام صادق(علیه السلام) می فرمایند:
لَوْ لَا أَنَ اللَّهَ خَلَقَ أَمِیرَ الْمُؤْمِنِینَ ع لَمْ یکنْ لِفَاطِمَةَ ع کفْوٌ عَلَی ظَهْرِ الْأَرْضِ آدَمُ فَمَنْ دُونَهُ.
اگر خداوند امیرمومنان(ع) را برای فاطمه(س) نمی آفرید، در زمین همتایی برای او نبود
(تهذیب الاحکام، جلد7 ص 470)
یکشنبه؛ ٧ اردیبهشت ۱۳۹۹
٢۶ آوریل سال ۲۰۲۰ میلادی
۲ رمضان المبارک ١٤٤١ هجری قمری
پیامبر اکرم (ص) :
کسی که روزه داری را افطار دهد، برای او ثوابی مانند ثواب روزه دار است، بدون اینکه از ثواب روزه دار چیزی کاسته شود
تهذیب الاحکام، ج ۱ص ۴۰۹
@Parsa_Night_narrator
#کانال_آوای_شبانه_پارسا
#اخبار_روز_ایران_و_جهان
-tumblrhttps://avayeshabane.tumblr.com
آخرین خبرها و اتفاقات روز در وب سایت:
websitehttp://aparssa.wordpress.com
منبع خبری کانال:
#BBC_News
[عکس 1280×533]
مشاهده مطلب در کانال

ثواب زیارت امام صادق علیه السلام
شیخ طوسی رضوان الله علیه روایت کرده است:
✍ (١٥٣) ١- روی عن الصادق علیه‌السلام انه قال : من زارنی غفرت له ذنوبه ولم یمت فقیرا.
از حضرت امام جعفر صادق علیه السلام منقول است که: هر که مرا زیارت کند گناهانش آمرزیده شود، و پریشان نمیرد.
تهذیب الاحکام، تألیف شیخ طوسی، جلد ۶، صفحه ۸۹، حدیث ۱۵۳
#احادیث_زیارت #کتاب_تهذیب_الاحکام #کتاب_تحفة_اائر
چرا ن در بیرون از خانه نباید آرایش کنند؟
در ابتدا حکم فقهی آرایش ن را مورد بررسی قرار داده و سپس به علت آن می پردازیم:الف) مسأله شرعی آرایش: آرایش ن در بیرون از خانه به شرط پوشیدن امحرم ایرادی نداردبه پرسش وپاسخ زیر توجه نمایید.آیا زن باید چهره آرایش کرده خود را از نامحرم بپوشاند؟
همه مراجع (به جز آیت اللّه مکارم):
آرى، باید از نامحرم بپوشاند.آیت اللّه نورى، استفتاءات، ج ۱، س ۴۹۰؛ آیت اللّه فاضل، جامع المسائل، ج ۲، س ۱۳۲۸؛ آیت اللّ
به صورت زنده و غیر زنده چیست؟
 
همه مراجع (به جز آيات عظام تبریزى و ‏ اى) : اگر بدون قصد لذت و ترس افتادن به حرام باشد و باعث مفسده نشود، اشکال ندارد و تفاوتى بین پخش زنده و غیر زنده نمى‏ کند.
 
 
همه مراجع (به جز آيات عظام تبریزى و ‏ اى) : اگر بدون قصد لذت و ترس افتادن به حرام باشد و باعث مفسده نشود، اشکال ندارد و تفاوتى بین پخش زنده و غیر زنده نمى‏ کند.
آیت اللَّه تبریزى: بین پخش زنده و غیر زنده تفاوت است. اگر به طور غیر زنده پخش شود و با
به نام خداوند مهربان
تفسیر پایه 8- سوره مبارکه یوسف
آيات 5-1 صفحه235
آيات 9-6 ص236
آيات 14-10
آيات 15-18 ص237
آيات 19-20
آيات 14-10
آيات 15-18
آيات 19-20
آيات 23-21  ص237 و ص238
آيات 29-24  ص238
آيات 35-30  ص238 و ص239
آيات 40-36  ص239 و ص240
آيات 42-41  ص240
آيات 49-43  ص240 و ص241
آيات 52-50  ص241
یات 57-53  ص242
آيات 62-58
آيات 66-63  ص242 و ص243
آيات 68-67  ص243
آيات 76-69  ص243 و ص244
آيات 80-77  ص244 و ص245
آيات 87-81  ص245 و ص246
آيات 93-88  ص246
آيات 98-94  ص246 و ص247
آيات 102-98 ص247
آيات 109-103 ص247 و ص248
آيات 111-110 ص248
***  رُوِیَ عَنْ أَبِی مُحَمَّدٍ الْحَسَنِ الْعَسْکَرِیِّ ع أَنَّهُ قَالَ عَلَامَاتُ الْمُؤْمِنِ خَمْسٌ صَلَاةُ الْخَمْسِینَ وَ زِیَارَةُ الْأَرْبَعِینَ وَ التَّخَتُّمُ فِی الْیَمِینِ وَ تَعْفِیرُ الْجَبِینِ وَ الْجَهْرُ بِبِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ- از امام حسن عسکری علیه السلام روایت شده: نشانه های مؤمن پنج چیز است: پنجاه و یک رکعت نماز و زیارت اربعین و انگشتر به دست راست نمودن و سر به خاک گذاشتن حین نماز و بلند گفتن بسم
جمله شهید به وجه الله نظر می‌کند از کیست و آیا در آيات و روایات در مورد آن مطلبی بیان شده است؟















پاسخ اجمالی







شهید نظر می‌کند به وجه الله»، سخنی از امام خمینی(ره) در مورد مقام و جایگاه شهیدان در پیشگاه خداوند است.[1] این جمله برگرفته از آيات و روایات زیر است:
1. وُجُوهٌ یَوْمَئِذٍ ناضِرَةٌ، إِلى‏ رَبِّها ناظِرَة»؛[2] در آن‌روز صورت‌هایی شاداب و مسرور است، و به پروردگار
معاذ کیسه فروش می گوید: امام صادق (علیه السلام) به من فرمود:
ای معاذ برای خانواده ات تلاش کن. مبادا آنان، برای تو کار کنند. (تهذیب الاحکام)
 
توضیح:
در نظام تربیتی اسلام، وظیفه تأمین وسایل مورد نیاز خانواده بر دوش مرد است. این کار هم به جهت روحیات مردان و تناسب آن با برخوردها و سختی های کار در بیرون منزل است و هم برای جلوگیری از ارتباط و اختلاط با نامحرم.
 
اشتغال خانمها آری یا خیر؟!
جنبه فقهی: زن در برخی امور واجب است از همسر خود اطاعت کند، از جمله
 خلاصه کتاب فقه استدلالی ۱ همراه نمونه سوال
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
نمونه سوالات تخصصی رشته کارشناسی ارشد الهیات فقه و مبانی .daneshjooqom.4kia.ir › shop › page- Translate this page مرکز دانلود تحقیق رایگان دانش آموزان و فروش آنلاین انواع مقالات، پروژه های دانشجویی،جزوات دانشگاهی، خلاصه کتاب، کارورزی و کارآموزی، طرح لایه . حقوق فقه استدلالی 1 یک کد درس: 1220369 شامل 12 نمونه سوال به هم
ارائه شده در هیئت قرآن و ولایت، تهران، پائیز و زمستان 1397


فهم ارتباطی آيات 1 تا 7 (دانلود صوت جلسه اول)
فهم ارتباطی آيات 8تا 13 (دانلود صوت جلسه دوم)
فهم ارتباطی آيات 14تا23 (دانلود صوت جلسه سوم)
فهم ارتباطی آيات 24تا41 (دانلود صوت جلسه چهارم)
فهم ارتباطی آيات 41تا53 (دانلود صوت جلسه پنجم)
ساختاریابی سوره آيات 1تا18 (دانلود صوت جلسه ششم)
ساختاریابی سوره آيات 19تا53 (دانلود صوت جلسه هفتم)
ساختاریابی سوره سیاق او تا سوم (دانلود صوت جلسه هشتم)
ساختاریابی س
دیگر چه‌طور باید به ما بگویند که مهم است»؟!
اساساً در شاد بودن به شادی اهل‌بیت علیهم السلام ثواب بیشتری هست تا در غمگین شدن به مظلومیت اهل‌بیتعلیهم السلام؛ چون رنج اهل‌بیتعلیهم السلامدیده می‌شود و اگر کسی عقلش به دیده‌‌اش باشد مظلومیت اهل‌بیتعلیهم السلامرا لمس می‌کند، متأثر می‌شود و تأثر خودش را نشان می‌دهد اما نمی‌تواند فرح و سرور جایگاهی مثل عید غدیر را ببیند. شاد شدن به شادی اهل‌بیتعلیهم السلامدشوارتر است تا غمگین شدن در عزا
{دلایل عقلی امامت و مهدویت - شماره 32}
 
احساس نیاز به امام و راهنما
 
نیاز مبرم به وجود چنین امامی (که در قبل گفته شد) را عقول سالم، ضرورتی انکار ناپذیر می‌دانند؛ چنانکه بزرگان علمای شیعه در منابع و کتب معتبرشان به صورت منطقی و استدلالی بر آن تأکید نموده‌اند. در اینجا بنا به ضرورت اختصار، برخی را مورد اشاره قرار می‌دهیم :
شیخ مفید در کتاب اوائل المقالات»، ص ۷؛
شیخ طوسی در کتاب تهذیب الاحکام»، ج ۱، ص ۳۳۵؛
شیخ صدوق در الهدایهًْ»، ص ۲۷؛
مقدس ا
بسم الله الرحمن الرحیم
 
نماز آيات:
1. نماز آيات به واسطه گرفتن خورشدی - گرفتن ماه ( اگر چه هردو مورد کم باشند و کسی هم
نترسد)-زله ( اگر چه کسی هم نترسد) - رعد وبرق - باد های سیاه و سرخ و مانند اینها واجب می
شود
 
2.نماز آيات دو رکعت است ودر هر رکعت 5 رکوع دارد که بعد از نیت و تکبیر وخواندن حمد وسوره به رکوع
می رود و سر از رکوع برداشته دوباره حمد وسوره را بخواند و به رکوع برود تا 5 بار این کار را بکند بعد از
بلند شدن ا ز رکوع پنجم دو سجده را انجام داده و ر
نامه‌نگاری
از راه‌های ارتباطی شیعیان با امام عسکری(ع)، مکاتبه بود؛ برای نمونه می‌توان به نامه‌های ایشان به علی بن حسین بن بابویه[۷۸] و نامه به مردم قم و آبه(آوه)[۷۹] اشاره کرد. در کتاب کمال الدین آمده است ایشان اندکی قبل از شهادت، نامه‌های متعددی را به دست خود برای مدینه نوشت.[۸۰] شیعیان نیز در مسائل و موضوعات مختلف برای ایشان نامه می‌نوشتند و پاسخ آن را دریافت می‌کردند.
آماده‌‌سازی شیعیان برای عصر غیبت
برخی از منابعی که به تحلیل وقایع تا
امام باقر(ع) فرمود: در شب معراج آن گاه که پیامبر(ص) به بیت المعمور رسید، وقت نماز شد، جبرئیل اذان و اقامه گفت، پیامبر جلو ایستاد، فرشتگان و پیامبران پشت سر حضرت به صف ایستادند( و نماز را به جای آوردند)». کسی از حضرت پرسید: جبرئیل چگونه اذان گفت؟ حضرت فرمود: الله اکبر، أشهد ان لا إله إلاّ الله، أشهد أن محمّداً رسول الله (تا آخر اذان)».روشن است وقتی تشریع اذان با این جملات باشد، اذان پیامبر نمی‌تواند به شیوۀ دیگری باشد، بر این اساس می‌گوییم: نح
 
 
[۱۳] -قبله ای خویی، قواعد فقه ۲ بخش جزا، چاپ دوم، انتشارات سمت، تهران، ۱۳۹۰، ص۱۰۱.
 
 
[۱۴] -طباطبایی، علی بن محمد، ریاض المسائل فی بیان الاحکام بالدلائل، جلد دوم، مؤسسه­ی آل البیت، قم، ۱۴۰۴ هـ.ق، ص۴۵۹.
 
 
[۱۵] -حلّی، جعفر بن حسن(محقق اول)، شرایع الاسلام فی الحلال و الحرام، یک جلدی، چاپ بیروت، چاپ سنگی، ص۳۴۴.
 
 
 
[۱۶] -جبعی عاملی، زین الدین بن علی(شهید ثانی) مسالک الافهام، جلد دوم، چاپ افست، ص۴۲۳.
 
 
-[۱۷] محقق داماد، مصطفی، قواعد فقه، بخش جزای
پژوهشنامه علمی- پژوهشی عرفان سال اول- شماره اول، پاییز و زمستان 1388
نگاهی نو به حدی5ث شریف من عرف نفسه فقد عرف ربه» متن کامل (PDF)
نگاهی به پیش فرض های انسان شناختی فقه و عرفان 
PDF
 
دوفصلنامه علمی، پژهشی پژوهشنامه عرفان سال دوم، شماره سوم، پاییز و زمستان1389
مقایسه آرای امام خمینی و آیت الله بهاری همدانی در باب مراقبه PDF
بررسی برخی از مبانی وحدت وجود PDF
علم و معرفت از دیدگاه ابن عربی PDF
شرح احوال خواجگی احمد کاسانی و گذری بر رساله در بیان ذکر PDF
ت
بسم الله
امام مهدی عجل الله تعالی فرجه :
علم ما به شما احاطه دارد ، و چیزی از اخبار شما بر ما پوشیده نیست
                                                                                      (تهذیب الاحکام ، مقدمه جلد 1 ، ص 38 )
از حال و روزمون با خبرید ، از این ابتلائاتی که غرق درش هستیم مطلعید و وای از ما که تو اوج بلا هم یادمون نیست باید سراغ کی بریم و چی بخوایم .
وضعیت مملکتمون ، وضعیت دنیا ، وضع معیشت مردم ، وضع ایمان و اخلاقمون .
من ک
آثار بسیاری از مرحوم ملااحمد نراقی به یادگار مانده که قسمت عمده‌ی آن‌ها بارها چاپ و مورد استفاده همگان قرار گرفته [است]. تصنیفات و تالیفات مرحوم نراقی در مصادر مختلف تا قریب ۲۳ عنوان معرفی شده و بر اساس دست‌خط مرحوم نراقی که به وسیله‌ی آقای حسن نراقی در مقدمه‌ی کتاب طاقدیس، چاپ انتشارات امیرکبیر گردآوری شده، تالیفات آن مرحوم تا سال ۱۲۲۸ هجری قمری یعنی زمان کتابت آن به ۱۸ جلد می‌رسد. اما با توجه به آن‌چه مرحوم شیخ آقا بزرگ» در کتاب گران
 برخی آيات قرآن، قطعی‌الدلالة هستند و برخی ظنی‌الدلالة ١- قطعی‌الدلالة یعنی آياتی که فقط یک معنا دارند. برخی آيات قرآن، فقط یک معنا دارند؛ لذا می‌گوییم که این آيات، قطعی‌الدلالة هستند. ٢- ظنی‌الدلالة یعنی آياتی که چند معنا دارند. برخی آيات قرآن، چند معنا دارند؛ لذا می‌گوییم که این آيات، ظنی‌الدلالة هستند. منبع: کلیدواژه‌های اصول فقه دانشگاهی
ارائه شده در هیئت قرآن و ولایت، تهران، پائیز و زمستان 1397


فهم ارتباطی آيات 1 تا 7 (دانلود صوت جلسه اول قسمت اول و دوم )
فهم ارتباطی آيات 8تا 13 (دانلود صوت جلسه دوم)
فهم ارتباطی آيات 14تا23 (دانلود صوت جلسه سوم)
فهم ارتباطی آيات 24تا41 (دانلود صوت جلسه چهارم)
فهم ارتباطی آيات 41تا53 (دانلود صوت جلسه پنجم)
ساختاریابی سوره آيات 1تا18 (دانلود صوت جلسه ششم)
ساختاریابی سوره آيات 19تا53 (دانلود صوت جلسه هفتم)
ساختاریابی سوره سیاق او تا سوم (دانلود صوت جلسه هش
٧»هُوَ الَّذِی أَنْزَلَ‌ عَلَیْکَ‌ الْکِتابَ‌ مِنْهُ‌ آياتٌ‌ مُحْکَماتٌ‌ هُنَّ‌ أُمُّ‌ الْکِتابِ‌ وَ أُخَرُ مُتَشابِهاتٌ‌ فَأَمَّا الَّذِینَ‌ فِی قُلُوبِهِمْ‌ زَیْغٌ‌ فَیَتَّبِعُونَ‌ ما تَشابَهَ‌ مِنْهُ‌ ابْتِغاءَ الْفِتْنَةِ‌ وَ ابْتِغاءَ تَأْوِیلِهِ‌ وَ ما یَعْلَمُ‌ تَأْوِیلَهُ‌ إِلاَّ اللّهُ‌ وَ الرّاسِخُونَ‌ فِی الْعِلْمِ‌ یَقُولُونَ‌ آمَنّا بِهِ‌ کُلٌّ‌ مِنْ‌ عِنْدِ رَبِّنا وَ ما یَذَّکَّرُ إِلاّ أُولُ
بسم الله الرحمن الرحیم
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
دسته بندی آيات سوره عبس:
 
"دسته اول": آيات 1تا10--->توبیخ شخص اموی
"دسته دوم": آيات 11تا16--->قرآن و سفیرانش
"دسته سوم": آيات 17تا23--->مسیر زندگی
"دسته چهارم": آيات 24تا32--->غذا و رشد آن
"دسته پنجم": آيات 33تا42--->قیامت
 
"باید در رفتارهایمان سعی و خشیت را انجام و توجه کنیم."
 
اللهم به حق فاطمه عجل لولیک الفرج
آیت الله جوادی آملی: خطبه‌ای است که وجود مبارک حضرت امیر دُرفشانی می‌کند برزخ را معنا می‌کند، ساهره قیامت را معنا می‌کند. ابن ابی الحدید در شرح این خطبه می‌گوید: اگر ادیبان و بلاغت‌شناسان را یکجا جمع بکنند و این خطبه را بر آنها بخوانند آنها می‌فهمند که این سجده دارد. همان طوری که بعضی از آيات قرآن سجده دارد. ما این مطلب را به عرض استاد علامه طباطبایی رساندیم که این اغراق نیست؟ ما آنچه شنیدیم سجده بر آيات قرآن کریم است، در غیر قرآن سجده نی
دانلود کتاب تفسیر موضوعی قرآن کریم قرائتی
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
www.pnueb.com › courses › تفسیر-قرآن-کریم-(آيات-برگزیده)دانلود رایگان تفسیر قرآن کریم (آيات برگزیده) رتبه: ۳٫۵ - ‏۴۳ رأیدانلود رایگان خلاصه دروس و جزوات درس تفسیر قرآن کریم (آيات برگزیده) :شامل 2 جزوه. . براساس: تفسیر قرآن کریم (آيات برگزیده) نوشته: محسن قرائتی . تفسیر موضوعی ۳ - 1220555 · روش تدریس مفاهیم و قرائت قرآن - 1220556 · مفردات قرآن کریم .sutche.com › کارشناسی › دورس عمومی › تفسیر موضو
ارائه شده در هیئت قرآن و عترت (علیهم السلام)، تهران، بهمن 1393

مرور اجمالی سوره، بیان تفصیلی آيات 1 تا 19 ( دریافت صوت جلسه اول )
بیان فضای سخن سوره، مرور آيات 1 تا 19، بیان تفصیلی آيات 19 تا 23، پاسخ به سوالات ( دریافت صوت جلسه دوم )
مرور اجمالی آيات 1 تا 23، بیان تفصیلی آيات 24 تا آخر ( دریافت صوت جلسه سوم )
دریافت مجموعه کامل فایلهای تدبر در سوره مبارکه ذاریات با تخفیف 
دانلود pdfکتاب تفسیر موضوعی قرآن قرائتی
 
 
 
دانلودفایل
 
 
 
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدنتایج وبکتاب تفسیر موضوعی قران کریم قرائتی » منبع مهندسی شیمیsutche.com › کارشناسی › دورس عمومی › تفسیر موضوعی قران۱۶ دی ۱۳۹۵ - که شما دوستان عزیز می توانید کتاب تفسیر موضوعی قران کریم ایات برگزیده . و انجمن علمی تخصصی مهندسی شیمی بصورت رایگان دانلود نمایید.تفسیر موضوعی قرآن کریم (آيات برگزیده) - پاتوق کتابhttps://patogh.mobi › .محسن قرائتی . کتاب حا
ارائه شده در هیئت قرآن و عترت (علیهم السلام)، پائیز سال 1393

بیان اجمالی سوره، بیان تفصیلی آيات 1 تا 6 ( دریافت صوت جلسه اول )
مرور اجمالی آيات 1تا 6، بیان تفصیلی آيات 7 تا 15، بیانی در مساله ولایت به مناسبت عید غدیر ( دریافت صوت جلسه دوم )
مرور اجمالی آيات 1تا 15، بیان تفصیلی آيات 16 تا 23، ذکر مصائب سیدالشهدا به مناسبت دهه اول محرم ( دریافت صوت جلسه سوم )
مرور اجمالی آيات 1تا 23، بحثی در تدبر در قرآن ذیل آیه 24، بیان تفصیلی آيات 23 تا آخر، ذکر مصائب سیدالشهدا
جرثقیل پشت کامیونی سوسان سری سنگین تمامی مدل های آن که توسط پیشرو ماشین آپادانا که نمایند رسمی برند سوسان در ایران می باشد، به فروش می رسد شامل مشخصات زیر می باشد :



مشخصه فنی



واحد اندازه گیری



SCS1015
LS



SCS1216



SCS1616



SCS2016





کامیون قابل نصب



تن



11 به بالا



14 به بالا



25 به بالا



25 به بالا





حداکثر ظرفیت باربرداری



تن بر متر



10 تن در 3 متر



12 تن در 2 متر



15 تن در 2 متر



20 تن در 2 متر

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها