نتایج جستجو برای عبارت :

نفت گاز نیوز

پایگاه خبری تحلیلی شریعت نيوز  ” محیطی کاملاً آزاد و مردمی است که هدف اصلی آن بیان دیدگاه ها، انتقادات و درد دل های مردم اهل سنت ایران و جهان به گوش همه برسدهمچنین شما می توانید در پایگاه خبری تحلیلی شریعت نيوز ” آخرین اخبار مرتبط به اهل سنت ایران  و اخبار مهم ایران و جهان را نیز مشاهده نمایید.
منتظر نظرات، پیشنهادات و انتقادات تمامی شما دوستان و کاربران عزیز هستیم.
لازم به ذکر است که پایگاه خبری تحلیلی شریعت نيوز ” یک محیط کاملاً مس
سلامت نيوز: عضو تیم تخصصی پژوهشگاه ابن سینا با اشاره به اینکه بیماری آندومتریوز قابل درمان است، گفت: این بیماری با درمان دارویی قابل کنترل و با عمل جراحی قابل درمان است.
 
 
به گزارش سلامت نيوز، رکسانا کارگر روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: هرچند احتمال عود بیماری بعد از عمل جراحی کم است اما برای مقابله با آن، این دسته از بیماران باید مدتی دارو مصرف کنند تا مجددا دچار دردهای ناشی از آندومتریوز نشوند.
ادامه مطلب
حمایت پسر ترامپ از مجری فاکس نيوز که ن را با سگ‌ها مقایسه کرده بود! تاکر کارلسون» مجری فاکس نيوز اخیرا ن را با سگ‌ها مقایسه کرده بود  اما دونالد ترامپ جونیور» ضمن دفاع از وی و حرفهایش، اعلام کردچپ‌ها» قصد زمین زدن وی را دارند.
با زدن روی ورود میتوانید منبع این خبر را ببینید.     ورود
به گزارش واحد سنجش و راه حل های رفتاری در بازار (آبسیم) بورس نيوز، اختلال در هسته معاملات بازار سرمایه ایران به امری تکراری بدل شده و هر از گاهی شاهد برهم خوردن و توقف معاملات هستیم و با وجود اهمیت بالای این موضوع، اقدام جدی برای حل این مشکلات انجام نمی‌شود.
ادامه مطلب
زاکس پرسدانلود پوسته خبری زاکس پرس. نسخه v1.05.0. تاریخ نشر: فروردین هزار و سیصد و نود و نه
زاکس پرس: پوسته همه فن حریف در میان پوسته‌های خبری است. این پوسته هشت سال است که منتشر می‌شود و بسیار دگرگون شده‌است. هر چیزی که برای طراحی و انتشار خبر نیاز داشته باشید را با خود دارد.
ویژگی‌ها زاکس پرس:
داشتن ۵۰ سربرگ متفاوت
 ۱۴ لایه مختلف
سازگار با ووکامرس
سازگار با افزونه ورزشی اسپورت پرس
بیش از نهصد فونت مختلف + فونت‌های گوگل
دارای چندین افزونه پیش
به گفته پایگاه خبری "دیفنس نيوز"، کمال مطلوب از این آزمایش موشکی، تسهیل اعطای توان های پیشرفته به نیروهای عملیاتی و اضافه بردهای موشکی عنوان شده است. به گزارش ایسنا بوسیله نقل از اسپوتنیک، گیرایی خبری دیفنس نيوز اعلام کرده است، این موشک های زمین به زمین، قابلیت هدایت دقیق دارند و می توانند اهداف مختلفی با بردهای مختلف را کمال مطلوب شلیک استراحت دهند. این در حالی است که در دوم اوت، آمریکااز معاهده "منع موشک های هسته ای میان برد" خارج شد. این
عفونت چشم از علت تا درمان
سلامت نيوز:حتما برایتان پیش آمده که در چشم‌تان گرد و خاک، مژه و. برود، این شرایط به قدری آزاردهنده است که دلتان می‌خواهد هر چه سریع‌تر از شر آن خلاص شوید.به گزارش سلامت نيوز به نقل از برنا، حتما برایتان پیش آمده که در چشم‌تان گرد و خاک، مژه و. برود، این شرایط به قدری آزاردهنده است که دلتان می‌خواهد هر چه سریع‌تر از شر آن خلاص شوید.
ادامه مطلب
سنگ بنای یک سالون ورزشی در پروان گذاشته شد
مسئولان محلی ولایت پروان می‌گویند که سنگ بنای یک سالون ورزشی به ارزش ۴۵ میلیون افغانی در مرکز ولایت پروان گذاشته شده و کار عملی آن آغاز شده است.
به گزارش  شریعت(نيوز) به نقل از آوا ، وحیده شهکار؛ سخنگوی والی پروان می‌گوید: "این سالون با هزینه‌ای بالغ بر ۴۵ میلیون افغانی در مساحت ۱۸صد متر مربع به صورت اساسی ساخته می‌شود که همزمان گنجایش حضور ۳ هزار نفر را دارد."
به گفته‌ی وی این پروژه از سوی رئیس جم
رئیس جمهور اسبق افغانستان درگذشت
صبغت‌الله مجددی، رهبر جبهه ملی نجات و رئیس جمهور اسبق افغانستان درگذشت.
به گزارش شریعت نيوز به نقل از آناتولی، جبهه ملی نجات افغانستان با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد: صبغت‌الله مجددی، رهبر این جبهه و رئیس جمهور اسبق افغانستان در سن ۹۴ سالگی درگذشت.
در این اطلاعیه همچنین آمده است: پیکر وی فردا از بیمارستان سردار محمد داوودخان» کابل تحویل گرفته می‌شود. نماز جنازه نیز ساعت یازده صبح در ورزشگاه غازی برگز
مسجد جامع که به تازگی در یکی از روستاهای منطقه ماناس قرقیزستان بنا شده، 85 هزار دلار هزینه داشته و کار ساخت و ساز آن 6 ماه پیش آغاز گردید.
 به گزارش شریعت نيوز به نقل از akipresss، مراسم افتتاحیه مسجد جامع که به تازگی در روستای پورکروکا درمنطقه ماناس، در استان طراز قرقیزستان بنا شده، روز گذشته، 29 اکتبر برگزار گردید.
ساخت این مسجد تقریبا 6 ماه پیش آغاز شد و هزینه ساخت آن نزدیک به 85 هزار دلار تخمین زده شده بود. در ادامه خیرین و جمعی از افراد نیکوکار ه
ساعد نيوز:
 
علایم و نشانه های ایدز بعد از رابطه جنسی پر خطر
در صورتی که پوست بدن شما آسیب یا زخم داشته باشه، احتمال انتقال بیماری وجود دارد و بهتر است برای جلوگیری از ابتلا به بیماری ایدز، با افراد مشکوک ارتباط به این شکل نداشته باشید.
به گزارش سایت خبری ساعد نيوز و به نقل از سیمرغ،آمار جدید منتشره از مبتلایان به ایدز نشان می دهد که ابتلا از طریق رابطه جنسی، نسبت به سال های اولیه شیوع بیماری رشد نگران کننده یی داشته است. در همین خصوص کارشناس
یک تحقیق جدید نشان می دهد ورزش علاوه بر مقاوم کردن بدن موجب حفظ سلامت مغز هم می شود.
به گفته محققان آلمانی، ورزش به حفظ ماده خاکستری مغز که با مهارت‌های گوناگون و توانایی‌های فکری مرتبط است، کمک می‌کند؛ از این رو سالم نگهداشتن ماده خاکستری مغز می‌تواند از زوال فکر پیشگیری کند.
به گزارش سلامت نيوز به نقل از رومه جام جم ،نتایج این مطالعه نشان می‌دهد ورزش هوازی می‌تواند تأثیر مثبت بر عملکرد شناختی علاوه بر سلامت فیزیکی داشته باشد.
محققا
یوسفیان‌ملا خبر انصراف از کاندیداتوری انتخابات مجلس را تکذیب کرد



شمال نيوز: نماینده آمل و لاریجان در مجلس دهم، اخبار منتشر شده مبنی بر انصراف از کاندیداتوری انتخابات مجلس یازدهم را تکذیب کرد.
به گزارش شمال نيوز به نقل از خانه ملت،
عزت الله یوسفیان ملا نماینده آمل و لاریجان در مجلس دهم اخبار منتشر شده
مبنی بر انصراف او از کاندیداتوری انتخابات مجلس یازدهم را تکذیب کرد.عزت الله یوسفیان ملا همچنان از شهر آمل و لاریجان برای حضور در انتخ
فردا نيوز در راس است
سلام دوستان فروشگاه اینترنتی فردا نيوز در نظر دارد تا تعدادی منشی
ر استخدام نماید. این منشی ها باید توانایی کار در محیط های دارای ریسک زیاد را داشته باشند و بتوانند خودشان را
با شرایط جدید آداپته نمایند.
در هر صورت دانستن این موضوع چندان دور از انتظار نیست و نمی تواند 
خیلی هم دور از دسترس باشد.
رئیس بیمارستان تأمین اجتماعی در پاسخ به این پرسش که خانم اشاره شده چگونه پس از اتمام ساعت ملاقات وارد بیمارستان شده است، گفت: د
بررسی‌های جدید نشان داده است که ورزش کردن قبل از خواب بر ضربان قلب و سیکل خواب تاثیر منفی می‌گذارد.به گزارش سلامت نيوز به نقل از ایسنا، بررسی‌های جدید نشان داده است که ورزش کردن اگر بسیار دیر وقت باشد و کمتر از سه ساعت با زمان خواب فاصله داشته باشد تاثیر منفی بر سلامت می‌گذارد.ورزش کردن دیر وقت سیکل خواب را خراب می‌کند و بر سبک زندگی تاثیر منفی می‌گذارد.ورزش دیر وقت بر ضربان قلب نیز تاثیر می‌گذارد و تاثیرات منفی آن بیشتر از تاثیرات مثبت
طبق نتایج یک مطالعه جدید، ورزش و به خصوص دویدن می تواند به پیشگیری از سرماخوردگی کمک کند.به گزارش سلامت نيوز به نقل از مهر، ورزش به حفظ تناسب اندام و زندگی عاری از استرس کمک می کند. حال یک مطالعه جدید نشان می دهد ورزش می تواند از افراد در مقابل سرماخوردگی هم محافظت کند.نتایج مطالعه مشترک توسط محققان دانشگاه کپنهاگ دانمارک و دانشگاه گلف کانادا نشان داد دویدن به ایجاد عضله در اندام بدن کمک می کند. همین عضلات بهترین عامل دفاعی در مقابل سرماخورد
قسمت دوم/ 
 
به گزارش پرس نيوز٬ امیر سرتیپ خلبان ایزدی فر به خبرنگار پرس نيوز گفت: مگر انسانی خدا ترس و موحد باشد و ریاضت کشیده و دارای تزکیه نفس باشد که ان هم بسیار نادر است کما این که در تاریخ اسلام در یکی از جنگ های رسول خدا با دشمنان که مسلمانان شکست خوردند٬ پیامبر به مسلمانان فرمودند: دیدید بر سر تقسیم غنایم چه گونه به جان هم افتادید؟ از هم اکنون اماده جنگ بزرگی باشید که بسیار خطرناک است که اصحاب سوال کردند یا رسول الله کدام جنگ است فرمودن
 
فرمانده سپاه: به وقتش موشک‌ها را شلیک می‌کنیم
  پنجشنبه، 14 آذر 1398  کد خبر 52473
ساعد نيوز: فرمانده کل سپاه با بیان اینکه به این نتیجه رسیده‌ایم که بسیج باید بیرق دار حل معضلات مردم باشد، گفت: پایگاه‌های بسیج باید تقویت شوند و این امر رهبر ماست.
به گزارش سایت خبری ساعد نيوز به نقل از فارس، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع بسیجیان ناحیه مقاومت جماران با بیان اینکه ما یک تاریخ فشرده، پر از سختی و در عین حال سرشار
مطالعات جدید نشان داده است که گرم شدن بدن بر اثر ورزش باعث کاهش اشتها می‌شود.به گزارش سلامت نيوز به نقل از ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از Science News ، ممکن است برخی تصور کنند که بعد از ورزش اشتها افزایش می‌یابد و به دلیل کالری سوزی بدن نیاز بیشتری به غذا دارد اما تجربه نشان داده است که افراد بعد از ورزش کردن کمتر غذا می خورند.محققان اخیرا دلیل این مساله را دریافته اند. هنگامی که بدن بر اثر ورزش کردن گرم می‌شود و تحت فشار قرار می‌گیرد سلول‌هایی که در مغز
دیدار احتمالی ولیعهد عربستان با نمایندگان طالبان در پاکستان
محمد بن سلمان در پاکستان با نمایندگان طالبان در اسلام‌آباد دیدار می‌کند.
به گزارش شریعت نيوز به  نقل از یورونيوز، محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان امروز (٢٨ بهمن) به پاکستان سفر خواهد کرد و احتمالا در جریان این سفر دو روزه با نمایندگان طالبان افغانستان نیز دیدار خواهد داشت. این دیدار بخشی از تلاش‌ها برای پایان دادن به جنگ داخلی ۱۷ ساله در افغانستان است.
عربستان سعودی همچون دیگر کش
نتایج یک تحقیق نشان می‌دهد ورزش کردن می‌تواند از قلب در برابر عوارض شیمی‌درمانی حفاظت کند.
به گزارش سلامت نيوز به نقل از ایسنا، شیمی درمانی می‌تواند تاثیرات بدی بر قلب داشته باشد اما برنامه‌های ورزشی اختصاصی به فرد کمک می‌کند تا برخی از این آسیب‌ها را کاهش دهد.
مشکلات قلبی از عوارض جانبی شایع در مبتلایان به سرطان است زیرا درمان سرطان عملکرد قلب را مختل کرده و خطر ابتلا به بیماری قلبی را به ویژه در بیمارانی که دچار فاکتورهای خطرزا از جم
زاهدان- شریعت نيوز- امام جمعه اهل سنت ایرانشهر گفت:کسب علم و دانش مورد تاکید ویژه دین مبین اسلام و یکی از نیازهای امروز جامعه است.
به گزارش شریعت نيوز  مولوی عبدالصمد کریم زایی در خطبه های نماز جمعه این هفته مسجد اهرا اهل سنتایرانشهر بابیان اینکه ترویج علم و معنویت سبب کاهش آسیب های اجتماعی می شود، افزود: در دین مبین اسلام در خصوص ارزش و جایگاه علم و دانشسفارشات فراوانی شده که باید به آن توجه و عنایت ویژه شود. 
وی با بیان اینکه علم همراه مع
بهترین راهکار برای ورزشکارانی که نگران از دست رفتن آب بدن خود هستند نوشیدن آب در زمانی است که احساس تشنگی می کنند تا مبادا موجب آبرسانی بیش از حد به بدن و ابتلا به بیماری هیپوناترمی شوند.به گزارش سلامت نيوز به نقل از مهر، هیپوناترمی ناشی از کاهش میزان یون سدیم در خون است. هیپوناترمی مرتبط با ورزش زمانی رخ می‌دهد که نوشیدن بیش از حد آب، بر توانایی کلیه‌ها برای دفع آب اضافی غلبه می‌کند و سدیم در بدن رقیق شده و باعث التهاب سلول‌ها می می‌شود ک
 
طی حکمی از سوی "ناصر سراج" نماینده رئیس #قوه_قضائیه در تعیین اعضای هیئت منصفه سراسر کشور و با ابلاغ حجت الاسلام "اسد ا. جعفری" رئیس کل #دادگستری خراسان شمالی،سید مصطفی نجفیان  از فعالان رسانه ای و مدیر کانون #بسیج_رسانه اسفراین به عنوان یکی از ۱۴ عضو هیئت منصفه مطبوعات خراسان شمالی انتخاب و معرفی شد‌. ‍‌‍‌‍‌‍‌‍‌‍‌اعضای هیئت منصفه مطبوعات از سوی هیئت منتخبین متشکل از #امام_جمعه مرکز استان، رئیس کل دادگستری استان، مدیرکل #فرهنگ_و_ارش
ایا ۱۵ آبان ۹۸ تعطیل است | اخرین خبرها از تعطیلی روز 15 ابان ماه 
۱۵ آبان سال ۹۸ تعطیل است یا نه
در این مطلب از وبلاگ تاپ نيوز موضوع و علت تعطیلی روز پازدهم ابان سال 1398 در بخش اخرین خبرهای وبلاگ تاپ نيوز بررسی می شود
ادامه مطلب
دیدار وزرای امور خارجه افغانستان و آلمان در کابل
صلاح‌الدین ربانی وزیر امور خارجه افغانستان با هایکو ماس وزیر امور خارجه آلمان در کابل دیدار کرد.
به گزارش  شریعت نيوز  ،به نقل از آناتولی صلاح‌الدین ربانی، وزیر امور خارجه افغانستان با هایکو ماس وزیر امور خارجه جمهوری فدرال آلمان در کابل دیدار و گفت‌وگو کرد.
ربانی در این دیدار از کمک های آلمان به افغانستان و ادامه همکاری های این کشور با کابل قدردانی کرد.
وزیر امور خارجه آلمان نیز در این دی
باور نيوز اهل تهدید و افشاگری وقیحانه نیست و دوست ندارد خدای ناکرده با آبروی کسی بازی کند، باور نيوز اهل عمل به باورهاست و انقلاب اسلامی را تنها راه نجات بشر از منجلاب موجود در جهان می داند عده ای منافع خود را زندگی در منجلاب می دانند و همه جا را می خواهند به منجلاب بکشند در ۱۰ سال گذشته عده ای همدست و همداستان از این منجلابی ها در حدود ۱۵ نفر کم‌ و بیش به صحنه آمدند و با توسل به حیله های قانونی سعی در خاموش کردن چراغ باورنيوز نمودند که در نهای
بیوگرافی مجتبی شفیعی
 
 
مجتبی شفیعی متولد 7 مهر 1367 در اصفهان، گوینده است
 
فارغ التحصیل لیسانس رشته مدیریت می باشد که در کنار گویندگی رادیو کار دوبله و بازیگری انجام می دهد که با رادیو سرنا و حالا با زود نيوز معروف شده است
 
 
خانواده
 
در یک خانواده پر جمعیت با 7 فرزند دیگر در شهر نائین اصفهان به دنیا آمد، بخاطر شغل پدر که راننده اتوبوس بود مدتی در تهران و چند سالی هم در مشهد زندگی کردند
 
از رادیو تا تئاتر
 
بصورت جدی فعالیت خود را از رادیو با
حتی رژیم‌های لاغری هم از پس کم‌کردن وزن شما برنیامده‌اند؟ شاید کلید مشکل شما، تمرین‌های ورزشی منظم باشد. اما در میان کلاس‌های متنوعی که باشگاه‌های ورزشی به شما پیشنهاد می‌کنند، باید کدام‌یک را انتخاب کنید؟
به گزارش سلامت نيوز به نقل از هفته نامه آتیه نو، محققان در بررسی‌های‌شان، فهرستی از ورزش‌های کالری‎سوز را به‌دست آورده‌اند. آن‌ها می‌گویند همه ورزش‌ها به یک اندازه انرژی نمی‌سوزانند و اگر می‌خواهید سریع‌تر نتیجه بگیرید،
ﻣﺴﺎﺑﻘﺎﺕ ﺣﻔﻆ ﻗﺮﺁﻥ ﻛﺮﻳﻢ بین مکاتب ﺩﺭ چابهار ﺑﺮﺰﺍﺭ ﺷﺪ
 
مسابقات حفظ قرآن کریم مکاتب قرآنی شهرستان چابهار، دیروز پنجشنبه (٢٥بهمن ١٣٩٧) در مسجد حضرت ابوذر غفاری چابهار برگزار شد.
به گزارش شریعت نيوز  به نقل از ساحل‌نيوز، در این مسابقات ٧١ قرآن‌آموز از ١٤ مکتب قرآنی شهرستان چابهار در رشته‌های حفظ ده، پنج، دو و یک جزء قرآن کریم با یک‌دیگر به رقابت پرداختند.
ﺩﺭ ﺎﻳﺎﻥ ﺍﻳﻦ ﻣﺴﺎﺑﻘﻪ با حضور مولانا عبدالحکیم سیدزاده، معاونت آموز
مورگان اورتاگوس سخنگوی وزارت خارجه آمریکا به گفت و گوی محمد جواد ظریف وزیر خارجه ایران با چند شبکه تلویزیونی آمریکایی واکنش نشان داد.
در حالی که شبکه های اجتماعی مستقر در آمریکا حساب های کاربران ایرانی را به بهانه های مختلف مسدود می کنند، اورتاگوس مدعی آزادی در کشور خود شد و در پیامی توئیتری نوشت که ظریف برای استفاده از آزادی های آمریکا به نیویورک آمده است.سخنگوی وزارت خارجه آمریکا همچنین با نگرانی از گستره تاثیرگذاری مصاحبه های ظریف افز
:تحقیق جدید نشان می دهد ورزش علاوه بر مقاوم کردن بدن موجب حفظ سلامت مغز هم می شود.
به گزارش سلامت نيوز به نقل از مهر، به گفته محققان آلمانی، ورزش به حفظ ماده خاکستری مغز که با مهارت‌های گوناگون و توانایی‌های فکری مرتبط است، کمک می‌کند. از اینرو سالم نگه داشتن ماده خاکستری مغز می‌تواند از زوال فکری پیشگیری نماید.
نتایج این مطالعه نشان می‌دهد که ورزش هوازی می‌تواند تأثیر مثبت بر عملکرد شناختی علاوه بر سلامت فیزیکی داشته باشد.در این تحقیق،
بسیاری از افرادی که به میگرن مبتلا هستند به دلیل احتمال ایجاد سردرد از ورزش کردن دوری می کنند در صورتی که این افراد می توانند با در نظر گرفتن موارد خاصی ورزش را در برنامه هفتگی خود قرار دهند.به گزارش سلامت نيوز به نقل از ایسنا از mens health ، یک متخصص اعصاب از مرکز سلامت NYU معتقد است که افراد مبتلا به میگرن با رعایت کردن رژیم غذایی و داشتن خواب مناسب می توانند ورزش را هم در برنامه خود داشته باشند.افراد مبتلا به میگرن می توانند سه بار در هفته و به طو
عبدالله دوم پادشاه اردن روز دوشنبه در گفتگو با فرانس ۲۴ به موضوع ترور سردار سلیمانی توسط آمریکا در عراق واکنش نشان داد.
 به گزارش شیعه نيوز»، عبدالله دوم درباره ترور شهید سپهبد قاسم سلیمانی گفت: آن اقدام یک تصمیم آمریکایی بود. کاری که ما دوست داریم انجام دهیم، این است که این اتفاق افتاده است و مااکنون در آستانه یک دوره جدید هستیم نه فقط یک سال جدید. امیدوارم که در ماههای آتی از طریق تلاش برای آرام کردن تنش ها، مسیر منطقه را اصلاح کنیم».
پاد
تجلیل از چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در قندهار
با اشتراک مقامات محلی از چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در ولایت قندهار تجلیل به عمل آمد.
به گزارش شریعت نيوز، امروز یکشنبه در کنسولگری ایران در شهر قندهار از چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران گرامی داشت به عمل آمد.
عبدالحنان منیب،سرپرست ولایت قندهار در این محفل ضمن عرض تبریک به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران ، خواستار همکاری های بیشتر میان دو کشور ه
:دوسوم خانم‌های ورزشکار در تلاش برای کاهش وزن، سعی می‌کنند از کالری دریافتی‌شان کم کنند. این عمل باعث شده است که بسیاری از ورزشکاران خانم که فقط به اندازه نیاز سوخت‌وساز روزانه‌ بدن شان یا کمتر از آن غذا می‌خورند، دچار کمبود شدید انرژی شوند.
به گزارش سلامت نيوز به نقل از رومه خراسان ،این گونه کاهش کالری بر عملکرد ورزشکار تأثیر می‌گذارد و او را در معرض خطر بَرهم‌ خوردن تعادل هورمون‌ها، نامرتب‌ شدن قاعدگی و کاهش تراکم مواد معدنی در
با انتقال حوزه انتخابیه ۱۵ نفر که در تهران ثبت نام
کرده بودند به حوزه های انتخابیه مازندران، طی دو روز گذشته شمار نامزدهای
استان به ۴۱۶ نفر رسید.

شمال نيوز: دبیر ستاد انتخابات مازندران گفت: ۱۵ داوطلب یازدهمین دوره
انتخابات که در تهران ثبت نام کرده بودند حوزه های انتخابیه خود را به
مازندران تغییر دادند و انتقالی گرفتند.به گزارش شمال نيوز، مهدی
محمدی در گفتگو با مهر با بیان اینکه تا پایان مهلت قانونی ثبت نام
انتخابات مجلس شورای اسلامی
بیوگرافی کامل و عکس های عروسی جانسو توسون و همسرش - وای آرهhttps://vayare.ir › بیوگرافی-کامل-و-عکس-های-عروسی-جانسو-توس۵ روز پیش - بیوگرافی جانسو توسون ، جانسو توسون وهمسرش،زندگینامه جانسو توسون،فیلم ها و سریال های جانسو توسون،پیج اینستاگرام جانسو توسون،قد و وزن .بیوگرافی و عکس های عروسی جیدا آتش (Ceyda Ateş) و همسرش .https://vayare.ir › بیوگرافی-و-عکس-های-عروسی-جیدا-آتش-ceyda-ates-و-ه۱۱ آذر ۱۳۹۸ - بیوگرافی جیدا آتش،زندگینامه جیدا اتش،عکسهای جیدا اتش و همسرش، قد و

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها