نتایج جستجو برای عبارت :

نمونه فرم ثبت موارد انضباطی دانش آموزان

به صورت خلاصه تصویر صورت جلسات شورای دانش آموزی و عوامل اجرایی و نمونه هایی از تبلیغات دانش آموزان در عرصه انتخابات شورای دانش آموزی به همراه تصاویری از جلسه با مدیر و توجیح بخشنامه جهت آگاهی دانش آموزان .
------------------------------------------------------------------------------------------
با سلام به شما در این وب سایت اطلاعات مدرسه و اطلاعات دانش آموزان قرار داده می شود و والدین دانش آموزان و خود دانش آموزان می توانند اطلاعات را مورد برسی قرار دهند با درود به زودی اطلاعات دانش آموزان در این وب سایت قرار میگیرد 
✅انواع دانش آموزان از نظریادگیری:
دریک کلاس درس سه گروه دانش آموز وجود دارد:1-کلامی2-تصویری3-دست ورز
✅کلامی:یادگیری در این گروه از دانش آموزان،از راه شنیداری است.یادگیری از جزء به کل است.با تکرار از درس،آموزش در آنها صورت می گیرد.
نوع تکلیف در این گروه،از طریق بازگو کردن مطالب و تحقیق کردن است.بچه های کلامی،از کلام به مرحله مجرد می رسند.
✅دسته دوم:دانش آموزان تصویری:یادگیری در این گروه از دانش آموزان،ازراه دیدار است.یادگیری از کل به جزء است.
مراسم پرشور روز مجلات رشد دانش آموزی در تاریخ ۲۲ اسفندماه ۱۳۹۷ برگزار گردید.با هماهنگی شورای معلمان برنامه های‌متنوع و تفریحی شاد با کمک دانش آموزان معلمین و کادر اجرایی دبستان انجام شد.
عناوین برنامه های اجرا شده در این روز:
۱-برپایی بازارچه خیریه توسط دانش آموزان در راستای طرح مدرسه ویژه
۲-برنامه قصه خوانی و شعر گویی و داستان از‌مجلات رشد
۳-فعالیت ساخت مجلات رشد توسط دانش آموزان
۴-ساخت دست سازه و کاردستی های شماره های‌مختلف مجلات رشد ت
در راستای طرح بوم(برنامه ویژه مدرسه) و همچنین استفاده حداکثری از توان مربیان در استفاده از امکانات فناورانه و ایجاد یک محیط هوشمند یادگیری، سامانه تعاملی وضعیت تحصیلی دانش آموزان دبستان که هم از طریق وبسایت و هم از طریق اپلیکیشن قابل دسترسی است، راه اندازی و پیاده گردید.برخی از ویژگی های این سامانه عبارتند از:
۱.دارای پنل ورود مجزّا برای مربّی،دانش آموزان و اولیای آنها و همچنین مدیر و معاون
۲.دارای دفتر الکترونیک‌آنلاین و اطّلاع کامل از
شورای دانش آموزی دبیرستان نمونه سعدی شهرکرد به نوبه خود درخشش تعداد قابل توجه داش آموزان پایه نهم این آموزشگاه بویژه دانش آموزان نهم عضو انجمن ها و شورای دانش آموزی این آموزشگاه را در مدارس  متوسطه دوم تیزهوشان و نمونه دولتی در سال تحصیلی ۹۸-۹۷تبریک عرض می نماید.
طعم خوش موفقیت گوارای وجودتان.
دانش آموز دارای حق آزادی عقیده و بیان و مصونیت پس از بیان است.
دانش آموز از حق تناسب محیط آموزش با فعالیت های آموزشی برخوردار است.
دانش آموزان حق دارند به طور یکسان از امکانات آموزشی بهره مند شوند.
هیچ دانش آموزی را نمی توان بی دلیل نسبت به مکالمات تلفنی و وسایل شخصی از قبیل کمدها و لباسها مورد تجسس قرار داد.
هنگام خواندن منشور حقوقی دانش آموزان با موارد بالا مواجه شدم که بسیار به نظر بنده جالب آمد؛ مواردی که به ندرت رعایت میشوند حتی برای منی
#اطلاعیه_مهم(همکاران، اولیا ، دانش آموزان) از #ابتدای_آذرماه هر پایه ۱ روز فعلا در مدرسه بصورت #حضوری آموزش خواهند دید.
دانش آموزان پایه اول: شنبه ها و دوشنبه ها دانش آموزان پایه دوم: یکشنبه ها و چهارشبه هادانش آموزان پایه سوم: یکشنبه ها و سه شنبه ها〰〰〰〰〰〰〰〰〰ساعت گروه ۱: 8:30 الی 9:30ساعت گروه ۲: 9:45 الی 10:45ساعت گروه ۳:  11  الی 12
گروه بندی های دانش آموزان توسط #معلمان هر کلاس اعلام خواهد شد.〰〰〰〰〰〰〰❌تذکر: ۱۰ دقیقه قبل از شروع کلاس ها دانش آمو
▫ نتایج یک پژوهش نشان می دهددمعلم با شوخ‌طبعی باعث افزایش اعتماد به نفس در دانشآموزان می‌شود و حس کنجکاوی آنان را تحریک می‌کند و در نتیجه، موجب کاهش فرسودگی تحصیلی می‌شود و کارآیی دانشآموزان را بالا می‌برد.
▫شوخ‌طبعی معلم و استفاده از خنده،‌ شوخی، شوخی کلامی، شوخ‌طبعی در روابط اجتماعی و شرایط استرس‌آور می‌تواند ابزاری موثربرای افزایش شادی و کاهش اضطراب و استرس باشد.
▫از منظر دانشآموزان، صلاحیت‌های اخلاق و منش معلم شامل خوش
ا
 
یکی از فعالیت هایی که رییس جمهور کشور، هرسال و در ابتدای سال تحصیلی آن را انجام میدهند، فعالیت پرسش مهر است. این طرح از سال ۱۳۷۶ و توسط رئیس جمهور وقت پایه گذاری شد. پرسش مهر با اهداف گوناگونی هر ساله و در ابتدای شروع سال تحصیلی، در ماه مهر از سمت رئیس جمهور ایراد میشود و تا به احال رئیس جمهوران مختلف در کشور، ۲۰ پرسش را در این طرح مطرح کرده اند. در اصل در سال تحصیلی ۹۷-۹۸، آقای ، رئیس جمهور وقت کشور، بیستمین پرسش رئیس جمهور را از
جزئیات ثبت نام دانشآموزان اتباع در سال تحصیلی جدیدرئیس مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور:در تمامی فعالیت‌های آموزشی و پرورشی در درون مدرسه اعم از برگزاری اردوها و مسابقات و فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی و اجرای دوره‌های آموزش خانواده، دانشآموزان اتباع خارجی با دانشآموزان ایرانی دارای
ادامه مطلب
گزارش تخصصی بررسی علل بی نظمی و بی انضباطي دانش آموزان
کاربران گرامی ،این فایل حاوی مطالعه کامل ترین گزارش تخصصی مدیر و معاون مدرسه با موضوع بررسی علل بی نظمی و بی انضباطي دانش آموزان و تلاش برای حل و رفع این مشکل می باشد که با فرمت ورد در 30 صفحه بهمراه فایل دیگری با عنوان دلایل بی انضباطي دانش اموز در کلاس و مدرسه با فرمت ورد تهیه و تنظیم گردیده است.
مقدمه :
هر نوع رفتاری که از ارزش‌های پذیرفته شده جامعه به دور است (با توجه فرهنگ)و دارای تکرار
عدم پرسشگری یکی از بحران‌های درسی و اجتماعی است که در بسیاری از موارد موجب عدم تعادل تحصیل گشته و به‌عنوان یکی از حوادث تنش‌زا، ثبات تحصیل را درهم شکسته و بهداشت روانی اعضای آن را خدشه دار می‌سازد. اکثر محققان معتقدند که بازتاب‌های شوم این بحران دردناک بطور روزافزون در حال افزایش است و زندگی فردی و اجتماعی را مورد هجوم قرار می‌دهد (اسماعیلی، ۱۳۷۴، به نقل از قناعتی، ۱۳۹۳). عدم پرسشگری نوعی گسست و جدایی و اخلال در بنیان های اساسی تحصیل است
به نام خدا
مجموعه کارنامه‌ عملکرد دو ماهه دانشآموزان روز چهارشنبه ۳ اردیبهشت از ساعت ۹ تا ۱۳ به خانواده‌های محترم تحویل داده شد. این مجموعه شامل کارنامه‌های آزمون‌های آزمایشی اخیر، کارنامه انضباطي شرکت در برنامه‌های مجازی و نمرات ثبت شده (درس به درس) در این ایام و موارد دیگر بود. بیش از نیمی از اولیا با حضور در مدرسه ضمن تحویل کارنامه در رابطه با وضعیت دانش‌آموزشان با مشاور محترم پایه، آقای نوری گفت‌وگو کردند.
شایان ذکر است که موارد د
دانش آموزان نیشابوری در مسابقات فرهنگی و هنری کشوری افتخار آفرینی کردند .
دانش آموزان پسر نیشابور که در قالب دانش آموزان خراسان رضوی در سی و هفتمین دوره مسابقات کشوری فرهنگی و هنری شرکت کرده بودند موفق شدند 3 مقام کشوری کسب نمایند .
در این دوره از مسابقات 81 دانش آموز نیشابور موفق به کسب رتبه های برتر خراسان رضوی شدند و 3 دانش آموز پسر و 3 دانش آموز دختر به مسابقات کشوری راه پیدا نمودند که در گروه پسران هرسه دانش آموز به شرح زیر موفق به کسب رتبه
دانلود نمونه کارت تشویقی دانش آموزان پایه سوم
فرمت فایل: pdf
تعداد اسلایدها: 8 صفحه
نمونه کاملی از کارت های تشویقی و عبارت های تشویقی دانش آموزان پایه سوم ابتدایی
اگر از نوشتن مکرر افرین و صد افرین در پایه مشق بچه ها خسته شده اید و به دنبال طرحی دیگر برای تشویق دانش اموزان خود هستید .
اگر طالب شیوه ای تاثیر گذار در کنترل تکالیف دانش اموزان خود هستید . استفاده از این مجموعه را به شما توصیه می کنیم .
این فایل شامل 64 عبارت زیبا و تشویقی به همراه تصاو
ارزشیابی برای یادگیری - جزیره دانش 
ارزشیابی از کلاس به نحوی که دانش آموزان نیز در آن دخالت داشته باشند و افزایش یادگیری یکی از هدف‌های آن باشد، به جای آن که فقط ارزشیابی دانش آموزان باشد، می‌تواند .
 
ارزشیابی از یادگیری یا ارزشیابی برای یادگیری ؟
ارزشیابی از یادگیری یا ارزشیابی برای یادگیری ؟ - - . . برنامه‌ی ارزشیابی کیفی – توصیفی را چقدر می‌شناسید؟ دکتر بهمن قره داغی. مدرس ، مولف و پژوهشگر حوزه .
 
رابطه ارزشیابی برای یادگیر
- فعالیت دانش آموزان بر پایه سه محور داستان نویسی، داستان خوانی و داستان گویی است.
- از ایجاد فضای رقابتی بین دانشآموزان خودداری شود.
- دانشآموزان مختارند خودشون یکی از فعالیت ها را انتخاب کنند و مجبور کردن آنها به انتخاب یک فعالیت مشخص ممنوع است.
- اجبار کردن دانش‌آموز به خرید کتاب یا هر چیز دیگری که بار مالی دارد ممنوع است.
- دانشآموزان قبل از عید کاملا توجیه شوند.
- همه دانشآموزان در طرح شرکت داده شوند.
- از دادن تکلیف کتاب‌های درسی خو
 در رابطه با تشویق دانش آموزان و اولیاء جهت عضویت مجلات رشد و پیوند از طریق نامه و پیامک توسط مدیر آموزشگاه اطلاع رسانی شد . تعدادی دانش آموزان مجلات رشدرا ثبت نام کردند و تعداد ی مجله نیز توسط مدرسه خریداری شد جهت اهداء جوائز به دانش آموزان در زمینه های مختلف در برنامه های آغازین و مناسبتها و دانش آموزانی که اولیاء آنها با آموزشگاه همکاری دارند وچند جلد نیز در اختیار کلیه همکاران قرار گرفت جهت تشویق کلاسی  .نزدیک کتابخانه باز آموزشگاه ایس
در دستیابی به هر هدفی دیدن نمونه های موفق تاثیر بسزایی دارد. یک نمونه موفق در ایجاد یک روز با نشاط برای دانش آموزان دبستانی در یکی از مدارس جزیره کیش را در این ویدئو میبینیم. آموزش مفاهیم درسی، کار کروهی و ایده پردازی از اهداف مهم این مدرسه شاد است.
دیگر عوامل و شور و نشاط دانش آموزان را می توانید در این گزارش کوتاه به صورت تصویری مشاهده نمایید: فیلم مدرسه
از موارد مورد نیاز اخلاقی دانش اموزان در مقطع ابتدایی و به منظور نهادینه شدن مضامین اخلاقی در دانش آموزان جلسات آموزش خانواده با این موضوع، در جلسات متعدد و با حضور کارشناسان این امر و مدیریت محترم آموزشگاه در هدایت دانش آموزان در این مسیر فعالیت هایی صورت پذیرفت.
در مورد دانشآموزان ترک تحصیل چه اقدامی انجام دهیم؟ 
⚠️   در آئین‌نامه آموزشی  با توجه به پایه دانش‌آموز و زمان ترک تحصیل احکام متفاوتی وجود دارد و لذا عملکرد متفاوتی را می طلبد.
از طرفی در حال حاضر به صورت سیستمی این موارد قابل کنترل نیست، لذا اسامی افراد ترک تحصیل در سامانه سناد به صورت خودکار و پیش‌فرض از لیست‌های ثبت نمره حذف نمی‌گردد.
ادامه مطلب
با دادن پیشنهاد به آقای کارشناس فرهنگی هنری قرار شد نمایش ها جهت رفاه دانش آموزان و اولیاء  در فرخ شهر برگزار شوند  و دانش آموزان را با اخذ رضایتنامه از اولیاء و در نظر گرفتن سرویس ایاب و ذهاب به دبیرستان شهید مظلوم فرخ شهر بردیم جهت تماشای نمایش صحنه های .
در رابطه با شب یلدا جشن ویژه ای با حضور اعضاء شورای دانش آموزی ،سفیران سلامت ، و پیشتازان در آموزشگاه داشتیم با دعوت از چند نفر از مادر بزرگان دانش آموزان جهت بیان خاطره و قصه گویی وا ستفاده از سازهای متنوع توسط دانش آموزان و اولیاء باگذاشتن کرسی در نماز خانه و تزئین نماز خانه آموزشگاه و پذیرایی از کلیه دانش آموزان توسط مدیر آموزشگاه و تهیه کاردستی انار و هندوانه و قرار دادن نخودچی و کشمش داخل کاردستی ها جهت اهداء جوائز به کلیه دانش آموزان
مصوبات کلی انجمن نماز در طی نیم سال دوم:
1_همکاری در شرکت دانش آموزان در نماز جمعه
2_توضیح برخی مسائل در رابطه با نماز جماعت در مراسمات صبحگاه برای دانش آموزان
3_تقویت روحیه دانش آموزان در امر نماز
4_شناسایی استعداد های بالقوه در زمینه نماز
5_تلاش برای نهادینه کردن فرهنگ نماز با کمک اولیاء
در مسابقه فعالیتهای آزمایشگاهی دانش آموزان سید امیر حسینی و محمدجواد علوی رتبه اول شهرستان 
در مسابقه دست سازه ها  دانش آموزان شایان نورائی ومحمدرضا ملکزاده رتبه اول شهرستان 
در مسابقات زبان وادبیات فارسی  دانش آموز علی مصطفوی رتبه دوم شهرستان.
در مسابقات پژوهش دانش آموزان حمیدرضا بنی طالبی ومحمدامین حاج زینلی رتبه چهارم شهرستان را کسب نمودند .
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
اوج یادگیری برای شما دانش آموزان
اوج یادگیری برای شما دانش آموزان
سایت رسمی اوج یادگیری در خدمت دانش آموزان
برنامه تلویزیونی اوج یادگیری از دو سال گذشته در حال پخش می باشد و جدیدترین
 تکنیک های آموزشی توسط معلمان برتر کشور ارائه می شود و شما دانش آموزان می توانید
 از این تکنیک ها و روش های ناب نهایت استفاده را ببرید.
استاید موسسه اوج یادگیری :
مهندس امیر مسعودی مدرس درس ریاضی و فیزیک
دکتر امیر دانش زاده مدرس درس زبان انگلیسی
مهندس عارف ربیع
در رابطه با مسابقات فرهنگی هنری در شورای دانش آموزی تصمیم براین گرفته شد که علاوه برتوجیه دانش آموزان در برنامه های آغازین فرم علاقه مندی دانش آموزان دوره ابتدایی را نیز در اختیار دانش آموزان قرار دهیم جهت تکمیل و اعلام آمادگی در مسابقات فرمها توسط کمیته فرهنگی هنری صبا حسینی در اختیار دانش آموزان قرار گرفت و طبق فرمها در مسابقات مختلف از دانش آموزان ثبت نا م کردیم و پس از استعداد یابی هر کدام از مسئولین کمیته ها مسئول قسمتی از مسابقات شدن
حقیقت این است که بسیاری از دانش آموزان درست درس خواندن را نمی دانند. بسیاری از آنها کلی تلاش میکنند و زحمت می کشند اما زمان یادآوی مطالب دچار مشکل می شوند. در یک مطالعه خوب و سازگار با کشفیات علمی بهتر است موارد زیر را مد نظر داشته باشیم تا ضمن یادگیری صحیح، فراموشی را به حداقل برسانیم.
با سلام خدمت اولیای محترم ودانش آموزان عزیزم
باتوجه به تعطیلات پیش آمده با احترام خواهشمندم توجه خاصی نسبت به پیگیری تکالیف و دروس دانش آموزان داشته باشید تا دانش آموزان از مباحث آموزشی فاصله نگیرند.
تکالیف مربوط به پنج شنبه مورخ۹۸/۱۰/۵ وجمعه۹۸/۱۰/۶ به شرح زیر است:
جزوه های ریاضی مربوط به فصل دوم(کسر)و فصل سوم(نسبت،تناسب ودرصد)را با دانش  آموزان تکرارو تمرین کنید.همچنین کاربرگ های داده شده مربوط به همین مباحث رامرورکنید.
از دانش آموزان بخ
 به اطلاع می رسد با همت و پیگیری خیر مدرسه ساز جناب آقای باجغلی دانش آموزان دبستان باجغلی می توانند به صورت رایگان در کلاس کاراته ورزشگاه پیروزی واقع در تقاطع خیابان های پروین و جی ابتدایی خیابان لاهور ثبت نام و شرکت نمایند. دانش آموزان جهت دریافت معرفی نامه با همراه داشتن یک قطعه عکس به دفتر دبستان مراجعه نمایند.
سلام
** اهمیت توجه به نمادهای شادی در مدارسایجاد فضای نشاط آفرین در مدارس با راهکارها و ابزارهای متفاوت، موضوعی است که کارشناسان بر آن تاکید دارند.نیک نژاد در این زمینه در گفت وگو با پژوهشگر ایرنا گفت: باید در مدارس از نمادها، رنگ ها و نشانه های شادی آور استفاده کرد. فضای مدارس ما به لحاظ فیزیکی برای دانش آموزان ایجاد نشاط نمی کنند. ساختمان مدارس در بیشتر موارد قدیمی و تا اندازه تخریب شده است. طراحی داخل کلاس ها نیز معمولا یکنواخت و کسالت آور
برنامه امتحانات نوبت اول آموزشگاه به دانش آموزان ارائه شد. امتحانات طبق دستورالعمل اداره ذیربط از 7 لغایت 25 دی ماه برگزار می گردد. امید است با تلاش دانش آموزان عزیز و حمایت خانواده های گرامی در پایان برای یک یک دانش آموزان توام با موفقیت باشد برنامه امتحانات نوبت اول
اوج یادگیری برای شما دانش آموزان
اوج یادگیری برای شما دانش آموزان
سایت رسمی اوج یادگیری در خدمت دانش آموزان
برنامه تلویزیونی اوج یادگیری از دو سال گذشته در حال پخش می باشد و جدیدترین
 تکنیک های آموزشی توسط معلمان برتر کشور ارائه می شود و شما دانش آموزان می توانید
 از این تکنیک ها و روش های ناب نهایت استفاده را ببرید.
استاید موسسه اوج یادگیری :
مهندس امیر مسعودی مدرس درس ریاضی و فیزیک
دکتر امیر دانش زاده مدرس درس زبان انگلیسی
مهندس عارف ربیع
سوالات ضمن خدمت نرم افزار تخصصی دانش آموزان
این بسته ویژه، کامل ترین و جامع ترین بسته جهت استفاده تمامی کارمندان اموزش و پرورش و سایر ارگان های دولتی و غیر دولتی، در سوالات ضمن خدمت نرم افزار تخصصی دانش آموزان
محتویات بسته نمونه سوال ضمن خدمت نرم افزار تخصصی ‌دانشآموزان:
این آزمون در حال آپدیت می باشد.لطفا ایمیل معتبر وارد کنید تا پس آپدیت خدمتتان ارسال گردد
سوالات در حال طراحی می باشد اطلاع رسانی در کانال ضمن خدمت https://t.me/dabirfile         
 در هنگام طراحی و سازماندهی یک دفتر کار جدید ، اغلب مکان های مناسب برای ذخیره سازی و بایگانی در نظر گرفته نمی شوند. یک روش عالی برای ذخیره سازی و بایگانی برای هر فرد ، زیر کشوهای میز و قفسه ها است که به عنوان یک فضای بایگانی شخصی مورد استفاده قرار می گیرد و برای بایگانی و ذخیره سازی های بزرگ تر و عمومی از کمدها و قفسه های کتاب یا کمدهای بایگانی استفاده می شود. این موضوع نه تنها باعث مرتب بودن دفتر می گردد بلکه باعث سهولت کار کارکنان نیز می شود.

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها