نتایج جستجو برای عبارت :

کشتار کودکان توسط رژیم صهیونیست امریکا

امشب ویدئویی پخش شد از دختری به نام گرتا که در سازمان ملل از محیط زیست گفت و از کشتار مردم توسط ثروتمندان و ت مداران جهان. اولین بار سخنرانیش را در یکی از همین شبکه های اجتماعی دیدم. قبل از لود شدن فکر می کردم که این همه تحصیل کرده محیط زیست این همه آدم دغدغه مندی که در این راه کشته شدند زجر کشیدند زندگیشان نابود شد چرا از آن ها یک سخنرانی در این باب نمی شنویم. چرا یک بچه ؟ به این نتیجه رسیدم شانتاژ خبری است نه بیشتر و چون کودکان معصوم تراند
واکنش رهبر انقلاب به کشتار مسلمانان در هند؛
کشتار مسلمانان هند متوقف شود/دولت هند مقابل هندوهای افراطی بایستد

 حساب توئیتری دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله ‌ای، با انتشار جمله‌ای از رهبر معظم انقلاب به کشتار  مسلمانان در هند واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، توئیتر دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله ‌ای با انتشار جمله‌ای از رهبر معظم انقلاب به کشتار مسلمانان در هند واکنش نشان داد.
در این توئیت آمده است: قلب مسلمانان
 
 
 
رهبر انقلاب کشتار مسلمانان هند را محکوم کردند:
دولت هند در مقابل هندوهای افراطی بایستد
 
حضرت آیت‌الله ‌ای رهبر انقلاب اسلامی کشتار مسلمانان مظلوم هند را محکوم کردند. رهبر انقلاب اسلامی ضمن اعلام این که قلب مسلمانان جهان از کشتار اخیر جریحه‌دار است، خواستار توقف این فجایع شدند و دولت هند را موظف دانستند تا در مقابل هندوهای افراطی و احزاب طرفدار آنها بایستد. متن کامل موضع‌گیری حضرت آیت‌الله ‌ای که در حساب توئیتر پایگاه
صفحه توییتر حضرت آیت‌الله ‌ای نوشت: دولت هند باید در مقابل هندوهای افراطی و احزاب طرفدار آنها بایستد و با توقف کشتار مسلمانان، از انزوای خود در جهان اسلام جلوگیری کند.
حضرت آیت‌الله ‌ای رهبر انقلاب اسلامی کشتار مسلمانان مظلوم هند را محکوم کردند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری رهبر انقلاب اسلامی ضمن اعلام این که قلب مسلمانان جهان از کشتار اخیر جریحه‌دار است، خواستار توقف این فجایع شدند و دولت هند را موظف دان
کشتار و سوخاری کردن حیوانات به طرز وحشیانه به گزارش چفچفک، آلف جاکوب نیلسن هنگام بازدید از بازار توموهن عکس هایی از حیواناتی از قبیل میمون ها، خفاش ها، مارها، سگ ها و گربه هایی که به طرز وحشیانه ای کشته شده و سوخاری شده اند گرفته است.
او از اینکه به این بازار رفته ابراز ناراحتی کرد و از آن به عنوان تجربه ای وحشتناک در زندگی خود نام برد.
شیوه کشته حیوانات نیز در این بازار متفاوت است. بعد از اینکه سگ ها کشته شدند بر روی آتش گرفته می شوند تا موهای
جنگ و جنایت ذات رژيم کودک کش صهيونيستی:  بار دیگر خوی وحشی گری صهيونيستها نمایان شد و با هدف قرار دادن ساختمانهای مسی در غزه یازده انسان بی گناه از جمله یک کودک ۱۴ ماهه و مادر باردارش به شهادت رساندند. وحشی گری و حیوانیت  عادت رژيم صهيونيستی بوده که از ابتدای تولد نامشروعش همراه او بوده است. اروپا هم که سابقه ای تاریک از کشتار بی گناهان از کمک به صدام تا بن سلمان دارد باز از سگ زنجیری آمریکا حمایت کرده اند و بار دیگر مدعیان دروغین حقوق بشر
روز جمعه 25 فوریه 1994 که مصادف با روز پانزدهم رمضان بود یک شهرک نشین صهيونيست وارد حرم ابراهیمی شد و به روی نمازگزاران آتش گشود. در این اقدام تروریستی 29 نفر شهید و 150 نفر دیگر زخمی شدند. باروخ گلدشتاین یک صهيونيست تندرو در شهرک کریات اربع بود که به علت درمان نکردن بیماران غیر یهودی از ارتش اخراج شد. او به کار طبابت می پرداخت اما هنوز افسر احتیاط بود. در آن روز لباس ارتشی خود را پوشید و خشابهای خود را پر کرد و جلوی چشم ارتش اشغالگر وارد مسجد شد. به
✅ گزارش ابن اسحاق در مورد کشتار گسترده جنگجویان قبیله یهودی بنی قریظه در جریان جنگ احزاب از مسائلی است که در دوران اخیر مورد توجه فراوان اسلام ستیزان قرار گرفته است.و برخی صریحاً آن را برگرفته از برخی افسانه های یهودی دانسته و استدلال هایی در این زمینه آورده اند.
ادامه مطلب
 در تعریف کودکان کار آمده است؛ کودکی که به صورت مداوم از او کار کشیده می‌شود. حمایت از کودکان کار یکی از دغدغه‌های همیشگی افراد دغدغه‌مند به خصوص ساکنین کلان شهرهاست. چطور می‌توانیم از کودکان و خیابان در ایران حمایت کنیم، آدرس مدرسه کودکان کار و انجمن حمایت از کودکان کار را در اختیارشان قرار دهیم. در این یادداشت ما به شما خواهیم گفت که چگونه به کودکان کار کنیم.
ادامه مطلب
⭕️تروریست واقعی کیست‼️
آمریکا در حالی سپاه را تروریست معرفی می کند که ارتش آمریکا یکی از جنایتکار ترین ارتش های دنیا در طول تاریخ بوده است. برخی از مهم‌ترین جنایت‌های آمریکا:
دود 3 میلیون ویتنامی توسط سربازان ارتش آمریکا به قتل رسیدند. اکثر قربانیان غیرنظامیان زن و کودک بودند. قبل از قتل، برخی از قربانیان مورد ، شکنجه و قطع اعضا نیز قرار گرفته بودند. برخی از اجساد نیز  توسط سربازان قطعه‌قطعه شده بودند.
فاجعه انفجار اتمی در دو شهر ه
علل ریزش مو در کودکان و راه‌های درمانـی
  
علت ریزش مو در کودکان
 
یکی از مواردی که ممکن است برای کودکان اتفاق بیفتد، ریزش مو است. که باعث نگرانی بسیاری از والدین شده است و دنبال چرایی و همچنین راه درمان برای ریزش موی فرزندشان هستند. در این مقاله ما دلایل ریزش موی کودکان و همچنین روش های درمان ریزش موی کودکان را گردآوری نموده ایم با آگاهی بیشتر با ما همراه باشید.
ادامه مطلب
دلایل درد دور ناف در کودکان
 
 

گاهی درد ناف در کودکان به علت عفونت مجاری ادراری ایجاد می شود
 
درد دور ناف در کودکان، بسیار متداول است و دلایل آن میتواند از استرس مدرسه تا یک بیماری جدّی، متغیر باشد.
درد دور ناف در کودکان
دلایل زیادی برای درد شکم در کودکان وجود دارد. بعضی از این دلایل کاملا جدّی و بعضی دیگر جزیی هستند. با این حال، با تشخیص درست و درمان مناسب، درد میتواند کاملاً و به سرعت بهبود یابد.
ادامه مطلب
فاجعه شهادت زکریا کودک شش ساله شیعه در پیش چشم مادرش و در انظار عمومی ،در عربستان وهابی بار دیگر عمق خباثت و رذالت  تفکر تکفیری وهابیت را به جهانیان نشان داد. تفکری که از ابتدای پیدایش تا کنون باعث کشتار میلیونها انسان بی گناه در سراسر جهان شده است. وهابیت که مادر تروریست های جهان از جمله القاعده و داعش است مهد پرورش تروریست های وحشی  شده است و در وحشی گری از حیوانات هم پیشی گرفته اند و شایسته نیست نام انسان بر آنها گذاشته شود. سران جانی وهاب
فایل بررسی مقایسة هوش و هیجان کودکان عادی و کودکان کار و خیابان در دسته بندی #کامپیوتر در سایت فایل مهم قرار گرفت .
--------------------بررسی مقایسة هوش و هیجان کودکان عادی و کودکان کار و خیابان
دانلود فایل بررسی مقایسة هوش و هیجان کودکان عادی و کودکان کار و خیابان
عنوان فایل : بررسی مقایسة هوش و هیجان کودکان عادی و کودکان کار و خیابان
دسته بندی : کامپیوتر
برچسب ها:
بررسی مقایسة هوش و هیجان کودکان عادی و کودکان کار و خیاباننام فایل : بررسی مقایسة هوش
محمدحسین آزادی در واکنش به موزیک ویدئوی کوچه نسترن» که توسط یغما گلرویی سروده شده و توسط ابراهیم حامدی معروف به ابی خوانده شده، نوشت:
ابی! چرا از تیرهای خلاص بر پیکر ۸۵ هزار کودک یمنی و صدها طفل فلسطینی نمی‌خوانی؟ چرا از کودکان قد و نیم قد ۳ هزار جوان شهید ایرانی در مقابل وحشی‌های داعش نمی‌خوانی؟ چرا از خون دانشجویان بیگناه دانشگاه کابل نمی‌گویی؟ چرا از قربانیان سلاح‌های سرمایه‌داران آمریکایی در دیتون اوهایوی آمریکا نمی‌خوانی؟ چرا
بسمه تعالی
 
مراسم حج سال 66، یکی از صفحات کتاب پر جنایت آل‌سعود است که در آن کشتار بیش از 270 نفر از شهروندان ایرانی که برای حضور در مراسم برائت از مشرکین» شرکت کرده بودند را رقم می‌زند. روز ششم ذی‌الحجه سال 1407 (مصادف با روز نهم مردادماه 1366 شمسی) یادآور مراسم برائت از مشرکین» زائران ایرانی خانه خدا و کشتار حجاج مظلوم ایرانی در مکه به دست حکام آل سعود است. مکان و زمانی که خون ریختن در آن حرام است و این حرمت تا جایی اهمیت دارد که اعراب جاهلیت اح
آبله مرغان در کودکان
 
 

آبله مرغان، بیماری ویروسی ای است که ویروس واریسلا زوستر آن را ایجاد می کند
 
یک یا دو روز پیش از پدید آمدن جوش های آبله مرغان، برخی از کودکان دچار تب ، درد شکم، گلو درد، سردرد شده یا احساس ضعف می کنند.
ادامه مطلب
در یک مطالعه، 7994 کودک 9 و 10 ساله به عنوان نماینده ای از کل کودکان آمریکا از نظر افکار و رفتار خودکشی بررسی شده اند:به صورت کلی8/4% از کودکان افکار خودکشی در گذشته یا حال را گزارش کرده اند.0.9% نیز برنامه برای خودکشی داشته اند.1.3% نیز تلاش برای خودکشی داشته اند.در این مطالعه مشخص شده که مهمترین عوامل پیش بینی کننده خودکشی در کودکان مشکلات روانپزشکی و اختلافاتِ خانوادگیِ گزارش شده توسط کودکان بوده است. 
کشتار دانشجویان شیعیه دانشکده افسری اسپایکر توسط وهابیان داعش در عراق یکی از فجایعی است که عمق رذالت این گروه را نشان میدهد که در ابتدا توسط سرویسهای اطلاعاتی بعضی از کشورهای اسلامی منطقه ، اسراییل و آمریکا شکل گرفتند و سپس با حمایت همان کشورها چه کشتاریهایی که  نکردند .
در واقع این گروه درست شده بود تا ریشه شیعیان را برچیند .وشاهد بودید که تمام دنیا در قبال کشتار صدهزار شیعیه بیگناه چگونه سکوت کردند والبته قتلهای سفارشی هم انجام میداند ک
بسم الله الرحمن الرحیمشادی کودکان یعنی شادی نسل‌های آینده، یعنی پرورش نسلی پرانرژی و آماده برای رسیدن به موفقیت. اما تعدادی از کودکان حتی به نیازهای اولیه جسمی همچون غذا، پوشاک و سرپناهی مناسب دست نمی یابند. نیاز کودکان علاوه بر این موارد به محبت و بهره‌مندی از آموزش مناسب نیز محدود نمی‌شود. بلکه کودکان ما نیاز مهم دیگری هم دارند که شاید کمتر شناخته شده و مورد توجه قرار گرفته باشد. نیاز به شادی!متاسفانه کودکان کار هر کدوم بسته به شرایط ک
متداول‌ترین روش حفظ و نگهداری از گوشت، روش سرد کردن است.یکی از جدیدترین روش‌های سرد کردن در سردخانه گوشت قرمز، فوق سرد نام دارد. در این روش دمای گوشت به سرعت تا نزدیک نقطه انجماد کاهش پیدا می‌کند، سپس فقط کمی بالاتر از دمای نقطه انجماد نگهداری می‌شود.سرد کردن گوشت هر چه سریع‌تر رخ دهد، میکروارگانیسم‌های مزوفیل فرصت کمتری برای رشد خواهند داشت.
در لحظه پس از کشتار دمای داخلی لاشه حدودا ۳۸ درجه سلسیوس است و پس از مرگ دام بر اثر فعل و انفعال
بررسی علل ترس کودکان در سنین مختلف:
ترس در کودکان یا داشتن فوبیا نسبت به مسئله‌ای در کودکان ۱ تا ۶ سال می‌تواند تا حدودی طبیعی و بخاطر تجربه نکردن کودکان از کاری که انجام نداده می‌باشد. اما ممکن است فرزند شما مسئله‌ی جدی‌تری را داشته باشد و ترس او کمی نگران کننده برای والدین باشد.
ادامه مطلب
#فرزند_پروری

⚜فواید مهم نقاشی کشیدن توسط کودکان
1⃣ نقاشی به هماهنگی چشم ها و دست های کودک کمک می کند.
2⃣ نقاشی کشیدن کودکان ، راهی عالی برای تقویت ماهیچه های کوچک دستان بچه هاست که در سنین مدرسه و از اول ابتدایی در مهارت نوشتن کودکان نقش مهمی دارد.
3⃣ در نقاشی کشیدن؛ هم نیمکره چپ مغز که محل فعالیتهای تحلیلی و منطقی است و هم نیمکره راست که محل فعالیتهای خلاقانه و احساسی است ، فعالیت می کند.
4⃣ هماهنگی و فعالیت دو نیمکره، اهمیت زیادی در قدرت
طبق تحقیقات انجام شده
کودکان اغلب ترس‌ها و فوبی‌های پدر و مادر را یاد می‌گیرند
و بعضی اوقات این ترس‌ها به شکل قوی‌تری در کودکان بروز می‌کند
مثلا مادرانی که از سوسک یا مارمولک می‌ترسند
معمولا فرزندانشان هم با این ترس بزرگ خواهند شد.
دانلود خلاصه کتاب آموزش و پرورش کودکان استثنایی + تست PDF
 این فایل، خلاصه کتاب آموزش و پرورش کودکان استثنایی نوشته سید عبدالله بنی‌هاشمی و حسین غلام‌زاده صفار به همراه نمونه سوالات تستی پیام نور(با .
 
جزوه روانشناسی کودکان استثنایی
دانلود رایگان جزوه و خلاصه درس کودکان استثنایی مناسب برای دانشجویان رشته روانشناسی دانشگاه پیام نور آزاد و دولتی.
 
خلاصه کتاب روانشناسی کودکان استثنایی 
دانلود خلاصه کتاب روانشناسی کودکان استثنا
حادثه تروریستی نیوزلند نتیجه هالیوود: وقتی سران صهيونيستی هالیوود فیلم هایی مثل جنگ جهانی z را با مضامین اسلام هراسی می سازند ، و آنان را مستحق کشتار دسته جمعی وسوزاندن می دانند و مسلمانان را انسانهای خطرناک برای بشر معرفی می کنند ، بینندگان خود را نسبت به اسلام و مسلمانان بدبین می کنندو از طرفی با ترویج اسلام هراسی توسط برخی سران کشورهای غربی از جمله ترامپ، نتیجه اینها می شود حوادثی شبیه حادثه تروریستی نیوزلند که تروریست این حادثه در رژی
خوردن ناخن یکی از مشکلاتی است اغلب کودکان در برهه ای از زمان به آن دچار می شوند و عده ای ممکن است به مدت طولانی درگیر آن شوند. این مشکل در کودکان می تواند علل مختلفی داشته باشد. در ادامه در نیک صالحی می خواهیم چند علت ناخن جویدن کودکان را بررسی کنیم.

ادامه مطلب
جمعی در حلبچه در ۲۶اسفند۱۳۶۶به وقوع پیوست.در بمباران شیمیایی حلبچه توسط ارتش صدام،حداقل ٥۰۰۰ کشته و دهها هزار مجروح شیمیایی شدند
هنوز ارسال کنندگان این سلاح برای صدام محاکمه نشده اند.صدام هم با یک پرونده در باره شیعیان(دجیل)اعدام شد که اختلاف شیعه و سنی شود
 
راه های آموزش نظم به کودکان
 آموزش نظم به کودکان و تربیت کودک منظم برای والدین یک امر مهم است ولی اکثر آنها از اینکه کودکشان از نظم و انظباط زیاد استقبال نمی کنند گله مندند. در این بخش 8 اصل و راه مهم تربیت کودک منظم را خواهید خواند.آموزش نظم به کودکان
ادامه مطلب
نارساخوانی(دیسلکسی) اصطلاحیه که برای کودکانی که علی رغم هوش طبیعی قادر به خواندن نیستند به کار میرود. این کودکان ممکنه واژه های زیادی رو بدونن و حتی توی مکالماتشون هم استفاده کنند اما توانایی درک و شناسایی نشانه های چاپی یا نوشتنی رو ندارن. بعضی از این کودکان حتی میتونن واژه ها رو بخوانند اما مفهوم آن ها را درک نمی کنند(هیپرلکسی).یادتون باشه این کودکان رو در دسته ی کودکان دارای عقب ماندگی ذهنی رده بندی نمی کنیم.
 
شاید تا به حال درباره الهیات کودکان چیزی نشنیده باشیم
در حالی که آموزه های دینی اسلام به وفور در مورد کودکان سخن گفته است.
این موضوع به طور منظم و مدون در الهیات جدید مسیحی شکل گرفته و آثاری را به خود اختصاص داده است.
به نظر می رسد الهیات کودکان  دیدگاه دین درباره کودکان و نیز دیدگاه کودکان درباره دین باشد. این که خداوند در آموزه های دینی چه جایگاهی برای کودکان قایل است و درباره آنان چه وظایفی را برشمرده است؟ علاوه بر این کودکان در مورد خدا و
ت جمهوری اسلامی ایران که حمایت از مسلمانان و البته ملت های مظلوم دنیا می باشد، آنچنان که باید و شاید در جلوگیری از کشتار مسلمانان اویغور چین احساس نشده است.
تبریزمن: دولت کمونیست چین در ادامه ت نژادپرستانه و کشتار مسلمانان اویغور، اقدام به تخریب مسجد و اماکن مذهبی این قوم کرده است. چیزی که در این قضیه و البته موارد مشابه آن در گذشته شاهدش نبودیم ورود قاطعانه وزارت امور خارجه ایران به موضوع است.
اویغورهای چین که مسلمان و ترکزبان هست
کودکان به ویتامین نیاز دارند؟
با رشد کودکان، موضوع دریافت ویتامین و مواد معدنی
کافی برای بدن شان از اهمیت بیشتری برخوردار خواهد بود. بیشتر کودکان،
مواد مغذی و ویتامین های مورد نیازشان را از رژيم غذایی متعادل به دست می
آورند اما تحت شرایط خاص، برخی از کودکان ممکن است زیر نظر پزشک به 
ویتامین ها و مواد معدنی که از طریق مکمل دریافت می شود نیاز داشته باشند.
در این مقاله در گیاه سلامتی قصد داریم به همین موضوع بپردازیم.
 مواد مغذی مورد نیاز برا
معرفی 3 واحد متخلف پرورش طیور کرمان به مراجع قضایی/عدم تطابق جوجه‌ریزی و کشتار
رئیس اداره بهداشت و مدیریت بیماری‌های طیور اداره کل دامپزشکی استان کرمان گفت: سه واحد متخلف پرورش طیور استان که دارای عدم مطابقت میزان جوجه‌ریزی و بارگیری و کشتار در پایان دوره پرورش بودند به مراجع قضایی معرفی شدند.
معرفی 3 واحد متخلف پرورش طیور کرمان به مراجع قضایی/عدم تطابق جوجه‌ریزی و کشتار
به گزارش ندای زرند،مهدی رفیعی اظهار داشت: در 11 ماهه اول سال جاری، 20
 
بیماری‌های کلیه کودکان؛ مثانه و مجاری ادرار در کودکان (نفرواورولوژی کودکان) از سال 1966 میلادی کودکان مبتلا به انواع بیماری‌های کلیه و مجاری ادرار در ایران تحت نظر و ویزیت نفرولوژیست‌ها قرار می‌گرفتند. از سال 1990 برنامه‌ریزی برای گرفتن دستیار فوق تخصص نفرولوژی کودکان آغاز شد.
ادامه مطلب
 سه پایه وینزوری کودکان ،برای کودکان یا معلولینی که توانایی ایستادن ندارن ،ویا مهد کودکانی که تمایل به آموزش نقاشی دارند ،طراحی شده است ،ارتفاع این سه پایه حدود ۸۵ سانتیمتر است ،و میتوان به عنوان سه پایه رو میزی نیز از آن استفاده کرد.
موزه ای که به یاد  کشتارهای بیرحمانه ژاپنی ها در سال 1973 میلادی در جنوب غربی نانجینگ تاسیس شده است در آن زمان ژاپنی ها به مدت 6 هفته چین را محاصره کردند. سربازهای ژاپنی 300000 مرد، زن و کودک چینی را مورد ، شکنجه  قرار داده . و یا به قتل رساندند.

 امروزه مردم چین یاد و خاطره کشته شدگان این حادثه تلخ را گرامی می دارند. در این موزه تصاویر، مجسمه ها و شرح خاطرات بازماندگان در دسترس بازدیدکنندگان قرار می گیرد. و اعلام برائتی از کشتار مردم بی دفاع م
وقتی شک کردم در مورد رفتن یا نرفتن به راهپیمایی.فقط به این فکر افتادم که کیا از نرفتن من خوشحال تر میشن؟ شک ندارم لاشخورهای داخلی از خدا می خوان نرفتن ما رو.تا توی خونه های چند صد متری شون دراز بکشن روی مبلای چند صد میلیونی و با لب تاب های گرون قیمت شون توئیت کنن خستگی ما رو.تا برای مذاکره و امتیاز دادن شون بهونه جور کنن! 
اما از اینا گذشته وقتی می بینم اونی که از نرفتن من خوشحال تر میشه قطعا آمریکاست، اون یه درصد شک هم از بین میره توی دلم.
ای

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها