نتایج جستجو برای عبارت :

هنیمه هنتای

هِنتای (در ژاپنی: 変態 یا へんたい) نام لغتی به زبان ژاپنی است که به معنای تغییر شکل» است. در فرهنگ عامه ژاپنی، هنتاي دارای بار منفی است و در زبان عامیانه به معنای هیزی جنسی» یا منحرف» است. در کشورهای غربی، کلمه هنتاي، اصطلاحی است که به داستان‌های مصوروگرافی و انیمیشن‌های مخصوص بزرگسالان و به ویژه انیمه‌‌های ژاپنی، مانگا مخصوص بزرگسالان گفته می‌شود.
خرید، فروش یا تماشای هنتاي برای افراد زیر هیجده سال در ژاپن و کشورهای غربی م
هنتاي به چه معناست؟ هنتاي یعنی چه؟
 اصلاح پــورنوگرافی و هرزه‌نگاری برای اشاره به تجسمی بی‌پرده از مسائل جنسی با هدف تحریک یا ی جنسی به کار می‌رود که در قالب‌های مختلف از جمله انیمه و هنتاي ارائه می‌شود. امروزه تعداد زیادی از مردم بر علیه پـورنوگرافی هستند و به این نتیجه رسیده اند که این یک صنعت ناسالم هست. سو استفاده جنسی ،  استفاده از مواد مخدر ، درد فیزیکی و از هم پاشیدن زندگی و کشتن عشق . همه داستانهایی هستند که مردم از آنها اطل
اخطار به تمامی بیانی ها
اون وبلاگ هایی که پست های غیر اخلاقی میگذارن همه ی اون وبلاگ ها تا 1399/2/18 غیر فعال خواهد شد مثل این وبلاگ ها ( هنتاي ساما ) این اولین وبلاگی است که غیرفعال می شود به دلیل گذاشتن پست های غیر اخلاقی ازشون شکایت شده !!
خب. این پست باید جمعه میمومد ولی خب.نیومد دیگه. ببخشید :)
این قسمت رو بحث میکنیم سر ژانرای انیمه. یه سری از اوتاکو های ژاپنی، ژانر خیلی براشون مهم هست. یعنی اینطوری که تو my anime list(فیلتره لینکش نکردم) الکی سرچ میکنن مثلا انیمه عاشقانه یا مثلا شونن آی و نتایج جست و جو رو بررسی میکنن تا یه انیمه خوب شکار کنن. 
ژانرای انیمه پر از انشعابه. حدود 10.000 انیمه سال 2016 گزارش شده، که تا حالا باید یه 15.000 تایی شده باشه. برای همین هر انیمه ای در هر موردی که فکرشو ب

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها