نتایج جستجو برای عبارت :

و حالا من در فقدان

ایران می سوزد. حالا نه همه خاکش. که بعضی جاها آتشی است زیر خاکستر که نسیمی کافیست تا شعله ها را تا ناکجاآباد بکشاند. 
قرار بود بروم شیراز. حالا شیراز شده شهر خون و راز و آتش. 
اینجا هم خلوت است. خیایانها، آدمها، ماشینها، مغازه ها. 
هیچ میلی حتی به تفریح نیست. 
خوزستان هم، کرمانشاه و حتی مهاباد که ماه ماه قبل سفر رفته بودیم. 
پرش پلک چشم دارم. هر دو چشم. 
میدانم که عصبی است. 
خیلی چیزها ناراحتم کرده و عذابم می دهد. زندگی برای ما فقدان است. 
فقدان چ
ح چیزی برای کسی نوشته در ارتباط با بازی بودن عشق و من به خودم گرفته‌ام و از اول صبح حالم خراب شده. مگه نه اینکه راست می‌گه؟ مگه نه اینکه تودمم همینجور فکر می‌کنم؟ پس چمه اینقدر گیر دادم و اعصابن رو بهم ریختم؟
واقعیت اینه که از اینکه اون فهمیده من عاشقش نبودم و حالا فقدان من به هیچ جاش هم نیست عصبیم می‌کنه. دلم می‌خواست براش یه فقدان بودم، یه جای خالی، یه عشق از دست رفته.
جمع کن دیگه بابا چی می‌گی وقتی خودت ذره‌ای باور نداری چرا دلت می‌خواد
آسیب پذیری در سه سطح قابل پیگیری و بررسی است:

سطح راهبردی که دارای شاخص هایی به شکل زیر است:
عدم توانایی در جلوگیری از خطر
فقدان آگاهی در خصوص چگونگی رفع تهدید
ضعف یا فقدان قدرت در رفع تهدید
اجبار به زندگی در شرایط خطرناک
عدم توانایی در حفظ پایداری نقاط برتر
فقدان ظرفیت انطباق

سطح عملیاتی که مهمترین شاخص های آن عبارتند از:
تجدید ناپذیری یا عدم امکان جایگزینی
ترمیم ناپذیری یا عدم توان بازیابی و بازتوانی
ضعف در حفاظت

سطح تاکتیکی که شاخص های
ببین زندگی را شروع کن.تازه جوونی . . پات و از روزگار برندار . . از زندگی نترس . .
اینو انتظامی میگه. نمیدونم کدوم فیلم. من اول اهنگ صبح مثنوی از قاف شنیدمش.فقدان یک اتفاق است و غم فقدان چیزی است که زندگی ات را دستخوش تغییر میکند. غم فقدان می آید و بذر امید را در سانتی متر به سانتی متر روحت میکارد. غم فقدان همان نیروی دردناکی است که تو را وادار به ادامه میکند. غم فقدان موجب خلق است. 
در این یک هفته:
- سرشار از خشم بر سردر دانشگاه دقیقا زیر دیوار ن
سلام
امسال اردیبهشت اصلا برام قشنگ نیست. راستش بخواید من هنوز توی اسفند 98 موندم. 
انگار یکی توی اسفند پرتم کرد و من از تقویم و تاریخ جدا شدم.
درسته 99 هم خیلی خوب شروع نشد و در واقع سال فقدان و غم بوده اما یا من فقدان زودتر شروع کردم یا کلا از سیر تاریخ جدا شدم.
هر روز بی اختیار یادش میافتم و سعی میکنم گریه نکنم
امروز برشگتم تهران.وقتی ماشین از حوالی خونه اونها رد میشد تو دلم فریاد میزدم اسمش صدا میزدم . دقیقا همون کاری که توی اسفند وقتی از تهر
الان که از دور به خودم نگاه می‌کنم، متوجه شدم احتمالا اورری‌اکشن دارم، و این کاملا می‌تونه از همون دور برای کسی که نمی‌شناسدم به اتنشن هور بودن مشتبه بشه. ولی اصلا حتی نمی‌دونم چرا مهمه که بشه. یا نشه. فقط می‌دونم دارم به اعلادرجه‌ای که میشه از چیزی رنج برد، از فقدان اعتمادبه‌نفس رنج می‌برم. و از شدتی از فرومایگی که این فقدان بهم القا می‌کنه. فقدان اعتمادبه‌نفسم داره بیمارگونه میشه و گاهی فکرکردن بهش می‌تونه به گریه بندازدم. و نه گریه
مخرب ترین عادت:  نگرانیبزرگ ترین لذت:  بخششبزرگترین فقدان: فقدان اعتماد به نفسرضایت بخش ترین کار:کمک به دیگران
 
زشت ترین ویژگی شخصیت:خودخواهیبزرگ ترین مایه  طبیعی انسان: جوانیبزرگترین دلگرمی: تشویقموثرترین داروی خواب آور: آرامش فکر
 
قوی ترین نیرو در زندگی: عشقخطرناک ترین مردمان: شایع پراکنانعجیب ترین کامپیوتر دنیا: مغزبدترین فقر : یأس
 
مهلک ترین سلاح: زبانپرقدرت ترین جمله : من می توانمبزرگ ترین سرمایه : ایمانبی ارزش ترین احساس: ترحم به خ
می‌دانی عزیز جان؟ در میان تمام احساسات ناخوشایند،‌ احساس فقدان از همه‌شان بدتر است؛ در هر مقیاسی که باشد.
و می‌دانی؟ من می‌خواهم تو آن قدر صبور باشی، آن قدر دلت را دریا کنی که بگذرانی و اگر نگذرانیشان چه کنی؟ عجز و لابه و تضرع و استغاثه؟ نه که بد باشد اما با عزت تو نمی‌خواند. بشین و بزرگی کن. ببین و فروخور،‌ مگر آنکه حقی تضییع شده باشد.
آن قدری باش که یک روزی نگاهت کنم و به دلم بنشینی و قند توی دلم آب بشود و پزت را بدهم. پیش کی؟ خودم.
پ.ن: مطلب
امید، بزرگ‌ترین شوربختی است.تو وقتی امید داری، یعنی فکر می‌کنی قرار است در آینده‌ای دور یا نزدیک به چیزی برسی. این به معنای این است که در حال حاضر چیزی را نداری، یعنی کمبود و فقدان.
کمبود و فقدان یعنی رنج، یعنی رنج کشیدن به امید فردا و از دست دادن امروز. تباهی امروز برای فردایی که معلوم نیست اصلا بیاید یا نه.
من می‌گویم بهتر است به چیزی امید نداشته باشیم و از همین الان و درست از همین موقع لذت ببریم.
بهتر است فکر نکنیم بعد از این چه خواهد شد، س
مطلب اول: شبهه تحریمیه
با توجه به مطالب مطرح شده در دسته‌بندی‌های قبلی در مطلب اول، از چهار مسأله بحث خواهند کرد زیرا شک و شبهه بین تحریم و غیر وجوب یا منشأش فقدان نص است یا اجمال نص یا تعارض نصّین و یا اشتباه خارجی.
مسأله اول: فقدان نص
می‌فرمایند در شبهه تحریمیه با منشأ فقدان نص دو قول است:
قول اول: مشهور اصولیان معتقدند وظیفه شرعیه اباحه عمل مشکوک است لذا ترک عمل از باب احتیاط هم واجب نخواهد بود.
قول دوم: مشهور أخباریان معتقدند وظیفه شرعیه
1. ‏در کسری از ثانیه ظرف شیر از بالاترین طبقه یخچال افتاد، شکست و تمام آشپزخانه را به کثافت کشید. وسط تمام کثافت ها همانطور با لباس های مشکی ام نشستم و گریه کردم. نمیدانم برای فقدان شیر بود یا آن زخم نیمه عمیق و تازه ای که روی دستم ایجاد شده بود و خونی که بین سپیدی شیر جاری بود. چرا مرگ به همین سادگی نباشد اصلا ؟ غمش که قلب را جریحه دار میکند و وجودش گلوی آدم را می‌فشارد. و حالا من؟ چند ساعتیست که توی دریایی از شیر و اشک گم شده ام.
 
2. ‏نزدیک است،
1. ‏در کسری از ثانیه ظرف شیر از بالاترین طبقه یخچال افتاد، شکست و تمام آشپزخانه را به کثافت کشید. وسط تمام کثافت ها همانطور با لباس های مشکی ام نشستم و گریه کردم. نمیدانم برای فقدان شیر بود یا آن زخم نیمه عمیق و تازه ای که روی دستم ایجاد شده بود و خونی که بین سپیدی شیر جاری بود. چرا مرگ به همین سادگی نباشد اصلا ؟ غمش که قلب را جریحه دار میکند و وجودش گلوی آدم را می‌فشارد. و حالا من؟ چند ساعتیست که توی دریایی از شیر و اشک گم شده ام.
 
2. ‏نزدیک است،
عدالت اجتماعی» در فقدان آزادی اجتماعی» نمی‌تواند تحقق یابد. زیرا با وجود آزادی اجتماعی است که می‌توان به بی‌عدالتی در جامعه اعتراض کرد. از این‌رو، هرگونه گفتمان عدالت‌محوری که آزادی اجتماعی را نادیده بگیرد و بی‌اهمیت بشمارد لاجرم بر ضد خود عمل کرده و به بن‌بست می‌رسد.
مسعود زمانی مقدم
پاورپوینت اهمیت ومدیریت خلاقیت در سازمانها فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: pptxتعداد صفحات: 139حجم فایل: 2070قیمت: 28000 تومانبخشی از متن:نشانگان سازمان رو به افول،نشانگان خلاقیت گریزی،مدیریت خلاقیت در سازمان،اهمیت خلاقیت در سازمان ،فرایند حل مسئله،علل کمرنگ شدن اصول اخلاقی در سازمانه،تعریف خلاقیت،ابزارهاى خلاقیت ، تشریح 39 ویژگ ماتریس تناقضی ، یورش فکرى نوشتار ى ،سنجش خلاقیت، عوامل سازمانى موثر بر خلاقیت ،کاهش تفکر منفی ،چگونگی پرو
داشتم فکر میکردم ارزشمندترین چیز بین آدما شاید ارتباط کلامی امن» باشه. یه چیزی که به شدت خلأش حس میشه.
فقیری که میگه بچم مریضه، بین ای عوضی گمه.
پسری که میگه قصدم ازدواجه، بین هوس‌بازای عوضی گمه.
این عوضی»ها همه به خاطر فقدان ارتباط امن» کارشون پیش میره.
و اون ساده»ها همه به خاطر فقدان ارتباط امن» دارن به فنا میرن.
داشتم فکر میکردم یه جذابیت حیوونا برای من همینه؛ هیچکدومشون دروغ بلد نیستن. واسه همین تو برقراری ارتباط امن کامل
اهمیت ومدیریت خلاقیت در سازمانها فرمت فایل دانلود: .zipفرمت فایل اصلی: pptxتعداد صفحات: 139حجم فایل: 2070قیمت: 28000 تومانبخشی از متن:نشانگان سازمان رو به افول،نشانگان خلاقیت گریزی،مدیریت خلاقیت در سازمان،اهمیت خلاقیت در سازمان ،فرایند حل مسئله،علل کمرنگ شدن اصول اخلاقی در سازمانه،تعریف خلاقیت،ابزارهاى خلاقیت ، تشریح 39 ویژگ ماتریس تناقضی ،  یورش فکرى نوشتار ى ،سنجش خلاقیت،  عوامل سازمانى موثر بر خلاقیت  ،کاهش تفکر منفی ،چگونگی پروراندن اید
چشم انداز مبهم (Fuzzy Vision):
افراد در فضای چشم انداز و ماموریت سازمانی تنفس نمی کنند؛ فقدان همترازی استراتژیک؛ افراد نمی دانند که سازمان به کجا می رود و هدف آن چیست؟
فقدان مهارت های رهبری  (Lack of Leadership Skills):
ترس از تغییر؛ فقدان روحیه کارآفرینی؛ سبک رهبری بی بندوبار یا آمرانه؛ مدیریت جزء نگر؛ برنامه های ضعیف بهبود مدیریت
فرهنگ غیر مشوق (Discouraging Culture):
فقدان ارزش های مشترک؛ فقدان اعتماد؛ فرهنگ سرزنش؛ تمرکز بر مسائل نه فرصت ها؛ عدم تحمل شکست ها؛ عدم ا
امروز روزم نبود.
بعد نماز صبح، با خبر شهادت حاج قاسم دیگه خوابم نبرد.
از ظهر تا حالا یک درب رنگ زدم.
رنگ زدنی که خانواده یک هفته روی مخم بودن.
حالا خودشون چی کارکردن؟ 
از صبح تا حالا فقط خوابیدن و با گوشی بازی کردن.
تازه شام هم نداریم.
مدتها بود، میل به نوشتن در من سربرنیاورده بود. از وقتی مرا رانده بود انگار هبوط را تجربه می کردم. 
مرا از بهشتی که داشتم بیروت کرده بودند. اول بهت بود، بعد ناباوری، بعد خشم، بعد غم.
حالا هم اشک است و دلتنگی. می دانستم خیلی دوستش دارم، شاید برای همین رها کردمش، برای همین دور مانده بودم و خبری نگرفتم. حتی عید تبریک نگفتم. تبریک ها و مناسبتها و پیامهای زیادی در دوران وصل داده بودم که اغلب بی جواب بود. 
اما می خواستم این بار آنچه به چشمش می آید جای
خلاصه روز هفتمدر هنگام بروز اغتشاش در رابطه، فشار مالی، فقدان سلامت یا مشکلات کاری، وضعیت هایی منفی به وجود می آید که دلیل آن فقدان شکرگذاری در طی دوره ای طولانی است. اگر ما برای هر موردی در زندگیمان شاکر نباشیم، ناخودآگاه قدر آن را ندانسته ایم. بی اهمیت دانستن نعمات الهی عامل عمده منفی گرایی است.وقتی قدر نعمات الهی را ندانیم، در عوض شکرگزار نیستیم و رویداد معجزه را در زندگیمان متوقف میکنیم.وقتی قدر چیزی را ندانی، نتیجه ی آن گله و شکایت و اف
سلاماز شب یلدا تا حالا کلی حرف نزده مونده
از شب یلدا تا حالا کلی اتفاق افتاده
از شب یلدا تا حالا پر از حرف بودم که گاهاً تو دفتر و اینستا و توییتر و. خالی شده 
از شب یلدا تا حالا باید اینجا پر میشده ولی هیچ اتفاقی نیافتاده
هیچ متنی نوشته نشده
هیچ کسی حتی به اینجا سر نزده
ادامه مطلب
خلاصه روز هفدهم ‌وقتی قدرت شکرگزاری را به سمت شرایط مثبت هدایت کنی، شرایطی ایجاد میشود که به از بین رفتن وضعیت قدیمی می انجامد. یعنی وقتی تو خودت را در موقعیتی قرار دهی که بیشتر بابت پول احساس شکرگزاری کنی تا بابت فقدان پول احساس یاس، شرایطی جدید ایجاد میشود که فقدان پول را از بین میبرد و به گونه ای معجزه آسا پول بیشتر را جایگزین آن میکند.تمام احساسات ناخوشایند در مورد مسایل مادی، پول را از تو دور میکند و میزان پول موجود در زندگیت را کاهش می
چطوره از یکی از حسرتای بزرگ زندگیم بنویسم تو این پست؟ (خیلی وقتا دلیل ننوشتنم اینه که تهش میگم خب که چی؟ درسته که وبلاگ دفترچه یادداشته یه جورایی اما وقتی قراره با روشن شدن چراغ وبلاگم چند نفر بیان اینجا وقتشون رو بگیرم با خودم میگم خب که چی؟ به بقیه چه؟ این که فقط به تو ربط داره. چرا به جای نشستن و توی کله‌ت با خودت حرف زدن اومدی اینجا و بلند بلند فکر میکنی؟!) من توی روستا به دنیا اومدم و یه ده سالی توی روستا زندگی کردم. و وقتی از روستا حرف می‌
خلاصه روز هفتمدر هنگام بروز اغتشاش در رابطه، فشار مالی، فقدان سلامت یا مشکلات کاری، وضعیت هایی منفی به وجود می آید که دلیل آن فقدان شکرگذاری در طی دوره ای طولانی است. اگر ما برای هر موردی در زندگیمان شاکر نباشیم، ناخودآگاه قدر آن را ندانسته ایم. بی اهمیت دانستن نعمات الهی عامل عمده منفی گرایی است.وقتی قدر نعمات الهی را ندانیم، در عوض شکرگزار نیستیم و رویداد معجزه را در زندگیمان متوقف میکنیم.وقتی قدر چیزی را ندانی، نتیجه ی آن گله و شکایت و اف
می خواستم یک متن از دل برآمده ی ویرایش نشده بنویسم برای شما.که هنوز هم عکستان روی کتابخانه است و دل هیچ کداممان نمی آید شهید را بهش اضافه کنیم.روز قبل امتحان ریاضی،تنها به مرثیه خوانی های پنهان سپری شد و نفرت از درس و مدرسه ای که اجازه نمی دهد درون حال و اشک و نوحه های خودمان غرق شویم وآرام بگیریم.می خواستم یک متن از دل برآمده ی ویرایش نشده بنویسم برای شما.اما مگر این امتحان می گذارد؟حالا نه اینکه خیلی خوانده باشم.از صبح حواسم جاهای دیگر می چ
تا حالا شده تو یه موقعیتی گیر کنی و یه مشکلی برات پیش بیاد که بمونی توش که حالا باید چیکار کنی!
نه کسی هست بهت کمک کنه و نه میتونی از کسی بگیری
و یهو این وسط یه راه حلی به ذهنت میرسه و حلش میکنی!!!
بگذریم از ذوق و شوق بعدش که آخ جون چه خودم تنهایی حلش کردم!! ولی عایا شده تا حالا؟؟
شده؟
هر چند کوچیک در حد حل مسئله ریاضی!
اگر شده ممنون میشم اینجا شرح بدی بعدا میگم چرا :)
یکی از سلسله دعاهای همیشگی منه:
خدایا دلهای ما را از هم و غم دنیا پاک کن.
دلهای ما را از محبت و معرفت خودت سرشار کن.
دلهای ما را به هم نزدیک کن.
اخلاق ما را نسبت به هم نیکو کن.
و ما را به فقدان و از دست دادن عزیزانمان امتحان نکن.
 این تن بمیره دعاهای قشنگی نیست که میکنم؟! :)
هک اینستا با ترموکس

apt update
apt upgrade
بعد بزنید
pkg install python
pkg install git
pip install requests
حالا باید بزنید
git clone https://github.com/Slayeri4/instahack
حالا دستور زیر رو بزنید
cd instahack
حالا باید ران کنید
python hackinsta.py

و حالا یوزر طرف رو بزنید بعد اینتر و بعد n بزنیدو باز اینتر و حالا 0 یا 1 بزنیدو اینتر بزنید تا شروع کنه به کرک

Cr: Amir_Killer

Channel: The_Amir_Killer
‏نگران جنگ شدید؟ یکم دیر نگران شدید! جنگ مدتهاست که هست فقط به لطف قاسم سلیمانی ها ما در وسطش نبودیم و نهایتا یک شمه ی اقتصادی از آن این اواخر به ما رسید. خب بله نگران جنگ هستم.اما با تمام وجود ممنونم از مردی که نگذاشت تا این لحظه زندگی من وسط جنگ برود!پ.ن 1: به چرندیات سخیف یک عده گوش ندید که اگه ناراحت ابان ماه بودید / نبودید دیگر ناراحت امروز نباشید/باشید. زر مفت است! هر ایرانی باید برای فقدان این سردار معتدل ِ وظیفه شناسی که حد و حدود خود را
از دیشب هی نوشتم و هی پاک کردم.
جراتشو نداشتم که نوشته م جایی ثبت شه.
که: اگه صبح طلوع کرد و بازم از تو خبری نبود چی؟!.
اون وقت من چی کار کنم.
 
اما حالا میتونم بنویسم.
حالا که بالاخره گوشیت زنگ خورد.
حالا که صداتو شنیدم.
 
این یک روز، از سخت ترین روزهای زندگیم بود.
اونهایی که سالها از عزیزشون بی خبر بودن. اونا. اونا چی کشیدن؟!.
 
خدا رو شکر که هستی.
بررسی کنسول ایکس باکس وان ایکس؛ غول بزرگ بی صدا
ایکس باکس وان ایکس کنسولی است پر توان، ساده اما زیبا، دوست داشتنی و کاربردی که یک مشکل بزرگ دارد: فقدان بازی های انحصاری متعدد.




یک کنسول قدرتمند و دست اول 500 دلاری،
چیزی بود که مایکروسافت حدود یک سال و نیم پیش به ما وعده داد. از آن روز
تا حالا که کنسول به دست ما رسیده، ردموندی ها حتی یک ثانیه هم بی کار
ننشسته اند و سعی داشته اند با تبلیغات هوشم
گاه فکر میکنم باید تمامش کنم
تمامِ آنچه به یکباره برایم پوچ شد
همهٔ آن روزها که سپری شد- خواه با غم و اندو، خواه با شادی و مسرت-
آن خیال‌پردازی‌های بی جهت و بی نتیجه
امیدهای واهی که به سراب دچارند
همه و همه حالا برایم پوج‌اند.
معمولا مثبت می‌اندیشم اما
همیشه از امید گفتن خوب نیست
گاه باید به حالِ بد گریست
باید به حالِ تمامِ روزهای خوش، دردها و خنده ها گریست
کاش میشد تمام شود؛ این تلخی های ترسناک، این فقدان عشق مطلق، کاش فقط پایان بگیرد
حس بد
من،
شهری را می شناسم
که در فقدان من
آه می کشد
اشک می ریزد
نوحه می کند.
من،
شهری را می شناسم
که بی مزد و منت
بی هوا و هوس
و بی آنکه شبی را در آن خفته باشم
دوستم دارد.
و هر بهار
با چهره ای خجسته
و با دسته گلی ارغوانی
به پیشوازم می آید
و پیشانی ام را می بوسد.
ظلمی بیشتر از این نیست که با معرکه یا علی
خواهان نگاه بر امریکا و همه مستکبر بی علی
این مکر و استکبار از وقت دشمنی با مولا علی
امت اسلام را در رنج انداخته و در فکر فقد علی
فقدان مولا هرگز نشود آنان بی نصیب اند از علی 
 در راه ولایت از خدعه آسیب دیده ایم ما یا علی
در اندیشه ات ماتم گرفتیم و نشان دادی سید علی
 
ظلمی بیشتر از این نیست که با معرکه یا علی
خواهان نگاه بر امریکا و همه مستکبر بی علی
این مکر و استکبار از وقت دشمنی با مولا علی
امت اسلام را در رنج انداخته و در فکر فقد علی
فقدان مولا هرگز نشود آنان بی نصیب اند از علی 
در راه ولایت از خدعه آسیب دیده ایم یا علی
در اندیشه ات ماتم گرفتیم و نشان دادی سید علی
 
 
من، من نوعی، همه ما غم و غصه‌هایی داریم، مشکلات و گرفتاری و خلاهایی داریم که هرروز به تنهایی یا حداقل در فضای کوچکتر مثلا خانواده با آن دست و پنجه نرم میکنیم. انسانیم چدن که نیستیم، این همه مشکلات و فشارهای اقتصادی و ناامیدی و ترس و تردید در عنفوان جوانی داریم تحمّل میکنیم، خدا نکند بیماری یا فقدان عزیزی هم رخ دهد. انسانیم، برای خودمان هم درد مستقیم نباشد میبینیم، حرص میخوریم، درد دیگری را بر روی دردهای خودمان احساس میکنیم. حالا شما نگاه
دیابت چرا به وجود می آید؟دیابت دو علت عمده دارد. یکی کمبود یا فقدان انسولین (دیابت نوع ۱) و دیگری مقاومت به انسولین (دیابت نوع ۲) البته انواع ژنتیکی و مادرزادی و Moody هم هستند که چون شایع نیستند به ذکر آنها نمی پردازم.——

آیا ممکن است دیابت بهبود یابد؟در مورد دیابت ۲ (مقاومت به انسولین) اگر شدید نباشد، ممکن است با کاهش وزن و رژیم و ورزش بشود قند خون را نرمال کرد در حدی که نیاز به دارو نباشد. اما در مورد دیابت نوع ۱ (فقدان انسولین) این غیر ممکن است و
By visiting my official website or the network of channels and virtual messengers, you can download free movies and cartoons from around the world, download Android applications, and play various books and articles.
Www.sabouri.page.TL
T.me/saboori1
Rubika.ir/saboori1
Aparat.com/sabouri
Instagram
Twitter
Whats app
Soroush
Igap
Gap
Bisphone
And.
ID
Saboori1
@saboori1
msnvco@gmail.com
Ads
Mojtaba sabouri
Mojtaba saboori
مجتبی صبوری
با تشکر 

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها