نتایج جستجو برای عبارت :

گروه منطقه آزادgo

رزرو مستقیم اتاق در هتل شهریار بازرگان با 8% تخفیف
آنلاین و بصورت مستقیم از پذیرش هتل با 8% تخفیف اتاقتو رزرو کن و تاییدیه رو از خود هتل بگیر
 
 
تلفن تماس: 09145490389
                 04434375392
 

 یک تخته با 8% تخفیف
1.560.000 ریال

دو تخته با 8% تخفیف
2.300.000 ریال

سه تخته با 8% تخفیف
2.660.000 ریال

چهار تخته با 8% تخفیف
3.030.000 ریال

5 تخته دوبلکس با 8% تخفیف
3.580.000 ریال

 
تلفن تماس: 09145490389
                 04434375392
 
هتل شهریار بازرگان مجلل ترین هتل در ماکو و بازرگان می با
محمود کجوری شهردار ناحیه ۴ منطقه ۱ تهران از سمت خود برکنار و پاشانژاد جایگزین او شد.
مجید صالحی مدیر روابط عمومی منطقه ۱ تهران در گفت و گو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: بنا به تشخیص شهردار منطقه یک، شهردار ناحیه ۴ منطقه یک تهران آقای محمود کجوری برکنار و آقای پاشانژاد جایگزین او شد.
مدیر روابط عمومی منطقه ۱ تهران ادامه داد: خبر برکناری شهردار ناحیه ۱۰ منطقه یک از سوی شهردار منطقه تکذیب می‌شود.
این در
فروش فوری500 متر زمین 90 متر بنا نوساز وشیک در یکی از بهترین منطقه خوش آب و هوا دماوند با قیمت فوق العاده در منطقه فاز 3 آبسرد با سند قطعی در دفتر خانه به نام میشود.
گروه کارشناسان املاک مبینمشاورمورداطمینان شمادرامرخریدویلاوزمین در؛دماوند و آبسردطراحی ویلا نظارت،اجرا نقشه برداری،UTM09194589500-09101733331
یکی از گروه تلگرام که در بین مردم ایران رواج دارد گروه چت تلگرام هست یکی از گروه های چت که خیلی در حوزه چت فعالیت می کنه گروه چت تلگرام در کانال لینکدونی تلگرام وجود دارد من به شخصه گروه های تلگرام زیادی رو دیدم مثل لینک گروه تلگرام دختر پسر که از بهترین گروه های تلگرام است تلگرام گروه خودشون رو به صورت رایگان انتشار میده.
لینکدونی آزاد تلگرام خیلی از کانال های تلگرام رو به صورت رایگان گروه تلگرامی شما ثبت میشه.
ثبت شرکت در مناطق آزاد مزایا و تفاوت های خاص خودش را نسبت به سایر مناطق دارد . در این مقاله می خواهیم ابتدا منطقه آزاد را برای شما تعریف کنیم .
در تعریف منطقه آزاد ابتدا باید اشاره کنیم که تجارت به هر شکلی در شرایط عادی مم به تبعیت از برخی قوانین مانند قوانین مالیاتی می‌باشد، اما در برخی منطقه‌های حراست شده بندری یا غیر‌بندری برای تشویق فعالیت های اقتصادی، رشد جذب سرمایه‌گذاری خارجی،‌ تسریع روند صادرات و واردات تفاوت‌هایی در قوانین تج
گروه واتساپ مازندران مخصوص دوستان مازندرانی است و از همه شمالیا و مازندرانی ها درخواست میشود که به گروه بیایند و در گروه با دوستان خود چت کنند.
چت در گروه واتساپ مازندران برای همه شما آزاد است و شما میتونید چت دوستانه در گروه داشته باشید، اگر میتونید مدیریت گروه رو هم بر عهده بگیرید که خوشحال میشیم.
اگر دوست دارید که در گروه واتساپ مازندران مدیر گروه شوید درخواست میکنم که به مدیر گروه اصلی بگین تا ایشان در صورت صلاحدید به خواسته شما برسد.
قو
باربری منطقه 3 سه تهران با داشتن سال‌ها تجربه آماده هرگونه خدمت‌رسانی به ساکنین این منطقه می‌باشد. ارائه با کیفیت‌ترین خدمات با هزینه‌ ای تحت نظر اتحادیه باربری تهران ازجمله خصوصیات باربری منطقه 3 سهمی‌باشد. در ادامه به حمل بار توسط این باربری بیشتر می‌پردازیم. باربری در منطقه 3 سه منطقه 3 تهران واقع در شمال شرقی این شهر می‌باشد. […] باربری منطقه 3 سه
منبع : سپند بار
اولین جلسه گروه های آموزشی استان با حضور سرگروه های آموزشی استان و منطقه در تاریخ 1396/7/3 در محل نمازخانه اداره تکنولوژی و گروه های آموزشی استان برگزار گردید. در این جلسه آقای دکتر نادعلی پور رییس اداره تکنولوژی به بیان اهداف و برنامه‌های گروه در سال تحصیلی جدید پرداختند. 
تیاتر زخم ، کاری از گروه نمایش نقاب شیشه ای خنج ، نوشته بهنام کشت زاده و کارگردانی حسام الدین پریدخت ، پس از اخذ تاییدیه از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اوز و با همکاری انجمن نمایش اوز ، از تاریخ دهم لغایت سیزدهم اردیبهشت 98 ، در تالار کف حکیم عمر خیام واقع در دانشگاه آزاد اسلامی اوز ، اجرایی خواهد شد.
این اجرا در راستای تعامل هر چه بیشتر تیاتر در منطقه خواهد بود و اوز 4 شب میزبان گروه نمایش نقاب شیشه ای خنج خواهد بود.
منطقه ۱۹: در راستای اجرای طرح مناسب سازی ، بازدید کارشناسان معاونتهای فنی عمرانی ، خدمات شهری ومحیط زیست ، مدیر اداره سلامت و دبیر منطقه ای کانون معلولان به عنوان نماینده معلولین منطقه از بوستان شهدای نعمت آباد انجام شد.منطقه ۱۹: در راستای جلب تسهیلات بهره مندی اعضای کانون معلولان از پارکینگ بوستان ولایت ، جلسه ای با حضور رئیس اداره سرمایه گذاری و مشارکت های منطقه ، مدیر اداره سلامت و دبیر منطقه ای کانون معلولان برگزار شد .
در دیدار امیر قطر: علت وضعیت نامناسب منطقه، فسادانگیزی آمریکا و رفقای او است و تنها راه مقابله با آن هم تکیه بر همکاریهای درون منطقه ای است/ باید همکاریهای ایران و قطر در زمینه های مشترک بیش از پیش گسترش یابد/ شرایط کنونی منطقه بیش از پیش نیازمند تقویت ارتباطات کشورهای منطقه و تأثیر نپذیرفتن از القائات بیگانگان است.
گروه یابی کار بسیار ساده ای هست و برای گروه یابی کار سختی در پیش ندارید. شما برای گروه یابی کافی هست تا به گروه یاب بپیوندین و با جستجوی گروه مورد علاقه خودتون فرآیند گروه یابی به اتمام میرسد.
گروه یاب های زیادی در فضای مجازی وجود درند که گروه یاب جزو بهترین هستند.
 
 
نقشه GIS منطقه 2 تهران | جی آی اس منطقه دو
نقشه GIS منطقه 2 تهران که شامل شیپ فایل های مختلف هستش و توسط مهندسین مشاور . منطقه ۲ شهر تهران از شمال به محدوده قانونی شهر ، از جنوب به خیابان آزادی، از شرق به .
 
 
شیپ فایل های منطقه ۲ تهران - پایگاه داده های جغرافیایی و مکانی
شیپ فایل های منطقه ۲ تهران - این لایه در نرم افزار global mapper,arc view ,arc gis و سایر نرم . [corner-ad id=2]نقشه اتوکد شیب و جهت شیب شهر ارومیه دانلود نقشه .
 
شیپ فایل نقشه منطقه 2
خبرهای فوری پلدشت-منطقه آزاد ماکو-مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: امسال ۸۷ طرح رونق تولید شامل طرح های سرمایه گذاری بخش خصوصی، زیرساخت طرح های عمرانی و پروژه های تولیدی در این منطقه اجرایی می شود.
به گزارش خبرهای فوری پلدشت، غلامرضا سلیمانی شامگاه دوشنبه در جمع اعضای شورای اداری منطقه آزاد ماکو اظهار داشت: افتتاح طرح های سرمایه گذاری، ورزشی، گردشگری، معدن، تولید پوشاک، قطعه اول آزادراه ماکو - تبریز و مطالعه ایجاد شهرک صنعتی مشترک با
خط لوله انتقال گاز ایران به ترکیه در منطقه بازرگان دچار حریق شد.
به گزارش آذربایجان‌پرس به نقل از تسنیم، خط لوله انتقال گاز ایران به ترکیه در منطقه بازرگان در داخل ترکیه دچار حریق شده است.
این آتش سوزی در ساعات اولیه صبح روز سه شنبه ۱۲ فروردین رخ داده است و گروه تروریستی پ ک ک مسئولیت انفجار را بر عهده گرفته است.
پیش از این در سالهای گذشته گروه تروریستی پ ک ک اقدام به انفجار خطوط انتقال انرژی از ایران به ترکیه کرده بود.
دانلود کتاب عبور از منطقه 60 درجه زیر صفر
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
www.takbook.com › best › دانلود-کتاب-عبور-از-منطقه-60-درجه-زیر-.دانلود کتاب عبور از منطقه 60 درجه زیر صفر - پروژه هادانلود کتاب عبور از منطقه ۶۰ درجه زیر صفر. دانلود کتاب عبور از منطقه ۶۰ درجه زیر صفرنسخه پی دی افبهتریت کتاب ترک اعتیاد با جدید ترین روش های کشف شده…mihanvideo.com › aMWD9 › دانلود_کتاب_عبور_از_منطقه__درجه_ز.دانلود کتاب عبور از منطقه ۶۰ درجه زیر صفر - میهن ویدیو۳۱ شهریور ۱۳۹۷ - دان
عرض سلام و ادب خدمت بازدیدکنندگان عزیز برنامه این هفته گروه دوستداران طبیعت بردسکن ، طبیعت گردی در منظقه چشمه هادی و دشت کمای واقع در این منطقه بود . چشمه هادی در فاصله 50 کیلومتری غرب شهرستان بردسکن واقع شده است . این منطقه دارای معادن سنگ آهن و مس نیز می باشد .

گزارش تصویری در ادامه مطلب قرار دارد .
ادامه مطلب
ارومیه یکی ازشهرهایی هست که امروز میخام گروه واتساپ شهرشون رو معرفی کنم و دوستانی که در ارومیه زندگی میکنند میتونند به گروه واتساپ ارومیه بیان.
دوستابی در گروه واتساپ آزاد هست و شما میتونید برای خودتون دوست مجازی در گروه انتخاب کنید، البتهدقت داشته باشید که اینجا دنیای مجازی هست و شما با یک گروه مجازی سر و کار دارید.
تبلیغات هم در گروه ارومیه در واتساپ با اجازه مدیر قابل انجام است و فکر میکنم که شما قرار نیست بابت این موضوع هزینه ای پرداخت
قابل توجه کلیه خدمت گیرندگان پنجره واحد تجارت فرامرزی:
با توجه به راه اندازی منطقه آزاد شهر فرودگاهی و اجرای فرآیند بارنامه زمینی در این منطقه به منظور انجام تشریفات اظهار و ترخیص از کد اختصاصی منطقه (IRIKAC) در پورت کد مقصد بارنامه الکترونیکی استفاده نمابید.

عدم درج کد اختصاصی مذکور مانع از انجام تشریفات در این منطقه خواهد بود.
در راستای ت مشاوره رایگان در جهت بالا بردن اطلاعات ملکی و منطقه ای مخاطبان گرامی گروه بزرگ مشاورین املاک عظیمی کارشناسان ما در سری ویدیوهای معرفی تخصصی مناطق مختلف شهر اصفهان به بررسی تخصصی آن ها می پردازند که تیم ما در قسمت اول منطقه فلاطوری را معرفی کردند.
در این پست کارشناس محترم جناب مهندس به معرفی منطقه بلوار ایمان اصفهان از منطقه 7 شهری اصفهان می پردازد. توجه شما همراهان عزیز را به آن جلب می کنیم. در نظر داشته باشید که گروه م
گروه واتساپ مازندران مخصوص دوستان مازندرانی است و از همه شمالیا و مازندرانی ها درخواست میشود که به گروه بیایند و در گروه با دوستان خود چت کنند.
چت در گروه واتساپ مازندران برای همه شما آزاد است و شما میتونید چت دوستانه در گروه داشته باشید، اگر میتونید مدیریت گروه رو هم بر عهده بگیرید که خوشحال میشیم.
اگر دوست دارید که در گروه واتساپ مازندران مدیر گروه شوید درخواست میکنم که به مدیر گروه اصلی بگین تا ایشان در صورت صلاحدید به خواسته شما برسد.
قو
 
گروه صفاکیش تنها نماینده رسمی کامتل در ایران
برای اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت :
 
دفتر مرکزی : تبریز خ خاقانی مجتمع تجاری خاقانی پلاک 3035239668 04135239768 041انبار و هماهنگی خارجی: جلفا منطقه آزاد اقتصادی ارس فاز دو بلوک 8091499972000492302 2831
املاک منطقه ۲۲
املاک منطقه ۲۲ خرید و فروش خانه در اطراف دریاچه چیتگر برج های اطراف دریاچه چیتگر رهن و اجاره در املاک بزرگ پاستور منطقه 22 تهران با کادری مجرب و کارشناسانی حرفه ای ، گروه مشاوران املاک بزرگ پاستور با بهره گیری از کادر متخصص در بیش از ۴ شعبه فعال در منطقه۲۲ در کنار بیش از ۶۰ سال تجربه کاری و با دراختیار داشتن قویترین فایلینگ این منطقه آمادگی خود را به عنوان آکادمیک ترین آژانس املاک در منطقه۲۲ جهت ارائه مشاوره به شما خریداران م
 
رئیس گروه کیفیت منابع آب شرکت آب منطقه ای اصفهان در خصوص پاسخ این کارخانه کاغذسازی در جهت رفع این آلایندگی، اظهار کرد: اداره کل محیط زیست به مراجع قضایی شکایت کرده و پیگیری قضایی آن انجام شده است، البته این کارخانه پیش از این نیز اضافه برداشت آب داشت که با نصب کنتور، اکنون این موضوع کنترل شده است.
 
رئیس گروه کیفیت منابع آب شرکت آب منطقه ای اصفهان با اشاره به آلودگی یک کارخانه کاغذسازی در زاینده رود و تاثیر آن بر آب شرب، گفت: اداره کل محیط ز
، رئیس جمهور ایران امروز در مراسم سالروز ملی فناوری هسته ای در تهران در واکنش به درج نام سپاه پاسداران در لیست گروه‌های تروریستی خارجی آمریکا اظهار داشت: شما که از گروه‌های تروریستی علیه ملت‌های منطقه استفاده می‌کنید، امروز مدعی مبارزه با تروریست هستید؟ شما خودتان در رأس تروریسم در عالم هستید و در حمایت از تروریست ها همه کار کردید».
ادامه مطلب
تحقیق بررسی نقش فرآیند ارتباطات در عملکرد مدیران سازمان منطقه آزاد اروند
تحقیق بررسی نقش فرآیند ارتباطات در عملکرد مدیران سازمان منطقه آزاد اروند، در قالب فایل word و در حجم 180 صفحه، همراه با پرسشنامه مورد استفاده. روش پژوهش حاضر توصیفی و از نوع پیمایشی است و جامعه آماری کارکنان و مدیران سازمان منطقه آزاد اروند به تعداد 300 نفر کارکنان .
اگر علاقه داری تا با همشهریای بیرجندی خودتون در واتساپ یک گروه داشته باشید، پیشنهاد من به شما گروه واتساپ بیرجند است که واقعا هم یک گروه موفق بوده است.
گروه بیرجندی ها در واتساپ توانسته تا با استفاده از بچه های بیرجند یک گروه موفق باشه و در اینخصوص بسیار خوب عمل کرده که همه افراد هم در اینخصوص اظهار نظر کردند.
لینکدونی واتساپ بیرجند تا کنون تونسته به شدت پیشرفت های خوبی رو به دست بیاره و انشاالله بتونیم با کمک شما گروه رو به بهترین نحوه ادار
واکنش به درج نام سپاه پاسداران در لیست گروه‌های تروریستی آمریکا
رئیس جمهور ایران در واکنش به درج نام سپاه پاسداران در لیست گروه‌های تروریستی خارجی آمریکا گفت ایالات متحده در راس تروریسم در جهان است

، رئیس جمهور ایران امروز در مراسم سالروز ملی فناوری هسته ای در تهران در واکنش به درج نام سپاه پاسداران در لیست گروه‌های تروریستی خارجی آمریکا اظهار داشت: شما که از گروه‌های تروریستی علیه ملت‌های منطقه استفاده می‌کنید، ا
گروه های تلگرام باید در جایی به نام لیست گروه تلگرام ثبت بشوند یکی از این لیست ها لینکدونی تل است.
که برای شما افزایش رایگان ممبر واقعی ایرانی به ارمغان میاورد.
لینک یاب و گروه یاب تلگرام هم در کانال سایت لینکدونی تل وجود دارند.
شما با پیوستن به لینکدونی آزاد می توانید برای خودتان کسب درآمد کنید.
لینکدونی آزاد از مزایای دیگه اون میشه به لینک گروه تلگرام اشاره کرد.
وزارت امور خارجه جمهوری آذربایجان با صدور بیانیه ای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و پارلمانی در منطقه قره باغ کوهستانی در روز سه شنبه را غیرقانونی دانست.
به گزارش آذربایجان پرس به نقل از ایرنا، در بیانیه وزارت امور خارجه جمهوری آذربایجان، هرگونه انتخابات در منطقه قره باغ کوهستانی تنها در قالب قانون اساسی جمهوری آذربایجان و با مشارکت تمامی ساکنان این منطقه امکان پذیر اعلام شده است.
در بخشی از بیانیه آمده است: برگزاری هرگونه انتخابات در
وقتی صحبت از ثبت شرکت عمان به میان می‌آید، منطقه آزاد تجاری یکی از مکان‌هایی است که به کارآفرینان و سرمایه‌گذاران توصیه می‌شود. در صورتی که بتوانید شرکت خود را در این منطقه ثبت کنید، امکان اخذ اقامت عمان از طریق ثبت شرکت نیز برای شما وجود دارد. این منطقه آزاد مشوق‌ها و طرح‌های تشویقی خاصی دارد که بسیاری از کارآفرینان را مایل به ثبت شرکت عمان در خود کرده است.
در این مطلب قصد داریم به طرح‌های تشویقی و مزایای منحصر به فرد ثبت شرکت عمان د
در اینجا یکی از بهترین گروه یاب های لری رو میخام به شما معرفی کنم، این گروه یاب از بزرگترین گروه یاب های لرستان می باشد و لینک گروه های لری زیادی در این کانال به ثبت رسیده است.
شما برای عضویت در لینک یاب لرستان کافی هست که روی عکس زیر کلیک کنید، البته شما اگر گروه تلگرام لری دارید، حتما در این گروه یاب معرفی کنید تا تعداد گروه های لری زیاد بشن.
از همه قمی ها که دوست دارند تا در گروه قم واتساپ شهر خودشون با همشهریای خودشون چت کنند دعوت میکنم که به گروه واتساپ قم بیان و در این گروه فعالیت خودشون رو آغاز کنند.
این گروه برای دورهمی قمی ها ایجاد شده و شما میتونید در این گروه با همشهریا چت دوستانه داشته باشید و سعی کنید که حتما این چت برا اساس اصول گروه باشه تا کسی اذیت نشه.
ما همچنان این گروه رو توسعه میدیم تا افراد با خیال راحت از امکانات گروه بهره مند شوند و در پایان از دوستانی که این گرو
فروش آپارتمان نقلی در خیابان اباذر پیامبر
آپارتمان نوساز
طبقات مختلف قابل خرید
آپارتمان فول امکانات 
رو به آفتاب
سالن پرده خور
قیمت بسیار عالی و زیر قیمت منطقه !
کافی است یکبار بازدید کنید
کارشناس امور ملکی شما:
نوید 09128297909 
 
همین امروز درخواست خود را از طریق شماره تلفن بالا مطرح نمایید با توجه به نوسان قیمت در بازار نیاز شما را به بهترین شکل ممکن برآورده می کنیم
گروه فروش یاب گروه تخصصی منطقه 5 تهران
 
 
 
منطقه ۱۹: در راستای اجرای طرح مناسب سازی ، بازدید کارشناسان معاونتهای فنی عمرانی ، خدمات شهری ومحیط زیست ، مدیر اداره سلامت و دبیر منطقه ای کانون معلولان به عنوان نماینده معلولین منطقه از بوستان شهدای نعمت آباد انجام شد.منطقه ۱۹: در راستای جلب تسهیلات بهره مندی اعضای کانون معلولان از پارکینگ بوستان ولایت ، جلسه ای با حضور رئیس اداره سرمایه گذاری و مشارکت های منطقه ، مدیر اداره سلامت و دبیر منطقه ای کانون معلولان برگزار شد .
آقا عباس در اظهاراتی با اقرار این که گروه های تروریستی مانند داعش و شخصیت هایی مانند ابوبکر بغدادی و امثال وی که در راس قسمت قسمت کردن های تروریستی قرار دارند بوسیله ادعا و اعتراف خود آمریکایی ها توسط خود آنها به حیات آمده اند، گفت : این گروه ها و افراد بخاطر آمریکایی ها تاریخ مصرف دارند و هرگاه تاریخ کاربرد آنها به فرجام برسد آنها را از بین می برند. این دیپلمات کشورمان با پافشاری بر این که گروه تروریستی داعش را جوانان جریان مقاومت و ا
فایل پروژه های دیسپاچینگ ملی و منطقه ای سازمان برق ایران در دسته بندی #کامپیوتر در سایت فایل مهم قرار گرفت .
--------------------پروژه های دیسپاچینگ ملی و منطقه ای سازمان برق ایران
دانلود فایل پروژه های دیسپاچینگ ملی و منطقه ای سازمان برق ایران
عنوان فایل : پروژه های دیسپاچینگ ملی و منطقه ای سازمان برق ایران
دسته بندی : کامپیوتر
برچسب ها:
پروژه های دیسپاچینگ ملی و منطقه ای سازمان برق ایراننام فایل : پروژه های دیسپاچینگ ملی و منطقه ای سازمان برق ایرا
گروه خفن تلگرام از بهترین گروه های تلگرام است و شما می تونید با داشتن گروه یاب تلگرام و انجام  در سایت لینکدونی تل است.
گروه چت تلگرام رو می تونید از سایت لینکدونی تل داشته باشید.
لینک گروه تلگرام رو می تونید از اون به راحتی استفاده کنید.
لینکدونی آزاد و کانال لینکدونی هم از بهترین های تلگرام هستند
 
ضمن عرض وقت بخیر خدمت شما کاربران گرامی وبسایت گروه بزرگ مشاورین املاک عظیمی ، همانطور که مستحضر هستید گروه ما در راستای مشاور املاک تخصصی آنلاین در اصفهان اقدام به تهیه و انتشار محتوای آموزشی در بستر فضای وب کرده است در واقع اولین مشاور املاک در اصفهان میباشد به صورت اختصاصی به این موضوع می پردازد . در این قسمت خدمت شما هستیم با بخش اول معرفی منطقه جابرانصاری از منطقه شماره 8 شهرداری اصفهان، از بین مشاور املاک در اصفهان گروه ما با افتخار
۲۴ عضو گروه پ‌ک‌ک در شمال سوریه از سوی ارتش ترکیه از پای در آمدند.
به گزارش خبرگزاری آناتولی، کماندوهای ترکیه ۲۴ تن از تروریست‌های ی.پ.گ/پ.ک.ک را که قصد ورود به منطقه عملیات چشمه صلح در منطقه شمال سوریه را داشتند از پای درآوردند.
بر اساس گزارش وزارت دفاع ترکیه، ۲۴ تن از این تروریست‌ها که قصد ورود به منطقه عملیاتی موسوم به چشمه صلح در شمال شرق سوریه داشتند از پای درآمدند.
مهرماه سال گذشته بود که ترکیه عملیاتی را در شرق فرات برای بیرون راندن ت
 
  روز دوم در کانال ✨خورشید آرام آرام غروب کرد. سکوت مرموزی منطقه فکه را فرا گرفت. برادر بنکدار، معاون گردان بیم این داشت که ثابت نیا محل دقیق کانال را گم کرده باشد. به همین خاطر چند گروه دو نفره تشکیل شد تا به عقب برگردند و محل دقیق کانال را برای فرماندهان شرح دهند. از آن چند گروه
ادامه مطلب
تبلیغات آزاد ، تبلیغات رایگان، گروه تبلیغات آزاد
 تبلیغات در این گپ بر عهده خوده انتشار دهنده لینک تبلیغ است
 لینکیاب,لینکدونی,افزایش ممبر رایگان,تبلیغات ازاد و رایگان لینک گروه کانال و گروه تلگرام ثبت,ثبت آگهی,آگهی رایگان,ثبت آگهی رایگان فزایش رایگان ممبر کانال و گروه,ثبت گروه در سایت,ثبت کانال در سایت,تبلیغاات رایگان,تبلیغ رایگان کانال,تبلیغ کانال در سایت,تبلیغ گروه در سایت,تبلیغ کانال و گروه,تبلیغ کانال و گروه تلگرام,تبلیغات کانال و گ
محله نارمک در شهر تهران واقع شده است . این منطقه به صد میدان معروف است . میدان نبوت که در این منطقه در گذشته به هفت حوض معروف بوده ، به عنوان یک میدان اصلی و تجاری در این منطقه به حساب می آید .
این منطقه از محله های قدیمی شهر تهران است که در قدیم به آن ده نارمک می گفتند .
شرکت حمل بار ایرانکس فعالیت خود را در این منطقه آغاز نموده است و آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز در این منطقه می باشد .
این شرکت به افرادی که در جستجوی یک ماشین مناسب برای حمل و جا
بر اساس بررسی های انجام شده نخستین جایگاه ست در ابهر قلعه تپه بوده که این منطقه را می توان جزو اولین زیستگاه های استان و منطقه به شمار آورد که قدمت آن به هزاره های پیش از میلاد می رسد . کشفیات موجود ثابت کرده است که قدمت " قلعه تپه" یا "تل دارا" به دوره کیانیان می رسدؤ همچنین ثابت شده کاخ داراب شاه " پادشاه کیانی در این منطقه قرار داشته و احتمالا در ان دوران این قلعه به عنوان پادگان سربازان استفاده می شده است".منطقه ابهر از نخستین زیستگاه های ا
اگر علاقه داری تا با همشهریای بیرجندی خودتون در واتساپ یک گروه داشته باشید، پیشنهاد من به شما گروه واتساپ بیرجند است که واقعا هم یک گروه موفق بوده است.
گروه بیرجندی ها در واتساپ توانسته تا با استفاده از بچه های بیرجند یک گروه موفق باشه و در اینخصوص بسیار خوب عمل کرده که همه افراد هم در اینخصوص اظهار نظر کردند.
لینکدونی واتساپ بیرجند تا کنون تونسته به شدت پیشرفت های خوبی رو به دست بیاره و انشاالله بتونیم با کمک شما گروه رو به بهترین نحوه ادار
زعفرانیه یکی از مناطقی است که در شمال شهر تهران واقع شده است . این منطقه در رشته کوههای البرز واقع شده است .
این منطقه جزء گرانترین مناطق به حساب می آید که تلفیقی از شهرسازی مدرن و سنتی است .
در ابتدا یک منطقه روستایی بوده است که تمام زمین ها آن زراعی بودند . در ابتدا به علت اداره برقی که در این منطقه وجود داشت برق بامداد نامیده می شد .
شرکت حمل بار ایرانکس در این منطقه نیز فعالیت دارد . کالاهایی که توسط این شرکت ارسال می گردند تحت پوشش بیمه آسیا ق
منتشر شد: خرسی که می‌خواست خرس باقی بماند"نوشته‌ی یورگ اشتاینرنقاشی‌ها: یورگ مولرترجمه‌ی آزاد: آرش حسینیاننشر تلنگر.  چاپ اول.  ۱۳۹۷شابک: ۷-۸-۹۹۸۴۷-۶۰۰-۹۷۸42 صفحه . مصور . قطع جیبی ارزش پولی: 15 هزار توماناطلاعات بیشتر: ahpub.ir/post/39خرید نسخه‌ی کاغذی: @Hoseinian_Arash
روزی اتفاقی افتاد. گروهی آدم‌ همراه با ابزارهای جنگل‌بَرداری به جنگل آمدند. با سعی و تلاش، درختان را گروهگروه بریدند و کف زمین را همچون سقف اتاق صاف کردند. گویا قرار بر این شده بود قلب
گروه تلگرام همه چی آزاد به گروهی گفته میشود که در آن مدیران گروه تلگرام به افراد اختیارات و آزادی میدهند تا هر کاری که دوست دارند انجام دهند و به همین دلیل افراد از این نوع گروه ها استقبال زیادی میکنند.
ما در اینجا میخواهیم به گروه تلگرام همه چی آزاد بردازیم و لیستی از این گروه ها را در اختیار شما قرار دهیم تا شما عضو آن شوید و آنچه را که میخواهید انجام دهید.
اما چرا افراد به دنبال همچین گروهی هستند و برای بررسی این موضوع لازم هست تا بیشتر در م
 
 
بچه های شهر لرستان بعد از این میتوانند با بهره برداری از کانال گروه تلگرام در گروههای چت لری عضو بشوند.
 
گروه دوستیابی لر یک راه برای جستجوی دوست خوب در لرستان هست و البته یک دوست مجازی و نه دوست واقعی.
در کانال گروه تلگرام،در گروه مورد علاقه خود عضو شوید.
  گروه تلگرام لری
@group_60
همشهری آنلاین- سارا جعفرزاده: بیمارستان شهدای گمنام داخل منطقه ۱۵ این روزها در شیار شایسته مبارزه با کرونا قرار گرفته و روزمره تعداد زیادی از بیماران مبتلا به کرونا در این درمانگاه علیل می شوند. وحید رضا محمدی» شهردار منطقه ۱۵ تو این باره می گوید: درون طرحی با عنوان شکر» اهدای اقلام بهداشتی با کمال مطلوب کمک به مدافعان سلامت تو حال اجرا است.» بوسیله گفته وی، اقلام بهداشتی شامل ۲ هزار و ۷۰۰ ماسک فیلتردار، دستکش و پک های میان مرحله بود که
دوستان برای شرکت در گروه ویس آزاد تلگرام هم اکنون میتوانید از ظریق لینک زیر جوین بدین!
فقط قوانین گروه رعایت بشه : لینک و تبلیغات ممنوع - بی احترامی ریمو - مزاحمت در پی وی = اخراج
اگر خواسنید در گروههای بیشتری شرکت کنید میتونید وارد کانال گروه تلگرام شوید! و لینک مورد نظرتون رو به راحتی پیدا کنید.
ادامه مطلب
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ » تبلیغات کاملا رایگان کلا،حرفه،شغل،استخدام، فوروارد آزاد،لینک کانال گروه های کسب کار رایگان مدیریت @fghtkhda همزمان در سه گروه تبلیغاتی به صورت رایگان @tblighatraigan1، @tblighatraigan2 ، @tbligh_atraigan
ادامه مطلب
خالد سلطان دایر از اجرای بیش از ۴ پروژه جهادی در منطقه محروم اروندکنار خبر داد و اظهار کرد: این پروژه ها به همت گروه جهادی علامه ربیعی این بخش در حال انجام است.مسئول گروه جهادی علامه ربیعی اروندکنار، افزود: با توجه به خسارت های اخیری که متحمل مردم عزیز و محروم صفر مرزی اروندکنار شد اقدام به برگزاری اردوهای جهادی خود نموده است و در طی این ایام این گروه جهادی چهار پروژه عمرانی را شروع خواهد کرد. وی به حضور نیروهای جوان بسیجی و انقلابی در گروه
همیشه بانک ها محل جمع آوری پول هستند و مردم پول هایشان را در بانک نگهداری میکنند ولی ما بانک گروه داریم و شما میتوانید برای پیدا کردن گروه مد نظر خودتون به این بانک بیاین.
بانک گروه رو به دوستان و همکلاسی های خودتون معرفی کنید و لینک گروه خودتون رو در بانک گروه ثبت کنید تا ما گروه رو انتشار بدیم و شما بتونید عضو واقعی دریافت کنید.
گروههای تلگرامی در بانک گروه امن هستند و شما میتونید گروه خودتون رو در بانک ما سرمایه گذاری کنید.
 

ارتش جمهوری اسلامی ایران طی بیانیه ای ضمن محکوم کردن اقدام سخیف آمریکا در گنجاندن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروه‌های تروریستی، اعلام کرد که این اقدام از سر ضعف، استیصال و شکست ت‌های منطقه‌ای آمریکا است.

به گزارش روابط عمومی ارتش، متن بیانیه بدین شرح است: دولت آمریکا در ادامه ت‌های خصمانه علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در فهرست گروه‌های تروریستی قرار داده است که دلیل این
پایه دوازدهم _ ریاضیات گسسته _ فصل دوم _ درس دوم
دریافت powerpoint
 
+توضیحات
اسلاید۲: صفحه ۴۳ کتاب درسی _ تاریخچه (ایجاد انگیزه)
اسلاید۵: صفحه ۴۴ کتاب درسی _ شکل۱
اسلاید۷: برای هرکدام از پنج گراف داده شده، مجموعه‌ی احاطه‌گر بنویسید. (مثال)
اسلاید۸: روی ستاره قرمز‌رنگ کلیک کنید تا به اسلاید ۷ بروید و برای هرکدام از پنج گراف آن، مجموعه احاطه گر مینیمم بنویسید. (مثال)
اسلاید۱۸: هر گروه یک گراف دلخواه رسم کند و هر گروه گرافی را که رسم کرده، به گروه بعدی
بعد از فیلتر شدن تلگرام تصمیم گرفتم تا گروه واتساپ کرمان را راه اندازی کنم و از همه بچه ها کرمانی هم درخواست میکنم که این گروه خوب و دوست داشتنی شهرشون رو از دست ندین.
ما در این گروه تلاش میکنیم تا یک دورهمی خوب و شاد رو برای شما ایجاد کنیم و شما میتونید از کنار هم بودن در گروه لذت ببرید و به قوانین گروه و هم توجه کنید تا انشالله مشکلی پیش نیاد.
صحبت های ی در گروه ممنوع است و در صورت دیدن صحبت و گفتگوی ی در گروه حذف خواهید شد، پس انتظار م
گروه های تلگرام قم همیشه این شانس رو داشتهاند که جز بهترین گروه های تلگرام باشند.
یکی از معروف ترین گروه تلگرام رو به خودش اختصاص بدهد.
گروه چت قم
گروه دختر پسرهای قمی 
گروه دوتیابی قم از گروه های پر سرچ تلگرامی هستند.
لینکدونی قم ، لینک گروه های تلگرامی قم را انتشار می دهد.
برای پیوستن به گروه تلگرام قم روی عکس زیر کلیک کنید.                             linkyab140
جلسه شعرخوانی  مورخه 98/08/30 بمناسبت هفته کتاب با حضور دکتر خلف خانی معاونت فرهنگی منطقه آزاد ماکو برگزار شد بعد از شعرخوانی (اشعار ترکی حیدر بابا و دیوان ملا محمد فضولی) توسط اعضای جلسه از سوی دکتر خلف خانی به اعضا هدایی نیز اهدا گردید.
مدیر مرکز نوآوری و فناوری سازمان منطقه آزاد ماکو از حمایت این سازمان برای شرکت‌های استارتاپی و طرح‌های فناورانه خبر داد.


به گزارش خبرنگار "خبرهای فوری پلدشت" مدیر مرکز نوآوری و فناوری سازمان منطقه آزاد ماکو در جریان بازدید زیار (معاون اجرایی معاون اول رئیس جمهور) گفت: با توجه به اهداف و مأموریت‌های اشتغال زایی پایدار در منطقه آزاد ماکو، مرکز نوآوری و فناوری سازمان که در هفته آتی با حضور معاون اول رئیس جمهور افتتاح خواهد شد، از طرح‌ها و
زعفرانیه یکی از مناطقی است که در شمال شهر تهران قرار گرفته است . این منطقه به دلیل آن که در کوهپایه های رشته کوه البرز واقع شده است بسیار مرتفع است و جز گران ترین مناطق به حساب می آید .
این منطقه از شمال به ارتفاعات توچال ، از جنوب به خیابان ولیعصر ، از رشت به تجریش و از غرب به رودخانه ولنجک محدود می شود .
این منطقه در ابتدا یک منطقه روستایی بوده است و تمام زمین های آن زراعی بودند . در ابتدا این منطقه به دلیل ادره برقی که در آن جا وجود داشت برق بام
اگر بخواهید در تلگرام گروهی را پیدا کنید در واقع شما گروه یابی کردین و به کل این فرآیند گروه یاب گفته میشود و به فرایند پیدا کردن گروه راحت هست.
خوب شما بعد از عضویت در گروه یاب میتونید به جستجو گروه و یا گروههای تلگرامی مورد علاقه خودتون بپردازین.
اون دختر پسرای تهرانی که به دنبال گروه گپ بودن به گوش باشند که ما یک گروه زدیم به اسم گروه گپ تهران و شما تهرانی ها همه در گروه دعوت هستین.

شما میتونید در گروه با همه تهرانی های دیگه چت کنید و از چت و گپ با دوستان خود لذت ببرید که واقعا این گروه واسه همین درست شده که بیان گپ داشته باشین.
لینک گروه گپ تهران و گروه تهران رو برای عضویت میزارم.
https://t.me/joinchat/HlKlMxRrYljaBbHA-boNJw
گروه مهندسی پارسا در خدمت شماست تامین کالا مشاوره طراحی نصب و سرویس دوره ای دوربین مدار بسته در پاکدشت را از ما بخواهید 0912206519302136474389پاکدشت روبروی آتشنشانی شریف آباد گروه مهندسی پارسابا سابقه ای درخشان در منطقه 
خالد سلطان دایر»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آبادان، از اجرای بیش از ۲۰ پروژه جهادی در منطقه محروم اروندکنار خبر داد و اظهار کرد: این پروژه ها به همت گروه جهادی علامه ربیعی این بخش انجام شده است.
 
مسئول گروه جهادی علامه ربیعی اروندکنار، افزود: در همین راستا و به همت نیروهای بسیجی و مردمی منطقه اروندکنار پروژه های دیگری در دست بررسی است که آنها نیز بعد ازایام الله دهه مبارک فجر به مرحله اجرایی خواهند رسید. 
 
وی به حضور نیرو
خالد سلطان دایر»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آبادان، از اجرای بیش از ۲۰ پروژه جهادی در منطقه محروم اروندکنار خبر داد و اظهار کرد: این پروژه ها به همت گروه جهادی علامه ربیعی این بخش انجام شده است.
 
مسئول گروه جهادی علامه ربیعی اروندکنار، افزود: در همین راستا و به همت نیروهای بسیجی و مردمی منطقه اروندکنار پروژه های دیگری در دست بررسی است که آنها نیز بعد ازایام الله دهه مبارک فجر به مرحله اجرایی خواهند رسید. 
 
وی به حضور نیرو
 
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
گروه اول: عده ای که تنها دلیلشان خوش گذرانی، وقت گذرانی و هرزه نگاریست که معمولا نقش افراد این گروه در مسائل مهم منطقه و ایران، ترویج فساد و فحشا و هرزگی است.
گروه دوم: معاندین و مخالفینی هستند که بسیار به مسائل مهم منطقه حساس بوده و اطلاع رسانی سریع دستور کارشان است و فعالیت اصلی آنها تفرقه افکنی و شبهه افکنی است. در زمینه شهادت حاج قاسم دیدیم که آنها سکوت کرده بودند و هیچ واکنشی از خودشان نشان نمی دادند! اما بلاف
اداره مدیریت پسماند منطقه ۱۹ اقدام به جمع آوری درب بطری های پلاستیکی به نفع نیازمندان و خرید ویلچر برای معلولین می کند. طرح مطرح شده تمام ساختمان های شهرداری سطح منطقه و غرف ۲۳ گانه ی پسماند سطح منطقه و . را پوشش می دهد. از تمامی خیرین و عموم مردم برای مشارکت در این طرح دعوت به عمل می آید. برای اطلاعات بیش تر با اداره ی مدیریت پسماند منطقه تماس حاصل نمایید: ۵۵۸۶۲۴۱۲ #بازیافت#پلاستیک#ظروف_پلاستیکی#درب_بطری#مواد_سمی#تفکیک_زباله#اداره_مدیریت_پسم
 
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
گروه اول: عده ای که تنها دلیلشان خوش گذرانی، وقت گذرانی و هرزه نگاری هستند که معمولا نقش افراد این گروه در مسائل مهم منطقه و ایران، ترویج فساد و فحشا و هرزگی است.
گروه دوم: معاندین و مخالفینی هستند که بسیار به مسائل مهم منطقه حساس بوده و اطلاع رسانی سریع دستور کارشان است و فعالیت اصلی آنها تفرقه افکنی و شبهه افکنی است. در زمینه شهادت حاج قاسم دیدیم که آنها سکوت کرده بودند و هیچ واکنشی از خودشان نشان نمی دادند! اما ب
گروه تهران از پرطرفدارترین گروه های تلگرامی می باشد. که گروه تلگرام چت تهران و گروه گپ تهران طرفدارهای زیادی در بین گروه های تلگرامی دارند.
این گروه تلگرامی در لینکدونی تهران که لینک تمام گروه های تهرانی را منتشر می کند، وجود دارد.
در این لینکدونی تهران انواع گروه های چت تهرانی منتشر می شود.
لینک گروه تهران
دوستانی که علاقه مند به چت و گپ در گروه های دختر و پسر تهران هستند.
می توانند وارد لینکدونی تهران بشوند و روی لینک گروه های تهرانی کلیک ک
گروه تهران از پرطرفدارترین گروه های تلگرامی می باشد. که گروه تلگرام چت تهران و گروه گپ تهران طرفدارهای زیادی در بین گروه های تلگرامی دارند.
این گروه تلگرامی در لینکدونی تهران که لینک تمام گروه های تهرانی را منتشر می کند، وجود دارد.
در این لینکدونی تهران انواع گروه های چت تهرانی منتشر می شود.
لینک گروه تهران
دوستانی که علاقه مند به چت و گپ در گروه های دختر و پسر تهران هستند.
می توانند وارد لینکدونی تهران بشوند و روی لینک گروه های تهرانی کلیک ک
منطقه ۲۲ شهرداری تهران جدیدترین منطقه شهری تهران است که در شمال غرب تهران واقع شده‌ است.
این منطقه از شمال به ارتفاعات البرز، از شرق به منطقه ۵ شهرداری تهران، از غرب به محدوده وردآورد شمالی و از جنوب به آزادراه تهران-کرج محدود می‌گردد.
خرید آپارتمان در منطقه 22 تهران یکی از راه های سرمایه گذاری در این منطقه جدید و آینده دار می‌باشد.
مساحت این منطقه حدود ۶۲۰۰ هکتار است که از این مساحت حدود ۱۳۰۰ هکتار متعلق به فضای سبز می‌باشد. برای اجاره آپا
دوستان گرگانی میتوانند برای چت با دوستان خود از گروه گرگان در واتساپ استفاده کنند، این گروه میتواند به شما کمک کند تا دوستان خوب در واتساپ پیدا کنید.
واتساپ به شما این امکان را میدهد تا دوستان خوبی برای هم در واتساپ باشید و ما نیز به شما کمک میکنیم تا یک دورهمی خوب برای شما عزیزان گرگانی ایجاد کنیم.
گروه گرکان در واتساپ یک فرصت خوب برای بحث نظر در خصوص حوادث گرگان است و ما به شما توصیه میکینم که گروه واتساپ گرگان را به هیچ وجه از دست ندین و با
سرمایه گذاری در منطقه ۲۲
 
جدیدا به علت حجم عظیمی از ساخت و سازی هایی که در منطقه ۲۲ انجام میشه و تبلیغاتی که صورت میگیره ، عموم مردم سرمایه گذاری رو در این منطقه مطلوب میدونن که اینطور هم هست ، اما اگر درست انجام بشه 
به همین جهت حتما به مشاورین و کارشناسانی که سابقه فعالت بالایی دارن و با شناخت از پروژه ها و سوابق عوامل اجراییشون بتونن بهترین گزینه هارو با توجه به توان مالی شما پیش نهاد بدن ،حتما نیازه
 
از این جهت میتونید با استفاده از کسب
سال 97 ، شیوه مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد دستخوش تغییراتی شد که طی آن دانشگاه آزاد طبق سند آمایش آموزش عالی به 10 منطقه تقسیم شده و در هر منطقه آمایشی دکتری دانشگاه آزاد چند استان قرار گرفت . به نقل از سایت مشاوره مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد هیوا ، داوطلبانی که دعوت به مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد در سال 97 شده بودند ، می توانستند در زمان مقرر شده از سوی این دانشگاه به پرتال azmoon.org رفته و مناطق آمایشی مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد را که قصد شرکت در مصاحبه
دانلود رایگان فیلم ایرانی منطقه پرواز ممنوع
دانلود فیلم منطقه پرواز ممنوع با لینک مستقیم
دانلود فیلم ایرانی منطقه پرواز ممنوع با کیفیت عالی 1080p
لینک قرار گرفت
گروه فیلم : کودک و نوجوان
سال تولید : 1398
کارگردان : امیر داسارگر
بازیگران: هادی حجازی فر، محمد فیلی، متین‌پاکزاد، متین کرمانی، علیرضا اکبری، علی ذکریایی، زین العابدین تقی پور و بهار نوحیان
خلاصه داستان :فیلم ماجراجویانه منطقه پرواز ممنوع»، روایتگر داستان ۳ نوجوان است که در حین آما
وقتی به گروههای واتساپی نگاه میکردم دیدم که ما کرمانشاهیا تو واتساپ گروه ندارم و برای همین تصمیم گرفتم تا خودم توی واتساپ گروه بزنم و گروه واتساپ کرمانشاه را راه اندازی کردم.
از همه کرمانشاهیا و دختر پسرای کرمانشاهی درخواست دارم که به گروه واتساپ کرمانشاه بیان و با دیگر دوستان خودشون آشنا بشن، در این گروه بجه های واتساپی استان کرمانشاه هستند.
خیلی عالی میشه گروه وقتی حضور همه کرمانشاهیا رو تو گروه ببینم، کرمانشاهیا میتونند تو گروه دوست پ
در دیدار اعضای مجلس خبرگان رهبری: اگر ما از موقعیت و جایگاه خود را در منطقه و از این واقعیت که دشمن در منطقه از ما حساب میبرد، مطلع نباشیم، یکجور عمل خواهیم کرد اما اگر نسبت به این واقعیات آگاهی داشته باشیم، جور دیگری عمل خواهد شد/ کسانی که درباره حضور جمهوری اسلامی ایران در منطقه مطالب و سخنان نادرست و نابجایی را مطرح میکنند، در واقع در حال کمک به نقشه دشمن هستند.
 
لینک کانال :https://t.me/iTonlineلینک گروه :https://t.me/iTonlin گروه آی تی آنلاین✍️ مشاوره رایگان نقشه و راهنما اخبار و اطلاعیه ها‍♂️ پرسش و پاسخ به سوالات‍➕ برای فعالیت در گروه باید 1 نفر از دوستان دانشجو را به گروه اضافه کنیدعضویت در گروه تلگرام
اداره مدیریت پسماند منطقه ۱۹ اقدام به جمع آوری درب بطری های پلاستیکی به نفع نیازمندان و خرید ویلچر برای معلولین می کند.
طرح مطرح شده تمام ساختمان های شهرداری سطح منطقه و غرف ۲۳ گانه ی پسماند سطح منطقه و . را پوشش می دهد. از تمامی خیرین و عموم مردم برای مشارکت در این طرح دعوت به عمل می آید.
برای اطلاعات بیش تر با اداره ی مدیریت پسماند منطقه تماس حاصل نمایید:
۵۵۸۶۲۴۱۲
#بازیافت#پلاستیک#ظروف_پلاستیکی#درب_بطری#مواد_سمی#تفکیک_زباله#اداره_مدیریت_پسم
تلگرام از امکانات بسیار زیادی برخوردار است من جمله گروه تلگرام  که از امکانات رایگان تلگرام است و می تونید داخل اون گروه چت تلگرام و گروه مذهبی تلگرام
و گروه تلگرام تهرانی ها و گروه آشپزی تلگرام وجود دارد.
گروه های تلگرام از اون چیز های فوق العاده است که امکاناتش هر کسی رو مجذوب خودش می کنه
نوساز کلید نخورده
5 طبقه 3 واحدی
بهترین طبقه موجود 
پارکینگ ، انباری ، آسانسور
رو به آفتاب
بهترین لوکیشن غرب تهران
سازه برند منطقه
بهترین متریال ممکن
با 7 سال گارانتی نمای ساختمان
 
کارشناس امور ملکی شما:
نوید 09128297909 
 
همین امروز درخواست خود را از طریق شماره تلفن بالا مطرح نمایید با توجه به نوسان قیمت در بازار نیاز شما را به بهترین شکل ممکن برآورده می کنیم
گروه فروش یاب گروه تخصصی منطقه 5 تهران
 
برنامه این هفته گروه ما صعود به قله عباسعلی از روستای زیبای کمرپشت بود. کمرپشت در استان مازنداران و منطقه سوادکوه واقع شده است. سوادکوه یکی از مناطق کوهستانی و جنگلی استان مازندران است که از لحاظ زیست‌محیطی، تاریخی و فرهنگی بسیار مهم و حائز اهمیت بوده و دارای مسیرها و قله‌های فراوانی است که مناسب اجرای برنامه‌های قله‌نوردی و جنگل‌پیمایی می‌باشد. سوادکوه دارای ۴ منطقه اصلی ورسک، آلاشت، زیرآب و شیرگاه است و قله عباسعلی در منطقه ورسک جای
این گروه که به گروه واتساپ لری معروف هست برای دورهمی و چت و گپ دوستان لر ایجاد شده است و همه دوستان لر میتونند دور هم جم بشند و با هم چت و گپ دوستانهداشته باشند.
از همه بچه های لر درخواست داریم با هم تو گروه دوستانه رفتار کنید و از اذیت کردن همدیگر جدا پرهیز کنید و در کنار هم یک گروه با نشاط و دوستانه داشته باشیم.
لینکدونی لری واتساب از گروههایی هستند که مربوط به همه لرهای کشور هست و همه دوستان لر میتونند در گروه مشارکت داشته باشند و این مشارکت
گروه های تلگرامی زیادی وجود دارند من جمله  گروه تلگرام  linkyab97  این گروه های تلگرام خدمات بسیار زیاد و ارزنده ای به شما می کنند گروه های تلگرام می توانند به شما اطلاعات زیادی بدهند برای پیوستن به گروه تلگرام لینک یاب و گروه های تلگرام زیادی مانند گروه چت تلگرام می توانید به سایت لینکدونی تل بروید.
♦️هشدار فرمانده نیروی دریایی سپاه به آمریکا: مانند یک شاهین دنبالتان می‌کنیم
دریادار "علیرضا تنگسیری" با تاکید بر اینکه راهی جز این که آمریکایی‌ها از منطقه بروند وجود ندارد، گفت:
اگر گفتیم آمریکایی ها از منطقه بروند چون با رفتن آنها، منطقه عاری از مشکلات شده و امنیت در خلیج فارس برقرار خواهد شد.
آمریکایی ها دنبال تنش و آتش افروزی در منطقه هستند و به هر کجا که رفتند نا امنی به ارمغان بردند لذا در خلیج فارس که منطقه آرامی بوده است و سال ها کش
بسم الله الرحمن الرحیم
 
 
اطلاعیه جابجایی برنامه اردوهای جهادی نوروز ۹۹ :
 
باتوجه به تداوم شیوع بیماری کرونا و ابلاغیه سازمان بسیج، کلیه برنامه های جهادی قرارگاه بسیج دانشجویی دانشگاه های استان تهران در منطقه خواف خراسان رضوی به منظور حفظ سلامتی دانشجویان و اهالی منطقه به ایام تابستان ۹۹ منتقل شد.
 
هم اکنون گروه های جهادی و جهادگران فعال در حال انجام خدمات به مردم در زمینه مبارزه با ویروس کرونا هستند.
#جهاد_ادامه_دارد#کرونا_را_شکست_میده
بسم الله
 
ترامپ قمارباز، در آستانه‌ی به دست گرفتن ریاست جمهوری گفته بود یک‌شنبه به واشنگتن می‌رویم و سیفون را می‌کشیم! لابد این کار برای باز شدن جای خودش بوده.اما جناب احمق درجه یک! الان وقت کشیدن سیفون منطقه‌ی ماست. جای جدید گوارای وجود نجس و نحست! منطقه‌ی خدایی ما جای شیاطینی چون شما نیست.
#انتقام_سخت
#سپاس_سپاه
 
گروه تجاری آوا
گروه تجاری آوا در حوزه واردات عمده از چین به ایران و خرید از چین و حمل و نقل کالا به ایران می باشد.
برای تماس با ما از طریق ایمیل زیر
avagroup@parschina.ir
و یا تلفن دفتر تهران ۴۴۸۰۸۰۶۸ اقدام نمایید.
 
گروه تجاری آوا  واردات از چین  گروه تجاری آوا   واردات کالا از چین  گروه تجاری آوا  شرکت واردات از چین  گروه تجاری آوا
گروه تجاری آوا   واردات از چین به ایران  گروه تجاری آوا . بهترین روش واردات از چین  گروه تجاری آوا.
گروه تجاری آوا   خری
 
گروه تجاری آوا
گروه تجاری آوا در حوزه واردات عمده از چین به ایران و خرید از چین و حمل و نقل کالا به ایران می باشد.
برای تماس با ما از طریق ایمیل زیر
avagroup@parschina.ir
و یا تلفن دفتر تهران ۴۴۸۰۸۰۶۸ اقدام نمایید.
 
گروه تجاری آوا  واردات از چین  گروه تجاری آوا   واردات کالا از چین  گروه تجاری آوا  شرکت واردات از چین  گروه تجاری آوا
گروه تجاری آوا   واردات از چین به ایران  گروه تجاری آوا . بهترین روش واردات از چین  گروه تجاری آوا.
گروه تجاری آوا   خری
منطقه ۲۲ شهرداری تهران جدیدترین منطقه شهری تهران است که در شمال غرب تهران واقع شده‌ است.
این منطقه از شمال به ارتفاعات البرز، از شرق به منطقه ۵ شهرداری تهران، از غرب به محدوده وردآورد شمالی و از جنوب به آزادراه تهران-کرج محدود می‌گردد.
مساحت این منطقه حدود ۶۲۰۰ هکتار است که از این مساحت حدود ۱۳۰۰ هکتار متعلق به فضای سبز می‌باشد. برای اجاره آپارتمان چیتگر میتوانید با املاک منطقه 22 تماس بگیرید. منطقه 22 در سطح تهران و فراشهری از قابلیت دسترس
 
گروه تجاری آوا
گروه تجاری آوا در حوزه واردات عمده از چین به ایران و خرید از چین و حمل و نقل کالا به ایران می باشد.
برای تماس با ما از طریق ایمیل زیر
avagroup@parschina.ir
و یا تلفن دفتر تهران ۴۴۸۰۸۰۶۸ اقدام نمایید.
 
گروه تجاری آوا  واردات از چین  گروه تجاری آوا   واردات کالا از چین  گروه تجاری آوا  شرکت واردات از چین  گروه تجاری آوا
گروه تجاری آوا   واردات از چین به ایران  گروه تجاری آوا . بهترین روش واردات از چین  گروه تجاری آوا.
گروه تجاری آوا   خری
یکی دیگر از گروههای مورد علاقه شما گروه واتساپ مختلط هست و ما با توجه به درخواست های زیاد شما دوستان گروه واتساپ مختلط رو ایجاد کردیم و از تمامی کسانی که دوست دارند تا در این گروههای مختلط واتساپ عضو بشن درخواست داریم که به گروه بیان.
چت کردن در این گروه مختلط آزاد هست و همه دختر پسرا میتونند به این گروه بیان و با دوستان خودشون چت کنند، گروه چت مختلط واتساپ پذیرای همه شما عزیزان هست و محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.
در این گروه دوستان شما عض
باربری تهران
باربری سراسری تهران با نام تجاری نتسان سالهای سال است که به عنوان ارزان ترین و مطمئن ترین باربری در منطقه دو شهری شناخته شده است. حمل انواع بار و خرده بار و اثاثیه و کالا و محصول از این منطقه به دیگ نقاط استان و همچنین سایر شهرهای کشور از جمله وظایف این باربری محسوب می گردد.
ارزان ترین باربری منطقه دو تهران
ثبت شرکت عمان در مناطق آزاد تجاری یکی از روش‌های مرسوم برای ورود به بازار تجاری بزرگ عمان است. یکی از این مناطق آزاد تجاری که می‌تواند پس از ثبت شرکت در آن به اقامت عمان دست پیدا کنید، منطقه آزاد تجاری صحار است که خصوصیات و شرایط خاص خود را دارد.در این مطلب قصد داریم به اطلاعاتی در رابطه با ثبت شرکت عمان در این منطقه آزاد تجاری بپردازیم تا متقاضیان ثبت شرکت در کشور عمان بتوانند با دیدی باز و نگاهی وسیع محل راه اندازی شرکت و کسب و کار خود را
چندی پیش آقای محمدحسین اسلامی راد بعنوان مسئول قرارگاه فرهنگی تربیتی مسیر تکامل منطقه داریون توسط حجت الاسلام و المسلمین حمیدی نژاد امام جمعه این منطقه منصوب و معرفی شدند.  در ادامه ی این مطلب با مسئول جدید اولین قرارگاه تربیتی در منطقه داریون بیشتر آشنا می شوید.
ادامه مطلب
 
گروه تجاری آوا
گروه تجاری آوا در حوزه واردات عمده از چین به ایران و خرید از چین و حمل و نقل کالا به ایران می باشد.
برای تماس با ما از طریق ایمیل زیر
avagroup@parschina.ir
و یا تلفن دفتر تهران ۴۴۸۰۸۰۶۸ اقدام نمایید.
 
گروه تجاری آوا  واردات از چین  گروه تجاری آوا   واردات کالا از چین  گروه تجاری آوا  شرکت واردات از چین  گروه تجاری آوا
گروه تجاری آوا   واردات از چین به ایران  گروه تجاری آوا . بهترین روش واردات از چین  گروه تجاری آوا.
گروه تجاری آوا   خری
طرح جمع آوری درب بطری های پلاستیکی برای تهیه ویلچر معلولین و کمک به نیازمندان با مشارکت شهروندان در منطقه 19 آغاز شد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، با تدبیر شهردار منطقه و همت معاونت خدمات شهری و محیط زیست در راستای تهیه ویلچر برای معلولین وکمک به نیازمندان منطقه طرح جمع آوری درب بطری های پلاستیکی با شعار" بی هزینه خوبی کن" در 23 غرفه بازیافت در نواحی پنجگانه، سراهای محلات 13 گانه، ساختمان های شهرداری ، نواحی و ایستگاه های مترو مستقر د
خیلی ازدوستان شمالی درخواست کردن تا گروه واتساپ شمالیا رو هم تاسیس کنم و ما هم تصمیم گرفتیم تا گروه واتساپ شمالی ها رو استارتش بزنیم و شروع کار گروه واتساپ شمال رو از همین الان به شما اعلام میکنم.
این گروه برای دورهمیشما شمالیا ایجاد شده و از همه دوستانی که در شمال ایران زندگی میکنند و علاقه دارند تا در گروه شمال با ما همکاری داشته باشند درخواست داریم که به گروه شمالیا بیان و با ما ما همراه بشن.
اما توی گروه باید احترام همدیگر رو نگه دارید و ب
فارس:شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد 77 قرار گرفته و هوای تهران سالم است. این شاخص طی 24 ساعت گذشته بر روی عدد 73 قرار داشت و هوا سالم بود. 
تهران از ابتدای سال 25 روز هوای پاک، 156 روز هوای سالم، 27 روز هوای ناسالم برای گروه های حساس و یک روز هوا ناسالم برای همه افراد داشت این در حالی است که در مدت مشابه سال پیش پایتخت 10 روز هوای پاک، 172 روز هوای سالم و 27 روز هوای ناسالم برای گروه های حساس داشت.
همچنینین بخوانید:
حال عمومی فریدون جیرانی در بیمارست
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
گروه اول: عده ای که تنها دلیلشان خوش گذرانی، وقت گذرانی و هرزه نگاریست که معمولا نقش افراد این گروه در مسائل مهم منطقه و ایران، ترویج فساد و فحشا و هرزگی است.
گروه دوم: معاندین و مخالفینی هستند که بسیار به مسائل مهم منطقه حساس بوده و اطلاع رسانی سریع دستور کارشان است و فعالیت اصلی آنها تفرقه افکنی و شبهه افکنی است. در زمینه شهادت حاج قاسم دیدیم که آنها سکوت کرده بودند و هیچ واکنشی از خودشان نشان نمی دادند! اما بلافاص
گروه واتساپ شیراز با هدف دورهمی شما شیرازی ها در واتساپ ایجاد شده است و از همه شیرازی ها عزیز دعوت میشه تا به گروه واتساپ شیرازیها بیان و در این گروه با هم چت کنند.
خیلی خوشحال میشیم تا شما با عضو کردن شیرازیهای دیگه در گروه به گروه رونق بدین و همه در این گروه دور هم جمع بشیم و با هم یک گروه شکوفا داشته باشیم.
https://chat.whatsapp.com/GZKVHxw8QLL9cuOfacxb1X
گروه واتساپ شیراز دارای قوانین بسیار زیادی هست و از همه شما درخواست میکنم که به قوانین گروه واتساپ شیراز اهمی
 
شیپ فایل نقشه منطقه 2 شهر تهران شامل کاربری اراضی، معابر و گذرها ،فضای سبز و. بسیار مفید و کاربردی برای دانشجویان و مهندسین شهرسازی
تصویر پیش نمایش مربوط به همین محصول (شیپ فایل نقشه منطقه 2 شهر تهران) میباشد.
منطقه 2 شهرداری تهران
منطقه ۲ شهرداری تهران یکی از مناطق شهری تهران است که در شمال شرقی میدان آزادی؛ از غرب تا شمال غرب تهران ادامه دارد.این منطقه از جنوب به خیابان آزادی، از غرب به اتوبان اشرفی اصفهانی و محّمد علی جناح و از شرق به اتو
مصطفی حسنی» معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار منطقه در این‌باره گفت: این نخستین وعده است که معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه اقدام بوسیله اجرای چنین طرحی می‌کند. » حسنی افزود: خدمات روان‌شناسی با بهره‌گیری از توان علمی روان‌شناسان مورد تأیید نظام روان‌شناسی با هدف ارتقای سلامت رسا و کیفیت عمر محدودیت و شغلی و توانمندسازی نیروی انسانی درون همه محله‌های منطقه ارائه می‌شود. »این طرح در مراکز فرهنگی و سراهای محله عمل خواهد شد.
پروژه نیروی زمینی ارتش
 از دسته پروژه هایی است که در منطقه22 در شهرک چیتگر در حال اجرا است 
تعاونی سازنده پروژه نیرو زمینی
 تعاونی سازنده ابن پروژه تعاونی نیروی زمینی ارتش است پروژه نیرو  زمینی ارتش از چهار برج بلند 40 طبقه تشکیل شده که این برج ها به نام های ترنج و نارنج شناخته میشوند . این تعلونی نمونه کار های بسیار قوی و عالی د رسطح کشور دارا میباشد که باعث شده تا تمام خریدارن این مجموعه از خرید خود مطمعن باشند
تعاونی نیروی زمینی ارتش زیر نظ

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها