نتایج جستجو برای عبارت :

ویسگون بهترین روش ترک سیگار

روش های ساده برای ترک سيگار 
در اینبخش بهترين روشهای ترک سيگار رابه شـما میگوییم. ترک سيگار بـه هیچ عنوان کار سهولت نیست، سيگار کشیدن یک عادت ویرانگر و ترک سيگار هم یک پروسه سخت اسـت و اراده شماست کـه باعث می‌شود دوره ترک رابه سهولت پشت سر بگذارید، وقتی می‌توانید سيگار را ترک کنید کـه واقعا بخواهید! وقتی در مراحل ترک هستید و دائما بـه سيگار کشیدن می اندیشید هیچ پیشرفتی نمی‌کنید!
 
ادامه مطلب
برنامه ويسگون (Wisgoon) یک شبکه اجتماعی ایرانی است و این امکان را فراهم آورده تا کاربران بتوانند تصاویر مورد علاقه خود را با استفاده از این برنامه به اشتراک بگذارند. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی برنامه ويسگون (Wisgoon) بپردازیم.
ادامه مطلب
نکته عجیب اینه که سيگار کشیدن توی کانادا شده یه چیز کاملا مسخره و عادی.
یعنی تو نمیتونی دختر یا پسری پیدا کنی که سيگار نمیکشه.
معدود ایرانی دیدم که سيگار نمیکشن یا بعضی هندیا نمیکشن،
ولی واقعا توی مملکتی که به قول خودشون بهترين کشور دنیا برای زندگی انتخاب شده،
تعجب اوره این همه سيگار و ماری جوانا و کوکائین کشیدن.
فقط خیلی عجیبه.
هیچ وقت مثل این روزا سيگار نکشیدم!
شاید بهانه و شاید هم نه که دوباره رفتم سمت سيگار تا این شرایط قاراش میش رو تلطیف کنه.
تو محوطه داشتم سيگار پشت سيگار میکشیدم که بنده خدا گفت: مگه این‌جا ممنوع نیست!؟(استفهام انکاری)
گفتم: آش رو با جاش بردن و شما دنبال سيگار منی!
چی بگم والا!
روزگاری به سبب این‌که دانشجوی فلسفه‌ام و اهل فلسفه سيگار می‌کشیدم که راحت‌تر فکر کنم و الان این‌طور!
القصه که حال ما خوب است ولی تو باور مکن.
به گزارش سایت تفریحی چفچفک برگرفته از نیمروز : اگر ترک سيگار به نظرتان دشوار است، به این نکته دقت کنید: وقتی عادت سيگار کشیدن را فراموش کنید، حس چشایی و بویایی‌تان بازخواهد گشت و این اتفاق باعث می‌شود از غذاها بیشتر لذت ببرید.
ادامه مطلب
آن هایی که سيگار نمی کشند چه می کشند از دست این زندگی؟کس چه می داند بر سر سيگار، آتش زنند تا ققنوس سرخوشی بر لبانشان بوسه زند؟آری پس چرا از پس آن همه خوش خدمتی چون به پایان می رسد از روی دست به زیر پا، با کفش آهش را پاسخ می دهند؟به راستی انسان برای سيگار ضرر دارد یا سيگار برای انسان؟مشکل سيگار آن است که لباس سفیدش یقه ندارد تا آن را ببندد،سرباز است و سرباز یعنی سرش را از شدت سوختن باز کرده اند تا هوا بخورد. یک روز در کردستان، یک روز در خوزستان، ی
آلن کار مربی ترک سيگار با معروفیت جهانی
در تمام دنیا هیچ فرد سيگاری وجود ندارد که به ترک سيگار فکر نکند. تمام افراد سيگاری یک روز از کشیدن سيگار خسته می‌شوند و به دنبال راهی برای رهایی از دام سيگار می‌گردند. تاکنون افراد زیادی در دنیا درباره سيگار و روش‌های ترک کردن آن صحبت کرده‌اند. اما آقای آلن کار از معدود کسانی است که راز بزرگ ترک سيگار را کشف کرده و به زبانی ساده آن را در قالب یک کتاب بیان کرده است.

ادامه مطلب
یه روز یه مرده توى فرودگاه از پشت شیشه به یه هواپیما نگاه میکرد و سيگار می کشید. 
مرد حکیمى به او نزدیک شد و پرسید : چند ساله که سيگار می کشى؟
مرد سيگارى گفت : سى ساله سيگار می کشم. 
مرد حکیم گفت : آیا میدونى باپولى که بمدت سى سال صرف خرید سيگار کردى
اگر جمع کرده بودى
الان می تونستى اون هواپیما رو بخرى؟
مرد سيگارى گفت : اون هواپیماى شخصى خودمه 
مرد حکیم گفت
یه نخ بده تا با هم بکشیم
من در این چندباری که از کنار او عبور کرده ام،هیچ وقت هیچ وقت بوی سيگار از لباس هایش به مشامم نرسیده است.هیچ وقت.
و با این همه توی آن وبلاگ می توان فهمید اهل سيگار است.مثل همه آن هایی که شبیه به اویند. .
نون می گوید این که چیز عجیبی نیست.دندان هایش قهوه ای ست.میشد حدس زد.
حالا راستی راستی سيگار می کشد یا الکی توی نوشته هایش دوست دارد از سيگار حرف بزند؟
راستی راستی معشوقش هم سيگار می کشیده است؟اینطور نوشته است.
یک نفر نیست بگوید : وای چه چیزهای شگف
آیا از عوارض و تاثیر دود سيگار بر نوزاد آگاهی دارید؟ مصرف سيگار در طی سالیان اخیر با رشد رو به افزایشی همراه بوده است. ن و مردان زیادی در اثر استفاده طولانی به آن وابستگی پیدا کرده‌اند. خیلی از آن‌هایی که به تازگی صاحب فرزند شده‌اند سيگاری هستند و قطع یکباره آن برایشان به این راحتی نیست. با وجود این، تاثیر دود سيگار بر نوزاد به اندازه‌ای است که نمی‌توان آن را نادیده گرفت. دود سيگار علاوه بر خود شخص نوزادش را نیز درگیر بیماری‌ها و مشکل
سيگار برگ به لوله بزرگی مجتمع از تنباکوی خشک شده گفته می‌شود که در داخل یک برگ قرار می‌گیرند. سيگار برگ را همانند سيگار استفاده می‌کنند. این سيگار از اوایل قرن اول میلادی توسط سرخ پوستان کشف شد. البته سيگاری که در ایران مرسوم است در انگلیسی سيگارت (Cigarett) نام دارد و سيگار برگ به صورت سيگار (Cigar) تلفظ می‌شود.در دنیای سيگار برگ کوبایی ، کوهیبا جایگاهی همانند فراری در دنیای اتومبیل ها دارد .زمانی ، فقط در اختیار خانواده های سلطنتی قرار داشت و خو
خیلی اتفاقی دم در کافه همدیگر را دیدیم، آن هم بعد از 3 سال. یادم نیست که قبلا با هم کافه رفته بودیم یا نه. از من پرسید- اینجا چیکار می‌کنی؟ توی کافه که سيگار می‌کشن.- همه‌جا سيگار می‌کشن. چه می‌شه کرد.
اجازه گرفتند تا بروند روی میز کناری که خالی بود سيگار بکشند. نگاهی غم‌انگیز به آن دو نفر انداخت:- میرید سيگار بکشید؟ نامردا.- خب تو هم اگه می‌خوای همراهشون برو.-سيگار که همیشه هست. ولی تو که بعد از چند سال دیدمت همیشه نیستی.
قلبم لبخند زد. ما هیچ
نتایج تحقیقات جدید در آمریکا نشان می‌دهد که سيگار‌های الکترونیکی می‌توانند باعث افسردگی و سکته قلبی شوند. دویچه وله صدای آلمان می‌گوید که مصرف سيگار الکترونیکی خطرناک‌تر از آن است که پیش از این تصور می‌رفت. اما سيگار‌های سنتی هنوز هم خطرناک‌تر هستند. 
ادامه مطلب
ای نپاورپوینت در 16 اسلاید طراحی شده است در این پاورپوینت مطالبی از مضرات سيگار الکترونیک،اثر سيگار الکترونیک بر بدن،حوادث مربوط به سيگار الکترونیک،هشدار سازمان بهداشت مربوط به سيگار الکترونیک و سایر مطالب مفید و ارزنده در مورد سيگار الکترونیک در این پاورپوینت درج شده است که امیدواریم رضایت شما عزیزان را جلب نماید
 
 
 
جهت دانلود فایل کلیک کنید
پس از اینکه داداش سکته کرد، دکتر گفت به هیچ عنوان حتی نباید یک نخ سيگار هم بکشه چون برای اون زیان آور هست و ممکنه بازم سکته کنه.
پیشتر سالی یک بار هم از خونه بیرون نمیرفت. ولی پی از مرخص شدن از بیمارستان و گذشتِ چند روز، دست کم روزی یک یا دو بار میره بیرون. اونم به بهونه ی خرید.
مطمئنم میره سيگار میکشه.
امروز هم وقتی از بیرون برگشتم میبینم تو حیاط داره سيگار میکشه!
حتماً باید سکته کنی بدنت فلج شه یا بمیری که دست از سيگار کشیدن برداری؟
گفته و خواهم
من در این چندباری که از کنار او عبور کرده ام،هیچ وقت هیچ وقت بوی سيگار از لباس هایش به مشامم نرسیده است.هیچ وقت.
و با این همه توی آن وبلاگ می توان فهمید اهل سيگار است.مثل همه آن هایی که شبیه به اویند. .
نون می گوید این که چیز عجیبی نیست.دندان هایش قهوه ای ست.میشد حدس زد.
حالا راستی راستی سيگار می کشد یا الکی توی نوشته هایش دوست دارد از سيگار حرف بزند؟
راستی راستی معشوقش هم سيگار می کشیده است؟اینطور نوشته است.
یک نفر نیست بگوید : وای چه چیزهای شگف
گفت خیلی دوستتون دارم
گفتم خیلی یعنی چقدر 
گفت اندازه یه عشق چهارساله؛ قدر سيگار دوستتون دارم.
یاد چوپانی افتادم که به موسی گفت میخواد موهای خدا رو شونه کنه.جنس دوست داشتنش اینطور بود.
گفت حتی گاهی شبها فکر میکنم شما رو بیشتر دوست دارم یا سيگار رو.
یه ماجرا تو بدترین سن ممکن زندگیم رو زیر و رو کرد. 
نه ماه  قبل از اینکه اولین پک رو به سيگار بزنم، میدیدم که بعضیا تو مدرسه سيگار میکشن با خودم هزار جور فکر راجبشون میکردم اما نه ماه بعد یه نخ سيگار لای انگشتای خودم بود و یکماه بعد از اون روزی نصف پاکت سيگار رو تو مدرسه میکشیدم. 
یه زمانی بود که ادمای خلاف مدرسه رو میدیدم با خودم میگفتم اینا چه خفنن، اما  چند ماه بعد همون ادما جرائت سرشاخ شدن با منو نداشتن.
ادم بدی نشدم اما دیگه ادم خوبی هم نب
به گزارش سایت تفریحی چفچفک برگرفته از روزیاتو : این روزها که هوای شهرهای بزرگ بسیار آلوده است و حتی بدون مصرف سيگار معمولی، سيگار الکترونیک یا ویپ، در حال استنشاق دود هستیم، لازم است بیشتر مراقب سلامت قلب و ریه‌های خود باشید.
ادامه مطلب
ببین ! همفری بوگارت تو کازبلانکا بی بدیل سيگار میکشه! من میدونم غرق سيگار کشیدن متیو مک کانهی تو سریال ترو دتکتیوم هستی! تامی شلبی تو پیکی بلایندرز که هیچی ، دلت میخواد سيگاری بشی بابتش ! حتی چندلرم تو  سریال فرندز با مزه سيگار می کشید ! شهاب حسینی در نقش قباد تورو در دودش محو میکنه !آقای محمود دولت آبادی هم که اسطورن ! سيگار ابهتشو از ایشون می گیره! هوشنگ ابتهاج هستو سيگارش، میدونم ! میدونم به کی میگی !؟ زیادن اره همه جا ریختن تو ادبیات . سینما .
در صورتیکه بطور جدی تصمیم به ترک سيگار بگیرید توانایی شما برای انجام اینکار هم بالا خواهد رفت تا به هدف خود برسید. هرچند برنامه ها و روشهای متنوعی برای ترک سيگار وجود دارد و شما می توانید با توجه به شرایط خود یکی از این روشها را بر گزینید، اما در این مقاله روش اصولی ترک مصرف سيگار طبق جدیدترین تحقیقات دنیا را به شما معرفی می کنیم.
ترک سيگار
سيگار کشیدن عادتی بد است که برای سلامتی فرد مضر است و در صورت کشیدن مداوم، ترک آن بسیار دشوار می‌شود. از
الان دوس دارم سيگار بکشم و توی اتاق کوفتیم بشینم و سيگار بکشم و احتیاج نداشته باشم که هیچ پنجره ای رو باز کنم و احتیاج نداشته باشم که نگران چیزی باشم .و سيگار بکشم :/ من زیاد اینکارو نمیکنم ولی مامانم اصلا متوجه نیست ‌‌ اصلا منطقی نیست .من نمیتونم بخوابم و یه عوضی همه ش تو سرم داره سيگار سيگار می‌کنه :/// و این قضیه داره مخمو میخوره .من واقعا نمیخواستم این موضوعو اینجا بنویسم:/
آخرین پاکت سيگارو در حالی که سه تا نخ توش بود طی یه دعوای کاملا بی اس
الان دوس دارم سيگار بکشم و توی اتاق کوفتیم بشینم و سيگار بکشم و احتیاج نداشته باشم که هیچ پنجره ای رو باز کنم و احتیاج نداشته باشم که نگران چیزی باشم .و سيگار بکشم :/ من زیاد اینکارو نمیکنم ولی مامانم اصلا متوجه نیست ‌‌ اصلا منطقی نیست .من نمیتونم بخوابم و یه عوضی همه ش تو سرم داره سيگار سيگار می‌کنه :/// و این قضیه داره مخمو میخوره .من واقعا نمیخواستم این موضوعو اینجا بنویسم:/
آخرین پاکت سيگارو در حالی که سه تا نخ توش بود طی یه دعوای کاملا بی اس
ارتباط سيگار و اعتیاد به مواد مخدر هر چند قطعیت ندارد، اما طبق آمار تقریبا همه کسانی که به مواد مخدر اعتیاد پیدا کرده اند، اعتیاد به سيگار نیز داشته‌اند. بنابراین مصرف سيگار احتمال گرایش افراد به سمت مواد مخدر را بالا می‌برد، اما به این معنا نیست که اگر کسی سيگار می‌کشد در آینده حتما معتاد می‌شود. روانشناسان مشخص کرده اند که علاوه بر شباهت احساس لذت در نیکوتین و ماده مخدر، عوامل دیگر روانی نیز در گرایش افراد به سمت مواد اعتیاد آور (از هر
تاثیر الکل و سيگار بر نتیجه جراحی بینی
آیا درباره ی تاثیر الکل و سيگار بر نتیجه جراحی بینی چیزی می دانید؟
اگر قصد انجام جراحی بینی را دارید، باید آگاهی لازم را درباره تاثیر الکل و سيگار بر نتیجه جراحی بینی داشته باشید و  مصرف این دو  را ترک کنید. پاسخ چرایی این امر را در زیر می خوانید:
 
تنگ شدن رگ های خونی
ادامه مطلب
در صورتیکه بطور جدی تصمیم به ترک سيگار بگیرید توانایی شما برای انجام اینکار هم بالا خواهد رفت تا به هدف خود برسید. هرچند برنامه ها و روشهای متنوعی برای ترک سيگار وجود دارد و شما می توانید با توجه به شرایط خود یکی از این روشها را بر گزینید، اما در این مقاله روش اصولی ترک مصرف سيگار طبق جدیدترین تحقیقات دنیا را به شما معرفی می کنیم.
ترک سيگار
سيگار کشیدن عادتی بد است که برای سلامتی فرد مضر است و در صورت کشیدن مداوم، ترک آن بسیار دشوار می‌شود. از
دوری تو چشممو میسوزونه مثل دودگفتی میخوامت دلم عاشق این قصه بودقصه ی تو ته کشید منو به آتیش کشیدوقتی حرف رفتنو چشمای تو پیش کشیدرفتی به من سخت گذشت لعنت به این سرگذشتدیوونگی عادیه آب که از سر گذشتبین منو خودت دیوار میکشی بعد میگی چرا سيگار میکشیچشمای من چقد شبو روز برای تو بیداری کشیدحس منو اول میکشی بعد میگی چقد سيگار میکشیهرروز میمیرم واسه تو تو منو ماهی سی بار میکشیپنجره ی قلب تو به روی من بسته شدگفتی دلم اشتباهی به تو وابسته شداشتباهم ا
به نام خدای مهدی عج




فاطمه طباطبایی همسر حاج احمد خمینی:یک شب امام گفتند: در جوانی سيگار می‌کشیدم. تا این که یک شب سرد زمستان که پشت کرسی مشغول مطالعه بودم، به مطلب مهمی رسیدم و فکرم بشدت در گیر فهم آن شد. در همین حال برای آوردن سيگار از اتاق بیرون رفتم. پس از بازگشت همین که نگاهم به کتاب افتاد که آن را بر زمین گذاشته و به دنبال سيگار رفته ‌بودم، احساس شرمندگی کردم و باخود عهد کردم که دیگر سيگار نکشم. آن را خاموش کردم و دیگر سيگار نکشیدم.».منب
توی بالکن کوچک اتاق، به پشتی شکسته صندلی چوبی تکیه زده‌ام، سيگار می‌کشم، به کاج‌هایی که در این سرمای پیل‌افکن همچنان سبز مانده‌اند نگاه می‌کنم و بعد با خودم فکر می‌کنم که چقدر کلیشه می‌توان از این منظره خارج کرد. کلیشه‌ها را از بالکن تف می‌کنم در چند متری مرد رهگذر و آخرین کام را از سيگار می‌گیرم. به حرف‌هایِ پیش از رفتنِ او فکر می‌کنم و سيگار را کف زمین بالکن رها می‌اندازم. یک سيگار دیگر بیشتر برایم باقی نمانده است، اما هنوز باید به
صندلی را می گذارم کنار درب حیاط خلوط و اولین سيگار را آتش می زنم. طعم گس و قویش را دوست دارم. با اولین پک که نه ولی به پک سوم که می رسم دیگر در هوای تو ام .
یادم می آید یک روز برایم بین پک های سيگارت متنی را نوشتی و فرستادی. بارها این متن را خوانده ام اما انگار حتی یکبار هم نخوانده ام. هر بار که شروع می کنم فقط صورت تو جلوی چشمم می آید و دود رقصان سيگار و صدایت که برایم متن را می خواند.
 محو حرکت لبها و ارتعاش صدایت هستم نه چیزی دیگر.
آن فضا، دود سيگار
وقتی آمدم که بنویسم،سردرد عجیبی مثل شمشیری در سرم بازی می کرد!نگران بودم،شاید نگران کسی،شاید نگران آینده ای،شاید نگران پاسخی.دلم گرفته بود،دلم میخواست سيگاری گوشه ی لبم می گنجاندم و دود می کردم تمام افکارم را،اما نه سيگاری بودم نه دلم می خواست باشم.آمدم و نوشتم اما پاک کردم.با خودم گفتم:این بندگان خدا چه گناهی کرده اند که افکار آشفته ام را تحمل کنند.نوشتم و پاک کردم،کمی که احساس سبکی کردم،به نیت دود سيگار نفسی بیرون دادم و باز هم منتظر
به گزارش بدانیدها ویتامین‌ها نقش حیاتی برای سلامت انسان داشته و وجود آنها در بدن برای ادامه بقا لازم و ضروری است. ویتامین‌ها به دو گروه تقسیم می‌شوند؛ برخی محلول در آب و برخی محلول در چربی هستند. از طرفی بهترين راه دریافت این تركیبات موثر رعایت تنوع و تعادل در برنامه غذایی و استفاده …
نوشته آشنایی با ویتامین ها اولین بار در بدانید ها. پدیدار شد.
به گزارش بدانیدها ویتامین‌ها نقش حیاتی برای سلامت انسان داشته و وجود آنها در بدن برای ادامه بقا لازم و ضروری است. ویتامین‌ها به دو گروه تقسیم می‌شوند؛ برخی محلول در آب و برخی محلول در چربی هستند. از طرفی بهترين راه دریافت این تركیبات موثر رعایت تنوع و تعادل در برنامه غذایی و استفاده […]
نوشته آشنایی با ویتامین ها اولین بار در بدانید ها. پدیدار شد.
 
یک روانشناس گفت: والدین سيگاری الگوی رفتاری ناکارآمد و نامطلوب برای فرزندانشان هستند.
محمد جواد ربانی‌پارسا در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص علت روی‌ آوردن نوجوانان به سيگار اظهار کرد: در خصوص سيگار کشیدن نوجوانان چهار دلیل را می‌توان عنوان کرد. برخی از نوجوانان به سبب لذت فیزیولوژیکی که در مغز روی می‌دهد به مصرف سيگار اقدام می‌کنند. شدت این لذت در افراد مختلف متفاوت است.
وی ادامه داد: اگر گروه دوستان و همسالان نوجوان سيگار کشیدن را کاری
بهداشت نیوز :
سال‌هاست دخانیات به‌عنوان یکی از کالاهای اصلی سبد خرید مردم در جهان شناخته می‌شود، ‌طوری که در کشور ما، بیش از 12 میلیون مصرف‌کننده ‌زندگی می‌کنند. ‌‌خوشبختانه با تمام این تفاسیر، هنوز‌ هم ‌خانواده‌های ایرانی، سيگار کشیدن را یک عیب بزرگ می‌دانند و ‌اگر حتی یک عضو از آن جمع هم‌سيگار مصرف کند، جور دیگری به او نگاه می‌کنند.

60 میلیارد نخ سيگار‌‌
طبق آخرین آمار‌، حدود 12 میلیون نفر در ایران مصرف‌کننده سيگار داریم که ‌طی
دوباره کنج اتاق کز کرده و به یان تیرسن گوش میدهم
سيگار را بر میدارم
جمله روی پاکت را می خوانم:
ترک سيگار موجب سلامتی و افزایش طول عمر می شود
دیگر سلامتی و طول عمر چه اهمیتی دارد؟
مگر دیگر امیدی هست؟
امید به چه؟
جهان بوی پوچی می دهد
بیزینس پلن راه اندازی شرکت تولید سيگار الکترونیکی
یا به نمونه طرح کسب و کار توزیع سيگار الکترونیکی نیاز دارید؟ اگر بله، پس توصیه می کنم ادامه مطلب را بخوانید. کلمه سيگار الکترونیکی در اولین نگاه ممکن است برای شما عجیب به نظر برسد، اما حقیقت این است که وجود دارد.
سيگار الکترونیکی e-Cigarette / Electronic Cigarette / Vape یک سيگار بدون دود است که با باتری تغذیه می شود. این دستگاه نیکوتین مایع را به بخار تبدیل می کند تا کاربر آن را استنشاق کند.
ظهور سيگار الکترو
طراحی وب سایت فروشگاهی در شیراز

اهمیت طراحی وب سایت فروشگاهی در شیراز
در
دنیای امروز اینترنت به غولی عظیم مبدل شده است که تمام ابعاد و زوایای
زندگی مردم را تحت شعاع خود قرار داده است . بدون اینترنت تقریبا کار مردم 
مختل میشود و کاری از پیش نمیرود . به عنوان مثال اگر بخواهیم نمونه ای از
نفوذ اینترنت را در حوزه ی تجارت نام ببریم ، میتوانیم اشاره ای به پیدایش
فروشگاه های آنلاین  بکنیم .
فروشگاه
های آنلاین یا فروشگاه های اینترنتی ، همان مغازه

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها