نتایج جستجو برای عبارت :

چگونه فیلم برای جشنواره خارجی ازسال کنیم

خروج رو امروز تو جشنواره فيلم فجر دیدم، از آقای حاتمی کیا تشکر می کنم، واقعا لذت بردم، تماشاگرها هم انتهای فيلم، فيلم رو تشویق کردن، با توجه به واکنش های منفی زیادی که داره به فيلم میشه، وظیفه خودم دونستم که رضایتم رو اعلام کنم.
امیدوارم فيلم خروج به سرنوشت فيلم "دیدن این فيلم جرم است" دچار نشه.
البته بگم آدمی نیستم که به صورت تفریحی برم سینما، بنابراين نرفتم همه فيلم های جشنواره رو ببینم، تا حالا فيلم لباس شخصی رو دیدم و خروج، جشنواره برام
 
جشنواره فيلم برلین
جشنواره فيلم برلین (به آلمانی: Internationale Filmfestspiele Berlin) یا برلیناله (Berlinale)‏ یکی از معتبرترین و قدیمی‌ترین جشنواره‌های سینمایی در جهان و اروپا است که هرساله در ماه فوریه به مدت ۱۰ روز در برلین آلمان برگزار می‌شود.
جشنواره فيلم برلین یا برلیناله نخستین بار در سال ۱۹۵۱ با نمایش فيلم ربکا، ساخته آلفرد هیچکاک گشایش یافت.
ریخته‌گری نوآک در آلمان، از نخستین دوره جشنواره فيلم برلین یا برلیناله تا امروز، خرس طلایی را تولید م
به نقل از فیگارو، پیر لسکور رییس جشنواره فيلم کن درباره احتمال لغو این فستیوال با اطمینان به فیگارو گفت: می توانیم یک سال را بدون درآمد بگذرانیم. این گفته لسکور گمانه زنی ها براي لغو جشنواره را شدت بخشید.
پس از دستور دولت فرانسه در روز یکشنبه ۸ مارس مبنی بر ممنوعیت تجمع بیش از هزار نفر در این کشور بدلیل شیوع ویروس کرونا، گمانه زنی ها درباره لغو مهم ترین فستیوال سینمایی دنیا یعنی جشنواره کن بیش از پیش شدت گرفت.
حالا پس از آنکه بارها اعلام شد که
دو جایزه دیگر براي قصر شیرین» 
در تداوم موفقیت های بین المللی فيلم قصر شیرین» به کارگردانی رضا میرکریمی، این فيلم برنده جایزه بهترین فيلم در بیستمین دوره جشنواره فيلم آسیایی رم (آسیاتیکا - ۹ تا ۱۸ مهر ماه - ایتالیا) و برنده جایزه بهترین فيلم بین المللی در مراسم جوایز فيلم خانوادگی آمریکا شد.این فيلم تا کنون جوایز بهترین فيلم، بهترین کارگردان و بهترین بازیگر جشنواره شانگهای، بهترین فيلم جشنواره اورنبورگ، بهترین کارگردان و فيلم منتخب منت
ویشکا آسایش به عنوان داور در جشنواره پونا فيلم هند
این جشنواره از 19 تا 26 دی ماه در پونای هند برگزار می گردد
یکی از اعضای هیئت داوران در این جشنواره ویشکا آسایش است.
هجدهمین جشنواره پونا هند در این شهر برگزار می گردد
ادامه مطلب
ویشکا آسایش به عنوان داور در جشنواره پونا فيلم هند
این جشنواره از 19 تا 26 دی ماه در پونای هند برگزار می گردد
یکی از اعضای هیئت داوران در این جشنواره ویشکا آسایش است.
هجدهمین جشنواره پونا هند در این شهر برگزار می گردد
ادامه مطلب
مدیر آموزش و پرورش شهرستان کهنوج از اکران 40عنوان فيلم کوتاه در قالب چهل و نهمین دوره از جشنواره فيلم رشد در سطح مدارس این شهرستان خبر داد.
به گزارش کهنوجیها به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان کهنوج، امروز شنبه  28 دی ماه 98 منصور دادور در حاشیه اکران فيلم های این جشنواره  با اعلام این خبر گفت : چهل و نهمین جشنواره بین المللی فيلم های رشد با موضوعات علمی، آموزشی، تربیتی و اخلاقی در م
ادامه مطلب
سخنان همایون غنی زاده در جشنواره فيلم فجر 97 | صحبت های دیشب همایون غنی زاده 
سخنان همایون غنی زاده در جشنواره فيلم فجر 97
سخنان همایون غنی زاده در جشنواره فيلم فجر 97
در اختتامیه جشنواره فيلم فجر سیمرغ بلورین بهترین فيلم در بخش نگاه نو به فيلم همایون غنی زاده براي فيلم "مسخره باز" تعلق گرفت.
13 hours ago - همایون غنی زاده که براي فيلم مسخره باز» برنده سیمرغ بلورین جشنواره فيلم فجر در بخش نگاه نو شده . برندگان سیمرغ های جشنواره فيلم فجر 97 .
12 hours ago - ق
سی و یک نما - روابط عمومی سی و هشتمین جشنواره ملی فيلم فجر در اطلاعیه ای اعلام کرد که انتخاب سینمای رسانه سی و هشتمین جشنواره فيلم فجر نظر سنجی می شود.
 روابط عمومی جشنواره فيلم فجر اعلام کرد: حسب در خواست دبیر جشنواره فيلم فجر و در راستای احترام به نظرات اهالی رسانه، با اضافه شدن امکانی در سامانه ثبت نام، متقاضیان درخواست کارت از بین گزینه های برج میلاد و پردیس سینمایی ملت یکی را به عنوان مکان پیشنهادی خود مشخص نمایند تا در نهایت بعد از پ
گلاستنبری بزرگترین جشنواره سالیانه موسیقی در بریتانیاست و امسال بیش از 175 هزار نفر در این جشنواره سه روزه حضور پیدا کردند.
در جشنواره امسال هنر مندان نام آور بریتانیایی و برخی از شخصیت های معروف جهان شرکت کردند.
جشنواره موسیقی گلاستنبری که به طور رسمی در سال 1970 آغاز به کار کرد، هنرمندان رشته ای مختلفی از جمله موسیقی، رقص، نمایش، کمدی، سیرک، و غیره را گرد هم می آورد. اما عمده شهرت این جشنواره به خاطر بخش موسیقی آن است.
جشنواره بین اللملی فيلم وارش در شش برنامه 30 دقیقه ای به تهیه کنندگی و مترجم ارش رمضانی تولید و از تاریخ9اردیبهشت تا14اردیبهشت هر شب ساعت20/11دقیقه پخش میگردید.در این جشنواره با حضور مهمانان و فيلم های خارجي از کشورهای حوزه دریای کاسپین بوده و بخش ترنه وا معرفی فيلمسازان و اثار مازندرانی از بخش های مهم این جشنواره بوده است.
تمدید مهلت شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی
معاون توسعه کتابخانه‌ها و کتابخوانی نهاد با اشاره به مهلت شرکت در نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی گفت: بر اساس فراخوان نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی، ۲۸ خرداد ماه به عنوان پایان مهلت شرکت و ارسال آثار به این جشنواره اعلام شده بود؛ اما بر اساس درخواست‌های مستند مکرر از سوی کتابداران، اعضای کتابخانه‌ها، مدیران کل نهاد، مسئولان استانی و برخی دستگاه‌های شرکت کننده در جشنواره، دبیرخانه جشنواره کتاب
تی‌یری فرمو، دبیر جشنواره فيلم کن به صورت رسمی برگزار نشدن این رویداد سینمایی در سال جاری به دلیل شیوع ویروس کرونا را تائید کرد اما گفت فيلم‌های پذیرفته شده در این رویداد اعلام خواهند شد و این فيلم‌ها با عنوان کن ۲۰۲۰» در زمان بازگشایی سینماها و جشنواره‌های دیگر نمایش داده خواهند شد.@cinemadaily
[عکس 1280×1052]
مشاهده مطلب در کانال
فيلم پسران در جنگل» به عنوان فيلم افتتاحیه جشنواره بین‌المللی فيلم ادینبورگ انتخاب و معرفی شد.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، یک فيلم طنز اجتماعی با عنوان پسران در جنگل» با بازی ادی ایزارد آغازگر جشنواره بین‌المللی فيلم ادینبورگ خواهد بود. هفتادو سومین دوره جشنواره بین‌المللی فيلم ادینبورگ از ۱۹ ژوئن ۲۰۱۹ آغاز می‌شود.
ادامه مطلب
زندگی یاور امام خمینی روی پرده جشنواره فيلم فجر
"مهدی عراقی را بکش" به کارگردانی و تهیه‌کنندگی عبدالرضا نعمت‌اللهی به بخش مستند سی و هشتمین جشنواره فيلم فجر رسید.
این مستند روایتی از زندگی و زمانه مرید وثیق و یاور راستین امام راحل (ره) شهید مهدی عراقی است که در ۴ فصل موضوعی مجزا به مرور خاطرات، روایات و وقایع موثر حادث شده در زندگی شهید عراقی می‌پردازد؛ از نحوه ارتباط و آشنایی او با شهید نواب صفوی گرفته تا حضور پررنگش در نوفل لوشاتو و همراه
سی و یک نما - با پایان سی و هشتمین جشنواره ی پر حاشیه ی فيلم فجر ابراهیم داروغه‌زاده در گفتگو با خبرگزاری ایسنا درباره تجربه این سه دوره و سخت‌ترین روزها و تصمیم‌هایی هم که داشته می گوید.
 
دبیر سی‌وهشتمین جشنواره فيلم فجر با تاسف‌بار دانستن عدم حضور عوامل فيلم روز صفر» در مراسم اختتامیه تاکید کرد، در سه دوره‌ای که دبیر جشنواره بوده با اقتدار از آراء صیانت کرده است.
ابراهیم داروغه‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا درباره برخی حاشیه‌های م
مراسم افتتاحیه هفتمین جشنواره فيلم شهر امروز در پردیس سینمایی ملت برگزار شد .
در ادامه تصاویر حدیث میرامینی را در این مراسم مشاهده خواهید نمود .
 
 
عکس جدید حدیث میرامینی در هفتمین جشنواره فيلم شهر
 
 
تیپ و استایل حدیث میرامینی در جشنواره فيلم شهر
 
 
تصاویر جدید حدیث میر امینی در هفتمین جشنواره فيلم شهر سال ۹۸
 
 
عکس های حدیث میرامینی در جشنواره فيلم شهر سال ۹۸
 
گفتنی است که هفتمین جشنواره بین‌ المللی فيلم شهر در موسسه تصویر شهر با شعار
بر اساس این گزارش؛ این جشنواره به منظور پاسداشت سردار بزرگ اسلام، شهید قاسم سلیمانی و تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه برگزار شد.
در این جشنواره، 4 نفر از خادمیاران رسانه‌ای آستان قدس رضوی در بخش‌های عکس، فيلم، نماهنگ، خبر صاحب مقام شدند که از سوی خانواده محترم شهدا مورد تجلیل قرار گرفتند.
لازم به ذکر است، پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان گلستان با نگاهی نو بر مبنای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در بخش‌های گوناگون برگزار شد.
مبع :آستا
مدیرکل میراث فرهنگی استان زنجان گفت: بعلت توالی جشنواره های تابستانی در "زنجان؛شهر جشنواره ها" و در راستای استفاده از تمامی فرصت های موجود براي جذب گردشگر ، با هدف توزیع مناسب رویدادهای گردشگری چهاردهمین جشنواره ملی آش ایرانی آبانماه سال جاری در زنجان برگزار می شود.
ادامه مطلب
 
فيلم سینمایی انفرادی» به کارگردانی مسعود اطیابی فرم حضور در سی و هشتمین جشنواره فيلم فجر را پر کرد.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فيلم، انفرادی» به کارگردانی سید مسعود اطیابی و تهیه کنندگی سید ابراهیم عامریان، با پر کردن فرم سی و هشتمین جشنواره ملی فجر، متقاضی حضور در این رویداد شد.
ادامه مطلب
کوئنتین تارانتینو ۲۵ سال پس از روزی که فيلم داستان عامه‌پسند» خودش را در جشنواره کن به نمایش درآورد، با فيلم جدیدش روزی روزگاری در هالیوود» به این جشنواره بازگشت.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، شاید بشود گفت جدیدترین فيلم تارانتینو که با بازی لئوناردو دی‌کاپریو، برد پیت و مارگو رابی ساخته شده فيلمی بوده که بیش از هر فيلم دیگری در کاخ جشنواره کن با اقبال رو به رو شده است.
ادامه مطلب
 
ارسال و پخش فيلم به جشنواره ها، تخصصی است مانند دیگر تخصص ها در دنیای فيلم و سینما، تخصصی که خیلی ها بویی از آن نبرده اند ولی خود را علامه‌دهر می نامند. این تخصص مانند تخصص های دیگر دست نیافتنی نیست، تنها نیاز به وقت دارد و استعدادی درونی. اما باید دانست که تخصص هایی که در سینما وجود دارد به سه دسته تقسیم می شوند. تخصص های اکتسابی، ذاتی و دسته‌ی معدودی از هر دو. علم ارسال و پخش فيلم به جشنواره ها در دسته ی سوم قرار می گیرد همچون کارگردانی که ن
در جدیدترین اخبار بونگ جون-هو (Bong Joon-ho) کارگردان فيلم Parasite (انگل) گفته که علاقه ای به ساختن فيلم براي سینمای هالیوود ندارد. این کارگردان کره ای براي فيلم انگل امسال جایزه نخل طلای جشنواره کن را دریافت کرد و در مراسم اسکار 2020 نیز یکی از شانس های برنده شدن جایزه بهترین فيلم خارجي زبان است. به زودی قرار است فيلم انگل در آمریکا اکران شود و حال بونگ جون-هو با این فيلم در جشنواره تورنتو حضور دارد.

ادامه مطلب
هانس یورگ وایسبریخ تدوینگر آلمانی با حضور در سی‌وهفتمین جشنواره جهانی فيلم فجر کارگاه تخصصی برگزار می‌کند.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ستاد خبری سی و هفتمین جشنواره جهانی فيلم فجر، هانس یورگ وایسبریخ (Hansjörg Weißbrich) تدوینگر سینمای آلمان که با کارگردان‌های مطرح آلمان همکاری کرده است براي برگزاری کارگاه تخصصی تدوینِ فيلم مهمان سی و هفتمین جشنواره جهانی فيلم فجر خواهد بود.
ادامه مطلب
 
پنجمین دوره‌ جشنواره‌ کودک و نوجوان (SIFFCY ) با کسب چند جایزه براي فيلم‌های ایرانی در کشور هندوستان برپا شد.
ایران با یک فيلم سینمایی بلند و چهار فيلم کوتاه که سه فيلم از آنها پویانمایی بودند، در این دوره از جشنواره شرکت داشت و از این میان فيلم سینمایی اینجا روستای من» به کارگردانی عباس آرام توانست بیش‌ترین تعداد جوایز را از آن خود کند. 
جایزه‌ی بهترین کارگردانی، بهترین فيلمنامه بخش مسابقه‌ی بین‌الملل، همچنین جایزه‌ بهترین فيلم از
نیلوفر خوش‌خلق براي ایفای نقش در فيلم کوتاه مه» از جشنواره آمریکایی جایزه گرفت.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پروژه، فيلم کوتاه مِه» به کارگردانی علی شورورزی و حسین محروقی و تهیه کنندگی مهدی اصلانی، در جشنواره Hyperwave Film Awards در ماه می و در شهر لس آنجلس ایالت کالیفرنیای آمریکا به رقابت پرداخت و نیلوفر خوش خلق توانست عنوان بهترین بازیگر زن جشنواره را براي بازی در فيلم مه» به خود اختصاص دهد.
ادامه مطلب
پرونده ویژه جشنواره ۳۸ ام فجر؛
با به پایان رسیدن جشنواره فيلم فجر و اعلام برندگان سیمرغ‌ها، حالا دوباره سال جدید سینمای ایران با اکران چند فيلم تازه شروع شده و کارشناسان می‌توانند تصویر بهتری از وضعیت یک سال آینده سینماهای کشور را در ذهن مجسم کنند. از آن‌جایی که جشنواره فجر آیینه‌ای از سینمای جریان اصلی ایران محسوب می‌گردد، حدس زدن ویژگی‌های مهم سینمای ایران در یک سال آتی کار چندان دشواری نخواهد بود.
البته فراموش نکنيم که تاریخ نشان د
با سلام و تبریک سال نو
اعضا محترم طبق روال هر سال جشنواره رضوی شروع شد. 
جهت شرکت در مسابقه به سایت www.samakpl.ir مراجعه نمایید.
اعضا محترمی که پارسال در جشنواره شرکت کردند.
کد کاربری و گذرواژه کدملی انها است و نیازی به ثبتنام جدید ندارند. 
دانلود فيلم ماجرای نیمروز ۲ رد خون
ماجرای نیمروز 2، دنباله فيلم سینمایی ماجرای نیمروز به کارگردانی محمدحسین مهدویان، تهیه‌کنندگی سید محمود رضوی و نویسندگی حسین تراب نژاد و ابراهیم امینی محصول سال ۱۳۹۷ است. این فيلم در سی و هفتمین دوره جشنواره فيلم فجر رونمایی شد و با نامزدی در ۱۲ رشته این جشنواره، توانست ۳ سیمرغ بلورین بدست آورد.
دانلود فيلم ماجرای نیمروز ۲ رد خون
ماجرای نیمروز 2، دنباله فيلم سینمایی ماجرای نیمروز به کارگردانی محمدحسین مهدویان، تهیه‌کنندگی سید محمود رضوی و نویسندگی حسین تراب نژاد و ابراهیم امینی محصول سال ۱۳۹۷ است. این فيلم در سی و هفتمین دوره جشنواره فيلم فجر رونمایی شد و با نامزدی در ۱۲ رشته این جشنواره، توانست ۳ سیمرغ بلورین بدست آورد.
جشنواره سکاتان
جشنواره سکاتان یکی از جشنواره های معروف اندونزی می باشد.در جشنواره سکاتان بازارهای شبانه و نمایشگاهای بزرگی برگزار می شود و 7 روز ادامه پیدا می کند.دلیل برگزاری جشنواره به علت تولد حضرت محمد می باشد.زمان برگزاری جشنواره سکاتان تاریخ 5 ام تا 12 ام ماهی که پیامبر متولد شده می باشد که این مراسم از ساعت 8 صبح آغاز می شود.در جشنواره بزرگ سکاتان غذاهای متنوع و خوش طعم و میوه و شیرینی پخش می شود.در نهایت هنگام پایان این جشن مردم به سمت
سی و یک نما - مسعود بخشی که قرار بود با فيلم "یلدا" در جشنواره ساندنس آمریکا شرکت کند، با ارسال نامه‌ای، انصراف خود را از شرکت در این‌ جشنواره اعلام کرد.
متن این‌ نامه که ایسنا منتشر کرده، به شرح زیر است :
در این شرایط به جشنواره شما نمی‌آیم و کنار مردمی می‌مانم که سال‌هاست تحت تحریم، فشار، تبعیض، محرومیت و ممنوعیت تمام جنگ‌افروزان بیمار قرار دارند.لطفا سلام و احترام مرا به آقای "رابرت ردفورد" برسانید.او رییس‌جمهورتان را دیکتاتوری خوان
فيلم سینمایی یه‌وا» به کارگردانی آناهید آباد جایزه بزرگ ششمین دوره جشنواره Socially Relevant آمریکا را دریافت کرد.به گزارش رسیده، یه‌وا» با موفقیت در این جشنواره بیست و پنجمین حضور و هشتمین جایزه بین‌المللی را در کارنامه خود ثبت کرده است.

ادامه مطلب
با توجه به استقبال مردم از فيلم‌های جشنواره فجر در سینماهای بازار بزرگ ایران –ایران مال– ستاد جشنواره با افزایش ۲ سالن به سالن‌های مجموعه سینمایی ایران مال موافقت کرد.به گزارش روابط عمومی بازار بزرگ ایران، مهندس اکبر تشکری نیا معاون فرهنگی– اجتماعی بازار بزرگ ایران ضمن اظهار این مطلب افزود: از ابتدا پیش بینی می‌کردیم که با موج استقبال مردمی مواجه شویم، کما اینکه در روز اول ثبت نام و خرید بلیط، در ساعات نخست بلیط‌های سینماهای ایران ما
با حکم دبیر سی و هشتمین جشنواره فيلم فجر  
معرفی هیأت انتخاب سی و هشتمین جشنواره فيلم فجر
 
با حکم آقای ابراهیم داروغه زاده دبیر سی و هشتمین جشنواره فيلم فجر، اعضای هیأت انتخاب فيلم‌های سینمایی معرفی شدند.
به نقل از روابط عمومی جشنواره فيلم فجر؛ آقایان محمد احسانی، محمود اربابی، همایون اسعدیان، رضا درستکار، سید محمود رضوی، حسین کرمی و خانم یلدا جبلی در این دوره از جشنواره انتخاب فيلم‌های بخش سودای سیمرغ (مسابقه سینمای ایران) و نگاه نو (وی
مرتضی فرشباف درباره تصمیمیش براي اکران آنلاین این فيلم به ایسنا گفت: با شرایطی که وجود دارد و فيلم‌های زیادی که از سال ۹۷، جشنواره سال ۹۸ و تولیدی‌های غیرجشنواره‌ای سال گذشته در صف اکران هستند،
تصمیم گرفتیم فيلم تومان» را به صورت آنلاین اکران کنيم و احتمالا از دو هفته دیگر این کار انجام خواهد شد@cinemadaily
[عکس 1280×1280]
مشاهده مطلب در کانال
تاریخ جشنواره گل و گلاب لایزنگان از توابع شهرستان داراب استان فارس 
20اردیبهشت 97 می باشد 
از شما دعوت میکنيم در این جشنواره که بسیار جذاب و دیدنی است شرکت کنید 
منتظر شما در جشنواره گل و گلاب لایزنگان هستیم 
اخرین تغییرات تاریخ جشنواره و اطلاع رسانی ها در همین وبلاگ گذاشته می شود 

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها