نتایج جستجو برای عبارت :

گوشت بازرسی بهداشتی آن

گوشت گوساله طبعش سرد است و با طبع بچه‌ها سازگار نیست!
 
به بچه‌ها حتما گوشت گوسفند بدهید (طبع گرم) و کمک می‌کند وزن بگیرند و بنیه بدنی‌شان را تقویت می‌کند.
 
گوشت گوسفند ضد اوتیسم و ضدکم‌خونی است و خیلی زود هضم است.
 
گوشت گوسفند و بلدرچین از چاق کننده ترین نوع گوشت هستند. ضمنا ویتامینهای گروهB و ریزمغذی‌ها هنگام پختن از بافت گوشت خارج و کف می‌کنند و نباید آنرا دور ریخت.
​​​
 
با استفاده از گوشت قرمز می توان غذاهای خوشمزه تهیه نمود . این گوشت دارای درصد بالایی امگا 3 می باشد . گوشت گوسفند دارای درصد بالایی پروتئین می باشد . 
قسمت فیله و دنده از گرانترین قسمت های گوشت گوسفند است . قسمت ارزان آن شانه نام دارد . گوشت گوسفند به دلیل وجود ویتامین های گروه ب دارای ارزش غذایی بسیار بالایی است و هضم آن بسیار راحت است .
چربی این گوشت بسیار بیش تر از سایر گوشت ها است اما در دست چربی های مفید قرار دارد . در این گوشت مقدار قابل توجه
خواص گوشت را میتوان در چندین مقاله جای داد اما ما در این مطلب به انواع مهمترین آنها میپردازیم
گوشت حاوی پروتئین آب چربی و کربوهیدرات و سایر مواد مغذی است
گوشت قرمز در جلوگیری از کم خونی تاثیر زیادی دارد همچنین در تقویت عظلات و کسب انرژی نقش بسزایی دارد
عدم مصرف گوشت در مشکلاتی مانند ریزش مو و پیری زودرس نقش دارد
مواد لازم برای پیراشکی گوشت با سیب زمینی
پیراشکی گوشت معمولا به عنوان فینگر فود هم شناخته می شود و از جمله غذاهای غیر ایرانی پر طرفدار می باشد که معمولا در مهمانی ها سرو می شود ، پیراشکی گوشت با ترکیب گوشت و انواع سبزیجات و صیفی جات درست می شود.
مواد لازم برای پیراشکی گوشت
سیب زمینی آب پز :سه عدد
نمک و فلفل سیاه :کمی
گوشت چرخ کرده :250 گرم
پیاز :یک عدد
روغن و زرد چوبه : به مقدار لازم
تخم مرغ :یک عدد
کره :50 گرم
آرد سوخاری :مقداری

ادامه مطلب
پیراشکی گوشتمواد لازم برای پیراشکی گوشت با سیب زمینی
پیراشکی گوشت معمولا به عنوان فینگرد فود هم شناخته می شود و از جمله غذاهای غیر ایرانی پر طرفدار می باشد که معمولا در مهمانی ها سرو می شود ، پیراشکی گوشت با ترکیب گوشت و انواع سبزیجات و صیفی جات درست می شود.
مواد لازم برای پیراشکی گوشت

سیب زمینی آب پز:سه عدد
نمک و فلفل سیاه :کمی
گوشت چرخ کرده :250 گرم
پیاز:یک عدد
روغن و زرد چوبه: به مقدار لازم
تخم مرغ:یک عدد
کره:50 گرم
آرد سوخاری :مقداری

پ
رنگ گوشت باید به رنگ قرمز روشن باشد و نباید تیره باشد . 
سطح خارجی گوشت نباید ج و چسبناک باشد و نباید سطح گوشت چروکیده و خشک باشد .
هیچ گونه بوی نامطبوعی نباید از گوشت به مشام برسد و وجود بوی غیر طبیعی در محل اتصال گوشت به استخوان نشانه فساد عمقی است.
گوشت باید عاری از خون مردگی ، قارچ زدگی و کبودی باشد و ذرات خارجی مشکوک نباید بر روی گوشت دیده شود .
چربی گوشت نباید سفت و زرد رنگ باشد .
گوشت قرمز منجمد در بسته بندی های سالم ، بدون عیب و پارگی و دا
انواع مختلفی از گوشت وجود دارد و همه آنها طی هزاره ها بخشی از رژیم غذایی انسان بوده است.
به طور کلی، گوشت برای شما مناسب است و طیف وسیعی از مواد مغذی ضروری را فراهم می کند.
در این مقاله، مشخصات تغذیه ای، مزایای بهداشتي و نگرانی های هشت نوع مختلف گوشت مورد بررسی قرار می گیرد.

چه نوع گوشتی سالم است؟
1. گوشت خوک
خوک یکی از محبوب ترین انواع گوشت در جهان است.
با وجود برخی از سردرگمی در مورد موضوع، گوشت خوک به عنوان گوشت قرمز طبقه بندی شده است. این به ا
دانلود آهنگ جدید بهرام به نام گوشت
دانلود آهنگ جدید بهرام به نام گوشت,دانلود آهنگ گوشت بهرام,تفسیر آهنگ گوشت بهرام,دانلود تک آهنگ جدید بهرام به نام گوشت,دانلود رایگان اهنگ گوشت بهرام,تفسیر کاور اهنگ گوشت بهرام,New Sing Bahram Called Gosht, دانلود آهنگ گوشت بهرام,تکست آهنگ گوشت بهرام, تک آهنگ گوشت بهرام, بهرام گوشت, گوشت بهرام, تفسیر آهنگ جدید بهرام 
باقلاپلو یا در بیان روزانه باقالی‌پلو، یکی از انواع پلوها در آشپزی ایرانی است که معمولاً در جشن‌ها و مهمانی‌ها از آن استفاده می‌شود و البته در مهمانی آن را با گوشت بر سر سفره می‌آورند و به آن باقالی‌پلو با گوشت می‌گویند؛ باقالی‌پلو با گوشت بهتر است که با گوشت گوساله همراه باشد تا تکه‌های گوشت شکل خود را ازدست ندهند اما با مرغ یا گوشت گوسفندی یا بره نیز آن را میل می‌کنند. 

ادامه مطلب
رنگ گوشت باید قرمز باشد و نباید قهوه ای و تیره باشد . 
سطح خارجی گوشت نباید ج و چسبناک باشد و همچنین گوشت نباید چروک و خشک باشد . 
اگر گوشت دارای بوی غیر مطبوعی باشد دلیل بر فاسد شدن گوشت است .
گوشت باید عاری از هر گونه خون مردگی ، قارچ و کبودی باشد و نباید هیچ گونه ذرات خارجی مشکوک در گوشت دیده شود .
چربی گوشت باید به رنگ سفید باشد و باید بدون هیچگونه بو و قوام و رنگ غیرطبیعی باشد.
گوشت نباید در جلوی مغازه ها و در جلوی تابش نور آفتاب قرار داده شو
 
طرز تهیه ته چین گوشت
یکی از غذاهای پرطرفدار ایرانی که خیلی هم خوشمزه و خوش قیافه اس ته چین هست. غذایی باب دندان افراد خوش اشتها که هر کسی با توجه به طبع و سلیقه خودش می تونه ساختار جدیدی ازش بسازه و ازش لذت ببره. خیلی از ما حتماً ته چین گوشت رو امتحان کردیم و حتی طرز تهیه چندین نوع ته چین دیگه رو هم قبلاً با هم تجربه کردیم. امروز هم قراره با هم طرز تهیه یک نوع ته چین رو با هم ببینیم و یاد بگیریم به نام ته چین گوشت که خیلی راحت و بی دردسر هست و در ع
فینگر فود سمبوسه گوشت یکی از خوشمزه ترین فینکر فود ها مخصوصا برای کودکان می باشد و شامل نانی خوشمزه و گوشت می شود. برای انسان های سرد مزاج که نمی خواهند گوشت استفاده کنند می توان از مرغ در این فینگر فود استفاده کرد. حال وبلاگ ما قصد بر این دارد که یادگیری فینگر فود سمبوسه گوشت را برای شما پست کند. پس با ما همراه باشید!
ادامه مطلب
گوشت گوسفند به اندازه کافی حاوی منابعی چون؛ آهن، ویتامین B، کولین و سلنیوم است. وجود کولین و سلنیوم می تواند حملات منجر به سرطان ها را در بدن ما متوقف کند.
گوشت گوسفند حاوی ویتامین B12 است که این ویتامین برای سلامتی ما بسیار ضروری است.
جلوگیری از استرس و افسردگی از دیگر مزایای مصرف گوشت است.
گوشت یک منبع پروتئینی کامل است چون دارای تمام اسید آمینه‌های نیاز ما است که بدن شما نمی‌تواند آن را بسازد و باید از طریق تغذیه دریافت شوند.
خانواده ها می توانند با یکدیگر یک گوسفند تهیه نمایند و آن را با هم تقسیم نمایند علاوه بر آن که گوشت یخ زده مصرف نمی کنند می توانند از تمامی قسمت های گوسفند مانند جگر ، کله ، پاچه و . نیز استفاده نمایند .
همینطور خرید گوسفند زنده و ذبح آن و در نتیجه مصرف گوشت تازه از نظر طب سنتی بسیار مورد تایید است . گوشت های یخ زده از پروتئین و مواد معدنی کمتری برخوردار هستند و مصرف آن ها خطر ابتلا به بیماری هایی مانند ام اس ، روماتیسم ، ناراحتی های مفصلی را اف
چرخ گوشت تسمه ای الکتروکار یکی از محصولات باکیفیت و پرفروش این کارخانه است که به ندرت نیاز به تعمیر و خدمات پیدا خواهد کرد. این محصول محبوب الکتروکار که مع مولا در مراکز تهیه غذا، کبابی ها، رستوران ها مورد استفاده قرار میگیرد ممکن است با گذشت زمان و استفاده متمادی نیاز به تعمیر داشته باشد. تعمیر چرخ گوشت الکتروکار شامل موارد زیر میشود:
تیز کردن تیغ و پنجره چرخ گوشت: تیز کردن تیغ و پنجره موجب چرخ کردن بهتر میگردد. در صورتی که تیغ و یا شبکه چرخ
1-گوشت گاوگوشت گاو مانند همه گوشت ها منبع خوبی از ریبوفلاوین است. 85 گرم استیک تندیلین کبابی 24 درصد از ارزش روزانه (DV) ویتامین B را تأمین می کند. با این حال گوشت جگر گاو حتی یک گزینه بهتر است، زیرا 85 گرم گوشت جگر ۱۷۱ درصد از ارزش روزانه ریبوفلاوین را تأمین می کند.
2- جوجهگوشت تیره مرغ (پاها) حاوی ریبوفلاوین بیش تری نسبت به سینه مرغ است. اگر 85 گرم گوشت تیره مرغ پخته شده میل کنید، حدود 11 درصد DV ویتامین B خود را دریافت می کنید. از طرف دیگر، 85 گرم گوشت سین
گوشت قرمز در هرم غذایی انسان ها از ارزش غذایی بسیار بالایی برخوردار است . بسیاری از متخصصان این عقیده را دارند که حذف این ماده غذایی برای بدن انسان بسیار خطرناک است . گوشت های قرمز تازه ، عطر و طعم بهتری نسبت به گوشت های یخ زده دارند .
گوشت های تازه را می توان از میادین و مراکز معتبر عرضه گوسفند زنده تهیه نمود . این مراکز دارای مجوز از سازمان دامپزشکی هستند و گوشت با کیفیت در اختیار مشتریان خود قرار می دهند .
گوشت های طبیعی و تازه برای افرادی که
طرز تهیه آش سورانه کرمانشاهی با گوشت
چه خوب که با کمی جستجو کردن در سایت‌ها یا  خواندن کتاب‌های آشپزی، غذاهای محلی شهرهای دیگری از کشورمان را یاد بگیریم و بپزیم. برای مثال آش سورانه کرمانشاهی که هم با گوشت می‌توانید درست کنید، هم بدون گوشت! یک آش خوشمزه و متفاوت است که با رب انار و گیاه سورانه تهیه می‌شود. سورانه گیاهی خودرو و شبیه تره و سیر که در انتها به رنگ ارغوانی است. با طرز تهیه این آش همراه ما باشید.

ادامه مطلب
اسنک قارچ و گوشت که اسنک با گوشت و قارچ قشنگ مزه پیتزا میده و البته زودتر از پیتزا هم حاضر میشه لذا حذف سوسیس و کالباس پرضرر و جایگزینی مواد غذایی سالم هم سلامتی غذا رو تضمین می کنه هم خیلی لذیذ و خوشمزه تر هم خواهد بود.
مواد لازم برای دو نفر :
گوشت چرخ کرده صد گرمقارچ صد گرمپیاز یک عدد متوسطفلفل دلمه ای یک عدد کوچک یا نصفرب گوجه فرنگی کمینان تست هشت عددپنیر پیتزا کمیکره برای چرب کردن نان تستفلفل سیاه و زردچوبه و ادویه کمینمک به مقدار لازم

ادا
گوسفند یکی از دام هایی است که دامپروران برای مصارف گوناگون آن را پرورش می دهند . امروزه افراد زیادی به خرید و فروش گوسفند زنده می پردازند و از این راه کسب در آمد می نمایند . 
از گوشت گوسفند برای خوردن استفاده می شود . این گوشت دارای ارزش غذایی بسیار بالایی است . شما عزیزان با مصرف گوشت گوسفند می توانید انرژی لازم برای انجام فعالیت های روزانه را پیدا نمایید . 
پروتئین موجود در این گوشت بسیار بالاست و برای سلامتی انسان بسیار مفید می باشد .
با تمام
پختن استخوان های گوشت‌وقتی که استخوان را می‌پزید برای آن‌که مواد غذایی بیشتری از استخوان خارج شود چند عدد گوجه فرنگی یا مقداری سرکه به آن اضافه کنید. آب استخوان خواص غذایی زیادی دارد. از مصرف آن کوتاهی نکنید.
گوشت را در دمای مناسب نگهدارید
یکی از مهم ترین نکته ها در تهیه کباب که متاسفانه بیشتر خانواده ها به آن اهمیتی نمی دهند، نگهداری گوشت خام در دمای مناسب تا پیش از کباب کردن آن است. شما باید گوشت کبابی را حداکثر در دمای 6 تا 8 درجه سانتیگرا
پختن استخوان های گوشت‌وقتی که استخوان را می‌پزید برای آن‌که مواد غذایی بیشتری از استخوان خارج شود چند عدد گوجه فرنگی یا مقداری سرکه به آن اضافه کنید. آب استخوان خواص غذایی زیادی دارد. از مصرف آن کوتاهی نکنید.
گوشت را در دمای مناسب نگهدارید
یکی از مهم ترین نکته ها در تهیه کباب که متاسفانه بیشتر خانواده ها به آن اهمیتی نمی دهند، نگهداری گوشت خام در دمای مناسب تا پیش از کباب کردن آن است. شما باید گوشت کبابی را حداکثر در دمای 6 تا 8 درجه سانتیگرا
طرز تهیه ته چین گوشتمواد لازم برای ته چین گوشت
گوشت گوسفندی:به اندازه لازم
برنج:4پیمانه
پیاز ریز خورد شده:1 عدد متوسط
کشمش:به دلخواه
مواد لازم برای ادویه:گرد غوره 2قاشق
پودر زیره سبز:1قاشق
زرد چوبه:نصف قاشق
نمک و فلفل:به میزان لازم
سماغ:نصف قاشق
پودر پیاز:نصف قاشق

ته چین گوشت
ادامه مطلب
چرا بازار گوشت تنظیم نشد؟





تکیه بر واردات
به جای افزایش توان داخل، ارز چند نرخی که عامل قاچاق و فساد شد، عدم
مدیریت در توزیع گوشت تنظیم بازاری از عواملی است که باعث شد نه‌تنها قیمت
گوشت در بازار پایین نیاید بلکه روز به روز هم بالاتر برود.
ادامه مطلب
طرز تهیه پیراشکی گوشت با خمیر جادویی:
 پیراشکی گوشت یکی از غذاها ، یا پیش غذاهای بسیار خوشمزه و لذیذ برای مراسم ، جشن ها و میهمانی های شماست .امروز قصد داریم  و خاص را به شما آموزش دهیم .طرز تهیه پیراشکی گوشت با خمیر جادویی پیراشکی گوشت یکی از غذاها ، یا پیش غذاهای بسیار خوشمزه و لذیذ برای مراسم ، جشن ها و میهمانی های شماست .

ادامه مطلب
پختن استخوان های گوشت‌وقتی که استخوان را می‌پزید برای آن‌که مواد غذایی بیشتری از استخوان خارج شود چند عدد گوجه فرنگی یا مقداری سرکه به آن اضافه کنید. آب استخوان خواص غذایی زیادی دارد. از مصرف آن کوتاهی نکنید.
گوشت را در دمای مناسب نگهدارید
یکی از مهم ترین نکته ها در تهیه کباب که متاسفانه بیشتر خانواده ها به آن اهمیتی نمی دهند، نگهداری گوشت خام در دمای مناسب تا پیش از کباب کردن آن است. شما باید گوشت کبابی را حداکثر در دمای 6 تا 8 درجه سانتیگرا
پختن استخوان های گوشت‌وقتی که استخوان را می‌پزید برای آن‌که مواد غذایی بیشتری از استخوان خارج شود چند عدد گوجه فرنگی یا مقداری سرکه به آن اضافه کنید. آب استخوان خواص غذایی زیادی دارد. از مصرف آن کوتاهی نکنید.
گوشت را در دمای مناسب نگهدارید
یکی از مهم ترین نکته ها در تهیه کباب که متاسفانه بیشتر خانواده ها به آن اهمیتی نمی دهند، نگهداری گوشت خام در دمای مناسب تا پیش از کباب کردن آن است. شما باید گوشت کبابی را حداکثر در دمای 6 تا 8 درجه سانتیگرا
دانلود آهنگ جدید بهرام به نام گوشت
دانلود آهنگ جدید بهرام به نام گوشت,دانلود آهنگ گوشت بهرام,تفسیر آهنگ گوشت بهرام,دانلود تک آهنگ جدید بهرام به نام گوشت,دانلود رایگان اهنگ گوشت بهرام,تفسیر کاور اهنگ گوشت بهرام,New Sing Bahram Called Gosht, دانلود آهنگ گوشت بهرام,تکست آهنگ گوشت بهرام, تک آهنگ گوشت بهرام, بهرام گوشت, گوشت بهرام, تفسیر آهنگ جدید بهرام, توییت بهرام در مورد گرانی بنزین و اغتشاشات ۹۸, نظر بهرام در مورد گرانی بنزین
اشترودل گوشت و قارچ + طرز تهیه اشترودل گوشت خوشمزه خانگی
اشترودل گوشت طرز تهیه اشترودل گوشت و قارچ آموزش اشترودل گوشت خوشمزه خانگی روش تهیه اشترودل گوشت مجلسی دستور پخت اشترودل گوشت با خمیر کافکا در این مطلب قصد داریم طرز تهیه یک غذای خوشمزه و لذیذ را به شما آموزش دهیم . یکی از انواع اشترودل ، اشترودل با گوشت می باشد که طعم بسیار دلپذیری نیز دارد.
مواد لازم برای تهیه اشترودل گوشت
 

گوشت چرخ کرده
۵۰۰ گرم

قارچ
۵۰۰ گرم

پنیر موتزارلا
۲۵۰ گرم
اشترودل گوشت و قارچ + طرز تهیه اشترودل گوشت خوشمزه خانگی
اشترودل گوشت طرز تهیه اشترودل گوشت و قارچ آموزش اشترودل گوشت خوشمزه خانگی روش تهیه اشترودل گوشت مجلسی دستور پخت اشترودل گوشت با خمیر کافکا در این مطلب قصد داریم طرز تهیه یک غذای خوشمزه و لذیذ را به شما آموزش دهیم . یکی از انواع اشترودل ، اشترودل با گوشت می باشد که طعم بسیار دلپذیری نیز دارد.
مواد لازم برای تهیه اشترودل گوشت
 

گوشت چرخ کرده
۵۰۰ گرم

قارچ
۵۰۰ گرم

پنیر موتزارلا
۲۵۰ گرم
خواص گوشت بلدرچین

بلدرچین، کوچک ترین پرنده از خانواده قرقاول ها می باشد. در فارسی آن را کرک، ورتج، بدبده و بلدرچین که اصلاً ترکی است نامیده اند. در عربی نیز به آن سلوی و سمانی می گویند.
در طب سنتی اسلام، خواص گوناگونی به بلدرچین نسبت داده اند، مثلاً به عقیده عبدالملک بن زهر اندلسی (قرن 5) " گوشت  بلدرچین خوشمزه و خوش طعم است که هم برای افراد سالم و هم برای بیماران سودمند می باشد؛ سنگ (کلیه و مثانه) را خرد می کند و مفید است. " و نیز به گفته انطاکی
نکاتی که قبل از طبخ گوشت باید رعایت کنید
قبل از هرچیز لازم است به نکاتی توجه داشته باشیم. فرقی نمی‌کند گوشت را با چه روشی بپزیم؛ از هر روشی که استفاده کنیم، رعایت نکات زیر ضروری است. نکاتی که برخی از آن به‌عنوان فوت‌وفن آشپزی سالم یاد می‌کنند.

ادامه مطلب
طرز تهیه ته چین گوشت
یکی از غذاهای پرطرفدار ایرانی که خیلی هم خوشمزه و خوش قیافه اس ته چین هست. غذایی باب دندان افراد خوش اشتها که هر کسی با توجه به طبع و سلیقه خودش می تونه ساختار جدیدی ازش بسازه و ازش لذت ببره. خیلی از ما حتماً ته چین گوشت رو امتحان کردیم و حتی طرز تهیه چندین نوع ته چین دیگه رو هم قبلاً با هم تجربه کردیم. امروز هم قراره با هم طرز تهیه یک نوع ته چین رو با هم ببینیم و یاد بگیریم به نام ته چین گوشت که خیلی راحت و بی دردسر هست و در عین
پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، در پی بالا رفتن قیمت گوشت، گوشت یخی تنظیم بازاری در فروشگاه‌ها و میادین میوه و تره‌بار شهر توزیع می‌شد که در حال حاضر توزیع آن را متوقف کرده‌اند.
گوشت یخی برزیلی با قیمت 28 هزار و 500 تومان تا 29 هزار تومان توزیع می‌شد که بدون هیچ توضیحی، توزیع ‌آن متوقف شده است. 
برخی می‌گویند به علت ذخیره‌سازی این توزیع متوقف شده است!

متن کامل خبر: توزیع گوشت منجمد برزیلی متوقف شد
مشاور پرورش شترمرغ
 
 
گوشت شترمرغ و ترکیبات موجود در آن
سرشار از منیزیم و رویدارای میزان زیادی ویتامین B1 ، B2 ، C و Aدارای میزان چربی ، کالری و کلسترول بسیار پایینگوشت شتر مرغ فاقد انگل می باشد (برعکس گوشت گاو که دارای برخی بیماری های انگلی است)دارای ویتامین E (ویتامین E یکی از مهم ترین آنتی اکسیدان ها می باشد) مقایسه ارزش غذایی گوشت شترمرغ با گوشت مرغ و گوشت گاو :به دلیل مصرف بسیار بالای گوشت مرغ و گوشت گاو مقایسه ای دقیق از ویژگی های این سه نوع
لویی چرخ گوشت می توانید از 4صفحه استیل مخروطی  ارائه شده برای ورقه کردن، خلال کردن، رنده کردن و ریز کردن مواد غذایی مختلف استفاده نمایید.این چرخ گوشت می توانددرهردقیقه حدود3.3کیلوگرم گوشت ر ابه راحتی چرخ کند. بدنه این دستگاه ازپلاستیک مرغوب و باکیفیت ساخته شده که علاوه بر مقاوم بودن در برابرضربه موجب شده است تا وزن دستگاه نیز فوق العاده سبک گردد و جابجایی آن نیز آسان تر باشد.
این روزا  مادر به هر کی زنگ میزنه 
همه داره میگن :
یک کیلو لپه یک کیلو گوشت ده بسته 
دو کیلو لپه دو کیلو گوشت ده بسته
عجیب شور شامی درست کردن افتاده تو ملت. من فقط نمیدونم چرا با مقادیر متفاوت تعداد بسته ها یکی میشه
حالا هیچکدومشون روزه هم نمیگیرن. شور افطاری دارن
آقا بذار منم اعلام کنم نمیدونم چند کیلو لپه چند کیلو گوشت ولی 6 بسته
نمیدونم چی شد شاید بعد از 4 یا 5 سال . امروز انقدر عصبانی شدم. بی سابقه بود از من این همه عصبانیت 
اما همه این عصبانیت به خاطر یک کلمه بود که گفت و منم دیگه متوجه بعدش نشدم:)
داشتم خودم رو قانع میکردم که کار خوبی کردی. بالاخره باید یک روز این حرفارو میگفتی . اما واقعاً لازم بود انقد عصبانی بشم؟؟؟؟ نه
خب باید بگم به فاصله 5 دقیقه بعد از عصبانیت، بعدش کلی گریه کردم. متاسفم که نتونستم خودمو کنترل کنم. البته هنوزم چشمام پر اشک
ای کاش ای کاش . این نس

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها