نتایج جستجو برای عبارت :

وقتی زمان متوقف

زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زم
پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، در پی بالا رفتن قیمت گوشت، گوشت یخی تنظیم بازاری در فروشگاه‌ها و میادین میوه و تره‌بار شهر توزیع می‌شد که در حال حاضر توزیع آن را متوقف کرده‌اند.
گوشت یخی برزیلی با قیمت 28 هزار و 500 تومان تا 29 هزار تومان توزیع می‌شد که بدون هیچ توضیحی، توزیع ‌آن متوقف شده است. 
برخی می‌گویند به علت ذخیره‌سازی این توزیع متوقف شده است!

متن کامل خبر: توزیع گوشت منجمد برزیلی متوقف شد
در گیر حاشیه ها نشو
این حاشیه ها همون دام ها و وسوسه های نَفسه
از نوع وَسواسِ خَناسه 
می بره تو رو به وادی ناایمن
احساس ناامنی که کردی
متوقف میشی
ایمانت سست میشه
باز این وسوسه بیشتر و بیشتر میان سراغت
تا جایی که سپر دفاعیت رو کلاً از بین می بره
و توی بی دفاع زیر این حملات بی امان له میشی
متوقف می شی
 
 
پناه می برم به رب الناس
اله الناس 
مَلک الناس
 
خدایا توی این برهه هایی که متوقف میکنه آدم رو و از مسیر دور میشه آدم تو کنارم باش
چرا تلگرام طلایی متوقف شده است | تلگرام طلایی متوقف شده است یعنی چه؟
علت متوقف شدن تلگرام طلایی چیه، تلگرام طلایی چرا متوقف شد
این خطا یکی از مشکلات اندروید هست که می تونه برای هر برنامه ای بی افته! برای شما این پیام توقف برنامه برای تلگرام رخ داده! یه سری راه کار هست که می تونید مرحله به مرحله انجام بدید!
اولین کاری که می تونید بکنید اینکه حافظه پنهان یا همون Cache تلگرام رو پاک کنید! بیشترین این خطا از خراب شدن این حافظه پنهان رخ میده! برای پاک ک
من میرم رو تخت و چراغا رو خاموش میکنم. خوابم نمی بره اما باید سعی کنم. گمونم یه روزی این کابوس ها متوقف میشن و من بازپخش اونا رو بیشتر و بیشتر و بیش تر متوقف میکنم. اما میدونم که الان شب درازی رو پیش رو دارم و باید فردا صبح زود تر بیدار شم و یه قطالر بگیرم.
-دختری در قطار
شاید شما هم یک سری برنامه یا ویروس در کامپیوتر داشته باشید
و نام ان ویروس را هم میدانید ولی هرچه تلاش میکنید نمیتوانید ان را متوقف کنید
یا شاید هم متئقف میشود ولی دوباره اجرا میشود
ما در مطلب شما را با کدی آشنا میکنیم که میتواند این جور برنامه هارو متوقف کنه
ادامه مطلب
من میرم رو تخت و چراغا رو خاموش میکنم. خوابم نمی بره اما باید سعی کنم. گمونم یه روزی این کابوس ها متوقف میشن و من بازپخش اونا رو بیشتر و بیشتر و بیش تر متوقف میکنم. اما میدونم که الان شب درازی رو پیش رو دارم و باید فردا صبح زود تر بیدار شم و یه قطار بگیرم.
-دختری در قطار
کاش می‌شد زمان همین‌جا، در همین لحظه، و در همین روزها متوقف شود. کاش می‌شد دیگر جلوتر نرفت. کاش فردا نمی‌آمد، پس‌فردا نمی‌شد. سال نو نمی‌شد. فروردین و اردیبهشت و خرداد نمی‌آمد. کاش از این بزرگ‌تر _پیرتر_ نمی‌شدم.
کاش فردا نمی‌آمد.
فردا و فرداها احتمالا پر از اتفاقات خوب و بد جدید است، پر از آدم‌های جدید، کارهای جدید، پر از دل شکستن‌های جدید، پر از اشک‌ها و لبخندهای جدید. من اما این را نمی‌خواهم. می‌خواهم زمان و زندگی‌ام همین‌جا متوق
کاش می‌شد زمان همین‌جا، در همین لحظه، و در همین روزها متوقف شود. کاش می‌شد دیگر جلوتر نرفت. کاش فردا نمی‌آمد، پس‌فردا نمی‌شد. سال نو نمی‌شد. فروردین و اردیبهشت و خرداد نمی‌آمد. کاش از این بزرگ‌تر، پیرتر نمی‌شدم.
کاش فردا نمی‌آمد.
فردا و فرداها احتمالا پر از اتفاقات خوب و بد جدید است، پر از آدم‌های جدید، کارهای جدید، پر از دل شکستن‌های جدید، پر از اشک‌ها و لبخندهای جدید. من این را نمی‌خواهم. می‌خواهم زمان و زندگی‌ام همین‌جا متوقف شو
زهرا: 
هوالجابر
سلام اهالی جابر تقریبامیتوانم بگویم نصف اجراهاراهمراهتان بودم.جاهای زیادی رفتیم وهربارشهیدجابریجوربودبرام هرسفردریایی ازدرس بود.وقتي ازپله های سن بالامی رفتم جابرکه میامددوست داشتم زمان متوقف بشود.حضورش من را میبردبه یک دنیای دیگرجداازهرگونه تعلق ومادیات،چه وقتي خودم روی صحنه می رفتم چه وقتي تماشا میکردم.اماهمه ی سفرهابه کنار.مشهد❤️درقالب کلمات نمی گنجد.وااااقعااااحالاکه برگشتم انگاررویابود.
ادامه مطلب
اگه ازم بپرسی بزرگترین درسی که از زندگی گرفتم چی بود بهت میگم هروقت دیدی نمیتونی ادامه بدی فقط متوقف شو به خودت بگو " ایست ! بسه ،همین جا وایسا و استراحت کن وقت برای ادامه دادن و زندگی کردن زیاده " اگه الان متوقف نشی و همینجوری پیش بری تو هم میشی یکی مثل من خسته و از نفس افتاده از خودت انتظارات زیادی نداشته باش بذار همون چیزی که به نفعته برات اتفاق بیفته تو فقط آروم آروم کاری رو بکن که خوشحالت میکنه
به گزارش سایت تفریحی چفچفک برگرفته از دیجیاتو : نیره پیروزبخت در حاشیه مراسم روز ملی کیفیت در پاسخ به سوالی در خصوص مصوبه شب گذشته شورای عالی استاندارد، اظهار داشت:در این جلسه مصوب شد تولید پراید به طور کامل از ابتدای مرداد 99 متوقف شود و در عین حال تولید پژو 405 جی ال ایکس نیز از ابتدای خرداد 99 متوقف خواهد شد. 
ادامه مطلب
به گزارش سایت تفریحی چفچفک برگرفته از دیجیاتو : نیره پیروزبخت در حاشیه مراسم روز ملی کیفیت در پاسخ به سوالی در خصوص مصوبه شب گذشته شورای عالی استاندارد، اظهار داشت:در این جلسه مصوب شد تولید پراید به طور کامل از ابتدای مرداد 99 متوقف شود و در عین حال تولید پژو 405 جی ال ایکس نیز از ابتدای خرداد 99 متوقف خواهد شد. 
وی ادامه داد:خودروسازان برنامه ادامه تولید برخی خودروهای قبلی در دستورکار دارند و در عین حال اگر شرایط ایجاب کند، خودروهای جدید نیز ج
زمان کند میگذره وقتي منتظری.زمان تند میگذره وقتي دیرت شده.زمان کشنده ست وقتي غمگینی.زمان کوتاهه وقتي خیلی شادی.زمان بی پایانه وقتي دردی داری.زمان طولانی میگذره وقتي بی حوصله ای.توجه کن:زمان با توجه به اتفاقات درون تو می گذره نه عقربه های ساعت!
امروز مود کلو Time Stopper رو برای شما عزیزان آماده دانلود کرده ایم این مود بسیار کم یاب است طرز کار این مود جوری هست ک با نوشتن استاپ یهویی همه چی متوقف میشه همانطور که در تصویر بالا مشاهده میکنید 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید
ادامه مطلب
دولت ترکیه عملا پروسه ثبت نام پناهجویان_افغان را متوقف کرده است فقط به بعضی از پناهجویان که شرایط خاص داشته باشند کملیک(کارت شناسایی) داده میشود آنهم ماها و حتی بیشتر از یک سال طول میکشد.
از همه خواهشمندم که این پیام را به تمام اقوام دوستان و آشنایان تان برسانید که اگر قصد آمدن به ترکیه را دارند در تصمیم شان تجدید نظر کنند.
گفت : اگه یه ماشین زمان داشتیباهاش میرفتی گذشته یا آینده ؟دستامو دور لیوان چایسفت حلقه کرده بودم، نگاش کردم،گفتم : هیچکدومگفت : د بگو دیگه؟ یکیشو انتخاب کن!گفتم : اگه ماشین زمان داشتم ،نه میرفتم گذشته نه میرفتم آینده.گفت : پس چیکار میکردی دیوونه ؟گفتم : زمان رو همینجا متوقف میکردم وُتا ابد به بهونه ی سرد شدن این فنجون چایهمینجا پیش تو میموندم .[ بابک زمانی ]
پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، به گفته قائم مقام مدیرعامل سایپا در امور مالی و اقتصادی، بر اساس تعامل با شرکت‌های سازه‌گستر و دانش‌بنیان و با توجه به راه افتادن پویش داخلی‌سازی، ظرف یک ماه آینده، 80 درصد خودروهای متوقف شده در کارخانه‌ها، تکمیل و به بازار عرضه خواهد شد. ضمن این که تا شش ماه آینده قطعات های‌تک در داخل تولید می‌شود تا وابستگی به واردات کاهش یابد.

متن کامل خبر:80 درصد خودروهای متوقف شده در کارخانه‌ها، تکمیل و به بازار عرضه
وقتي کودکان با هم دعوا می کنند تا حد ممکن در کارشان دخالت نکنید تا باهم کنار بیایند. اما در صورتی که دعوا ادامه دار شد:
بازیشان را با جمله ای مانند "شما می توانید یک زمان دیگری از کامپیوتر استفاده کنید که یاد بگیرید هر دو از آن استفاده کنید"، متوقف کنید.
یا اینکه اسباب بازی را بردارید؛ "شما وقتي می توانید دوباره با آن بازی کنید که بتوانید باهم کنار بیایید."
کاری که می خواستید انجام دهید را به تاخیر بیاندازید: " تا زمانیکه دعوا می کنید به پارک نخو
در ادامه با برترین‌ها همراه باشید تا به تعدادی از خیره کننده‌ترین عکس‌های ثبت شده‌ی سال بپردازیم که نگاه کردن به این تصاویر باعث می‌شود تا عکاسان آن‌ها را تحسین کنید و از دیدن این تصاویر لذت ببرید.
مجله اینترنتی چشمک: عکاسان نشنال جئوگرافیک این موهبت ویژه دارند که با ثبت لحظات رویایی زندگی، زمان را در آن لحظه متوقف کنند و شما را به هیجان وا دارند.
آن‌ها با مهارت بالای خود، باعث می‌شوند که زمان در عکس‌هایشان متوقف شود، مانند لحظه‌ای ک
جهت چرخش شافت پمپ وکیوم خلاء باید با قرار دادن موتور تست شود تا اطمینان حاصل شود که از جهت فلش مشخص شده بر روی پمپ خلاء مطابقت دارد. قبل از انجام این کار ، غده بسته بندی را کمی شل کنید و سپس آن را محکم کنید. درگاه اگزوز باید کاملاً باز باشد. علاوه بر این ، دریچه توقف فشار سنج و سوئیچ فشار دیفرانسیل سوئیچ فشار نیز باید باز شود و شیر باید بسته شود.
مایعات کار باید به رابط n3.3 و آب خنک کننده به رابط n5.0 عرضه شود.
قبل از اولین آزمایش ، حدود 4 هفته پس از
علت صحبت نکردن طوطی

چرا طوطی من دیگر صحبت نمی کند؟

مهم نیست که شما چه مدت صاحب طوطی تان بوده اید. اگر او که به صورت نرمال صحبت میکرده، یک روز حرف زدنش را متوقف کند شما قطعا متعجب خواهید شد .ممکن است برای شما کاملا نگران کننده باشد.چه دلایلی باعث شده که طوطی سخنگویی اش را متوقف کند؟ آیا این نشانه ی این است که در طوطی چیزی غیرعادی و نادرست باشد؟
ادامه ی پست در ادامه مطلب
ادامه مطلب
سایپا دیزل
معاون فنی گمرک ایران از ترخیص امروز محموله‌های متوقف سایپا دیزل در گمرک بندرعباس و بعد از یک سال خبر داد.محموله‌های متوقف سایپا دیزل به دلیل مشکلات
مالی بیش از یک سال در گمرک بندرعباس متوقف شده بود که این مساله موجب عدم
انجام تعهدات در قبال مشتریان و نیتی را فراهم کرد. چرا که شرکت
نمی‌توانست تعهدات خود را نسبت به پیش‌فروش‌هایی که تعهد کرده بود، انجام
دهد.
فسازان
فرایند عرضه اولیه 20 درصد از سهام غلتک سازان سپاهان در بازا
معاون سیما میگوید، تولید برنامه نود برای همیشه متوقف شده است
مرتضی میرباقری در حاشیه نشست هم‌اندیشی مدیران و برنامه‌سازان شبکه نسیم در واکنش به وضعیت علی فروغی و عادل فردوسی‌پور به شرح زیر سخن گفت:
خود شبکه سه اعلام کرد که [عادل فردوسی‌پور و علی فروغی] قهر نبودند که آشتی باشد و هر زمان که تشخیص دهند می‌گویند که بیاید.
مرتضی میرباقری در ادامه در واکنش به شنیده‌شدن صحبت‌هایی در باب احتمال بازگشت برنامه نود»، گفت:
ما اختیار تصمیم گیری در
جریان فرهاد مجیدی تست الکل | ماجرای درگیری فرهاد مجیدی و پلیس
فرهاد مجیدی، مربی تیم استقلال ویدیویی را منتشر کرد که نشان می‌دهد وی با افسر پلیس راهوری که او را به دلیل سرعت بالا متوقف کرده درگیری لفظی پیدا کرده است.
توضیح اینستاگرامى فرهاد مجیدی درباره ماجرای متوقف شدن خودروی وی توسط ماموران راهور را در ادامه می‌بینید:
ماجرای فرهاد مجیدی تست الکل 
فرهاد مجیدی مربی تیم استقلال ویدیویی را منتشر کرد که نشان می‌دهد وی با افسر پلیس راهوری که
 
بهرام دولتی
 
خیلی از متخصصین می‌گویند رسیدن فصل تابستان و ماه‌های گرم ما را امیدوار می‌کند که شیوع ویروس کرونا متوقف شود. این حرف غلط نیست؛ اما جنبه‌های دیگری هم دارد که باید در نظر گرفت. به‌طور خلاصه با آمدن فصل‌های گرم قطعا روند شیوع ویروس کرونا کند می‌شود اما کاملا متوقف نخواهد شد.
مطالعه بیشتر:
از آنجایی هم که در حال حاضر ویروس کرونا در هر دو نیمکره زمین شیوع پیدا کرده، احتمالا تبدیل به یک بیماری فصلی شود که مثل سرماخوردگی و آنفول
تاثیر افزایش سن  بر فرم بینی
فکر می کنید رشد تمام اجزای بدنتان تکمیل و متوقف
شده است؟ اگر بله، کاملا اشتباه می کنید. اگرچه رشد استخوان ها بعد از بلوغ
کامل، متوقف می شود اما برخی از بافت های بدن در طول عمر فرد به رشد خود
ادامه می دهند.
همان طور که می دانید، در پی هر رشدی یک سری تغییرات هم به
وجود می آید. بینی که از استخوان، بافت نرم/پوست و غضروف ساخته شده، یکی از
این اندام هاست و با افزایش سن، رشد کرده و تغییر شکل می دهد.
ادامه مطلب
اگر در استفاده از اینترنت محدودیت دارید و از Skype برای
برقراری ارتباط با خانواده و دوستان استفاده می کنید، برای محدود کردن یا
متوقف کردن Skype در استفاده از اینترنت سیم کارت آیفون شما، انجام مراحل
زیر می­تواند به شما کمک ­کند.
متوقف کردن اسکایپ در استفاده ­از اینترنت
برای متوقف کردن برنامه Skype در استفاده از اینترنت سیم کارت مراحل زیر را دنبال کنید:
settings را باز کنید، روی Cellular کلیک کنید.

ادامه مطلب
شیر گرفتن می تواند فرایندی طولانی و چالش برانگیز باشد ، هم برای مادر و هم برای کودک. در این زمان باید یک استراتژی مناسب در پیش بگیرید تا به راحتی از این دوره بگذرید.
در صورت عدم آمادگی ، نیازی به متوقف کردن ناگهانی شیردهی نیست و سعی کنید این کار را بصورت تدریجی و آهسته انجام دهید. با این وجود ، چند دستورالعمل ساده می تواند به مادران کمک کند تا تعیین کنند که هنوز نیازی به شیردهی هست یا نه.
آکادمی اطفال آمریکا توصیه می کند که نوزادان در ۶ ماه اول
20 ژوئیه 2017 در یوکد نامشخصوقتي وارد نیمه دوم ماه ژوئیه شدیم ، تمرکز ما در ازدواج عالی به موضوع "یوغ نابرابر" تبدیل می شود. "به سادگی ، این رابطه است که یک همسر پیروان مسیح و همسر دیگر نیست. اگر به عکس دو گاو در زمان کتاب مقدس نگاه کنید ، این یک مرجع خوب به ما می دهد. یک نوار چوبی را که به دو گاو به هم وصل می شود و به سبد سبکی که می کشید ، تجسم کنید. به آن یوغ گفته می شود. اگر هر دو گاو از نظر اندازه و قدرت برابر باشند ، کار انجام می شود. اگر یکی بسیار قوی
کرونا» صنعت فیلمسازی چین را مختل کرد/ ضررهای میلیون دلاری
بزرگ‌ترین استودیوی فیلمسازی جهان، یعنی هنگدیان ورلد استودیوز» چین اعلام کرد برای توقف انتشار ویروس کرونا، هر نوع فیلمبرداری این کمپانی تا اطلاع ثانوی متوقف می‌شود.فیلمی با بازی دانی ین با عنوان جستجوی قطبی و نجات» نیز که فیلمبرداری‌اش در کوه‌های چانگبی در دسامبر شروع شده بود، اعلام کرده کار را متوقف کرده است. این کار به معنی ضرر یک میلیون دلاری برای سرمایه‌گذار فیلم است زیر
نکات ضروری قبل از عمل ۱ :
_ خانم ها باید لاک ناخن یا ناخن مصنوعی نداشته باشند.
_ خانم ها بدون هرگونه آرایشی به بیمارستان یا کلینیک مراجعه نمایند.
_ در روز عمل حداقل یک شخص همراه شما باشد.
_ اگر سیگاری هستید حداقل دوهفته قبل از عمل کشیدن سیگار را متوقف کنید به این دلیل که سیگار اکسیژن خون را کم کرده و این موضوع باعث بروز مشکلات تنفسی برای شما در هنگام عمل میشود.
_ از دوهفته قبل مصرف قرص های بروفن و آسپرین را متوقف کنید به این دلیل که این قرص های مسکن
 
ارور H1 کولرگازی گری علت ارور H1 کولرگازی گری: دفراست (یخ زدایی)رفع عیب کد خطای H1 کولرگازی گری: وضعیت: A / C خنثی شدن در حالت گرمایشی رخ می دهد. کمپرسور عمل می کند در حالی که فن داخلی کار را متوقف می کند.علل احتمالی: این حالت طبیعی است. ارور H2 کولرگازی گریعلت ارور H2 کولرگازی گری: حفاظت از پاکسازی استاتیک ارور H3 کولرگازی گریعلت ارور H3 کولرگازی گری: حفاظت از اضافه بار برای کمپرسوررفع عیب کد خطای H3 کولرگازی گری: وضعیت: A / C  در طی عملیات سرمایش و خشک
پزشکی قانونی اعلام کرد که راننده اتوبوس دانشجویان دانشگاه آزاد هنگام حادثه سکته نکرده بود. البته این موضوع نیازی به گفتن پزشکی قانونی هم نداشت، دانشجویانی که داخل اتوبوس بودن این موضوع رو عنوان کرده بودن که راننده تا آخرین لحظه برای متوقف کردن اتوبوس تلاش کرده.
واقعا این خیلی برخورد ناجوانمردانه ای هست که مقصر حادثه رو راننده ای اعلام کنن  که می تونست راحت خودش رو از ماشین بیرون پرت کنه و جونش رو نجات بده، اما این کار رو نمی کنه، شجاعانه ت
تاثیر افزایش سن  بر فرم بینی
فکر می کنید رشد تمام اجزای بدنتان تکمیل و متوقف
شده است؟ اگر بله، کاملا اشتباه می کنید. اگرچه رشد استخوان ها بعد از بلوغ
کامل، متوقف می شود اما برخی از بافت های بدن در طول عمر فرد به رشد خود
ادامه می دهند.
همان طور که می دانید، در پی هر رشدی یک سری تغییرات هم به
وجود می آید. بینی که از استخوان، بافت نرم/پوست و غضروف ساخته شده، یکی از
این اندام هاست و با افزایش سن، رشد کرده و تغییر شکل می دهد.
ادامه مطلب
ای کاش گذر زمان هر کس وابسته به ساعت مچی دستش بود !
اونوقت هر وقت کم میاورد و خسته میشد متوقف اش میکرد ؛ یه نفسی تازه میکرد یه ابی رو صورتش میزد و یه استراحت  کوچیک میکرد بعد دوباره به مسیر زندگی اش ادامه میداد
هر وقت دلش برای قشنگ ترین و ماندگار ترین لحظات زندگیش تنگ میشد اون عقب میبرد و دوباره طمع لذت زندگی میچشید !
و هر وقت تحمل سختی و رنج و غم و غصه و نداشت اون میزد جلو .
+ دلم می خواد برای یه مدت طولانی بخوابم ( مثلا ۱۰۰ سال ) و وقتي بیدار ش
به گزارش کوچان نیوز :سرهنگ محمدنمازی: مأموران ایست بازرسی سه‌راه قلعه حین کنترل خودروهای عبوری در محور مواصلاتی به یک دستگاه اتوبوس مشکوک‌شده و آن را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.️در بازرسی از خودروی متوقف‌شده یک‌هزار و ۱۸۶ قطعه لوازم تلفن‌همراه قاچاق به ارزش دومیلیارد ریال کشف شد️درهمین‌راستا راننده ۳۸ ساله حامل لوازم تلفن‌همراه قاچاق دستگیر و پس از تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.
خودخواااااااااااااااااااااااااااااااااااااهی چرا!
خودخواهیه وقتي راهیو که دونفری دارید پیش میرید بعد فقط خودتو ببینی و بیخیال بشی از ادامه راه! 
اگر خسته ای اونم خستست ، اگر متوقف شدی اونم بخاطرت وایساده  چرا از خودت میرونیش!؟  
حتما پیش خودتون فکر میکنید این که خودخواهی نیست! ( باشه نیست)  ولی هست!  دوباره و هزار باره نگاش کن لطفا
 

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها