نتایج جستجو برای عبارت :

وبلاگ های فعال دوستانه

همانطور که از عنوان این مطلب پیداست، قصد داریم یکی از دورهمی هاي دوستانه در تلگرام راه اندازی کنیم که فقط مخصوص بچه هاي کرجیه!
یک گپ کاملا دوستانه با جوی بسیار مناسب که میتونه لحظات خوبی رو تو این ایام کرونایی برای مردم و اهالی کرج ایجاد کنه
منتظر پست هاي بعدی وبلاگ و قرار دادن لینک هاي عضویت باشید.
این وبلاگ جایگزین وبلاگ قبلی گروه به آدرس www.rayanehuae.wordpress.com گردیده است. امیدواریم که با فعالیت کلیه ی همکاران محترم, وبلاگ فعال و قابل استفاده ای داشته باشیم. لطفا نظرات و پیشنهادهاي خود را جهت ارتقاء وبلاگ برای مدیر گروه ارسال نمایید.
عکس پروفایل دوستانه صمیمی
عکس پروفایل  تاریخ امروز نیز با عکس پروفایل دوستانه در سایت کد تو همیشه سعی شده تا از بخش عکس پروفایل کد تو,
در صورتی خواستار مشاهده و دانلود تصویر پروفایل بیشتری با موضوعات مختلف هستید توصیه می کنیم بایگانی عکس پروفایل جدید و عکس پروفایل خاص را چک کنید. امیدواریم پست عکس پروفایل دوستانه صمیمی برایتان کاربردی و مفید واقع شود. منتظر کامنت و ایدهاي شما هستیم.
عکس پروفایل دوستانه شامل موضوعات:
عکس پروفای
عکس پروفایل دوستانه صمیمی
عکس پروفایل  تاریخ امروز نیز با عکس پروفایل دوستانه در سایت کد تو همیشه سعی شده تا از بخش عکس پروفایل کد تو,
در صورتی خواستار مشاهده و دانلود تصویر پروفایل بیشتری با موضوعات مختلف هستید توصیه می کنیم بایگانی عکس پروفایل جدید و عکس پروفایل خاص را چک کنید. امیدواریم پست عکس پروفایل دوستانه صمیمی برایتان کاربردی و مفید واقع شود. منتظر کامنت و ایدهاي شما هستیم.
عکس پروفایل دوستانه شامل موضوعات:
عکس پروفای
امروز بعد از مدت ها فرصتی دست داد تا مطالب منتشر شده قبلی وبلاگ تازه هاي بیان را مرور کنم. متاسفانه برخی از وبلاگ هاي که در گذشته بسیار فعال بودند حذف شده بودند و موضوع و محتوای برخی از وبلاگ ها به طور کامل تغییر داده شده بود. به همین دلیل یک بررسی روی همه وبلاگ هاي معرفی شده داشتم و به ناچار برخی از مطالب را حذف کردم.
در نهايت برای اینکه مخاطبان این وبلاگ با لینک هاي حذف شده یا وبلاگ هايی با محتوای اشتباهی مواجه نشوند، تصمیم دارم که با وسواس بی
یکی از کلیدی ترین صفحه ای که هر وبلاگ نویس می تونه داشته باشه، یه صفحه هست که مخاطب بتونه در فضایی کاملا خصوصی حرفش رو به مدیر وبلاگ بزنه. امّا در کمال تعجّب بعضی از وبلاگ نویس ها چنین صفحه ای ندارن حتّی امکان نوشتن دیدگاه بصورت خصوصی توی مطالب هم غیرفعال کردن.
خیلی وقت ها یه حرفی، مطلبی، تذکری، نکته ای باید در فضایی خصوصی رد و بدل بشه. اگه شما جزو کسایی هستی که این امکان رو غیر فعال کرده، برای احترام به مخاطب هم که شده این امکان رو فعال کن :)
نمایش 1 تا 33 از مجموع 33 عدد
د تاریخ ثبت سررسید بعدی تمدید خودکار وضعیت  
123kharidi.ir 2019/10/19 2020/10/19 خیر 
فعال
Toggle Dropd
akforoosh.ir 2019/10/19 2020/10/19 خیر 
فعال
Toggle Dropdown
 
akforooshi.ir 2019/10/19 2020/10/19 خیر 
فعال
Toggle Dropdown
bfrosh.ir 2019/10/19 2020/10/19 خیر 
فعال
Toggle Dropdown
camyaab.ir 2019/10/19 2020/10/19 خیر 
فعال
Toggle Dropdown
camyabha.ir 2019/10/19 2020/10/19 خیر 
فعال
Toggle Dropdown
efrooshi.ir 2019/10/19 2020/10/19 خیر 
فعال
Toggle Dropdown
efroshi.ir 2019/10/19 2020/10/19 خیر 
فعال
Toggle Dropdown
forooshia.ir 2019/10/19 2020/10/19 خیر 
فعال
Toggle Dropdown
gilanion.ir 2019/10/19 2020/10/19 خیر 
فعال
Toggl
سلام دوستان یه چند روزی هست همه به دلیل امتحانات رفتن! و فک کنم وبلاگ هاي کمی فعال باشن :| خوب تو این وضعیت هم که بیان هم به تماس هاش جوابگو نیست و آمارگیر وبلاگ ها هم که خراب شده  :(  ولی بینمون یه چیزی به نام عشق هست لطفا با نظرات خوبتون فضای وبلاگ ها رو یکمی شاد نگهدارید تو این ماه مبارک رمضان :)  و یه چیز دیگه دعوا نکنید و به بلاگ بیان عشق بورزید :)
واقعا از یه طرف کرونا از یه طرف قیمت cpu core i 5  و از یه طرف آمارگیر وبلاگ و از یه طرف لود نشدن وبلاگ و
در صفحه وبلاگهاي بروز شده ، کمی کنجکاو شدم و همه چهل وبلاگ آخر آپدیت شده همزمان با وبلاگ خودم رو بازدید کردم.  بیشتر آنها وبلاگهايی برای ساپورت سایتهاي دیگر هستند و نه بلاگرهايی که برای خودشان می نویسند. کمتر از ده تا واقعا وبلاگ بودند با نویسنده هاي حقیقی و بقیه یا ربات هستند یا کارمند جایی که می نویسند تا به آن جا لینک کنند. اگر بخواهم طبق محتوا و ارزش گذاری خودم بگویم دقیقا پنج وبلاگ در بین چهل وبلاگ.
البته در مدت بررسی هم دایم ارور 504 میداد
در طول این یه هفته به طور کلی فراموش کرده بودم که این‌جا هم می‌شه نوشت!
چقدر عجیب و آزار دهنده. ترجیح می‌دادم الانم می‌تونستم تو کانال بنویسم ولی شاید این قطعی موقت اینترنت،( امیدوارم موقت باشه) بهانه ای شد که وبلاگ دوباره فعال بشه. 
سلام
مترجمین محترم میتوانند از طریق این وبلاگ به رایگان پروفایل ,خدمات و مهارت هاي اکتسابی شامل تجربه خود را درج کنند این وبلاگ با عنوان دایرکتوری مترجمین فعال شده است و قرار است خدمات ویژه ای به کاربرانی که نیاز به ترجمه دارند ارائه دهد .
 
تیم ملی فرانسه دیروز در یک بازی دوستانه به مصاف بولیوی رفت و با نتیجه 2-0 به پیروزی رسید. اما مصدومیت کیلیان امباپه، ستاره این تیم از ناحیه قوزک پا که باعث شد او در این بازی دوستانه تعویض شده و از زمین بیرون بیاید، فرانسوی‌ها را نگران کرده است.
دوستانه جدا شدن را یاد بگیرید

#انرژی_مثبت 
لطفا کمی هم دوستانه جدا شدن را یاد بگیرید.
قرار نیست چون با هم به جایی نرسیدید پشتِ پا بزنید به تمام حرمت ها و نان و نمکی که باهم خوردید.
اینکه گاهی نمیشود دلیلش بر این نیست که شما ظاهر بدی دارید یا پای شخص سوم در میان است؛
 نمیشود چون در تمام حرف هايتان کلمه ی اول به دوم نرسیده به خاطرِ نداشتن نظرِ مُشترک بحثِ شدیدی بالا گرفته.
پس ظلم نکنید در حقِ تمام لحظه ها و احساس خوبی را که با هم گذراندید.
فرا
تا به حال با خودتون مصاحبه کردین؟ من سال‌هاست که دارم این کارو می‌کنم، و صادقانه بگم همیشه برام جذاب و لذت‌بخش بوده. گاهی جوابی به سوالات می‌دم که برای خودمم تازگی دارن، گاهی فقط با بلند گفتن اون جمله توی ذهنت هست که به درک و وضوح بیش‌تر از موضوع می‌رسی. 
از وقتی که به یاد دارم، رابطه‌ی دوستانه و رفاقت برام یه‌جور ایده‌آل و اسطوره بوده، خیلی پیش‌تر از این‌که فیلم‌هاي کیمیایی رو کشف کنم و جذب نثر شاعرانه‌اش از رفاقت و بودن برای دیگری ب
گند تر از بچه ای که به اون یکی واسه رنگ دمپایی خوشگلش پز میده ، گفتگوی دو فرد بزرگساله که دارن خیلی شیک و رسمی و با لب هاي خندون داشته هاشون رو کاملا دوستانه به رخ هم می کشن و دهن هم رو سرویس می کنن!
+همیشه توی وجود من 3 تا آدم بودن! 1- رسمی و ادبی نویس  2- دوستانه نویس 3- بی اعصاب و گند نویس!
روز من با جدال این آدما شروع میشه و خوشبختانه آخر شب به گند ترین حالت ممکن می رسه!
به نام خدا
.
دوستان لطف کنید این وبلاگ رو دنبال کنید و مطالب رو لایک کنید و اگر به گیر و وسایل مربوطه احتیاج داشتید از ما تهیه کنید خیلی ممنون از حمایتتون وبلاگ خودم هم کارش رو از فردا دوباره استارت میزنه
آدرس وبلاگ : dozdgiriran.blog.ir
آدرس سایت : dozdgiriran.ir
یکی از راه‌هاي افزایش امنیت در وبلاگهاي وردپرس فعال کردن قابلیت Password Protected Directories روی دایرکتوری wp-admin است. برای انجام این کار در دایرکت‌ادمین (DA) مراحل زیر را طی می‌کنیم: در دایرکت‌ادمین وارد file manager شوید و به دایرکتوری public_html بروید.  روی لینک protect در بخش wp-admin کلیک کنید. در صفحه جدید به ترتیب پیام نمایش داده شده … افزایش امنیت در وردپرس با فعال کردن Password Protected Directories
منبع : وبلاگ ایران سرور
در خدمت شما عزیزان هستیم اینبار با معرفی لینک گروه دوستانه برای پیام رسان تلگرام؛ اگر میخواهید که در گروه چت و دوستانه شرکت داشته باشید وارد لینک زیر شوید.
لطفا در نظر داشته باشید که در مرجع گروهها میتوانید هر لینکی با موضوعات گوناگون و سنین مختلف با یک جستجوی ساده در اختیار داشته باشید، همینک وارد مرجع شده و لینک گپ دوستانه و سایر لینکهاي مدنظرتون رو دریافت کنید:
 
سلام و درود.
قبل از هر چیز از غیبت طولانی که در وبلاگ داشتم عذر میخوام. و همانطور که مشاهده میکنید وبلاگ یک بروز رسانی اساسی شده. و بزودی هر روز بهتر و فعال تر خواهد بود، و همینطور حتما به درخواست ها و انتظاراتی که از این وبلاگ دارید شک نکنید با عشق بی پاسخ نخواهد ماند.
بخشی از تغییرات وبلاگ:
تبدیل دامنه وبلاگ به دامنه اختصاصی emjj7.ir
لوگو جدید Emjj7
تغییر قالب وبلاگ
و
دوستان لطفا نظر و انتقادات خود را در  قسمت نظر این پست بیان کنید.
==================
وبلاگ هاونگاه وبلاگی است برای نقد به اشتراک گذاشتن تجربه هاي فرهنگ نویسنده آن
وبلاگ هاونگاه یک وبلاگ فرهنگی است.
وبلاگ هاونگاه یک وبلاگ ادبی است.
وبلاگ هاونگاه یک وبلاگ سینمایی است.
وبلاگ هاونگاه یک وبلاگ نقادانه است.
وبلاگ هاونگاه  مروج تفکر انتقادی و تحلیلی است.
این گروه که به گروه واتساپ لری معروف هست برای دورهمی و چت و گپ دوستان لر ایجاد شده است و همه دوستان لر میتونند دور هم جم بشند و با هم چت و گپ دوستانه داشته باشند.
از همه بچه هاي لر درخواست داریم با هم تو گروه دوستانه رفتار کنید و از اذیت کردن همدیگر جدا پرهیز کنید و در کنار هم یک گروه با نشاط و دوستانه داشته باشیم.
لینکدونی لری واتساب از گروههايی هستند که مربوط به همه لرهاي کشور هست و همه دوستان لر میتونند در گروه مشارکت داشته باشند و این مشارکت
شاید خیلی از ما وقتی یکم بی جنبه بازی در میاریم و زمان زیادی رو صرف خوندن وبلاگ هاي مختلف می کنیم، همون موقع یه حس خاص انگار یکی یه توگوشی بهمون می زنه که اصلا چرا تو اومدی تو خط وبلاگ نویسی و وبلاگ خونی؟ ما هم تحت تاثیر احساسات ممکنه افکار و رفتارهاي اشتباهی به سرمون بزنه یا از خودمون نشون بدیم.
اوّلین چیزی که برای یه وبلاگ نویس باید جا بیفته، اینه که شورش رو در نیاره!! اگه قراره وبلاگ نویسی کنی و یا وبلاگ ها رو بخونی دلیل نداره که 24 ساعت از شبا
سلام به همه دوستای گلم و همه کسایی که دوستم نیستن و قراره که بشنبچه ها هدف من از ساختن این وبلاگ فقط و فقط به اشتراک گذاشتن کارام با شماست.نه آدم حرفه ای هستم نه کارای عالیی دارم ولی دوست دارم باهاتون درارتباط باشم نظراتونو راجب کارام بدونم .فلورا دوستون داره
بهترین پیام هاي تبریک تولد عاشقانه و دوستانه و رسمی ویژه همسر و خواهر و  برادر کاملا اختصاصی
پیام
تبریک تولد(همسر و برادر و خواهر و عاشقانه و دوستانه و رسمی) 2019 کاملا
اختصاصی از رز موزیک شامل جدیدترین متن هاي سال 97 و 98.
این مجموعه با زحمات فراوان جمع آوری شده امیدواریم اون رو با دوستانتون به اشتراک بگذارید. در آخر نظر یادتون نره.
همچنین ببینید: دانلود آهنگ تولدت مبارک ویژه تمامی ماه ها و سنین.

ادامه مطلب
آیا می‌دانید چگونه می‌توان رابطه دوستانه بین فرزندان برقرار کرد؟ هر کودکی همواره ممکن است با کودکان دیگر دچار درگیری و بحث شود. این بحث‌ها می‌تواند به دلایل مختلفی شکل گیرد و تا جایی که به تنش و آسیب تبدیل نشوند، کاملا طبیعی هستند. همچنین ممکن است فرزند بزرگتر به فرزندان کوچکتر از خودش حسادت کند. همین احساس رقابت و حسادت اگر به درستی هدایت نشود ممکن است بر رابطه خواهر و برادرها اثر منفی بگذارد. والدین با به کار بردن راهبردهايی می‌توانن
با  سلام و احترام
من یکی از خوانندگان وبلاگ "یک مرد" بودم و هستم.
دوستان  این وبلاگ در حال حاضر در اختیار " یک مرد " نمی باشد و بنده تنها این آدرس رو به منظور حفظ این وبلاگ برای نویسنده سابق ، ثبت کرده ام . امیدوارم ایشون برگردند و به نوشتن ادامه بدهند و تا اون روز در این وبلاگ هیچگونه فعالتی صورت نمیگرد.
 
اخطار به تمامی بیانی ها
اون وبلاگ هايی که پست هاي غیر اخلاقی میگذارن همه ی اون وبلاگ ها تا 1399/2/18 غیر فعال خواهد شد مثل این وبلاگ ها ( هنتای ساما ) این اولین وبلاگی است که غیرفعال می شود به دلیل گذاشتن پست هاي غیر اخلاقی ازشون شکایت شده !!
جواد زرینچه در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه استقلال گفت: اردوی تیم
استقلال با برنامه کادرفنی از صبح روز سه شنبه آغاز شد و بر اساس برنامه
پیش می رویم و طبق نظر کادرفنی تمرینات در حال برگزاری است. کمپ زمین هاي
تمرینی مناسبی دارد و دو تیم دیگر نیز در این مجموعه حضور دارند و از نظر
برنامه غذایی نیز شرایط خوب است.

 
وی در ادامه تصریح کرد: دیاباته امروز به
تمرینات ما اضافه شد و در کنار ماست. یزدانی که به تیم ملی دعوت شده روز
جمعه راهی تهران خواهد ش
توی این سال ها به عنوان مطلب یعنی "عوامل ماندگاری یک وبلاگ" زیاد فکر کردم، از طرفی وبلاگ ها و وبلاگ نویس هاي سابقه دار هم مرور شد و به یک سری خصوصیاتِ تقریبا مشترک رسیدم. همچنین کسانی که تا تقی به توقی می خوره و اقدامات نامناسب مثل حذف وبلاگ و یا خداحافظی انجام می دن هم بررسی کردم و خصوصیات اونها یه جورایی برعکس وبلاگ نویس هاي سابقه دار هست.
ادامه مطلب
سلام
دلم می خواهد توی این پست باهم یک گفتگو کنیم.یک گفتگوی دوستانه و  دو طرفه
مثلا :
بگید از کجا هستید؟
چی شد وبلاگ و نوشته هام برایتان جالب شد؟
من بیشتر اوقات وقت کتاب خواندن،وبلاگ گردی و  گوش دادن به یک پادکست ،ظاهر شخصی که اون متن را نوشته یا درباره اون حرف می زنند را توی ذهنم تصویر سازی می کنم، تصویر من توی ذهنتان چه شکلیه؟
دیگه
 
 
 
سکوت اینجا رو دوست دارم.
دیروز که بهم گفتی آدما خب وبلاگ می نویسن که بقیه بخونن، اگه نمیخواستن بقیه بخونن که توی سررسیدشون می نوشتن.
هرچی فکر کردم دیدم من واقعا وبلاگ رو به خاطر این که بقیه میخونن نمی نویسم.من وبلاگ نویسی میکنم که وبلاگ نویسی کرده باشم.یعنی همین که یه وبلاگ داشته باشم حس خوبی بهم میده.
حتی این که کسی نظری بده و بخوام جواب بدم هم ندارم چه برسه بخوام برم وبلاگ یکی دیگه نظر بدم.
باشد که رستگار شوم:))
خب بالاخره منم دعوت شدم، چه مصیبتی برای کسی که با وبلاگ اصلن آشنا نیست، حتی واسه یه آپلود عکس ساده یا لینک کردن هم انقدر به مشکل می خوره که رهاش می کنه :/
به هر حال ممنونم از آقای حمید آبان که منو دعوت کردند. با توجه به بقیه پست ها یه تعداد پیشنهاد برای توسعه وبلاگ رو اینجا میارم:
1. فعال کردن امکان تهیه ی نسخه پشتیبان
2. امکان منشن کردن بقیه وبلاگ ها در پست ها و کامنت ها
3.طراحی اپلیکیشن موبایل با تمام قابلیت هاي وبلاگ
4. تنوع بیشتر قالب ها و طراحی ق
قالب وبلاگ دو ستونه | قالب با استایل جدید دو ستونه 
قالب-وبلاگ/قالب-هاي-دو-ستونه
قالب وبلاگ جدید رایگان با سبک دو ستونه قالب با کدنویسی دو ستونه قالب وبلاگ . برچسب‌ها : قالب بلاگفا, قالب رز بلاگ, قالب شهیدان مدافع حرم, قالب مذهبی, قالب .
قالب وبلاگ دو ستونه | قالب با استایل جدید دو ستونه -
برچسب‌ها : قالب بلاگفا, قالب تیره عاشقانه, قالب جدید وبلاگ بلاگفا, قالب دخترانه جدید, قالب دخترانه عاشقانه, قالب دو ستونه کلاسیک, قالب عاشقانه, قالب عاشقانه .
خب گزینه حذف وبلاگ هم فعال کردم بالاخره.تقریبا فک کنم چهارسالی هست که وبلاگ مینویسم و جز دوتا ضربه اساسی احساسی این وبلاگ نویسی دستاوردی برام نداشته گاهی میگم اصن بیخیال شماین وبلاگ نویسی برای من شگون نداشته.البته متاسفانه من بیشتر از غمام مینویسم تو وبلاگ و وقتای شادی خب حتی فکرم هم سمت نوشتن نمیره!! ولی به هر حال نمیدونم شاید از شکست هاي من شما درس عبرت گرفته باشید و از این به بعد نسبت به ادمایی که میان تو رندگیتون سخت گیر تر باشیدالبت
قالب وبلاگ سئو شده 
کد قالب وبلاگ سئو، قالب وبلاگ با سئوی حرفه ای، قالب وبلاگ سئو شده جدید، قالب جدید سئو بالا برای بلاگفا
قالب هاي سئو شده حرفه ای
قالب سئو شده برای وبلاگ - قالب وبلاگ رایگان | قالب جدید 
قالب-سئو-شده-برای-وبلاگ
قالب سئو شده برای وبلاگ جدید دریافت رایگان قالب سئو شده برای وبلاگ جدید برای بلاگفا میهن بلاگ پرشین بلاگ پارسی بلاگ رز بلاگ.
مرجع قالب هاي سئو شده
قالب وبلاگ سئو شده برای میهن بلاگ | قالب وبلاگ | قالب وبلاگ جدید
قالب وب
یکی از محدودیت هاي بلاگ بیان,  درج جاوا اسکریپت در قالب وبلاگ است . شما برای رفع این محدودیت می بایست امکانات اختیاری مربوط به جاوا اسکریپت را خریداری و فعال نمایید. 
امروز ما برای وبلاگ نویسان عزیزی که از بلاگ بیان استفاده می کند و توانایی خرید و فعالسازی امکانات جاوا اسکریپت را ندارند آموزش استفاده از گفتینو بدون نیاز به درج جاوا اسکریپت را فراهم کرده ایم.
ادامه مطلب
دختری هستم در آستانه جوانی سال ها می شود که عاشق و دلبسته یکی از بستگان نزدیکم شده ام او از من هفت سال بزرگ تر هست و با هم رابطه دوستانه خوبی داریم مدت ها احساس احترام اون رو عشق تلقی کردم و حالا سخت عاشق او هستم هر چه سنم بیشتر میشه رابطه ما بهتر میشه و من نمی دونم این همون حس احترامه یا عشق من بیشتر ملاک هاي اخلاقی که اون در نظر داره رو دارم هم با حجاب و هم با حیا و سنگین هستم چطور  تو این رابطه دوستانه فامیلی می  تونم اونو عاشق خودم کنم  ؟
با سلام و دورود خدمت بازدیدکنندگان وبلاگ .
هدف از ساخت این وبلاگ آشنایی مقدماتی با معماری مدرن در عین حال آشنایی با معماری هاي محلی و باستانی و سعی در حفظ آن 
این وبلاگ میکوشد تا با انتشار مطالب آگاه کننده تلنگری باشد برای معماران تا خانه هايی با معماری زیبا و مستحکم بسازند تا هم نمای شهر زیباشود و هم جان مردم در خطر نباشد .
شما هم اگر در این حوزه اطلاعات و تصاویری دارید با جیمیل وبلاگ در ارتباط باشید
memarimodernblog@gmail.com

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها