نتایج جستجو برای عبارت :

گروه مختلط قم

یکی دیگر از گروههای مورد علاقه شما گروه واتساپ مختلط هست و ما با توجه به درخواست های زیاد شما دوستان گروه واتساپ مختلط رو ایجاد کردیم و از تمامی کسانی که دوست دارند تا در این گروههای مختلط واتساپ عضو بشن درخواست داریم که به گروه بیان.
چت کردن در این گروه مختلط آزاد هست و همه دختر پسرا میتونند به این گروه بیان و با دوستان خودشون چت کنند، گروه چت مختلط واتساپ پذیرای همه شما عزیزان هست و محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.
در این گروه دوستان شما عض
یکی دیگر از گروههای مورد علاقه شما گروه واتساپ مختلط هست و ما با توجه به درخواست های زیاد شما دوستان گروه واتساپ مختلط رو ایجاد کردیم و از تمامی کسانی که دوست دارند تا در این گروههای مختلط واتساپ عضو بشن درخواست داریم که به گروه بیان.
چت کردن در این گروه مختلط آزاد هست و همه دختر پسرا میتونند به این گروه بیان و با دوستان خودشون چت کنند، گروه چت مختلط واتساپ پذیرای همه شما عزیزان هست و محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.
در این گروه دوستان شما عض
complex(real_part=0, imag_part=0)complex(str)
complex یک کلاس توکار برای کار با اعداد مختلط هست. کار با اعداد مختلط مانند کار با اعداد صحیح و اعشاری است و عملگر های جمع،تفریق،ضرب و باقیمانده را میتوانید با آنها استفاده کنید.برای ایجاد یک عدد مختلط به سادگی از الگوی بالا کمک بگیرید.
ادامه مطلب
پوست مختلط به طور همزمان دو یا چند نوع وضعیت پوستی مختلف در برمی‌گیرد.
افرادی که پوست مختلط دارند بعضی از قسمت‌‏های پوستشان خشک و پوسته‌پوسته
است و وسط صورتشان یعنی بینی، چانه و پیشانی که به آن ناحیه T می‌گویند،
چرب است. در پوست‏‌های مختلط به طور هم زمان چین و چروک، جوش، روزاسه و
خشکی پوست مشاهده می‌‏شود. پوست مختلط یکی از رایج‌ترین انواع پوست‏‌ها
است. مراقبت از این نوع پوست کمی سخت است

کلیک بقیه مطالب
ثبت شرکت در غرب تهران
شرکت: به معنای یک انجمن یا نگاه یا یک شخص حقیقی و حقوقی است.
شرکت قراردادی است که براساس آن اعضا یا شرکا سود حاصل از سرمایه را تقسیم می کنند.
انواع شرکت ها :
شرکت سهامی خاص
شرکت سهامی عام
شرکت تضامنی
شرکت بامسئولیت محدود
شرکت های نسبی
شرکت مختلط سهامی
شرکت مختلط غیر سهامی
شرکت تعاونی
باغ تالار مختلط در اطراف شهر تهران امروزه تعداد زیادی را تشکیل می دهند . این باغ تالارها معمولا بدون مجوز فعالیت می کنند و اقدام به برگزاری مراسم عروسی بصورت مختلط می نمایند. متاسفانه برخی از باغ تالارهای مختلط باغ های شخصی خود را تبدیل به یک باغ عروسی کرده و اقدام به گرفتن مجالس عروسی با هزینه های بعضا بسیار زیاد و برخی نیز با هزینه های کم می نمایند که هیچ نظارتی روی کار آنها نیست .
مراسم عروسی مختلط در باغ تالارها که عموما جواز کار و کسب ندا
لینکدونی فراوان هست و تنها تعداد کمی از لینکدونی ها در زمینه گروه تلگرام فعالیت میکنند، و بیشتر لینکدونی ها در زمینه کانال مشغول به فعالیت هستند.
ما در فضای مجازی لینکدونی گروه و لینکدونی کانال داریم و بعضی دیگر لینکدونیها مختلط هستند و هم لینک کانال و هم لینک گروه در کانال خود منتشر میکنند.
شما با توجه به نیاز خود میتوانید یکی از این لینکدونی ها رو انتخای و تبلیغات خود را به این لینکدونیها بدین تا براتون انجام بدن.
خوشحال میشیم به بزرگترین
لینکدونی فراوان هست و تنها تعداد کمی از لینکدونی ها در زمینه گروه تلگرام فعالیت میکنند، و بیشتر لینکدونی ها در زمینه کانال مشغول به فعالیت هستند.
ما در فضای مجازی لینکدونی گروه و لینکدونی کانال داریم و بعضی دیگر لینکدونیها مختلط هستند و هم لینک کانال و هم لینک گروه در کانال خود منتشر میکنند.
شما با توجه به نیاز خود میتوانید یکی از این لینکدونی ها رو انتخای و تبلیغات خود را به این لینکدونیها بدین تا براتون انجام بدن.
خوشحال میشیم به بزرگترین
نظام‌مختلط نظام مختلط ترکیبی از دو نظام تفتیشی واتهامی می باشد که در ایران از نظام مختلط تبعیت می شودترکیب دونظام تفتیشی و اتهامی به این صورت است که در مرحله تحقیقات مقدماتی اساساً نظام‌تفتیشی حاکم بود و در مرحله رسیدگی در دادگاه اساساً نظام اتهامی حاکم است که در ماده ۹۱ ق.آ.د.ک مصوب سال۹۲ پایبند بودن قانون گذار درایران به نظام تفتیشی را نشان می دهد که ماده فوق مقرر می دارد 《تحقیقات مقدماتی به‌صورت محرمانه صورت می‌گیرد مگر در مواردی که
به‌طور کلی در قانون تجارت هفت گونه شرکت تجاری وجود دارد :
۱- شرکت سهامی (شامل شرکت سهامی عام و شرکت سهامی خاص)
۲- شرکت با مسئولیت محدود
۳- شرکت تضامنی
۴- شرکت مختلط غیر سهامی
۵- شرکت مختلط سهامی
۶- شرکت نسبی
۷- شرکت تعاونی تولید و مصرف
 
وویس تدریس ریاضیات مهندسی (آنالیز مختلط) مبحث اول - توابع مختلط ، توابع تحلیلی و همساز
 
وویس تدریس ریاضیات مهندسی (آنالیز مختلط) مبحث دوم - نگاشت
 
وویس تدریس ریاضیات مهندسی (آنالیز مختلط) مبحث سوم - سری لوران و مانده
 
 
وویس تدریس ریاضیات مهندسی (آنالیز مختلط) مبحث چهارم - انتگرال مختلط
 
ابراهیم شاه ابراهیمی
کارشناس ارشد مهندسی عمران
دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی
 
فایل تدریس بر مبنای جزوه ریاضیات مهندسی خودم هستش ، سرعت وویس طبق معم
چت مختلط زاهدان و زابل و سیستانی های مشهد
1.pvنرو
2.Link نزار
3.Davaنکن
4.Tohinنکن
5.Chatبکن
6.harfaieنزار
7.addبکن
8.biJanbeiنیا تو
9.shakh نشو
10.left نده
-Text
-Music♡
https://t.me/joinchat/IaYQ3EkTd_PwEe2AMx25_g
توجه : به بزرگترین کانال لینکدونی تلگرام بپیوندید
بیش از 1000 گروه و سوپرگروه چت تلگرام شهرها در کانال لینکدونی ونوس نت بپیوندید
همه جور کانال و گروهی داره
تبلیغ گروه و کانال تلگرام شما در
لینکدونی ما کاملا رایگان است و می توانید هر 72 ساعت یک تبلیغ برای گروه
یا کانال خود ارسال نمایید
h
لینکدونی مازندران ,لینکدونی شمالیا,لینک گروه های تلگرامی مازندران و شمال ایران در لینکدونی مازندران و شمالیا

لینک گروه
های دوستیابی مازندران ,گروه تلگرام امل,گروه های چت تلگرام بابل و بابلسر –
چالوس- گروه بچه های تنکابن – گروه تلگرام بلده – گروه چت تلگرام بهشهر
-گروه تلگرام پل سفید – گروه تلگرام رامسر – لینک عضویت در گروه های تلگرام
رامسر – گروه تلگرام سلمانشهر -گروه تلگرامی سوادکوه و فریدون کنار – گروه
تلگرام کلاردشت و قائمشهر -گر
دانلود مقاله پیرامون شرکت های مختلط رشته حسابداری
 
گاهی در عمل دیده می شود که شرکت های سرمایه ای با شرکت های ضمانتی با یکدیگر مخلوط شده و نوع دیگری از شرکت پیدا می شود. به این طریق که یک یا چند شریک ضامن و یک یا چند شریک که مسئولیت آنها محدود است هر دو در شرکت واحدی دارای سهم می شوند برای خواندن مقاله را دانلود نمایید فرمت ورد  29 صفحه .
 
دریافت فایل
همه عروس ها و دامادها دوست دارند مراسم عروسی خود را با شکوه هرچه تمام تر برگزار کنند. برخی از این عروس و دامادها علاقه دارند که مراسم خود را در باغ عروسی مختلط برگزار کنند و در کنار پدر و برادر و سایر بستگان خود باشند. برای آشنایی با نحوه برگزاری مراسم عروسی در باغ عروسی مختلط با این مقاله همراه شوید.
 
برگزاری مراسم عروسی در باغ عروسی
 
قبل از برگزاری مراسم عروسی باید برای آن برنامه ریزی کنید. هر کسی با توجه به بودجه ای که دارد می تواند برا
عکساشو فرستاده .برای تولد همکلاسیش مختلط ٨ نفره رفتن خارج شهر.طرز تحولش جالب بود برام.پارسال که اون هنوز پشت کنکوری بود وقتی بهش گفتم مختلط بیرون میریم کلی تعجب کرد و گفت کارت درست نیست و بیرون رفتن با پسرا اَخه و جیزه و اینا!و نباید با پسرا بیرون بری و توی نظرش دخترای بد!اینکارا رو میکنن حالا ما نهایت بیرون رفتنمون کافه و رستوران بود.الان من که عادیه برام دیگه الان ولی جالب بود که انقدر صمیمی دور هم هستن مخصوصا خودش تقریبا توی بغل یکی از پسرا
زبان انگلیسی اولین زبان دنیا برای یادگیری به عنوان زبان دوم می باشد. در سرتاسر دنیا آموزشگاه های زبان انگلیسی بسیار محبوب هستند و هر روز به تعداد دانشجویان زبان انگلیسی نیز افزوده می شود. علت محبوبیت فراوان زبان انگلیسی تکلم آن به عنوان زبان اول توسط کشورهای پر قدرت در زمینه تجارت، فرهنگ، سینما، موسیقی و ت مانند ایالات متحده آمریکا، انگلیس و کانادا می باشد. در آموزشگاه زبان 24، تمام لهجه های پرکاربرد زبان انگلیسی مانند، لهجه امریکن و
 حل المسائل ریاضی مهندسی چرچیل
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
ریاضی مهندسی چرچیل 00:09 حل تمرین ریاضی مهندسی چرچیل . آخرین اخبار - قطرهwww.ghatreh.com › news › cat- Translate this page دانلود کتاب حل المسائل ریاضی مهندسی چرچیل کتاب حل المسائل ریاضی مهندسی چرچیل فرمت:PDFchr(8230) جزییات بیشتر / دانلود نوشته دانلود کتاب حل المسائل . حل تمرین ریاضی مهندسی کتاب چرچیل - جواب سؤالات بخش اعداد .free-irdl.rozblog.com › post- Tr
گروه یابی کار بسیار ساده ای هست و برای گروه یابی کار سختی در پیش ندارید. شما برای گروه یابی کافی هست تا به گروه یاب بپیوندین و با جستجوی گروه مورد علاقه خودتون فرآیند گروه یابی به اتمام میرسد.
گروه یاب های زیادی در فضای مجازی وجود درند که گروه یاب جزو بهترین هستند.
ایا در قانون اساسی ایران پارتی و مهمانی مختلط جرم است ؟ 
صرف اقدام به برگزاری مهمانی و پارتی مختلط در قانون مجازات اسلامی ایران جرم انگاری نشده است لذا چنانچه جمعی از جوانان در مهمانی مختلط حضور داشته باشند مرتکب جرم نشده اند و از این حیث مجازاتی به آنها تحمیل نخواهد شد مگر آنکه در ضمن مهمانی مختلط مرتکب جرم شوند.
جرم معمولی که در پارتی مختلط ارتکاب می یابد استعمال مشروبات الکلی است که معمولا توسط میزبان مهمانی تهیه می‌شود. قانون مجازات اس
دیشب خواب دیدم عروسیمه. ولی اصلا خوشحال نبودم. همش معذب بودم . عروسیم نمیدونم به چه دلیلی مختلط بود و من همش به دوماد غر می زدم تو ماشین عروس که حالا که داریم می ریم مهمونی یه شنل بزرگ برام می گرفتی که بقیه منو نبینن. دوماد هم همش می خندید.
بهش می گفتم حالا که عروسی رو میخاستی مختلط بگیری لااقل یه لباس عروس پوشیده برام می گرفتی شبیه این فیلم های صداوسیما نه دکلته و بی حجاب. ولی اون بازم می خندید.
وقتی رفتم تو سالن و نگاه مردا بهم بود اشک میریختم و
در اینجا یکی از بهترین گروه یاب های لری رو میخام به شما معرفی کنم، این گروه یاب از بزرگترین گروه یاب های لرستان می باشد و لینک گروه های لری زیادی در این کانال به ثبت رسیده است.
شما برای عضویت در لینک یاب لرستان کافی هست که روی عکس زیر کلیک کنید، البته شما اگر گروه تلگرام لری دارید، حتما در این گروه یاب معرفی کنید تا تعداد گروه های لری زیاد بشن.
از همه قمی ها که دوست دارند تا در گروه قم واتساپ شهر خودشون با همشهریای خودشون چت کنند دعوت میکنم که به گروه واتساپ قم بیان و در این گروه فعالیت خودشون رو آغاز کنند.
این گروه برای دورهمی قمی ها ایجاد شده و شما میتونید در این گروه با همشهریا چت دوستانه داشته باشید و سعی کنید که حتما این چت برا اساس اصول گروه باشه تا کسی اذیت نشه.
ما همچنان این گروه رو توسعه میدیم تا افراد با خیال راحت از امکانات گروه بهره مند شوند و در پایان از دوستانی که این گرو
خب امروز آخرین امتحان هم دادم و این ترم هم تموم شد 
 ما یه گروه داریم تو واتساپ گروه دانشجویی 
تو این گروه هیچ کس هیچ کس رو ندیده فقط به خاطر رشتمون با هم تو یه گروهیم 
 اکثرا همه معلم هستن چون رشتم به دوره لیسانسم مرتبطه ولی مختلط هم هست
کلا فرد باهوش تو این گروه خیلی کمه 
یه وقتایی هم که میان یه چیزی می گن سوتی می دن 
منم می خونم زیادی که سوتی خطرناک می دن شب که حسین می رسه خونه میارم با هم می خونیم یه ساعت روحمون رو تازه می شه جاتون خلاصه خیل
فایل راهنمای عملیاتی نرمافزار GAMS در دسته بندی #کامپیوتر در سایت فایل مهم قرار گرفت .
--------------------راهنمای عملیاتی نرمافزار GAMS
دانلود فایل راهنمای عملیاتی نرمافزار GAMS
عنوان فایل : راهنمای عملیاتی نرمافزار GAMS
دسته بندی : کامپیوتر
برچسب ها:
راهنمای عملیاتی نرمافزار GAMSنام فایل : راهنمای عملیاتی نرمافزار GAMS
فرمت : .doc
تعداد صفحه/اسلاید : 24
حجم : 251 کیلوبایت
راهنمای عملیاتی نرمافزار GAMSGAMS چیست؟سیستم GAMS یک زبان برنامهنویسی مدلسازی با قابلیت بالاست.
 
 
بچه های شهر لرستان بعد از این میتوانند با بهره برداری از کانال گروه تلگرام در گروههای چت لری عضو بشوند.
 
گروه دوستیابی لر یک راه برای جستجوی دوست خوب در لرستان هست و البته یک دوست مجازی و نه دوست واقعی.
در کانال گروه تلگرام،در گروه مورد علاقه خود عضو شوید.
  گروه تلگرام لری
@group_60
گروه واتساپ مازندران مخصوص دوستان مازندرانی است و از همه شمالیا و مازندرانی ها درخواست میشود که به گروه بیایند و در گروه با دوستان خود چت کنند.
چت در گروه واتساپ مازندران برای همه شما آزاد است و شما میتونید چت دوستانه در گروه داشته باشید، اگر میتونید مدیریت گروه رو هم بر عهده بگیرید که خوشحال میشیم.
اگر دوست دارید که در گروه واتساپ مازندران مدیر گروه شوید درخواست میکنم که به مدیر گروه اصلی بگین تا ایشان در صورت صلاحدید به خواسته شما برسد.
قو
همیشه بانک ها محل جمع آوری پول هستند و مردم پول هایشان را در بانک نگهداری میکنند ولی ما بانک گروه داریم و شما میتوانید برای پیدا کردن گروه مد نظر خودتون به این بانک بیاین.
بانک گروه رو به دوستان و همکلاسی های خودتون معرفی کنید و لینک گروه خودتون رو در بانک گروه ثبت کنید تا ما گروه رو انتشار بدیم و شما بتونید عضو واقعی دریافت کنید.
گروههای تلگرامی در بانک گروه امن هستند و شما میتونید گروه خودتون رو در بانک ما سرمایه گذاری کنید.
در صورتی که در فکر راه اندازی و ثبت یک شرکت جدید هستید،شاید این سوال ذهن شما را نیز به خود مشغول کرده باشد که چه نوع شرکتی برای شما مناسب تر است؟
انتخاب یک قالب مناسب از میان قالب های تجاری قابل ثبت در ایران به عوامل متفاوتی بستگی دارد ،جهت این انتخاب لازم است علاوه بر شناخت قوانین و خصوصیات هر یک از این قالب ها ،عواملی همچون نوع فعالیت و اهداف اصلی شرکت، روابط و تعداد شرکاء و…. را در نظر گرفت.
قالب های تجاری قابل ثبت در ایران عبارتند از :
1.شرک
پایه دوازدهم _ ریاضیات گسسته _ فصل دوم _ درس دوم
دریافت powerpoint
 
+توضیحات
اسلاید۲: صفحه ۴۳ کتاب درسی _ تاریخچه (ایجاد انگیزه)
اسلاید۵: صفحه ۴۴ کتاب درسی _ شکل۱
اسلاید۷: برای هرکدام از پنج گراف داده شده، مجموعه‌ی احاطه‌گر بنویسید. (مثال)
اسلاید۸: روی ستاره قرمز‌رنگ کلیک کنید تا به اسلاید ۷ بروید و برای هرکدام از پنج گراف آن، مجموعه احاطه گر مینیمم بنویسید. (مثال)
اسلاید۱۸: هر گروه یک گراف دلخواه رسم کند و هر گروه گرافی را که رسم کرده، به گروه بعدی
در شهرستان دزفول می توانید انواع شرکت های تجاری را به شرح ذیل به ثبت برسانید. الف- شرکت سهامی ( شامل سهامی عام و سهامی خاص )ب- شرکت های با مسئولیت محدود ج- شرکت های تضامنی د- شرکت های نسبی ه- شرکت های مختلط سهامی و- شرکت های مختلط غیرسهامی ز- شرکت های تعاونی ( شامل تولید، مصرف ، اعتبار ، وام و روستایی )
موارد مهمی که جهت ثبت شرکت خود باید رعایت کنید :
1- موضوع و هدف شرکت باید مشروع و قانونی
باشد. بنابراین از نظر قانون نمی توان برای یک امر غیرقانونی یا
بعد از فیلتر شدن تلگرام تصمیم گرفتم تا گروه واتساپ کرمان را راه اندازی کنم و از همه بچه ها کرمانی هم درخواست میکنم که این گروه خوب و دوست داشتنی شهرشون رو از دست ندین.
ما در این گروه تلاش میکنیم تا یک دورهمی خوب و شاد رو برای شما ایجاد کنیم و شما میتونید از کنار هم بودن در گروه لذت ببرید و به قوانین گروه و هم توجه کنید تا انشالله مشکلی پیش نیاد.
صحبت های ی در گروه ممنوع است و در صورت دیدن صحبت و گفتگوی ی در گروه حذف خواهید شد، پس انتظار م
گروه های تلگرام قم همیشه این شانس رو داشتهاند که جز بهترین گروه های تلگرام باشند.
یکی از معروف ترین گروه تلگرام رو به خودش اختصاص بدهد.
گروه چت قم
گروه دختر پسرهای قمی 
گروه دوتیابی قم از گروه های پر سرچ تلگرامی هستند.
لینکدونی قم ، لینک گروه های تلگرامی قم را انتشار می دهد.
برای پیوستن به گروه تلگرام قم روی عکس زیر کلیک کنید.                             linkyab140
توضیحات فایل
کتاب راهنما و حل مسایل روشهای ریاضی در فیزیک pdf
کاربران گرامی ،محصول مورد نظر شامل کتاب راهنما و حل مسایل روشهای ریاضی در فیزیک جورج آرفکن تالیف شهریار رخزادپور می باشد که به زبان فارسی با فرمت pdf در ۲۳۴ صفحه تهیه و تدوین گردیده است که می توانید پس از پرداخت هزینه به صورت آنلاین، این محصول را دریافت کنید.
کتاب راهنما و حل مسایل روشهای ریاضی در فیزیک
کتاب حاضر حل مسائل جلد اول کتاب روشهای ریاضی در فیزیک تألیف جورج آرفکن می باشد. ح
توضیحات فایل
کتاب راهنما و حل مسایل روشهای ریاضی در فیزیک pdf
کاربران گرامی ،محصول مورد نظر شامل کتاب راهنما و حل مسایل روشهای ریاضی در فیزیک جورج آرفکن تالیف شهریار رخزادپور می باشد که به زبان فارسی با فرمت pdf در ۲۳۴ صفحه تهیه و تدوین گردیده است که می توانید پس از پرداخت هزینه به صورت آنلاین، این محصول را دریافت کنید.
کتاب راهنما و حل مسایل روشهای ریاضی در فیزیک
کتاب حاضر حل مسائل جلد اول کتاب روشهای ریاضی در فیزیک تألیف جورج آرفکن می باشد. ح
اگر بخواهید در تلگرام گروهی را پیدا کنید در واقع شما گروه یابی کردین و به کل این فرآیند گروه یاب گفته میشود و به فرایند پیدا کردن گروه راحت هست.
خوب شما بعد از عضویت در گروه یاب میتونید به جستجو گروه و یا گروههای تلگرامی مورد علاقه خودتون بپردازین.
اون دختر پسرای تهرانی که به دنبال گروه گپ بودن به گوش باشند که ما یک گروه زدیم به اسم گروه گپ تهران و شما تهرانی ها همه در گروه دعوت هستین.

شما میتونید در گروه با همه تهرانی های دیگه چت کنید و از چت و گپ با دوستان خود لذت ببرید که واقعا این گروه واسه همین درست شده که بیان گپ داشته باشین.
لینک گروه گپ تهران و گروه تهران رو برای عضویت میزارم.
https://t.me/joinchat/HlKlMxRrYljaBbHA-boNJw
گروه تهران از پرطرفدارترین گروه های تلگرامی می باشد. که گروه تلگرام چت تهران و گروه گپ تهران طرفدارهای زیادی در بین گروه های تلگرامی دارند.
این گروه تلگرامی در لینکدونی تهران که لینک تمام گروه های تهرانی را منتشر می کند، وجود دارد.
در این لینکدونی تهران انواع گروه های چت تهرانی منتشر می شود.
لینک گروه تهران
دوستانی که علاقه مند به چت و گپ در گروه های دختر و پسر تهران هستند.
می توانند وارد لینکدونی تهران بشوند و روی لینک گروه های تهرانی کلیک ک
گروه تهران از پرطرفدارترین گروه های تلگرامی می باشد. که گروه تلگرام چت تهران و گروه گپ تهران طرفدارهای زیادی در بین گروه های تلگرامی دارند.
این گروه تلگرامی در لینکدونی تهران که لینک تمام گروه های تهرانی را منتشر می کند، وجود دارد.
در این لینکدونی تهران انواع گروه های چت تهرانی منتشر می شود.
لینک گروه تهران
دوستانی که علاقه مند به چت و گپ در گروه های دختر و پسر تهران هستند.
می توانند وارد لینکدونی تهران بشوند و روی لینک گروه های تهرانی کلیک ک

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها