نتایج جستجو برای عبارت :

پارکینگ طبقاتی

بیشترین سوالی که مشتریان در زمینه پارکينگ طبقاتي مکانیزه می پرسند، هزینه ساخت پارکينگ مکانیزه می باشد. که این هزینه بنا به نوع پارکينگ مکانیزه طبقاتي فرق دارد.
 
هزینه ساخت پارکينگ مکانیزه و لیست قیمت پارکينگ طبقاتي
 
هزینه ساخت پارکينگ مکانیزه
هزینه ساخت پارکينگ طبقاتي مکانیزه را برای هر جای پارک از کمترین قیمت حدود 50 میلیون و بیشترین قیمت حدود 110 میلیون تومان می باشد.(تاریخ قیمت سال 98) که شما برای دریافت قیمت پارکينگ طبقاتي باید با  مشاو
آیا میدانید پارکينگ طبقاتي چیست و ابعاد پارکينگ مکانیزه چقدر می باشد؟ قیمت فروش آن چقدر است؟ پارکينگ مکانیز به نام‌های دیگری مانند پارکينگ طبقاتي و پارکينگ هوشمند یا اسمارت نیز شناخته می شود. پلاس پارکينگ تولید کننده انواع پارکينگ هوشمند.
کاربرد پارکينگ طبقاتي
این نوع پارکينگ مناسب برای اماکنی است که شلوغی فراوان دارند و معمولا جای پارکينگ کمی دارند. مثل مراکز اداری و درمانی و مراکز شهری، فروشگا ها، بانک ها و. می توانند با سرمایه گذاری
آیا تولید کننده پارکينگ طبقاتي مکانیزه در ایران را می شناسید؟
آیا میدانید برای تهیه پارکينگ طبقاتي مکانیزه ارزانتر از نمونه خارجی باید با کجا تماس گرفت؟
امروزه یکی از چالش های مردم در کلان شهر ها کمبود فضای پارک خودرو می باشد.
که خوشبختانه با توسعه عمل و تکنولوژی مسئله کمبود جای پارک خودرو با پارکينگ طبقاتي مکانیزه حل شده است.
 
[caption id="attachment_489" align="aligncenter" width="182"] تولید کننده پارکينگ طبقاتي[/caption]
هزینه ساخت پارکينگ مکانیزه و لیست قیمت پارکی
در این قسمت قصد داریم مشخصات و هزینه ساخت پارکينگ طبقاتي فی 12 کابین را بیان کنیم
هزینه ساخت پارکينگ مکانیزه و لیست قیمت پارکينگ طبقاتي
پارکينگ طبقاتي فی:
یکی از مشکلات کلان شهر ها، فضای محدود پارک خودرو می باشد.که با استفاده از پارکينگ های طبقاتي مکانیزه این مشکل فضای کم پارک خودرو قابل حل می باشد.یکی از انواع پارکينگ های طبقاتي فی، پارکينگ طبقاتي فی 12 کابین می باشد.که در این نوع از پارکینک مکانیزه فی 12 خودرو گنجایش پارک دارد.
 
ا
آیا میدانید کسب درآمد از پارکينگ مکانیزه طبقاتي با نصب تبلیغات بر روی بدنه پارکينگ طبقاتي امکان پذیر است؟
 
امروزه تبلیغات یکی از موارد جدا نشدنی از زندگی اجتماعی انسان می باشد.
تبلیغات امری می باشد که تولید کنندگان و فروشندگان برای معرفی محصولات خود انجام می دهند، تا بتواند محصولات خود را بیشتر بفروش برسانند. تبلیغات با روش های متفاوتی انجام می شود.
 
هزینه ساخت پارکينگ مکانیزه و لیست قیمت پارکينگ طبقاتي
 
کسب درآمد از پارکينگ مکانیزه طب
اراک شهر صنعتی می باشد و کارخانه های بسیاری دارد که یکی از این شرکت ها به نام ماشین سازی مبتکران مشغول تولید پارکينگ طبقاتي مکانیزه می باشد.
قیمت پارکينگ طبقاتي مکانیزه بستگی به تعداد جای پارک خودرو دارد.
قیمت پارکينگ طبقاتي مکانیزه:
آیا می دانید پاساژها و مراکز خریدی که در مکانهای شلوغ می باشند اگر جای پارک خودرو داشته باشند می تواند مشتری بیشتر جلب کند.
فقط کافی است شما 32 متر مربع مساحت داشته باشید تا با کمک پارکينگ های مکانیزه طبقاتي یا ه
آیا شما هم با شهرداری برای افزایش جای پارکينگ مشکل دارید؟ آیا با توجه به تعداد پارکينگی که می توانید تامین کنید، مجوز تعداد واحدهای که گرفتین کم شده است؟ آیا در زمین که دارید می توانید تعداد بیشتری واحد بسازید و سود کنید، اما به خاطر کسری پارکينگ از طرف شهرداری، محدود شده اید؟ ما برای شما یک راه حل برد برد داریم.
[caption id="attachment_796" align="aligncenter" width="297"] پارکينگ طبقاتي هوشمند و افزایش جای پارکينگ[/caption]
پارکينگ طبقاتي هوشمند و افزایش جای پارکينگ
با
قیمت اسمارت پارکينگ یا پارکينگ طبقاتي چرخ و فلکی یکی از بیشتر سوالاتی است که مشتریان  به صورت تلفنی می پرسند. اسمارت پارکينگ چیست؟ اسمارت پارکينگ چگونه کار می کند؟ اسمارت پارکينگ چه مزایا ومعایبی دارد؟
 
اسمارت پارکينگ نام معتددی دارد که می توان به موارد زیر  اشاره نمود:
پارکينگ طبقاتي
پارکينگ مکانیزه
پارکينگ روتاری
پارکينگ چرخ و فلکی
پارکينگ هوشمند
 
قیمت اسمارت پارکينگ یا پارکينگ طبقاتي چرخ و فلکی
اسمارت پارکينگ ها یا پارکينگ های روتا
شما با خرید پارکينگ مکانیزه طبقاتي می توانید در فضای کم تعداد بیشتری خودرو پارک نمایید. آیا میدانید پارکينگ مکانیزه طبقاتي چیست؟ و چگونه به حل معضل جای پارک خودرو کمک می کنید؟
هزینه ساخت پارکينگ مکانیزه و لیست قیمت پارکينگ طبقاتي
خرید پارکينگ مکانیزه طبقاتي
با گسترش روز افزون جامعه بشری و پیشرفت تکنولوژی، و نیز ساخت بسیار زیاد خودرو در جامعه شهری باعث عقب ماندن جای پارک برای خودرو ها شده است.
که این تولید زیاد خودرو و از طرفی کمبود جای پار
آیا نیاز به پارکينگ مکانیزه طبقاتي دارید؟ و اطلاعات کافی در مورد مزایا و کاربردهای پارکينگ مکانیزه ندارید؟
در اینجا سعی می کنیم اطلاعاتی در مورد پارکينگ طبقاتي ارائه نماییم
مزایا و کاربردهای پارکينگ مکانیزه
مزایا و کاربردهای پارکينگ مکانیزه
از کاربرد های ویژه ای که می توان برای این پارکينگ مکانیزه تعریف کرد امکان خرید و فروش در صورت صرف نداشتن و پشیمانی آن برای مشتریان می باشد (در صورت جایابی غلط برای دستگاه).
کل مجموعه پارکينگ مکانیزه ظ
در دنیای امروز موضوع فضای پارک به یک مساله مهم تبدیل شده است. به همین دلیل برای راحتی در پارک و فضای پارک بیشتر، طراحی پارکينگ های انعطاف پذیر که قابلیت جابجا شدن را داشته باشند مطرح شد، ساخت پارکينگ هیدرولیکی می تواند مشکل کمبود جا را برای خودروها بر طرف نماید.
 
پارکينگ طبقاتي هیدرولیکی
پارکينگ اسانسوری معمولا دو یا سه طبق هستند ظرفیت این پارکينگ ها حداکثر دو یا سه ماشین است. پارکينگ اسانسوری معمولا وزن حدود سه تن را می توانند تحمل کنند. س
به دنبال تولید کننده پارکينگ مکانیزه طبقاتي میگردید؟
نیاز به پارکينگ مکانیزه طبقاتي با قیمت مناسب دارید؟
شرکت مبتکران اولین تولید کننده پارکينگ مکانیزه طبقاتي با قیمت مناسب در ایران می باشد.
تولید کننده پارکينگ مکانیزه طبقاتي
با افزایش روزانه هزاران خودرو در کشور، یکی از نیازهای حال حاضر عده ای از مردم یافتن مکانی مناسب و امن جهت پارک کردن خودرو خود با امنیت کامل به مهمترین نیازجوامعه امروزی تبدیل شده است. وم وجود چنین مکان های پارکی
پارکينگ برجی یکی از انواع پارکينگ طبقاتي مکانیزه می باشد. پارکينگ برجی از نظر بهره برداری از فضای کاری، برترین پارکينگ طبقاتي مکانیزه ارائه شده و البته گرانترین و لوکس ترین مدل پارکينگ طبقاتي مکانیزه می باشد.
پارکينگ برجی یکی از انواع پارکينگ طبقاتي مکانیزه
پارکينگ برجی که می تواند دایره ای (معروف به سیلندری) یا مستطیلی باشد از یک آسانسور مرکزی تشکیل شده است و طرفین آن را پلیت هایی تشکیل داده اند که جای خودروها هستند.
طرز کار پارکينگ برجی
قیمت فروش پارکينگ روتاری یا پارکينگ چرخ و فلکی متناسب با تعدادی جای پارک متغییر می باشد. پارکينگ روتاری یا پارکينگ چرخ و فلکی با جای پارکهای 8 - 10 - 12 - 14 و 16 تولید می شوند.
[caption id="attachment_610" align="aligncenter" width="300"]         قیمت فروش پارکينگ روتاری[/caption]
قیمت فروش پارکينگ روتاری
پارکينگ طبقاتي به نام های پارکينگ روتاری یا پارکينگ چرخ و فلکی نیز شناخته می شوند. مساحت مورد نیاز نصب پارکينگ روتاری یا پارکينگ چرخ و فلکی حدودا 32 متر مربع می باشد
 
هزینه ساخت
آیا به دنبال یک شرکت فروش پارکينگ طبقاتي مکانیزه در ایران هستید؟
آیا به دنبال یک شرکت طراح و تولید کننده پارکينگ طبقاتي مکانیزه می گردید؟
تا طراحی و ساختار پارکينگ را با توجه به اقلیم ایران طراحی کرده باشند؟
هزینه ساخت پارکينگ مکانیزه و لیست قیمت پارکينگ طبقاتي
 
پارکينگ طبقاتي مکانیزه
امروزه تجمع مراکز خرید و خدمات در کنار هم در خیابان های اصلی و افزایش خودروها به صورت مداوم بحث پارکينگ را برای همگان به یک معضل بزرگ تبدیل کرده است. اما ما
با توجه به میزان تردد و توقف ماشین ها در دهه های اخیر که تعدادشان به صورت قابل ملاحظه ای بالا رفته نیاز به خط کشی پارکينگ در سطح شهر یکی از معضلاتی است که شهرداری های شهر های مختلف با آن درگیرند.خط کشی پارکينگ در خیابان ها باعث می شود تا نظم شهری بیشتری شود و برای تردد ماشین ها و حتی عابرین پیاده مشکلاتی به وجود نیاید.باید گفت یکی از مواردی که خط کشی های پارکينگ خیابان ها را جزو ومات کرده است این مورد است که هرج و مرج در سطح شهر به حداقل ممکن ب
پارکينگ پازلی یکی از انواع پارکينگ مکانیزه می باشد. همانطور که از نام پارکينگ پازلی مشخص است، این نوع پارکينگ مانند پازل می باشد و با جابجایی خودرو مانند پازل جای پارک جدید ایجاد می شود
پارکينگ پازلی یکی از انواع پارکينگ مکانیزه
امروزه با تولید روزانه خودرو، کمبود جای پارک خودرو یکی از دغدغه های بشر در کلان شهرها می باشد.
خوشبختانه با رشد علم و تکنولوژی این کمبود جای پارک، با تولید انواع پارکينگ های  مکانیزه قابل حل می باشد.
[caption id="attachment_658
قسمتی از مشتریان شرکت تولیدی پلاس پارکينگ، پیمانکاران ساختمان می باشند و در این قسمت قصد داریم پیمانکاران ساختمان را با انواع پارکينگ مکانیزه آشنا کنیم.
 
هزینه ساخت پارکينگ مکانیزه و لیست قیمت پارکينگ طبقاتي
 
انواع پارکينگ مکانیزه و پیمانکاران ساختمان
برای اینکه یک پیمانکار ساختمان بتواند از حداکثر حقوق قانونی خود در ساخت و ساز استفاده کند، مجوز حداکثر طبقات را بگیرد و حداکثر فضای تجاری را بسازد باید بتواند پارکينگ کافی را تامین کند.
 
پارکينگ طبقاتي خودرو که به پارکينگ مسقف، گاراژ یا پارکينگ سرپوشیده نیز معروف است. یک ساختمان طراحی شده برای پارک خودروهاست. این ساختمان به گونه‌ای طراح شده است که دارای چند طبقه برای افزایش ظرفیت توقف اتوموبیل‌هاست. پارکينگ طبقاتي از انواع جایگاه توقف خودرو محسوب می‌شوند.
 
 
تاریخچه
اولین پارکينگ چند طبقه در سال ۱۹۱۸ برای هتل La Salle در خیابان واشینگتن در غرب شهر شیکاگو ساخته شد. طراحان این سازه ویلیام هولابرد و راچ بودند. هرچند این هتل
#شرکت_سازه_چادری_غشا اجراکننده انواع #سقف و #سایبان های چادری که بیشتر در طراحی #سقف و #سایبان #رستوران #تالار #کافه #فست_فود #کافی_شاپ #پارکينگ #استخر #الاچیق #باغ_تالار #سالن_غذا_خوری و . فعالیت مینماید.
غلامحسینی 66130663- 09125080668
 
پارکينگ طبقاتي خودرو که به پارکينگ مسقف، گاراژ یا پارکينگ سرپوشیده نیز معروف است. یک ساختمان طراحی شده برای پارک خودروهاست. این ساختمان به گونه‌ای طراح شده است که دارای چند طبقه برای افزایش ظرفیت توقف اتوموبیل‌هاست. پارکينگ طبقاتي از انواع جایگاه توقف خودرو محسوب می‌شوند.
 
 
تاریخچه
اولین پارکينگ چند طبقه در سال ۱۹۱۸ برای هتل La Salle در خیابان واشینگتن در غرب شهر شیکاگو ساخته شد. طراحان این سازه ویلیام هولابرد و راچ بودند. هرچند این هتل
در دنیای امروز موضوع فضای پارک به یک مساله مهم تبدیل شده است. به همین دلیل برای راحتی در پارک و فضای پارک بیشتر، طراحی پارکينگ های انعطاف پذیر که قابلیت جابجا شدن را داشته باشند مطرح شد، ساخت پارکينگ هیدرولیکی و پارکينگ مکانیزه می تواند مشکل کمبود جا را برای خودروها بر طرف نماید.
[caption id="" align="aligncenter" width="379"]  [/caption]
پارکينگ هیدرولیکی طبقاتي
پارکينگ اسانسوری معمولا دو یا سه طبق هستند ظرفیت این پارکينگ ها حداکثر دو یا سه ماشین است. پارکينگ اسان
کمبود فضا در کلان شهر ها و افزایش خودرو ها باعث استفاده بیشتر از پارکينگ های مکانیزه خانگی شده است. که یکی از پارکينگ های مکانیزه خانگی، پارکينگ پازلی می باشد. قیمت پارکينگ مکانیزه پازلی خانگی بستگی به تعداد جای پارک و شرایط زمین دارد.
 
پارکينگ مکانیزه پازلی چیست؟
همانطور که از نام پارکينگ پازلی مشخص است، این پارکينگ ها عملکردی شبیه به پارل دارند. فیلم پارکينگ مکانیزه پازلی در زیر مشاهد نمایید. با شراکت با دیگر همسایگان می توان یک پارکينگ
پارکينگ مکانیزه چیست ؟ Mechanized parkingامروزه شهرهای بزرگ جهان با توجه به وسعت ، افزایش روز افزون جمعیت و کمبود زمین و فضاهای شهری و حرکت بیشتر به سمت زندگی ماشینی و تکنولوژیک عملا شاهد بروز مشکلات و معضلات خاصی شده اند که ماحصل زندگی در شهرهای بزرگ و پر رفت آمد می باشد.یکی از بارزترین مشکلات امروزه شهرهای بزرگ یافتن مکان مناسب جهت پارک خودروها بوده است.تکنولوژی و تجهیزات مکانیکی و الکترونیکی حل این مشکل را توسط سیستم های پارکينگ مکانیزه طبقاتي
در دنیای امروز موضوع فضای پارک به یک مساله مهم تبدیل شده است. به همین دلیل برای راحتی در پارک و فضای پارک بیشتر، طراحی پارکينگ های انعطاف پذیر که قابلیت جابجا شدن را داشته باشند مطرح شد، ساخت پارکينگ هیدرولیکی و پارکينگ مکانیزه می تواند مشکل کمبود جا را برای خودروها بر طرف نماید.
[c  [/caption]
پارکينگ هیدرولیکی طبقاتي
پارکينگ اسانسوری معمولا دو یا سه طبق هستند ظرفیت این پارکينگ ها حداکثر دو یا سه ماشین است. پارکينگ اسانسوری معمولا وزن حدود سه ت
کارت پارکينگ
چاپ کارت پارکينگ | چاپ کارت پارکينگ هوشمند | کارت پارکينگ
چاپ کارت پارکينگ | چاپ کارت پارکينگ هوشمند | کارت پارکينگ
برای سرعت بخشیدن به روند کاری پارکينگ می باشد این کارت ها برای وسایل نقلیه برای استفاده از پارکينگ های عمومی، پارکينگ طبقاتي و مورد استفاده قرار می گیرد.این روش های برای حذف هزینه در ثبت اطلاعات پارکينگ می باشد و همچنین تخلفات و توقف اتومبیل هنگام  ورود و خروج به پارکينگ را کاهش می دهد  مدیریت پارکينگ  راحتتر به 
استفاده از کفپوش اپوکسی در پارکينگ ها بسیار مقرون به صرفه شده است و جلوه زیبا تری را نیز به کل پارکينگ می دهد. کفپوش های رزینی برای خط کشی پارکينگ در ساختمان هایی که می خوهاند کف ساختمانشان به مرور دچار سیاهی و ساییدگی ناشی از چرخ های خودرو نشود بسیار مناسب است. باید گفت این نوع کفپوش ها دارای ضخامت ۲ میلیمتری بوده و از رزین و مواد سخت کننده تشکیل شده است. این کفپوش ها برای تعیین جایگاه های اختصاصی برای همسایگان بسیار مفید است و باعث می شود خط
اختلاف طبقاتي در ازدواج از جمله مسائلی است که پرداختن به آن از اهمیت بسیاری برخوردار است و چالش‌های زیادی را برای خانواده‌ها و جوانان به وجود آورده. لازم است اختلافات طبقاتي در ازدواج را جدی بگیرید. در برخی موارد به دلایل مختلف افراد اختلاف طبقاتي دو خانواده را نادیده گرفته و وارد ازدواجی پر از حاشیه می‌شوند. از آنجا که اختلاف طبقاتي خانواده‌ها یکی از عوامل اصلی طلاق در جامعه شناخته شده، بهتر است پیش از ازدواج بیشتر در مورد تفاوت‌های ط
قیمت فروش پارکينگ چرخ و فلکی:
قیمت فروش پارکينگ چرخ و فلکی بستگی به نوع اتومبیل معمولی و اتومبیل شاسی بلند دارد.که قیمت فروش پارکينگ چرخ و فلکی برای اتومبیل های شاسی بلند مقداری بیشتر از اتومبیل های معمولی می باشد.همانطور که از نام پارکينگ چرخ و فلکی پیداست، مکانیزه پارکينگ چرخ و فلکی ماننده چرخ و فلک می باشد.
با این تفاوت که چرخ و فلک دور میدان دایره شکل می چرخد ولی پارکينگ چرخ و فلکی میدانی بیضوی شکل دارد.
[caption id="attachment_606" align="aligncenter" width="300"]
قیمت پارکينگ هوشمند طبقاتي مکانیزه به چندین عامل بستگی دارد که چند مورد آن عبارست از:

انتخاب نوع پارکينگ: مانند روتاری، پازلی و پلتفرمی که هر یک قیمت و شرایط نصب متفاوتی دارند که در ادامه به توضیح انواع پارکينگ هوشمند اشاره می شود.
ارزش زمین: در زمین های که ارزش بیشتر دارند باید از پارکينگ هوشمند روتاری استفاده کرد چون حدود 30 متر مربع مساحت نیاز دارد.
تعداد جای پارک
تعداد طبقات
 
قیمت پارکينگ هوشمند طبقاتي مکانیزه
پارکينگ هوشمند طبقاتي مکا
خط کشی پارکينگ  با روش ها و انواع مختلفی به اجرا در می آید.خط کشی پارکينگ خودرو در سه نوع موازی،عمودی،مورب به اجرا در می آید که هر کدام از آن ها دارای ویژگی های خاصی هستند و در مکان های به خصوصی اجرا می شوند. خط کشی پارکينگ خودرو به صورت موازی: این نوع خط کشی پارکينگ در خیابان ها و مکان های عمومی به کار می رود که در این نوع خط کشی پارکينگ خودرو راننده فضای کمتری برای پارک و انتخاب مسیر حرکتی خود دارد. خط کشی پارکينگ خودرو به صورت عمودی:این خط کشی
پارکينگ مکانیزه دو طبقه را می توان در حیاط و حتی در زیرزمین ساختمان نصب کرد. آیا در حیاط خانه خود با کمبود جای پارک خودرو  مواجه هستید. آیا می دانید می توان از زیرزمین خانه خود برای ایجاد پارکينگ طبقاتي استفاده کرد.اکثر مردم با کمبود جای پارک در ساختمان و حیاط منزل خود مواجه هستند و راهی برای پارک دو خودرو در یک جای پارک هستند.
[video width="352" height="288" mp4="http://www.bazarsanatiran.ir/wp-content/uploads/2018/08/doble-parking_-پارکينگ-دوبل.mp4"][/video]
 
پارکينگ مکانیزه دو طبقه حیاط و زیر
به جز پارکينگ اختصاصی خدام چهار پارکينگ برای ارائه خدمات به زائران احداث شده است؛ سه پارکينگ در زیرگذر اماکن متبرکه قرار دارد و یک پارکينگ جنب سر در شیرازی است.
پارکينگ شماره یک : این پارکينگ در جنوب غربی اماکن متبرکه و غرب صحن جامع واقع شده است و چند راه دسترسی اضطراری به زیرگذر از طرف شرق دارد.
پارکينگ شماره 2: این پارکينگ زیر صحن کوثر و قسمتی از ضلع شرقی صحن جامع رضوی واقع شده‌است. پارکينگ کوثر در ضلع جنوب شرقی اماکن متبرکه در زیرگذر جا
رساله طراحی پارکينگ
جهت مشاهده و دانلود فایل به روی لینک زیر کلیک نمایید
دانلود رساله طراحی پارکينگ

رساله طراحی پارکينگ مطالعات طراحی پارکينگ پارکينگ رساله . پایان نامه ارشد معماری طراحی یک واحد مسی هوشمند با مصرف انرژی صفر در .دانلود رساله طراحی پارکينگپایان نامه طراحی پارکينگ. با توجه به اینکه هر روزه بر تعداد اتومبیل ها و وسایل نقلیه افزوده میشود و نیاز بشر به این ابزار بیشتر میشود و با .پایان نامه طراحی پارکينگ بایگانی دانلود
تعمیر جک درب پارکينگ بیواسطه اموزش تعمیرات انواع جک پارکينگ شما میتونید از سایت حرفه ای اموزشی تعمیرکاران تهران اموزش و انتخاب تعمیر کار کنید www.ttdoor.ir ادرس سایت تعمیر جک درب پارکينگی یا با کلیک کردن رویه عبارت زیر به صفحه اموزشی انواع خرابی ها و نوع رفع عیب ان همراه با دفترچه و راهنما تصویری جک مرتبط خودتان را پیدا کنید
تعمیر جک پارکينگ تعمیر درب ریموتدار پارکينگ یک کار پیچیده ای نیست اگر که شما مقداری فنی باشید بیشتر خرابی هایه جک درب پار
راهکار نظارت تصویری پارکينگ
 
بهترین دوربین مداربسته برای پارکينگ
در شرایط فعلی، افزایش جمعیت در شهرها موجب افزایش چشمگیر اهمیت وجود پارکينگ ها و نظارت بر آنها با دوربین مداربسته نسبت به گذشته شده است. پارکينگ ها بهره وری های متفاوتی دارند که از مهمترین آنها می توان به پارکينگ مجتمع های تجاری اشاره کرد. پارکينگ مجتمع های مسی و پارکينگ های شهری نیز از دیگر کاربری های مهم پارکينگ ها در سطح شهر هستند که در راه مدیریت هر کدام، مشکلات مختلف

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها