نتایج جستجو برای عبارت :

آزمون درس 1تا 3 زبان هفتم

به همراه داشتن کارت ورود به جلسه آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم برای شرکت در آزمون ورودی تیزهوشان اامی می باشد . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی هیوا متقاضیان آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 99 - 1400 می بایست جهت حضور در جلسه این آزمون چند روز قبل از برگزاری آزمون ورودی ، ابتدا با مراجعه به سایت مرکز ملی پرورش استعداد های درخشان اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مدارس تیزهوشان پایه هفتم نمایند . برای مشاهده راهنمای تصوری نحوه دریافت کارت تی
جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد ثبت نام آزمون سنجش هوش و استعداد تیزهوشان ششم به هفتم با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.
تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شبحتی ایام تعطیل29 20 70 70 – 021
از سال گذشته شاهد تغییرات اساسی در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان ششم به هفتم
هستیم. این تغییرات در نحوه برگزاری آزمون تیزهوشان ششم، منبع طرح سوالات
آزمون ورودی مدارس تیزهوشان ششم به هفتم می باشد. حتی نام این آزمون به
دلیل تغییر در مناب

 زمان برگزاری آزمون ورودی پایه هفتم» مدارس سمپاد
 
رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان: 
آزمون ورودی پایه هفتم تیرماه ۹۸ برگزار می‌شود و در حوزه هوش و استعداد است و از جنس پیشرفت تحصیلی نخواهد بود لذا خانواده‌ها نیازی به کلاس ویژه و تقویتی ندارند و هوش است که مورد سنجش قرار می‌گیرد.

ثبت نام ابتدای سال ۹۸ انجام می‌شود.
متقاضیان تحصیل در پایه هفتم مدارس سمپاد باید در ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم 99 - 1400 شرکت نمایند . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی هیوا متقاضیان تحصیل در پایه هفتم مدارس تیزهوشان باید در بازه زمانی مشخص که احتمالا نیمه اول اردیبهشت ماه خواهد بود جهت ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان پایه هفتم 99 - 1400 به سایت hoosh.medu.ir مراجعه نمایند . برای اطلاع از جزئیات بیشتر ثبت نام آزمون سنجش هوش مدارس تیزهوشان ۹۹-۱۴۰۰ روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
 
www.h
دانش آموزان عزیز:
نام و نام خانوادگی و کلاس تان حتما باید ذکر شود تا بتونید به سوالات دسترسی داشته باشید
ضمنا هر دانش آموز فقط میتواند یکبار به سوالات پاسخ دهد 
نمرات اخذ شده در دفترنمره ثبت خواهد شد 

با کلیک بر روی لینک زیر  وارد  محدوده سوالات شده و به آنها پاسخ دهید

آزمون زبان انگلیسی هفتم
دانش آموزان عزیز:
نام و نام خانوادگی و کلاس تان حتما باید ذکر شود تا بتونید به سوالات دسترسی داشته باشید
ضمنا هر دانش آموز فقط میتواند یکبار به سوالات پاسخ دهد 
نمرات اخذ شده در دفترنمره ثبت خواهد شد 

با کلیک بر روی لینک زیر  وارد  محدوده سوالات شده و به آنها پاسخ دهید

آزمون زبان انگلیسی هفتم
 
                         
 
 
⭕️شرایط آزمون تکمیل ظرفیت پایه هشتم استعدادهای درخشان ۹۸ بر اساس دستورالعمل آزمون:
1. شرایط دانش آموزان برای ثبت نام در آزمون:- دانش آموزان مستعد جا مانده از ورود به مدارس سمپاد در آزمون پایه هفتم سال ۹۷ - داشتن معدل کل ۱۹ و بالاتر در پایه هفتم2. زمان ثبت نام:  از تاریخ شنبه ۹۸/۵/۱۲ تا پنج شنبه ۹۸/۵/۱۲ 3. آدرس سامانه ثبت نام:hoosh۸.medu.ir4. زمان آزمون:
ادامه مطلب
قبولی در آزمون تیزهوشان در وهله اول وابسته به اطلاع دقیق از منابع آزمون تیزهوشان می باشد به همین دلیل چنانچه بتوانید به مطالعه دقیق این منابع بپردازید، خواهید توانست موفقیت لازم را در این آزمون کسب نمایید. مطالعه نمونه سوالات می تواند موجب موفقیت شما گردد.  برای دریافت پاسخ سوالات آزمون تیزهوشان 98-99 می توانید با متخصصین و مشاورین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید. چنانچه داوطلب آزمون ششم به هفتم می باشید، حتما در برنامه ریزی برای قبولی در آز
تعداد صفحه:21
 
سوالات و پاسخ تستی آزمون ورودی پایه هفتم دبیرستان های دوره اول استعدادهای درخشان سراسر کشور | سال تحصیلی 96-1395* قرآن، تعلیمات دینی و اخلاق: 8 سوال* زبان و ادبیات فارسی: 10 سوال* مطالعات اجتماعی: 7 سوال* تفکر و پژوهش: 5 سوال* علوم تجربی: 10 سوال* ریاضیات: 15 سوال
 
 
 
دانلود فایل
دانش آموزان پسر استان قم متقاضی آزمون تیزهوشان پایه هفتم لازم است از تراز قبولی مدارس تیزهوشان پسرانه ششم به هفتم قم اطلاع داشته باشند . به نقل از سایت مدارس هیوا اطلاع از تراز قبولی مدارس تیزهوشان پسرانه ششم به هفتم قم برای برنامه ریزی درست قبل از آزمون و تخمین تراز دانش آموزان بعد از آزمون ضروری است که در این سایت ، تراز قبولی مدارس تیزهوشان پسرانه ششم به هفتم قم ارائه شده است . 
برای مطالعه متن کامل خبر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
 
www.heyva
جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد دفترچه ثبت نام آزمون سنجش هوش و استعداد تیزهوشان ششم به هفتم با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.
تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شبحتی ایام تعطیل29 20 70 70 – 021
از
آن جا که پذیرش دانش آموزان در مدارس تیزهوشان برای دوره اول متوسطه (پایه
ششم به هفتم) از طریق آزمون سنجش هوش و استعداد است، دیگر منابع طرح
سوالات آزمون ورودی مدارس تیزهوشان، کتب درسی نمی باشد. با این وجود نیز
قبل از ثبت نام آ
                           
 
خلاصه ای از مهم ترین نکات ویژه ثبت نام آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان پایه هفتم به هشتم:
تاریخ ثبت نام:از شنبه ۱۲ مرداد تا پنجشنبه ۱۷ مرداد
از طریق سایت:hoosh8.medu.ir
زمان آزمون:  جمعه ۸ شهریور ساعت ۹ صبح
مبلغ ثبت نام: ۲۸ هزار تومان
شرط ثبت نام:معدل سالانه پایه هفتم ۱۹ و بالاتر
ادامه مطلب
دانش آموزان دختر استان قم متقاضی آزمون تیزهوشان پایه هفتم لازم است از تراز قبولی مدارس تیزهوشان دخترانه ششم به هفتم قم اطلاع داشته باشند . به نقل از سایت مدارس هیوا اطلاع از تراز قبولی مدارس تیزهوشان دخترانه ششم به هفتم قم برای برنامه ریزی درست قبل از آزمون و تخمین تراز دانش آموزان بعد از آزمون ضروری است که در این سایت ، تراز قبولی مدارس تیزهوشان دخترانه ششم به هفتم قم ارائه شده است . 
برای مطالعه متن کامل خبر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
 
w
جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد دفترچه ثبت نام آزمون سنجش هوش و استعداد تیزهوشان ششم به هفتم 98 -99 با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.
تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شبحتی ایام تعطیل29 20 70 70 – 021
دانش
آموزان متقاضی ورود به مدارس تیزهوشان دوره اول متوسطه بایستی در آزمون
سنجش هوش و استعداد تیزهوشان ششم به هفتم ثبت نام و شرکت نمایند. منبع طرح
سوالات آزمون سنجش هوش و استعداد تیزهوشان ششم به هفتم سال تحصیلی 98 – 99
کتاب
هر ساله آزمونی تحت عنوان آزمون سنجش هوش و استعداد تیزهوشان ششم به هفتم جهت غربال دانش آموزان پایه ششم جهت پذیرش در مدارس تیزهوشان دوره متوسطه اول برگزار می گردد. به دلیل امکانات اموزشی و سطح علمی بالای مدارس تیزهوشان، هر ساله داوطلبان زیادی اقدام به ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم می نمایند. از آن جا که همه دانش آموزان شرکت کننده در آزمون تیزهوشان 99 – 1400 مم به دریافت و همراه داشتن کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان در روز برگزاری
آزمون هوشمند درس هفتم و هشتم عربی ، پایه هفتم
   
  این آزمون شامل ( 15سوال) سه گزینه ای جذّاب با تِم کامیون می باشد.

امکان ارائه نمره درپایان آزمون. امکان تکرار آزمون. مرور جواب های صحیح وغلط آزمون.                                                                                                             
                                                                                    (بعد از دانلود فایل بر روی آیکن آن دو بار کلیک کنید   .)
دانش آموزان دختر استان اردبیل متقاضی آزمون تیزهوشان پایه هفتم لازم است از تراز قبولی مدارس تیزهوشان دخترانه ششم به هفتم اردبیل اطلاع داشته باشند . به نقل از سایت مدارس هیوا اطلاع از تراز قبولی مدارس تیزهوشان دخترانه ششم به هفتم اردبیل برای برنامه ریزی درست قبل از آزمون و تخمین تراز دانش آموزان بعد از آزمون ضروری است که در این سایت ، تراز قبولی مدارس تیزهوشان دخترانه ششم به هفتم اردبیل ارائه شده است . 
برای مطالعه متن کامل خبر روی لینک زی
برای برگزاری هر آزمونی یک سری هزینه هایی توسط مسئول برگزاری آن خرج می شود . در آزمون تیزهوشان هم هزینه آزمون تیزهوشان ششم به هفتم  توسط داوطلبان پرداخت می شود . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی مدارس تیزهوشان هیوا این هزینه ثبت نام تیزهوشان سنجش و هوش پایه هفتم زمان ثبت نام باید پرداخت شود . هر چند موقع دریافت کارت ورود به جلسه هم دانش آزموزان می توانند فرآیند پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان پایه ششم به هفتم را نیز انجام دهند . 
برای مطالعه
دانش آموزان دختر استان اصفهان متقاضی آزمون تیزهوشان پایه هفتم لازم است از تراز قبولی مدارس تیزهوشان دخترانه ششم به هفتم اصفهان اطلاع داشته باشند . به نقل از سایت مدارس هیوا اطلاع از تراز قبولی مدارس تیزهوشان دخترانه ششم به هفتم اصفهان برای برنامه ریزی درست قبل از آزمون و تخمین تراز دانش آموزان بعد از آزمون ضروری است که در این سایت ، تراز قبولی مدارس تیزهوشان دخترانه ششم به هفتم اصفهان ارائه شده است . 
برای مطالعه متن کامل خبر روی لینک زی
دانش آموزان دختر استان مرکزی متقاضی آزمون تیزهوشان پایه هفتم لازم است از تراز قبولی مدارس تیزهوشان دخترانه ششم به هفتم مرکزی اطلاع داشته باشند . به نقل از سایت مدارس هیوا اطلاع از تراز قبولی مدارس تیزهوشان دخترانه ششم به هفتم مرکزی برای برنامه ریزی درست قبل از آزمون و تخمین تراز دانش آموزان بعد از آزمون ضروری است که در این سایت ، تراز قبولی مدارس تیزهوشان دخترانه ششم به هفتم مرکزی ارائه شده است . 
برای مطالعه متن کامل خبر روی لینک زیر کلی
دانش آموزان پسر استان اصفهان متقاضی آزمون تیزهوشان پایه هفتم لازم است از تراز قبولی مدارس تیزهوشان پسرانه ششم به هفتم اصفهان اطلاع داشته باشند . به نقل از سایت مدارس هیوا اطلاع از تراز قبولی مدارس تیزهوشان پسرانه ششم به هفتم اصفهان برای برنامه ریزی درست قبل از آزمون و تخمین تراز دانش آموزان بعد از آزمون ضروری است که در این سایت ، تراز قبولی مدارس تیزهوشان پسرانه ششم به هفتم اصفهان ارائه شده است . 
برای مطالعه متن کامل خبر روی لینک زیر کلی
دانش آموزان پسر استان البرز متقاضی آزمون تیزهوشان پایه هفتم لازم است از تراز قبولی مدارس تیزهوشان پسرانه ششم به هفتم البرز اطلاع داشته باشند . به نقل از سایت مدارس هیوا اطلاع از تراز قبولی مدارس تیزهوشان پسرانه ششم به هفتم البرز برای برنامه ریزی درست قبل از آزمون و تخمین تراز دانش آموزان بعد از آزمون ضروری است که در این سایت ، تراز قبولی مدارس تیزهوشان پسرانه ششم به هفتم البرز ارائه شده است . 
برای مطالعه متن کامل خبر روی لینک زیر کلیک کنی
دانش آموزان پسر استان مرکزی متقاضی آزمون تیزهوشان پایه هفتم لازم است از تراز قبولی مدارس تیزهوشان پسرانه ششم به هفتم مرکزی اطلاع داشته باشند . به نقل از سایت مدارس هیوا اطلاع از تراز قبولی مدارس تیزهوشان پسرانه ششم به هفتم مرکزی برای برنامه ریزی درست قبل از آزمون و تخمین تراز دانش آموزان بعد از آزمون ضروری است که در این سایت ، تراز قبولی مدارس تیزهوشان پسرانه ششم به هفتم مرکزی ارائه شده است . 
برای مطالعه متن کامل خبر روی لینک زیر کلیک کن
دانش آموزان پسر استان ایلام متقاضی آزمون تیزهوشان پایه هفتم لازم است از تراز قبولی مدارس تیزهوشان پسرانه ششم به هفتم ایلام اطلاع داشته باشند . به نقل از سایت مدارس هیوا اطلاع از تراز قبولی مدارس تیزهوشان پسرانه ششم به هفتم ایلام برای برنامه ریزی درست قبل از آزمون و تخمین تراز دانش آموزان بعد از آزمون ضروری است که در این سایت ،تراز قبولی مدارس تیزهوشان پسرانه ششم به هفتم ایلام ارائه شده است . 
برای مطالعه متن کامل خبر روی لینک زیر کلیک کنید
دانش آموزان باید شرایط شرکت در آزمون سنجش و هوش پایه هفتم تیزهوشان را داشته باشند . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی مدارس تیزهوشان هیوا این شرایط برای ثبت نام تیزهوشان ششم جزو شرایط لازم می باشد چرا که در صورت نداشتن شرایط ثبت نام در آزمون تیزهوشان پایه ششم به هفتم دانش آموز امان ثبت نام را ندارد . 
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
 
www.heyvagroup.com/shownews/6109/شرایط-شرکت-در-آزمون-تیزهوشان-پایه-ششم-به-هفتم-99---1400.html
 
دانش آموزان پایه ششم به هفتم برای برنامه ریزی صحیح تر آزمون تیزهوشان ، لازم است از تراز لازم برای قبولی تیزهوشان ششم به هفتم اطلاع یابند . به نقل از سایت هیوا یکی از سوالات داوطلبان آزمون تیزهوشان پایه هفتم ، درباره تراز لازم برای قبولی تیزهوشان ششم به هفتم در سال گذشته است به همین دلیل سایت هیوا نرم افزار محاسبه تخمین تراز لازم برای قبولی تیزهوشان ششم به هفتم را طراحی نموده و لینک آن را قرار داده است .
برای مطالعه متن کامل خبر روی لینک زیر
امیرعباس پایه ی هفتم است. آموزش و پرورش برای پایه های هفتم و دهم آزمون ورودی در نظر میگیرد تا میزان سطح دانشی دانش آموزان را قبل از ورود به این پایه بسنجد و با آزمون دیگری که در پایان پایه برگزار میشود مقایسه کند.
آزمون در روزیکه اعلام شده بود برگزار نشد و با دو روز تاخیر هفته ی گذشته گرفته شد. امیرعباس وقتی به خانه آمد گفت یکی از دوستانش تمامی سوالات را داشته و در منزل کار کرده است‌. اینطور که دوستش به امیرعباس گفته است مادرش مدیر مدرسه است و
 ثبت نام مدارس تیزهوشان برای پایه ششم به هفتم 98-99 از سامانه ثبت نامی hoosh.medu.irانجام خواهد گرفت لذا دانش آموزان و اولیا گرامی که قصد دارند جهت ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتماقدام نمایند می توانند از طریق سامانه ثبت نام آزمون ورودی مدارس تیزهوشان به آدرسhoosh.medu.ir اقدام به تکمیل مراحل و انجام ثبت نام نمایند. ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم بر خلاف آزمون تیزهوشان نهم به دهم 98-99 که از طریق azmoon.medu.ir انجام می گرفت صرفا از طریق سامانه hoosh.medu.ir صور
دانش آموزان دختر استان ایلام متقاضی آزمون تیزهوشان پایه هفتم لازم است از تراز قبولی مدارس تیزهوشان دخترانه ششم به هفتم ایلام اطلاع داشته باشند . به نقل از سایت مدارس هیوا اطلاع از تراز قبولی مدارس تیزهوشان دخترانه ششم به هفتم ایلام برای برنامه ریزی درست قبل از آزمون و تخمین تراز دانش آموزان بعد از آزمون ضروری است که در این سایت ، تراز قبولی مدارس تیزهوشان دخترانه ششم به هفتم ایلام ارائه شده است . 
برای مطالعه متن کامل خبر روی لینک زیر کلی
دانش آموزان دختر استان هرمزگان متقاضی آزمون تیزهوشان پایه هفتم لازم است از تراز قبولی مدارس تیزهوشان دخترانه ششم به هفتم هرمزگان اطلاع داشته باشند . به نقل از سایت مدارس هیوا اطلاع از تراز قبولی مدارس تیزهوشان دخترانه ششم به هفتم هرمزگان برای برنامه ریزی درست قبل از آزمون و تخمین تراز دانش آموزان بعد از آزمون ضروری است که در این سایت ، تراز قبولی مدارس تیزهوشان دخترانه ششم به هفتم هرمزگان ارائه شده است . 
برای مطالعه متن کامل خبر روی لین
دانش آموزان پسر استان هرمزگان متقاضی آزمون تیزهوشان پایه هفتم لازم است از تراز قبولی مدارس تیزهوشان پسرانه ششم به هفتم هرمزگان اطلاع داشته باشند . به نقل از سایت مدارس هیوا اطلاع از تراز قبولی مدارس تیزهوشان پسرانه ششم به هفتم هرمزگان برای برنامه ریزی درست قبل از آزمون و تخمین تراز دانش آموزان بعد از آزمون ضروری است که در این سایت ، تراز قبولی مدارس تیزهوشان پسرانه ششم به هفتم هرمزگان ارائه شده است . 
برای مطالعه متن کامل خبر روی لینک زیر
اسامی داوطلبان شورای دانش آموزی دبیرستان علامه دهخدا
سال تحصیلی99-98
**************************




ردیف
نام ونام خانوادگی
پایه

1
آناهیتا ان
هفتم

2
زهرا لله گانی
هفتم

3
حسنا فاضلیان
هشتم

4
سیده سمیه حجازی
هفتم

5
نازنین نیک اخلاق
هشتم

6
شمیلا موسایی
نهم

7
مبینا خباز
نهم

8
غزل مومنی
هفتم

9
یکتا محمدی
هشتم

10
محدثه قائدامینی
هفتم

11
نگین نورمحمدیان
هفتم

12
هانیه ترکی
هفتم

13
فاطمه کریمیان
هفتم

14
ساجده بیژنی نسب
هفتم

15
کیمیا سلیمی
هفتم

16
بهارحامدی
هفتم

17
جزوه زبان عمومی آزمون دکتری تخصصی
  زبان عمومی آزمون دکتری شامل   :   نکات مهم گرامری در آزمون های زبان عمومی -- نحوه پاسخگویی به سوالات بخش درک مطلب -   سوالات و پاسخ تشریحی سوالات آزمون دکتری 1391 -- سوالات و پاسخ تشریحی سوالات آزمون دکتری 1390   .
دریافت فایل
نمونه سوالات استخدامی زبان و ادبیات فارسی آمادگی آزمون‌های استخدامی 1399
سوالات استخدامی زبان و ادبیات فارسی آمادگی آزمون‌های استخدامی 1399
سوالات + جواب زبان انگلیسی آمادگی آزمون‌های استخدامی 1399

این کتاب به همت و تلاش پرسنل سایت فایلها دات کام (failha.com) تدوین شده است .کتاب حاضر که به درس زبان و ادبیات فارسی می پردازد و در برگیرنده مطالبی مفید و پر کاربرد در راستای نیاز آزمون های استخدامی ، مسابقات و آزمون های ورودی بوده و ساختار آن مبتنی بر ی
دانلود کتاب جامع آزمونهای استخدامی
 
کتاب جامع آزمون های استخدامی
(اصل سوالات آزمون های استخدامی به همراه درسنامه آموزشی)
 
فهرست کتاب:
فصل اول: ریاضیات و آمار مقدماتیفصل دوم: هوش و استعداد تحصیلیفصل سوم: مهارتهای هفتگانه ICDLفصل چهارم: اطلاعات عمومی و دانش اجتماعیفصل پنجم: معارف اسلامیفصل ششم: زبان و ادبیات فارسیفصل هفتم: زبان انگلیسی
تمام فصلها شامل ۴ بخش زیر میباشدبخش اول: اصل سوالات آزمونهای استخدامی برگزار شده توسط سازمان سنجشبخش دوم:
جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد زمان ثبت نام آزمون سنجش هوش و استعداد تیزهوشان ششم به هفتم با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.
تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شبحتی ایام تعطیل29 20 70 70 – 021
آزمون ورودی مدارس تیزهوشان دوره اول متوسطه (ششم به هفتم) 98 – 99 نسبت به سال های گذشته با تغییراتی مواجه شده است. سال های گذشته پذیرش مدارس تیزهوشان دوره اول متوسطه از
طریق آزمونی تحت عنوان آزمون ورودی مدارس تیزهوشان ششم به هفتم ان
بهترین روش برای سنجش سطح زبان انگلیسی زبان آموزان، شرکت در آزمون های معتبر است که توسط سازمان های جهانی برگزار می شوند. بیش از 20 آزمون برای این موضوع وجود دارد! هر چند آزمون EF برای سنجش زبان انگلیسی عمومی شما، آیلتس برای سنجش زبان شما در کشورهای اروپایی و استرالیا و تافل برای سنجش مهارت زبان شما در کانادا و آمریکا متداول تر است. اگر قرار است از دانشگاه یا موسسه ای پذیرش بگیرید حتما باید یکی از این آزمون ها را شرکت کنید تا سطح مهارت خود را بسن
دانلود فایل اتوکد نقشه مسی 4 طبقه همراه با متره و برآورد-پلان










تاریخ ایجاد


04/12/1397 12:00:00 ق.ظ

  
تعدادبرگ: dwg
  قیمت: 8400 تومان
  

 تعدادمشاهده
 1




















آخرین مطالب

آخرین جستجو ها