نتایج جستجو برای عبارت :

چپتر انیمه وان پانچ من

با جزئیاتی جدید از چپتر دوم بازی Fortnite همراه باشید
پس از فرو رفتن تمامی نقشه بازی در یک سیاه‌چاله و سیاه شدن تصویر برای ساعت‌های طولانی، سرانجام چپتر دوم بازی Fortnite به همراه اولین فصل از آغاز جدید آن رونمایی شد. این چپتر جدید هم‌چنین یک بتل‌پس جدید هم معرفی کرده است.
 
چیزهایی که از The Wolf Among Us نمی‌دانید
بازی The Wolf Among Us عنوانی پر از رمز و راز است. شخصیت اصلی یک کارآگاه خصوصی است که پیشینه‌ای متفاوت نسبت به تمامی کارآگاه‌های مشهور  صنعت بازی د
اکسل محاسبه برش پانچ (منگنه ای ) در پی و فونداسیون
برش پانچ
برش پانچ مکانیزم خرابی در اعضای سازه مانند دال ها و فونداسیون ها به وسیله برش تحت عمل بارهای متمرکز است.
وقتی بارهای متمرکز در ناحیه ای کوچکی از اعضای سازه عمل می کنند منجر به پانچ و منگنه شدن دال یا فونداسیون می شوند واضح ترین مثال از برش پانچ، سوراخ شدن دال های تخت و فونداسیون ها به وسیله ی نیروی وارده از ستون های مباشد.
راهکار های مقابله با برش پانج، در واقع تقویت محیط پانچ می باشد
باعرض سلام.
چند عدد اکانت فورتنایت فعلا موجود هست.
۱.بتل پس سیزن ۱۰ چپتر اول  و بتل پس سیزن ۱ و۲ چپتر دوم.به علاوه بکبلینگ بنرکپ(شنل) و یه اسکین آیتم شاپی و استارتر پک وایلد.با آیدی a_a_gamer(رمز پی اس ان رو میدیم)
 
۲.اکانت نیمه شاخ با کلی استارتر پک و بتل پس سیزن ۷ تا الان.کلی اسکین آیتم شاپی و.
با ایدی anoxmega84.برای اطلاعات بیشتر بوسیله گزینه تماس با من به من اطلاع دهید تا عکس برایتان ارسال کنم.
اکسل محاسبه برش پانچ (منگنه ای ) در پی و فونداسیون
برش پانچ
برش پانچ مکانیزم خرابی در اعضای سازه مانند دال ها و فونداسیون ها به وسیله برش تحت عمل بارهای متمرکز است.
وقتی بارهای متمرکز در ناحیه ای کوچکی از اعضای سازه عمل می کنند منجر به پانچ و منگنه شدن دال یا فونداسیون می شوند واضح ترین مثال از برش پانچ، سوراخ شدن دال های تخت و فونداسیون ها به وسیله ی نیروی وارده از ستون های مباشد.
راهکار های مقابله با برش پانج، در واقع تقویت محیط پانچ می باشد
برش پانچ
برش پانچ مکانیزم خرابی در اعضای سازه مانند دال ها و فونداسیون ها به وسیله برش تحت عمل بارهای متمرکز است.
وقتی بارهای متمرکز در ناحیه ای کوچکی از اعضای سازه عمل می کنند منجر به پانچ و منگنه شدن دال یا فونداسیون می شوند واضح ترین مثال از برش پانچ، سوراخ شدن دال های تخت و فونداسیون ها به وسیله ی نیروی وارده از ستون های مباشد.
راهکار های مقابله با برش پانج، در واقع تقویت محیط پانچ می باشد که به وسیله ی افزایش ضخامت و یا آرماتورگذاری عرضی
با سلام.
در این فیلم نحوه اصلاح ابعاد ستونها در سیف رو ملاحظه میکنید. ابعاد ستونهای فی بعد از وارد شدن به سیف صفر هستند. بنابراین سیف نمیتونه تنش پانچ اونها رو محاسبه کنه. نرم افزار من هم نمیتونه این تنش رو محاسبه کنه. با انجام این کاری که در ویدئو میبینید میتونید به راحتی پانچ ستونهای فی رو هم محاسبه کنید:
 
مشاهده در یوتیوب
One Punch Man 2015,انیمیشن مرد یک مشتی دوبله فارسی,دانلود انيمه ژاپنی,دانلود انيمه مرد یک مشتی,دانلود انیمیشن مرد یک مشتی One Punch Man 2015,دانلود دوبله فارسی مرد یک مشتی,دانلود رایگان انیمیشن,دانلود زیرنویس فارسی One Punch Man 2015,دانلود سریال One Punch Man 2015 دوبله فارسی,دانلود سریال وان پانچ من,دوبله فارسی انیمیشن وان پانچ من,سایت دوستی ها,سعید شیخ زاده,
ادامه مطلب
 
 
فروشگاه لباس در بابل 
فروشگاه مزون گلپوش مانتو پانچ های شیک و خاص اش رسید
رنگ های موجود در عکس های بالا مشاهده میکنید
 
مشخصات جنس:جنس: سوییت پشت غواصی ۴۸۰ گرمسایزبندی: دو سایز فری (مناسب سایز 48-38)رنگ بندی:مشکی ،قهوه ای ،طوسی، آجری ،صورتی،آبی آسمانی ،آبی کاربنی ، سبز یشمی ،سبز کله غازی،عسلیقیمت:325 تومان
 
 
ما را هیجان انگیز تر در پیج اینستاگرام دنبال کنید: mezon.golposhکانال تلگرام: mezon_golposh1جهت سفارش و مشاوره به ای دی و واتساپ پیام دهید:09307131558
دقایقی پیش تریلر چپتر دوم بازی Fortnite فاش شد که در جریان آن شاهد اضافه شدن مینی گیم و ویژگی‌های جدیدی به بازی هستیم.
تقریبا ۲۴ ساعت از پاک شدن نقشه بازی فورتنایت می‌گذرد و یک سیاه‌چال فضایی تنها چیزی است که کاربران در صفحه بازی مشاهده می‌کنند. تمامی مخاطبان بازی Fortnite منتظر این هستند که هرچه سریع‌تر اپیک گیمز (Epic Games) چپتر دوم اثر را در اختیار آن‌ها قرار دهد.
 
باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، دقایقی پیش تریلر چپتر دوم فورتنایت فاش شد. در ابتد
با سلام به خدمت همه دوستداران انيمه امروز آمدم اسم چند انيمه باحال رو بدمانيمه هفت گناه کبیره که فصل سوم در راه است.
انيمه بوروتو که هر یکشنبه قسمت جدیدش منتشر میشود‌.
انيمه صدای سکوت.
انيمه پیانوی جنگل.
انيمه آکادمی قهرمانی من.
انيمه مرد تک مشتی☆
انيمه مرداب سیاه(راه سنی بزرگسال)
انيمه کلاس ترور
انيمه جنگ غذا ها
این انيمه ها توصیه میشه تماشا کنید انيمه مرد تک مشتی بنظر بین انيمه ها هیجانی ترین انيمه هست شخصیت اصلیش(سایتاما)قدرت نظیری داره.
سلام وقتتون بخیر و شادی
امروز میخوام واسه شما همیار های گرامی یکی از بهترین مانها چینی (داستان مصور) رو بزارم که از لحظه لحظه خوندنش لذت ببرید.
برای گرفتن لینک دانلود حتما حتما باید با شماره تلفنی که با اون توی همیار (کنتل) ثبتنام کردید به شماره تلفن بنده یعنی 09206803737 کپچر های مشخص شده با اسم مانها رو پیامک کنید تا لینک دانلود اون رو واستون بفرستم لطفا به نکات زیر توجه کنید.

قیمت هر چپتر در سایت ها 200 تومان میباشد ولی شما تنها با ثبتنام در همیا
One Punch Man S02 1080p,انیمیشن مرد یک مشتی 2 دوبله فارسی,دانلود انيمه مرد یک مشتی 2019 با دوبله فارسی,دانلود دوبله فارسی One Punch Man 2019,دانلود زیرنویس فارسی کارتون One Punch Man,دانلود سریال One Punch Man دوبله فارسی,دانلود سریال مرد یک مشتی,دانلود سریال وان پانچ من فصل 2 با دوبله فارسی,دانلود کارتون وان پانچ من سری دوم,فصل دوم انیمیشن مرد یک مشتی,مرد تک مشتی,
ادامه مطلب
کاشت مو به روش SUT ( کاشت موی غیر جراحی با پانچ اتوماتیک در مرحله برداشت مو )
در روش پیوند مو SUT از پانچ اتوماتیک برای برداشت گرافت ها از پشت سر استفاده میگردد که این امر آسیب کمتری را به فولیکول مو نسبت به سایر روش ها در پی دارد و در ادامه مراحل کاشت به مانند کاشت موی FIT عمل می شود.
مجبورم درباره ش بنویسم چون بدجوری ذهنمو مشغول کرده و غم عجیبی در موردش دارم.
Elfen lied در زبان آلمانی به معنی "آواز پریان" ولی در ایران به اسم " شیطانی به نام انسان" ترجمه شده. ژانرش ترسناکه و برای رده سنی بالای ۱۸سال مناسبه. مانگای آواز پریان سال ۲۰۰۲ تا ۲۰۰۵ در ۱۰۷ فصل و ۱۲جلد منتشر شده و سال ۲۰۰۴ یه انيمه از روی مانگا ساخته میشه. چون ساخت انيمه قبل از اتمام مانگا صورت میگیره، پایان بندی مانگا و انيمه با هم متفاوت هستند ولی اعتراف می کنم هر دو زیبا
نمونه از مدل مانتو های مخصوص عید و شیک برای فصل بهار و عید نوروز(برای دیدن کارهای عید مزون گلپوش میتوانید به لینک پست ها زیر عکس کلیک کنید .و یا کارهای ما را در شبکه های اجتماعی ، که آدرسشان در زیر همین پست و یا سمت چپ وبلاگ قرار داده شده است.)
 
 
 
فروش ویژه مانتو #پانچ بهاره و تابستانه 
✂️سایز:  36 تـا 56 فری سایز 
رنگبندی موجود کاربنی . کالباسی 
جنس : کرپ حریر درجه یک (جت بلک از بهترین نوع پارچه ی کرپ )قد کار :  90-95 cm
 
 برای سفارش عکس کار را به
مشکل عدم شناسایی سیمکارت توسط گوشی سامسونگ
اگر گوشی شما برخی سیمکارت ها را می خواند و بعضی سیمکارت ها را نه، ممکن است این عدم شناسایی به دلیل پانچ سیمکارت باشد. با توجه به اینکه در هر گوشی محل قرارگیری سیم کارت فرق دارد ممکن است سیم کارت پانچ شده روی یک گوشی شناسایی شود و روی گوشی دیگر خیر. بنابراین اگر گوشی سیم کارت را نمی خواند و سیم کارت شما پانچ شده است آن را تعویض کرده و میکروسیم (سیمکارت کوچک و پانچ شده توسط شرکت) بگیرید.

ادامه مطلب
کدوم بی شرفی شایعه کرده بود شص تومنه؟!
شونزده و دویسته
من هر شایعه ای رو تحمل میکنم اما شایعه های مربوط به موز رو عمرا
من روش حساسم
چطور جرئت میکنین؟! 
این همم میوه
چرا به موز بدبخت من حمله میکنید؟! 
واقعا که! 
کو اون همه شرافت و انسانیت و عطوفت و مروت؟ ها؟ 
این دفه ی آخریه ک میگذرم 
 
داستان انيمه One Punch Man

داستان انيمه در مورد جوانی به نام "سایتاما" است. او یک ابرقهرمان است
که تمام حریفانش با یک ضربه مشت او شکست می خورند و او از این موضوع ناراحت
است. پس به دنبال حریفی میگردد که شکست دادنش سخت باشد و او را به چالش
بکشد.
 

ژانر : اکشن، علمی-تخیلی، قدرت ماورائی،کمدی ، سنین، زندگی روزمره
زبان انيمه مرد تک مشتی ( وان پانچ من ) : ژاپنی
رده سنی: +17

زمان هر قسمت : 24 دقیقه
تعداد قسمت فصل اول : 12
کیفیت  : HD 720p
آغاز پخش : 2015-
وضعیت One Punch Man :
کاشت دندان با روش پانچ این روش کمترین درد ممکن را خواهد داشت و نیازی به استفاده از آنتی بیوتیک و مسکن های وسیع الطیف نیز نخواهد بود . این روش برای افرادی که حجم استخوان فک آن ها مناسب است استفاده می شود و اگر دقیق و متبحرانه توسط متخصصین ایمپلنت انجام شود ، نتایج بسیار عالی بدست می آید .
بعد از جایگذاری ایمپلنت ، دندان های موقت قرار داده می شوند و پس از حدود ۳ ماه که ایمپلنت کاملا به استخوان جوش خورد و لثه ها درمان شدند ، قالب گیری دندان های جدی
  
پانچ چیست ؟
پانچ وسیله ای یک بار مصرف است که برای ضایعات حفره مانند مناسب است در واقع ما به وسیله پانچ ضایعه را بالا می آوریم .وقتی این ضایعه حالت فرو رفتگی اش  به وسیله پانچ از بین رفت ، لازم است متخصص پوست اقدامات دیگری بر روی آن انجام دهد. که بهترین درمان برای این ضایعات استفاده از لیزرهای فراکشنال  است .
پانچ ها بهترین روش برای از بین بردن جای جوش های عمیق و آبله مرغان است.
عملکرد پانچ چگونه است؟
ابتدا ضایعه را مشخص می کنیم سپس با یک فشار
یکی دیگر از محصولات کاربردی استیل، ورق پانچ استیل می باشد و بطور کلی ورق پانچ استیل در هر جایی که نیاز به ایجاد فیلتر یا صافی باشد کاربرد دارد. ورق استیل به دلیل مقاومت بالا در برابر خوردگی و زنگ زدگی، یکی از رایج ترین ورق های مورد استفاده در صنعت است.
بر مبنای مقاومت بالای آن، ورق استیل در صنایع نیروگاهی آب، نفت، صنایع غذایی و دارویی، گاز و فیلترسازی  بسیار پرمصرف و پرتقاضاست و به تناسب تقاضا در ضخامت مختلف و سایز چشمه متنوع تولید می شود.
در
دانلود انيمه aoi با زیر نویس فارسی
باکس دانلود
دانلود قسمت 1 انيمه aoi
دانلود قسمت 2 انيمه aoi
دانلود قسمت 3 انيمه aoi 
دانلود قسمت 4 انيمه aoi 
دانلود قسمت 5 انيمه aoi 
دانلود قسمت 6 انيمه aoi 
دانلود قسمت  7_8 انيمه aoi                دانلود زیر نویس فارسی همه قسمت ها
دانلود قسمت 9 انيمه aoi 
دانلود قسمت 10 انيمه aoi 
دانلود قسمت 11_12 انيمه aoi 
Magi - Sinbad No Bouken
چپتر 162 اضافه شد



نام انگلیسی: Magi - Sinbad No Boukenنویسنده و طراح : (Shinobu ohtaka (Story & Artتعداد جلد : نامشخصتعدا چپتر : نامشخصوضعیت: در حال انتشارمنبع: forums.animworld.net 

لینک دانلود انيمه

خلاصه داستان: این داستان از زندگی اولیه سندباد، زمانی که در سیاه چاله بلع بود می گوید.
ادامه مطلب
با سلام خدمت مهندسین عزیز و عرض تبریک بابت فرارسیدن سال نو.
نرم افزار برش پانچ رو تا بدین جای کار آماده کردم. بدلیل اینکه سایتی که بسته های مورد نیاز نرم افزار رو از اون دانلود میکردیم از طریق آی پی ایران در دسترس نیست، لذا نسخه ای از نرم افزار که قابل نصب روی ویندوزهای ۶۴ بیتی هست رو آماده کردم. از طریق لینک انتهای پست،  داخل گیت هاب من میتونید اون رو دانلود کنید. هم نرم افزار و هم راهنمای اون رو میتونید دانلود کنید.
برای دیدن فیلم های نحوه کا
انيمه Kimetsu no Yaiba یا ترجمه فارسی شیطان کش» و ترجمه انگلیسی demon slayer»، یکی از جدیدترین انيمه‌هایی هست که منتشر شده. وقتی لیست انيمه‌های در حال انتشار رو می‌دیدم و به پوستر این انيمه بر می‌خوردم . از شخصیت اصلی و شیاطینی که تصاویرش منتشر شده بود حدس میزدم که اینم یه انيمه تکراری و خسته کننده هست اما شاید باورتون نشه که این انيمه چقدر عالی و در حد شاهکار روش کار شد و ساخته شد ولی چندتا نکته هست که در موردش جالبه که بدونین برای کسایی که مردد هست
انيمه Kimetsu no Yaiba یا ترجمه فارسی شیطان کش» و ترجمه انگلیسی demon slayer»، یکی از جدیدترین انيمه‌هایی هست که منتشر شده. وقتی لیست انيمه‌های در حال انتشار رو می‌دیدم و به پوستر این انيمه بر می‌خوردم . از شخصیت اصلی و شیاطینی که تصاویرش منتشر شده بود حدس میزدم که اینم یه انيمه تکراری و خسته کننده هست اما شاید باورتون نشه که این انيمه چقدر عالی و در حد شاهکار روش کار شد و ساخته شد ولی چندتا نکته هست که در موردش جالبه که بدونین برای کسایی که مردد هست
پدیده ای هست به اسم مانگو آه چیزمانگا. آره. من موندم چیز دیگه ای تو دنیا بعدجز مواد مخدر مونده من معتادش نشده باشم؟ از انيمه گرفته تا کتاب و سریال
فقط بگم.به این قیافه در هم بر هم مظلوم و سیاه سفیدش نگاه نکنید. صدتا کمیک رو حریفه. مخصوصا اگه انیمش قرار باشه یه قرن دیگه بیاد و شخصیت مورد علاقه شما هم در طول مانگا قرار باشه زنده بشهاصن چه شود.
نمی دونم آخرین باری که اینجوری تو خونه دویدم آخر قسمت سوم فصل هشت گیم اف ترونز بود, یا قبل تر. ولی ب
سلام دوستان !
خب من به تازگی شروع به کار در تیم iransafehouse کردم . این تیم کارهای مختلفی از جمله نقد انيمه و بازی و ترجمه کتاب و لایت ناول و غیره رو انجام میده.
فعلا در حال ترجمه لایت ناول انيمه Seraph of the End ام . این پست رو گذاشتم که نظر شما رو بدونم برای پروژه های بعدیم.
چه کتاب ترجمه نشده  ای و یا لایت ناولی دوست دارید ترجمه کنم ؟
اگر چیزی مد نظرتون هست خوشحال میشم بهم بگید.
دانلود پیشنویس و چپتر اول لایت ناول اسرافیل پایانی
 
نمونه از کارهای مانتو مخصوص عید و فصل بهار(برای دیدن کارهای عید مزون گلپوش میتوانید  ما را در شبکه های اجتماعی ، که آدرسشان در زیر همین پست و یا سمت چپ وبلاگ قرار داده شده است.)
 
 
 برای مشاهده پست این مانتو به لینک زیر مراجعه کنید(کلیک رو لینک آبی)
مانتو پانچ بهاره
 
فیلم کار موجود است ✅
برای سفارش عکس کار را به شبکه اجتماعی ما بفرستید
کار های بیشتر ما را در شبکه های اجتماعی زیر مشاهده کنید
پیج اینستاگرام: mezon.golposh
کانال تلگرام: mezon_golposh1
شماره
دانلود فیلم جودی و پانچ دوبله فارسی Judy & Punch 2019 فیلم جودی و پانچ با کیفیت 1080p & 720p & 480p با لینک مستقیم دانلود رایگان فیلم Judy & Punch 2019
(نسخه دوبله فارسی سانسور شده) دوزبانه بزودی
نام فیلم : جودی و پانچ – Judy & Punch 2019 ژانر : کمدی | جنایی | درام زبان : دوبله فارسی + زبان اصلی کیفیت : BluRay 1080p + BluRay 720p + BluRay 480p مدت زمان : 105 دقیقه امتیاز : 6,0 از 10 سال انتشار : 2019 محصول کشور : استرالیا | آمریکا کارگردان: Mirrah Foulkes ستارگان : Damon Herriman, Mia Wasikowska, Benedict Hardie اطلاعات بی
گلکسی M40 از نمایشگر 6.3 اینچی PLS که در گوشی بالایی از نمایشگر سوراخ
پانچ دیده می شود، استفاده می کند. دوربین سلفی قرار گرفته شده در داخل
این پانچ، سنسور 16 مگاپیکسلی می باشد. همچنین اسپیکر مکالمه از این گوشی
حذف شده و نمایشگر می تواند با ارتعاش های خود صدا را به گوشی کاربر انتقال
دهد.
در
کنار پردازنده اسنپدراگون 675، 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه
داخلی قرار دارد که
ادامه مطلب
با سلام انيمه برای سال 2004هست و یک انيمه مفهومی است(برای عشق مهم نیست که زشت باشی یا زیبا بلکه باید معنای واقعی انسان بودن باشی و صاحب احساس)
امیداوارم خوشتان بیاد با کلیک روی برسم تماشا کنیم میتوانید انيمه تماشا کنید در آپارات دوبله فارسی♡
       بریم تماشا انيمه
نظر خود را بیان کنید و میتوانید درخواست کنید که از چه انيمه هایی بزارم.
 راهنما و ترجمه چلنج های The LowDown چپتر دوم سیزن اول، هفته پنجم.
|ترجمه چلنج ها:
در E.G.O.outposts هفت چست باز کنید.
درحالی که سوار قایق هستید به دشمنان دمیج دهید.
از مکان E.G.O.outposts در پنج مچ مختلف بازدید کنید.
 با رایفل سه نفر را بکشید.
 در سه مچ مختلف هم‌تیمی خود را ریوایو کنید.
 در مکان های اسم‌دار جعبه تیر(امو باکس) باز کنید.
 هم‌تیمی خود را با گان Bandage Bazooka هیل کنید.
 یک بار هم‌تیمی خود را ریبوت کنید.
 در کشتن دشمن به هم‌تیمی خود کمک کنید.
ادامه مطلب
خرید و قیمت دستگاه پولیش اوربیتال روپس RUPES LHR75E/STN_ قیمت:۴۴۰۰۰۰۰۰۰﷼
- Ø مدار 15 میلیمتر 
- موتور بهره وری بالا با گشتاور بالا تحویل 
- طراحی منحصر به فرد و اهرم کنترل ارگونومیک برای دست زدن به راحتی و راحت 
- دکمه خدمات برای خدمات ابزار سریع 
- سوپاپ هوای خروجی هوا طراحی شده برای سطح سر و صدای کم بدون هیچ گونه افت عملکرد 
- ویژه پانچ پشت پانچ برای از بین بردن بیش از حد 
پخت با پیچ M6 - جبهه بدن با صفحه لمسی نرم برای بهترین 
دستکاری - دستگیره در پلی کرب
Soukyuu no Ariadne
 چپتر 14 و 15 اضافه شد


نام انگلیسی: Soukyuu no Ariadneنویسنده و طراح : (Norihiro Yagi (Story & Artتعداد جلد : نامشخصتعدا چپتر : نامشخصوضعیت: در حال انتشارمنبع: rinka.pw

خلاصه داستان:مانگا حول زندگی یک پسر خاص که تنها به دور از مردم زندگی می کند، اما دارای یک رویای خاص است میچرخد. یک روز او با یک دختر تنها ملاقات می کند، و داستان شروع می شود تا زمانی که او بخشی از سرنوشت دختر می شود. 
ادامه مطلب
Boruto  Naruto Next Generations
چپتر 32 اضافه شد


نوع : مانگانحوه خواندن : از راست به چپژانر : Action, Adventure, Comedy, Drama, Fantasy, Shounenنام انگلیسی: Boruto  Naruto Next Generationsنویسنده و طراح : (Ikemoto, Mikio (Art), Kodachi, Ukyou (Storyتعداد جلد : نامشخصتعدا چپتر : نا مشخصوضعیت: در حال انتشارمنبع: forums.animworld.net , Naruto_Channel
لینک دانلود انيمه

خلاصه داستان: ناروتو یک نینجای جوان بود که استعداد عجیبی برای آزار و اذیت کردن دیگران داشت، او به رویای خود یعنی تبدیل شدن به قویترین و برترین نینجای دهکده خود
Tsubaki-chou Lonely Planet
چپتر 68 اضافه شد


نام انگلیسی: Tsubaki-chou Lonely Planetنویسنده و طراح : (YAMAMORI Mika (Story & Artتعداد جلد : نامشخصتعدا چپتر : نا مشخصوضعیت: در حال انتشارمنبع: forums.animworld.net

خلاصه داستان: اوهنو فومی که سال دوم دبیرستانشو سپری می کنه بخاطر بدهکاری پدرش مجبور میشه تو خونه ی یه نویسنده خدمتکاری کنه .
ادامه مطلب

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها