نتایج جستجو برای عبارت :

آبمیوه گوارا

فروش خانه گوارا مرند
 
کد۴۵۸۷فروشحیاط مسیمتراژ ۱۵۰ متر مربعزیر بنا ۱۸۰ متر مربعدو خوابهپارکینگ بزرگ انباریامتیازات کاملنما کاری شدهکابینت کمد دیواریآدرس خ گوارا سراه اول گوارا کوچه ۶ متریقیمت ۴۸۰ میلیون تومان
ساعات تماس 10 الی 14 و17 الی 22 درخدمتیم ⏰‍شماره تلفن تماس ☎️    09141907561   ☎️
لطفا به تاریخ درج اگهی توجه فرمایید، اگهی های قدیمی ممکن است موجود نباشند. کد آگهی را هم به خاطر بسپارید.
خرید آب بسته بندی بخاطر کسانی که به هر دلیلی در نگرش عمر یا امر خود از آب لوله کشی استعمال نمی کنند، فرایندی زمان کنار و پرهزینه است. چه گوارا بخاطر رفع این دغدغه درون سال ۱۳۹۵ اقدام به نمایش ی سرویس پول اعانه تهیه ی آب آشامیدنی بسته بندی کرد. مسئولان حاضر داخل غرفه ی چه گوارا داخل سالن الکام استارز واقع در نمایشگاه الکامپ ۲۵ داخل مصاحبه با زومیت، سرویس اشتراکی خود را با عادت ی تدارک ی شیر و رومه که داخل سال های نه چندان دور تو سرتاسر دنیا م
نمی دونم چرا خیلی چیزی به ذهنم نمیرسه . شاید چون انتخابِ خیلی چیز ها دست من نبوده و دست تقدیر زندگیم رو شکل داده . همون دستی که من رو در جوار امام رضا به این دنیا آورد . همون که تعیین کرد که یک شیعه ی دوازده امامی باشم . همون که من رو به دبیرستان آینده سازان برد و با دوستانی آشنا کرد که باعث تغییر مسیر زندگی من شدن . همون دستی که روشنا رو به عنوان اولین و آخرین گزینه سرِ راه من قرار داد . همون دستی که به من اشاره کرد و دستور هجرت داد . همون دستی که .
نوشیدنی گوارا با عسل و زنجبیل
حتما شما هم از عسل استفاد می کنید و با خواص عسل آشنا هستید. اما تنوع استفاده از عسل زیاد است و با مواد مختلف استفاده می شود . ادامه مطلب نوشیدنی گوارا با عسل و زنجبیل ادامه مطلب .
 
روزی فردی جوان هنگام عبور از بیابان، به چشمه آب زلالی رسید.آب به قدری گوارا بود که مرد سطل چرمی اش را پر از آب کرد تا بتواند مقداری از آن آب را برای استادش که پیر قبیله بود ببرد. مرد جوان پس از مسافرت چهار روزه اش، آب را به پیرمرد تقدیم کرد.
پیرمرد، مقدار زیادی از آب را لاجرعه سر کشید و لبخند گرمی نثار مرد جوان کرد و از او بابت آن آب زلال بسیار قدردانی کرد. مرد جوان با دلی لبریز از شادی به روستای خود بازگشت.
اندکی بعد، استاد به یکی دیگر از شاگردا
سه هفته رفتم باشگاه بدنسازیاون روزایی که نمی دونستم درخت گیلاس و آلبالو باید کنار هم کاشته بشن تا میوه بدناون روزایی که هنوز محسن چاوشی روی سرش "خنک آن قماربازی که بباخت هرچه بودش، بنماند هیچش الا هوس قمار دیگر" رو تتو نکرده بوداون روزایی که هنوز این جمله ی جان‌اف‌کندی رو نشنیده بودم "پیروزی هزار پدر داره و شکست یکی" (کندی این حرف رو واسه قبول شکست در حمله به کوبا گفت)اون روزایی که حرف حامد یگانه رو قبول نداشتم "بدنسازی ۸۰ درصدش تغذیه ست"اون
در این چالش خواسته شده بود اون دعا یا مناجات یا ذکر خاصی که باهاش خیلی کیف می کنید و به قول معروف حرف دلتونه، به اشتراک بذارید. حالا می خواد بخشی از یک دعا باشه یا کلش :) 
جهت اطلاعات بیشتر به پست آقای گوارا  که لینک شده، مراجعه کنید.
ادعیه زیادی هست که باهاش کیف می کنم ولی یه زیارت حضرت زهرا (س) هست که خیلی حالمو خوب می کنه مخصوصا این تیکه اش: السلام علیک یا ام الحسن و الحسین سیدی شباب اهل الجنه» خودش سه تا روضه است. در کنارش دعای کمیل و جوشن ک
گاهی فکر میکنم.
 
مسئله ، مسئله  نیست .
 
مسئله زاویه نگاه من به مسئله هست . 
 
من هستم که با طرز نگاهم چیزی را خوب و گوارا میدونم و چیزی را بد و زهر مار .
 
مرگ عزیز بد است یا خوب 
 
که میداند 
 
هر کس میتواند برای خود ان را خوب بداند یا بد .
 
باید بیشتر فکر کنم !؟ 
روزی فردی جوان هنگام عبور از بیابان، به چشمه آب زلالی رسید. آب به قدری گوارا بود که مرد سطل چرمی اش را پر از آب کرد تا بتواند مقداری از آن آب را برای استادش که پیر قبیله بود ببرد. مرد جوان پس از مسافرت چهار روزه اش، آب را به پیرمرد تقدیم کرد. پیرمرد، مقدار زیادی از آب را لاجرعه سر کشید و لبخند گرمی نثار مرد جوان کرد و از او بابت آن آب زلال بسیار قدردانی کرد. مرد جوان با دلی لبریز از شادی به روستای خود بازگشت. اندکی بعد، استاد به یکی دیگر از شاگردان
بسمک یا جلال
***********
سیّدنا الأستاد، حضرت علامه جوادی آملی أدام الله مقامه الشّریف، می فرمایند:
صفات حق تعالی ب جمال و جلال تقسیم می شود.
بعضی از صفات او، صفات لطف است؛ بعضی از صفات او، صفات قهر است.
برای این ک صفت او، شأن اوست.
این شأن او یا برای آن گیرنده، سازگار است، می شود جمال؛ یا برای گیرنده سازگار نیست، می شود جلال.
برای دهنده، هر دو، جمال است.
برای گیرنده است ک گاهی جلال است و گاهی جمال.
برای گیرنده است ک گاهی نعمت است، گاهی نقمت؛ وگرنه او
تمیز کردن آبميوه گیری

اگر شما هم در منزل از آبميوه گیری با مارکهای مختلف استفاده میکنید مانند ، آبميوه گیری بوش ، آبميوه گیری پارس خزر ، آبميوه گیری فیلیپس و . ، و اگر می خواهید به صورت اصولی و استاندارد آبميوه گیری خود را تمیز کنید و از طول عمر بیشتر برخوردار باشد باید این موارد را که در ذیل به شما گفته می شود هنگام نگهداری آنها رعایت کنید ،پس با ما همراه باشید .
ادامه مطلب
دیروقت خوابیدن و تا پاسی از شب بیدار بودن و به کامپیوتر خیره شدن می‌تواند سبب پف‌آلود شدن چشم‌ها گردد. پس کیسه‌های کوچک و آرام‌بخش چای گری ارلی که در کمد دارید نه تنها تشنگی شما را برطرف می‌کند بلکه می‌تواند به رفع خستگی چشمان شما هم کمک نماید، و این به علت خواص ضدالتهاب چای است (چای ارل گری چایی گوارا و جزء نوعی خاص از چای‌های طعم دار شده می‌باشد).
آب معدنی به خودی خود مفید و آبی گوارا و سالم است.
اما بطری های پلاستیکی در معرض نور آفتاب قرار می گیرند و می تواند برای سلامتی مضر باشد و موجب بروز بسیاری امراض مانند سرطان شود.
با قرار دادن بطری ها در معرض آفتاب مشتقات نفتی پلاستیک جدا شده و وارد آب می‌شود.
ترکیبات شیـمیایی موجـود در بطری‌های پلاستیکی، بیشترین تأثیر خود را بر غدد چربی و لنفاوی می‌گذارد و در برخی بافت‌های بدن، باعث بروز تومور می‌شوند.
برخی از افراد این بطری ها را در فریزر
فیلم چه» (چه گوارا) رو دیدم. جالب بود. به طرز عجیبی جالب بود. :دولی خوب. توی فیلم جزییات خوب گنجونده نمی‌شن یا آدم درست متوجّه نمی‌شه. کتابش رو خواهم خوند شاید یک روزی، شاید هیچ وقت. :د ( به قول اون عکس‌ـه!)
الآن یه خرده بیشتر برام قابل درک شد که چرا آدم‌های مارکسیست به وفور وجود دارن. :دی
بگذریم!
ولی جدیدن هی جذب می‌شم به سمت این اتّفاقات و اخبار ی. نمی‌دونم چرا. وسط یه کار رندوم چند دقیقه افسارم رو ول می‌کنم و چند دقیقه بعد که به خودم می‌
مصرف آبميوه‌های غیرطبیعی در سراسر جهان افزایش یافته است؛ این امر با خطر چاقی مفرط همراه است که به نوبه خود به عنوان یک عامل خطر جدی برای بسیاری از سرطان‌ها به حساب می‌آید.


به گزارش : براساس نتایج اولین تحقیق دانشمندان فرانسوی، مصرف مداوم انواع آبميوه‌های غیرطبیعی و قندی احتمال ابتلاء به سرطان را افزایش می‌دهد.
ادامه مطلب
دعا؟
واقعیت این است من دعاهای زیادی را را دوست دارم.
اما درست در لحظه ی استیصال و دل شکستگی و ناامیدی، یک دعا عجیب آرامش بهم تزریق می‌کند.
حدیث‌کساء.شاید خیلی هم معروف نباشد.اما توسل به مادر، توسل به کل‌ اهل بیت است.
بعد آن جا که خدا را به پنج تن آل عبا قسم میدهی و از ته دلت آه می‌کشی، انگاری خدا کنار گوشت اجابتش را گذاشته است، یا این که اگر هم به مصلحتت نیست دلت را آرام کند.
بعضی چیز ها گفتنی نیست چشیدنی‌ست.
مثل حرف زدن با حضرت مادر.
✨✨مرده شور ترکیبت را ببرند ✨
مردی به نزد قاضی آمد، گفت: ای راهنمای مسلمانان! اگر خرما خورم، دین مرا زیان دارد؟ گفت: نه. گفت اگر قدری سیاه دانه با آن خورم چه؟ گفت: عیبی نباشد. گفت: اگر آب خورم چه شود؟ گفت: بر تو گوارا! آن مرد گفت: خب شراب خرما از همین سه است. آن را چرا حرام گویی؟ 
قاضی گفت: ای مرد، اگر قدری خاک بر تو اندازم، تو را ناراحتی پیش آید؟ گفت: نه. گفت: اگر مشتی آب بر تو ریزم، چه؟ گفت هیچ نشود. گفت: اگر این آب و خاک را با هم بیامیزم و از آن خشت
شیخ خلیل شقیر (مفتی بعلبک و بقاع) در ملاقاتی با (شهید) سید (محمد باقر) صدر گفت: 
دچار خستگی می‌شوم پس (به همین دلیل) مطالعه، خواندن و نوشتن را رها می‌کنم بلکه شاید هر کاری را رها کنم. برای (رهایی از) این حالت چه کنم؟
شهید صدر در پاسخ گفت:
کسی که دسیسه‌ها، توطئه‌ها، شیطنت‌ها، بدگویی‌ها و وارونه نمایی‌ها که بر (ضد) مبادی اسلام انجام می‌شود را می‌بیند، چگونه نشستن و رها کردن مطالعه و کار جدی و بی وقفه، برایش گوارا می‌باشد؟»
محمد باقر الصدر؛ الس
دوبار اسلحه دست گرفتم. یه بار سال اول دبیرستان بودم که یه کلاشینکف رو باز و بست کردم. یه بار هم سال دوم دبیرستان که از طرف مدرسه رفتیم میدون تیر و یه خشاب رو توو عرض چندثانیه خالی کردم. برای همین جنگ رو درک نمی‌کنم، مثل اون دوستم که به یکی دیگه از دوست‌هام که باباش فوت کرده بود گفت "درکت می‌کنم!" و بهش گفتم "مگه بابات فوت کرده که فوت پدر رو درک کنی؟!"من سِنسی از جنگ ندارم و تنها تجاربی که دارم برمی‌گرده به فیلم‌هایی که پیرامون جنگ دیدم (که اکثرا
هر وقت سعدی می‌خونم حظ میبرم. به معنای واقعی کلمه درس میشه گرفت از حکایت‌های دلچسبش
حکایت‌هایی که امشب خوندم به قدری قشنگ بود که باید بگم اگر امر به بنده راجع بود امر می‌کردم تمام کتب آموزشی جمع گردد و فقط و فقط سعدی خوانده شود؛ باشد که از صدقه سر عقل و کیاستی و فهم و فراستیِ حضرتش گوارا و ایمن و بلدِ راه گردیم :))
خام تر که بودم فکر میکردم دلیل نرسیدنم به بعضی چیز ها بی لیاقتی  خودم است . اما وعده ی خدا حق است ، صبر کن به تو نشان خواهد داد که گاهی مشکل نه از بی لیاقتی تو بلکه از بی لیاقتیِ بعضی چیز ها ، برای توست.شاید تو لایق چیزی گوارا تر  از آنی .  در دستان خدا شگفتی های لطیف تر و با ارزش تری  برایت نهفته است . به وقتش نشانت خواهد داد 
کافیست به عاشق ترین معشوق عالم  اطمینان کنی و دستانت را محکم در دستانش بگذاری 
ربِّ اِنّی لِمآ اَنزَلتَ اِلَیَّ مِن خ
یکی از محبوب ترین اعمالی که تو مفاتیح وارد شده مربوطه به شب اول ماه رمضانه
همون سی تا مشت آب یخ و گوارا منظورمه
یادش بخیر مجرد که بودم تنها عملی که تو کل مفاتیح بهش مقید بودم همین بود که برم تو حیاط باصفای خونه پدری و سی تا مشت آب (مشت که نه، در واقع سی تا بیل آب) بریزم  تو صورتم، همچین که ششام  حال میومد.

یادش بخیر، کجایی مجردی؟؟
امسالم  نه تنها نتونستم آب بریزم تو صورتم، بلکه دم سحر علی بیدارشد و زد به گریه، حتی سحری هم نشد کامل بخورم. فلذا ال
به گزارش سایت راهنمای سفر و گردشگری ترمینال، روستای آب ملخ در شهرستان سمیرم در ۱۶۰کیلومتری جنوب غربی اصفهان قرار دارد. روستای آب ملخ در دامنه کوه دنا سرشار از چشمه‌سارهای گوارا و سرد و آبشارهای خروشانی است که آب خود را از ذوب شدن برف کوه دنا تامین می‌کند.
آبشارآب ملخ، یکی از عجیب‌ترین آبشارهای ایران است
 
ادامه مطلب
باسمه تعالی
چهل حدیث
غم و غصه
غزل۳
آنچه آید به سرم، غفلت و اندوه و غم است
حرص دنیا و طمع آتش بر جان و سم است
مشکلات است سبب، عامل افزونی غم
فقر و کمبود محبت، همگی از ستم است
دور بودن ز گناهان، اثری جاوید است
حس کمبود و حقارت سببش رنج و غم است
اختلال است و پریشانی احوال ز غم
غصه و رنج بیارد، چو کسی در الم است
گر تنش یا که خشونت بشود سر مشقت
سبب سستی و افسردگی و هم عدم است
باعث کاهش نیرو شود و درد و عذاب
چون شود ذهن تو مشغول وتدابیر کم است
عشق یزدان سب
کانون شورشی یک ایده موفق همگام و همراه با توده اجتماعی بواسطه فرمانده
ارنستو چه گوارا از شخصتیهای انقلاب کوبا برای احقاق حقوق شهروندی علیه
فقروگرسنگی و استثمار بود که خود قهرمانانه جان دراین راه بنهاد و بر
حقانیت راهش گواهی داد. و اما فرقه ورشکسته رجوی مابعد چهاردهه جنایت و
خیانت علیه مردمان ایران و نیروهای تشکیل دهنده اغفال شده خود، درشرایطی
که رهبرش مرده یا مفقود شده است، با شعار دروغین وفریبنده سرنگونی با یک
فقره عقب نشینی مفتضح از
امروز من میخواهم یک قانون را بشکنم و نیمه خالی لیوان را نگاه کنم .دیدن نیمه پر لیوان مثبت گرایی را نشان نمی دهد که نیمه خالی آن منفی کرایی باشد .من میگویم نیمه پرلیوان که پرشده از هرجیزی که در افکار دیگران می گذرد و من نیمه خالی را به چالش می کشانم هرآنچه خودم با افکارو توانایی هایم در اختیار دارم آنرا ترسیم می کنم .نیمه خالی لیوان همان افکار و عقاید و ایده های سازنده من است که آنرا پر می کنم و کنار میز می گذارم تاعطش لبان سوزان دوستی را گوارا ن
درمورد کاهش وزن چه باید بدانیم ؟!
 
مقدمهافرادی که با چاقی و یا حتی 10 پوند اضافی مبارزه می کنند ممکن است در جستجوی راهی سریع برای کاهش وزن باشند. یک رژیم غذایی سالم با برنامه ورزشی خوب بهترین گزینه است. با این حال ، برخی از محصولات کاهش وزن بدون نسخه (OTC) همچنین بسیاری از وعده های سریع و سریع را دریافت می کنند. به عنوان مثال ، تکه های کاهش وزن ادعا می کنند باعث کاهش سریع و آسان کاهش وزن می شوند. اما آیا تکه های کاهش وزن واقعاً کار می کنند و آیا استف
 فروشگاه یزد تهویه با عرضه پکیج رادیاتور اسپلیت کولر گازی و دستگاه تصفیه آب در خدمت تمامی هموطنان عزیز می باشد0
مدل های پکیج ایران رادیاتور  : eco , m24ff , m24cf , L24ff , L24cf, k24ff , k24cf , L28ff , L28cf , L36ff 
پکیج بوتان : مدل های پارما ، ورنا ، پرلا ، کالداونزیا ، سی وی ، اپتیما
دفتر فروش مرکزی : 
شعبه 1 : شیراز ، چهار راه هوابرد به سمت چهار راه سرباز ، بعد از ساختمان بهزیستی ، طبقه فوقانی کتلت گوارا واحد4 
شعبه 2: بلوار صنایع –بعد از شهرک آرین به سمت گلستان،روبروی شیم
ما برای در پیش گرفتن این سفر،شیر یا خط انداختیم،شیر آمد؛ یعنی باید رفت. و ما رفتیم.اگر خط هم می آمد و حتی اگر ده بار پشت سر هم خط می آمد،ما آن شیر را می دیدیم و به راه می افتادیم.
 
بخشی از کتاب خاطرات سفر با موتورسیکلت از ارنستو چه گوارا که من خیلی دوست داشتم
توضیح یعنی ما میدانیمو یقین که بلاها و مصیبانی که بر ما وارد میشود در برابر چشم خداست و اواز همه انها اگاه و مطلع است دقیقا بحساب انها رسیدکی میکند وانتقام مارامی گیرد وپاداش و بزرگ مادا عنایت. می کند از این رو سیدالشهدا حسین بن علی ع چون در روز عاشورا کودک  شیر  خوارشدا هدف. تیر ساختند فرمود هون ما نزل بی انه بعین الله یعنی هر مصیتی که بر من میرسد  چون خدا ان دا میبیند. تحملش برایم  سبک اسان است ولی شیعیان ودوستان ما که این بصیرت و دانش راندار
چطور آبميوه ها را به صورت روزانه مصرف کنیم؟
اغلب شما آب میوه و سبزیجات  را تعیین می کنید. این چطور ممکن است؟! مثلا 6 عدد توت سیاه به اندازه ی یک سیب آبميوه تولید نکند، اما وقتی آنها را داخل آبميوه گیری می ریزید نتیجه مشابه خواهد بود و گاهی شاید خیلی بیشتر!
برای دانستن این مساله نیاز به داشتن علم دقیق نیست. برای شروع قطعاتی از میوه ها را داخل دستگاه آبميوه گیری بیندازید و ببینید چقدر آبميوه به شما خواهد داد. در طول روز میزان مصرف آبميوه خود را بس
    آبميوه گیر پرو وی جویسر Pro V Juicer [Pro V Juicer]
قیمت : 90,000  تومان 

توضیحات مربوط به ابن کالا :آبميوه گیری پرو وی جویسر از سری محصولات بسیار مورد نیاز هر آشپرخانه ای می باشدبا این آبميوه گیری بسیار زیبا براحتی می توانید در کمتر از چند ثانیه آب میوه مورد نظر خود را گرفته و مصرف نمایید
ادامه مطلب
یک دستگاه تصفیه کننده آب شش مرحله ای با انجام شش مرحله تصفیه آب، توسط فیلترهای گوناگون می تواند تمامی ناخالصی ها و آلاینده های آب را را از بین برده و آب تصفیه شده سالم و گوارا را در اختیار شما بگذارد که فواید بسیاری در سلامتی انسان داراست و برای آن دسته از کسانی که بیماری های قلبی و عروقی، گوارشی و یا کلیوی(سنگ کلیه) دارند، بسیار امری ضروری است و همچنین برای کسانی که می خواهند پوستی زیبا و شفاف و پرطراوت داشته باشند و از هرگونه بیماری پوستی به
۱. تلویزیون روشنه و نهار درست میکنم.
۲. شبکه سه برنامه‌‌ای نشون میده که یک گروه جهادی تو تهران آبميوه طبیعی تولید میکنن و میفرستن واسه کادر درمان بیمارستانا. 
۳. یه پرچم قرمز رنگ روش نوشته : یا زینب .  پارچه متبرک شده است به مرقد امام حسین(ع)  حضرت زینب(س).
۴.‌ بعد از آماده شدن آبميوه‌ها پرچم رو بلند میکنن و  رد میکنن از بالای آبميوه‌ها. 
۵. چند روز پیش دو جلسه از سخنرانی دکتر سروش رو گوش میکردیم راجع به خرافه. جدا از اینکه خیلی خوب صحبت میکنه
 یکی از کاخهایی که به فرمان متوکل ، خلیفه عباسی ، در نیمه نخست سده سوم بر کرانه شرقی رود دجله ساخته شد. نام این کاخ در منابع تاریخی و جغرافیایی به صورتهای مختلف چون بلکوارا (یعقوبی ، منجم)، بَزکُورا )طبری)، برکوارا (شابشتی ،  سهراب)، برکوار )شابشتی ، ثعالبی)، بزکوارا (یاقوت حموی ) و برکوان آمده است (یاقوت حموی). عواد ضبط درست آن را برکوارا به معنای لذیذ و گوارا دانسته است ، نه بزرگوارا، زیرا این واژه را ایرانیان از اسماءالله می دانستند و این ترکی
آبميوه گیری Bosch مدل MES3500

بوش تولید و عرضه کننده محصولات با کیفیت در بازار لوازم خانگی برقی  است که مشتریان و طرفداران زیادی دارد. آبميوه گیری بوش مدل MES3500 ، محصولی با طراحی زیبا از این شرکت است که دارای دو مخزن آبميوه و تفاله است که هر کدام از به گونه‌ای مجزا از دستگاه در کنار آن قرار گرفته است.
آبشار زیبای دره‌ی عشق، یکی دیگر از جاذبه‌های تماشایی و شگفت‌انگیز است که در روستای دره‌ عشق»، قرار دارد. در واقع این آبشار را می‌توان اصلی‌ترین جاذبه‌ی گردشگری طبیعی و یکی دیگر از نعمت‌های بی‌نظیر خداوند در این منطقه نامید که با قرارگیری در قلب ناحیه‌ی حفاظت‌‌شده‌ی هلن و منطقه‌ی مشایخ، منظره‌ای فوق‌العاده دیدنی و تماشایی را برای دوستداران طبیعت، ایجاد کرده است. آبشار دره عشق، دارای بلندایی بیش از ۱۰۰ متر است و با سرعتی بسیار ا
باران تازه تمام شده است و نم‌نم باقی‌ مانده آرام آرام می‌بارد؛ مادر از شوق باران هوس قلیه ماهی و لَلَک کرده است و حتی با چهره‌ی در هم شده‌ی من هم تغییر عقیده نمی‌دهد.
 به هوای خرید از سوپری جواد از خانه بیرون می‌زنم تا قدمی هم در کوچه‌های باران خورده بزنم؛ باران هنوز نم‌نم در کوچه می‌بارد و سبز پر‌رنگ درختان را پررنگ‌تر می‌کند!
بوی قلیه ماهی و آش رشته و لخ‌لاخ و شله ماهی از اجاق خانه‌ها می‌آید و روز بارانی را دلچسب‌تر می‌کند.
 در س

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها