نتایج جستجو برای عبارت :

کارت ورود به جلسه آزمون

بدینوسیله به اطلاع کلیه شرکت کنندگان آزمون های ورود به حرفه مهندسی مهر ماه ۱۳۹۸ می رساند. این عزیزان می توانند برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ها از تاریخ ۹۸/۰۷/۱۳ به سامانه آزمون های ورود به حرفه، قسمت دریافت کارت ورود به جلسه مراجعه نمایند.
بدینوسیله به اطلاع کلیه شرکت کنندگان آزمون های ورود به حرفه مهندسی و کاردانی و تعیین صلاحیت معماران تجربی بهمن ماه ۱۳۹۷ می رساند. این عزیزان می توانند برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ها از تاریخ ۹۷/۱۱/۰۶ به سامانه آزمون های ورود به حرفه، قسمت دریافت کارت ورود به جلسه مراجعه نمایند.
دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان
*اطلاعیه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدام قراردادی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر* 
بدینوسیله به اطلاع کلیه داوطلبین استخدام قراردادی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر می رساند پیرو آگهی استخدام و با توجه به ارتقاء سامانه ثبت نام آزمون و تغییر زمان دریافت کارت ورود به جلسه ، داوطلبین می توانند در تاریخ های ۹۸/۱/۲۲ و  ۹۸/۱/۲۳جهت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون از طریق سایت دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر اقدام نمایند .
لازم به ذکر است زمان و مکان ب
*اطلاعیه مجتمع آموزشی دبیرستان های دانشگاه ولایت ایرانشهر جهت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ورودی پایه دهم ۹۹-۹۸*
داوطلبان آزمون  ورودی سال ۹۸ دبیرستان های پسرانه و دخترانه ی وابسته به دانشگاه ولایت ایرانشهر می توانند از روز دوشنبه مورخ ۹۸/۲/۹  لغایت پایان روز پنجشنبه مورخ۹۸/۲/۱۲  با وارد کردن مشخصات فردی و رمز ورود خود از طریق سایت رسمی مجتمع آموزشی دبیرستان های دانشگاه به آدرسwww.dpdi.ir  نسبت به دریافت کارت ورد بجلسه خود اقدام نمایند 
لازم
به همراه داشتن کارت ورود به جلسه آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم برای شرکت در آزمون ورودی تیزهوشان اامی می باشد . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی هیوا متقاضیان آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 99 - 1400 می بایست جهت حضور در جلسه این آزمون چند روز قبل از برگزاری آزمون ورودی ، ابتدا با مراجعه به سایت مرکز ملی پرورش استعداد های درخشان اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مدارس تیزهوشان پایه هفتم نمایند . برای مشاهده راهنمای تصوری نحوه دریافت کارت تی
به نقل از سایت مشاوره تحصیلی هیوا ، سازمان سنجش طی اطلاعیه ای جزئیات دریافت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت 98 را منتشر کرد . ثبت نام کنندگان در این آزمون لازم است با وارد کردن اطلاعات درخواستی از طریق سایت سازمان سنجش کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایند . کارت ورود به جلسه به همراه کارت شناسایی از جمله مدارک مورد نیاز برای حضور در جلسه آزمون است .
 
برای مطالعه متن کامل این مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
 
www.heyvagroup.com/shownews2/4101/جزئیات-دریافت-ک
متقاضیان تحصیل در مدارس تیزهوشان برای شرکت در آزمون ورودی دوره دوم متوسطه مم به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم می باشند . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی هیوا کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان پایه دهم شامل اطلاعات مهمی همچون نام ، نام خانوادگی ، شماره شناسامه ، تصویر داوطلب ، تاریخ و محل برگزاری آزمون است . برای مشاهده راهنمای تصویری نحوه دریافت کارت تیزهوشان نهم به دهم روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
 
www.heyvagroup.com/shownews/4
داوطلبان برای حضور در جلسه آزمون البرز ابتدا باید چند روز قبل از زمان برگزاری به سایت مذکور مراجعه کرده و اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دبیرستان البرز ۹۹ - ۱۴۰۰ کنند . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی هیوا متقاضیان تحصیل در مدرسه پسرانه ماندگار البرز پس از ثبت نام در آزمون ورودی باید جهت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دبیرستان البرز 99 - 1400 از طریق سایت آموزش پرورش استان تهران به نشانی Azmoon.tehranedu.ir اقدام نمایند . برای مشاهده راهنمای تصویر
همه داوطلبایی که تو کنکور سراسری شرکت کردن و می خوان سر جلسه آزمون حاضر بشن باید حتما کارت ورود به جلسه آزمون خودشون رو چند روز قبل از برگزاری آزمون از سایت سازمان سنجش دریافت کنن . چون بدون داشتن این کارت اجازه حضور تو جلسه آزمون بهشون داده نمیشه .
 
 
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www.tahsilico.com/web/articles/view/27/کارت-ورود-به-جلسه-کنکور-سراسری.html
هرساله کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان حدودا یک هفته قبل از قبل از برگزاری آزمون از طریق سایت مذکور قابل دریافت می باشد . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی هیوا داوطلبان پس از انجام مراحل ثبت نام آزمون تیزهوشان 99-1400 باید چند روز قبل از زمان برگزاری آزمون تیزهوشان هر یک از پایه هفتم و پایه دهم جهت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مدارس تیزهوشان به سامانه همگام مدارس hamgam.medu.ir و یا سایت مرکز ملی پرورش استعداد های درخشان و دانش پژوهان جوان مراجعه نمای
هر یک از داوطلبان می بایست در زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون دکتری نسبت به دریافت آن اقدام کرده و آن را در روز آزمون دکتری به همراه داشته باشند . کارت ورود به جلسه آزمون دکتری چند روز پیش از زمان برگزاری این آزمون منتشر می گردد .
از مهم ترین شرایط شرکت در جلسه کنکور دکتری 99 داشتن کارت ورود به جلسه آزمون دکتری به همراه کارت شناسایی معتبر ( کارت ملی عکس دار یا شناسنامه عکس دار ) است . علاقه مندان می بایست حدودا چند روز قبل از زمان برگزاری آزمو
داوطلبایی که تو آزمون دکتری ثبت نام کردن و قصد شرکت تو این آزمون رو دارن باید برای حضور تو جلسه آزمون کارت ورود به جلسه دکتری ۹۹ حتما همراهشون باشه . این کارت به صورت اینترنتی تو سایت سازمان سنجش منتشر میشه .
 
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www.tahsilico.com/web/articles/view/905/کارت-ورود-به-جلسه-دکتری-۹۹.html
♦️زمان انتشار کارت ورود به جلسه کنکور سراسری ۹۸ مشخص شد♦️
 
طبق اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، اطلاعیه زمان و نحوه پرینت کارت شرکت در آزمون سراسری سال ۱۳۹۸ روز دوشنبه سوم تیرماه همراه با سایر شرایط و ضوابط شرکت در آزمون منتشر خواهد شد. 
  منبع سایت سنجش
داوطلبایی که تو آزمون ارشد ثبت نام کردن و قصد شرکت تو این آزمون رو دارن باید برای حضور تو جلسه آزمون کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ حتما همراهشون باشه . این کارت به صورت اینترنتی تو سایت سازمان سنجش منتشر میشه .
 
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www.tahsilico.com/web/articles/view/906/کارت-ورود-به-جلسه-کنکور-کارشناسی-ارشد-۹۹.html
مرکز سنجش پزشکی پس از جمع آوری اطلاعات ثبت نامی داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ، کارت ورود به جلسه این آزمون را منتشر کرده و بر روی سایت sanjeshp.ir قرار می دهد . معمولا کارت ورود به جلسه کنکور ارشد وزارت بهداشت 99 دهه سوم تیر ماه منتشر شده و داوطلبان می توانند نسبت به دریافت آن اقدام نمایند .
کلیه علاقه مندان به ادامه تحصیل در رشته محل های کارشناسی ارشد وزارت بهداشت که در بازه زمانی تعیین شده توسط مرکز سنجش پزشکی نسبت به ثبت نام اقدام نم
همه داوطلبایی که شرایط ثبت نام آزمون ارشد علوم پزشکی رو داشتن و ثبت نام این آزمون رو انجام دادن باید برای شرکت تو جلسه این آزمون حتما کارت ورود به جلسه کنکور ارشد وزارت بهداشت رو دریافت کنن . چون بدون همراه داشتن این کارت امکان حضور تو جلسه آزمون بهشون داده نمیشه .
 
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www.tahsilico.com/web/articles/view/605/کارت-ورود-به-جلسه-کنکور-کارشناسی-ارشد-وزارت-بهداشت.html
زمان توزیع کارت آزمون کارشناسی ارشد اعلام شد
12/خرداد/98 -
آزمونورودی دوره‌های‌ کارشناسی‌ ارشد ناپیوسته‌ سال‌ 1398 و همچنین‌ بیست و چهارمین دوره المپیاد علمی‌ دانشجویی‌ کشور در روزهای 23 و 24 خردادماه برگزار می‌شود.
کارت شرکت در آزمون حاوی اطلاعات ثبت‌نامی، تاریخ و محل برگزاری آزمون داوطلبان از روز دوشنبه 20 خردادماه برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد.
داوطلبان جهت دریافت کارت ورود به جلسه به کافی نت فرزاد مراجعه
داوطلبایی که تو کنکور ارشد علوم پزشکی شرکت کردن و قصد حضور تو جلسه آزمون رو دارن باید حتما قبل از حضور تو جلسه آزمون کارت ورود به جلسه آزمون رو از سایت سنجش پزشکی دریافت کنن . برای همین باید پیگیر اطلاعیه ها برا اطلاع از زمان دریافت کارت ورود به جلسه ارشد وزارت بهداشت باشن .
 
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www.tahsilico.com/web/articles/view/607/زمان-دریافت-کارت-ورود-به-جلسه-کارشناسی-ارشد-وزارت-بهداشت.html
داوطلبانی که قصد تحصیل در دانشگاه امین را دارند و برای ثبت نام این دانشگاه اقدام کرده اند ، برای شرکت در آزمون این دانشگاه باید کارت ورود به جلسه دانشگاه نیروی انتظامی را دریافت کنند . دریافت کارت ورود به جلسه دانشگاه نیروی انتظامی 99 - 1400 به صورت حضوری است و داوطلبان باید  زمان دریافت کارت ورود به جلسه دانشگاه علوم انتظامی نسبت به مراجعه و دریافت این کارت اقدامک کنند که سامانه مشاوره تحصیلی هیوا در مقاله ای نحوه دریافت کارت ورود به جلسه د
سازمان سنجش پس از بررسی اطلاعات ثبت نامی داوطلبان ارشد فراگیر پیام نور 99 کارت ورود به جلسه آن ها را منتشر کرده و بر روی سایت خود قرار می دهد . کارت ورود به جلسه ارشد فراگیر پیام نور 99 - 1400 حاوی اطلاعات مهمی نظیر زمان و مکان برگزاری آزمون می باشد که در موعد مقرری منتشر شده و در اختیار داوطلبان قرار می گیرد . به نقل از سایت مشاوره ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد هیوا متقاضیان پس از دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ارشد فراگیر پیام نور 99 می بایست مندرجات
هر ساله آزمونی تحت عنوان آزمون سنجش هوش و استعداد تیزهوشان ششم به هفتم جهت غربال دانش آموزان پایه ششم جهت پذیرش در مدارس تیزهوشان دوره متوسطه اول برگزار می گردد. به دلیل امکانات اموزشی و سطح علمی بالای مدارس تیزهوشان، هر ساله داوطلبان زیادی اقدام به ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم می نمایند. از آن جا که همه دانش آموزان شرکت کننده در آزمون تیزهوشان 99 – 1400 مم به دریافت و همراه داشتن کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان در روز برگزاری
 
کارت ورود به جلسه آزمون EPT دی ماه 98 منتشر شد . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی هیوا ، ثبت نام آزمون EPT دی ماه 98 دانشگاه آزاد اسلامی از روز سه شنبه 26 آذر ماه آغاز و تا ساعت 24 روز دوشنبه 2 دی ماه  ادامه داشت . آزمون مربوطه در روز جمعه 13 دی ماه 98 به طور همزمان در شهرهای تهران ، تبریز ، مشهد ، اهواز ، اصفهان ، شیراز ، کرمان ، کرمانشاه ، کرج ، ساری ، رشت و اردبیل برگزار خواهد شد .
 
برای مطالعه متن کامل خبر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www.heyvagroup.com/shownews2/4208/انتشار
ثبت‌نام آزمون استخدامی آتش‌نشانی
 : تقویم آزمون استخدامی:
.
1. زمان ثبت نام : تا 19 تیرماه 1398
2. زمان کارت ورود به جلسه : از روز دوشنبه 14 مردادماه 1398
3. برگزاری آزمون : ساعت 9 صبح روز جمعه 18 مردادماه 1398
مدارک مورد نیاز:
عکس
کارت ملی
شناسنامه
کارت پایان خدمت یا معافیت غیر پزشکی
گواهینامه رانندگی
مدرک تحصیلی
کد پستی محل ست .
__________
. کافی نت فرزاد
ثبت نام آزمون تیزهوشان سمپاد همه ساله به منظور شناخت دانش آموزان مستعد برگزار می شود . ثبت نام آزمون تیزهوشان سمپاد مستم شرکت در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان می باشد. دانش آموزانی که قصد ورود به مدارس تیزهوشان یا مدارس استعداد درخشان سمپاد را دارند می بایست ابتدا شرایط ثبت نام در آزمون تیزهوشان را داشته باشند تا بتوانند در آزمون شرکت کنند.شرایط ثبت نام در سایت رسمی سمپاد azmoon.medu.ir موجود است بعلاوه  کلیه امور ثبت نام آزمون تیزهوشان سمپاد
♨️زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری سال 98 از روز یکشنبه مورخ 9 تیر لغایت روز چهارشنبه مورخ 12 تیر ماه در حال حاضر کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 98 منتشر شده و بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته است .✅ دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 98
سلام امروز میخوایم  اطلاعات مفید تحصیلی را در اختیار شما قرار دهیم . امیدواریم این مطالب برای شما مفید باشد .
زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد
سایتی در مورد کارت ورود به جلسه
اطلاعاتی در مورد کنکور ارشد
سایتی در مورد زمان دریافت کارت ورود به جلسه
تاریخ دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد
تاریخ دریافت کارت ورود به جلسه
زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری
سایتی در مورد کنکور سراسری
اطلاعاتی در مورد کارت کنکو
اطلاعیه ثبت نام نمونه دولتی و استعدادهای درخشان                                                           اعلام زمان پرداخت وجه و تمدید زمان ثبت نام*
اولیاء گرامی؛
دانش‌آموزان عزیز؛
براساس مصوبه جلسه ستاد برگزاری آزمون‌های مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان، به دلیل بروز حوادث غیر مترقبه و جاری شدن سیل در برخی از استان‌ها، زمان ثبت‎نام و ویرایش اطلاعات آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی(دوره دو
کلیه علاقه مندان به ادامه تحصیل در مقطع فوق لیسانس به منظور ادامه تحصیل در این مقطع باید در کنکور کارشناسی ارشد 99 شرکت کرده و با سایر داوطلبان به رقابت بپردازند . داشتن کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 99 یکی از مومات این آزمون می باشد که توسط سازمان سنجش منتشر شده و در اختیار داوطلبان قرار می گیرد . به نقل از سایت مشاوره ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد هیوا کلیه متقاضیان دانشگاه های سراسری و دانشگاه آزاد پس از دریافت کارت ورود به جلسه کنک
 
کارت ورود به جلسه آزمون EPT آبان ماه 98 منتشر شد . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی هیوا ، ثبت نام آزمون EPT آبان ماه  98 دانشگاه آزاد اسلامی از سه شنبه 23 مهر ماه آغاز و تا ساعت 24 روز سه شنبه 30 مهر ادامه داشت . آزمون EPT در روز جمعه 17 آبان ماه 98 به طور همزمان در شهرهای تهران ، شیراز ، تبریز ، مشهد ، اصفهان ، اهواز ، کرج ، کرمانشاه ، کرمان ، ساری و رشت برگزار خواهد شد . براساس بودجه‌ بندی آزمون EPT ، صد سؤال طرح می‌ شود که ۲۵ سؤال از واژگان ، ۴۰ سؤال از دستور زب
کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی 99 حدودا اواخر تیر منتشر میشه . داوطلبایی که متقاضی شرکت تو رشته های با آزمون کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۹۹ هستن باید قبل زمان برگزاری کنکور کاردانی ، کارت ورود به جلسه رو از سایت سازمان سنجش دریافت کنن .
داوطلبایی که ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی فنی حرفه ای 99 رو انجام دادن و نحوه پذیرش رشتشون بر اساس برگزاری آزمون هستش باید برای حضور تو جلسه آزمون کاردانی ، کارت ورود به جلسه خودشون رو دریافت کنن .
اما از ا
داوطلبانی که در کنکور سراسری ثبت نام کرده اند چند روز قبل از برگزاری آزمون برای دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام نمایند . سازمان سنجش در زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری ، آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 99 را به منظور ویرایش برخی اطلاعات که از طریق سایت سازمان سنجش امکان پذیر نیست در همه استان ها مستقر نموده است . به نقل از سامانه مشاوره تحصیلی هیوا ،  آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 99 از ط
متقاضیان آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور پس از ثبت نام اینترنتی باید پیگیر زمان دریافت کارت ورود به جلسه ارشد فراگیر پیام نور 99 - 1400 باشند تا در موعد مقرر نسبت به چاپ آن اقدام نمایند . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی کارشناسی ارشد هیوا سازمان سنجش تاریخ دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ارشد فراگیر پیام نور 99 را در سایت خود مشخص کرده و به اطلاع داوطلبان می رساند . متقاضیان می بایست در زمان دریافت کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 
داوطلبانی که قصد ثبت نام و تحصیل در دانشگاه علوم انتظامی امین را دارند باید دو مرحله آزمون کتبی و مصاحبه این دانشگاه را با موفقیت پشت سر بگذارند تا بتوانند در این دانشگاه تحصیل کنند . داوطلبان برای شرکت در آزمون ورودی دانشگاه افسری باید در مهلت دریافت کارت ورود به جلسه دانشگاه علوم انتظامی امین نسبت به دریافت این کارت اقدام کنند . به نحوی که داوطلبان باید در تاریخ توزیع کارت ورود به جلسه دانشگاه امین 99 به مدیریت گزینش استان محل ست خود مر
به اطلاع کلیه دانش آموزان پایه نهممی رساند:  براساس مصوبه ستاد برگزاری آزمون های مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان ، به دلیل بروز حوادث غیر مترقبه و جاری شدن سیل در برخی استانها ، زمان ثبت نام و ویرایش اطلاعات آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان و نمو نه دولتی (دوره دوم متوسطه) سال تحصیلی 99-98 تا روز دوشنبه 98/2/2 تمدید شد .همچنین امکان پرداخت وجه ثبت نام ، همزمان با دریافت کارت ورود به جلسه (یک هفته قبل از برگزاری آزمون) از طری
سازمان سنجش اطلاعیه ای در خصوص زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 98 - 99 منتشر کرد . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی هیوا کارت‌ شرکت در آزمون کلیه‌ داوطلبان‌ از روز سه‌­ شنبه مورخ 98/09/19 برای مشاهده و پرینت بر روی پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت . 
برای مطالعه متن کامل این خبر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
www.heyvagroup.com/shownews2/4136/اطلاعیه-کارت-ورود-به-جلسه-آزمون-کارشناسی-ار
پرداخت هزینه و دریافت کارت ورود به جلسه و ویرایش ثبت نام مدارس نمونه دولتی 98-99 پایه نهم به دهم
خبر فوری(21 خردا 98)
به اطلاع تمامی ثبت‌ نام شدگان آزمون ورودی پایه دهم مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی در سال تحصیلی 98-99 می‌رساند: ویرایش، پرداخت وجه ثبت نام آزمون نمونه دولتی 98-99 پایه نهم به دهم و دریافت کارت ورود به جلسه این آزمون از روز سه شنبه مورخ 98/3/21 ازطریق سامانه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی 98-99 امکان پذیر می باشد.
توصیه می
پرداخت هزینه و دریافت کارت ورود به جلسه و ویرایش ثبت نام مدارس نمونه دولتی 98-99 پایه نهم به دهم
خبر فوری(21 خردا 98)
به اطلاع تمامی ثبت‌ نام شدگان آزمون ورودی پایه دهم مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی در سال تحصیلی 98-99 می‌رساند: ویرایش، پرداخت وجه ثبت نام آزمون نمونه دولتی 98-99 پایه نهم به دهم و دریافت کارت ورود به جلسه این آزمون از روز سه شنبه مورخ 98/3/21 ازطریق سامانه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی 98-99 امکان پذیر می باشد.
توصیه می

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها