نتایج جستجو برای عبارت :

پاور بانک شیامی

پاور بانک خورشیدی که به آن پاور بانک سولار نیز می گویند در حقیقت ابزاری است که به شما اجازه می دهد، با کمک نور خورشید برق مورد نیاز گوشی و تبلت خود را تامین کنید. مثلا فرض کنید که در کوهنوردی، شارژ گوشی و پاور بانک شما تمام می شود. مطمئنا در کوه خبری از پریز برق نیست اما نور خورشید مشکل شما را حل می کند چرا که به همراه خود یکی از پاور بانک های خورشیدی را دارید.
ادامه مطلب
✅ مرکز فنی و مهندسی تعمیرات انواع پاور ماینر ، کنترل برد ، هشبرد و تعمیرات نرم افزاری ماینر میدان ولیعصر
✅تعمیرات تخصصی پاور ماینر های جدید موجود در کشور
✅تعمیرات تخصصی پاور T2T
✅تعمیرات تخصصی پاور T3
✅تعمیرات تخصصی پاور p21
✅تعمیرات تخصصی پاورهای Bitmain
✅تعمیرات تخصصی پاور F1
✅تعمیرات تخصصی پاور F3
✅تعمیرات تخصصی پاور B1
✅تعمیرات تخصصی پاور A1
✅تعمیرات تخصصی لیانلی و سورما و کنان
✅تعمیرات تخصصی پاور s11
✅تعمیرات تخصصی پاور s9
✅تعمیرات تخصصی
به‌تازگی پاور بانک جدیدی از شرکت سامسونگ از مرجع FCC مجوز گرفته که در اسناد آن اطلاعات جذابی درباره این محصول دیده می‌شود. جالب توجه‌ترین ویژگی این پاور بانک پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ واتی از طریق استاندارد USB Power Delivery است.
این غول بزرگ کره‌ای بالاخره همراه با سری گلکسی نوت ۱۰ از نوعی فناوری شارژ سریع برای گوشی‌های خود رونمایی کرد. سری نوت ۱۰ می‌تواند با سرعت ۲۵ و ۴۵ وات شارژ شود و حالا سامسونگ می‌خواهد با کمک پاور پانک ۱۰ هزار میلی آمپر ساع
پاوربانک همانند دیگر محصولات الکترونیکی نیاز به تعمیر دارند که شرکتهایی با در دست داشتن ابزارهای حرفه ای تعمیر و تخصص در زمینه تعمیر پاور بانک این امکان را فراهم ساخته تا انواع پاوربانک را تعمیر کند و از آنها تست سلامت بگیرد.
ادامه مطلب
راهنمای خرید پاور بانک یکی از موارد مورد نیاز شما برای خرید بهترین پاوربانک از میان پاوربانک های موجود در بازار است. پاوربانک را می‌توان یک منبع تامین انرژی شارژ همراه دانست. این ابزار انرژی الکتریکی را در خود ذخیره کرده و این امکان را در اختیارتان قرار می‌دهد تا هر زمان و هر کجا که هستید فقط با اتصال سیم شارژر گوشی به آن قادر به شارژ کردن باتری اسمارتفون خود باشید. بنابراین پاور بانک یک منبع تغذیه همراه است. از آنجایی که پاوربانک ها ابزار
پاور بانک چیست و چرا هر کاربر باید یک پاوربانک اختصاصی برای خود داشته باشد؟ برخلاف تصور، پاوربانک یک وسیله اضافی و جاگیر نیست، چرا که باید به پاور بانک به چشم یک وسیله حیاتی و بسیار ضروری نگاه کرد که همراه داشتنش نسبت به دیگر وسایل ارجحیت دارد.
پاور بانک گجتی پرتابل و قابل حمل است که از یک پک باتری بزرگ تشکیل شده و درون جعبه‌ای مخصوص قرار دارد. یک پاور بانک دارای مداری به منظور کنترل جریان الکتریکی است و این یکی از اصلی‌ترین مزایای آن به شما
مقدمه بر پاور بانک خورشیدی
در این مقاله قصد دارم پاور بانک خورشیدی را به شما معرفی کنم. چون تقریبا همه ما انسان ها حداقل یک تلفن همراه یا تبلت و یا لپ تاپ داریم و همه این دستگاها نیاز به شارژ دارند و  زمانی که به مسافرت می رویم و این دستگاه ها را به همراه خود می بریم همان طور که گفته شد این دستگاه ها نیاز به شارژ دارند و مشکل از آنجا شروع می شود که شما دسترسی به برق ندارید. بنابراین مجبور به خرید پاور بانک هستید پس چه بهتر که پاور بانک خورشیدی را
از این پاور بانک می توان برای شارژ تلفن های هوشمند استفاده کرد. این مدار پاوربانک از دو ماژول یکپارچه و باتری لیتیوم-یون استفاده می کند. ماژول اول یک شارژر باتری یون لیتیوم و دومی ماژول مبدل تقویت کننده DC-DC است.
مدار و کار برای پاور بانک
مدار و کار پاور بانک
نمودار مدار پاوربانک در شکل 1 نشان داده شده است. که شامل یک ماژول شارژر لیتیوم یونی USB (USB-IN) ، باتری لیتیوم یون 3.7V / 2600mAh (BATT.1) ، سوئیچ روشن / خاموش (S1) و ماژول مبدل تقویت کننده DC-DC (USB-OUT).

ادامه مط
حتما این سوال که بهترین برند پاور بانک کدام است و یا بهترین برند پاوربانک موجود در بازار کدام‌ است؟ ذهن شما را به خود مشغول کرده! ما به همین خاطر در این مقاله می خواهیم به شما کمک کنیم تا بهترین پاوربانک‌ها را بشناسید و با خیال آسوده آن‌ها را خریداری کنید.
 
ادامه مطلب
ظرفیت واقعی پاوربانک از ظرفیت اسمی آن تفاوت دارد و همیشه کمتر است. دلیل تفاوت ظرفیت اسمی و واقعی پاور بانک چیست؟ چطور می توانیم ظرفیت واقعی پاور باک را اندازه گیری کنیم؟ در این مقاله همراه ما باشید تا به این سوال ها پاسخ داده شود.
 
 
ادامه مطلب
بهترین پاور بانک های 2019 را می شناسید؟ توجه داشته باشید که تنوع محصولات در بازار ما در مقایسه با نسخه های بازار جهانی بسیار کمتر است از این رو قرار گرفتن برند های محدود یکی از مواردی است که قبل از خرید باید به آن توجه داشته باشید. حال قصد داریم به معرفی چند مدل از بهترین پاوربانک های موجود در بازار بپردازیم. توجه داشته باشید که همراه خرید یک پاور بانک گران قیمت به منظور بهترین انتخاب برای شما به شمار نمی رود.
 
ادامه مطلب
لیست پاوربانک های موجود در ایران
پاوربانک تسکو مدل TP 841W با ظرفیت 8000 میلی آمپر ساعت
پاوربانک تسکو مدل TP 862 با ظرفیت 15000 میلی آمپر ساعت
پاوربانک تسکو مدل TP 856 WL ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت
پاوربانک تسکو مدل TP 854N ظرفیت 12000 میلی آمپر ساعت
پاوربانک تسکو مدل TP 830 ظرفیت 7500 میلی آمپر ساعت
پاوربانک تسکو مدل TP 874L ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت
پاور بانک اوریکو مدل L20000 ظرفیت 20000 میلی آمپر
پاور بانک اوریکو مدل LD100 ظرفیت 10000 میلی آمپر
پاور بانک اوریکو مدل M10000 ظرفیت 10000
پاوربانک یکی از لوازم ضروری موبایل برای کسانی است که بیشتر وقت خود را در بیرون از منزل سپری می کنند. اگر شما نیز به یک پاوربانک با قابلیت شارژدهی وایرلس نیاز دارید پاوربانک Hoco J37 می تواند یکی از انتخاب های شما باشد. شرکت های فروشگاهی ایده برتر و تکنوسان به بررسی این محصول پرداخته اند که در ادامه بخش هایی از ان را می خوانیم.
تکنوسان:
امروزه با اینترنتی شدن بسیاری از کار های روزمره حجم استفاده از گوشی های هوشمند بسیار زیاد شده است و همین امر با
پاور بانک Vinsic 20،000mAhعکس-1
این شارژر Vinsic با یک شارژر قابل حمل بسیار استاندارد و مناسب برای دستگاه های شما و همچنین Chromebook خود بسیار مناسب است. به این دلیل است که اگر شما فقط Chromebook خود را با این شارژر شارژ کنید ، می توانید حدود 2.5 شارژ کامل دریافت کنید.
گزارش این آگهی
شارژ دستگاه های دیگر به طور همزمان باعث تغییر کمتری خواهد شد زیرا در حال تقسیم قدرت بیشتر است.
برای این شارژر 3 پورت خروجی برای این پاور بانک وجود دارد. درگاه USB معمولی وجود دارد که دار
یکی از موارد مهم در انتخاب و خرید پاور بانک توجه به ظرفیت شارژ آن است به همین منظور توصیه می شود که در مقایسه با ظرفیت باتری گوشی موبایل تان اقدام به خرید پاور بانک مورد نظر خود نمایید. پاور بانک کلومن Koluman KP-155 با ظرفیت 10000 میلی آمپر قابلیت شارژ انواع دستگاه های دیجیتال را دارد و به خوبی پاسخگوی نیاز روزمره شماست. ما از سایت های ایده برتر و دیجی کالا ویژگی های این محصول را گرد آوری کرده ایم برای آشنایی بیشتر با این محصول همراه ما باشید.
دیجی کا
وزن پاور بانک یک پارامتر مهم در انتخاب و خرید می باشد بنابراین هرچه پاور بانک سنگین تر باشد حمل و جا به جایی آن  برای شما سخت تر است. پاوربانک جیبی اوریکو T1 با ابعاد 260 گرم به اسانی قابلیت حمل و جابه جایی را دارد، بنابراین  می توانید دستگاه های دیجیتالی خود را شارژ کنید و هرگز دغدغه کمبود شارژ را نداشته باشید. در این مطلب قصد داریم به بررسی کوتاهی از محصول در سایت های ایده برتر پارسیان و جانبی بپردازیم.
جانبی:
پاوربانک اوریکو مدل T1 از آلیاژ آ
مقدمه ای بر پاور بانک خورشیدی
در این مقاله قصد داریم پاور بانک خورشیدی را به شما معرفی کنیم. تقریبا همه ما انسان ها حداقل یک تلفن همراه یا تبلت و یا لپ تاپ داریم و همه این دستگاها نیاز به شارژ دارند. زمانی که به مسافرت می رویم و این دستگاه ها را به همراه خود می بریم همان طور که گفته شد این دستگاه ها نیاز به شارژ دارند. مشکل از آنجا شروع می شود که شما برای شارژ دستگاه خود دسترسی به برق ندارید. بنابراین مجبور به خرید پاور بانک هستید. پس چه بهتر که پ
انواع پاور بانک ارزان قیمت و با کیفیتی از برندهای معتبر دنیا تولید شده است. ذیگر نیازی نیست پاوربانک گران قیمت خریداری کنید. با ما همراه باشید تا در ادامه بهترین پاوربانک های ارزان موجود در بازار با قیمت کمتر از 200 هزار تومان را به شما معرفی کنیم.

ادامه مطلب
اگر به دنبال یک پاوربانک با طرح های فانتزی هستید پاوربانک هوکو JP11 را مد نظر داشته باشید. این پاور بانک با بدنه طرح کارتونی برای کاربرانی که ظاهر فانتزی برایشان جذاب است مناسب می باشد. با این پاور بانک می توانید 3 تا 4 بار یک گوشی هوشمند را شارژ نمایید. در ادامه لازم است بگویم که این مطلب را به موضوع راهنمای خرید پاور بانک هوکو مدل Hoco JP 11 اختصاص داده ایم لطفا در ادامه با نقد و بررسی سایت های ایده برتر پارسیان و مسترکالا همراه باشید.
مستر کالا:
ش
مشخصات و ویژگی پاور بانک دوربین دار :
پاور بانک دوربین دار مخفی Full HD با تشخیص حرکت و دید در شب چراغ IR. دوربین ناخوشایند پنهان در یک شارژر خارجی همچنین شامل یک عملکرد تشخیص حرکت است که هنگام ضبط طولانی مدت باعث کاهش چشمگیر در کارت می شود. هر حرکت شناسایی شده به مدت سه دقیقه ضبط را شروع می کند. پاور بانک کاملاً کاربردی است و می تواند تلفن ، رایانه لوحی یا رایانه لوحی شما را شارژ کند یا ممکن است از آن به عنوان منبع هر دستگاهی با منبع تغذیه USB استفاد
پاور بانک برای کسانی که دغدغه تمام شدن شارژ در بیرون از منزل را دارند یک وسیله کابردی است. با همراه داشتن پاور بانک باسئوس Baseus BS-10KPW01 با ظرفیت 10000 میلی آمپر با خیال راحت به کار های روزمره خود بپردازید.با هم نگاهی به کارایی و مشخصات فنی این محصول در سایت های ایده برتر پارسیان و دیجی کالا می اندازیم.
دیجی کالا:
ابعاد138*69*18 میلی‌مترکلاس وزنیمعمولی|200 تا 400 گرموزن250 گرممحدوده ظرفیت10 تا 15 هزار میلی‌آمپر‌ساعتظرفیت اسمی10000 میلی‌آمپر ساعتنوع باتری
پاوربانک انکر مدل PowerCore

پاوربانک انکر مدل PowerCore باظرفیت mAh20100
پاوربانک انکر PowerCore  از سری محصولات شارژر همراه است که باتری با ظرفیت بالای 20100mAh و با خروجی 4.8A، مناسب برای دستگاههای اپل و سامسونگ است . این پاور بانک در رنگ مشکی و سفید و با طراحی جذاب تولید شده است . و دارای ابعاد 166x58x22 میلیمتر و وزنی معادل 356 گرم در بازار عرضه شده است.
ظرفیت فوق العاده بالا
پاوربانک انکر PowerCore دارای ظرفیت 20100mAh است ، که با یکبار شارژ کامل این پاور بانک تقریبا تا هفت
ظرفیت پاوربانک اولین عنصری است که هنگام خرید پاور بانک باید در نظر بگیرید. چگونگی بررسی ظرفیت بانک مرکزی نیروگاه ، از آنجا که محدوده ظرفیت زیادی در بازار فعلی پاوربانک وجود دارد ، به یک سوال تبدیل می شود. با توجه به نیاز خود می توانید پاوربانک 2600mAh ، 10400mAh ، 20000mAh یا حتی پاوربانک قدرتمندتری خریداری کنید. اما مراحل زیر به شما کمک می کند ظرفیت واقعی پاور بانک خود را بررسی کنید.چگونه ظرفیت پاور بانک را بررسی کنیم: easyacc 2nd gen metal 3000mah bank powerظرفیت خرید
مشخصات و ویژگی پاور بانک دوربین دار :
ما نمی دانیم که این کالا چه زمان و یا در انبار موجود خواهد بود.به دلیل افزایش تقاضا ، ما به طور موقت انتخاب محصول را برای تحویل به منطقه شما کاهش داده ایم. ما در تلاش هستیم هرچه سریعتر در دسترس بودن انتخاب را بهبود بخشیم.
    علاوه بر کارکردهای دوربین مخفی کوچک ، به عنوان یک پاور برق خارجی نیز کار می کند که می تواند برای برق یا شارژ هر دستگاهی که به طور معمول از طریق اتصال USB شارژ یا تغذیه می شود ، استفاده شود
انواع پاور ال ای دی چیست؟ال ای دی های پاور  از نظر توان مصرفی از یک وات تا چند ده وات تقسیم بندی می‌شوند. که ال ای دی های 1 ، 3 و 5 وات دارای شکل ظاهری مشابهی هستند و ال ای دی ها با توان بیشتر دارای پکیج و ظاهر دیگری هستند که در شکل زیر مشاهده می‌شود.
به دیود ساطع کننده نور در پاور ال ای دی ها در اصطلاح چیپ گفته می‌شود که تراشه ای است مستطیل شکل و وظیفه اصلی در ال ای دی یعنی تولید نور را برعهده دارد.
در پاور ال ای دی های 1 تا 5 وات معمولا تعداد یک تا 6 ع
در صورتی که دستگاه هوشمندی مانند گوشی تلفن همراه دارید یا تبلت و یا گجت دیگری در اختیار دارد یکی از مهم ترین وسایلی که می‌بایست در مسافرت همراه شما باشد پاور بانک می باشد.
به دلیل اینکه تلفن همراه یا هر دستگاه گجت دیگری شارژ برقش خیلی زود تمام میشود و شما باید به یک منبع تغذیه گوشی تلفن همراه خود را متصل کنید تا فرایند شارژ انجام شود بهترین وسیله ای که در این زمینه معرفی شده است پاور بانک است که قصد داریم در این مقاله به کاربرد آن بپردازیم و ب
*ساعت 15:30به وقت ایران پیما *اصلا برکت از اتوبوس ها رفته ،فیلم هم نزدن برامون، ما به فیلمای اهل دقیانوس هم راضی بودیم ( البته اینکه ما شب حرکت کردیم هم  عامل موثری شاید باشه)*یک شمالی اصالت خودش رو همیشه حفظ‌ میکنه و شمالی حرف میزنه ، عاقا ماشین در سکوت ساعت دو شب یک دفعه داد زد :گیر عجب الاغی دکتمی (گرفتار عجب الاغی شدیم) ، از قیافه حضار نگم براتون.* گمونم  تو زندگی قبلیم شاگرد راننده بودم یا نه در زندگی فعلیم قراره شاگرد راننده بشم* حیف اسلام
بهتر است برای جواب دادن به این سوال به سایت ایده برتر مراجعه کنیم که نقد و بررسی این محصول را در سایت خود آورده است و بخش هایی از آن را در اینجا با هم بخوانیم
 
اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که مدت زمان زیادی از طول روز خود را به کار با گوشی می گذرانید، به همراه داشتن یک پاور بانک برای شما امری ضروری است! مسلماً دوست ندارید تا در شرایطی که در بیرون از منزل یا محل کار هستید و به پریز برق دسترسی ندارید، شارژ گوشی تان تمام شود! از جمله پاوربانک ها
یکی از پرفروش ترین محصولات در رابطه با لوازم جانبی موبایل، پاوربانک می باشد. امروز قصد دارم به سایت هایی اشاره کنم که اقدام به فروش پاوربانک کلومن KP-200 می کنند. دو سایت ایده برتر و نشت آپ این محصول را در سایت خود دارند. همچنین سایت ایده برتر به بررسی این پاوربانک نیز پرداخته است که در ادامه بخش هایی از آن را با هم می خوانیم
 
 
 
انواع مختلفی از پاوربانک در بازار موجود است که هرکدام با توجه به امکاناتی که در اختیار شما قرار می دهند، دارای قیمت م
پاور بانک ها مناسب افرادی هستند که بیشتر وقت خود را در بیرون از منزل سپری می کنند و دسترسی به پریز برق نیز ندارند در این صورت برای جبران کمبود شارژ گوشی موبایل خود، از شارژر همراه استفاده می کنند. پاور بانک چرمی کلومن KP-L165  به طور متوسط برای 4 تا 5 بار شارژ کردن یک گوشی هوشمند مناسب است. برای آشنایی با مشخصات پاوربانک کلومن KP-L165 با نقد و بررسی سایت دیجی کالا و ایده برتر همراه ما باشید.
دیجی کالا:
اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که در طول روز
مفهوم پاوربانک چیست؟
مفهوم پاوربانک چیست؟[/caption]
پاوربانک چیست؟
مفهوم پاوربانک چیست؟ پاور بانک ،  یک شارژر قابل حمل میباشد که انرژی الکتریکی  را در خود ذخیره میکند و در شرایطی که شما دسترسی به برق ندارید ، برای شارژ گوشی های تلفن همراه ، تبلت ها ، لپ تاپ ها و دوربیهای دیجیتال ، موزیک پلیرها ،GPS و …  مورد استفاده قرار میگیرد .
 به عبارت بهتر شما هیچ وقت انرژی تون نمی افته !!
اگر شما همیشه در سفر هستین و یا حتی  در طول روز شارژ موبایلتون تموم بش
 
انواع پاور ال ای دی چیست؟ال ای دی های پاور  از نظر توان مصرفی از یک وات تا چند ده وات تقسیم بندی می‌شوند. که ال ای دی های 1 ، 3 و 5 وات دارای شکل ظاهری مشابهی هستند و ال ای دی ها با توان بیشتر دارای پکیج و ظاهر دیگری هستند که در شکل زیر مشاهده می‌شود.
به دیود ساطع کننده نور در پاور ال ای دی ها در اصطلاح چیپ گفته می‌شود که تراشه ای است مستطیل شکل و وظیفه اصلی در ال ای دی یعنی تولید نور را برعهده دارد.
در پاور ال ای دی های 1 تا 5 وات معمولا تعداد یک تا 6
اور بانک romoss



ظرفیت : 10000 میلی آمپر



ولتاژ ورودی و خروجی: 5.0 V



دارای 2 پورت یو اس بی



شدت جریان ورودی : 1.0 آمپر



شدت جریان خروجی : 1.0 آمپر / 2.1  آمپر



ابعاد : 2.3* 7.7 * 13.5 سانتیمتر



قابلیت شارژر شدن با کابل میکرو USB



دارای نمایشگر LED میزان شارژ



مجهز به دکمه پاور جهت خاموش و روشن نمودن دستگاه



دارای بدنه  فوق العاده با کیفیت



اقلام همراه :  کابل میکرو USB



سازگاری با انواع گوشی های موبایل، تبلت , .



در رنگ
پاور بانک خورشیدی ضد آب PowerBank 5000 MAH

حراج پاور بانک خورشیدی وضعیت : موجود
قیمت با تخفیف یک ماهه: 60,000 تومان پاور بانک خورشیدی 5000 به همراه گارانتی را از مدیران مارکت بخواهید

ویژگی های پاور بانک خورشیدی solar charger : طراحی زیبا مقاوم در برابر آب و خاک قابلیت مقاومت در برابر ضربه دارای ظرفیت 5000 میلی آمپر دارای چراغ led و نشانگر شارژ باطری دارای باطری لیتیومی که قابلیت شارژ با پنل خورشیدی را داراست قابل استفاده برای دستگاه های gps ، اندر
حتی اگر این درگاه فقط دارای یک درگاه شارژ باشد ، به این معنی نیست که فقط به آنچه می تواند ارائه دهد محدود شده است. پاور بانک شیائومی 10000 میگزارش این آگهی
تنها دستگاهی که شما قصد شارژ شدن با این پاوربانک را دارید ، به احتمال زیاد می تواند در حداکثر سرعت شارژ آن شارژ شود. این امر به این دلیل است که شارژر قابل حمل Griffin قادر به خروجی 5V / 2.1A است. سرعت شارژ تقریباً نزدیک به حداکثر سرعت شارژ استاندارد 2.4 آمپر.پاور بانک شیائومی 10000 می
با این حال ، این پاور
تغییر جدید برنامه و اپلیکشین پیووت و دریافت پاور بیشتر

تغییرات در این برنامه :
اضافه شدن گزینه دیدن ویدیو و دریافت 500 پاور و در جمع دریافت 2000 پاور از این گزینه
اضافه شدن کوین به برنامه و دریافت 20 پاور از پردیکت ها البته 100 کوین حداقل برای پیش بینی  
در کل از 5 گزینه شما میتونید پاور و کوین یاهون سکه و PVT جمع کنید :
دعوت دوستان و دریافت 20 هزار پاور
دیدن یک ویدیو 500 پاور
شرکت در مسابقه و دریافت 20 پاور
خواندن یک پست 100 پاور
دریافت 10 درصد از پاورهای دو
فایرپک ، آبشار سردفروش لوازم چهارشنبه سوری
برترین مجری پروژه های نورافشانی و آتش بازی در ایران همراه با جلوه های ویژه با مجوز رسمی ، دارای گواهینامه های معتبر از کشور چین و ژاپن ، فایرپک دارای کادری مجرب و متعهد آماده برگزاری افتتاحیه و اختتامیه ها ، جشن های ملی و مذهبی ، عروسی و … می باشد.فایرپک اولین فروشنده انواع لوازم نورافشانی و آتش بازی به صورت عمده و تکی در سراسر ایران
#دست_اول_بازار
فایرپک | آتش بازی خاص
خدمات ما عبارتند از : اجرا و

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها