نتایج جستجو برای عبارت :

پارت ۹۷ گوجه سبز ارباب

ذهن ارباب شماست و شما برده اش هستیدو با مراقبه شما می توانید ارباب شویدو ذهن برده شما. و ذهن برای چنان مدت طولانی ای ارباب بودهکه نمی خواهد برده شود. چه کسی دوست دارد ارباب بودن خود رابه این آسانی از دست بدهد؟ همه جور وسوسه ایجاد می کند پس مراقب ذهن خود باشید!
تزیین گوجه به شکل قلب را با استفاده و دقت به تصاویر زیر یاد گرفته و برای تزیین سالاد یا غذای خود استفاده نمایید. برای درست کردن این قلب های زیبا، از گوجه فرنگی های هم اندازه و هم شکل استفاده کنید. اگر گوجه فرنگی ها، بیضی شکل و بلند باشند، شکل قلب های گوجه فرنگی زیباتر و واقعی تر به نظر می رسند.
 
کافی است که از قسمت سر گوجه فرنگی، یک سوم یا یک چهارم گوجه را با زاویه 45 درجه، برش بزنید و دو بخش بزرگ دو گوجه فرنگی را به هم چسبانده و با خلال دندان آنها
من خود آن سیزدهم
کز همه عالم به درم
[شهریار]
سیزده زشتتون مبارک:))❤
بعد نوشتن این پست که نشد منتشرش کنم،دیروز صبح اینموقع ها خوابیدم،هشت پاشدم مافیا دیدم شام کباب لقمه اماده با گوجه سرخ شده خوردیم و رفتیم اونور پایتخت دیدیم و همچنان تا الان بیدار،یه فکر اساسی برای ساعت خوابم باید بکنم.
 
پ.ن:روز قبل سیزده بدر،یه پست نوشتم،نشد که پابلیش کنم،پارت پارت طوره،اگر دوست دارید،ادامه مطلب رو بخونید،ارادت❤
   
ادامه مطلب
گوجه فرنگی مناسب برای تهیه رب گوجه فرنگی در خانه
اگر باغ یا باغچه دارید، از هر نوع گوجه فرنگی که در محصولات تان به چشم می خورد می توانید برای تهیه رب استفاده کنید اما بهتر است بدانید گوجه فرنگی هایی که دانه های گوشتی کمتری دارند برای این منظور مناسب ترند زیرا هم زمان کمتری برای پخت می برند و هم رب گوجه فرنگی تان دلچسب تر و غلیظ تر می شود.
همچنین گوجه فرنگی هایی که از نظر شکلی کمی بلند تر هستند از گوجه های پهن و کوتاه برای تهیه رب گوجه فرنگی و سس
روش خشک کردن گوجه فرنگی
پودر گوجه یکی از بهترین روش ها برای ذخیره گوجه ها برای فصول دیگر است و وقتی که گوجه ها تازه و در فصل خود هستند می توان مقدار زیادی از آنها را خرید و پودر گوجه درست کرد به این ترتیب دیگر خراب نمی شوند. پودر گوجه فرنگی خشک شده بسیار خوش طعم و فوق العاده مفید است که بخاطر استفاده چند گانه از آن است.
  
ادامه مطلب
دانلود کتاب صوتی ارباب حلقه ها اثر جی آر آر تالکین
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
دانلود رایگان کتاب صوتی ارباب حلقه ها اثر جی آر آر تالکین .ketabdownloadpdf.blog.ir › tag › دانلود رایگان کتاب .دانلود کتاب صوتی ارباب حلقه ها اثر جی آر آر تالکین. دانلود فایل. سریال صوتی ارباب حلقه ها؛ یاران حلقه، قسمت 02 اثر جی. آر. آر .www.navaar.ir › کتاب های صوتی .
دانلود کتاب صوتی ارباب حلقه ها اثر جی آر آر تالکین :: دانلود .ketabdownloadpdf1.blog.ir › دانلود-کتاب-صوتی-اربا.دانلود کتاب صوت
گیاه گوجه مینیاتوری، این گوجه ها قطری حدود 2 یا 3 سانتی متر دارند و نسبت به گوجه فرنگی دیرتر فاسد می شوند.این گیاه را حتی میتوان در آپارتمان نیز پرورش داد. شما می توانید در بالکن آپارتمانتان آن را به راحتی پرورش دهید. این گوجه ها ظاهر زیبایی دارند و از طعم خوشایندی هم برخوردارند.
ادامه مطلب
آماده سازی گوجه فرنگی برای خشک کردن
گوجه‌ها را بشویید و خشک کنید. در صورت تمایل می‌توانید پوست گوجه‌ها را قبل از خشک کردن جدا کنید. برای اینکار ابتدا و انتهای گوجه دو برش به شکل بعلاوه ایجاد کنید، توجه داشته باشید عمق این برش‌ها نباید زیاد باشد و فقط پوست گوجه را برش بزنید. گوجه‌ها را به مدت ۲۰ الی ۳۰ ثانیه داخل آب در حال جوش قرار دهید، سپس با استفاده از یک قاشق آن‌ها را خارج کرده و داخل مخلوط آب و یخ قرار دهید. با استفاده از این روش می‌توان
یک روش ساده خشک کردن آنها در آفتاب است. گوجه ها را از وسط به دو نیم میکنیم و در سینی چیده و در مقابل آفتاب قرار میدهیم تا خشک شوند.
خشک کردن گوجه در فر
یک روش دیگر خشک کردن گوجه در فر است. گوجه ها را از وسط به دو نیم کرده و روی آنها نمک پاچیده و در سینی فر روی حرادت ۱۰۰ درجه سانتی گراد به مدت ۸ ساعت قرار میدهیم تا خشک شوند. گوجه ها را در شیشه ای تمیز ریخته کمی سیر تازه لابه لای آنها گذاشته و با روغن پر میکنیم. اگر روغن زیتون در دسترس دارید که چه بهتر.
یک روش ساده خشک کردن آنها در آفتاب است. گوجه ها را از وسط به دو نیم میکنیم و در سینی چیده و در مقابل آفتاب قرار میدهیم تا خشک شوند.
خشک کردن گوجه در فر
یک روش دیگر خشک کردن گوجه در فر است. گوجه ها را از وسط به دو نیم کرده و روی آنها نمک پاچیده و در سینی فر روی حرادت ۱۰۰ درجه سانتی گراد به مدت ۸ ساعت قرار میدهیم تا خشک شوند. گوجه ها را در شیشه ای تمیز ریخته کمی سیر تازه لابه لای آنها گذاشته و با روغن پر میکنیم. اگر روغن زیتون در دسترس دارید که چه بهتر.
‍ ‍ ‍ ‍ دانلود نسخه کرک بازی American truck simulator+24DLC | امریکن تراک
ورژن:1.36.1.00حجم:2.1Gرمز:www.yasdl.com♻️آپدیت ۱۸ آبان⚠️دارای DLC Utah
دانلود از چهار پارت زیر:
پارت اول: https://xip.li/TLWmIA
پارت دوم: https://xip.li/lxt61m
پارت سوم: https://xip.li/UFYu8E
پارت چهارم: https://xip.li/xblhmH
ترشی جز آن دسته از چاشنی های پرطرفدار در بین سفره های ایرانی ها است که با تنوع  در طعم و رنگ های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد در این مطلب از پرشین وی ما طرز تهیه ترشی گوجه فرنگی یا همان سالاد مشهدی را برای شما آماده کرده ایم
 
ترشی گوجه فرنگی
ترشی یکی از چاشنی های مورد علاقه ایرانیان است که زمان خوردن آن فصل زمستان است. گوجه فرنگی یکی از سبزیجاتی است که خواص فراوانی دارد و با آن می توانید دو ترشی خوش طعم برای زمستان درست کنید.
دو ترشی خوش طعم
روش نگهداری کنسرو رب گوجه فرنگی در خانه
مصرفرب گوجه فرنگی، برای افرادی که به گوجه ­فرنگی حساسیت دارند، توصیه نمی­ گردد از مصرف کنسروهای تغییر رنگ و بو خودداری فرمایید رب گوجه‌فرنگی بعد از باز شدن باید در داخل یخچال نگهداری شود یکی از اتفاقات طبیعی که برای این رب گوجه فرنگی می‌افتد کپک‌زدگی آن است که به خاطر شرایط نامطلوب نگهداری ایجاد می‌شود بنابراین برای جلوگیری از کپک‌زدگی رب گوجه فرنگی در یخچال دمای آن را به دمای ‌۴ درجه سانتیگراد
خلاصه :
در این داستان مالفوی و هری با هم همکاری میکنند تا برای سازمانی به نام شکارچیان ماموریتی انجام دهند.از طرف دیگر فرزندان دوقلوی عموی هرمیان برای سال چهارم خود به مدرسه آمده اند
تعداد پارت: نا معلوم
پارت های منتشر شده : 1  (2 پارت فردا آپ میشه)
 
مادرم گوجه پلوهای جانداری درست میکند.گوجه ی رنده شده را با سیب زمینی های نگینی،برنج ایرانی، زیره و چند نوع ادویه ی هندی که از هند نیامدند قاطی میکند و توی قابلمه ای که شاید از جنگ جهانی اول برگشته است روی گاز بار میگذارد.زمان زیادی از آخرین گوجه پلوی بارگذاشته روی گاز سینجرمان میگذرد اما هنوز یادآوری بو و طعم دل انگیز بشقاب گوجه پلوی کنارِ پیاله ی ماستِ نعنا زده با پرهای گلِ محمدی خانه ی پدربزرگ رادارهای غممان را خاموش میکند.نمیدانم مادرشم
عید های شعبان یک ته مایه ی غربتی درونش نهفته است. یعنی هر چه هم سعی کنی شادباشی و بخندی باز از  ته دلت نمی‌توانی شاد باشی.
مثلا همین ولادت ارباب اصلا نمی‌توانم درک کنم که با اسم ارباب کف می‌زنند و دست می‌زنند. یا مثلا همین امشب شب ولادت جوان ارباب، که تمام تلاشت را می‌کنی که فکر نکنی به .
ولی درد ناکترین ولادت‌ش نیمه‌اش است.اصلا مگر می‌شود.شب تولد پدر را بدون پدر جشن گرفت. مثلا میشود تصور کرد بابا زندان باشد بعد همه دور هم بگوییم و بخ
یک روش ساده خشک کردن آنها در آفتاب است. گوجه ها را از وسط به دو نیم میکنیم و در سینی چیده و در مقابل آفتاب قرار میدهیم تا خشک شوند.
خشک کردن گوجه در فر
با   دورهمی همراه باشید
 
یک روش دیگر خشک کردن گوجه در فر است. گوجه ها را از وسط به دو نیم کرده و روی آنها نمک پاچیده و در سینی فر روی حرادت ۱۰۰ درجه سانتی گراد به مدت ۸ ساعت قرار میدهیم تا خشک شوند. گوجه ها را در شیشه ای تمیز ریخته کمی سیر تازه لابه لای آنها گذاشته و با روغن پر میکنیم. اگر روغن زیتون
دهقان پیر با ناله می‌گفت: ارباب
آخر درد من یکی دوتا نیست، با وجود این همه بدبختی نمی‌دانم دیگر خدا چرا با من لج کرده و چشم تنها دخترم را چپ آفریده است. دخترم همه چیز را دوتا می‌بیند.
ارباب پرخاش کرد که : بدبخت، چهل سال است نان مرا زهرمار می‌‌کنی، مگر کور هستی نمی‌بینی که چشم دختر من هم چپ است؟!
دهقان گفت: چرا ارباب می‌بینم اما چیزی که هست،
دختر شما همه‌ی این خوشبختی‌‌ها را "دو تا" می‌بیند،
ولی دختر من، این همه بدبختی را .
خواص گوجه فرنگی
گوجه فرنگی سرشار از ویتامینهای A و C ، اسید فولیک و بتا کاروتن ( که باعث قرمز شدن گیاهان میشوند - بتا کاروتن)و همینطور به مقدار نسبتا کمتر حاوی ویتامین های گروه B میباشد. فسفر، پتاسیم، کلسیم، فیبر، سدیم، گوگرد، آهن، مس و زینک ( روی ) از دیگر مواد ارزشمند موجود در این ماده غذایی است.
رب گوجه فرنگی هلیسا
با یک جستجوی ساده در گوگل براحتی میتوانید خواص بیشمار گوجه فرنگی را مشاهده و اطلاعات غذایی را افزایش دهید در اینجا تنها به برخی از
 
دانلودپاورپوینت کتاب اصول حسابرسی جلد اول عباس سلیمانی 
در این بخش پاورپوینت برخی فصول کتاب اصول حسابرسی جلد اول میگز ویتینگتون ترجمه عباس سلیمانی با کیفیت عالی به شرح ذیل آماده دانلود .
 
اصول حسابرسی جلد اول ارباب سلیمانی سازمان حسابرسی 
کتاب اصول حسابرسی جلد اول ارباب سلیمانی سازمان حسابرسی نشر سازمان حسابرسی تالیف والتر میگز - ویتینگتون - گرت پینی- رابرت میگز ترجمه عباس .
 
نشریه 87 اصول حسابرسی جلد اول-عباس ارباب سلیمانی
خورش گوجه سبز یکی از انواع خورش های خوشمزه و مجلسی ایرانی است به دلیل
اینکه گوجه سبز فقط در فصل بهار و تابستان موجود است به عنوان یک خورش
فصلی شناخته می شود. اگر طرفدار غذاهای ترش هستید حتما این خورش را امتحان
کنید.
ادامه مطلب
تخم مرغ
گوجه
بادمجان
سیر
آرد  (به ازاء ۴ تخم‌مرغ یک قاشق)
نمک و فلفل و زردچوبه
جعفری خورد شده
تلخی بادمجون رو بگیرید و حلقه‌ای ببرید.
گوجه‌های رنده شده رو روی حرارت سرخ کنید.
بادمجون رو سرخ کنید.
گوجه و سیر رنده شده و جعفری رو به بادمجون اضافه کنید.
تخم‌مرغ‌ها رو توی یه ظرف بشکنید و تخم‌مرغ‌ها رو بزنید تا کف کنه.
ادویه‌ها رو بهش اضافه کنید و به ماهیتابه اضافه کنید.
یه سمتش که سرخ شد برگردونید سمت دیگه‌ش هم سرخ بشه.
منبع: سرآشپز پاپیون
فروش رب گوجه حلب  

فروش رب گوجه حلب و نیم حلب و 4/5 کیلوگرم
رب گوجه حلب شاپرک
وزن: 18 کیلوگرم خالص
دارای سیب سلامت
رب گوجه 4/5 کیلوگرم شاپرک
وزن: 4 کیلوگرم
بریکس: 27
دارای سیب سلامت
تاریخ انقضا: 1 سال 6 ماه پس از تولید
برای خرید با شماره های زیر تماس بگیرید
شماره تماس: 

09138410007 توکلی

09918280074 ترمه باف
رب گوجه حلب نامزد در یزد, رب گوجه حلب شاپرک, رب گوجه حلب در یزد, رب حلب سدکیس, رب حلب شاپرک, رب حلب گوجه فرنگی در یزد, رب حلب 4 کیلوگرم در یزد, رب گوجه صفیر, رب
عزاداریهاتون قبول، ما رو هم فراموش نکنید.
دوستان عزیزم برای خواهر زاده‌ام بیمارن لطفا براش دعا کنید، یه دنیا ممنونم.
تشکر می‌کنم از دوستانی‌که که با همه‌ی نامنظم بودن پارت‌ها همراهم هستید.
این هم پارت امروز امیدوارم لذت ببرید، ببخشید به دلیل مشغوله زیاد دو روز یه بار پارت گذاری میشه.
❤️❤️❤️
مشاهده مطلب در کانال
این چند روز فرصتی شد تا دوباره بعد از حدود ۱۵ سال، سه‌گانه ارباب حلقه‌ها را ببینم. و هنوزم دوست دارم دوباره آنرا ببینم. ارباب حلقه‌ها یک سینمای کامل است. از داستان، کارگردانی، بازیگری، فیلمبرداری، موسیقی، جلوه‌های ویژه و همه‌چیز. یک شاهکار. یک حماسه‌ی ابدی، سرشار امید، حیات‌بخش و بقول خودش، داستانی که باید نسل‌ها برای همه تعریف کرد.
ادامه مطلب
طرز تهیه و فوت و فن یک املت گوجه فرنگی حرفه ای
املت گوجه فرنگی از آن دسته غذاهای ساده و خوشمزه و بسیار محبوب ایرانی است که برای تمام وعده های غذا در طول شبانه روز مناسب و پرطرفدار است. بسیاری از افراد تصور می نمایند املت گوجه فرنگی یک غذای ساده و دم دستی است که مبتدی ترین افراد در امر آشپزی هم قادرند آن را عمل بیاورند اما واقعیت چیز دیگری است. اگر می خواهید یک املت گوجه فرنگی حرفه ای و خوشمزه با طعم املت های رستورانی و کافه های قدیمی و مشهور درس
خواص آب گوجه فرنگی برای سلامتی بسیار است. آب گوجه فرنگی، خاصیت ضد سرطانی دارد. همچنین برای کاهش فشار خون و کلسترول مفید است. برای تقویت مو، پوست، دندان و … هم میتوانید از آب گوجه فرنگی، استفاده کنید. تقویت بینایی یکی دیگر از فواید آب گوجه فرنگی است. در این بخش از مجله پزشکی آسان طب مهمترین خواص آب گوجه فرنگی را به شما معرفی می کنیم.

ادامه مطلب
دانلود کتاب صوتی ارباب حلقه ها اثر جی آر آر تالکین
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
سریال صوتی ارباب حلقه ها؛ یاران حلقه، قسمت 02 اثر جی. آر. آر .www.navaar.ir › کتاب های صوتی › ارباب حلقه‌ها رتبه: ۴٫۸ - ‏۵۳ رأیسریال صوتی ارباب حلقه ها؛ یاران حلقه، قسمت 02 اثر جی. آر. آر. تالکین . بهترین و جدید ترین کتاب های صوتی را دانلود کرده و در کامپیوتر، تبلت و یا موبایل خود گوش .
کتاب صوتی ارباب حلقه ها - مقدمه - یاران حلقه» | واوخوانwww.vavkhan.com › bookکتاب صوتی
دانلود کتاب صوتی ارباب حلقه ها اثر جی آر آر تالکین
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
سریال صوتی ارباب حلقه ها؛ یاران حلقه، قسمت 02 اثر جی. آر. آر .www.navaar.ir › کتاب های صوتی › ارباب حلقه‌ها رتبه: ۴٫۸ - ‏۵۳ رأیسریال صوتی ارباب حلقه ها؛ یاران حلقه، قسمت 02 اثر جی. آر. آر. تالکین . بهترین و جدید ترین کتاب های صوتی را دانلود کرده و در کامپیوتر، تبلت و یا موبایل خود گوش .
کتاب صوتی ارباب حلقه ها - مقدمه - یاران حلقه» | واوخوانwww.vavkhan.com › bookکتاب صوتی ارباب حلقه
دانلود کتاب صوتی ارباب حلقه ها اثر جی آر آر تالکین
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
سریال صوتی ارباب حلقه ها؛ یاران حلقه، قسمت 02 اثر جی. آر. آر .www.navaar.ir › کتاب های صوتی › ارباب حلقه‌ها رتبه: ۴٫۸ - ‏۵۳ رأیسریال صوتی ارباب حلقه ها؛ یاران حلقه، قسمت 02 اثر جی. آر. آر. تالکین . بهترین و جدید ترین کتاب های صوتی را دانلود کرده و در کامپیوتر، تبلت و یا موبایل خود گوش .
کتاب صوتی ارباب حلقه ها - مقدمه - یاران حلقه» | واوخوانwww.vavkhan.com › bookکتاب صوتی ا
دانلود کتاب صوتی ارباب حلقه ها اثر جی آر آر تالکین
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
سریال صوتی ارباب حلقه ها؛ یاران حلقه، قسمت 02 اثر جی. آر. آر .www.navaar.ir › کتاب های صوتی › ارباب حلقه‌ها رتبه: ۴٫۸ - ‏۵۳ رأیسریال صوتی ارباب حلقه ها؛ یاران حلقه، قسمت 02 اثر جی. آر. آر. تالکین . بهترین و جدید ترین کتاب های صوتی را دانلود کرده و در کامپیوتر، تبلت و یا موبایل خود گوش .
کتاب صوتی ارباب حلقه ها - مقدمه - یاران حلقه» | واوخوانwww.vavkhan.com › bookکتاب صوتی ا
دانلود کتاب صوتی ارباب حلقه ها اثر جی آر آر تالکین
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
سریال صوتی ارباب حلقه ها؛ یاران حلقه، قسمت 02 اثر جی. آر. آر .www.navaar.ir › کتاب های صوتی › ارباب حلقه‌ها رتبه: ۴٫۸ - ‏۵۳ رأیسریال صوتی ارباب حلقه ها؛ یاران حلقه، قسمت 02 اثر جی. آر. آر. تالکین . بهترین و جدید ترین کتاب های صوتی را دانلود کرده و در کامپیوتر، تبلت و یا موبایل خود گوش .
کتاب صوتی ارباب حلقه ها - مقدمه - یاران حلقه» | واوخوانwww.vavkhan.com › bookکتاب صوتی ار
دانلود رایگان کتاب صوتی ارباب حلقه ها اثر جی آر آر تالکین
 
دانلود فایل   
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
سریال صوتی ارباب حلقه ها؛ یاران حلقه، قسمت 02 اثر جی. آر. آر .www.navaar.ir › کتاب های صوتی › ارباب حلقه‌ها رتبه: ۴٫۸ - ‏۵۳ رأیسریال صوتی ارباب حلقه ها؛ یاران حلقه، قسمت 02 اثر جی. آر. آر. تالکین . بهترین و جدید ترین کتاب های صوتی را دانلود کرده و در کامپیوتر، تبلت و یا موبایل خود گوش .
کتاب صوتی ارباب حلقه ها - مقدمه - یاران حلقه» | واوخوانwww.vavkhan.com ›
پنیر با خیار و گوجه طرفداران بسیاری را دارد. در کنار این که این غذا لذیذ است به دلایل مختلف تاکید می‌شود که هرگز پنیر را با گوجه و خیار نخورید،
به گزارش مشرق، پنیر درکنار بسیاری از مواد غذایی خورده می‌شود که در بعضی از موارد خوردن پنیر با بسیاری از آن‌ها برای سلامتی بسیار خطرناک است. مثلاً تاکید شده که پنیر را با گوجه و خیار نخورید!
بیشتر بخوانید:

ادامه مطلب
لوبیا سبز
قارچ
گوجه‌فرنگی
سیب‌زمینی سرخ کرده
پیاز
رب‌گوجه
نمک. فلفل. زردچوبه. پودر لیمو عمانی
ابتدا لوبیا رو شسته، برش میدیم، و با مقداری آب میذاریم تا پخته بشه.
لوبیای پخته شده رو جدا میکنیم، آبش رو هم جدا نگه میداریم.
پیاز رو سرخ میکنیم و بعد گوجه و قارچ رو اضافه میکنیم و تفت میدیم.
وقتی که قارچ سرخ شد و گوجه‌فرنگی هم پخته شد، لوبیای پخته شده رو اضافه میکنیم.
یکم تفت میدیم و بعد رب گوجه رو اضافه میکنیم.
ادویه‌ها رو هم اضافه میکنیم.
وقتی رب
است
ارباب هوایت نکنم میمیرم.
السلام علیک یا اباعبدالله الحسین
ارباب
تو خودت قول بده کرببلا می بری ام
شب لیله الرغائب خدا کنه قسمت و دعوت.

پ ن:
شهریور ماه سال گذشته(1396)در صحن با صفایت بودم.دلم اونجاست هنوز.جامانده.خوش ب حال دل من مثل تو دارد آقا.
دلتنگ کرببلایم.
The Lord of the Rings 1978,ارباب حلقه ها,انیمیشن ارباب حلقه ها,بدون سانسور,داستان انیمیشن The Lord of the Rings 1978,دانلود رایگان,دانلود زیرنویس فارسی انیمیشن The Lord of the Rings 1978,دانلود کارتون,دانلود کارتون The Lord of the Rings 720p,دانلود مستقیم انیمیشن The Lord of the Rings 1978 1080p,دوبله فارسی,زبان اصلی,فیلم ارباب حلقه ها,کارتون ارباب حلقه ها با زیرنویس فارسی,
ادامه مطلب

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها