نتایج جستجو برای عبارت :

کتک زدن بچه توسط مادر قانون

قتل فرزند توسط مادر
✅ در قانون مجازات اسلامی، برای قتل فرزند توسط مادر مقررات خاصی به چشم نمی خورد به همین دلیل مجازات قتل فرزند توسط مادر مانند سایر قتل ها، قصاص می باشد و قصاص هم قابل تخفیف نیست. 
اما در مورد قتل فرزند توسط پدر قانون مجازات اسلامی صورتی را پیش بینی کرده است که ماده 220 قانون مجازات اسلامی در این خصوص آورده است: پدر یا جد پدری که فرزند خود را بکشد قصاص نمی شود و به پرداخت دیه قتل به ورثه مقتول و تعزیر محکوم خواهد شد.» 
همچنین
دریای شوکتی که به دنیای باور استاز منتهای عشق مصفای مادر استآن عطر بی بدیل که بر تارک گل استیک قطره از حضور مطلای مادر استدر واژگان کلام محبت شنیده ایاین نام زیب زیور زیبای مادر استآن در عصمتی که به عالم نشانه استاز غمزه ی نگاه وتمنای مادر استعشقی که جملگان به پناهش قدم زننداز سایه سار مقدم زیبای مادر استآن جنتی که جمله مش قلم زننددر زیر گام ها وقدم های مادر استناظم به قصد حرمت مادر بگو به بانگآری بهشت زیر قدم های مادر است
آره مادر.امروز  هفتم حسین تو است. و هفتم که می‌شود و هفتم که می‌شود‌ و هفتم که می‌شود.
آره مادر.دخترت آن ‌قدر این چند روز بغض کرده که صدایش گرفته.و گلویش درد می‌کند.
آره مادر دخترت بی بهانه دنبال باریدن است .
آره مادر.مادر. مادر.
مادرم فدای مادر حسین.
آباد عالم ما، از یک دعای مادر،
صد سد ره شکسته از یک صدای مادر.
شیر سفید او شد شعر سفید شاعر،
بالا نبوده شعری از الّه های مادر.
گر بخت خود بیابیم در عالم حوادث،
در عالم دل ما خالی است جای مادر.
غرق گنه شود دهر از آب دیده او،
اشکی اگر بریزد از دید ه های مادر.
خوشبخت عالمستیم از هر کلام نیکش.
حرف خوشی نیابیم اندر بهای مادر.
 راضی از این جهان و راضی ز خویش باشیم،
راضی ز ما خدا هم، باشد دعای مادر.
جنّات نقد آدم باشد کنار مادر،
جنّات هر دو عالم در پیش پای
بررسی حضانت فرزند توسط مادر
مادران عموماً و مادران جامعه ایرانی خصوصاً دارای عواطف و دلبستگی شدید عاطفی به فرزند می‌باشند و دلبستگی‌ها و نگرانی‌های خاصی نسبت به فرزند و به خصوص فرزندان خردسال خود دارند. در این راستا در مواقع کشمکش‌های درونی خانواده وزمانی که در مورد زندگی شویی خود با همسر به بن‌بست می‌رسند، وقتی پای کودکی در میان باشد، عمدتاً و اکثریت ن به خاطر فرزندانشان ناملایمات زندگی شویی را تحمل می‌کنند و دم از جدایی ن
#داستان_کوتاه‌مادر نابینا کنار تخت پسرش در شفاخانه نشسته بود و میگریست .فرشته ی فرود آمد و رو به طرف مادر گفت: ای مادر من از جانب خدا آمده ام. رحمت خدا بر آن است که فقط یکی از آرزو های ترا برآورده سازد، بگو از خدا چه میخواهـی؟مادر رو به فرشته کرد و گفت: از خدا میخواهم تا پسرم را شِفا دهد. فرشته گفت: پشیمان نمیشوی؟ مادر پاسخ داد: نه!فرشته گفت: اینک پسرت شِفا
ادامه مطلب
گفته شده، اصل آن Canon است که عبارت است از مقررات موضوعه توسط مقامات کلیسا و کلمه مزبور معرب کلمه لاتین مذکور است. کلمه قانون در اصطلاحات ذیل به کار رفته است:
الف- دستور کلی( وگاهی جزئی) که به وسیله مرجع صالح انشاء شده و به وسیله مجالس قانونگذاری تصویب و سپس به توشیح مرجع صلاحیتدار برسد.
ب- در معنی اعم شامل مجموعه قواعد حقوقی است که به وسیله قانونگذار مقرر می شود.
ج- قانون علی الاصول مصادیق فراوان دارد و اختصاص به مورد معینی ندارد.
ناقص بودن قانون
نه فقط شبه عبایی مشکیستکه سرت بندازی و خیالت راحت 
که شدی چادری و محجوبه!
چادر مادر من فاطمه، حرمت دارد
قاعده ، رسم ، شرایط دارد
شرط اول همه اش نیت توست …
محض اجبارِ پدر یا مادر
یا که قانون ورودیه دانشگاه است
یا قرار است گزینش شوی از ارگانی
یا فقط محض ریا شایدم زیبایی،باکمی آرایش!
نمی ارزد به ریالی خواهر …
 چادر مادر من فاطمه، شرطش عشق است
عشق به حجب و به حیا
به نجابت به وفا
عشق به چادر زهر اکه برای تو و امنیت تو خاکی شد
تا تو امروز شوی راحت
بیسکویت مادر قدیمی‌ترین بیسکویت‌ تولیدشده در ایران است که از سال ۱۳۳۷ توسط شرکت ویتانا تولید می‌شود. بر روی بسته‌های این بیسکویت تصویر یک مادر به همراه نوزاد خود دیده می‌شود. شعار این بیسکویت برای سال‌ها این بود:
مهر مادر، شیر مادر، بیسکویت مادر
قانون اول:اگر فکر می‌کنی کاری اشتباهه، انجامش ندهقانون دوم:در صحبت‌ها همیشه دقیقا همون چیزی رو بگو که منظورتهقانون سوم:هیچ‌وقت طوری زندگی نکن که سعی کنی همه رو از خودت راضی نگه‌ داری؛ هیچ وقتقانون چهارم:سعی کن هر روز یاد بگیری و دست از یادگرفتن بر نداریقانون پنجم:در صحبت با دیگران هیچ‌وقت راجع به خودت بد حرف نزنقانون ششم:هیچ‌وقت دست از تلاش برای رسیدن به رویاهات بر ندارقانون هفتم:سعی کن راحت نه بگی، از نه گفتن نترسقانون هشتم:از بله گفتن
با اینکه طبق قانون ،دولت تا روز دوشنبه 1399/09/17 فرصت داشت ، که قانون اقدام راهبردی لغو تحریم ها و صیانت از حقوق ملت ایران را ابلاغ کند ، از این کار خودداری نمود و بار دیگر نشان داد که شعار قانون مداری دولت ، تزویری و فریبی در مقابل مردم ، بیش نبوده است. البته طبق قانون ، روز سه شنبه ، آقای قالیباف ، رئیس محترم مجلس ، این قانون را ابلاغ کردند.
قانون اول: به شما جسمی داده شده. چه جسمتان را دوست داشته یا از آن متنفر باشید. باید بدانیدکه در طول زندگی در دنیای خاکی با شماست.
قانون دوم: در مدرسه ای غیر رسمی وتمام وقت نام نویسی کرده اید که زندگی نام دارد.
قانون سوم: اشتباه وجود ندارد، تنها درس است.
قانون چهارم: درس آنقدر تکرار می شود تا آموخته شود.


ادامه مطلب
موافقت مشروط شورای نگهبان با اعطای تابعیت ایران به فرزندان مادر ایرانی با پدر خارجی

اصلاح قانون اعطای تابعیت بر سرنوشت شمار زیادی از دورگه های ایرانی اثر می گذارد که مادر ایرانی و پدر غیرایرانی دارندحق نشر
شورای نگهبان در ایران که نهاد مسئول برای بررسی مصوبه ها مجلس است، با مصوبه اعطای تابعیت ایرانی به فرزندان دو رگه ایرانی که پدر غیرایرانی و مادر ایرانی دارند، موافقت کرده است.
ادامه مطلب
نه فقط شبه عبایی مشکیستکه سرت بندازیو خیالت راحتکه شدی چادری و محجوبه!چادر مادر من فاطمه، حرمت داردقاعده ، رسم ، شرایط داردشرط اول همه اش نیت توست …محض اجبارِ پدر یا مادریا که قانون ورودیه دانشگاه استیا قرار است گزینش شوی از ارگانییا فقط محض ریاشایدم زیبایی ، باکمی آرایش!نمی ارزد به ریالی خواهر … چادر مادر من فاطمه، شرطش عشق استعشق به حجب و به حیابه نجابت به وفاعشق به چادر زهراکه برای تو و امنیت تو خاکی شدتا تو امروز شوی راحت و آسودهکسی س
کودک آزاری ! پدیده ای که در حال حاضر بسیار فراگیر شده است، کودک آزاری می باشد. کودک آزاری که یکی از جنبه ها آن تنبیه کودک می باشد بر خلاف تصور مردم نوعاً توسط پدر و مادر طفل انجام می پذیرد.
این عمل در حالی از سوی والدین انجام می شود که متاسفانه قانون مجوز انجام این امر را به آنها داده است.
ماده ۱۱۷۹ قانون مدنی بیان می دارد: ابوین حق تنبیه طفل خود را دارند، ولی به استناد این حق نمی توانند طفل خود را خارج از حدود تادیب تنبیه نمایند.
از طرفی دیگر قان
موسسه فرزندان برتر یکی از قدیمی ترین موسسه ها در زمینه استعدادیابی و درمان کودکان است. 
این موسسه با کوله باری از تجربه اقدام به برگزاری کارگاه مادر و کودک در یوسف آباد می کند.
لیست کارگاه های مرتبط با مادر و کودک را می توانید در این صفحه مشاهده کنید.
کارگاه مادر و کودک در یوسف آباد
کارگاه مادر و کودک در یوسف آباد توسط موسسه فرزندان برتر
 
در دنیا قانونی وجود دارد به نام قانون "کارما"قانون کارما یعنی اگر بزنی یک روزی میخورییعنی اگر شکستی یه روز خودت هم میشکنیخلاصه کنم برایت قانون کارما همان ضرب المثل معروف است که میگوید از هر دستی بدهی از همان دست پس میگیریآن زمان که دلی را شکستیآن زمان که اشک کسی را دراوردیآن زمان که زخمی زدیبترس از قانون کارما که اگر توبه کنی و پشیمان هم شوی سودی ندارد و این قانون چه بخواهی چه نخواهی بر زندگی تو پیاده میشود .بترس از قانون کارما .کارما یعنی
تنها عشقی که تاریخ انقضا نداره مادر است
مادر یعنی تمام دلخوشی یک انسان
مادر یعنی بهونه زندگی کردن
مادر یعنی تمام امید و آرزوی یک انسان
کاش در این قطار زندگی که بلیط برگشتی هم نداریم مادرمان همیشه در کنارمان باشد تا برای دردهایمان آرامشی باشد
 
قانون محاسبات عمومی کشور
ﻫﺎی ﻣﺴﺘﺸﺎری دﻮان ﻣﺤﺎﺳﺒﺎت ﺸﻮر ﺑﻪ ﻣﺠﺎزات. ﻫﺎی ﻣﻘﺮر در ﻗﺎﻧﻮن دﻮ. ان ﻣﺤﺎﺳﺒﺎت ﺸﻮر ﻣﺤﻮم ﺧﻮاﻫﻨﺪ. ﺷﺪ . ﻣﺎده. )44. ﺷﺮﺖ. ﻫﺎی دوﻟﺘ ﻣﻠﻔﻨﺪ ﺲ از ﺗﺼﻮﺐ ﺗﺮازﻧﺎﻣﻪ و ﺣﺴﺎب ﺳﻮد و زﺎن ﺷﺮﺖ ﺗﻮﺳﻂ ﻣﺠﺎﻣﻊ .
 
قانون محاسبات عمومی کشور
‌تبصره 2 - ذیحساب مؤسسات و نهادهای عمومی غیر دولتی موضوع ماده 5 این قانون در . مستشاری دیوان محاسبات کشور به مجازاتهای مقرر در قانون محاسبات کشور محکوم خواهند
قانون جذب چیست ؟برای قانون جذب تعاریف بسیاری وجود دارد و هر کدام از این تعاریف بخشی از این قانون را شامل می شوند.
عده ای قانون جذب را با واژه هایی چون ” راز کائنات و یا  ” قانون جذب کائنات” تعریف کرده اند و گروهی دیگر نیز آن را به بخش های مختلفی طبقه بندی کرده اند و سعی کرده اند که از این موضوع نتایج موضوعی در زندگی انسان ها بگیرند.
ادامه مطلب
1.قانون شوراهای حل اختلاف و آیین نامه اجرایی آن2.آیین نامه راجع به نحوه اجرای مجازات های تکمیلی3.آیین نامه اجرایی ماده 79 قانون مجازات اسلامی4.قانون تشدید مجازات مرتکبین ارتشاء و اختلاس و ی5.قانون مجازات اخلالگران در نظام اقتصادی6.قانون مجازات اشخاصی که مال غیر را به عوض مال خود معرفی می کنند7.قانون مجازات راجع به انتقال مال غیر8.قانون مجازات اشخاصی که برای بردن مال غیر تبانی می نمایند.9.قانون مجازات تبانی در معاملات دولتی10.قانون مجا
قانون جذب چیست؟
براساس قانون جذب اتفاقات مثبت یا منفی به این دلیل در زندگی شما رخ می‌دهند که به سمت‌تان جذب شده‌اند.
در واقع، خود شما آن‌ها را به زندگی‌تان دعوت کرده‌اید.
روانشناسان، متفکران عصر جدید و رهبران مذهبی سال‌های متمادی است که حول مسئله " قانون جذب" صحبت می‌کنند، اما در واقع این قانون پس از انتشار کتاب "راز" در سال ۲۰۰۶ محبوبیت خود را در میان عموم مردم بازیافت.
ادامه مطلب
آخ مادر، مادر، چگونه توانستی این همه رنج را تاب بیاوری و دیوانه نشوی؟ چگونه صدای شکستن استخوان‌هایت را شنیدی و دم برنیاوردی؟ چگونه پسرِ شیرخواره بر دوش به دیدار مردت رفتی که آن‌سوی میله‌ها از درد شلاق‌های شب، می‌نالید؟ چگونه لب به شکوه نگشودی؟ چگونه روزگار، زخم بر زخمت افزود و تو تاب آوردی؟ چگونه آخر؟ چگونه آن همه زخم ِ زبان و توهین را نادیده انگاشتی و انگار نه انگار برخاستی و روز از نو ادامه دادی این زندگی را؟ چگونه به این انباشت انبوه
گفته شده، اصل آن Canon است که عبارت است از مقررات موضوعه توسط مقامات کلیسا و کلمه مزبور معرب کلمه لاتین مذکور است. کلمه قانون در اصطلاحات ذیل به کار رفته است:
الف- دستور کلی( وگاهی جزئی) که به وسیله مرجع صالح انشاء شده و به وسیله مجالس قانونگذاری تصویب و سپس به توشیح مرجع صلاحیتدار برسد.
ب- در معنی اعم شامل مجموعه قواعد حقوقی است که به وسیله قانونگذار مقرر می شود.
ج- قانون علی الاصول مصادیق فراوان دارد و اختصاص به مورد معینی ندارد.
ناقص بودن قانون
آیت الله مجتهدی تهرانی(ره) :
 
مادر باید از شما راضی باشد.اگر میخواهید بهشتی شوید، مادر باید از شما راضی باشد. مادر از پدر مهم تر است. 
 
☘️ در روایت آمده کسی از رسول خدا ص پرسید : من به چه کسی خوبی کنم؟»
 
رسول خدا (صلی الله علیه و آله) فرمودند : #مادرت
 
مجددا پرسید ، فرمودند : #مادرت . بار چهارم در جواب فرمودند : #پدرت .سه مرتبه فرمودند مادر و یک مرتبه فرمودند پدر.
 
چون مادر رقیق القلب است. اگر انسان مقداری به حرف مادر نرود، دلش میگیرد. اما پدر ا
انشا درمورد مادر با مقدمه بدنه و نتیجه انشا در مورد مادر با مقدمه بدنه نتیجه انشا درباره مادر کلاس هفتم انشا مادر ابتدایی انشا عادی درمورد مادر انشا در مورد مادر پایه هفتم مقدمه در مورد مادر انشا در مورد مادر به زبان ساده
ادامه مطلب
نحوه ملاقات فرزند پس از طلاق و جدایی پدر و مادربر اساس قانون مدنی
هر کدام از والدین (پدر و مادر) که کودک تحت حضانت و سرپرستی او نیست، حق
ملاقات کودک خود را دارد. تعیین زمان و مکان ملاقات و سایر جزئیات مربوط به
آن، در صورت اختلاف بین والدین با دادگاه می‌باشد. با توجه به این ماده،
هر یک از والدین این حق را دارند که در فواصل معین با کودک خود ملاقات کنند
و حتی فساد اخلاقی مادر یا پدر هم باعث نمی‌شود از ملاقات او با فرزندش
جلوگیری شود، بلکه تدارک
نحوه ملاقات فرزند پس از طلاق و جدایی پدر و مادربر اساس قانون مدنی
هر کدام از والدین (پدر و مادر) که کودک تحت حضانت و سرپرستی او نیست، حق
ملاقات کودک خود را دارد. تعیین زمان و مکان ملاقات و سایر جزئیات مربوط به
آن، در صورت اختلاف بین والدین با دادگاه می‌باشد. با توجه به این ماده،
هر یک از والدین این حق را دارند که در فواصل معین با کودک خود ملاقات کنند
و حتی فساد اخلاقی مادر یا پدر هم باعث نمی‌شود از ملاقات او با فرزندش
جلوگیری شود، بلکه تدارک
نحوه ملاقات فرزند پس از طلاق و جدایی پدر و مادربر اساس قانون مدنی هر کدام از والدین (پدر و مادر) که کودک تحت حضانت و سرپرستی او نیست، حق ملاقات کودک خود را دارد. تعیین زمان و مکان ملاقات و سایر جزئیات مربوط به آن، در صورت اختلاف بین والدین با دادگاه می‌باشد. با توجه به این ماده، هر یک از والدین این حق را دارند که در فواصل معین با کودک خود ملاقات کنند و حتی فساد اخلاقی مادر یا پدر هم باعث نمی‌شود از ملاقات او با فرزندش جلوگیری شود، بلکه تدارکات
نحوه ملاقات فرزند پس از طلاق و جدایی پدر و مادربر اساس قانون مدنی هر کدام از والدین (پدر و مادر) که کودک تحت حضانت و سرپرستی او نیست، حق ملاقات کودک خود را دارد. تعیین زمان و مکان ملاقات و سایر جزئیات مربوط به آن، در صورت اختلاف بین والدین با دادگاه می‌باشد. با توجه به این ماده، هر یک از والدین این حق را دارند که در فواصل معین با کودک خود ملاقات کنند و حتی فساد اخلاقی مادر یا پدر هم باعث نمی‌شود از ملاقات او با فرزندش جلوگیری شود، بلکه تدارکات
روز مادر و ولادت حضرت زهرا (س) بر تمام مادران مبارک باد .
ای آن که تویی صبور خانه ، مادر
ای شمع تویی فروغ خانه ، مادر
 
ای عطر تو عطر هر بهار است ، مادر
وای (وی) مهر تو در حد کمال است ، مادر
 
ای نام تو ملک ،چه بی ریایی ، مادر
هم شاه غم و ملک وفایی ، مادر
 
ای آن که بهشت بود تو را ، ای مادر
کآن وعده ی اوست ، خدا ، تورا ای مادر
 
ای افضل و ای سرور و ای شاه کلیدم ، مادر
زآن لحظه ی کودکی تویی امیدم ، مادر
 
ای خواب تو بی خواب شده ، هر شب و روز 
زآن لحظه خدا تو را
❤❤❤❤❤#شعر بی نقطه در وصف حضرت زهرا (س) سر در گم سرّ سحرم مادر گل هادل مردۀ اسرار درم مادر گل هاای محور درد همه ی عالم وآدمای هالۀ احساس وکرم مادر گل هاهم اسوۀ مهر و مدد و گوهر علمیهم سورۀ طاهای حرم مادر گل هاعلامه دهری وسراسر همه عدلیای حامی و امدادگرم مادر گل هادر معرکه گل کرده همی آه کلامیگاهی سر و گاهی کمرم مادر گل هاای ماه دل آرای علی در دم مرگمدلگرم طلوعی دگرم مادر گل ها
 
کاربران عزیز ،در این بخش پاورپوینت اصلاحیه قانون مالیات های مستقیم و قانون رفع موانع تولید رقابتی جناب آقای غلامحسین دوانی در ۱۷۵ اسلاید در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است که می توانید پس از پرداخت هزینه به صورت آنلاین، این محصول را دریافت کنید.
جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت اصلاحیه قانون مالیات های مستقیم غلامحسین دوانی،چند تا اسلاید را قرار می دهیم .
محتوای اسلاید ۱۷
سیر تاریخ نگاری قانون مالیاتهای مستقیم
۱- قانون مالیات
حرف زیاد هست و گله ها و دردها و اشک ها و سوزِ دل ها و آه که در سینه نهفته اما بی هیچ کدومشون و بی هیچ مقدمه ای میدونم هرچند که رهگذری هستی و شاید به تصادف پنجره ی کلبه ی مجازآبادی من به روت باز شده اما تمنا دارم برای خوب شدن حال یک مادر دعا کن.+مادر تکه سهم زمینی فرزند آدم است از خدا.
تغذیه کودک با شیر مادر یکی از متداول‌ترین توصیه‌هایی است که به مادران می‌شود. تاثیر شیر مادر بر رشد و سلامت کودک از همان سال‌های اولیه مشخص می‌شود. شیر مادر، شیری است که توسط غدد در سینه مادر برای تغذیه نوزاد تولید می‌شود. این ماده خوراکی منبع اصلی تأمین مواد مغذی برای نوزادان قبل از توانایی آن‌ها در خوردن غذاهای دیگر است.  کودکانی که از شیر مادر تغذیه می‌کنند در برابر بسیاری از بیماری‌ها مقاوم‌تر می‌شوند و از سلامت بیشتری نسب
حضانت بعد از ازدواج مادر
حضانت بعد از ازدواج مادر ، مطابق قانون جدید حمایت از خانواده با ازدواج مجدد مادر طفل ،حضانت از او سلب نمی شود
بموجب ماده هزارو صد و هفتاد قانون مدنی اگر مادر در زمانی که حضانت طفل با اوست ازدواج نماید خواه فرزند دختر باشد یاپسر، حضانت از او به تقاضای شوهر سلب می شود،
در گذشته اینگونه بود و اگر مادری که حضانت با او بود مجدد ازدواج می کرد
پدر می توانست حضانت صغیر را از او بگیرد در حالیکه بر مبنای قانون جدید حمایت از خانو
اصل تسلیط:
به موجب ماده ۳۰ قانون مدنی هر مالکی نسبت به مایملک خود حق همه گونه تصرف و انتفاع دارد، مگر در مواردی که قانون استثنا کرده باشد. این ماده از قانون مدنی متضمن قاعده‌ای است که در حقوق ایران تسلیط نامیده می‌شود. این قاعده به موجب اصل ۴۰ قانون اساسی محدود می‌شود، به دلالت این اصل از قانون اساسی هیچ کس نمی‌تواند اعمال حق خویش را وسیله اضرار به غیر یا به منافع عمومی قرار دهد.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
مادر. همو که بار ها گفتیم از او و بار ها قلم زدیم از او؛ اما هیچگاه نتوانستیم کنه وجود او را درک کنیم؛ همانند کودکی که دستش به بالای طاقچه نمی رسد. مادر نه فرشته است، نه پری و نه انسان؛ مادر، مادر است؛ همو که خدایش آفرید تا فردوس برین را به پایش بریزد.
مادر، فانوس فروزان آویزان بر دیوار خانه است؛ می سوزد و می سازد برای ما؛ اما به چشم نمی آید. تا هست، بودنش برای کسی تفسیر نمی شود. برای فهمیدن روشنایی و گرمای حاصل از سوختن مادر
کلمه
تاریخ در زبان فارسی دو معنی و مفهوم را شامل می شود : 1-عددی که زمان را نشان می
دهد. 2- سرگذشت و حوادث پیشینیان؛ که البته در زبان لاتین لغات متمایزی برای این
دو داریم که مفهوم اول DATE
و مفهوم دوم که در این مقاله مدنظر ما می باشد HISTORY
است.
ادامه مطلب

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها